القائمة الرئيسية

الصفحات

آخر الأخبار

رواية ملك الصقر بقلم سلمي حمدي الفصل الاول حتى الفصل الخامس عشر والاخير

 رواية ملك الصقر بقلم سلمي حمدي الفصل الاول حتى الفصل الخامس عشر والاخير 

رواية ملك الصقر بقلم سلمي حمدي الفصل الاول حتى الفصل الخامس عشر والاخير 


بجمود...بس انا مش جاي اخطب بنتك ديه

الاب بتوتر..مافهمتش  

صقر. ببروده..انا جاية اخطب بنتك التانية 

الام بحقد ..احنا معندناش بنت غير ديه يااستاذ صقر

الاب بتوتر..اه كلامها صح احنا معندناش بنت غير سمر 

 صقر جمود.. مصرين تكذبو تمام اذا ماطلعتوها  هتشوفه وش صقر العمراني ..وكمل وهو يبص على لاب بغضب..وانت عارف صقر العمراني لما بيغضب  بيعمل اي

الاب بخوف..والله ياصقر بيه معدنش وقبل ماايكمل دخلت بنت في 19 من عمره ملمحها هادية محجبة كانت ترتدي ثياب   من الأسفل بس كانت جميلة وفاتنه 

ملك..مساء الخير 

الام بغضب وهي تمسكها من ايده بعنف...انتي اي اللي اخرك اه كنتي فين كل دا 

سمر بخبث... اكيد كاانت لفه مع حبيب القلب بتاعها 

ملك بدموع..انتو بتقولة اي انا 

الام بمقاطعة...امشي جهزب العشاء وبعدين هعرف اربيكي 

ملك طلعت وهي منهارة في العياط هي كل يوم حياتها كنا نفس الروتين بس اللي تغير انه صقر كان موجود 

____________

صقر...بغضب قلت ايه 

الام بغل..بس مش بنتنا دية  الخدامة  اللي بتشتغل عنا 

الاب..انت عايز  اي من دية فكك من الخدم فيك تتجوز بنتي سمر 

صقر ..انا قلت كلامي وانا عارف انو كان ممكن اخطفها صح بس اانا  اتصرفت معاك بالذوق بس شكله منفعش المهم كتب الكتاب هيكون بكرا واي غلطة حر*فم وانت عايش فاهم 

الاب .خلاص ياباشا كله زي ما انت عايز

في اليل 

الام سعاد.انتي ايه اللي طلعك ومسكتها من شعرها 

ملك.والله مقصديش يا ابلة سعاد

سمر .بحقد كذابة  انا كنت بعرف انك هتخربي كل حاجة وبدأت تبكي بتمثيل

سعاد.متخفيش ياحيبتي هخدلك حقك منها انتي روحي ريحي شوية 

ملك .بخوف والله يا ابلة 

سعاد .وهي وضربها اسكتي قط*ع أسامه وبدأت في ضرب 

في الصباح 

سعاد.قومي ياابت بس اعرفي اني مش ههنيك 

يلا المازون وصل 

ملك.بصدمة نعم 

سعاد .بغضب يا بت يلا البسي وانزلي بلاش ملاك فاضي بدل مااقتلك 

نزلت ملك وهي لابسة فستان رقيق من اللون الزهري وخطاب ابيض صقر اتصدم من جمالها 

المازون .احم

صقر بجدة. يلا ياشيخنا

وملك دموعها مش بتقف 

قالت ملك على حملة (بارك لكما وجمع بينكما بت لخير )

وبدأت تشوف الدنيا ملاك وفجأة اغمى عليها صقر حملها واخدها المستشفى 

في المستشفى 

سعاد تنظر بملل ولأي شارد في افكره وام صقر فكان القلق ظاهر عليها وسمر بتبصله باعجاب 

خرج الدكتورة

صقر .ها يا دكتورة

الدكتورة.للاسف ****** 


في المستشفى 

سعاد تنظر بملل ولأي شارد في افكره وام صقر فكان القلق ظاهر عليها وسمر بتبصله باعجاب 

خرج الدكتورة

صقر .ها يا دكتورة

الدكتورة..للاسف انت لزم تبلغ الشرطة الانسة متعرضة للض**ربة بطريقة وح**شيه 

صقر بصه على سعاد  بغضب وتوعد..مفيش داعي الشرطة انا هتصرف 

الدكتورة بغضب..لا ياباشا  انا مش هسكت لزم ابلغ الشرطة انت مشفت حالة البنت مفيش *حته سليمه فيها

صقر بصوت عالي خله كل اللي في المستشفى يخاف...انتي مبتفهميش انا قلت هتصرف مفيش داعي للشرطة 

الدكتورة تفزعت من صوته وسكتت 

ام صقر حياة.. اهدى ياابني ...ووجهت كلامه للدكتورة ...عاملة اي دلوقتي 

الدكتورة..هي كويسة وهي فاقت بس جسمها ضعيف فلاحسن تهتمو بي اكلامها وبلاش الدغوطات 

حياة...تمام 

صقر..انا هدخل أشوفها 

____________


دخل الغرفة اللي كانت فيه ملك  قلبو وجعه وهو شايفها عالسرير بالمستشفى والمحليل موصله عليه قعد على طرف السرير مسك ايده بحب 

ملك بدأت تفتح عيونها اللي شبه السماء 

ملك وهي تبص ع الغرفة ..انا فين 

صقر بحنية ..انتي اغمه عليكي وانا جبتك المستشفى...عاملة اي دلوقتي 

ملك بتعب ..الحمدلله 

صقر بحده..ممكن افهم مين اللي عمل فيكي كدا 

ملك شردت  وهي تتزكر كلام سعاد 

فلاش 

سعاد وهي تضربها..قسم بالله لو قلتي لي صقر اني ضربتك هتشوفي هتكون موتك على أيدي فهمة  

ملك بخوف..فهمة 

سعاد..متفكريش صقر هيحمكي مني 

باك

صقر..ملك ملك

ملك..اه

صقر..انا سئلتك مين مد ايده عليكي 

ملك بكدب.. مفيش حد مده ايده عليا 

صقر..متخفيش من حد وقوليلي وانا هجيبلك حقك منه 

ملك بكدب..والله يابيه مفيش حد لمسني 

صقر مسك ايده بحنيه وبسها..مع اني عارف انك بتكدبي عليا بس مفيش مشكله

توترت وسحبت ايدها 

صقر بسها من رأسها 

ملك كانت متوتره ومكسوفه من قربه ليها اما هو فكان مستمتع بكسوفها منه 

صقر..انا هطلع اعمل كم حاجه هخلي ماما تجيلك 

ملك..هزت راسها بااه

_________

في الخارج

صقر..ماما خليكي مع ملك انا هشوف الدكتورة وعمل مكالمة 

حياة..طيب ياحبيبي 

________

حياة دخلت وقعدت قصدها 

حياة بطيبة ..عاملة اي ياحبيبتي

ملك بحب ..الحمدلله ياطنط 

حياة..بلاش طنط ديه خليها ماما انتي دلوقتي بنتي ازي صقر 

ملك بدموع..بجد يا ماما 

حياة..بجد ياقلب ماما

ملك فيني ضمك 

حياة وهي تحتضنها..حضني هيكون  مفتوح ليكي في اي وقت 

ملك ضمتها بحب و عيطت 


سمر بخوف..هنعمل اي دلوقتي صقر مش هيسبنا 

سعاد.. خليكي جامده متخفيش يابنت

سمر...ماما انتي مشفتيش نظرته لينا والشر اللي في عيونه 

سعاد بعدم مبالاة..سيبك من صقر تعالي خلينا نشوف عاملة اي 

سمر بغل..انا مش عايزة اشوفها امشي انتي اذا بدك 

سعاد..طيب يابنت بطني خليكي هنا ومتتحركيش من هنا 

سمر..ماما 

سعاد..😒

_____________

صقر بشر..نفز 

......

صقر بشر..تمام فلوسك هتوصلك زي مااتفقنا بس خلي بالك انا عايز يبين انه عادي 

.......

