القائمة الرئيسية

الصفحات

الأخبار[LastPost]

رواية حطمت حصون قلبي الفصل التاسع عشر والعشرين والأخير بقلم زهرة الربيع حصريه وجديده

رواية حطمت حصون قلبي الفصل التاسع عشر والعشرين والأخير بقلم زهرة الربيع حصريه وجديده

رواية حطمت حصون قلبي الفصل التاسع عشر والعشرين والأخير بقلم زهرة الربيع حصريه وجديده

خطفها وهيه راجعه من عند الدكتور وخدرها واغتصبها  لانها كانت رفضاه ومنعتو كتير بس اعتدى عليها وسابها في سريره بعد ما قتلها علشان متتكلمش وانت عملت  نفسك بتكلمو علشان عزيز يسمعك وعملتو عليه حوار وخليتوه افتكر انها راحتلو برجليها وكنت مخبي اخوك وهتسفرو كمان لولا ان عزيز لاقاه وقتلو ..ها بقى لو عزيز عرف ان ده الي حصل تخيل ممكن يعمل فيك ايه


جاسر اتوتر وخاف وقال..متنسيش ان انتي صاحبه الفكره كنتي غيرانه منها وعايزاه يكرها متعمليش بريئه


سمر قاات انا عارفه..ومعنديش مانع اتعاقب انا اصلا كده كده روحت فيها..بس لو انت ساعدتني انا مش هتكلم 


جاسر اتنهد وقال..والمطلوب 

سمر قالت هتطلق من احمد واول ما الطلاق يتم ..هتساعدني نخلي الناس كلها تعرف ان عزيز اعتدى عليا وكان السبب في طلاقي ..علشان اتجوزو


بس كانت فيه عيون متابعه حديثهم بصدمه شديده وكانت صبا لما طلعت تودي العشا لاسيل سمعت كل كلامهم بس للاسف من شده صدمتها وقعت الصينيه من ايدها وجاسر وسمر شافوها 


صبا لسه هتجري جاسر جري وراها مسكها من شعرها وحط ايده على بقها جامد علشان متصرخش وقال لسمر..انتي روحي وحاولي تتطلقي وسيبي موضوع عزيز عليا


سمر قالت بخوف..طب ودي هنعمل معاها ايه


جاسر قال بشر..انا الي هعمل دي سبهالي..هخلصك منها زي ما خلصتك من الي قبلها..انا اصلا نفسي فيها


صبا اترعبت من كلامو بس مكانتش عارفه تصرخ وسمر ابتسمت وقالت...حلال عليك


وجاسر اخد صبا بالعافيه على وضتو ولسه هتصرخ ضربها بالدماغ اغمى عليها رماها على السرير واتصل على حد وقال ..اسمع..تعالولي قدام باب السرايا الوراني بسرعه ....معايا عشوه حلوه


عند عزيز فضل طول الليل جمب عمو وصحي على صوت عمو لما قال بتعب..ع..عزيز


عزيز فتح عنيه بتعب واتفاجأ بعمو صحي قال بلهفه..عمي.عمي انت كويس اتصل بالدكتور


احمد قال بتعب...لا...انا انا تمام يا ابني...امبارح..امبارح سمعت كل كلامكم..من امتى وهيه..وهيه ونزلت دموعو ومكملش


عزيز بقى يبوس اديه جامد وقال بدموع..حقك عليا..مكنتش عايزك تعرف مكنتش عايزك تعرف ابدا والله


احمد حط ايده على شعر عزيز وقال ليه مكنتش عايزني اعرف ..غلطت ياابني كان لازم اعرف كان لازم تعرفني كانت هتبقى اهون من الي سمعتو  


عزيز قال بحزن..كنت خايف عليك يا عمي..بص انا اقسم بالله وحيات تمار بنتي بعدتها عني بكل الطرق والله انا ما خنتك ابدا يا عمي ولا حتى في تفكيري


احمد قال ..مفيش داعي تحلف..انا سمعت كل حاجه سمعتك وانت بتصدها بس حتى لو سمعت العكس كنت هكدب وداني يا عزيز ...انت ابني الي مخلفتوش..انا صحيح ربنا مأكرمنيش باني اخلف..بس من ساعت ما شلتك على  ايدي وانا بعتبرك حته مني


عزيز باس راسو وقال بدموع. ربنا يخليك لينا ..احم..طيب هتعمل معاها ايه


بقلمي..زهرة الربيع

احمد اتنهد وقال... مش هقدر  اعمل معاها حاجه غير الطلاق..لان الغلط غلطي من البدايه..اتجوزت واحده صغيره قوي عليا..لما مراتي الاولى سابتني ..كنت فاكر اني لما اتجوز الي اصغر واحلى منها ابقى انتصرت عليها...بس كنت بضحك على نفسي كان واضح من اول يوم انها مش عايزه مني غير فلوسي وبس


عزيز كان زعلان جدا عليه وقف وباس على ايده وقال..انت احسن راجل في الدنيا دي كلها ..هيه الي خسرتك


احمد ابتسم  وعزيز جالو تليفون وخرج وقال الو ايوه يا عماد باشا

عماد قال..ايوه يا حضره النائب...الي طلبتو مني نفذتو وكل حاجه مشبت زي ما انت عايزها بس يا رب تكون مبسوط مننا


عزيز ابتسم بفرحه وقال...الف شكر يا عماد بيه مش هنسى معروفك ابدا


عماد قال..معروف ايه يا راجل انت خيرك سابق الف مره... بس اكيد ده حد غالي عليك اوي الي اتكلمت بنفسك علشانو


عزيز ابتسم وقال..فعلا غالي جدا اشكرك مره تانيه وقفل معاه

عزيز لسه هيمشي ابوه قال..حبتها مش كده..كنت متأكد من اول ما شوفتها


عزيز اتوتر وفضل واقف وقال احم ليه بتقول كده

صفوان قال عماد حكالي كل حاجه الي عملتو ده ملوش غير تفسير واحد انك بتحبها وعايز تفرحها 


عزيز قال ..لا ده علشان بحب اختي وعايز اريحها الي عملتو ده علشان اسيل ...مش اكتر بلاش دماغك تاخدك بعيد عن اذنك.... قال كده وطلع لفوق


صفوان قال بسخريه...قال اسيل قال...على بابا ..

مازن سمعو وقال ها..ايه قلك حاجه..

