القائمة الرئيسية

الصفحات

آخر الأخبار

سكريبت غضب الرعد كامله بقلم ميرا أبو الخير الفصل الاول والثاني والثالث والرابع والخامس والاخير

 سكريبت غضب الرعد كامله بقلم ميرا أبو الخير الفصل الاول والثاني والثالث والرابع والخامس والاخير 

سكريبت غضب الرعد كامله بقلم ميرا أبو الخير الفصل الاول والثاني والثالث والرابع والخامس والاخير 


الفصل الاول 

رعد بغضب جامح وبيشاور علي بنت وشها متغطي:  انا اتجوز الخادمة دي. 

الاب:  اه دي ملهاش غيرنا يا رعد. 

رعد بغضب كور ايده:  تقوم تجوزها ليا انا يلي بنات الدنيا بتجري وريا اتجوز حتة خادمة لا راحت ولا جت ومنين الصعيد حتي. 

الاب بزعيق:  هتعصى كلام ابوك عاد ايه انت ناسي جصلك يا ولد غفران انك صعيدي ياك. 

رعد ببرود:  خلصت انا ماشي ومش هتجوزها بردو وبص ليها بقرف ومشي. 

تقي بدموع:  هعاود الصعيد يا بيه. 

غفران:  لا مفيش رجوع الصعيد تاني انتي ناسيه ولا ايه انهم عايزي تا' رهم من ابوكي وهو ما' ت فاضل انتي وانتي امانه عندي. 

تقي بدموع:  بس يا بيه. 

غفران بابتسامة:  بلاش يا بيه دي قولي يابا انا اه هنا من زمان بس ابن اصول يا بتي. 

ابتسمت. 

......... 

في الصعيد. 

شريف:  يعني ايهه اياك البت بته تيجي اهنيه. 

الغفير:  بعتنا حد يجيبها ويخلص. 

شريف بتوعد:  لو مخلصش انت خابر زين هعمل ايه. 

الغفير بخوف:  خابر. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

................ 

قاعد بيضر*ب كيس الملاكمه بغضب. 

رعد:  بقاا انا اتجوز دي. 

مازن:  مالها يعني. 

رعد وقف الكيس:  حتة وا'حدة خادمة وانا بكر*ه صن*ف الحر*يم كلهم. 

مازن:  بتكر"*هم ليه وعشان ايه يا رعد.

رعد بغضب:  انت عارف ليه حبتها وسابتي وغارت بيحبوا الفلوس و العز كسر"ت قلبي. 

مازن بحزن علي حال صديقه:  مش كل صوابعك زي بعض. 

رعد بغضب:  خلصنا بس لو القيها بس وحياة امي ل*م*وتها بايدي. 

مازن ماشي وسابه في غضبه. 

الماذؤن كتب الكتاب في عدم حضور رعد وطلب من تقي تطلع اوضته. 

رعد وصل ببرود:  هو في ايه. 

غفران بحزم:  كتب كتابك علي تقي. 

رعد بصوت هز البيت كله: ايهههه شايفني عيل قدمك. 

غفران بغضب:  احترم نفسك انا ابوك يا رعد بتعلي صوتك عليا. 

رعد بتوعد وابتسامة باردة:  تمم اووي انت يلي جبتها لعندي وانا محتاج اطلع يلي جويا اشطا. 

غفران انصدم ورعد طلع علي فوق جري و داخل كانه عاصفه وهي اتخضت قلع حزمة وهي لفت ليه.... 

رعد بصدمة


#اسكريبت 2


رعد طلع وداخل كانه عاصفه وهي اتخضت من دخوله ق *لع حزامه وهي لفت ليه رعد انصدم... 


رعد بصدمه:  انتي مين. 


تقي بخوف وبترجع لورا: ا انا تقي. 


رعد سرح في جمالها وعينها و حزمه نزل تلقائي قرب منها وهي راجعت علي الحايطه حوطها بايده:  انتي حلوة اوي اول مرة اشوفك. 


تقي بتبلع ريقها:  ا ا.. 


قا*طعها بق*بلة هادئه طخخخخخخ. 


رعد بغضب ز"قها:  يا زبالة بتمدي ايدك عليااا. 


تقي بغضب:  عشان قليل الادب. 


رعد شدها من شعرها:  انا هد*فعك تمنه غالي اوي استعدي بقا. 