صقر..تمام 

قفل الخط وضحك بشر وكان يتوعد بالكثير 

____________

ملك ..ماما انا عايزة اخرج من هنا 

حنان طيب استني صقر هو مشى مشور صغير وهيرجع على طول 

ملك بتزمر..يعني هستنى الاستاذ لحد مايشرف والله أعلم هيرجع متين

حنان بضحك ..هههه لا مش هيطول 

ملك..ممممم 

دخلت سعاد وعلى وشه ابتساامة حقد وشر ملك اول ماشفتها الخافت ومسكت في حنان جامد 

سعاد بطيبة مصطنعه..خضيتينا عليكي ياحبيبتي.... عاملة اي دلوفتي

ملك بخوف..الحمد لله 

سعاد..طيب ياحبيبتي انا همشي ابوكي مستني تحت حبيت اطمن عليكي قبل ماامشي 

ملك اكتفت باابتسامة 

_______

بعد وقت عاد صقر واخذ طفلتة اللي بيتها الجديد بعد ان تاكد ان صحتها جيد ويمكنها الخروج 

_________

سعاد..انتي  بتقول اي 

.......

سعاد المبايل وقع منها  

الاب محمد..في اي ياسعاد مالك مصدومة 

سعاد بخوف..محمد سوق بسرعة 

سمر بخوف..في اي ياماما 

سعاد وهي تلطم على وشها..استعجل يامحمد الله يخليك أخذ محمد يسوق بسرعة وهو لا يعلم ماذا حدث 

______

صقر..ادخلي برجلك اليمين يالعروس 

ملك ابتسمت بهدؤ ودخلت 

حنان بحب..نورتي بيتك يابنتي 

ملك بحب..بنورك يا ست الكل 

صقر بفجأة شالها تحت صدمتها وخجلها منه 

ملك..ابيه نزلي انا بعرف امشي 

صقر ببروده..ممم وحد شايل مرته انتي عندك مشكله 

ملك اتكسفت وخبت وشها في صدره وهو ابتسم على خجلها منه 

فتح باب الغرفة برجله ونيمها ع السرير

صقر بتحزير..ارتاحي هنا ومتنزليش تحت

ملك هزت راسها بااه 

صقر بحنية..نامي انا وانا هخليهم يطلعولك العشة هنا كلي ونامي

ملك بخجل..وانت  

صقر بمشاكسه..مش هتاخر عليكي هعمل مكالمه وهرجع غمز بعينه  

ملك وشها جاب الوان من الخجل 

صقر..هههههه

______

في لندن 

وحشتنيني اوي يا حبيبتي كلها أسبوع وهرجع اخدك تعيشي في حضني ومش هسيبك تاني 

مجهول..ربنا يجمعكم ببعض ياصحبي 

مجهول 2.امين يارب 


بارت 4 هدية

وصلت عربية محمد نزلت

محمد..في اي ياسعاد مكملتش كلامها ولقه ناس كتير واقفه قدام بيتهم و المطافي بتطفي الحريق  نزلو وهم مصدومين من الي هما شايفينه 

سعاد كنت وقفه تلطم على وشها  الناس اتلموا عليها و حاولوا يهدوها ،

وسمر وقفه مصدومه 

محمد حاول يدخل جوه بس الناس منعته  والمطافي 

______________

اما عند ذلك الصقر كان ساند على العربيه وحطط ايده في جيبه وعيونه كلها شر 

صقر...ديه هتكون نهاية اللي يمد ايده على ملك الصقر 😈

صقر ركب ودور العربية و اتصل ب سعاد 

___________

سعاد لقت تليفونها رن وكان صقر 

صقر بشر...ديه حاجه بسيط علشان تحرمي تمدي ايدك على مرتي 

سعاد بغضب..كنته متأكده انك انت ورا الحريق دا قسم بالله مش هسيبك ياصقر العمراني 

صقر بضحك..مممم حلو وفرتي عليه كلام كتير وكمل بشر وغضب جحيمي خلها تخاف...المره ديه اكتفيت بحرقت بيتكم بس اذا فكرتي مجرد تفكير انك تااذيها او شميت خبر انك جيتي جنبها هتكون موتك على أيدي ياسعاد هانم 

سعاد..انا هاابلغ عنك للشرطة وااخليهم يودوك في ستين داهيه 

صقر...ههههه اللي ماف اعلى خيلك اركبيه 

سعاد..هتشوف ياصقر ....وقفلت الخط

سمر بغضب..ماما انا حزرتك منه كتير اهو بسبب حضرتك صفينا في الشارع  

سعاد بغضب..اخرصي مش عايزة اسمع صوتك  

سمر..😡😡

محمد..بس انتي وهي اسكتو خلوني اعرف افكر هنبيت الليلة ديه وين 

سعاد..😒 

_________

بعد مده رجع صقر ودخل اخد شاور وخد طفلته في حضنه كاان مبسوط  لانه اخير حصل عليها فهي كانت له حلم منذ ان راها ابتسم بحب قبلها على خدها وذهب في ثبات عميق  

 __________

 في صباح يوم جديد 

صحت ملك وكانت مكلبشه في حصون ذلك الصقر ابتسمت لأنه اول مره تكون نايمه في امان بدون ضرب ولا تهزيق 

صقر باابتسامة..صباح الجمال 

ملك بكسوف..صباح النور..هو انت جيت ايمته 

صقر...كان عندي شغل فطريت اتاخر شوية وضمها بقوة 

ملك بخجل...ابعد عايز اقوم 

صقر...مممم لا خلينا نايمين 

ملك..بس انا عايز اقوم اخد شاور وأنزل اقعد مع ماما 

صقر بمكر..تمام بس  بشرط انك تبوسيني 

ملك بكسوف..لا 

صقر وهو يضمها اكتر..تمام وانا مش هسيبك  ويلا وريني ازي هتقومي

ملك بكسوف..ممم - طيب غمض عيونك 

صقر..لا 

ملك بكسوف..ارجوك 

صقر بغيظ..طيب 

صقر أول ماغمض عيونه باسته من خده وخبت وشها في صدره من الكسوف 

صقر ضحك على خجلها وسابها وهي طلعت جري ع الحمام 


البارت 5


 نزل صقر وهو ماسك ايده محببته 

صقر وهو يقبل رأس امه...صباح الخير يا ست الكل

حنان..صباح الورد 

ملك وهي تقبل حنان..صباح الخير ياماما 

حنان بحب...صباح النور ياحبيبتي عاملة اي 

ملك بابتسامة..الحمدلله 

حمان..يارب ديما ياحبيبتي

ملك...😊 

حنان... خلي بالك من نفسك ياحبيبتي ولو احتجتي اي حاجه قوليلي انتي هنا زي بنتي مفيش فرق بينك وبنت صقر

ملك بحب..ربنا يخليكي لينا يارب 

حنان..😊🌺

الخدمة..اللبن يابيه 

صقر اخد الكاس وحطه قدام ملك

صقر..كملي اكل وشربي اللبن 

ملك بقرف...لبن يع انا مبحبش اللبن 

صقر ببروده.. وانا مطلبتش  رايك بتحبيه ولا لا انا عايز الكاس فاضية 

ملك بغيظ..هو بالعافية 

صقر ..اه ويلا خلصي صحنك وشربي اللبن 

ملك،ماما احكيلك شي 

حنان..وحد ومرته انا مالي وقامت دخلت المطبخ

جزبها ذلك الصقر حتي تجلس على رجله لكي يطعمها بنفسه 

صقر..فتحي بوقك  

ملك بخجل  وهي بتحاول تقوم ...ابية انا بعرف اكل 

صقر وهو يشد ها رجله..فتحي بوقك يلا 

كان يطعمها بحب كانه يطعم ابنته الصغير .... اما هي كانت تشعر بحنان لي اول مرة بعد وفاتة ولدتها 