صفوان قال..بيضحك عليا البيه.. قال عمل كل ده علشان اسيل 

مازن قعد وقال..والله يا بابا خططك كلها بايظه اديني عملت كل الي قولتلي عليه  وروحتلو وقلتلو اني بحب صبا وخليتها تسمعنا ..قولتلي كده هيعترفو بمشاعرهم لبعض بس ايه الي حصل البت قبل ما تنطق صدها قدام عنيا واحد عنيد بطريقه عجيبه


مازن قال كده وقعد بتفكير وصفوان قعد جمبو وقال..واد يا مازن هو انت بتحبها ولا ايه


مازن اتوتر وقال..احبها..ههه والله دمك خفيف يا حج..هو..هو ابنك بتاع حب برضو انا بعمل كل ده علشان عزيز يغير ويتجرأ ويتكلم معاها بس الظاهر مفيش فايده


صفوان بصلو وابتسم لانو عارفو بيكدب وقال...على العموم هنديه اخر فرصه وبعد كده الي عايزه ربنا هيتم


عند انور قام من النوم على صوت التليفون قال الو 


جالو صوت المحامي بيقول..ايوه يا انور بيه الف مبروك اسهمكم الساقطه كلها رفعت رجعت فلوسكم زي الاول واحسن


انور وقف بزهول وقال..انت..انت بتقول ايه..انت متأكد يا متر


المحامي ...لسه حالا جايلي الخبر الف مبروك تحب حضرتك ابتدي في الاجرأت وامشي الشغل زي الاول ولا هتغير حاجه


انور قال بفرحه مش طبيعيه..انا انا مش عارف.مش عارف اقولك ايه ولا اعمل ايه طيب هكلمك تاني تمام مع السلامه


انور قفل معاه وكانت اسيل نايمه وصحيت على صوتو قالت باستغراب.... فيه ايه


انور جري عليها حضنها جامد وبقى يلف بيها بقوه وقال يا وش الخير ياوش السعد بحبك يا بت بحبككككككك


اسيل كانت مبسوطه جدا لفرحتو بس مش فاهمه فيه ايه قالت... اهدي بس نزلني في ايه


انور نزلها وفضل حاضنها وقال...كل حاجه هتتصلح..فلوسنا رجعت هعوضك عن اي حاجه هشتريلك اجمل فيله اجمل قصر هلففك العالم


اسيل ضحكت وقالت... طيب طيب اهدى وفهمني 


انور سابها وقال شوفي يا ستي بابا كان مليونير ذيكم كده وفجأ حصل تأمر كبير عليه علشان يبعدوه من السوق وفعلا خسر كل فلوسه ودلوقتي الاسهم الي كان بيثتسمرها ونزلت رفعت جدا وعوضت كل خسارتو انا مبسوط قوي 

اسيل حطت ايدها على خده وقالت وعيونها بتلمع..انت تستاهل كل خير الف مبروك بس خدت بالها من تصرفاتها لانها لسه زعلانه منو وقالت..احم..واهو كويس على الاقل كده هتمشي ومش هنضطر نشوفك كل يوم 


اسيل لسه هتمشي مسك ايدها وقال..انا مش همشي خطوه من غيرك ...انا بحبك يا اسيل..وحيات صبا اختي وماعندي اغلى منها انا بحبك ..بحبك اوي ارجوكي سامحيني


اسيل نزلو دموعها كان نفسها قوي تترمي في حضنو بس قالت بجمود..معنديش ولا سبب واحد يخليني اسامحك 


ولسه هتمشي انور قال لا..لا عندك..انتي كمان بتحبيني ومفيش اقوي من السبب ده الي بيحب بيسامح من قلبو  يا اسيل


اسيل بصتلو بدموع وقالت..انا لما حبيتك كان عندي قلب سليم احبك بيه...بس دلوقتي معنديش قلب سليم علشان اسامحك بيه والبركه فيك 


اسيل قالت كده ومشيت وانور قعد بحزن شديد بس حاول يهدى ويتماسك علشان يقدر ينسيها وافتكر صبا وانها لازم تعرف بموضوع الفلوس فخرج علشان يقولها


عند احمد كان نايم ودخلت سمر بتوتر وقالت..ممكن نتكلم


احمد قال بغضب..اتفضلي..عايز اشوف ممكن تقولي ايه عايز اعرف البجاحه هتوصل بيكي لفين


سمر كانت ناويه تخليه يطلقها قالت..مش هكدب عليك يا احمد انا بحب عزيز من قبل ما اتجوزك وهو رفضني وراح اتجوز الي اسمها بسمه وانا علشان افضل جمبو اتجوزتك 


احمد بصلها بزهول وقال..وقادره تقولي كده قدامي بعد ما كنتي كل يوم تفهميني انك اسعد واحده بجوازنا


سمر نفخت بضيق وقالت بغضب..انا فعلا كنت اسعد واحده بجوازنا لاني هبقى جمب عزيز قولتلك انا بحبو وهفضل احبو ومش بشوف راجل غيرو حتى وانا في حضنك بفكر فيه و


بس احمد ضربها قلم قوي وقال اخرسي..مش عايز اسمع صوتك غوري من وشي انتي طالق..طالق..طالق يا زبا*له غوري من هنا 


بفلمي..زهرة الربيع

صفوان دخل وقال اهدى اهدي يا احمد وبصلها بقرف وقال كنت اتوقع اي حاجه الا بلوتك دي منك لله  خدها من هنا يا مازن 


سمر قالت يا خي الف بركه. ..ولا يا خدني ولا اخدو انا ماشيه لوحدي ولعلمكم كلكم انا هرجع تاني بس على اني مرات ابن اخوك مرات عزيز الالفي ....سلامات يا انكل


قالت كده وخرجت بغضب وسابتهم هيموتو من الغيظ والغضب من كلامها


عند انور خرج لقا عزيز بيخبط على باب اوضتو ومحدش بيفتح ففتح هو الباب انور قلو..هيه صبا مش جوه ولا ايه


عزيز قال انا سبتها جوه ...يمكن لسه نايمه..ايه باين عليك مبسوط انهارده


انور لبتسم وقال..جدا..انهارده جالي خبر حلو اوي واكيد صبا كمان هتفرح ممكن تناديلها


عزيز ابتسم وقال..تمام هناديلها ودخل بس دور عليها في كل مكان ملهاش اثر  طلع وقال..غريبه هيه مش جوه 

انور قال... طيب يمكن تحت


عزيز قال..لا انا كنت بايت تحت ودلوقتي اطلعت هيه مش تحت يمكن هنا ولا هنا ولا راحت الاسطبل


انور قال ياستغراب ....بس هيه قالتلي انك منعتها من نزول الاسطبل وهيه مش هتنزل علشان متزعلكش


عزيز قال بفرحه..هيه قالتلك كده

انور قال ايوه قالتلي كده..انا قلقت الصراحه


عزيز رغم انو كان مبسوط ان صلا بتتكلم عنو وانها مش عايزه تكسر كلمتو بس قلق قوي عليها وقال طيب تعالى ندور في كل السرايا اكيد هنلاقيها 


في مكان مجهول غريب صبا قامت لقت نفسها مربوطه على السرير وجاسر بيبص على كل جسمها بوقاحه قالت بفزع فيه ايه... انا فين.. رابطني كده ليه


جاسر ابتسم وقال.. فيه اني بحبك يا قطتي وعايزك اوي ونفسي اعملك دخلتك الي جوزك معملهاش وووو

20

عايزك قوي يا قطتي وعايز اعملك د*خلتك الي جوزك لسه معملهاش ..وحط ايده على جس*مها وقال..حمار حد يسيب الجسم الجامد ده بردان كده من غير ما يدفيه


جاسر اول ما قال كده صبا جسمها كلو قشعر واترعبت جدا وقالت..ابوس ايدك...ابوس ايدك مشيني من هنا ارجوك..اوعي تقرب وانبي


جاسر ضحك وفكها وقعدها على الكرسي وقال بشر..لا انا مش هعمل كده دلوقتي وراكي مكالمه مهمه لازم تعمليها الاول 


