القائمة الرئيسية

الصفحات

الأخبار[LastPost]

رواية تربية حواري الفصل الثاني بقلم ولاء حامد حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

 رواية تربية حواري الفصل الثاني بقلم ولاء حامد حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية تربية حواري الفصل الثاني بقلم ولاء حامد حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

حور: وماله بس كل حاجه وليها تمنها اممممم ولا ايه

ياسر بنفاذ صبر: قولي واخلصي علشان نفض الليله دي

حور : ولااا صوتك ميعلاش الا وديني وما أعبد مهتنازل واسيبك تعفن هنا انتا وأهلك اصل اللي مربهوش أمه وأبوه بتربيه الأيام والليالي وفي السجن مفيش أطول من الأيام والليالي ساعة السجن يا لااا واقفه مبتمشيش

عابد بشر: اخلصي يا بت

حور : اسمي حوووووور عامر ناصر سمعت ياااا ابو ياسر حوووووور افتكر الاسم ولو اني اشك انك هتنساه في حياتك كلها 

حق ابويا في ورث سيدي الله يرحمه يرجع على داير نكله 

والمحروسه مراتك كانت عايزه تاخد دهب امي انا بقى هاخد دهبها تأديب اصل ابن أدم مبيحرقش قلبه ويأدبه غير القرش وانتي طول عمرك يا نعمه بتقولي الدهب بينور العين خلينا نطفي النور شويه اهو نوفر الكهربا وطبعا يااااا عمي يا شقيق ابويا الله يرحمه الايصالات دي معايا في الحفظ والصون واه نسيت اقولك معايا منها حوالي 40 او 50 او 60 مش فاكره بالظبط بس هما كتيييير متعدش علشان يوم ما تغدر يبقى نقول يا رحمان يا رحيم

عابد بعروق نافره: وديني مهسيبك لا انتي ولا اللي مقويه قلبك

حور :وماله الجدع اللي يضحك في الاخر 

دخل الظابط : ايه الدنيا يا أنسه نمشي المحضر

حور بهدوء: هتنازل يا باشا بس عمي وابنه ومراته هايمضوا على محضر عدم تعرض عشان اضمن ان اللي حصل ميتكررش تاني 


الظابط بتفهم: تمام نبداء الإجراءات 


حور : بكره ان شاء الله 

عابد: لييييه مش قولتي هتتنازلي

حور قربت من عمها ووشوشته:  هو انا خدت حق ابويا وحق أمي وغمزتله بعينها بالليل هابعتلك المحامي ومعاه ورق التنازل عن حق ابويا في بيت سيدي وايدك على المفتاح علشان الحق اطفي الكهربا عن بنت الدلاله


عابد بعصبيه وعنين حمرا زي عين التنين: وماله وطلع المفتاح من جيبه وادهولها

حور مشيت وهي مبتسمه


هدى: حور االي عملتيه اكبر غلط عمك مش هايسكت


حور : متقلقيش مسكاه من رقبته لو لوحها هايموت نفسه يلا علشان نلحق نطفي نور عنين نعمه بنت الا الا هو اسم امها اسمها ايه


هدي بضحك: الله يهديك يا حور ويستر من اللي جاي

وصلت حور امها للبيت وراحت بيت عمها ودخلت


حور بذهوووول: يالهوووي يا أولاد الكلب كل داه عز داه البيت ولا الفيلا وطمعان في مال الولايا يلا مش خساره في طيبة قلبك على رأي المثل الطمع يقل ما جمع

دخلت حور اوضه النوم ودورت فيها واتصدمت من اللي قدامها يخربيييتك يا نعمه إيه  داه كله يا بنت المكلوبه وتقولي أمي عندها محل صيغه وامال انتي عندك إيه المصنع نفسه عارفه انك هاتتقهري قهره ممنها جبره يلا مش خساره في طيبه قلبك

