رواية حنين الليل البارت السادس والعشرون والسابع والعشرون والثامن والعشرون والتاسع والعشرون والثلاثون بقلم أميرة رمضان
![]() |
الروايات الاكثر قراءه👇👇👇
رواية حنين الليل البارت السادس والعشرون والسابع والعشرون والثامن والعشرون والتاسع والعشرون والثلاثون بقلم أميرة رمضان
رواية حنين الليل الحلقة السادسة والعشرون
هسألك سؤال وتجاوبي عليه اه او لاء
ندي بقلق : سؤال اي
رحيم : تتجوزيني ؟!
ندي بصدمه : بتقول اي
رحيم : انتي سمعتي جوابك اي بقاا
ندي : ررحييم انت
رحيم بجديه : انا سألت سؤال وعايز اجابه علطول
ندي بتحاول تستوعب : انا مش مستوعبه ي رحيم انت في وعيك
رحيم : اه في وعي قدامك نص ساعه تفكري وهرن عليكي اشوف ردك ولو وافقتي ان شاء الله بليل هاجي اطلب ايدك
(وقفل التلفون)
ندي بزهول : هو قال اي انا اكيد سمعت غلط في علامات استفهام كتيره اوووي في الكلام ده بس هو قالي ليه كده
مش معقوله فعلا الكلام ده يااااالله
(جرت بسرعه علي سجاده الصلاه صلت ركعتين شكر لله )
#بقلمي_اميره_رمضان_مسعود
________
انتي بتعملي اي ي ماما
امي : بعملك الاكل
_ لاء ي قلبي متتعبيش نفسك شويه كده وليل هيعدي عليا وهمشي
امي : لاء لازم تاكلو الاول
_ ي مامااااا بالله عليكي ريحي نفسك بقاااااا
دخلت ندي بسرعه البرق : حنيييييييين جيتي في وقتك عايزاكي بسرعه في حاجه مهمه
_ طب استني هشوف ماما بتعمل اي
ندي : لااااااااء مفيش وقت ده باقي عشر دقايق بظبط
_ في قنبله هتتفجر ولا اي ي بت
ندي : تعالي بس معلش بقااا ي مرات عموووو
(دخلنا الاوضه وندي قفلت الباب )
_ خير ي بت اي اللي حصل
ندي بفرحه ودموع : مش عارفه اقول اي انا حاسه اني في حلم والله وخايفه اصحي منه
_ فرحانه كده ليه فرحيني معاكي
ندي : لقيت رقم رن عليا انهارده ورديت وكان رحيم
_ رحيم ابن عم سندس كان عايزك في اااي اوعي يكون زياد عمل حاجه
ندي : لاء الموضوع مكنش يخص زياد
_ امال اي
ندي بفرحه : رحيم قالي تتجوزيني
_ ااااي بجد قال كدده
ندي : اه والله انا مش مصدقه لما قالي كده وبعدين معرفتش ارد قالي معاكي نص ساعه وفكري ولو وافقت هياجيلي بليل يطلب ايددددددي
#بقلمي_اميره_رمضان_مسعود
_ انا مش هقولك رايك اي لان باين عليكي طايره من الفرحه
ندي بلغبطه : انا فرحانه وخايفه عايزه ازغرط واضحك وفي نفس الوقت عايزه ابكي واصرخ
_ ااااااي المشاعر اللي داخل فيها قطر دي
ندي : انا حقيقي متلغبطه اووي وصليت ركعتين استخاره
_ طب وحاسه بايه
ندي : حاسه اني عايزه اتجوز رحيم انهارده قبل بكرا وعايزه اسالو علي حاجات كتيره اوووي وخايفه من ابويا
_ كل ده مش مهم انا بتكلم رحيم موافقه بيه زوج ليكي
ندي : طبعاااا عارفه لما تبقي تايهه وحزينه ومفيش حد بيدعمك وفجاء تلاقي حد طلعلك كده مسك ايدك وبمجرد انه مسك ايدك قلبك بقا مطمن ومرتاح هو ده بظبط رحيم ده لما بيكون في نفس المكان اللي بكون فيه بكون فرحااااانه وحاسه بالامان
الشخص اللي ياجي بعد كل الخذلان اللي عيشته ده ويحسسني بالامان ده كله انا امسك فيه بأيدي واسناني وعمري ما هفرط فيه ابداااا
_ اي ي بت الكلام الجامد ده
ندي : ده مش كلام ده حقيقه والله انا مهما اقول مش هعرف اوصف الفرحه اللي جوايا لما كنت بقول لزياد تعالي اتقدملي مكنتش فرحانه بلعكس كانت حاجه ممله لان زياد محسسنيش اني غاليه عليه او ليه قيمه لكن رحيم غيييير اي حدددد
يالهوووووووي ده بيرن
_ طب ردي بسرعه
ندي بتوتر : اقول اااي مش عارفه طب ردي عليه انتي
_ ارد انا اقوله اي ي حوله انتي
ندي فتحت وقالت بتوتر : االوو
رحيم : قولتي اي
ندي غمضه عنيها ومسكت ايدي وقالت بكسوف : م م موافقه
رحيم بارتياح : تمام انهارده الساعه 8هنكون عندكم ان شاء الله
ندي : ماشي
(قفلت التلفون وحضنتني اووووي )
_ في اي ي بت هو انتي اول مره يجيلك عريس
ندي : قولتلك رحيم غير اي حد
_ من البدايه كده وهنتكبر وبعدين كلكم كده هتتجوزو وهتسيبو العزوبيه لوحدها
ندي :ههههههه معلش كفايه عذوبه لحد كده روحي شوفي امك بقااا سلام
#بقلمي_اميره_رمضان_مسعود
_______
عند رحيم
رحيم : مش عارف اي القرار اللي اخدته ده صح ولا اي بس اكيد هو الصح بعد اللي عرفته
فلااااااش باااااااك
سندس : الو انت رحت فين
رحيم : سندس سيبيني في حالي
سندس : انت زعلت ومشيت ليه احنا لسه مخلصناش كلامنا
رحيم : في اي كلام تاني بعد انها لسه بتحبه
سندس : حب اي ندي مش بتكره في حياتها اد زياد
رحيم بانفعال : امال خايفه عليه ليييه
سندس : هي مش خايفه عليه هي خايفه علي اللي هيحصل الزفت ده رجع كلمها تاني و هددها
قالها لو رحيم مطلعش من الموضوع هيعملها مشاكل
حيم : مش هيقدر يعملها حاجه انا هقف في وشه
سندس بصوت عالي ؛ اه هتقف في وشه بصفتك اااي بقا ابن عم صحبتها ده دي مشكله تانيه في حد ذاتها وزياد هددها بكدا قالها
هفضحك وهقول انك ماشيه مع شباب كتيره وانت لما هتضربو هيخلي حد يصورك وبعدها هيفضحها
رحيم : اي اللي انتي بتقوليه ده
سندس : انا بقولك اللي حصل واللي هيحصل لو انت اتدخلت
رحيم : عشان كده هي قالتك ماتدخلش
سندس : ايوا
باااااااااااك
رحيم بغضب : كده بقا مش هيبقا ليك حجه ي زياد الك*لب
_________
في الشركه
فارس دخل المكتب بسرعه: ليييل
ليل ؛ اي ياااض انا مش سايبك في البيت
فارس : خلاص بقا منا بقيت تمام اوي بعد الخبر ده
ليل : وافقت
فارس بفرحه : اخيرااا وافقت انا فرحان اووي
دخل نوح : طب فرحني معاك
فارس : خلاص هخطب والعروسه وافقت
نوح بفرحه : الف مبروووووك ي بررررررو عقبالي
ليل : امين يلا بقا ي استاذ فارس علي مكتبك
فارس : مكتب اااي انا تعبان
ليل : انت مش قولت انك تمام يلا ي عم التمام علي شغلك
نوح بشماته : منتا كنت قاعد في البيت مرتاح
فارس : انا اللي جبته لنفسي بقولك كنت عايز افتح مصنع صيانه لسيارات
ليل : غريبه الفكره شويه
فارس : موجودين اللي هيشتغلو بس ناقص المكان
نوح : اي اللي طلع الفكره في دماغك
ليل : اكيد اهل العروسه
فارس : والله انا كلمته في الموضوع ده من زمان ووافقنا موضوع الخطوبه ده بعيد عنه
ليل : مفيش مشكله هشوف انا مصنع مناسب واقولك
فارس : حبيبي #بقلمي_اميره_رمضان_مسعود
_________
سندس : ي بت اخوكي راح فين
شهد : معرفش منتي كنتي معايا لما طلع
أسامه : خلاص انتي مكبره الموضوع ليه تلقاه هيخلص شغل وياجي
رحيم دخل : اي في اي مالكم
أسامه : فكك منهم دول دماغهم فاضيه
رحيم : عايزك تجهز انهارده بليل عشان هتاجي معايا انا وابوك هنروح نطلب ايد وحده
ام رحيم : لولولولولوووووووووووووي انت بتتكلم جد
أسامه : يعني بعد الزغاريط دي ولسه بتسأليه (وبص لرحيم )غريبه هي الفكره طلعت في دماغك علطول كده
رحيم : ليه في حاجه يعني
أسامه: ابدا والله ي حبيبي انا بس اتفاجات ربنا يتمملك علي خير يارب
شهد : معلش ي أسامه اصلو شافنا اتخطبنا غار مننا بقااا
رحيم : اغير من مين ي بت دانتو تسدو النفس