صبا استغربت وقالت... مكالمه ايه


جاسر قال انا هقولك هتقولي ايه بالظبط بس لو غلطتي في حرف.. عزيز الالفي مستنيه في السرايا كبايه عصير باجمد ماده مسممه وانا هموت واشوفو بيفرفر 


صبا خافت قوي وقالت ابوس ايدك ما تعمل كده ارجوك سيبو في حالو كفايه الي عملتوه معاه


جاسر مسكها جامد من فكها وقال..الي سمعتيه في السرايا تنسيه خالص فاهمه يلا وريني الشطاره هكلمو وتقوليلو زي ما هقولك بالظبط


انور وعزيز كانو قالبين الدنيا على صبا وعزيز كان مرعوب حرفيا ولسه هيطلع يدور بالعربيات..جالو تليفون وقال.. الو 


جالو صوت جاسر بيقول ..اهلا بابن عمي الغالي..اتصلت اطمنك على عصفورتك ..متقلقش

مراتك معايا في سريري...وتحديدا في حضني بالظبط زي ما مراتك الاول كانت في حضن اخويا بس مش عايزك تفتكر اننا مستقصدينك لا سمح الله كل الفكره ان حريمك مش بترتاح معاك 


عزيز وشو جاب الوان من كتر الغضب وقال بعصبيه..صبا فين يا جاسر اقسم بالله لو جرالها حاجه مش هيكفيني عمرك ابدا يا كل*ب


جاسر ضحك بقوه وقال..لا والله من عقلك عايز تقنع نفسك انها مش معايا بمزاجها على العموم هيه عايزه تكلمك تطمنك عليها


صبا مسكت التليفون واديها بتترعش وقالت...الو..ايوه..ايوه يا عزيز..انا تمام 


عزيز قلبو بقى يدق بعنف اول ما سمع صوتها وقال..صبا..متخافيش انا هلاقيكي متقلقيش


صبا قالت بدموع وهيه بتحاول تتكلم طبيعي..لا يا عزيز انا مش حابه افضل معاك انت مش مقدرني ورفضتني..وانا انا عايزه افضل مع حد يحبني ياريت تطلقني ومتدورش عليا 


عزيز كان هيقع من طوله حرفيا وقال بزهول..انتي..انتي بتقولي ايه


صبا قالت بخوف..بقول ربنا معاك..خد بالك من نفسك وقالت بنبره لها مغزى..مش هقدر اقولك غير كده انا جنبي حبيبي تتهنى مع سمر


عزيز الي وصلو انها مش عايزه تتكلم قدام جاسر وانو سامع كلامهم وان سمر لها علاقه بالموضوع قال..سمر


صبا قالت بتوتر..بتحبك لدرجه مستحيل عقلك يتصورها..خد بالك ليها قوي يلا سلام


جاسر اخد التليفون وقال ...زي ما قلتلك كده انت خليك مع سمر الست بتطلق علشانك اما دي انساها دي عرفت تختار باي


جاسر قفل الخط وعزيز ابتسم بغضب وقال...غبي ..بقى سمر ..خد بالك ليها..تمام فهمت


انور قال بخوف فهمت ايه انت اكيد مش مصدق الهبل الي قالتو..ده اكيد بيهددها


عزيز قال..واضح انو بيهددها اصلا..وبعدين انا مستحيل اصدق ان صبا تعمل كده مستحيل تعالى معايا سمر تعرف مكانهم 


انور نزل معاه وكانت سمر بتلم هدومها وماشيه خلاص بعد ما احمد رما عليها اليمين عزيز دخل وقال ..على فين يا قطتي..مش تسلمي الاول


سمر بصتلو باستغراب وقالت..اديني ماشيه علشان ترتاحو كلكم

عزيز قال...ايتناني بره يا انور وانا جاي وراك

انور لسه هيتكلم عزيز قال...مش هتأخر عليك جاي


انور اتنهد و خرج وفضل رايح جاي بخوف  وتوتر


عزيز اتقدم على سمر ومسك خصله من شعرها لفها على صباعو وقال...على فين..بقالك سنين رايحه جايه قدامي وانا سايبك علشان عمي..ودلوقتي لما اتطلقتي وغرصتنا سوا بقت اكبر عايزه تمشي


بقلمي...زهرة الربيع

سمر كانت هتقع من طولها ومش مصدقه ابدا قالت بزهول..عزيز..انت ..انت شارب حاجه ولا ايه..انت بجد عايزني.. عايز..عايز انا وانت...انا..انا انا مش مصدقه


عزيز شدها عليه من وسطها وقال..ليه بقى معندكيش مرايه...مش شايفه نفسك..جامده ازاي...دا انا كنت حارم نفسي منك بالعافيه..كنت بزعقلك علشان مش قادر امسك نفسي


سمر بقت تضحك بفرحه وهستريا وقالت

.لحظه..لحظه بس هيغمى عليا..وحضنتو جامد وقالت..انا بموت فيك يا عزيز..والله بموت فيك وهسعدك و


بس عزيز بعدها عنو وقال..استني بس..مينفعش كده عمي لو قفشنا مس هيصدق ان مكانش فيه بنا حاجه..بصي انا عايز منك خدمه


سمر قالت بفرحه..عيوني امر اطلب عيوني


عزيز قال بابتسامه تسحر..يسلمولي عيونك ..انا كنت عايز اعرف مكان جاسر وانا متأكد ان انتي هتساعديني


سمر ارتبكت وبعدت وقالت..ليه مالك بيه قصدي انا اش عرفني مكانو ..معرفش


عزيز قال... انا عارف انك متعرفيش مكانو بس انتي زمان كنتي انتي وهو صحبه جامده واكيد عارفه كل...خباياه ..اصل كل الحكايه ان الزفت الي اسمها صبا هربت معاه..وانتي عارفه انها لسه على زمتي عايز الاقيهم واتصرف معاهم بطريقتي وكده هنفضل انا وانتي بس وعلى طول


سمر كانت بتتمنى يكون كلامو صح بس كانت خايفه وقالت...وان ايه يضمنلي انك مش بتضحك عليا علشان ترجع مراتك منو


عزيز قال..بقولك هربت معاه مالي بيها انا عايز واحده زيك تقدرني وتشوفني احسن راجل في الدنيا بس انتي مع اول اختبار لينا موقفتيش جمبي..عايزه الناس ترجع تقول مراتو طفشت.. مش عايزه تساعديني براحتك الظاهر اني غلطت.. عن اذنك


عزيز لسه هيخرج سمر جريت عليه وقالت..استني بس..انا موافقه اساعدك يا عزيز بس هنتجوز بعد العده على طول انت وعدتني يا عزيز


عزيز قال يابت بقولك حبيتك..عايزك مش هسيبك..هو انا يعني جتلك علشان مكان جاسر انتي فاكره انو يصعب عليا الاقيه..ما انا لاقيت اخوه قبل كده صح ولا لا


سمر قالت ...صح ..شوف انا هقولك هو عندو مزرعه مشتريها هو واخوه في الجبل ...المزرعه دي محدش بيروح فيها ولا حد يعرف مكانها واكيد هرب هو والفاجره هناك