ر*مها علي الارض و خرج ورزع الباب وراه وهي دموعها نزلت. 


راح فضل يشرب و يفكر في حبيبته الاولي ويكسر كوبايته:  ليههههه ليههههه سابتيني ليههه... 


روح البيت وداخل لاقها قاعدة منكمشه ابتسم بخبث:  نامي علي الارض يلا. 


تقي بصدمة: ب بس انا م.. 


رعد ببرود ز*قها علي الارض ونام وهي بصت للارض:  استحملي يارب. 


نامت علي الارض ومش عارفه. 


تاني يوم. 


رعد فاق بملل وبص عليها وابتسم بمكر ز*قها برجله :  انتي يا بنتي قومي حضر لي الفطار يلا وتطف*حي مع الخدام. 


تقي اتخضت قامت جري: حاضر حاضر. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

..................... 


.......:  داخلت الفيلة يا شريف بيه. 


شريف:  اتصرف وهاتها بسرعة. 


......: اؤمرك. 


شريف بخبث: هانت اوي. 

.................. 

قاعدين بيفطروا. 


غفران:  اقعدي كلي يا بنتي. 


تقي بصت علي رعد يلي بيبص ليها بتوعد وبرود:  ها لا هاكل مع الخدم. 


غفران:  خدام مين انتي ست البيت هنا. 


تقي راحت تقعد غفران:  اقعدي جنب جوزك يا تقى. 


تقي راحت تقعد جنب رعد عمل نفسه مش واخد باله ود*لق عليها القهوة السا**خنة.


تقي بصراخ: ااااااه. 


غفران بخضه: في اي يا نهاؤ روحي بسرعة اغسليها خد مراتك علي الحمام يا رعد. 


رعد نفخ بملل وبرود:  تمم. 


شالها رعد وبص في عينها للحظه ولف وشه د' اخلها الحمام و شغل عليها الد *وش  . 


تقي بدموع والدوش شغال وشعرها نزل علي عينيها مسكت في رعد هو كمان اتغر*ق معها بص لملامحها بتوهان. 


بقلم ميرا ابوالخير. 

................ 

مازن وصل لبيت رعد عشان  يروحوا الشركه جاه له فون انصدم وقام يعمله برا. 


مازن بزعيق: بتتصلي ليه   لو عرف مش هيسبنا يا غزل. 


غزل بحب:  يعرف انا بحبك انت. 


مازن ز*قها:  غزل لو رعد شم خبر انن انتي هر*بتي معايا مش هيعديها..... 


صوت تكسير وراه. 


مازن لاف انصدم:  ...... 


.......................... 

رعد بص لعينيها بتوهان وهي بعت عنه مسكها من وسطها جا*مد وقربها ليه بص لشفا*يفها و......... 


#اسكربيت3.

رعد بص لعينيها بتوهان وهي بعدت عنه مسكها من وسطها جا*مد وقربها ليه بص لشفا"يفها و قر"ب طبع قب*له وهي بتحاول تبعده مش عارفه لحد ما كان هيكتم نف*سها. 

تقي بكسوف وغضب:  انت ازاي عملت كده انت وا "حد قليل الادب و.... 


با*سها تاني وابتسم بخبث:  اي تحبي ازود اكتر من كده... وغمز ليها. 


خرج وسابها خدو'دها حمرة:  بتحلم. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

خرجت تغير هدومها حد حط ايده علي بوقها عضته وصوتت: اعااااااااااااا. 


بوكس قوي من رعد وقعه الارض. 

تقى فقدت وعيها ورعد لاحقها بين ايده شالها وحطها علي السرير و الراجل بيحاول يجري رعد مسكه بايد واحده. 


رعد فضل يضر*ب فيه والحراس جم. 


رعد بغضب:  خدوه علي المخزن شوفوا مين وراه بن 🐕ده. 


الحارس:  اؤمرك يا باشا. 


رعد راح يجيب حاجه يفوق بيها تقي ولاقى هدومها مياه غير ليها هدومها وكان مغمض خلص وتامل ملامح وشها وطبع قب*لة علي خدها وبعدين فاق . 

في نفسه:  لا مش هضعف تاني كفاية غزل مستحيل اضعف. 