_________

ملك...شبعت يابيه 

صقر.. اخر وحده يلا

 صقر وهو يمسك بكاس اللبن فتحي بوقك يلا شربتها كلها وهي تمسك بمنخيرها 

ملك..يع

حضنها وباسها من خدها و  من ايدها

صقر...شطورة ياحبيبتي يلا طلعي رتاحي بغرفتك واذا حبيتي فيكي تقعدي مع ماما

ملك بكسوف..حاضر  

صقر بصوت عالي..ماما انا مشيت 

حنان بحب..ربنا يحفظك ياحبيبي 

_____________ 

عند سعاد محمد اخدهم على بيت صغير يبدو عليه قديم كان البيت كله وسخ 

سعاد بغضب...انتي لسه نايمة قومي يابنت سعديني 

سمر بديق..نعم انتي عايزنتي انضف القرف دا كله

سعاد.. اه ياعنيه 

سمر بقرف...يع مستحيل المس القرف دا وكملت بديق شوفيلك خدامه تساعدك بس انا مستحيل سعاد جذبت***ها من شعر*ها بع*نف القتها ارضا وكملت بصوت عالي... الوضح اني دلعتك زياده عن اللزوم وكملت بغضب...همشي اجيب حاجه نكلها عايزه لما ارجع البيت يلمع والا انتي عارفة هعمل فيكي اي 

سمر بصت عايها بخوف ودئت تنضف في حين ابتسمت تلك السعاد بشر فهي بجبروتها تخيف الكل


________________

انت بتقول اي 

مجهول...والله ياباشا نفزت كلامك بلحرف والخطة كانت ماشيه تمام بس فجاة سعاد هانم اختفتت ولما سئلت اهل الحي قالو انه ملك هانم اتجوزت ومحمد اخد عيالو ومشي 

سالم بغضب رماه ع الارض وكمل بغضب...معاك 12 ساعة لحتي تعرف هي وين ومين ابن***** اللي اتجراء يتجوز خطيبة سالم النصراوي 

مجهول..امرك ياباشا

 

البارت 6

انت بتقول اي 

مجهول...والله ياباشا نفزت كلامك بالحرف والخطة كانت ماشيه تمام بس فجاة سعاد هانم اختفتت ولما سئلت اهل الحي قالو انه ملك هانم اتجوزت ومحمد اخد عيالو ومشي 

سالم بغضب رماه ع الارض وكمل بغضب...معاك 12 ساعة لحتي تعرف هي وين ومين ابن***** اللي اتجراء يتجوز خطيبة سالم النصراوي 

مجهول..امرك ياباشا

سالم بغضب....بقه كدا ياسعاد هانم بعد كل المال اللي اديتهولك تغدري بيا كدا تمام انتي اللي لعبتي بالنار دلوقتي اتفرجي عليها وهي بتحرقك 

_____________________________________________

سمر كانت نايمة ع الارض من كتر التعب  بعد حملة التنضيف اللي كانت عليها (تستاهلي دا حق ملك 😂😹) 

سمر بغل بحقد..كله منك ياملك لو ماطلعتي وخليتي صقر يشوفك كان زمانه اتجوزني وكنت هكون هاانم القصر واملاك صقر العمراني كلها كانت هتكون في ايدي...وبسببك انا دلوفتي بنضف القرف دا....وانتي ولا على بالك عايشة في جنة وكملت بغل... بس  مش هسمحلك تطولي فيها املاك صقر كلها هتكون ملكي انا 

_____________________________________________

دخل ذلك الصقر بهيبتو المعتاده وطلته الجزابة كان يرتدي بدلة من اللون الرمادي وشوز اسود وساعة من افخر المركات مع عطر رجولي جميل 

صقر.. جيبي ملف *****وحصليني ع المكتب  

مها بخوف...امرك يافندم 

_____________________________________________

دلغه اللي مكتبة بكل غرور وبدا بالعمل 

دق الباب ليسمها لها بالدخول 

مها..اتفضل يابية في حاجة تانية 

صقر ببروده..اه شوفيلي الاجتمعات اللي عندي ورتبيها وبعتيلي قهو لو سمعتي

مها..امرك يافندم 

صقر..تفضلي

مها..🙂

_____________________________________________

في قصر  من الطراز القديم 

طلقني 

مراد..على جثتي يامريم انتي  هتفعضلي مرتي لحد آخر يوم بعمري 

مريم بغضب... هتفضل طول عمرك اناني  يامراد 

مراد ببروده...عارف 

مريم بغضب وصوت عالي...هخلعك يامراد انا مستحيل اقبل انه يكون عندي ضره  وهتشوف 

قلم نزل عليها 

مريم بوجع..انت مديت ايدك عليا يامراد اه  

مراد كان مصدوم من نفسه ازي قدر يمد ايده على حبيبته 

مراد..مريم 

مريم بدموع..طلقني يامراد  قالت كلمها وطلعت تجري على غرفته 

مراد بغضب وصوت عالي ...مش هطلقك يامريم انتي هتفضلي مرتي   

_____________________________________________

ملك..ماما انتي فاضية 

حنان...تعالي ياحبييتي عايزة اي 

ملك..هو كان في سؤال محيرني 

حنان بحب...ممممم قوليلي عايزه تسئلي عن اي 

ملك..ماما سعاد قالت انه انا سرقت صقر من بنتها  مع اني  اول مره اشوف فيها صقر كان وقت كتب الكتاب؟؟

حنان بحب.. مممم بصي ياحبييتي انا مش هقدر اجوبك عنه بس فيكي تسئلي صقر وهو هيجوبك 

ملك باابتسامة..مممم ماشي 

حنان..تعالي نعمل كيك نتسلى فيها لوقت مايرجع صقر

ملك..اشطا بس تكون بالشكلاته والفنيله 

حنان..يلا 

_____________________________________________

 سالم اقتحم  المكتب  من غير مايخبط 

صقر بغضب..هو انت هتفضل زفت كدا المره الألف خبط قبل ماتتدخل   

سالم بمرح...هههه عيب عليك هو انا اي حد

صقر...مممم

 سالم بمرح..ليك وحشى  يارمضان وينك مختفي كدا 

صقر..اتجوزت 

سالم بصدمة..قول واللهي  

صقر..هههه والله 

سالم بمرح..يارجل طيب مين تعيست الحظ دية 

صقر وهو  يتزكر تفاصيلها ..مممم حورية طالعة من  الجنه 

سالم...هههه شكلك وقعت ومحدش سمه عليك 

صقر..انا وقعت من زمان 

سالم...الله الله هو انت بجد صقر العمراني 

صقر بضحك...مالك مستقرب كدا 

سالم..ياباشا دا انا اول مره اشوف الجانب الرومانسي من شخصية صقر العمراني  دا كنت فاكر انك  حجر مستحيل يحب وا يفكر في الحب   

صقر وهو يرميه بالملف..غور من  وشي  يازفت 

سالم...هههه 

_____________________________________________

في المساء 

مراد...ماما شفتيلي مريم 

حواء بغضب...عايز  منها اي  بعد ماكسترتها 

مراد بديق..حتى انتي كمان ياماما 

حواء...ممكن افهم هي قصرت معك باي لحتي تفكر تتجوز عليها اه 

مراد..مش ضروري تكون قصرت معاي لحتي اتجوز الدين  حلل  اربعه

حواء كانت هتتكلم بس غطعتها الخادمة

الخادم...مراد بيه في شخص ادلي الظرف دا  وقال انه اسلمه لمراد المنشاوي 

مراد باستغراب...هاتيه وامشي

الخادمة...تفضل يابيه

مراد فتح الظرف وتصدم اول ماقراء المكتوب

حواء باستغراب ...في اي مالك مصدوم كدا

مراد.....