عزيز كان هينفجر من التمثيل واتضايق جدا لما قالت على صبا كده بس حاول ميبينش ابتسم وقال..تسلميلي عن اءنك

سمر مسكن ايده وقربت منو وقالت..استني ايه مش هتشكرني بطريقه حلوه وقربت منو عايزه تبوسو 


بس عزيز رجع لورا وقال..لا ..مبحبش الاستعجال..بالليل..هفضالك..ونبقى انا وانتي وبس..وساعتها يارب تسدي


سمر ضحكت بمياعه وقالت..واعجبك


عزيز ابتسم لها وبعت لها بوسه في الهوا وخرج وقفل الباب بغضب وقال بهمس..يخربيت قرفك  وبص لانور وقال بصوت عالي قاصد يسمع سمر..عرفت مكان اختك الفاجره هقتلها هيه وعشيقها


انور مكانش فاهم حاجه ومشي وراه هو ومازن وطلعو في العربيات واخد مجموعه من رجالتو وطلع على الجبل


عند صبا كانت بتبكي وبتتنفض وقالت...يا جاسر بيه ارجوك سبني اروح..انا عمري ما أذيتكم في حاجه علشان تعمل معايا كده سبني امشي..ومش هقول لعزيز حاجه


جاسر ضحك وقرب عليها وقال...بتعرفي ترقصي..نفسي ترقصيلي قوي


صبا بصتلو بزهول وقالت..ارقص

.انت بتقول اي كلام يا جدع انت ..ارجوك سبني امشي انا واحده متجوزه وجوزي ده ابن عمك عيب كده


جاسر قرب منها جامد وقال....بتحبيه

صبا اتوترت وقالت...لا...لا بس انا على زمتو


جاسر قال ..امم يبقى حبتيه...حتى بسمه الله يرحمها كانت بتحبو ...لو كانت سمعت الكلام كان زمانها عايشه لاكن كانت غبيه ذيك.... ماتت وماتت بفضيحه كمان


صبا قالت بارتباك...انت..انت هتقتلني زيها  


جاسر قرب منها وحط ايده على شعرها وشها وقال برغبه...متخافيش...انا مستحيل اموتك..الجمال ده مستحيل استغني عنو هاخدك ونسافر و


بس قطع كلامو صوت تليفونو قال الو


جالو صوت سمر قالت..جاسر... عزيز جايلك على بيت المزرعه زمانو على وصول..انا رنتلك علشان متفتكرش اني خنتك يلا مع نفسك بقى


جاسر قال بغضب..يا حيو*انه يابنت الكل*ب


سمر قالت... الله يسامحك يا جاسر ده جزاتي اني بحذرك

جاسر رما التليفون بعصبيعه وشد صبا من ايدها وقال..قومي..قومي ...معايا حالا...يلاااااا


صبا مرضيتش تمشي معاه وقالت..لا لا مش رايحه مكان لا اااا

بس جاسر شد سلاحو وحطو في دماغها وقال قومي احسنلك...قومي

صبا مشيت معاه بخوف شديد وجاسر نادى على رجالتو وقال..يلا بينا مفيش وقت ولسه هيطلعو بالعربيات رجاله عزيز حاطوهم من كل مكان 


عزيز نزل من العربيه وبص لجاسر وقال بغضب ...اهلا بابن العم..مستعجل ليه هش تشربنا حاجه 


جاسر بلع ريقه بخوف وصبا ابتسمت بفرحه ولسه هتجري على عزيز جاسر شدها عليه وحط السلاح في دماغها وقال..لوقربتو خطوه واحده هموتها هقتلها


عزيز خاف جدا وانور ومازن كمان وانور قال..اهدي يا باشا و..ونتفاهم..نتفاهم


جاسر قال بغضب مفيش تفاهم...وبص لعزيز وقال..انت هتطلقها وانا هاخدها من هنا بدال ما اسبهالكم جثه


صبا قالت برعب ودموع..عزيز..عزيز مراتك بريئه بسمه مكانتش بتخونك و


بس جاسر زق سلاحو على دماغها اكتر وقال  بزعيق..اخرسي..اخرسي خالص


عزيز مكانش فاهم معنى كلامها وصبا بكت من كتر الخوف وقالت بصوت مهزوز..خطفوها خطفوها يا عزيز هيه معملتش حاجه


هنا جاسر اتنرفز وشدها وبقى يمشي بيها وهو حاطط السلاح في دماغها واخدها معاه بالقوه


صبا كانت بتصرخ وبتقول بصوت عالي..معملتش حاجه يا عزيز..مراتك معملتش حاجه..خطفوها وقتلوها هيه ملهاش ذمب مرات عمك عارفه كل حاجه..


بقلمي...زهرة الربيع

عزيز كان مستغرب كلامها ومصدوم ومش عارف يسألها ولا يفهم منها و اصلا كان كل همو يخلصها من بين ادين جاسر جري وراهم عايز يحاول معاه


رجاله جاسر كانو هيضربو نار على عزيز بس انور ومازن ورجاله عزيز اشتبكو معاهم ومنعوهم


جاسر اخد صبا عند العربيه ولسه هيركبها عزيز قال..استني يا جاسر...سبها...سبها وخد الي انت عايزه وانا هسيبك ولا كأن حاجه حصلت


جاسر قال بسخريه..ما انا باخد الي عايزه وعلشان كده باخدها وبلاش تيجي ورايا علشان هخلصلك عليها


صبا كانت بتبصلو بدموع وعزيز بص لعيونها وابتسم لها بمعنى متخافش وقال ..يا جاسر اسمع الاكلام واكسب حياتك


جاسر ضحك وقال..انا دايما كسبان انت الي بتخسر وخسرت لتاني مره يا عزيز..خسرت تاني انضف حاجه في حياتك الو*سخه..خسرت اول مره لما صدقت على مراتك انها بتخونك وهيه كانت بتصد اخويا بكل طاقتها...لمجرد انك لقتها في سريرو وسمعت كلمتين انا كنت قاصد اسمعهملك صدقتنا وشكيت فيها وعملت لبنتك تحليل كمان


عزيز كان واقف بصدمه ودموعو بتلمع في عيونه وقال...يعني.. يعني ايه ووووو


#حطمت_حصون_قلبي_البارات_الاخير


21

يعني الي قالتوصبا مظبوط انتو خطفتوها..خطفتوها وقتلتوها شككتوني فيها وخلتوني افتكرت انها خانتني 

انتو مستحيل تكونو بشر


جاسر ابتسم بسخريه وقال..بالظبط ده الي حصل والي لسه هيحصل كمان مع العصفوره دي هاخد منها الي عايزه وهقتلهالك هيه كمان 


عزيز طلع سلاحو وصوبو عليه بغضب وقال..انا قتلت اخوك بس للاسف قتلتو متأخر بس انت اقسم بالله ما هخليك تلمسها ولا تقرب لها سبها حالا احسنلك


جاسر ابتسم بسخريه ومسك صبا من رقبتها وشد اجزاء السلاح وقال..شكلك حابب تشوفها بتموت قدامك 