سابها ونزل تحت. 

~~~~~~~~~~. 

مازن لاف بصدمة:  غ غفران بيه. 


غفران بشك وبيعد الكرسي وقع واتك" سر يلي عليه:  خايف كده ليه. 


مازن بيدري خوفه:  ا ا لا ولا حاجه كانت بشوف الصفقه الجديده. 


غفران برفع حاجب: تمم رعد فوق روح شوفه.

 

مازن مشي وهو خايف اوي ليكون غفران سمعه. 


رعد لمازن:  مش هروح الشركة النهارده. 

مازن:  ليه. 


رعد بخنقة:  مش عايز عملت ايه في موضوع غزل لاقتها. 


مازن بتوتر: ها لا لسه بدور عليها ليل نهار. 


رعد برفع حاجب:  تمم هروح اشرب مش طا'يق حد. 


مازن:  وانا هروح ارتاح شويه. 


رعد:  تمم يا صحبي. 


مازن مشي و رعد راح المخزن للراجل. 


رعد ببرود:  شكلهم اتوصوا بيك اوي ههههه. 


الراجل بتعب:  س سابني وهقولك علي كل حاجه. 


رعد ببرود:  قول وانا يلي هقرر. 


الراجل:  شريف باشا يلي امرني اخدها من عندك واوديه له عشان ينت*قم منها.  

رعد بغضب:  و محدش قالك انه يلي يداخل بيتي يخرج م*يت. 


الراجل بخوف:  والله الطمع عامني غير انه في ناس تانيه  جايه تاخدها واحتمال هو بنفسه ياجي. 


رعد بعصبيه:  ينور اوي يا حراس. 


الحراس جم: اؤمرك يا بيه. 


رعد بخبث:  اعملوا يلي هقولكم عليه بالحرف ******. 


الحراس: اؤمرك يا باشا. 


رعد راح البار يشرب ويفتكر غزل. 

~~~~////~~~~~. 

شريف:  يلا اتحركوا. 


الرجالة: يلا. 

~~~~~~~

في بيت مازن. 

غزل بحب:  نورت يا حبيبي. 


مازن بضيق: بنورك. 


غزل بابتسامة:  عندي ليك خبر بمليون جنيه. 


مازن بملل:  ايه هو. 


غزل:  انا حامل. 


مازن بصدمه:  من مين 😳


غزل:  من ... 


~~~~~~~///~~~~. 

شرب وسكر داخل اوضته لاقها اعدة في البلكونة راح حضنها وشم ر*قبتها. 


اتخضت:  ر رعد. 

رعد بسكر:  ليه سابتيني. 


تقى باستغراب:  هي مين. 


رعد شالها غصب:  ليه انا حبيتك. 


تقي بصدمة:  نزلني يا رعد فوق انا تقى. 


رعد نزلها علي السرير وقلع قميصه:  مش هسيبك تعالي. 


تقي بتحاول تبعده عنها وهو قب*لها بع*نف شفيفها جابت د*م. 


تقي بعياط:  لا يا رعد سابني فوق. 


رعد مكمل يلي هو بيعمله ومش سامع صوت صرا*خها هج"م عليها بكل و*حشيه. 


رعد بصدمة فاق:  انتي مش ب..... 


#اسكربيت4.

 

رعد هج*م عليها بكل و*حشيه و*ق*طع هدو*مها ولم يسمع صراخها. 

رعد فاق بصدمة:  انتي مش بنت 😳. 


تقي بخوف:  هف... 


طخخخخ ضر*بها كف وقعها من علي السرير. 


رعد بغضب فضل يضر*ب فيها بكل جبرو"ت وغل:  يا بنت 🐕 يا وس** طالعتي بتاع رجا*لة وحياة امي ماهرحمك قلع حز*مه و فضل يضر"ب فيها وهي تصراخ لخد ما اغمى عليها سابها ونزل. 


غفران بخوف:  اي الصوت دا. 


رعد ببرود:  جيبلي واحدة شما*ل يا ابويا ليه واحدة مش بنت. 


غفران بصدمة:  انت اكيد غلطان البنت سليمة و.. 


رعد مقاطعا:  لا والله فيك الخير يا ولدي يا اسماعيلللللل. 


جاه الحارس:  اؤمرك يا بيه. 


رعد:  البت يلي مر*ميه فوق دي ممنوع اي اكل او شرب وتتر*مي زي الكلا"ب كده فاهم. 


غفران بغضب:  اخرس نسيت انه انا هنا الكبير ولا ايه امشي انت يا اسماعيل. 