حواء بصدمة ........اييييييي


البارت 7


عند صقر

صقر.. مها هتيلي الملف بتع***** وشوفي عندي اي دلوقتي  

مها.. حاضر يافندم 

وضع يده على راسه من كثرات التعب فاليوم كان متعب  

_____________________________________________

مها..صقر باشا باقي اجتماع وحد مع الزبون الايطالي

صقر وهو ياخد جاكيته...القيه  

مها..امرك يافندم 

اخذ  سيارتو نطلق ع القصر

_____________________________________________

حواء..في ايه واي الورقة اللي معك

مراد بصدمة.. ماما مريم رفعت عليا قض*ية خ*لع 

حواء بصدمة...ايييي 

مراد بصوت عالي...نوووور نور انتي يازف**ته 

نور بخوف..نعم يابيه

مراد  بغضب...كنتي فين انتي يازف***ته 

نور بخوف..كنته في المطبخ يابية

حواء..اهدي يامراد وبراحة ع البنت  

مراد بغضب...في حد فيكم  شاف مريم

نور..لا يابية

مراد بغضب..غوري من وشي 

حواء..اهدء وبعدين متعصب مالك هي دلوقتي سهلت عليك الموضوع يعني خلاص فيك تتجوز وتشوف حياتك طلقها وخليها هي كمان تشوف حياتها

مراد بغيرة... على جثتي أطلقها هي هتفضل مرتي لحد ماموت 

حواء بخبث...انت كنت عايز تتجوز🙄🙄 واي المانعك طلقها وخليها هي كمان تتجوز وتحب وتتحب 

مراد بغيرة...تحب مين دا اقتلها واقتله 

حواء😂😂 ربنا يهديك ياولدي

_____________________________________

سلام..عرفت شي

مجهول...كل اللي عرفته انه ملك هانم ماتجوزتش شخص عادي هي اتجوزت رجل أعمال كبير 

سالم بتوعد...مبتعرفش مين هو

 مجهول..لا ياباشا

سلام بغضب وصوت عالي..غور من وشي ومترجعش لو ماعرفت مين هو

مجهول بخوف..امرك ياباشا

_____________________________________

بعد وقت  وصل صقر القصر 

مساء الخير

حنان.. مساء الفل ياحبيبي عاملة ايه 

صقر وهو يقبل يدها وراسها.الحمدلله وانتي 

حنان.. الحمد لله 

كان يدور عليها بعينو في كل مكان

حنان...هي بغرفتها كانت مستنياك تجي بس انت اتأخرت جامد 

صقر..الشغل كان متراكم عليا 

حنان..اطلع وانا هخلي الخدم يطلعو لكم العشة  

صقر..هي مااكلت

حنان..لا  

صقر بحب..تمام خليكم يطلعو الكل فوق 

حنان..طيب يا حبيبي تصبح على خير  

صقر..وانتي  من اهل الخير 

_____________________________________

في مكان تاني 

هتعملي ايه....ايه الخطوة التانية 

مريم بدموع...عايزة ابعد مش هقدر عيش معه في نفس المكان مش هقدر اشوفه  مع غيري 

ندي ضمتها وطبطبت عليها بحب..وانا معك ياحبييتي 

مريم..موجوعه اوي ياندي

ندي..ربنا يجبر بخاطرك ياحبييتي  

_____________________________________________ 

مراد كان مش قادر ينوم البيت كئيب من غيرها ازعاجها خنقخها معه جنونها عصبيتها وحشته اوي فضل يتقلب ع السرير مش قادر ينام... عايزها تكون فحضنه لحتي ينام اتعود علي حضنها الدفئ كان.... يرمي نفسه في حضنها لما يتضايق او مخنوق كان دئمن يحس بالأمان في حضنها ....فضل يلعن   الايوم اللي فكر فيه بالجواز من وحده تانية 

مراد بحزن... وينك يامريم وحشتيني اوي

_____________________________________

ملك كانت وقفه في البلكونه بتبص على  النجوم 

ابتسم اول ماشافها قرب وحوطها من ضهرها ودفن وشه في شعرها..لسه مانمتي

ملك بخوف...خضيتني ' 

صقر..سلامتك من الخضه 

ملك بكسوف..ابيه ممكن تبعد 

صقر..تؤ انا مرتاح كدا 

ملك بخجل..انت اكلت 

صقر..لا 

ملك..طيب ابعد اجيبلك حاجه تأكلها 

صقر وهو يضمها اكتر...نرمين هتجيبه 

ملك وشها احمر من الكسوف

____________________________________

بعد مده جه الاكل وأكله مع بعض ملك كانت مبسوطة لانه دية اول مره تأكل مع شخص سعاد دئمن كانت تاكلها لوحدها 

____________________________________


صقر من دون مقدمات شالها

ملك بكسوف. ابيه نزلني

حطها في السرير بهدوء وشدها لحضنه ونام

ملك كانت تحول تبعد بس هو كان محوطها بقوه تعبت واستسلمت للنوم

بعد شويه حس بنفسها انتظمت وارخت جس"مها عرف انها نامت

ابتسم  وقرب طبع قبله رقيقة على شفيفها ونام هو كمان 


البارت 8

في صباح يوم جديد مليئ بالمفجأة 

ملك فتحت عيونها لقت نفسها نايمة في حضن صقر كان محاوطها بايده ابتسمت بحب وغمضت عيونها و مشت ايدها على وشه كانت تحفر ملامحه 

صقر وهو يقبل ايدها...صباح الجمال 

ملك بخجل..صباح النور يابيه

صقر سحبها ليه لتكون تحته وهو فوق... مبقاش يفصل بينهم شيء

صقر وهو يطبع قبله رقيقه على شفيفها...في وحده عاقلة تنادي جوزها حبيبها بي يابيه

ملك بجحل دفنت رأسها في حضنه..طب اقول اي 

صقر بحب..صقر قولي صقر 

ملك بخجل..مينفعش  انت أكبر مني 

صقر وهو يضمها.. مش اوي الفرق بينا 9 سنين 

ملك..مممم يعني انت عندك 27 سنة 

صقر..تؤ 28 سنة 

ملك..العمر كله يارب  

صقر وهو يقبلها..جمعا ياقلبي 

ملك...يابيه ابعد هتتاخر ع  الشغل 

صقر...انت عارف لو سمعت تقولي يابيه تاني هعمل فيكي ايه 

ملك بفضول..ايه 

صقر مره وحده قب***لها قب**لها دامت لدقائق ابتعد بعد محس باحتياجه للهوء

ملك كانت مصدومة من فعلته وشه كان عبار عن طماطم(ههههه ) خبت وشها بإيدها 

ملك بغضب وكسوف....اه ياقل**يل الا**دب

صقر بغمزة.. تحبي اوريك ازي القلة أد*ب 

ملك وهي تضربه بغضب طفولي...عاااااسكت  ياقليل الأد*ب 

صقر بضحك على شكلها..خلاص خلاص سكتت

ملك زقته وطلعت تاخد دش 

صقر بغمزة.. تحبي اساعد بحاجه 

ملك من الداخل...وحد س**فل

صقر...سمعتك على فكره 

________________________________________

مراد وهو يقبل ايد امه..صباح الخير ابو 

حواء..بحب صباح النور يا حبيبي +تعال افطر 

مراد بحزن..مليش نفس ياماما

حواء..بس انت من امس مااكلتش حاجه 

مراد.. واللهي مليش نفس+ السلام عليكم 

حواء بحزن على حال ابنها= وعليكم السلام 

________________________________________

 صقر وهو يقبل رأس امه= صباح الخير ياحبييتي 

حنان= صباح النور+وين ملك 

صقر= هننزل بعد شوية 

حنان= عاملين اي مع بعض 

صقر=هي عايزة  وقت لحتي تتعود عليا وتحبني  وانا مش عايز اجبرها على حاجه 

حنان= عين العقل يا حبيبي  ________________________________________

سعاد بغضب.. على وين من الصبح 

سمر بغضب..عندي جامعه ياماما 

سعاد..جامعت أيه وزف**ت ايه+ مين هيسعدني في الشغل البيت 

سمر بغضب وصوت عالي...في أيه ياماما انتي عايزني اسيب الجامعة علشان اساعد حضرتك ولا ايه  

سعاد ببروده..وفيها أيه لما تساعدي امك 

سمر بغضب..نجوم السما القرب لك قالت لكنها وطلعت 

سعاد بغضب...انتي يابنت تعالي هنا +سمر كمل


البارت التاسع والعاشر 

مها..الاستاذ سالم لسه مجاش

صقر...رني عليه وخليه يجي 

مها..رنيت عليه كتير بس  مافيش رد 

صقر..تمام امشي وحولي ترني عليه

مها..حاضر يافندم 

صقر مع نفسه..ديه اول مره يتأخر غريبة 

____________________________________

بس انا ندمان 

مريم بحزن..اي اللي جابك وازي عرفت مكاني +بصت على حواء بشك

حواء..متبصي ليش انا مليش دخل 

مراد بصه على امه بنظرة  سيبينا لوحدنا 

حواء..طيب انا همشي ياولد 

مريم ..نعم هتتمشي فين وتسيبيني مع الكائن دا

حواء..السلام وعليكم 

مريم...ماما 

من غير اي سابق إنذار شدها لحضنه جامد 

اما هي حولت تبعد فضلت تضرب على ضهره  بقوة بس هو كان ماسك فيها جامد كانه هتهرب منه

مريم بدموع..ابعد يامراد ابعد 

مراد..ممممم 

مريم ابعد مش عايز أضعف ابعد +روح اتجوز وطلقني 

حست بدموعه اللي نزلت على كتفها اتصدمت انه بيعيط مراد الألفي بيعيط كان ضعيف من دونها وشه شاحب وعيونه بتعيط بس

مريم رفعت ايدها ضمته جامد 

مراد..وحشتيني وحشني حضنك  وحشتني ريحتك البيت بدونك وحش ماتبعديش عني تاني

مريم..انت اللي جبرتني ابعد لما غررت تتجوز عليا + كنت دئمن تحسسني اني وحده رخيص 

مراد..غلطت وندمان عايز فرصه وحده بس 

مريم...