سندس : لااااء استنو لحظه كده مين البنت اللي هتتجوزها
رحيم : ندي سيد
سندس : نعااام
ام رحيم : والله كنت بدعيلك انها تبقا من نصيبك بنت مفيش في اخلاقها
أسامه بغمزه: حب الطفوله بقااا
شهد : اخيراااا هبقا عمتو الحربايه
أسامه : بس احنا مش هنروح لناس زي القضاء المستعجل كده لازم نديهم خبر اننا جايين
___________
حنييييين في وحده عايزاكي برا
كنت بجهز الاكل: مين دي ي ماما
ماما : معرفش والله هي منقبه وبتقول انها زميلتك في الشغل
(طلعت وانا مستغربه مين دي )
اهلا نورتي
البنت رفعت النقاب وانا اتصدمت : انتي
جاسمن بحزن : صدقيني مليش غيرك يقدر يساعدني والله انا نفسي اقعد مع اولادي حتي لو هتسمحولي اشوفهم كل فتره هما وحشوني اوووي
_ حاسه بيكي والله ومقدره
جاسمن : ليل لو عايز ارجعلو الشركه والفلوس تاني هرجعهم بس يسمحلي اشوف ولادي انا قلبي بيتقطع وهما بعاد عني
_ هحاول اقنع ليل انك تشوفيهم
جاسمن بخبث : مش هيرضي وهيأذيني
_ لاء لاء ليل مش وحش كده انتي بتقولي اي وبعدين لزم نقوله عشان تشوفيهم
جاسمن : طب ممكن تخليني اشوفهم من وراه
_ انا اسفه بس لاء طبعا دول اولاده ولازم يعرف كل حاجه عنهم وبعدين اكيد هيعرف وساعتها هيحصل بيني وبينو مشاكل
جاسمن في بالها : ماهو ده اللي انا عايزاه
جاسمن بحزن مزيف : خلاص بقا يعني مفيش حل
_ لاء ان شاء الله فيه متقلقيش هدور علي طريقه اقنع بيها ليل وساعتها هتشوفي ولادك زي منتي عايزه
جاسمن : شكرا ليكي اووي انا لازم امشي بقا قبل مياجي وتحصل مشكله
_ ماشي مع السلامه
(جاسمن مشت وانا كنت محتاره هي عرفت عنوان بيت اهلي منين وبعدين عرفت منين اني انا موجوده هنا)
__________
سيد : شوفتي الواد رحيم بيكلمني وبيقول عايز ياجي يشرب الشاي معايا انهارده بليل
سوسن : لاء مش موافقين
سمر : ومش موافقين ليه خليه ياجي يمكن النحس بتاعها ده يتفك وتتجوز
سيد : لاء طبعا انا مش هجوزها للواد ده ده حتت عيل ميكانيكي
بسمه : بس هو ي عمي مهندس ميكانيكي يعني حاجه كبيره
سوسن : حصلنا الرعب ي اختي فين الحاجه الكبيره دي ده ابن ابو حماد فاتح ورشه احسن منه ومش بيعرف يقرا ويكتب
بسمه : انا بقول انه مش قليل ده في الاول والاخر مهندس
سيد : علي نفسه انا مش موافق علي الجوازه دي
ندي طلعت وقالت : وانا بقاااا موافقه ومش هتجوز حد غيروو
رواية حنين الليل الفصل السابع والعشرون 27 بقلم أميرة رمضان
_ انا مش موافق علي الجوازه دي
ندي طلعت وقالت: وانا بقااااا موافقه ومش هتجوز غيرووو
سيد : انتي تخرسي ي بت ومسمعش صوتك
ندي باصرار : لاء مش هخرس انا مش هتجوز الا رحيم
سوسن : اسمعي ي بت كلام ابوكي وادخلي جوا مفيش جواز
ندي : لاء هتجوز خليني اغور من هنا زهقت من اللي بتعملو فيااااا (واتفاجات بالكف نزل علي وشها )
سيد : انتي متقوليش لاء ابداااا سامعه واللي انا عايزو هعمله مفيش جواز من رحيم انتي هتتجوزي فارس وخلصنا
ندي بانفعال : حرام عليكم بقا عايزين تجوزوني غصب عني ليييه انا والله ماهتجوزو وقلتلكم قبل كده انا مش هتجوز فارس مش هكون نسخه تانيه من حنين هي خافت علي امها لكن انا معنديش اللي هخاف عليه وههرب لو غصبتو عليااااا
(سيد مسكها من شعرها وضربها جامد وندي بتصرخ من الوجع وبسمه بتحاول تبعدو عنها )
بسمه : ابعددددد عنهااااااهتمووووت في ااااايدكككككك
_______
اي الصوت ده ي مامااا
ماما بقلق : مش عااارفه بس ده جاي من شقت عمك تحت
_ يالهوووووي ده صوت ندي وبسمه فين الطررررحه #بقلمي_اميره_رمضان_مسعود
(خدت الطرحه ونزلت جري بسرعه وقابلني ليل علي السلالم )
ليل بقلق : بتجري لييه كده واي الصراخ ده
(مصدقت ان ليل جه لانه هو الوحيد اللي هيقدر يبعد عمي عنهم)
_ كويس انك جيت تعالي بسرعه بالله عليك
(خبطنا علي الباب وفتحتلي بسمه بسرعه )
بسمه بصرع : لييييل بالله عليك خليييه يسيبهاااااا
(لما شفت منظر ندي وهي واقعه في الارض وهو بيضربها باديه ورجليه في بطنها ووشها حسيت اني اتجمدت مكاني )
(ليل مسك عمي بسرعه وبعدو عن ندي اللي مقدرتش تتحرك من مكانها )
بسمه جابت طرحه وغطت شعر ندي وجريت عليها حضنتها وهي مسكت فيا اووي
ليل : انت ازاي اب في حد يعمل كده في بنته
عمي : دي بنت قليله الادب وكنت بربيها
ليل بعصبيه : بتربيها ولا بتموتهاااا ازاااي عندك قلب تعمل فيهاااا كددده (وبص لمرات عمي )وانتي ازاااااي شايفه بنتك بتضرب كده وقاعده في البرود ده كله انتي مش بتحسي
مرات عمي : هي اللي لسانها طويل تستاهل
ماما : منك لله ي سوسن انتي وسيد علي اللي عملتو في البنت ده انتي ازاي ام ازاي بجبروتك ده تكوني اااااام
ندي بحزن وكسره: دخليني اوضتي انا مش عايزه اشوفهم
#بقلمي_اميره_رمضان_مسعود
_ انتوووو ااااااي شياطييييين بتعملو فيهاااااا كده لييييه ده انتو عقابكم هيبقاااا ملوش اخر حسبي الله هو نعم الوكيل فييييييكم
مرات عمي : انتي اي اللي جابك هنا اصلا انتي وامك يلا اطلعو برا بيتي
ليل بغضب: انتي بتقولي ااااي
عمي : اخرسي ي ولييييه وعليا الطلاق لو نطقتي كلمه كمان مهتقعدي فيهاااا احنا اسفين ي بيه هي متقصدش
_ ليل يلا نمشي يلاا ي ماما (بسمه اتضايقت منهم وكانت هتمشي بس انا اصريت انها تبقا موجوده مع ندي )
(ومشيت انا وليل ورحنا الحضانه جبنا ايان وتالين ورجعنا البيت)
_____________
خديجه قاعده بتشتغل وفي رساله جات علي تلفونها
(فتحت الرساله وكان نوح )
نوح : مش هتقوليلي كنتي بتبكي ليه
خديجه كانت مبسوطه اووي ردت عليه برساله : عادي وهي هتفرق معاك تعرف السبب
نوح : مش هتفرق اوي بس احنا كنا في يوم من الايام اصحاب فواجب عليا اني أسالك
خديجه اتضايقت : تمام شكرا علي سؤالك
نوح : مجتيش الشركه انهارده ليه
خديجه : عادي بشتغل في البيت مش حابه اجي واقطع عليكك اللحظه وانت مع الست هانم
نوح حب يغيظها عشان ترجع الشركه : اممممم طب كويس علعموم كده احلي خليكي في البيت
خديجه بضيق: ومالو بس انا اللي اقول اشتغل في البيت ولا الشركه انت ملكش دعوه اصلا
#بقلمي_اميره_رمضان_مسعود
نوح بيحاول يكتم ضحكته : طيب عايزه حاجه بقا عشان ورايا ميعاد
خديجه : لاااااااء مش عاااااايزه ومتتصلش علياااا تاااااني (وقفلت التلفون بغضب)
نوح كان مبسوط وهي غيرانه عليه كده وقال: مهما بعدتي عني انتي لسه جوه قلبي بس لازم اعرفك ازاي تبعدي وتسبيني كده تاني
اما بنسبه لحبيبه فانا لازم اقولها الحقيقه وهعرض عليها تكمل معايا في التمثيل واما نشوف اخرتها ي بنت الحديدي
____________
سيد بيتكلم في التلفون: ي حبيبتي ماهو انتي عارفه المشاكل اللي فيها وكمان زادت مشكله البت ندي
المتصل : مالها
سيد : جايلها عريس وانا مش عايزو وهي موافقه وعاندت معايا وضربتها
المتصل : لاء بقولك اي انا مش هستنا لما ياجي عريس علي مزاجك وتجوزها انا عايزه اخلص بقاااا من الهم ده
سيد : انا عيني علي عريس جامد