عزيز اترعب وبص لصبا.. وصبا بصتلو بدموع وابتسمت وقالت برعشه..عزيز ..عزيز..انا..انا بحبك..بحبك اوي ياريتني عرفتك من زمان اوفي مكان تاني وظروف تانيه 

عزيز نزلت دمعه من عيونه وقال..صبا ..انا..انا هساهدك متخافيش ..متخافيش انا معاكي


وافتكر حاجه وبص لجاسر وقال...مش حرام تعمل معاها كده وهيه انقذتك من الموت لما انا كنت بخنقك..وبص لصبا بنظره لها مغزى وقال..لما خنقتك في السرايا لولا انها ضربتني بطريقه غريبه كان زمانك ميت

صبا فهمت قصدو وابتسمت وحطت رجلها ورا رجل جاسر وضربتو بكل قوتها بالكوع في معدتو وكعبلتو وقع على الارض بحركه سريعه عجيبه


عزيز اول ما عملت كده شدها عليه بقت في حضنو وصوب سلاحو على جاسر الي كان واقع على الارض ومتفاجأ بشده ومش عارف ايه الي حصل


عزيز رما السلاح ونزل ضرب جامد في جاسر وهو بيزعق ويقول..عملتلكو ايه يا كلا*ب..عملت ايه يا كفر*ه رد عليا ليه..ليه عملتو فينا كده ليه وكان بيضربو بعنف وغضب شديد جاسر اغمى عليه من كتر الضرب  وعزيز لسه ما سكو من قميصو وانهار وبقى يقول بدموع..كنا مبسوطين..ليه هملتو كده..ليه قتلتوها..عمرها ما اذت حد كانت عايزه تقولي حاجه ..قالتلي هقولك على موضوع لما ارجع وسكت شويه بيفكر


ورجع بقى يفوق في جاسر وقال..قوم..قوم يا وا*طي قوم...وجري على العربيه..وجاب قزازه ميه وكبها عليه


جاسر فاق وبصلو بتعب وعزيز رجع مسكو تاني وقال...احكيلي..احكيلي عملتو معاها ايه.. كانت..كانت عايزه تقولي حاجه  اتكلم انطق احسنلك


جاسر قال بتعب ونفس متقطع..كانت..كانت عايزه..عايزه تقولك..تقولك..انها هت...هتموت..كانت عندها ورم وو..وخطير..هلشان كده كانت..كانت بتروح تتابع..مكانتش عيزاك..تعرف..انا..اناسمر حكتلي


عزيز بعد عنو ووقف بصدمه  ودمعو بقت تنزل بغزاره وصبا قربت عليه وقالت بدموع عزيز....عزيز انت كويس


عزيز بصلها وقال..سم..سمعتي قال ايه..وبص لجاسر وقال بزهول..كنتو..كنتو عارفين انها عيانه..و..وعملتو فيها كده..ها..كنتو عارفين


وو اتحولت ملامحو  لغضب رهيب ومسك سلاحو وقبل ما جاسر ينطق حرف كان فرغو كلو فيه


صبا صرخت برعب وانور جري عليها حضنها و استخبت

فيه وعزيز قعد على الارض وانهار وهو بيفتكر كل لحظه ظلمها فيها وقال انها خانتو..ازاي صدق عليها كده وازاي مكانش واثق فيها 


انور قرب عليه وقال...عزيز بيه..قوم معايا


عزيز قام بتعب ودموع وبص لصبا وقال بغضب..سمر دخلها ايه بالموضوع 


انور قال ..احم..تمام هستناكم في العربيه


انور راح العربيه وصبا بصت وقالت بارتباك..هحكيلك كل الي سمعتو 


في السرايا كانت سمر فرحانه جدا ومتوقعه ان عزيز خلص على جاسر وصبا... ومتوقعه انها هتفضل معاه اول ما سمعت صوت العربيات نزلت جري بس اتفاجأت وكانت هتقع من طولها لما لقت صبا داخله مع عزيز وماسكين ادين بعض


عزيز ضغط على ايد صبا بغضب لما شاف سمر بعد الي عرفو 


سمر اتقدمت على عزيز وقالت..دي..دي بتعمل ايه..هنا..ازاي ..ازاي لسه عايشه..مش انت..انت قولتلي انك ..انك هتقتلها 


بس عزيز قرب منها بغضب وقال...اقتل مين اذا كنتي انتي بعد الي عملتيه ده كلو لسه عايشه 


سمر خافت وقالت..تقصد ايه انا ..انا معملتش حاجه متصدقهاش البنت دي كدابه كدابه


عزيز قال بغضب وزعيق..اربع سنين وانا مستحملك ومستحمل حركاتك المقرفه اربع سنين وانتي بتجيبي في سيره بسمه طالع نازل  وانتي عارفه انها مظلومه..اتفقتي معاهم وقتلتوها.وكمان خليتوني اصدق انها واحده خاينه ازاي..ازاي قدرتو تعملو كده..ياكلا*ب...يا سف*له


عزيز كان في قمه غضبو وكان عايز يهجم عليها يضربها بس انور ومازن مسكوه جامد وبقو يحاولو يهدوه مازن قال..اهدى اهدي يا عزيز...هيه هتاخد عقابها احنا اتصلنا بالشرطه وزمانهم جايين ياخدوها


سمر بصت لهم بزهول وقالت..شرطه..ليه انا عملت ايه مش هتقدرو تثبتو حاجه الي عملو كل حاجه هما جاسر وعلى انا مليش دعوه


عزيز قال بغضب...انتي اخرسي..مش عايز اسمع صوتك مش عايزك تنطقي خالص


سمر رجعت لورا بخوف لحد ما اصتدمت بالطاوله ولقت عليها سكين جمب الفاكهه


شدت السكين وهجمت على صبا وقالت بغضب..كلو منك كلو منك انتي كرهتيه فيا هقتلك ..هقتلكك


عزيز شد صبا عليه وانور وقف قدامها لسه هيمنعها للاسف ضربتو بيها في قلبو وقع على الارض


بقلمي..زهرة الربيع

صبا صرخت واسيل جريت عليه وقالت بصراخ..انور...انور يا حبيبي..اطلبو الاسعاف انورررررر


عزيز قال بخوف..احنا لسه هنستني الاسعاف شيلو معايا يامازن

عزيز ليه بيشيلو مع مازن البوليس دخل واخد سمر وعزيز بصلها بحقد وقال...دلوقتي بقى فيه جريمه وواضحه كمان الهانم هيه الي ضربت اخو مراتي يا حضره الظابط


سمر بقت تبكي وتصرخ وتقول هندمك يا عزيز هندمك 


وعزبز اخد انور على المستشفى وصبا واسيل ومازن كانو معاه


في المستشفي انور كانت حالتو صعبه والطعنه كانت جمب القلب وصبا كانت منهاره جدا واسيل اغمى عليها وكان الكل حالتهم سيئه جدا


لاكن هديت الاوضاع شويه لما الدكتور خرج وقال ان العمليه نجحت والحاله مستقره 


بالليل اسيل كانت حاطه راسها على رجل صبا وهما الاتنين كانو بيبكو جامد وعزيز قرب عليهم وقال..وبعدين طيب..ادعولو احسن من العياط ده الدكتور قال انو بخير شويه وهيفوق ونطمن عليه