انا عن نفسي لو مكانك هايجيلي سكته قلبيه

اخدت حور العلبه وحطتها في شنطه وقفلت البيت ومشيت تاني 

وصلت حور البيت : لقيت هدى مستنياها في الصاله 


هدى بلهفه: روحتي فين يا حور سيبتيني ومشيتي 

اترمت حور على الكنبه: ولا حاجه يا أما روحت مشوار مهم وفتحت الشنطه اللي معاها 

هدى بصدمه وخبطت على صدرها: يالهوووي ايه داه كله ولما هما معاهم الدهب داه كله طمعانين في البيت والورشه اللي ساترين البيت حسبي الله ونعم الوكيل فيك يا عابد يا ابن حوا وآدم 


حور : وامال يا أما لو شوفتي البيت احيييييه داه ولا الفيلا اهو جه لقضاه 


هدى: ياريت بينفع يا بنتي ياريت ابوكي ساب الدنيا مخدش منها الا كفنه وفي ايده عمله يلا الله يرحمك يا عامر الا قوليلي يا حور الدهب بتاعي وبتاعك اللي كان في الدولاب فين وازاي نعمه ملقيتهوش


حور بإبتسامه هم ووجع: خفيته يا أما لما مرات عمي جابت سيرته عرفت انها هاتعمل كده الطمع كان باين من عنيها وكان باين اوي هي ناويه على ايه


هدي بإستغراب وكشت حواجبها في بعض: خفتيه دي نعمه قلبت البيت الاسبوع اللي قعدته هنا حته حته وملقيتش حاجه 

حور: تعالي معايا يا أما 

دخلت هدى وحور اوضه حور وشالت حور الكومدينو وشالت من وراه لوح خشب محطوط زينه في النص وطلعت علبة الدهب

هدى بذهول: يا بنت الجنيه عرفتي منين المكان داه

حور: ابويا الله يرحمه هو اللي عملهولي كنت بحوش فيه فلوس وكنت بخبي حاجاتي العزيزه عليا هنا 


هدي  ببسمه وجع: المال الحلال لا يتسرق ولا يتحرق ولا يتنصب عليك فيه وداه قرش تعب وشقى يا ضنايا

حور: الحمد لله على كل حال يا أما 


هدى بتذكر: فكرتيني إيصالات الأمانه اللي قدمتيها في عمك دي جبتيها منين ابوكي الله يرحمه مجابليش سيره بيها


حور بغموض وهي باصه على الفراغ: متشغليش بالك يا اما زي ما قولتي المال الحال مبيضعش واهو لف الزمن ورجع الحق لأصحابه 


هدي بكزه سنان: حووور رسيني على الدور

حور بلويه بوق: لما كانوا هنا انا وانتي اللي كنا بنخدمهم وانا خدت المنوم بتاع ابويا الله يرحمه اللي الدكتور كتبله عليه وحطيتهولهم في الطفح ولما اتخمدوا كنت شاريه 15 دفتر إيصالات أمانه من المكتبه اللي في الموقف وبصامه واسيتون وزيت اطفال  ومحك وقطن وبصمته هو مراته وابنه كل واحد على 5 دفاتر ونضفت صوابعهم مكان الحبر زي ما كانت وخفيتهم لوقت عوزه عرفتي ليه يا أما قولتلك ان رقبته في أيدي لو عوج هايكسرها بنفسه

هدى بهزه رأس:  ربنا يستر من الي جاي

حور بلا مبالاه: سبيها على الله يا أما 


مر اليوم وفي المساء راح محامي المرحوم عامر لعابد السجن

المحامي بهدوء: دي العقود وداه موظف الشهر العقاري عملتله مأموريه خارجيه يعني حضرتك هاتمضي على تنازل عن نصيب الحاج عامر الله يرحمه ونسجله والصبح حور هاتيجي تتنازل عن  محضر التعدي عليهم ومحاولة ابنك الاعتداء عليها بعد ما حضرتك وزوجتك وابنك تمضي على محضر عدم تعرض 


عابد بغيظ مكتوم وهو ناقص العياط:  بقى انا حتته عيله لا راحت ولا جت تعلم عليا

المحامي: والله يا عابد الحق مهما طال الزمن بيرجع لأصحابه والطمع آخرته وحشه

خلص المحامي كل الإجراءات ومشي هو وموظف الشهر العقاري

تاني يوم صحيت حور وكأن مر عليها زمن ولنفسها: معقول اسبوع ممكن يوجع انسان كده معقول الدنيا وحشه اوي كده الكل بينهش في بعضه الكل مستني اللي قدامه يضعف علشان يأكله بس لحد هنا وكفايه عمري ما هضعف تاني