رعد ببرود:  لا منستش يا ترا بقا الوس** دي كانت مدو*رها مع مين او يكون انت يا... 


طخخخ كف علي وش رعد. 


رعد بصدمة:  انت بتضر*بني عشانها انت عمرك ما عملتها يا.. 


غفران بوجع و سند علي التربيزة:  يارتني عملتها من زمان بدل حالتك دي معرفتش اربيك يا ابني بوظتك بدلعي خسارة تربيتي وتعليمي يا الف خساره. 


رعد مشي وكل حزن وغضب من تقي. 


غفران طلع ليها انصدم:  فتتتحيةةةة دكتور بسرعة. 


تقي كانت فاقدة واعيها. 

الدكتور جات وكشفت عليها ومشي. 


تقي بدموع:  و الهي مظلومة يا بيه. 


غفران بحنان:  انا يلي مربيكي علي ايدي يا بنتي وعارفك كويس بس رعد. 


تقي مكمله:  رعد دا حيو"ان مش بني ادم يلي انا اتربيت معه دا مستحيل يكون هو ح.. 


سكتت ابتسم غفران:  بتحبيه. 


تقي بدموع:  كنت لما اتربيت معه و كان سندي لكن لما سافر ورجع مبقاش رعد يلي اعرفه. 


غفران:  احكي لي حصل ايه. 


تقي هتحكي جاه الخدام:  فيصل بيه تحت مستني حضرتك. 


غفران بتذكر:  طيب قولي له نازل حالا. 


الخدام:  اؤمرك. 


غفران لتقي:  متخافيش شوية وجاي تاني. 


تقي دموعها نازلة:  حاضر. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

.................... 

في بيت مازن. 


غزل:  من رعد. 


مازن: 😳😳ايهه. 


غزل بخبث:  ايوا اي رايك نستفيد. 


مازن بغضب:  انتي اتجننتي بتقولي ايه. 


غزل بمكر:  رعد ما هيصدق يلاقيني و ابنه هيكتب كل حاجه باسمه و نقت"له ونورثه. 


مازن مصدوم من كلامها:  انتي بتقولي ايه. 


غزل:  ايوا وهتصل عليه. 


مازن ضر"بها كف:  انتي طلعتي بتاع فلوس. 


غزل بغضب:  ايدك اومال فاكر ايه متعملش دور الملاك دا انت خو*نت صحبك واخدت منه حبيبته كمان. 


مازن بندم:  عشان حبيتك. 


غزل:  يوه بقا مانا بحبك بس المهم نكسب. 


مازن بقرف:  اوعي.... 

زقها ومشي. 


غزل عملت حاجه هتقلب كل الرواية راسا علي عقل. 


بقلم ميرا ابوالخير.

.......... 

رعد توعد لتقي بالد*مار. 

رجع البيت وطلع لاقها منكمشه في نفسها ابتسم بخبث وشدها اتخضت. 


تقي بخوف:  ع عايز ايه. 


رعد ساكت وبيشدها من ايدها.... 


تقي بتحاول تفك ايديها شالها ونزل بيها. 


غفران:  في اي. 


رعد بردو مردش واخدها وغفران فشل يوقفه ساق ومشي. 


غفران قاعد بيدعي وقلبه مقبوض فجاءة اشتغل ضر"ب النار. 


غفران طلع مسد*سه:  يبقا هو يلي حكم علي نفسه. 


نزل جري وهي قامت ومش عارفه تمشي. 


شريف:  هي فين. 


غفران بغضب:  ازاي تتجرا وتدخل بيتي. 


شريف ببرود:  ليا عندكم امانة. 


غفران للحراس:  امسكوهم. 


شريف للحراس بتوعه اقتلو"هم. 


شريف رجالته كانوا اكتر و قدروا يوقعوا كل رجاله غفران علي الارض. 


غفران بيرفع مسد"سه:  اطلع احسن مو"تك قرب. 


شريف بضحك: ههههه لا حلوة اوي دي قال اطلع قال هطلع فعلا بس بعد لما اخد روحك عمر مسد"سه وضر"ب طلقة و...... 

بقلم ميرا ابوالخير. 

...................... 

مازن قاعد ندمان قرر يعترف لرعد ولكن عربية جايه من بعيد و..... 

بقلم ميرا ابوالخير. 

...................... 

وصل ميدان عام. 