____________________________________

في مكان تاني 

سالم كان قااعد يشرب  وهو يتزكر آخر مكالمه 

فلاش 

سالم...ممم عرفت حاجه 

مجهول..اه ياباشا +المدام ملك اتجوزت من رجل الأعمال صقر العمراني 

سالم..اييييي + انت متاكد 

مجهول..اه ياباشا 

باك

فضل يشرب لحد ما سكر ومبقاش شايف حاجه 

____________

في المساء 

محمد..وين سمر ياسعاد 

سعاد..مبعرفش+ هي لسه مرجعتش من الجامعة 

محمد بغضب... انتي بتقولي اي الساعة عدت التسعة 

سعاد...مش عارفة يامحمد 

محمد بغضب..

_____________

في مكان تاني 

سمر..اه يارسي انا وين + في حد هنا ياناس حد يساعدني 

كانت سمر محبوسه في فيلة في الصحراء 

سمر...ياناس

_____________

صقر وهو يرمي نفسه في حضن حبيبته..مساء الورد

ملك..مساء النور 

صقر بارهاق...فين ماما 

ملك..نامت + فيك حاجه وشك شاحب

صقر بارهاق..متخفيش  مفيش حاجه بس عندي حبت صداع 

ملك وهي تلمسك على وشه = خدلك دش وانا هجهزلك العشه 

صقر قبل ايدها بحب..تسلميلي يا قلبي 

ملك ابتسمت بكسوف وهو دخل الحمام ياخد دش

_____________

دمتم بخير


#ملك_الصقر

#سلمى_حمدي

البارت 10

كان نايم وهي نايمه في حضنه 

ملك بكسوف..صقر ممكن سؤال 

صقر..اكيد يا عيون وقلب صقر + عايزه تسئلي عن ايه 

ملك بكسوف..هو انت لي اخترتني انا بازات مع انك اول مره تشوفني فيها كان يوم كتب كتابنا

صقر...مممم مين قال أنها كانت أول مرة اشوفك فيها + انا شفتك كتير 

ملك بستغراب..بس انا اناا اول مره بشوفك

صقر  قب**لها قب**لة سر**يعه من شف*اف*ها + مممم انتي مابتتزكري بس انا متزكر اول يوم شفتك فيها من وقتها خطفتي قلبي وملكتي كيان صقر العمراني

ملك..😕

فلاش باك 

قبل 8 سنة

كان صقر يجلس في أحد المقاعد امام البحر حزين 

ملك..ايه اللي  مزعل عمو الحلو

صقر...مممم 

ملك ضمته بحب...انا اسفة متزعلش

صقر بدالها الحضن كأنه كان محتاج لحضنها 

ملك بمرح.. اضحك وخلي الدنيا تضحك معك + بعدين في شخص عندو غمزات  وعيون حلوة  زي دا بيزعل 

صقر ابتسم في وسط حزنه 

ملك بمرح.. ايه دا عندك ابتسامه حلو كمان يابختك 

صقر بضحك..اي دا انا بتعاكس ولا ايه 

ملك بضحك طفولي ..هههه أه 

نارمين...ملك انتي فين ياحبيبتي + تعالي عيزين نمشي

ملك..يلا انا جايه 

ملك.. طيب انا لزم امشي 

صقر..شكرا  

ملك..العفو وكملت بمشاكسه...اضحك وخلي الدنيا تضحك معك الحياة مش مستاهلة زعلك  

صقر ههه

باك  

انتي مشيتي بس اخدتي قلبي معاكي دورت عليكي بكل مكان وبعد 3 سنة عرفت انه مامتك اتوفت وبابكي اتجوز سعاد اللي كان عندها سمر  فضلت ارقب كل تحركاتك من بعيد مرت 4 سنة قررت اخد خطوة واتقدملك بس بابكي قال انه معنديش بنت اسمها ملك وإنا بنته الوحيده سمر بعد فترة جيت على اساس اني هتقدم لسمر 

والباقي انتي عارفه 

ملك بحزن..بعد ماما توفت بابا تغير عليا اوي ضرب واهانات  خلاني احس اني يتيمه 

صقر ضمها لحضنه جامد..وعد مني هااعوضك وهكون ليكي أب وام واخ  وصديق وحبيب وزوج 

ملك..ربنا يخليك ليا 

صقر.. ويخليكي ليا

__________

مراد..غلطت وندمان عايز فرصه وحده بس 

مريم..مممم خايفة اندم

مراد..اعتبرها آخر فرصة 

مريم ..مش هقدر هستحمل جرح تاني 

مراد..هتكون آخر فرصة 

مريم..مممم موافقه بس اخر فرصة 

مراد هو يضمها..وعد مني مش هتندمي+ بحبك 

مريم..وانا كمان  

__________

في صباح يوم جديد 

محمد..بنت وين ياسعاد وين وديني البنت 

سعاد..واللهي مبعرفش + أعمل اي لحتي تصدقني 

محمد بغضب..قسم بالله لو طلعت ديه وحده من العيبك هااخليكي تندمي على اليوم اللي اتولدتي فيها

البارت 11 و12

في صباح يوم جديد 

محمد..بنتك وين ياسعاد وين وديني البنت 

سعاد..واللهي مبعرفش + أعمل اي لحتي تصدقني 

محمد بغضب..قسم بالله لو طلعت ديه وحده من العيبك هااخليكي تندمي على اليوم اللي اتولدتي فيها

سعاد..الله يسامحك يامحمد 

محمد طلع ورزع الباب وراه 

سعاد.....

_________________

عند ملك وصقر

ملك..صقر... قوم ياله عشان تفطر


صقر بنعاس:اليوم اجازة  ومعنديش حاجة سيبني انام شويه وبعدين بفطر


ملك:تؤ ياله قوم  بطلي كسل يلااااا

قام بضيق.. يووووو اهو قمت

ملك بحب :صباح الخير 

جذبها اليه بقوه لتصطدم بصدره العريض+ ليحوطها من وسطها ...صباح الجمال

ملك بكسوف...ابيه سيبني اقوم 

بدون مقدمات التهم شف"تيها بين شفت"يه يقبلها بشغف شديد .. ابتعد عنها لاحتيجها للهواء 

ملك دفنت وشها في عنقه من الكسوف

صقر..ههههه بعشقك وانتي مكسوفه 

ملك وهي تضربه على صدره.. صقررررر

صقر...عيون وروح صقر 

ملك...ابعد 

صقر...مممم 

ملك بغضب طفولي..صقرررر

صقر بضحك...خلاص  قومي يلا

___________

صباح الخير 

سمر بتعب... مي عايزة اشرب مي 

مجهول...هاتلي مي 

الحارس...حاضر يافندم + تفضلي

مجهول...انا همشي خلي بالك منها

الحارس..امرك ياباشا 

سمر..انت مين استني انت 

الحارس...اخرصي مش عايز اسمع صوتك 

____________

صقر صباح الخير 

حنان صباح النور ياحبيبي 

صقر...عاملة اي يا ست الكل

حنان الحمد لله ياحبيبي + وين ملك ياحبيبي 

صقر..نازلة 

حنان...مدام ماعندك شغل خد مرتك وطلعو تفسحو هي اكيد زهقت  من القعده في البيت 

صقر ...فكره حلو 

_______________

ملك اخدت شاور ولبست فستان أخضر مع حجاب من اللون البني وشوز بني مع بعض من الميكب البسيط كانت حورية بحجالها 