واتحركت من السرير واستحمت وغيرت هدومها هدي انا نازله

هدي من المطبخ: رايحه فين بدري كده على لحم بطنك

حور: رايحه القسم اتنازل عن المحضر 


هدي : طيب كلي لقمه بلاش تنزلي على لحم بطنك

حور بخبث: تمام وادي قعده 

قعدت حور تفطر وشربت الشاي واتلكعت شويه  قبل ما تروح

أما أنا ماشيه بقى 


هدى: ماشي يا ضنايا خلي بالك عمك سماوي ونابه ازرقك ومش هايعدي اللي عملتيه على خير


حور: متشغليش بالك وطمني قلبك يا أما بعد انهارده ولا هايقدر يهوب يمتنا تاني 


هدى: ربنا يستر الا انا متوغوشه والفار بيلعب في عبي من عمك

حور: لا طمني الفار وهو يسرح لوحده وضحكت لأمها قبل ما تمشي

راحت حور القسم وهي راسمه ملامح الانكسار ببراعه ولقيت المحامي ومحامي عمها موجودين 


عابد بشر مستعر: عملتي اللي على هواكي يا بنت عامر خلصي وامضي تنازل عن المحضر

حور بصت للمحامي  والمحامي اتكلم:  يا فندم لو سمحت عايزين نعمل محضر عدم تعرض من كلا من المتهمين الثلاثه لضمان عدم التعرض مره اخري لموكلتي

الظابط بإماءه من راسه: تمام يا متر 

وخلال نص ساعه مضي عابد وهو مضطر على محضر عدم التعرض لحور وأمها هو وابنه ومراته 

وخرجوا من القسم 

عابد بشر مسك حور من دراعها : بقى انا يا بنت الكلب تعملي فيا كده 


حور شدة ايدها منه بنطره شديده: الزم حودوك يا ابو ياسر  اه نسيت اقولك بعد المحضر اللي مضيتو عليه لو حصلي انا او امي خربوش هاتتشد المره دي ولو وقفت على شعر راسك اللي أقرع من الزمن مهتعرفش تطلع منه واااه فكرتني انا بعون الله انتا والمحروس ابنك والمحروسه مراتك كل واحد ليه معايا 5 دفاتر إيصالات أمانه يعني يوم ما تعك هاقدمهم وصل وصل كل ما تطلع من السجن هارجعك ليه تاني لحد ما تسلم الأمانه لربها فكن وابعد عن طريقي انا وأمي علشان طريقى شوك جبلي يقطع جسمك اول ما تخطي فيه خطوه انا قولت انورك ودلوقتي علشان نفضنا من الموال الخرا داه نصيب ابويا في ورث سيدي هايتمن بما يرضي الله عايز تشيل كان بها مش عايز واشيل انا كان بها عايز غريب يشيل امين  قولت ايه

عابد بصدمه وهو مش قادر يستوعب ان العيله اللي مكملتش 20 سنه يطلع منها داه كله ازاي 

حور : ها يا ابو ياسر قولت ايه ولا سرحت في إيه وغمزتله بعينها


عابد بإنتباه: في ايه


حور: في اللي قولته 


عابد: هاشيل محدش هايخطي بيتي ولا محلاتي 

حور : آمين هاجيب السمسار ونتقابل 

عابد بشر: فين

حور بلؤم: هابقى اقولك بعد ما السمسار يتفرج على البيت والمحلات ويتمنهم 

عابد: ليه متيجي معاه ونخلص مره واحده 

حور : ليه مجنونه اخش عش الدبابير برجليا انا اكون في منطقتي ومتأمنه من غدرك نصيحه متفكرش إنك تلعب معايا علشان انتا مفضوح اوي ليا يااااااا أبو ياسر

سلااااام وميعادنا بالليل 


روح عابد وهو هايتجنن هو ومراته وابنه

نعمه طلعت تجري على اوضتها: وطلعت تلطم : يالهوووي ياخراب بيتك يا نعمه يا كب زيتك يا نعمه يالهوووي