المتصل : وانا مش هستنا الجامد ده لما ياجي هتكون روحي طلعت بقولك اي انت توافق علي العريس ده وتدوس عليه في الطلبات وافق يبقا تمام موافقش يبقا تشوف غيرو وكله في السريع
سيد : انتي شايفه كده
المتصل : طبعا ي عمرري
_______
سندس : لولولولولووووووووووي عشت وشفت اليوم اللي اشوفك فيه عريس
رحيم : بس ي بت اوعي من وشي
شهد : انا هاجي معاكم
رحيم : احنا مش رايحين نتفسح ده لسه هنشوف هيوافقه ولا لاء
فايزه ام رحيم : ازاي ده وهما يطولووو
سندس بضحك : معلش ي طنط القرد في عين امه بقاا
فايزه : ماشي ي جذ*مه
أسامه : انتي رايحه فين كده ي بت
سندس : رايحه معاكم
أسامه : لاء احنا مش هنلم لمه
سندس : انا مش رايحه تبعكم اصلا انا تبع العروسه وكمان هسبقكم علي البيت وياريت تدخلو محترمين كده عشان اخليها توافق
رحيم : أسامه اقتل اختك ويلااا
#بقلمي_اميره_رمضان_مسعود
__________
بعد ساعه
سندس : يالهوووووي اي الكدمات اللي في وشك دي
ندي : انا ابويا لو ركب دماغه ورفض انا هنتحر بقاا
بسمه : بطلي هبل استغفري الله حرام عليكي
ندي ببكاء: انا تعبت والله ومش قادره استحمل اكتر من كده
بسمه : ربنا عالم بيكي وفرجه قريب ومتيأسيش ابدااا من رحمته
ندي : ونعمه بالله
سندس : ثواني بس فهموني اي اللي حصل
(بسمه حكت لسندس كل حاجه بس مجابتش سيرة فارس)
سندس : يعني مش هيوافق
بسمه : لاء ان شاء الله هيوافق ان شاء الله ادعوه انتو بس
(سمعو صوت زغاريط)
سندس : دي مرات عمي اللي بتزغرط
ندي بزهول وفرحه : اي ده هو بابا وافق
سندس : هطلع اشوف حصل اي
بعد دقيقه
سندس : لولولولووووووووووي مبررررررووووووك ي قلبااااااااااي
(ندي بكت من الفرحه وحضنت سندس اوووووي )
بعد شويه
(ندي طلعت تقعد شويه مع رحيم وكانت مخبيه اثر الضرب بالطرحه )
رحيم : مبروك
ندي بكسوف : الله يبارك فيك بس انا كنت عايزه اسألك علي حاجات كتيره
رحيم : هتعرفي كل حاجه في وقتها بس اتمني تكون دي اردتك ومحدش يكون غصب عليكي انك توافقي
ندي ابتسمت بسخريه وقالت في بالها : دول غصبو عليا موافقش
رحيم : ندي
ندي : ايوا معاك لاء محدش غصب عليا دى ارادتي انا (دخلت بسمه بالعصير وسندس من وراها بالحلويات)
سندس بضحك: اطفح ي عريس مش بتطفح ليه
رحيم : شوفي ي ندي اول حاجه عشان نكمل مع بعض انك تقطعي علاقتك بالبت دي
ندي بضحك: انا قاطعه علاقتي بيها من زمان اصلا (وخدت العصير وقدمته لرحيم ) اتفضل اشرب
رحيم بياخد منها العصير وخد بالو من بصمه كف علي وشها
رحيم باستغراب وغضب : بتقوليلي ان محدش غصب عليكي امال اي اللي علي وشك ده
ندي شدت الطرحه بسرعه وقالت بتوتر : دي دي حساسيه
رحيم بغضب : بطلي كدب كان من الاول لما سألتك كنتي رفضتي ومكنتش جيت ولا كان حد ضربك وغصب عليكي انك توافقي
(ندي دموعها نزلت ومعرفتش تتكلم )
بسمه : رحييم اهدا عايز تعرف اي اللي علي وشها ده اقولك انااا
ندي : بسمه لاء اسكتي
بسمه : لاء هقوله ابوها وامها مكنوش موافقين عليك خالص ولما هي اصرت انها هتتجوزك خدت علقه موت وجسمها كلو وارم من الضرب مش بس الكف اللي علي وشها ده
رحيم باستغراب : ليه يضربها كده لييه كل ده عشان مش عايزيني
بسمه : مش بظبط كده انت عارف انهم ميهمهمش الا الفلوس ومتزعلش مني هما شايفينك مش العريس المناسب لانهم عايزين واحد غني وانا واثقه انهم طلبو منك طلبات مستحيله وانت وافقت
(رحيم سكت بعد الكلام اللي سمعه)
ند اخيرا اتكلمت : رحيم انا عارفه انك مش هتقدر علي طلباتهم وانا مستعده اقف في وشهم عشانك ومش عايزاك تجيب اي حاجه من الطلبات دي (وقالت بدموع) انا مش عايزه الا انت
رحيم فرح من كلامها وقال : بطلي بكاء بقااا مش عايز اشوف دموعك دي وكل اللي طلبو هياجيلك واكتر كمان ومتعارضيش اهلك كفايه عليكي كده مش عايز حد يمد ايدو عليك لحد متبقي في بيتي اسمعي الكلام ومتشغليش بالك انا مش هسيبك
(وقال بضحك)كلها خمس شهور محدش هيمد ايدو عليك الا انا
(ندي مكانتش مصدقه الكلام ده وفرحت اوووي )
سندس : والله العظيم انت ابن عم رااااجل خد بوسه ياض (ورمت ليه بوسه في الهواء )
ندي بصتلها بغضب جحيمي : عارفه لو قررتي الحركه دي تاني انا هعمل فيكي اااااااي
سندس : ده اخويا ي اختشي مالك انتي
ندي بردح : وده جوزي المستقبلي ي عنياااااا اطعي اني منها بدل مطلعك من الدنيا خالص
بسمه بضحك: شايف الهاديه الكيوت قلبت عشماوي ازاي
رحيم بضحك : ربنا معايا بقا علي اللي هشوفو
#بقلمي_اميره_رمضان_مسعود
_______
سوسن بغضب : انت ازاي وافقت علي الجوازه دي
سيد : وافقت انا حر
سوسن : احنا مش قولنا هنجوزها لواحد غني .
سيد : خلاص بقا نصيبها كده اطلعي من دماغي بقا
سوسن : طب عايزين فلوس بقا نجبلها باقي الجهاز عشان مش عارفه انت مستعجل علي اي
سيد : هنطول المده ليه خلينا نجوزها ونخلص بقااا كفايه خمس شهور
سوسن : ماشي ي اخويا هات الفلوس اللي في البنك
سيد بعصبيه : متجبيش سيرت الفلوس دي علي لسانك ملكيش دعوه بيها
سوسن : لاء ليييه امال مين اللي ليه
سيد :لاء محدش ليه دعوه غيري انا واتخمدي بقاااا عشان مسافر الصبح هقعد اسبوع
سوسن : اموت واعرف بتسافر تروح فين المده دي كلها
سيد : موتي وهبقا اقولك علي قبرك
#بقلمي_اميره_رمضان_مسعود
____________
انا هعملك القهوه
ليل مسك ايدي: اقعدي بس الاول انتي لسه زعلانه من اللي حصل
اتخنقت في البكاء: لاء مش زعلانه
ليل حضني وانا مصدقت بكيت كتيير اوووي وقولت : انا صعبان عليا ندي اووي نصيبها ان يكون عندها ام واب بشكل ده لما كان بيضربها افتكرت نفس المنظر اللي كان بيضربني بيه زمان من بعد بابا ما مات كان بيضربي اووي بس انا كنت بلاقي ماما واختي خايفين عليا وبعد ميضربني كنت بترمي في حضن ماما ابكي لكن هي ي حبيبة قلبي امها واختها قاعدين يتفرجو عليها وهي بتضرب بالشكل ده ومحدش دافع عنها
تعرف انت لو مكنتش موجود مكنش سابها ابدااا بس هما بيعملو حساب للفلوس عشان كده ساب ندي وزعق لمراته لما قالتلنا كده مع العلم هي بتقول كلام اسواء من كده مليون مره
ليل : ان شاء الله خير متقلقيش ربنا هيعوضها اكيد عن كل اللي هي شافته
_ منه لله اللهي تتكسر فرحته زي مكسر فرحتها جايلها دلوقتي عريس وهي كانت طايره من الفرحه وانا متاكده ان عمي ضربها عشان العريس
#بقلمي_اميره_رمضان_مسعود
ليل : ليه كان عايزها تتجوزو غصب عنها
_ لاء كان عايز يجوزها واحد غني عشان يصرف عليهم لكن رحيم شغله بسيط
ليل : رحيم مين ابن عم سندس
_ اه انت تعرفه
ليل : ده هيبقا في بينا شغل الفتره الجايه و رحيم ده هيبقا من اكبر المهندسين في مصر
رديت بفرحه : انت بتتكلم جد
ليل : اه والله
_ ده اي الخبر القمر ده بس ادعي بس عمي يوافق لان متعرفش الاتنين دول لايقين علي بعض ازاي
ليل بغمزه : زي انا وانتي
_ لاء ي روحي مفيش حد زيك ابدااا
ليل : ايوا بقااااا بقولك اي الاسبوعين خلصو وكده بقا اي
_ اي
ليل : جتك اوه المكافاءه ي روحي