رعد نزل و نزلها معه:  يلا. 


تقي بخوف:  يلا ايه. 


رعد بخبث:  ا*قل*عي عايز اشو"فك علي مو*ضعك و اخد كل حقو"قي كزو"ج قدم كل النااس. 


تقي بصدمه..... 


#اسكربيت5.

 

رعد بخبث:  اق*لعي عايز اشوفك علي مو*ضعك واخد كل حقو*قي قدم كل الناس. 


تقي بصدمه:  ايهه. 


رعد بغضب:  يلااااااا. 


تقي بترجع لورا و خبطت في شا*ب. 

الشاب بخبث وبيبص بنظره جر*يئه عليها بوكس وق*عه الارض. 


رعد بغضب:  انت بتبص لمراتي كده ياض. 

الشاب:  اوعا هي يلي خبطت فيا وبعدين ماهي م*زة. 


رعد فضل يضر*ب فيه والناس بتحاول تحوشه. 

رعد بيلف وبيدور مش بيلاقي تقي: تقىىىىىىىىىىىى. 


بيجري يدور عليها. 


بتجري في شارع و هي خايفه حد يلاقيها بتقف عند عمارة بتطلع تستخبى فيها. 


رعد وصل وبيدور وبزعيق:  تقىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى. 


حطت ايديها علي ودنها وهو هيتجنن ومشي يدور هي حد شدها لشقه كانت وقفه قدمها. 

تقى بخضه: اعااااااااااا. 