عابد قام منطور : في ايه يا وليه بتولولي ليه تاني 


نعمه بصوت وعياط وعماله تلطم : بنت هدى سرقت شقى عمري خدت دهبي كله مسابتليش حاجه سرقتني عيني عينك


اترمى عابد على الكنبه: منتي عارفه انها قالت هتاخده


نعمه بولوله: كنت فاكره بتقول كده عشان تحرق دمي اااه يا شقى عمري اااه سرقت نور عنية اللي طفته بنت هدي بس لا والله ما ابقى نعمه ان سبتها 


ياسر بتأييد : ايوه يا أما دي لازم تتربي هاتعملي فيها ايه عايز اشوفها مكسوره ومذلوله


نعمه بشر مستعر: هي ديتها ازازه ميه نار : وعيل بعشره جنيه يشوهلها وشها


عابد بزعيق: بس يا مرا انتي وابو رياله اللي جراه في ديلك المحضر اللي مضيناه لو حور ضفر منها اتمس هانتحبس المره دي ومحدش هايعرف يطلعنا منها


نعمه بصويت وبدئت تشد في شعرها وتقطعه: يعني ايه يعني ايه بنت هدي سرقت شقى عمري ونور عنيا وتلعقتلي في الاخر وانا اتكتم واحط جزمه في بوقي واتكتم واعيش بحسرتي


عابد: خلاص بقى مهي شورتك المهببه وانا الغلطان كنا عايشين ملوك ورث عامر الله يحرقه كان معايا وتحت ايدي بس هاقول إيه غلطتي اللي يسمع شورة المرا يشيل الخرا و شيلته بسببك انكتمي بقى ونقطيني بسكاتك


نعمه فضلت تعيط لحد ما طبت من طولها 

ياسر بنطره: أما فوقي يا أما 


عابد بنفخه شيلها دخلها جوه 

دخلها وعابد جاب كوبايه ميه ورشها عليها 

قامت نعمه وفتحت وصلت نواح وعديد على دهبها ونور عنيها اللي انطفى


ساعتين وقام عابد من النوم مفزوع على خبط على البوابه الحديد بتاع البيت 

عابد من جوه بزعيق: ايوه ياللي على الباب براحه مش نايمين ورا الباب احنا ايه الدنيا طارت اصبر 


فتح  عابد بزعابيب امشير : اييييه الدنيا خربت


الراجل بخضه: مساء الخير يا عم عابد كفاره


عابد بكزه سنان:  خيييير وانتا مين


الراجل:  انا زقزوق السمسار وجاي اتفرج على البيت والمحلات اللي من تحته


غمض عابد عنيه واتمالك نفسه : خش يا معلم زقزوق 

زقزوق بصوت عالي: يارب يا ساتر 

دخل وبداء يتلفت حواليا 


عابد بمسايسه : بقولك ايه يا معلم زقزوق ليك عندي مصلحه تاكل من وراها الشهد 


زقزوق:  خير يا  عم عابد اؤمرني 


عابد بمكر التعالب: بص يا سيدي انتا جاي تتفرج وتتمن صح الكلام

زقزوق بإنصات شديد: صح الكلام


عابد: تمام انتا هاتقعد تاخد واجب ضيافتك وفوقه 50 باكو 


زقزوق بإندهاش:  بتوع ايه لامؤاخذه 


عابد خد نفس وطلعه مره واحده: ترجع لحور وتقولها ان البيت والمحلات ميساووش غير نص أرنب وحق 


ابوها فيهم ربع أرنب آمين 


زقزوق بتفكير: طيب مهي اكيد عارفه سعر المتر في المنطقه وعارفه مساحة البيت يعني لامؤاخذه يعني مش غبيه حور دماغها توزن بلد


عابد بعصبيه: ياعم وانتا مالك انتا تقولها الكلمتين دول وتاخد اللي فيه النصيب وتتكل على الله


زقزوق:  تمام يا حاج


عدت نص ساعه وعامر اتصرف في 50 الف للسمسار واخدهم واتكل على الله


عابد بضحكه خبيثه: بتتنصحي عليا يا بنت عامر لا عشتي ولا كونتي والصبر جميل يابنت ال ….. ولا بلاش 