قولت بضحك وكسوف _ لاااااااء
ليل : هتهربي علي فين ده انتي في حضني خلاص دقت ساعه العمل
غمضت عيني بكسوف ووو تسكت شهرذاد عن الكلام
____________
بعد يومين
خديجه بضحك : انت ازاي رايح تخطب بعد القرار ده
فارس : قرار اي
خديجه : القرار اللي قالب السوشيل ميديا بتاع الغاء القايمه والعريس هو اللي هيجهز نفسه
فارس : ازاي يعني
خديجه بضحك اكتر : يعني انت هتجيب الكوبايات وطقم التيفال والصيني والمفارش وكل حاجه في الشقه ومش بس ده وكان الشقه وفستان العروسه والكوافير ولبس العروسه والمكياج و
فارس : باااااااس هو اي ده كلو وانتو بقا عليكم اي
خديجه : ركعتين الاستخاره
فارس : هتتعبو اوووي بصراحه
خديجه : طبعاا بس بقولك اي انا كنت شاريه كام طقم مفرش لسرير و طقم التيفال انا ممكن ابعهملك تجهز بيهم نفسك ومتقلقش هظبطك في السعر هههههههههه همووووووت مش قااااادره اتخيلك وانت نازل تشتري الصيني هههههههههه
فارس بعصبيه : غورررري من وشي ابوشكلك
رواية حنين الليل الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم أميرة رمضان
اناااااا مش قووووووولت متلبسيش اللون ده تاااااني
_ يابني انت هتجنني ده اسود اسود
ليل : منا عارف هو انا اعمي بس متلبسهوش مخليكي حلوه اوووي وانا مش عايز حد يشوف الجمال ده غيري انا
_ اممممم طب ابعد بس كده خلاص هلبس الزهري
ليل : برضو ملفت
_ متجننيش اماااال البس اااااااي
ليل : خلاص خليكي متاجيش معانا
_ والله ! انا جايه دي صحبتي وعشره عمري اهي جات علي السيره و بترن
(فتحت التلفون )
_ اي ي بنتي جاااايه
سندس بعصبيه: هتاجي ايمتااااا ده كلو تاخير
_ وطي صوتك عشان مخلهوش يسمعه دلوقتي
سندس برقه : لاء دي مش انا اللي كانت بتتكلم ده التلفزيون انتي اتاخرتي كده ليه
#بقلمي_اميره_رمضان_مسعود
_ ههههههههه والله طب خلاص ي ست الرقيقه انا جايه اهو
(قفلت معاها وبصيت لليل )
ليل : عايزه تقولي اي
_ جاسمن نفسها تشوف ولادها
ليل : حنييين كام مره قولت ابعدي عن الموصوع ده ومتتكلميش فيه
_ ي ليل هي مش هتاذي ولادها واكيد اشتاقت ليهم لانها ام حرام تبعدهم عنها
ليل : وانا قولتلك انا عارفها وبعدين انا قايل للعيال انها ماتت
_ العيال صغيرين ومش هيفهمو الموت اووي ولما يكبرو يبقا تعرفهم مفيش مشاكل ي ليل لما تاجي هنا وتشوفهم حتي انت اللي هتحدد الوقت اللي هتاجي فيه
(ليل سكت)
_ اسمعني هي مش هتقدر تعمل حاجه عشان خاطري وافق بقااا
ليل : ماشي يبقا نشوف الموضوع ده بعدين
____استغفرو❤______
وليد : حبيبي هات الفلوس
زياد بغضب : خلاص بقااا قولت هديك اطلع من دماغي
وليد : هههههههه بس رحيم عطالك قلم ااااي جامد
زياد : انت بتحرق دمي
وليد : انا متكلمتش بس وشك ميبشرش بالخير
زياد : معاك حق
وليد : ناوي علي اي بظبط
زياد بشر : هطلع علي عينهم كل اللي جوايا
بقا هي تحلقلي وتسيبني وتتخطب لرحيم البطل بتاعها انا هوريها انا هعمل فيه اااي
_____صليو على سيدنا محمد ❤_____
سوسن : انتي ي بت مش هتقومي تاكلي
ندي : لاء مش هاكل
سوسن : يعني انا هاكل لوحدي
ندي : براحتك بس فين بسمه
سوسن بسخريه : اتقمصت وطلعت شقتها #بقلمي_اميره_رمضان_مسعود
ندي : هي اللي اتقمصت برضو قولتيلها اااي زعلها
سوسن : ايوا اصل انا الشرانيه اللي في البيت
ندي بصتلها وسكتت
سوسن : اختك واولادها في شقتها يبقا روحي نضفي معاها عشان مش قادره تقف عندها برد
ندي ببرود : الف سلامه
سوسن : انتي مش هتروحيلها
ندي : لاء مش هروح لحد
سوسن : انتي لسه زعلانه من ساعتها خلاص بقا ماهو ابوكي وافق وهتتجوزيه عايزه اي تاني دانتي مش بتحمدي ربنا
ندي : معلش اصل انا مفتريه اطلعي ي امي الله يخليكي وخليني ساكته وانتي بذات مش عايزه اتكلم معاك
سوسن : هو انا كنت عملت حاجه
ندي : ماهي المشكله في حد ذاتها انك معملتيش حاجه عارفه لو كنتي دافعتي عني وهو نازل ضرب فيا يمكن مكنتش اتكسرت اوي كده
سوسن ببرود : الف سلامه علي كسرتك ي اختي انا طالعه اكل بلاش دلع
ندي : يااااربي يارب صبرني
#بقلمي_اميره_رمضان_مسعود
____لا حوله ولا قوه الا بالله العلى العظيم ❤_______
فارس : اي رايكم باين اني عريس صح
نوح : اقعد ساكت دانا فكرتك المكوجي وانا داخل
خديجه : مالو اخويا ده احلي عريس في الدنيا واللي يشوف غير كده يبقا اعمي
نوح ببرود : شكرا ي انسه
خديجه : اووووف يلاااا بقا انا عايزه اغوور
(جهزنا كلنا ومشينا عند سندس )
____الحمد لله ❤____
سندس : بت ي شهد كده كل حاجه تمام ولا فيه حاجه ناقصه
شهد : عيب عليك مش انا اللي عملت كل حاجه يبقا اكيد مفيش غلطه وكله تمام
رحيم : طلاما اختي هي العملت اكيد هتفضحنا قدام الناس
#بقلمي_اميره_رمضان_مسعود
شهد : والله ي استاذ رحيم بقا انا هفضحكم طب اياااك تطلب مني اعملك حاجه
رحيم : يبقا احسن بكرا ي اختي هتاجيلي اللي تعملي كل حاجه ومش هحتاج حاجه من وشك
شهد : بقا كده خلااااص هتستغني عني
سندس : ده واطي مش بيطمر فيه المهم سيبك منه وتعالي نجهز بقا
(بعد نص ساعه )
سندس كانت بتبكي
_ بتبكي ليه ي حزينه
سندس : بابا وحشني اووي كان نفسي يبقا موجود
شهد : احيييه ي بت ابوكي موجود برا
سندس : يالهووووي اندمجت اصل انا فرحانه اوي ولما بفرح بقلق فكنت ببكي عشان اطمن
_ بتطمني لما بتبكي اللهم اني لا اسالك رد القضاء ولكني اسألك اللطف فيه
رحيم دخل : ما تسمعونا زغروطه
انا وشهد في صوت واحد : لولولولولولوووووووووووووووووي
خديجه بضحك : انا مش بعرف ازغرط ينفع اصفر
______لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين ❤________
(بعد اربع شهور )
تالين : انتي بتعملي اي
_ انهارده عيد ميلاد بابا وبزين البيت عشان نحتفل
خديجه : انا علقت البلالين كفايه كده ولا اعمل تاني
_ كفايه هي جميله كده الجو مبهج اوووي استني بس نحط تاني في المكان ده
(وجيت اقوم دوخت اوووي وكنت هقع فقعدت مكاني تاني )
خديجه : حنيين انتي كويسه
_ اه ي قلبي متقلقيش ده بس عشان قومت بسرعه
خديجه : يابنتي انتي بقالك فتره مش طبيعيه ووشك اصفر
_ جسمي متكسر من المروحه ومعدتي تعباني اووي مفيش حاجه ثابته فيها
#بقلمي_اميره_رمضان_مسعود
خديجه : طب تعالي نروح لدكتور
_ مش بحب اروح للدكاتره خالص
خديجه : لاء هتروحي يلااا
(وبعد كلام كتير خديجه زهقت من عنادي وقالت)خلاص خليكي لما ليل ياجي وهقوله يوديكي
جاسمن : عااااملييين ااااي
خديجه ببرود : كويسين
_ تعالي ي جاسمن نورتي (احب اقولكم الفتره اللي فاتت ليل وافق انها تاجي تشوف اولادها وايان مش بيحب يقعد معاها لانها مش مهتميه بيا وتالين بتحاول تتعود عليها اما انا بقا لما بشوفها بتعصب لوحدي كده لانها بتدلع لما ليل يكون هنا ووصلنا لحل ان ليل يسمحلها تاجي في الوقت اللي يكون مش موجود فيه والي حد ما الامور ماشيه )
جاسمن : تعرفي انا جيت انهارده من غير ميعاد بس عشان انهارده عيد ميلاد ليل فلازم نكون كلنا موجودين