اسيل قالت وسط شهقاتها...ليه مفاقش لحد دلوقتي..انتو بتكدبو علينا شكلو تعبان ...لو حصلو حاجه..اعمل ايه من غيره يارب


صبا حضنتها وقالت ببكا..خلاص متقوليش كده مش هيحصلو حاجه ان شاء الله 

وبعد ساعات من التوتر والقلق انور فاق ودخلو يطمنو عليه وصباحضنتو وبقت تبكي جامد


انور قال بتعب..خلاص بقى انا..انا تمام

عزيز قال بابتسامه ...حمد الله على سلامتك 


انور ابتسم وقال...الله يسلمك وبص لصبا الي كانت بتبكي جامد وقال..كفايه وجعتي قلبي والله انا كويس


عزيز قومها وقال ..كفايه هو تعبان مينفعش كده تعالى معايا... واخدها وطلع بيها


انور لسه هيسأل على اسيل اتفاجأ بيها واقفه في زاويه في الاوضه وبتبكي بصوت مكتوم وحالتها صعبه قوي قال..اسيل....تعالي


اسيل قربت عليه ببطأ وجسمها بيرتعش من الخوف والبكا وقعدت جمبو وقالت بشهقات..انت...انت كويس


انور ابتسم بدموع على منظرها وخوفها عليه وقال..انتي الي مش كويسه ابدا يااسيل...ليه كده يا حببتي ما انا زي القرد اهو امال لو مت هتعملي ايه


اول ما قال كده اترمت في حضنو وبقت ماسكه فيه جامد وقالت ببكا...حرام عليك متقولش كده انا بحبك بحبك اوي اوعى تسبني مش هستحمل


انور ابتسم بفرحه وقال...طيب اهدي ..عمري ما هسيبك ابدا واتنهد وباس راسها وقال بحزن حقك عليا سامحيني ارجوكي


اسيل قالت وهيه بتبصلو بدموع..مسمحاك خلاص مش زعلانه منك ابدا 

انور ابتسم بفرحه وقال..بجد......على طول كده


اسيل مسكت فيه وقالت..ايوه وعمري م هزعل منك تاني وحتى لو زعلت عمري ما هبعد خليني ازعل واروق في حضنك انا لما حسيت انك ممكن تروح مني حسيت قلبي بطل يدق مستحيل ابعد تاني


انور كان مبسوط جدا وشدهاعليه وقال..ربنا يخليكي ليا انا عمري ما هزعلك تاني يا اسيل عمري


عدو يومين واسيل ووصبا مع انور في المستشفي وعزيز كان معاهم وديما سرحان وحزين على كل الي عرفو بس كان وجود صبا معاه بيهون عليه وفي اليوم التالت رجعو على البيت بعد ما انور اتحسن شويه 


في السرايا عزيز قال.. ها هتعرف تطلع السلم ولا نطلعك


انور ابتسم وقال..لا ..لا شكرا انا هطلع لوحدي ..اه على فكره شكرا يا عزيز بيه ..لانك دفعت تكاليف المستشفي وكنت واقف معانا انا اكيد هرجعلك الفلوس بس كل حاجه حصلت فجأه


عزيز ابتسم وقال.. اظن مبقاش غيه بنا الكلام ده احنا بقينا عيله لو مش واخد بالك وبعدين بلاش رسميات مفيش داعي تقولي يا عزيز بيه عزيز كفايه يعني


انور ابتسم  وقال..تمام..وطلع هو اسيل وصبا كانت معاهم 

عزيز لسه هيطلع على اوضتو مازن قال..عزيز انا بجهز ورقي هرجع على اميركا


عزيز بصلو بدهشه وبعد كده اتنهد بحزن وقال..لو على موضوع صبا انا كنت هتكلم معاك في الموضوع انا


بس مازن قاطعو وقال..اهدى بس انا مش هكدب عليك في لحظات اعجبت بصبا مجرد اعجاب بس كل الكلام الي قولتهولك ورغبتي في الجواز منها وكل الهري ده حوار من ابوك هو كان شايف ان البنت دي هتنفع معاك وطلب مني كده


عزيز بصلو بزهول ورجع بص لصفوان الي كان بيصفر وعامل نفسو مش واخد بالو وقال...بقى كده..


مازن قال بضحك بس الظاهر الراجل العجوز ده بيفهم اكتر مني ومنك..البت جدعه وبتحبك خد بالك منها..وربنا يهنيكم


عزيز قال ..طيب لو مش علشان صبا امال هتسافر ليه

مازن قال..ابدا انت عارف ان صحاببي من ايام الدراسه كلهم هناك واتفقنا هنعمل بزنس سوا وانا مليش في جو البلد انت عارف بحب الحريه وكمان اشوف طريقى


عزيز اتنهد وقال..بس هتوحشني...هكلمك كل يوم

مازن قال ...كل ساعه يا ابن ابوبا ربنا ما يحرمني منك يا عزيز


عزبز حضنو وقال..ولا يحرمني منك ابدا ....بس صفوان حضنهم هما الاتنين وقال..ولا يحرمني منكم  ويخليكم ليا


عزيز باس ايده وقال..كده برضو يا راجل يا طيب دا انا كنت بقول ملكش في الخبث ده


صفوان ضحك وقال..البت طيبه وتستاهل خلي بالك منها ربنا يخليكم لبعض واشيل اولادكم قريب


عزيز رفع حاجبو وقال..اولادنا ده انت راسم الخطه الكامله..طب مش انت شلت تمار ولا مش كفايه


صفوان قال...لا طبعا بس هيه تمار تقدر تعيش من غير اخ يونسها ويسندها


عزيز قال بضحك...اممممم طيب هنشوف الموضوع ده يا حج تصبح على خير..


عزيز طلع وفتح الباب كانت صبا في الحمام اول ماطلعت وقف يبص عليها باعجاب شديد وقال..عارفه اول مره شوفتك قولت ايه


صبا قالت بتقليد..سبحان المبدع العظيم

عزيز ضحك بخفه وقال..لسه فاكره

صبا قالت بابتسامه...حتى نظره عيونك فكراها


عزيز شدها عليه وحضنها وقال بتعب وحزن..انا..اسف..اسف على كل حاجه..عملتها معاكي وعلى كل كلمه جرحتك بيها ارجوكي سامحيني كفايه عليا ذمب واحد


صبا بصت في عيونه وقالت بعشق..مش زعلانه من اي حاجه..وحتي بسمه الله يرحمها..اكيد الي حصل لها مش ذمبك....ولو كانت فضلت عايشه بعد الحادث وكانت حكتلك الي حصل انا متأكده انك كنت هتصدقها..متلومش نفسك انت شوفت بعينك..وسمعت بودنك طبيعي تشتت


عزيز بعد شويه وقال بضيق..لا لا المفروض كنت اثق فيها..لما جاسر كلمني وقلي صبا عايزه تفضل معايا مصدقتهوش..حتى لما انتي بلسانك قولتيها مصدقتش ابدا كنت واثق ان فيه حاجه غلط كان المفروض اثق فيها زي ما كنت واثق فيكيي و