______________

عند مراد 

كان نائم في حضن محبوبته بعمق كانه لم ينام لسنوت عديده 

مريم..مراد حبيبي فوق كفاية نوم 

مراد..تؤ عايز اعوض اليومين اللي منمتش فيهم 

مريم...ههه طيب سيني اقوم 

مراد..تؤ 

مريم..مراد 

مراد..قلبه 

مريم...اابعد 

مراد وهو يضمها لحضنه..تؤ انا لسه مشبعت منك 

مريم ابتسمت وبدلته الحضن ورجعو نامو من جديد

_____________

ملك قبلة ايد حنان ...صباح الخير 

حنان..صباح النور ياحبيبتي 

صقر كان متنحه من جمالها ومش قادر يبعد عيونه عنها 

حنان...عمالة ايه ياحبيبتي 

ملك..الحمدلله ياماما


____________

في المطار 

هاشم...انا رجعت ياام الدنيا وحشتيني يامصر 

 

يتبع 

#ملك_الصقر

#سلمى_حمدي

البارت 12 

تسريع الاحدث 

صقر اخد ملك وطلعو يقدو اليوم كله مع بعض 

في العربية 

صقر...عايز اخد على فين 

ملك...مممم اول عايزة اروح الملاهي 

صقر بغيظ..لي هو انا وخد بنت اختي مثالا 

ملك بغضب طفولي.. آه + اسكت خليني اكمل 

صقر بغيظ.. كملي يختي 

ملك بحب...عايزه نتعشي وناكل اسكريم مع بعض ونتمشي في الشارع واحنا ماسكين ايد بعض

صقر بحب..ممم من عيوني 

_________________

قي فيلة مراد 

صحى قبل مريم اخد شاور  وسابها تنم 

دخل المطبخ وبدأ بتجهيز احلى فطار لحبيبتو 

________________  

ملك. صقري 

صقر...متحوليش معاية انا قلت لا يعني لا 

ملك بعيون بريئة...ارجووووك سيبني اركب القطار 

صقر...لا يعني لا 

ملك بزعل.. تمام خلينا نمشي

صقر بحنان ...طب بصي اطلبي اي لعبة تانية 

ملك..لا مش عايزة يلا روحني

صقر وهو ياخزها للقطار باستسلام...تعالي يااخر صبري + بس بشرط انا هركب معاكي

ملك بحب...صقوري حبيبي 

صقر بغيظ ..دلوقتي بقيت حبيبك 

ملك بحماس...يلا 

________________  

هاشم... وينكم ياناس انا جيت 

محمد بفرح وهو يحتضن ابن اخيه...ابني 

هاشم بحب...عامل ايه ياحاج 

محمد..الحمدلله وانت 

هاشم... الحمدلله

مازن وهو يحتضن محمد..عمي حبيبي ليك وحشه عامل ايه 

محمد..الحمدلله وانت 

مازن..الحمد لله 

هاشم..مرت عمي 

سعاد بحب مصطنع..اهلين ياحبيبي حمدلله على سلامة عاملين ايه 

مازن..الحمدلله 

هشام بستغراب..فين ملك وسمر  يا عمي 

سعاد بمكر..ملك اتجوزت 

هاشم بصدمة....اتجوزت + ازي وتجوزت مين 

سعاد بمكر..اتجوزت صقر العمراني 

هاشم بغضب...وانتو ازي  ماعرفتونيش 

سعاد وهي تعلم أن ملك نقطة ضعفوة اشوف يفعل اي شي ليراها سعيده..جات بسرعة بعدين هي مكنتش راضية تتجوزه بس صقر هددنا واتجوزها بالقوة وكملت بحب مزيف انا خايفة عليها

هاشم بغضب...انا مش هسيب اختي تعيش مع شخص مش عايزاهو 

مازن...اهدي ومتتهورش ياهاشم 

هاشم...انا همشي اشوف اختي 

مازن..استني هجي معاك

سعاد دلوقتي بدا اللعب الصح ههههه وعد مني مش هسيبكم تتهنو ببعض وهتكون نهيتكم على ايده

___________

ملك..عاااا انا مبسوط اوي اخير حلمي اتحقق 

صقر...اي حلم 

ملك..كنت بحلم دئمن امسك ايد حبيبي ونتمشي   مع بعض 

صقر ضمها لحضنه...وانا حلمي اتحقق يوم مااتجوزتك واتكتبتي على إسمي 

ملك اكتفت باابتسامة 

😇

مازن..هاشم اهدي ومتعملش حاجه تندم عليها انا عارف سعاد والعيبها 

هاشم.. 


البارت 13 

مازن..هاشم اهدي ومتعملش حاجه تندم عليها انا عارف سعاد والعيبها 

هاشم..ممم عندك حق بس انا خايف على ملك هي لسه صغير مبتعرفش حااجه عن الزواج ومحدش بيعرف صقر بيعملها ازي او حياتهم مع بعض عاملة ازي 

مازن..طب ماتجي نزورها الليلة هي هتفرح بجيتنا 

هاشم..اشطا + خلينا نخد شاور بالأول لأنه ريحتنا عاملة زي الز**فت 

مازن بضحك..هههه فعلا وخصوصة ريحتك ي**ع 

هاشم رم عليه المخد...ريحتي انا يابنت*****

مازن..هههه

____________________

في المساء في غرفة صقر

صقر وهو يضمها من الخلف...حبيبي راح فين 

ملك..مممم 

قبل عنقها بغرام  و ادر وجهها ليكون امام وجهه    وردف وهو يصعد لشفتيها ،ماتجي أحكيلك حتوته 

ملك بخجل..لا مبحش الحدتوتات 

صقر قبلها قبلة رقيقة وقال بخبث ...مممم بس  انا متأكد انك هتحبيها 

ملك وشها جاب ألوان  الكسوف 

صقر كان لسه يبوسها بس الباب خبط جامد 

صقر بغيظ...مين 

الخادمة...استاذ الهاانم طلبت مني ناديكم  

صقر بغيظ..قوليلها ملك مشغولة 

الخادمة..  تمام قولي ا نازلين 

ملك زقته وهي بضحك على تعبير وشه 

صقر بصلها بغيظ... وقلها:مسيرك ياملوخيه تيجي تحت المخرطه 

ملك..😝 ههه

صقر😒 صبري عليا 

ملك..ههخ

 _____________________

مريم...مراد

مراد بحب.. قلب مراد 

مريم... انا عايزة زور ماما حواء هي وحشتني اوي 

(ملحوظه...مراد ومريم  في الفيلة الخاصة بي مريم + الفيلة  كانت لمامتها  ) 

مراد بخبث...وانا موحشتك 

مريم بحب...انت على طول وحشني 

مراد بغمزة ..ماتجي ن*ج*ي*ب ح*فيد لما*ما 

مريم...مراد ابتلع باقي كلامها بقبله يبث  فيها مده حبه وعشقه ليها 

 شششششششششش(ملناش دعوة بيهم  )

_________________

نزلت ملك وهي تضحك على تصرفات  صقر بس اتصنمت اول ماشفت  مازن و هاشم +

 طلعت عليه جري  وضمت هاشم بشتياق 

ملك بسعادة...وحشتويني اوي اوي اوييييي

هاشم بحب...وانتي كمان وحشتينا جامد 

ملك بدموع وعتاب..كل دا غياب معقول موحشتكمش 

هاشم بحب...واللهي كاان قصب عننا انتي عارفة الخسائر اللي الديون كانت عينا ' والشركة كانت وقعت 

مازن بحب..سيبك مننا واحكيلي عاملة اي  

هاشم بضيق...قولي لي عاملك حاجة ابن العمراني

 كانه سمعتي

____________

سعاد...محمد اتصرف ورجعلي بنتي 

محمد...اهدي ياسعاد انا بلغت الشرطة هما هيتصرفو 

سعاد بغضب...شرطت اي ...بنتي مفقودا ليها يومين يامحمد 

محمد...