خديجه : اها طبعا لازم نكون موجودين انتي جايه ليه بقا
جاسمن: متنسيش اني كنت مراته
قولت بعصبيه : كنتيييييي وخلاااااااص الموضوع انتهي مش كل شويه هنتكلم فيييه
جاسمن بخبث: انا اقصد يعني ان كان فيه بينا عشره عشان كده جيت في العيد ميلاد عادي زي اي حد
_ تمام (وناديت علي ايان ) ايااااان ماما جات تعالي سلم عليها
ايان : انا بلعب خلي تالين تقعد معاها
تالين بصوت واطي ل ايان : انا مث بحب اقعد معاها مث بتلعب معايا وعلطول بتقعد تتكلم في التلفون
ايان : خلاص تعالي نلعب مع ميس حنين ونسيبها لوحدها
تالين بضحك : ايوا يلااا
_____سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم ❤____
ندي داخله اوضتها وسوسن بتهزق فيها وشافت التلفون بيرن جرت عليه فتحت بسرعه
ندي : جيت في وقتك
رحيم : هههههههه وحشتك صح
ندي بكسوف :لاء مش عشان كده
رحيم بمشاكسه : اااااي يعني انا مش بوحشك
ندي : لاء بتوحشني طبعا ماهو انت الحاجه الحيد اللي مصبراني بس حقيقي انا خلاااااص مبقاش عندي طاقه استحمل تاني
رحيم بتفهم : عارف والله خلاص كلها 28يوم وتبقي في بيتي
ندي : انت حاسبهم
رحيم بحب : طبعااا هو انا عندي كام ندي وبعدين عشان تعمليلي اكل وتغسلي و
ندي : اااااي هو انت هتشغلني خداااامه
رحيم : امال انتي فاكره انك هتاجي تصيفي ولا اااي ده انتي هيطلع عييينك
#بقلمي_اميره_رمضان_مسعود
ندي : لاااا دانا استحمل امي وابويا هنا اهون من المرار اللي هشوفو معاك وبعدين في حد بيقول كده هتاجي يطلع عينك
رحيم : امال اكدب عليكي وتاجي تتصدمي
ندي بضحك : ياعم اضحك عليا انا عايزاك تضحك عليا يخربيت الصراحه دي انت جاي انهارده صح
رحيم : والله مش هينفع خالص انهارده
ندي : لاء انت بقالك اسبوعين مجتش وكده كتير بقااا
رحيم : والله في شغل كتير اووي ومينفعش اسيبهم
ندي : يابني دانت الراس الكبيره في المصنع يعني تقعد وتحط رجل علي رجل
رحيم : هنبدء بقا نتكبر انا لو بقعد واحط رجل علي رجل مكنش ربنا كرمني ووصلت للي انا فيه ده
ندي : ربنا يزيدك من نعيمه يارب وخلاص المرادي سماح بس لو مجتش بكرا هنكد عليك
رحيم : لااااااء هو انا اقدر
( ندي ورحيم في الفتره دي اتقربو من بعض اووي وندي بقا بلسم جروحها هو رحيم بتلجاء ليه في اي حاجه وزياد فشل كذا مره يوقع بينهم اما بنسبه لرحيم فهو من غير حاجه بيحبها ولما اتقرب منها وفهمها شاف فيها حنان وطيبه مش في اي حد وحبها جداا واستحمل اهلها رغم كل اللي بيحصل منهم *ملحوظه كتبو الكتاب)
#بقلمي_اميره_رمضان_مسعود
_____اللهم صل على سيدنا محمد ❤_____
فارس : وحشتيني
سندس بصدمه : انت اي اللي جابك هناااا
فارس : في اي ي بنتي انا خطيبك علي فكره
سندس : واي يعني خطيبي اقسم بالله لو ابويا ولا امي عرفه انك بتاجيلي الشغل ليفسخو الخطوبه دي
فارس باستغراب: ليه بقا ان شاء الله
سندس : احنا معندناش وحده تقابل خطيبها الا لما تتجوز
فارس : لا والنبي هو انتي كمان مش عايزاهم بعد الجواز يتقابلو
سندس : مش قصدي كددده😂 بس احنا ماعندناش كده لازم لو عايز تشوفني تاجي البيت غير كده يبقا غلط ولقد وقعنا في الفخ فهمت
فارس : بس ليه والله انا غرضي شريف
سندس : لا شريف ولا خفيف
فارس : هههههه تصدقي هموت من الضحك (وقلب وشه )اياك اسمعك بتقلشي تاني
سندس : طب يلا بقا من هناااا
فارس : ي بت عيب كده دانا هبقا زوجك قرة عينك
سندس : لما تبقا بقا يلا مع السلامه
(اما دول عايشين دور العشق المجنون بيحبه بعض ومع ذالك مجانين ومحدش فاهم ليهم حاجه )
____استغفر الله العظيم واتوب اليه ❤______
خديجه : ليل اخيرا جيييت
جاسمن بمجرد مسمعت ان ليل جه قامت بسرعه : ليل عامل اي
ليل : في حاجه ي ديدا
خديجه : اه كنت عايزاك في حاجه تعالي
(وخدته ووقفو بعيد وجاسمن كانت هتولع انه مطنشها )
#بقلمي_اميره_رمضان_مسعود
_كفايه لعب لحد كده تعالو نتغدا الاول وبعدين نلعب
تالين : هي جاسمن دي هتاكل معانا
_ اسمها ماما ي بت
تالين : لاء هي قالتلي قوليلي جاسمن متقوليش ماما
_ متزعليش ي قلبي وهي تطول انك تقوليها ي ماما
تالين : هو انا ينفع اقولك انتي ماما
فرحت اووي من كلامها: ياخراشي ده انا هكون مبسوووووطه اوي لو قولتيلي ماما
تالين : خلاص انا هقولك ي ماما علطول
_ هاتي بوسه ي بت
=حنييييييييين
_ يالهووووي بابا جه وهينفخنااااا
تالين : ده متعصب انا هجري علي الاوضه
ايان : يلا بسرعه وجرو علي الاوضه
_ هتسبوني لوحدي ي كلاااا*اااب
#بقلمي_اميره_رمضان_مسعود
ليل : مقولتيش ليه انك تعبانه
بصيت لخديجه بعتاب : انتي لحقتي تقوليلو
خديجه : انتي تعبانه بقالك كتير ومش راضيه تروحي لدكتور يبقا لازم اقوله
جاسمن بتمثيل : الف سلامه عليكي ي حبيبتي طب كنتي قولتي وانا كنت اتصلت بدكتور ياجي لحد عندك ويكشف عليكي
ليل ببرود : خلاص ي جاسمن انا هجبلها الدكتور متقلقيش
_ انا مش بحب اروح لدكاتره
ليل : مش بمزاجك وكمان الدكتوره هتجيلك هنا تعالي بقا
_ انت هتعمل اي (هوووووب شالني ) نزلني يمامااااااا
ليل : انا مش بحب اقرر كلامي كتير وانتي عارفه
_ طب نزلني وهسمع الكلام والله
ليل : لاء مش هنزلك هطلعك الاوضه وانا شايلك برضو (طلعنا فوق وجاسمن حقيقي كان دمها بيغلي من الغضب)
خديجه حبت تغيظها : متقعدي ي جاسمن واقفه ليه
جاسمن بغضب بتحاول تداريه : لاء عادي انا همشي بقا
خديجه : مش هتستني حفله العيد ميلاد
(جاسمن قعدت وبتحاول تهدي نفسها والدكتوره جات )
خديجه : يلا احنا نطلع ونسيب الدكتوره معاها
جاسمن بغل: يلا ي ليل انت كمان
ليل قعد جنبي ومسك ايدي : لاء انا هفضل معاها اخرجو انتو
جاسمن بغضب : انا نازله (وكلهم نزلو ماعدا ليل )
_ انت بتعمل اي يلا انت كمان
ليل : بس ي بت
_ والله لو مخرجتش برا مش هكشف
ليل : حنيين عدي الموضوع بلاش عند الدكتوره واقفه
_ وانا اللي عندي قولته ومتخنقنيش بقا
ليل : اخنقك؟! ماشي هستني برا وحسابي معاك لما الدكتوره تمشي
#بقلمي_اميره_رمضان_مسعود
بعد شوي
ليل واقف قلقان مش عارف يعمل اي
فارس : اي يابني اهدا دي بتكشف
جاسمن بغيره: مش عارفه هو قلقان ليه كده
(نزلت انا والدكتوره)
ليل : اي اللي نزلك
_ انت قلقان كده ليه انا زي الفل اهو ويلا نبتدي الحفله عشان عايزه اديك الهدايا
ليل : سيبك من ام الحفله تعالي بس ارتاحي (طمنيني ي دكتور هي عامله اي )
الدكتوره ؛ هي صحتها كويسه مفهاش اي حاجه
خديجه : ازاي ي دكتور دي تعبانه اوي وكل شويه تدوخ
الدكتوره : ده شي طبيعي
ليل : اشمعني
(قومت وقفت قدامه وقولت بفرحه)
_ انا كنت جيبالك هديه وحاليا بقا اتنين
ليل : اي علاقه الهديا باللي بيحصلك
_ ركز معايا انا خلقي في مناخيري انا كنت جيبالك الهديه اللي هناك ده والهديه التانيه موجوده هنا (وشاورت علي بطني )
ليل : يعني اااي ثانيه انتي حاااامل
رديت بفرحه اكبر_ اه
ليل : انا مش مصدق انتي بتتكلمي جد