عزيز قطع كلامو لما شاف صبا بتبصلو بفرحه شديده ومبسوطه جدا بالي قالو ابتسم وقال..مبسوطه مش كده شوف انا بكلمك في ايه وانتي في ايه


صبا ضحكت وقربت منو وقالت..انا مبسوطه انك بتثق فيا

عزيز حاوطها باديه وقال..امال هتعملي ايه لما تعرفي اني بحبك

صبا اتسعت عنيها بزهول وقالت..بت..بتحبني


عزيز قال بحب شديد....وبموت فيكي كمان..لو كانت فيه حاجه واحده حلوه في كل الي حصل ..فهي انك دخلتي حياتي


صبا كانت هتقع من طواها حرفيا هتتجنن من السعاده حضنتو بقوه وقالت..انا بعشقك..بحبك..اوي..والله وهنسيك كل حاجه وحشه..واي جرح هنعديه سوا


عزيز قال وهو بيبص في عنيها بعشق..وانا مش عايز غيرك من الدنيا يا صبا انتي حياتي كلها انا مش عارف ازاي كنت غبي كده وكنت ببعدك عني مع اني كنت هموت عليكي


صبا ابتسمت وقالت بضحك...يعني مش لدرجه غبي..ممكن نقول فهمك بطيئ شويه


عزيز رفع حاجبو وقال..ام بجد..معاكي حق والله بس مش هتقوليلي..انتي بتلعبي رياضه ايه


صبا ضحكت وقالت..كنت بتدرب في نادي في القاهره لفنون القتال والدفاع عن النفس


عزيز قال..قولتيلي واضح ضرباتك متمكنه.. كنتي هتخلصي عليا

صبا ضحكت وقالت...انت لسه فاكر والله يومها كنت خايفه عليك اكتر معرفش ليه

عزيز ابتسم وقرب منها اكتر وقال..هيه يومها كانت ضربه قويه..بس انا مقصدش الضربه دي 


صبا قالت باستغراب بس انا مجتش جمبك تاني هيه الضربه دي وبس


عزيز ابتسم وقال قدام شفايفها...كذابه انتي ضربتي قلبي بعيونك..من اول يوم شوفتك في الاسطبل ولحد دلوقتي والقلب مخفش


صبا ضحكت بكسوف و عزيز حضنها بكل قوتو وباسها بقوه وشغف..وصبا غابت معاه في الحظه دي ونسيت كل الدنيا


عزيز بعد عنها شويه وقال بهمش...يخربيتك

..تجنني..وشهقت لما شالها وراح بيها ناحيه السرير


صبا قالت عزيز..عزيز استني..فيه ايه يا عزيز..طب بنتك ..بنتك روح جبها علشان تنام و


بس عزيز قاطعها وقال بعشق واضح في عيونه..هتنام مع جدها انهارده وحط ايده عليها وقال بهمس جمب ودنها ..اصلو عايز لها اخ


صبا برقت بشده ولسه هتتكلم عزيز باسها بقوه وووووو


ومرت الايام في استقرار شديد بين الجميع صبا وعزيز حبهم كل يوم يكبر وتمار بتحب صبا جدا وبتناديها ماما وعزيز كسب الانتخابات وحياتهم كانت سعيده جدا


انور واسيل سافرو القاهره وانور بقى يكمل شغل ابوه وكانو عايشين حياه سعيده مستقره


مازن سافر وبقى يشتغل في اميركا وعايش حياتو بحريه كامله

بعد مرور سنه

 كانت صبا في المطبخ بتجهز ساندوتشات وجات تمار وقالت..يلا يا ماما السواق مستني وانا اتأخرت


صبا ادتها سندوتشاتها وقالت..طب بوسه ماما فين

تمار باستها جامد وقالت..احلى ماما ...وجريت لبره 


عزيز نزل بطلتو الجميله ..ودخل وراها المطبخ وقال..صباح الخير

الخدامات قالت صباح النور يا بيه

عزيز شد صبا وطلع بيها وشدها عليه وقال..يا بت مش الدكتوره قالتلك الفتره دي متشتغليش ده انتي من اقل من شهر عامله قيصريه..مبتسمعيش الكلام ليه


بقلمي...زهرة الربيع

صبا ابتسمت وقالت..انت عارف اني مش بحب حد يخدمني ياعزيز وبحب اعمل حاجتك وحاجه تمار بنفسي انا مش تعبانه والله

عزيز اتنهد وقال..يا قلبي ما انا عارف وعلشان كده سمحتلك تنزلي المطبخ بس خدي بالك من نفسك اكتر بقي

صبا قالت طيب تمام يلا تعالى علشان تفطر


ونزل احمد وصفوان وقعدو في جو جميل وفطرو سوا


بعد الفطار عزيز كان في الاوضه بيلاعب تميم وجات صبا وباستو من خده وقالت بفرحه...انور واسيل هيجو كمان اسبوع علشان معاد ولاده اسيل الشهر ده ربنا يقومها بالسلامه


عزيز قال بابتسامه..يارب...بس على فكره انا بغير من اخوكي ده الفرحه دي كلها علشان جاي


صبا قالت..هو واسيل هيجو ومازن كمان هينزل علشان لازم يتصور مع البيبي وينزلها استوري 


عزيز ضحك وقال..ده شئ اكيد

صبا قالت ..شوفت بقى مبسوطه ليه هنتلم كلنا سوا 


عزبز شدها لحضنه وقال..انا عن نفسي..كعزيز يعني..يهمني انك تكوني مبسوطه وبس ايا كان السبب


صبا ابتسمت وقالت..طب وانت ..مبسوط ياعزيز


عزيز باسها من راسها وشدها عليه اكتر وقال..فوق ما تتخيلي..انا ربنا اكرمني بعد عذاب...واجمل هديه في حياتي كانت وجودك يا صبا


صبا ابتسمت وقالت..هتفضل تحبني على طول


عزيز قال بابتسامه..طول ما بتنفس هفضل احبك يا قلب عزيز..خلاص القلب سكنتيه..وحطمتي حصونو. واسرتيه بعنيكي


💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

             ..........تمت بحمد الله..........


 نادتني بطرف عيناها ..💕.فأتى القلب راكعا وملبي

اهدتني نظرة لن انساها💕. .فأهديتها خافقي وحبي

   لجأت للقلب فأواها.💕.فلما حطمت حصون قلبي


💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕


كنتم مع روايه... حطمت حصون قلبي اتمنى ان تنال اعجابكم ودمتم في امان الله مع من تحبون


بداية الروايه من هنا



🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

ادخلوا بسرعه حملوه وخلوه علي موبيلاتكم من هنا 👇👇👇

من غير ماتدورو ولاتحتارو جبتلكم أحدث الروايات حملوا تطبيق النجم المتوهج للروايات الكامله والحصريه مجاناً من هنا


وكمان اروع الروايات هنا 👇

روايات كامله وحصريه من هنا


انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

خلصتوا قراءة الفصل إتفضلوا جميع الروايات الكامله من بداية الروايه لاخرها من هنا 👇❤️👇💙👇❤️👇