البارت 14 وال 15

 صقر  بغيره راح شدها جامد من حضن مازن     وحوط من وسطها وهمس في ودانها== انتي حسابك معايا بعدين+ ازاي تحض"ني واحد غير جوزك  ياهانم

ملك بنفس الهمس...بس دول اخوني وولد عمي 

صقر بغيرة وضحه....ولد عمك ياملك مش إخوانك في فرق بينهم 

مازن...انتو  بتبرمطو بتقولو ايه 

صقر بغير... شي مايخصك 

حنان باحراج من تصرفات صقر...تشربو ايه 

هاشم...لا مفيش داعي ياطنط احنا جينا نشوف ملك وخلاص شفناها

ملك بدموع..انتو هتمشو دلوقتي 

مازن...معليش ياحبيبتي هنجي بوقت تاني

ملك بدموع...بس انا لسه مشبعت منكم 

صقر أتضايق لما شاف دموع ملك مس دموعها بكف ايده وقال بحنان متعيطيش ياحبيبتي هما هيفضلو هنا  لحد متزهقي منهم 

ملك ببرئة..بجد 

صقر بحنان...اه بس بطلي عيط ووجه كلامه للخادمة ... نوال جهزي غرف للضيوف

الخادمة..حاضر يافندم 

مازن بهمس...هو دا نفسه  صقر العمراني ولا انا شبيه 

هاشم...مبعرفش بس صقر اللي شايفة دا مبيشبهش صقر اللي بعرفه 

مازن...😑

___

مراد نايم ومريم نايمه في حضنه 

مريم..مراد 

مراد...قلب مراد 

مريم..ممكن سؤال

مراد.. اسئلي ياقلبي 

مريم..انا اي اللي خلاك تفكر بي الزواج عليا 

مراد وهو يبوس شعرها...شيطان لعب بعقلي بس حبك كان اقوة منه 

مريم ضمته بحب 

مراد حرك ايده على شعرها..طب السؤال عليكي انتي بجد كنتي عايزة تطلقي مد

مريم..اه 

مراد...

___

في الصحراء 

كان قاعد بكل شموخ ورافع رجل فوق رجل بغرور

الحارس..ياباشا البنت رافضة تاكل من لما جات  

مجهول...شال ابريق الماء وكبه عليا بس الغريب مافقت 

الحارس جاب بارفان  وحول يصحيها بس لاحياة لمن تنادي  قرب وقاس نبضها 

الحارس بفزع .. ياباشا البنت نبضها ضعيف  

مجهول بفزع...نادي مروان بسرعة 

______

الضابط..استاذ محمد انحا فتشنا بكل مكان بس ملهاش اسر 

سعاد بغضب..ازي ملهاش اسر يعني هتكون راحت فين انشقت الارض وبلعتها 

الضابط..اهدي يامدام رجالنا لسه مستمرين بالبحث 

____

صقر  شد ملك بغيرة وحضنها جامد..انت هتفضل تحضن في مرتي 

مازن بغيظ.. اه مش اختي 

صقر...لا هي مرتي انا 

هاشم بضحك..انتو هتفضلو طول الوقت نق ونقيره كدا 

مازن..هو اللي البدء 

صقر...مممم 

ملك وهي تسحب صقر منايده. الوقت اتاخر  تصبحو على خير 

مازن وهو يبعت بوسه ع الهواء..وانتي بخير ياقلبي 

صقر تعصب جامد ومسك ايدو جامد عشان ميضر*بهوش +شد ملك بغيرة وطلع وهو على آخره (هه)


#سلمى_حمدي

#ملك_الصقر

ملك وهي تسحب صقر من ايده..  الوقت اتاخر  تصبحو على خير 

مازن وهو يبعت بوسه ع الهواء..وانتي بخير ياقلبي 


شد ملك بغيرة وطلع وهو على آخره (هههه )

هاشم بضحك..ههههه  حاسس اني في فلم    توم وجيري ههههه  مش قاد  هههه 

مازن ضربه بالوسادة بغيظ...اخرص 

_____________

في غرفة صقر وملك 


صقر اول مدخل قفل الباب وخب'طها في الباب وقرب منها جامد 

ملك بتوتر من قربه..ابعد

صقر  بغضب  وصوت عاليه: مش عايز المحك وقفه مع الز*فت ده تاني فهمة   

ملك بخوف ودموع: بس هو أخوية ازي عايزني ابعد عنه 

صقر...متحملش دموعها (فهو يضعف امام دموعها ) حضن"ها جامد... اسف ياحبيبتي بس اعمل ايه انا بغير عليكي من نفسي خلاص اعملي اللي انتي عايزاه بس بلاش دموعك ديه مسح دموعه بحنية وقال..مش عايز اشوف دموعك ديه تاني دموعك غالبا علية ياقلبي  

ملك كانت تسمع كلامه وهي مبسوطة مش مستوعبه حاجه حاسه أنها في حلم حلو مش عايزة تفوق منه 

صقر ضمها بجامد وقال بغيرة وضحه ...قسم بالله لو ماكان اخوكي كان زمانه محسوب من الموته

ملك..

____________

هاشم...سعاد كانت عايزة تلعب باأم عقلي وانا زي الاهبل صدقت 

مازن..انا عارف العيب سعاد هي كل همها تدمير سعادة  ملك 

هاشم...نفسي اعرف اي سيبب الحقد اللي  في قلبها تجاه ملك  

مازن بضحك...' يمكن لانه ملك احلى من بنتها اللي عاملة زي الديك الرومي 

هاشم بضحك.. هههه ههههه لا يازكي + مرت الاب دئمن تكون تكره عيال  جوزها 

مازن بطريقة مضحك...معلومة جديدة هضيفها في مجموعة معلوماتي الجديدة 

هاشم بضحك..هههه 

_________________

'(ملحوظه مروان وحد من الحرس وهو كان دكتور  بس ساب شغلة لاسباب مجهولة )  

مروان طلع  بعد مافحصها

مجهول...عاملة ايه 

مروان...البنت حامل ياباشا 

مجهول بصدمة... اييييييي انت متاكد 

مروان.. متاكد ياباشا

مجهول بحقد...ضيعتي بنتك بايدك ياسعاد 

________________

في صباح يوم جديد مليئ بأحدث جديدة تحديدة  في غرفة صقر 

صحى قبل ملك ابتسم وقبلها قبلة رقيقة وطلع اخد شاور ولبس بدلة سوداء مع حزاء اسود ورش من بروفانه المميز 

ملك بنوم..صباح الخير 

صقر وهو يجلس على طرف السرير ويفتح ايده..صباح النور ياجميل 

ملك دخلت في حضنه..هتنزل وتسيبني 

صقر بحب..معليش ياحبيبي بس لازم أنزل انتي نزلي وخليكي مع ماما ممنوع تطلعي بر القصر 

ملك بطاعة ...حاضر 

صقر باسها من راسها وطلع


البارت 15

فات شهرين علاقة ملك وصقر ماشية تمام ملك بقت تعشق صقر  اما عن سمر فهي لحد دلوقتي مخطوفه  ومفيش اي أخبار عنها ومازن وهاشم رجعو لندن بعد مااتطمنو على ملك اما سالم فو سافر مش عايز يخرب علاقتة بصقر وخصوصة بعد ماعرف حقيقة سعاد وسعاد بتحول بكل طريقة تخرب علاقة ملك وصقر بس حب صقر كان اقوة 

_________________

ملك..بليززززز 

صقر بحد...لا ياملك وبطلي تزني عليا 

ملك حوطته بدلال... علشان خاطري

صقر...لا 

ملك بعيون برئة...علشان خاكرييييييي

صقر بغيظ..معكي خمس دقائق لتكون جاهزة والا هسيبك وامشي 

ملك بفرح طفولي...خمس كتير دقيقتين واكون جاهزة

صقر بسخرية..تقصدي ساعتين 

ملك 😆

_____________

بعد ساعتين 

صقر بغضب وصت عالي هز اركان القصر...مللللللللللك 

نزلت ملك بخوف من صوته عالي 

كانت ترتدي فستان أزرق طويل مع حزام دهبي من النص وكوتش اسود وحجاب سماوي فاتح مع بعض من الميكب