_ قوليلو انتي ي دكتوره
الدكتوره : حامل في الشهر التاني
ليل بسعاده شالني من علي الارض ولف بيااا كتيرررر
_ نزلني هرجع
نوح : الله يقرفك بقا وسط الجو الرومانسي ده تقوليلو هرجع
#بقلمي_اميره_رمضان_مسعود
خديجه : مبرووووك ي نوناااااااااا
(وكلهم كانو مبسوطين ماعدا وحده وكلنا عرفينهااا)
جاسمن بغضب : انا لازم امشي عندي مشوار ضروري (مشت وكانت متضايقه جدااا طلعت ركبت العربيه)
جاسمن بغضب جحيمي : فرحاااان انها حامل كأنك اول مره هتكون اب دانا مشفتش الفرحه دي علي وشك لما انا كنت حامل ماااشي ي ليل وبتشيلها وتدلعها قدامي وبتحرقني بتصرفاتك دي طب والله ماهخليك تشوف ابنك ده
_____لا حوله ولا قوه الا بالله العلى العظيم ❤______
سوسن بصوت عالي : بت ي ندي تعالي افتحي الباب
ندي : خلاااص سامعه
فتحت الباب
ندي : نعم
الست : ازيك ي حبيبتشي
ندي : الله يسلمك
الست : مش هتقوليلي اتفضلي
ندي : اتفضلي
سوسن : هو اي اللي اتفضلي انتي مين ي اختي
الست : لاء اهدي شويه ي حلوه مش عايزه صوتك العالي ده
ندي : حضرتك مييين
الست : انا ابقا مرات ابوكي ي عنياااا
سوسن خبطت علي صدرها : ي مصيبتييييييي
رواية حنين الليل الفصل التاسع والعشرون 29 بقلم أميرة رمضان
هوووو ااااااي اللي اتفضلي انتي ميييييين ي اختي
الست : لاء اهدي شويه ي حلوه مش عايزه صوتك العالي ده
ندي : حضرتك مييين
الست : انا ابقا مرات ابوكي ي عنياااا
سوسن خبطت علي صدرها : ي مصيبتييييييي انتي بتقولي ااااي
الست : بقول الحقيقه
ندي بصدمه : لاء لاء اكيد انتي بتهزري صح بابا اكيد ميعملش كده
الست : كلميه واسأليه ي اختي وابعدي كده انا مش هفضل واقفه علي الباب كتير
سوسن : تدخلي فيييين وجيالي لحد هنا برجليكي دانا هموتك (ومسكتها من الطرحه ولكن مديحه شدت ايدها بعيد)
مديحه بتحذير : انا مقدره صدمتك لكن هتفكري تمدي ايدك عليا هكسرها انتي متعرفنيش فاحسنلك اتقي شري انا جيت بلغتك اني ابقا مرات جوزك التانيه ضرتك يعني عشان كلها اسبوع ولا حاجه وهاجي اعيش هنا
#بقلمي_اميره_رمضان_مسعود
___اللهم صلي وسلم وبارك على سيدنا محمد ❤____
تاني يوم
نوح : فارس هنا ولا مشي
خديجه ببرود : فارس فوق فيه حاجه
نوح : علفكرا الورق بتاعك كان فيه غلطه وانا عدلتها
خديجه : انا شغلي زي الفل ومفيش فيه غلطات
نوح : كنت واثق انك مش هتعترفي بغلطك عشان كده صورت الورق بتاعك (وطلع التلفون )
شوفي كده الورقه دي مش ده خط ايدك اهو حضرتك غلطانه في الحساب هنا كنتي المفروض تركزي لان ليل لو كان شاف الغلطه دي كان قلب الدنيا
خديجه خبطت بايدها علي جبينها : انا ازاي فاتتني حاجه زي كده
نوح : يبقا تركزي شويه اي اللي واخد عقلك
خديجه ببرود : معلش حب جديد بقا وكده
نوح اتغيرت ملامحه وغضب : حب مين ي روح امك
خديجه : اي روح امك دي اتكلم عدل
نوح : هو ده كلامي بتحبي ميييييين
خديجه : وانت مالك هي هتفرق معاك
نوح : اه تفرق وهتفرق اووي كمان بصيلي وانا بكلمكككككك بتحبي مييييييين
خديجه بتحاول تكتم الضحكه بس فشلت : لما انت غيران اوي كده بتخبي ليه
نوح فهم انها قالت كده عشان تخرجه عن شعوره : بتستفزيني يعني
خديجه : بظبط كده زي مانت بتستفزني ب حبيبه
نوح : مش بستفزك انا وحبيبه بنحب بعض عادي يعني
خديجه : طب شوف بقا طريقه تانيه تغيظني بيها عشان الحوار ده اتكشف
نوح : حوار اي اللي اتكشف
خديجه : اسكت مش انا كنت جايه جيالك مره المكتب عشان اديك الورق وبالصدفه كده سمعتك وانت بتتكلم مع حبيبه
وبتقول ان الفيلم اللي انتو عاملينو عليا ماشي تمام وبتستفزني وكده بس من سوء حظك اني كنت سامعاك
#بقلمي_اميره_رمضان_مسعود
نوح بصلها كتير وقال : ماهو الجديد اللي انتي مش عارفاه اني وانا بمثل معاها حبيتها فعلا
خديجه اتفاجات من كلامه : انت بتقول اي
نوح : للأسف زي مسمعتي سلام بقا عشان اشوف فارس (ومشي)
خديجه بحزن: حبيتهاااااا ليييييه
(نوح كان بيبص عليها من بعيد )
نوح بتنهيده: حلو اللي انا بعمله فيكي ده لو مكنتيش سافرتي من الاول مكنش ده بقا حالنا
وسمع صوت من وراه : واهي رجعت وندمانه واعتذرت بكل الطرق لاكن انت اللي بتبعد
نوح بصلي وقال : انا اتجرحت اووي
_ اتجرحت وعايز تشوفها مجروحه زي ما جرحتك غصب عنها
نوح : اكيد مش عايز اشوفها كده بس علي الاقل عايزها تحس باللي انا حسيت بيه
_ مش هتهون عليك
نوح : عندك حق بس برضو لسه مسامحتهاش عن اللي عملته وهفضل كده لحد محس فعلا اني نسيت كل حاجه
#بقلمي_اميره_رمضان_مسعود
__استغفر الله❤______
يابنتي اهدي بقا وبطلي بكاء انتي لما كلمتيني جيتلك علطول
ندي : امي مش مصدقه ومستنيه لما بابا ياجي وتسالو
رحيم : معلش ي حبيبتي خير متزعليش
ندي : انا مش بحب ابدا فكره ان حد يتجوز علي مراته مهما حصل وخايف احسن انت تتجوز عليا زي بابا
رحيم بهزار: مش الشرع محلل لينا اربعه
ندي بعصبيه : يعني انت هتتجوز عليا
رحيم : يخربيتك انتي بتصدقي لاء مش هتجوز وبعدين اسكتي حوار الغاء القايمه ده فعلا لو اتطبق مش هنعرف نتجوز تاني غصب عننا
ندي : احسن طب والله الراجل اللي طلع القرار ده عايزه ابو*سه
رحيم بغضب : تبو*سي مين ي بتتتتتت
ندي : اي ده انت فهمت غلط مقصدش ابو*سه يعني ابو*سه
رحيم : ايوا كده
ندي : هبوس دماغه بس #بقلمي_اميره_رمضان_مسعود
رحيم : وحياه امككككككك (التلفون رن)
رحيم : الو
عامل في المصنع : ايوا ي بيه في مشكله في المصنع واحنا مش عارفين نحلها وعايزينك تاجي حالا تشوفها
رحيم : مشكله اي وبعدين مش وقت الشغل خلص
العامل : المكنه الجديده مش راضيه تشتغل وفي شغل كتير واقف عليها وانا مردتش امشي الا لما اخلصو
رحيم : خلاص انا جاي اهو مسافه السكه
____سبحان الله ________
ليل : يابنتي حرام عليكي كلي اي حاجه بقا كده مش هينفع
_ مش قادره اكل والله
ليل : انتي بقالك كتير مش بتاكلي
_ ماهو انا مليش نفس شويه كده وهاكل
ليل بتفهم : انتي مش راضيه تاكلي عشان متتخنيش صح
_ اي لاء شوف
ليل : قولي الحقيقة
_بصراحه اه
ليل بعصبيه: يعني انتي مش راضيه تاكلي عشان متتخنيش ومش خايفه علي نفسك انتي والبيبي
_ اعمل اي يعني منا لما باكل بتخن وكمان جاسمن لما بتاجي بتقعد تنتقدني وتقولي انتي سايبه نفسك كده ليه ومش عارفه اي
ليل : انتي ملكيش دعوه ب جاسمن انا مبسوط بيكي كده وقلت كده مليون مره حلو اللي انتي فيه ده انتي لازم تتغذي
_ هاكل وعلي ضمانتك يعني لو تخنت انت اللي قولت ومتزعلش بقا
ليل : هههههههه كلي بس علي مهلك بلاش طفاسه
#بقلمي_اميره_رمضان_مسعود
_________
رحيم وصل المصنع بس مكنش فيه حد فيه
رحيم : هو راح فين ده ، يابني (ونده كتير مفيش حد رد في الاخر قرر انه يمشي ولسه هيطلع من المصنع وسمع صوت عربيه الشرطه )
رحيم باستغراب : فيه اااي برا (وطلع يشوف فيه اي )
الظابط : انت رحيم الصاوي
رحيم : ايوا انا
الظابط : معانا امر بتفتيش المصنع
رحيم باستغراب :لييه