بقلم ميرا ابوالخير. 

~~~/////~~~~~~

مازن ماشي وندمان وفي عربيه جايه من بعيد و طخخخخ


طا*ر بعيد و د*م نزل في كل مكان وجريت. 

بنت شافت كده جريت عليه واخدته المستشفى. 


بقلم ميرا ابوالخير. 

الدكتور:  الحمدلله الاصا*بة بسيطه. 


البنت:  شكرا. 


داخلت ليه وهو كان مفتح وساكت. 


رهف:  احم انت كويس. 


مازن انتبه للصوت:  ايوا شكرا انك لاحقتيني. 


رهف بإبتسامة:  لا عادي لو انت مكاني كنت هتعمل كده. 


مازن بسرحان:  صح.. 


مد ايده:  انا مازن. 


رهف بابتسامة:  وانا رهف. 


اعدوا يتكلموا شويه ورهف استاذنت ومشيت. 

مازن عمل مكالمة:  كنت صح كانت فعلا ناوية تمو*تني. 


......:  يبقا مفيش غير الحل يلي قولتلك عليه. 

مازن بحزن:  بس انت عارف انا اتخد*عت فيها انا.. 


.... مقاطعا:  مش مهم لازم القي تقي الاول. 


مازن:  يا رعد تقي ملهاش ذنب افهمها. 


رعد بغضب:  سبها ليا هلاقيها. 


مازن:  مش هتسمحني. 


رعد قفل معه و هيتجنن علي تقي. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

................... 

في بيت رعد. 


شريف ضر*ب طلقة و غفران ميل علي الارض و ضر*به طلقه جت في ر*اسه وق*عته علي الارض. 


غفران اخ*د رصا*صه كمان في ايده. 


غفران للحراس:  اطلبوا رعد. 


رعد داخل وشاف كده جري علي ابوه:  بابا. 


غفران بتعب:  فين تقى. 


رعد:  خدو*هم ار*موهم في اي دا*هيه... سند ابوه و راح اوضته وطلب الدكتور. 


غفران:  يا بني رد عليا فين تقى. 


رعد بتوتر: هر*بت. 


غفران بحزن:  ترجعها باي طريقه انت مش فاهم حاجه. 


رعد بإبتسامة:  بالعكس فاهم كل حاجه عن اذنك. 


غفران باستغراب:  هو في ايه. 


رعد خرج من الاوضه وعمل مكالمة. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

................. 

عند غزل. 

غزل بخبث:  نورتي. 


تقى باستغراب:  انتي مين. 


غزل:  وا*حدة وخلاص انتي كانتي مستخبيه ليه. 


تقي بتوتر:  م مفيش. 


غزل بمكر لانها عارفها: طيب اي رايك تفضلي هنا لحد بكرا. 


تقي بحسن ناية:  بس. 


غزل:  ولا بس ولا حاجه انا وحيدة وهنتب*سط اوي اوي يا تقى. 


تقى باستغراب:  بس انا مش قولتلك اسمي. 


غزل بتوتر: ها لا كان في حد بينادي وانتي مستخبيه اكيد انتي. 


تقي بإبتسامة:  طيب. 


بقلم ميرا ابوالخير. 

....................

في الليل نا*يمه علي السرير بتفكر في رعد وفجاءة شخص بيداخل. 

تقي بخوف:  ا انت مين. 

الشخص شدها من و*سطها جا*مد لحضنه و بص لشفا*يفها و..... 

#الاخير. 


الشخص شدها من و*سطها جامد لحض*نه وبص لشفا*يفها ونطق. 


......:  بحبك. 


تقي بصدمه:  ر رعد. 


رعد بحب شال شعرها ورا ودنها:  وحشتيني ليه هربتي مني. 


تقى بخوف:  ا انت بتعمل ايه هنا. 


رعد ابتسم سمعوا صوت دوشه برا. 


غزل بزعيق:  اوعو سبوني. 


العسكري:  اخرس خالص هتشرفينا. 


مازن:  تستهلي كل يلي هيحصل فيكي. 


غزل بدموع تمثيل لرعد:  يارعد انا اسفه اوي انت عارف اني بحبك صح خاليهم يسبوني ماشي يلا. 


رعد قرب عندها و طخخخخخخ. 


رعد بغضب:  الك*ف دا عشان تعرفي مين رعد و تحر*مي تقربي من مراته تاني وتا*ذيها يلا خدوها خاليها تع*فن في السجن. 


غزل شدت المسد*س من العسكري وضر*بت بيه رعد. 


رعد بصراخ:  تقىىىىىىىىىىىى. 


تقي وق*عت علي الارض ورعد قر"ب منها:  ر ردي عليا متسبنيش تقى فتحي عينك. 


غزل بجنان:  هق*تلك انت كمان هق*تلكم كلكم. 


العسكري اخدها. 


رعد شال تقى ورجري علي المستشفى الدكاترة اخدوها. 


بعد شويه. 


الدكتوره:  الحمدلله دا خدش بسيط تقدروا تشوفوها. 


غفران:  رعد تقى امانة. 


رعد:  تقى في قلبي يا حج. 


مازن بزعل:  رعد انا كنت.. 


رعد حضنه:  عارف ضحكت علينا المهم احنا في دلوقتي. 


رعد بيداخل وبينصدم.. 


رعد بيبص  ويقول: تقى هر"بت. 


مازن بضحك:  شكلها مرعو*به منك اوي. 


رعد بغيظ:  غور من واشي اما اشوف اخرتها.

 

مازن افتكر البنت و لاقي رقمها معه اتصل عليها يتقابلوا في مطعم. 


رهف:  نعم طلبتني ليه. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

مازن بحب:  مش بتروحي من بالي. 


رهف بكسوف:  افندم. 


مازن طلع خاتم:  تتجوزيني. 


رهف وشها احمر:  م موافقه. 


مازن لابسها الخاتم والكل سقف ليهم. 

.......... 

بتجري وفي عربيه جاية من بعيد بيشدها ليه. 

تقي بتغمض وتفتح تلاقي نفسها في حض*ن رعد. 


رعد بخوف:  انتي كويسه. 


تقى بدموع:  سابني امشي. 


رعد بحب شالها وقعدها علي كرسي كان موجود قريب:  ليه تمشي. 


تقى بدموع:  ا انت ع عذ*بتني كتير ليه يا رعد. 


رعد بندم:  عارف بس مكنتش متخيل انك بتحبيني و انه هحبك كانت بحاول ابعد بس مشو قدرت. 


 تقى بحزن:  كنت بحبك بس. 


رعد كتم كلامها ب*قب*له رقيقه: هعمل كل حاجه تقولي عليها وعرفت انك مش بن*ت بسبب الوقعه وانتو بتهر*بوا زمان. 


تقى بصدمه:  ازاي. 


رعد شالها:  مفيش وقت يلا. 


تقى بابتسامة:  علي فين. 


رعد بغمز:  علي شان نجيب دست عيال شبهك كده. 


تقى بذهول:  دسته. 


رعد بضحك:  اينعم. 


تمت. 

إللي عاوز يوصله اشعار بالروايات فور نزولها يعمل إنضمام من هنا

تعليقات

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close