رجع زقزوق لحور وقال …………


ياترى حور هاتصدق وهاتسكت ولا لسه في جعبتها لعابد ايه تاني


الفصل الثالث من هنا


بداية الرواية من هنا


🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

ادخلوا بسرعه حملوه وخلوه علي موبيلاتكم من هنا 👇👇👇

من غير ماتدورو ولاتحتارو جبتلكم أحدث الروايات حملوا تطبيق النجم المتوهج للروايات الكامله والحصريه مجاناً من هنا


وكمان اروع الروايات هنا 👇

روايات كامله وحصريه من هنا


انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

خلصتوا قراءة الفصل إتفضلوا جميع الروايات الكامله من بداية الروايه لاخرها من هنا 👇❤️👇💙👇❤️👇


رواية تربية حواري


رواية انتقام عاشق


رواية كرسي لايتسع لسلطانك


رواية فتاة العمليات الخاصه


رواية كسره وضمه وسكون


رواية درة الغالب


رواية ودق قلب الحجر


رواية البنات زينة البيت


رواية حطمت حصون قلبي


رواية أسيرة القاسي


رواية القيصر


رواية صدفة مجنونه


رواية غزاله بفك الضبع


رواية عهد الأسود


نوفيلا سطو قلبي


رواية صعيدي يفقد عقله


رواية أحببت فريستي


رواية العنيد


رواية هلاك العشق


رواية زوج مأجور


رواية حب بالقوه


رواية البريئه والوحش


رواية الجميله والوحش


رواية لعبة القدر


رواية عشق الوحوش


روايه حب مجهول الهوية


رواية صغيرة الثلاث


زواج بالاجبار


1- روايةاتجوزت جوزي غصب عنه

2- رواية ضي الحمزه

3- رواية عشق الادهم

4 - رواية تزوجت سلفي

5- رواية نور لأسر

6- رواية مني وعلي

7- رواية افقدني عذريتي

8- رواية أحبه ولكني أكابر

9- رواية عذراء مع زوجي

10- رواية حياتك ثمن عذريتي

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


رواية صغيرة الايهم

12- رواية زواج بالاجبار

13- رواية عشقك ترياق

14- رواية حياة ليل

15- رواية الملاك العنيد

16- رواية لست جميله

17- رواية الجميله والوحش

18- رواية حور والافاعي

19- رواية قاسي امتلك قلبي

20- رواية حبيب الروح

21- رواية حياة فارس الصعيد

22- سكريبت غضب الرعد

23- رواية زواجي من أبو زوجي

24- رواية ملك الصقر

25- رواية طليقة زوجي الملعونه

26- رواية زوجتي والمجهول

27- رواية تزوجني كبير البلد

28- رواية أحببت زين الصعيد

29- رواية شطة نار

30- رواية برد الجبل

31- رواية انتقام العقارب

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


رواية الداده رئيسة مجلس الإدارة

33- رواية وقعتني ظبوطه

34- رواية أحببت صغيره

35- رواية حماتي

36- رواية انا وضورتي بقينا اصحاب

37- رواية ضابط برتبة حرامي

38- رواية حمايا المراهق

39- رواية ليلة الدخله

40- سكريبت زهرة رجل الجليد

41- رواية روح الصقر

42- رواية جبروت أم

43- رواية زواج اجباري

44- رواية اغتصبني إبن البواب

45- رواية مجنونة قلبي

46-  رواية شهر زاد وقعت في حب معاق

47-  رواية أحببت طفله

48- رواية الاعمي والفاتنه

49- رواية عذراء مع زوجي

50- رواية عفريت مراتي

51- رواية لم يكن أبي

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


52- رواية حورية سليم

53- رواية خادمه ولكن

54- سكريبت لانك محبوبي

55- رواية جارتي وزوجي

56- رواية خادمة قلبي

57- رواية توبه كامله

58- رواية زوج واربع ضراير

59- نوفيلا في منزلي شبح

60- رواية فرسان الصعيد

61- رواية طلقني زوجي

62- قصه قصيره أمان الست

63- قصة فتاه تقضي ليله مع شاب عاذب

64- رواية عشق رحيم

65- رواية البديله الدائمه

66- رواية صراع الحموات