الظابط : هتعرف بعدين يلا بسرعه فتشو المصنع
#بقلمي_اميره_رمضان_مسعود
______
سندس : اي يابني
فارس : برن عليكي بقالي كتير مش بتردي ليييه
سندس : كنت نايمه
فارس : نايمه بقالك خمس ساعات
سندس : والله وعايزه انام تاني
فارس : يابنتي فوقي شويه وعيشي معانا ااي ده
سندس : لاء بص بقا من البدايه كده ي ابن الناس انا كل همي النوم بعشقه كده متحاولش انك تبعدو عني عشان هتزعل
فارس بضحك : مالك ي بت قلبتي عبدو موته كده ليه
سندس : لاء انا بعرفك بس
فارس : ثواني كده الزفت نوح عمال يرن هشوفه عايز اي وهكلمك
فارس : اي ياض في اي
نوح : الحق رحيم اتقبض عليه
__لاء حوله ولا قوه الا بالله العلى العظيم ❤_____
سمر : تعالي شوفي ي امااااااا اللي عملو جوز بنتك
بسمه : في اااي ي سمررر مالك
سمر : مش هو ده العريس اللي كنتي موافقه عليه ي اختي
ندي : في ااي مالك كده
سمر : جوووووزك طلع تاجر مخدرات وحكومه قبضت عليه متلبس
بسمه : اااااااي 😳
ندي مستحملتش الخبر واغمي عليها
بسمه : نددددددددددي
رواية حنين الليل الفصل الثلاثون 30 بقلم أميرة رمضان
جووووزك طلع تاجر مخدرات والحكومه قبضت عليه
ندي مستحملتش الخبر واغمي عليها
بسمه : ندددددددددي هاتي مايه بسرعه
سمر : فوقيها ي حنينه
سوسن : ملكيش حظ ي بنتي كل اللي تتخطبي ليه يطلع وراه مصيبه ي قلة بختك ي بنتي
بسمه : اسكتووو بقا شوووويه ، ندي ندي فوقي ي حبيبتي (وكبت مايه علي وشها)
ندي بخضه : ااااااه في اي (وافتكرت بسرعه ) اي اللي سمر بتقوله ده
بسمه : مفيش حاجه ي حبيبتي اهدي بس
ندي : رحيم اتقبض عليه ازاي ازاي هو مستحيل يعمل كده مستحيييييل انا هروحله
سوسن : هتروحي فين ي بت اترزعي هنا دانا هبعت محامي ليه عشان يطلقك
ندي بصراخ وانهيار : طلاااااااااق ااااااااي اسكتي خاااااالص وسبيني في حااااالي مش عايزه اسمع صوووووتككككك
سوسن : امال هناسب ناس تجار مخدرات
سمر : وبعدين ده ان طلع منها اصلا ده قدامو ولا 15سنه سجن علي الاقل
#بقلمي_اميره_رمضان_مسعود
ندي : اوعي من قدامي انا رايحه لجوزي ويكون في علمكم مش هتطلق لو اطبقت السماء علي الارض
(وطلعت وخبطت باب الشقه اووي)
سوسن : منك لله يابن فايزه تلاقيك عاملها عمل والله لااطلقها منك نسب يعررر
__________
ليل : انت رايح فين بسرعه كده
فارس : رحيم اتقبض عليه
_ يالهووووووي انت بتقول اي
ليل : اهدي انتي مفيش حاجه ان شاء الله هنروح نشوف في اي وهيطلع باذن الله مداااام كرررريمه
مدام كريمه : ايوا ي بيه
ليل : خليكي معاها خلي بالك منها يلا ي فارس
___لاء اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين ❤___
فايزه ام رحيم : ابعددددي من قداااامي
شهد بدموع : يا امي هتروحي فييين دلوقتي اسامه وعمي قالو هيطمنونا
فايزه : انا مش هقعد هنا واسيب ابني
سندس : ي مرات عمي والله هيبقا اتاخد ظلم وهيطلع علطول اهدي بس
فايزه بدموع : يارب ناجيه وانتقم من اللي عمل فيه كده ووجع قلبي عليه قادر ي كرررريم
________
في قسم الشرطه
ندي وصلت وكانت بتدور علي رحيم زي التايهه لحد مشافت ليل
ندي : ليل الحق رحيم بالله عليك انت عرفت اللي حصلو
ليل : ايوا اهدي متقلقيش هيطلع ان شاء الله
ندي بدموع : ان شاء الله
ليل : انا عايز اقابل الظابط ي ابني
العسكري دخل لظابط : تمام ي فندم ليل الحديدي عايز يقابل سعادتك
الظابط : خليه يدخل
(ليل وفارس وندي دخلو )
الظابط : اهلا ليل باشا
ليل : عايز اعرف قبضتو علي رحيم الصاوي ليه
الظابط جالنا بلاغ بان رحيم الصاوي بيتاجر في المخدرات ومكان المخدرات ورحنا فعلا لقينا المخدرات ورحيم عشان كده قبضنا عليه
ليل : انت لقيت المخدرات دي في المصنع مش معني كده انها بتاع رحيم
الظابط : بس الباغ جالنا واتهم فيه رحيم وهو المتهم الوحيد قدامنا في القضيه عشان كده قبضنا عليه ولسه التحقيقات شغاله
ليل : رحيم يطلع حالا وتخلصو اجراءتكم دي مع نفسكم
الظابط : القانون فوق الكل ي ليل باشا ومش انا اللي هقولك كده
فارس : ليل اهدي هو عندو حق لازم يطبقو القانون
ليل : طب عايزين نشوف رحيم
الظابط : جدعنه مني هخليك تقابله 10دقايق مش اكتر
الظابط : انت ي عسكري هات رحيم الصاوي من الحجز
#بقلمي_اميره_رمضان_مسعود
__________
وليد : ده اي دماغ الشيطان دي يخربيتك مخدرات مره وحده
زياد : فكره حلوه صح
وليد : جاااامده
زياد : يلا بقا خليهم يتجوزو في السجن عشان تسيبني انا وتروح تتجوز واحد تاجر مخدرات
وليد : احنا هنكدب الكدبه ونصدقها
زياد : لازم نصدقها لان الكدبه دي هتقلب حياتهم وتدمرها
وليد : طب انت جبت المخدرات دي منين
زياد : من الواد ترجي
وليد : ترجي هو لسه شغال في المخدرات مش بينه اتسجن
زياد : قضي المده وطلع كمل شغل
وليد : شكل الشغلانه عجبته بس انت كده دفعت كتير اووي
زياد : مش كتير علي كسره قلبهم ودمارهم
____صلو على سيدنا محمد ❤_____
_ اي ي سندس وصلتو لحاجه
سندس : لسه والله اسامه مرنش
_ وانا برن علي ليل كتير مش بيرد عليا
سندس : طب سبيهم دلوقتي اكيد مشغولين وريحي نفسك لتتعبي انتي تعبانه من غير حاجه
_ متشغليش بالك بيا شهد عامله اي
سندس : مش مبطلين بكاء وحقيقي مش عارفين نعمل اي
_ صلو وادعوله ان شاء الله خير اتفائلي بربنا خير
__________
العسكري : تمام ي فندم رحيم الصاوي واقف برا
الظابط : دخلو
رحيم دخل وندي اول مشافته قلبها اتخلع من مكانها : رحييييييم
رحيم بغضب : انتي اااي اللي جابك هنااااا روحي يلااا متقعديش في المكان ده
ندي : مش همشي الا وانت معايا مستحيل اسيبك تقعد هنا
رحيم : فارس روحها البيت واياكي اشوفك هنا تاني
ندي ببكاء : حرام عليك انا لما عرفت الخبر اتجننت وانت كل اللي شاغلك اني امشي من هنا
#بقلمي_اميره_رمضان_مسعود
ليل : بس اهدي وانت ي رحيم اهدا انت كمان
الضابط : عشر دقايق واجيلكم
ليل : ركز معايا وقولي اي اللي حصل معاك
رحيم : انا كنت روحت لما كلمتك ي فارس وكل العمال روحت معادا شويه كانو لسه بيقفلو المصنع ولما روحت حد رن عليا وقالي ان فيه مشكله في المكنه الجديده ولازم اروح اصلحها ورحت المصنع ملقتش حد دقيقه والشرطه جات وفتشو المصنع طلعو منه مخدرات انا كنت مصدوم ازاي ده يحصل وبعدها قبضو عليا
فارس : دي تهمه متلفقه ليك وباينه اووي واللي عمل كده تفكيرو سطحي اوووي لانك هتطلع منها بسهوله
ليل : متقلقش هتطلع من هنا علطول واللي عمل كده هجيبو لو تحت الارض وزي مقال فارس اللي عمل كده شخص ساذج واكيد هيبقا سايب دليل وراه
رحيم : الحمد لله
ليل : باقي اربع دقايق هسيبك مع ندي وهستناكم برا يلا ي فارس (طلعو بسرعه)
رحيم : انا مش حابب وجودك هنا اطلعي امشي
ندي بدموع : رحيم انا قلبي واجعني عليك اوووي وحاسه ان اللي عمل كده زياد
رحيم : لاء زياد كان اخرو يوقع بينا متوصلش بيه لكده
ندي : طب متبقاش قاسي عليا كده وطمني عليك
رحيم اتنهد وقام وقف وهي وقفت : ي رحيم اس….