صقر اتتنح من جمالها 

ملك وهي تلف بالفستان حول نفسها..حلو 

صقر بتوهان...قمرين 

ملك وهي تتجه نحو الباب الخروج ..يلا

شهقت بفزع حين جزبها لحضنه بقوة..دقيقتين مش كدا

ملك ابتلعت ريقها بصعوبة...في ايه اتحولت مالك كدا ماكنا حلوين دلوقتي 

صقر بتقليد...خمس كتير دقيقتين واكون جاهزة ننننننني

ملك...ماهو الغستان كان محتاج مكوة وشعري ووووو

صقر بقرف..بطلي رقي ويلا خلينا نمشي

ملك بصوت وطي ...وحد قليل زوق+ في وحد يقول لمرته حبيبته كدا

صقر بهدواء مريب..سمعتك على فكره 

ملك😒

__________________

سعاد بغل.. نفز - 

مجهول.. زيدي على السعر القصة هتكون فيها حياة او موت يامدام 

سعاد بغضب..نفز بس وانا هعملك كل اللي انت عايزة 

مجهول...طيب 

سعاد بغل...مش هسيبك تتهني يابنت نارمين هقتلك زي ماقتلت امك هههه

___________________ 

في فيلة في الصعيد 

أدهم حبيبي ادومي فوق ياحبيبي

أدهم بحب..مفيش صباح الخير 

هي بحب..صباح الخير

جذبها  من يدها بع"نف لتصطدم بصدر"ه الصلب جعلها تتحته وهو فوقها... صباح الخير مش كدا 

هي...امال ازي 

ا لتهم شفتيها بقبلة طويلة يبث فيها مده  جنونة عشقه لها  ابتعد عنها لاحتياجه الهواء

أدهم بخبث...كدا 

تكسفت ووشها قلب احمر دفنت وشه في حضنه....على فكره انت قل***يل اد**ب

أدهم و... بس بعشقك 

عبد الرحمن...سمررررررر

سمر...يالهوي نسيت بابا 


قبل الأخير 

.أدهم وهو يضمها...نفسي اعرف اعمي لي يجي في وقت مامناسب 

سمر وهي تقوم من حضنه...ابعد ياباشا + بابا هيعمل مني كفته 

أدهم وهو يشد من احتضانها...تؤ 

سمر...أدهم ابعد بابا عايزني 

أدهم بعد بديق...امشي ياختي 

سمر باسته من خده بدلل...بحبك  

بصلها أدهم بطرف عينه...العبي بحلوة عقلي 

سمر...هههه 


_____________

عبد الرحمن.. فين الملف 

سمر باابتسامة...اهو + حاجة تانية 

عبد الرحمن باابتسمة...شوفيلي الهانم دية فين 

سمر بمشاكية.. من شوية كانت هنا لحقت توحشك ياحاج 

عبدلله رمها بالملف اللي كان في ايده وهي طلعت جري من قدمة

عبد الرحمن...ههههه 

______________


في الطريق 

ملك..صقر وقفلي زهنا عايزة اشتري حاجة 

صقر...يابنتي انتي عايزة تاخرينا فوق مامتاخرين 

ملك...بليزززز

صقر بديق...طيب 

صقر حاول يوقف بس مكنش في فرامل 

ملك..في أية 

صقر... العربية مفيهاش فرامل 

ملك بصدمة وخوف ...انت بتقول اية 

صقر بغضب...في شخص شال الفرامل 

ملك بدموع...يعني خلاص هنتموت 

صقر كان بيحول يتحكم فيها بس الوقت كان خلص العربية كانت متجه نحوة الودي

صقر وهو يحول التحكم في السيارة...نطي 

ملك..وانت 

صقر بغضب..مش وقت أسئلتك دلوقتي فتحي الباب ونطي 

ملك بدموع..لا مش هسيبك 

صقر بغضب وصوت عالي...اعملي زي مابقولك والا هتموتي 

ملك وهي تتمسك في قميصة...لالالالا 

صقر فتح الباب وزقها  وبوم 🔥🔥العربية نطت في الودي

ملك بدموع....صقررررررررررر لااااااااا 

اتجمعت الناس عليهم 

ملك بهستيرية...صقر سيبوني عايز صقري  

_________________

سمر دخلة بدون ماتخبط ع الباب 

سمر ماما  انتي هنا ماما 

سما... تعالي انا هنا ياحبيبتي عايزة حاجة 

سمر بغمزة...بابا عيزك 

سما..تمام انزلي انتي وانا خمس دقائق وبلحقك

سمر وهي تضمها...تماام ماتتاخريش واللي الجاج هيولع فيا

سما بضحك...ماشي يا بكشه

__________________

مجهول...تمت المهمة 

سعاد بفرح..تمام اختفي هلفتر وفلوسك هتوصلك انشالله 

مجهول...اشطا

سعاد باابتسمة شر...واخيرآ خلصت منكم هههه

_____________

كانت وقفة في البلكونه ودموعها على خدها تتزكر اليوم اللي غير حياتها 180 درجة 

فلاش باك

قبل شهرين 

مروان...البنت حامل ياباشا 

مجهول بصدمة... اييييييي انت متاكد 

مروان.. متاكد ياباشا

ادهم بحقد...ضيعتي بنتك بايدك ياسعاد هانم 

الحارس...نرجع نربطها تاني 

أدهم...لا..ويلا الكل برا 


البارت الاخير

أدهم...لا..ويلا الكل برا 

أدهم وهو يمسح على رأسها....معقول انتي نفسها البنت اللي حبيتها في طفولتي وكنت ناوي اتجوزها+ 😞اتغيرتي اوي ياسمر 

بعد وقت بدأت سمر تفتح عيونها 

سمر بخضة وهي بتبص ع الغرفة عليه

أدهم بسخرية...مبروك

سمر بخضة... اااانت مين وووعايز مني ايه 

أدهم ببرودة...مبروك يابنت سعاد انتي حامل  وكمل بسخرية ابن حر***ام مش كدا 

سمر بغضب...وانت مالك ابن حرام ولا حلال شي مايخصك  

قرب منها اكتر ومسكها من شعر"ها جامد وقال...قسم بالله لولا انك بنت عمي كانت دفنتك حيه 

سمر بصدمة...ااااانت اااادهم

أدهم بجبروت ...اه يارو**ح ام**ك 

سمر بزهزل..ازي انت مش كنت ميت 

أدهم بزهول اكتر...ميت مين اللي ميت انتي اتهبلتي يابنت 

سمر...مش انت وبابا متو في حادث سير 

أدهم بصدمة... انتي شاربة حاجة+ مين اللي قالك الهبل دا  

سمر...يعني بابا عايش 

أدهم...اه

سمر بصدمة..ازي + ماما قالت انه انتو متو

أدهم...اوووو دلوقتي فهمت + يعني سعاد هانم هي اللي زرعت في مخك الهبل دا 

سمر...بابا فين انا عايزة أشوفه 

أدهم..بس هو مش عايز يشوف وحده باعت شرفها رمه كلمه اللي كان زي الخنجر وطلع

سمر عيطت على حياتها اللي كانت كلها كدب في كدب

____________

عبد الرحمان...انت بتقول اية 

أدهم...زي ماسمعت 

عبد الرحمان...أدهم انا عايزك تمشي و تجيبها 

أدهم..امرك ياعمي

عبد الرحمان...حسبي الله ونعم الوكيل فيك ياسعاد ربنا ينتقم منك 

بعد ٥ سعات كان ادهم وسمر  وصلو الصعيد  

__________

سمر اول ماشفت أبوها ترمت في حضنه 

اما هو  فبعدها عنه بقرف

سمر بدموع ...انت بطلت تحبني صح اكيد مش هتحب بنت ضيعت شرفها 

عبد الرحمان...مممم

سمر بهستيرية...بابا رد عليا 

عبد الرحمان...عايزاني اقول اية انتي خلتيلي شي اقولها

سمر ببكاء بهستيري وهي تركع على رجله...هي السبب واللهي هي السبب لو كانت عرفت تربيتي ماكنت هكون كدا 

 قلبه رق على طفلته فهو يعلم أنها ليست مزنبه 

جلس أمامها واخدها فحضنه +انفجرت في العيط   بابا حبيبي..وحشتني وحشني حضنك خليني معاك ارجوك مش عايزة ارجع ليها

عبد الرحمان... وانتي كمان وحشتني ياقلبي وحشتيني جامد

باك

ادهم او يضمها من ضهره...القمر سرحان في اي 

سمر لفت وضمته...في زكرايات الماضي المؤلمة

ادهم وهو يشد من أحضانها...كانت زكريات وحشه  ونتهت 

سمر..بحبك يعوض ربنا

ادهم باسها من شفي*فها بش*غف..وانا بعش*قك 


تمت

تعليقات

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close