67- رواية أحببت بنت الد أعدائي

68- رواية جبروتي علي أمي

69- رواية حلال الأسد

70- رواية في منزلي شبح

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


71- رواية أسيرة وعده

72- رواية عذراء بعد الاغتصاب

73- رواية عشقتها رغم صمتها

74- رواية عشق بعد وهم

75- رواية جعله القانون زوجي

76- رواية دموع زهره

77- رواية جحيم زوجة الابن

78- رواية حين تقع في الحب

79- رواية إبن مراته

80- رواية طاغي الصعيد

81- رواية للذئاب وجوه أخري

82- رواية جبل كامله

83- رواية الشيطانه حره طليقه

84- حكاية انوار كامله

85- رواية فيروزة الفهد

86- قصة غسان الصعيدي

87- رواية راجل بالاسم بس

88- رواية عذاب الفارس


91- رواية زين وليلي كامله

92- رواية أجبرني أعشقه

93- رواية حماتي طلعت أمي

94- رواية مفيش رحمه

95- رواية شمس العاصي الجزء الاول كامله

96- رواية الوفاء العظيم

97- رواية زوجوني زوجة أخي

98- قصص الانبياء كامله

99- سكريبت وفيت بالوعد

100- سكريبت جمعتنا الشكولاته الساخنه

101- سكريبت سيف وغزل

102- رواية حب الفرسان الجزء الثالث

103- رواية رهان ربحه الأسد

104- رواية رعد والقاصر

105- رواية العذراء الحامل

106- رواية اغتصاب البريئه

107- رواية محاولة اغتصاب ليالي

108 - رواية ملكت قلبي

109 -  رواية عشقت عمدة الصعيد

110- رواية ذئب الداخليه


رواية عشق الزين الجزء الاول

112- رواية زوجي وزوجته

113- رواية نجمة كيان

114- رواية شوق العمر

115- رواية أحببتها صعيديه

116- رواية أحتاج إليك كامله

117- رواية عشق الحور كامله

118- رواية لاعائق في طريق الحب

119- رواية عشق الصقر

120- قصة ليت الليالي كلها سود

121- رواية بنت الشيطان

122- رواية الوسيم إبن الحاره والصهباء

123- رواية صغيرتي الجميله

124- رواية أخو جوزك

125- رواية مريض نفسي

126- رواية جبروت مرات إبني

127- رواية هكذا يكون الحب

128- رواية عشق قاسم

129- رواية خادمتي الجميله

130- رواية ثعبان بجسد امرأه


رواية جوري قدري

132- رواية اجنبيه بقبضة صعيدي

133- رواية المنتقبه أسيرة الليل

134- رواية نجمتي الفاتنه

135- رواية ليعشقها قلبي

136- رواية نور العاصي

137- رواية من الوحده للحب

138- رواية أحببت مربية ابنتي

139- رواية جوزي اتجوز سلايفي الاثنين

140- رواية شظايا قسوته

141- نوفيلا اشواق العشق

142- رواية السم في الكحك

143- رواية الصقر كامله

144- رواية حب مجهول المصدر

145- قصة بنتي الوحيده كامله

146- رواية عشقني جني كامله

147- رواية عروس الالفا الهجينه الجزء الثاني

148- رواية أميرة الرعد

149- رواية طفلة الأسد

150- نوفيلا الجريئه والاربعيني


151- رواية أحببت مجنون

152- قصة أخويا والميراث

153- رواية حب من اول نظره

154- رواية اغتصاب بالتراضي

155- رواية صعيدي مودرن

156- رواية أصبحت خادمه لزوجي


157- رواية ورطه مع السعاده


158- قصة فيروز كامله

159- رواية رجال لايهابون الحياه

160- رواية ليالي الزين

161- رواية عروسه وضورتها يوم فرحها

162- رواية عروس رغماً عنها الجزء الاول

163- رواية أحببت طريدتي

164- رواية اغتصاب ولكن

165- رواية عريس ايجار

166- رواية خيانه زوجيه

167- رواية امتلكني كبير الصعيد

168- رواية عشق صعيدي

169- رواية ضحية الشهوات


170- رواية انتقام قاسي


171- رواية البايره والعقيم


172- رواية فريسه في أرض الشهوه

173- رواية الفتاه التي فقدت شرفها


تعليقات

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close