(وقبل متخلص كلامها شدها رحيم لحضنو وندي مسكت فيه اوووي وبكت )
رحيم : خلاص اهدي بقاااا ومتقلقيش عليا انا كويس وبقيت كويس اكتر لما شفتك بطلي بكاء بقاا
ندي من بين شهقاتها : ح ح حاضر
(الباب خبط والظابط دخل )
الظابط : وقتكم خلص
رحيم : يلا روحي مع فارس وليل وزي مقولتلك متاجيش هنا تاني
(طلعت ندي وكان اسامه وابوه واقفين مع ليل وفارس
فارس طمنهم انه هيطلع منها وكلهم روحو)
_______
قدام العماره ليل وقف العربيه وندي نزلت
ليل : مش عايزك تقلقي انا وعدتك انه هيطلع منها بسرعه
ندي : يارب ،طب اتفضلو عندنا
فارس : مره تانيه بقا يلا اطلعي
ندي : حاضر (وطلعت بس قبل متطلع شافت زياد واقف قدام السوبر ماركت وبيعمل كأنه بيكلم وليد وبيقول بصوت عالي )
=منا قولتلك ي وليد مش انا اللي تروح مني حاجه واقف اتفرج قولتلك هندمك مصدقتنيش سلملي علي احزانك بقاا
(ندي اتاكدت ان زياد ليه دخل في الموضوع )
#بقلمي_اميره_رمضان_مسعود
ورنت علي ليل
ليل : اي ي بنتي في حاجه ولا اي
ندي : معلش مقدرتش استني بس انا متاكده ان زياد وراه الموضوع ده
ليل : زياد مين
ندي : هقولك
_______
بعد يومين
تالين : انا مش شامه حاجه
_ ازاي بس انا شامه ريحه لحمه نيه
تالين : مفيش حاجه
_ طب استني كده ليل
ليل : اي
_ مش شامم حاجه كده
ليل : حاجه زي اي
_ لحمه نيه
ليل باستغراب : لاء خالص مفيش حاجه زي كده
_ ازاي انا شامه الريحه دي فيك انت
ليل : بيتهيألك بس
_ انا عايزه اكل لحمه نايه (وبصيت لليل اوي )
ليل : انتي بتفكري في اااااي ابعددددددي
وخد تالين وطلع برا بسرعه يخربيتك هتتحولي زومبي ولا اي ده مش وحم ده
ايان : بابا تلفونك بيرن (ليل نزل تحت)
ليل : الو
المتصل : ……….
ليل : تمام كده هقابلك بعد العصر اقولك هتعمل اي تاني
_ وصلت لحاجه
ليل : خلاص فاضل تكه والموضوع يتحل ويخرج منها علي خير
_ طب الحمد لله بس ياريت بسرعه قبل ميتحكم عليه دي ندي هتروح فيها
ليل : متقلقيش انتي مش واثقه فيا ولا اي
حضنته وقولت : بعد ده كلو لسه بتسأل
جاسمن : ليييييل
#بقلمي_اميره_رمضان_مسعود
اتخضيت من صوتها : في اي
جاسمن : مش عيب بتحضنو بعض قدام الناس كده
خديجه : ااااي ده مين اللي بتتكلم دي
جاسمن : مقصدش حاجه انا بس مش عايزه حد يتكلم عليكم
ليل : خلي حد يتكلم وانا اقطع لسانه قبل مينطق وبعدين دي مراتي يعني اعمل اللي انا عايزو
جاسمن بحقد : اه طبعا تعمل اللي عايزو
_ جايه ليه
جاسمن ؛ ولادي وحشوني وجيت اشوفهم عشان مسافر
ليل : اي ده بجد الحمد لله
جاسمن : فرحان اني همشي
_ ولادك قاعدين اهم اقعدي معاهم براحتك
كريمه : ليل بيه
ليل : تعالي ي مدام كريمه
كريمه : الطبق ده بعته عم صالح لمدام حنين بمناسبه الحمل وبيقول لازم تاكله لانه مغذي جدااا وبيقولك الف مبروك
ليل : الله يبارك فيه
_ اي الطبق ده
جاسمن بحقد : الطبق ده لما انا كنت حامل قبليكي بعتهولي وقالي كل مره لما اكون حامل هيبعتلي واحد مخصوص بس انتي بقا جيتي وخدتي مكاني عشان كده بعته
ليل حب يغيظها: عندك حق حنين جات خدت مكان كل الناس في حياتي دي بقت كل حياتي
_ حبيب قلبي وريني بقا الطبق ده
(شميت الطبق ريحته عجبتني اووي )
ليل : هو انتي هتمشي تشمشمي كده كتييير
_ بس حلو والله هات بقا كده انا طالعه اكل في الجنينه
تعالي ي لولو كلي معايا
جاسمن : لااااء
(كلنا بصنالها باستغراب)
#بقلمي_اميره_رمضان_مسعود
جاسمن : انت مش فاكر ي ليل لما عم صالح بعتلي الطبق ده قال لازم انا اللي اكله كله عشان مغذي وكمان اكد عليك بكدا
مش عايزه احكيلك عليه ي حنين لما كلته كان جميل بشكل وخلي صحتي كويسه جدااا
_ ليه سحري علعموم هاكله وهقول اذا كان فعلا كل الكلام ده فيه ولا لاء
ليل : استني هطلع معاكي هو فين اللاب توب
_ فوق في الاوضه
ليل : هطلع اجيبو في ثواني واجيلك
(ليل طلع جاب اللاب ووقف ثانيه )
ليل : ازاي عم صالح باعت الطبق ده وهو اصلا مسافر من اكتر من سنتين وعرف ازاي ان حنين حامل وهو مسافر
غريبه واي اللي جاب جاسمن في الوقت ده
ليل بقلق : لاء اكيد اللي في بالي غلط بس انا لازم اخلي حنين متاكلش من الاكل ده ولسه بيطلع من الاوضه سمع صوت صراخ
حنين بصراخ : ليل الحقنااااااااااااااااااااي
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
خلصتوا قراءة الفصل إتفضلوا جميع الروايات الكامله من بداية الروايه لاخرها من هنا 👇❤️👇💙👇❤️👇
4 - رواية تزوجت سلفي
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
13- رواية عشقك ترياق
14- رواية حياة ليل
16- رواية لست جميله
20- رواية حبيب الروح
22- سكريبت غضب الرعد
24- رواية ملك الصقر
29- رواية شطة نار
30- رواية برد الجبل
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
32- رواية الداده رئيسة مجلس الإدارة
35- رواية حماتي
36- رواية انا وضورتي بقينا اصحاب
41- رواية روح الصقر
42- رواية جبروت أم
46- رواية شهر زاد وقعت في حب معاق
47- رواية أحببت طفله
51- رواية لم يكن أبي
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
52- رواية حورية سليم
53- رواية خادمه ولكن
56- رواية خادمة قلبي
57- رواية توبه كامله
61- رواية طلقني زوجي
63- قصة فتاه تقضي ليله مع شاب عاذب
64- رواية عشق رحيم
67- رواية أحببت بنت الد أعدائي
69- رواية حلال الأسد
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
71- رواية أسيرة وعده
76- رواية دموع زهره
79- رواية إبن مراته
82- رواية جبل كامله
86- قصة غسان الصعيدي
89- رواية صليت عاريه
90- رواية صليت عاريه
94- رواية مفيش رحمه
95- رواية شمس العاصي الجزء الاول كامله
100- سكريبت جمعتنا الشكولاته الساخنه
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺
101- سكريبت سيف وغزل
102- رواية حب الفرسان الجزء الثالث
104- رواية رعد والقاصر
105- رواية العذراء الحامل
106- رواية اغتصاب البريئه
107- رواية محاولة اغتصاب ليالي
108 - رواية ملكت قلبي
109 - رواية عشقت عمدة الصعيد
110- رواية ذئب الداخليه
111- رواية عشق الزين الجزء الاول
112- رواية زوجي وزوجته
113- رواية نجمة كيان
114- رواية شوق العمر
115- رواية أحببتها صعيديه
118- رواية لاعائق في طريق الحب
119- رواية عشق الصقر
121- رواية بنت الشيطان
122- رواية الوسيم إبن الحاره والصهباء
123- رواية صغيرتي الجميله
124- رواية أخو جوزك
125- رواية مريض نفسي
127- رواية هكذا يكون الحب
128- رواية عشق قاسم
129- رواية خادمتي الجميله
131- رواية جوري قدري
133- رواية المنتقبه أسيرة الليل
134- رواية نجمتي الفاتنه
135- رواية ليعشقها قلبي
136- رواية نور العاصي
137- رواية من الوحده للحب
139- رواية جوزي اتجوز سلايفي الاثنين
140- رواية شظايا قسوته
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺
141- نوفيلا اشواق العشق
142- رواية السم في الكحك
143- رواية الصقر كامله
147- رواية عروس الالفا الهجينه الجزء الثاني
148- رواية أميرة الرعد
149- رواية طفلة الأسد
150- نوفيلا الجريئه والاربعيني
151- رواية أحببت مجنون
152- قصة أخويا والميراث
153- رواية حب من اول نظره
155- رواية صعيدي مودرن