رواية حطمت حصون قلبي


رواية أسيرة القاسي


رواية صدفة مجنونه


رواية غزاله بفك الضبع


رواية عهد الأسود


نوفيلا سطو قلبي


رواية صعيدي يفقد عقله


رواية أحببت فريستي


رواية العنيد


رواية هلاك العشق


رواية زوج مأجور


رواية حب بالقوه


رواية البريئه والوحش


رواية الجميله والوحش


رواية لعبة القدر


رواية عشق الوحوش


روايه حب مجهول الهوية


رواية صغيرة الثلاث


زواج بالاجبار


1- روايةاتجوزت جوزي غصب عنه

2- رواية ضي الحمزه

3- رواية عشق الادهم

4 - رواية تزوجت سلفي

5- رواية نور لأسر

6- رواية مني وعلي

7- رواية افقدني عذريتي

8- رواية أحبه ولكني أكابر

9- رواية عذراء مع زوجي

10- رواية حياتك ثمن عذريتي

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


رواية صغيرة الايهم

12- رواية زواج بالاجبار

13- رواية عشقك ترياق

14- رواية حياة ليل

15- رواية الملاك العنيد

16- رواية لست جميله

17- رواية الجميله والوحش

18- رواية حور والافاعي

19- رواية قاسي امتلك قلبي

20- رواية حبيب الروح

21- رواية حياة فارس الصعيد

22- سكريبت غضب الرعد

23- رواية زواجي من أبو زوجي

24- رواية ملك الصقر

25- رواية طليقة زوجي الملعونه

26- رواية زوجتي والمجهول

27- رواية تزوجني كبير البلد

28- رواية أحببت زين الصعيد

29- رواية شطة نار

30- رواية برد الجبل

31- رواية انتقام العقارب

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


رواية الداده رئيسة مجلس الإدارة

33- رواية وقعتني ظبوطه

34- رواية أحببت صغيره

35- رواية حماتي

36- رواية انا وضورتي بقينا اصحاب

37- رواية ضابط برتبة حرامي

38- رواية حمايا المراهق

39- رواية ليلة الدخله

40- سكريبت زهرة رجل الجليد

41- رواية روح الصقر

42- رواية جبروت أم

43- رواية زواج اجباري

44- رواية اغتصبني إبن البواب

45- رواية مجنونة قلبي

46-  رواية شهر زاد وقعت في حب معاق

47-  رواية أحببت طفله

48- رواية الاعمي والفاتنه

49- رواية عذراء مع زوجي

50- رواية عفريت مراتي

51- رواية لم يكن أبي

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


52- رواية حورية سليم

53- رواية خادمه ولكن

54- سكريبت لانك محبوبي

55- رواية جارتي وزوجي

56- رواية خادمة قلبي

57- رواية توبه كامله

58- رواية زوج واربع ضراير

59- نوفيلا في منزلي شبح

60- رواية فرسان الصعيد

61- رواية طلقني زوجي

62- قصه قصيره أمان الست

63- قصة فتاه تقضي ليله مع شاب عاذب

64- رواية عشق رحيم

65- رواية البديله الدائمه

66- رواية صراع الحموات

67- رواية أحببت بنت الد أعدائي

68- رواية جبروتي علي أمي

69- رواية حلال الأسد

70- رواية في منزلي شبح

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


71- رواية أسيرة وعده

72- رواية عذراء بعد الاغتصاب

73- رواية عشقتها رغم صمتها

74- رواية عشق بعد وهم

75- رواية جعله القانون زوجي

76- رواية دموع زهره

77- رواية جحيم زوجة الابن

78- رواية حين تقع في الحب

79- رواية إبن مراته

80- رواية طاغي الصعيد

81- رواية للذئاب وجوه أخري

82- رواية جبل كامله

83- رواية الشيطانه حره طليقه

84- حكاية انوار كامله

85- رواية فيروزة الفهد

86- قصة غسان الصعيدي

87- رواية راجل بالاسم بس

88- رواية عذاب الفارس


91- رواية زين وليلي كامله

92- رواية أجبرني أعشقه

93- رواية حماتي طلعت أمي

94- رواية مفيش رحمه

95- رواية شمس العاصي الجزء الاول كامله

96- رواية الوفاء العظيم

97- رواية زوجوني زوجة أخي

98- قصص الانبياء كامله

99- سكريبت وفيت بالوعد

100- سكريبت جمعتنا الشكولاته الساخنه

101- سكريبت سيف وغزل

102- رواية حب الفرسان الجزء الثالث

103- رواية رهان ربحه الأسد

104- رواية رعد والقاصر

105- رواية العذراء الحامل

106- رواية اغتصاب البريئه

107- رواية محاولة اغتصاب ليالي

108 - رواية ملكت قلبي

109 -  رواية عشقت عمدة الصعيد

110- رواية ذئب الداخليه


رواية عشق الزين الجزء الاول

112- رواية زوجي وزوجته

113- رواية نجمة كيان

114- رواية شوق العمر

115- رواية أحببتها صعيديه

116- رواية أحتاج إليك كامله

117- رواية عشق الحور كامله

118- رواية لاعائق في طريق الحب

119- رواية عشق الصقر

120- قصة ليت الليالي كلها سود

121- رواية بنت الشيطان

122- رواية الوسيم إبن الحاره والصهباء

123- رواية صغيرتي الجميله

124- رواية أخو جوزك

125- رواية مريض نفسي

126- رواية جبروت مرات إبني

127- رواية هكذا يكون الحب

128- رواية عشق قاسم

129- رواية خادمتي الجميله

130- رواية ثعبان بجسد امرأه


رواية جوري قدري

132- رواية اجنبيه بقبضة صعيدي

133- رواية المنتقبه أسيرة الليل

134- رواية نجمتي الفاتنه

135- رواية ليعشقها قلبي

136- رواية نور العاصي

137- رواية من الوحده للحب

138- رواية أحببت مربية ابنتي

139- رواية جوزي اتجوز سلايفي الاثنين

140- رواية شظايا قسوته

141- نوفيلا اشواق العشق

142- رواية السم في الكحك

143- رواية الصقر كامله

144- رواية حب مجهول المصدر

145- قصة بنتي الوحيده كامله

146- رواية عشقني جني كامله

147- رواية عروس الالفا الهجينه الجزء الثاني

148- رواية أميرة الرعد

149- رواية طفلة الأسد

150- نوفيلا الجريئه والاربعيني


151- رواية أحببت مجنون

152- قصة أخويا والميراث

153- رواية حب من اول نظره

154- رواية اغتصاب بالتراضي

155- رواية صعيدي مودرن

156- رواية أصبحت خادمه لزوجي


157- رواية ورطه مع السعاده


158- قصة فيروز كامله

159- رواية رجال لايهابون الحياه

160- رواية ليالي الزين

161- رواية عروسه وضورتها يوم فرحها

162- رواية عروس رغماً عنها الجزء الاول

163- رواية أحببت طريدتي

164- رواية اغتصاب ولكن

165- رواية عريس ايجار

166- رواية خيانه زوجيه

167- رواية امتلكني كبير الصعيد

168- رواية عشق صعيدي

169- رواية ضحية الشهوات


170- رواية انتقام قاسي


171- رواية البايره والعقيم


172- رواية فريسه في أرض الشهوه

173- رواية الفتاه التي فقدت شرفها



تعليقات

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close