رواية حوريه في قلب الليل الفصل السابع حكايات ميفو رواية حوريه في قلب الليل البارت السابع حكايات ميفو رواية حوريه في قلب الليل الجزء السابع حكايات ميفو - النجم المتوهج The glowing star

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Translate

المتابعون

2023/05/07

رواية حوريه في قلب الليل الفصل السابع حكايات ميفو رواية حوريه في قلب الليل البارت السابع حكايات ميفو رواية حوريه في قلب الليل الجزء السابع حكايات ميفو

رواية حوريه في قلب الليل الفصل السابع حكايات ميفو

رواية حوريه في قلب الليل البارت السابع حكايات ميفو

رواية حوريه في قلب الليل الجزء السابع حكايات ميفو

رواية حوريه في قلب الليل الفصل السابع حكايات ميفو


 البارت السابع.. كان ليل يمسك حوريه من ملسها وهيا تتشنج بين يديه وانفاسها ستزهق من رعبها فهيا  عادت  ماضيها.

كانت تسمعه ينعتها بابشع الالفاظ وتتذكر والدها وما كان يفعله بامها لتسمعه يهينها ويضربها لتنعاد الصور وتنهال عليها.. ليبثها الخوف وانها ستعيش عمرها في عدم امان ورعب وانها ستعيش خادمه وارتعبت اكثر عندنا ذكر اختها التي هيا سند لها وان زوجها سيحطمها لتنفض من حولها الدنيا لتدخل في حاله الرعشه وبدات تنهج بشده وترتخي بين يديه وهو يضربها ويصرخ فيها ليمسكها من ملسها بعنف ليبهت مره واحده ويقبض علي يديه فشعر حوريه قد انهال من تحت الملس وانحسر الملس بين يديه ليقطب جبينه مره واحده ويرجف قلبه وتنساب يديه لتسقط حوريه تحت قدمه تنتفض تنكمش علي نفسها كالطفل الصغير  وتكلبش في جسدها  وهو ينظر لذلك الشعر الذي انحسر عنه الملس كانت كسلوك الدهب تعانق اشعه الشمس وقت الغروب تنساب خصلاتها الصفراء المتخلله باللون العسلي مع بعض الحمره ليقف ينظر اليها لا يفعل شيئا ليلاحظ انتفاضه جسدها ليقترب بهدوء وتوجس ليزيح الملس ليهوي قلبه مره واحده فامامه الحوريه التي خلعت قلبه منذ اسبوع وعيونه لم تغمض من ذكراها ليظل مبهوتا متصنما لا يتحرك ليلاحظ فجاه انتفاضها التي اصابتها من قبل ليعلم انها تتشنج لا اراديا ليسرع ويشدها اليه ويضمها اليه.

لتفتح عيونها برعب ثم يغشي عليها بين يديه.. ليحس برجفه غير عاديه وخوف ليحملها برويه كانها كنز ثمين ويضعها علي الفراش و يقف يتاملها ليبتعد قليلا لا يعلم ما به فهيا تنام باسترخاء وشعرها قد اتشح الفراش وجسدها يظهر من الفستان يخطف القلب ظل فتره متسمرا يتاملها وفقط ولا يجرو ان يقترب منها فوجهها وجسدها احمران من كثره الضرب كان متصنما يضع يده في شعره يقبض علي راسه من ذهوله يبتاع ريقه بصعوبه والامر برمته خارج سيطرته ليبتلع ريقه  ليقترب منها ويشدها اليه.

 ليقترب بوجهه من وجهها وفقط لا يفعل شيئا ينظر اليها وفقط ولا ينطق كانت عيناه تجول وجهها كان وجهها ابيض ومن كثره الضرب اصابه الحمار وشفتها حمراء بشده من كثره ضغطها عليهم في تشنجها لينزل عينه علي جسدها الظاهر من الفستان كانت بشرتها كاللبن الأبيض ونعومتها ملساء كالحرير بشره ورديه تاخذ العقل وما اصاب عقله ذلك الشلال الذي ينتشر حولها كانت نائمه تاخذ العقل ليهمس.. حوريه وانت حوريه كانت عيناه تاكل وجهها كانه سحر ليتلمس وجهها وشعرها وتنزل يديه علي رقبتها وذراعها كان قد دخل عالم الخيال.. ليهتف.... ايه دي مين دي هو فيه اكده.. دي بت العتامنه دي اللي البندريه اللي بتتصرمح مع الرجاله كيف دا شكل الملاك.. ليبتعد مره واحده كانها لسعته طب اعمل ايه اصحيها تنفزع هما مخبينها ليه ماكانو يبينوها اشوفها طيب ماكت ضربتها ولا جيت جارها. الجمر ده ينضرب ليلمس بشرتها الحمراء.. دا خلصت عليها ضرب اني. اصحيها تترعب دلوك. جتتها انهرت  ليبتلع ريقه.. دي بت سالم. ليذهب الي العطور ويحضر بعضا منها ويقترب منها ليوقظها ولا يعلم كيف سيتصرف معها..ليتشجع ويبدا في نثر العطر علي وجهها لتتاوه وتفتح عيونها لتصرخ بعنف وتنكمش.

ليهتف بلهفه .... لاه لاه ماتخافيش ماتخافيش الا انها كانت تصرخ بهستيريه ليحتضنها علها تصمت وهو يهتف ماتصرخيش مفيش حاجه مش هعملك حاجه.. الا انها كانت تصرخ وتضرب نفسها وتشد شعرها ليصرخ بطلي بطلي مفيش حاجه  دا ايه المرار ده.. كان يعتصرها بين يديه ويهمس لها.. خلاص يا بت الناس حجك عليا والله ما هعمل حاجه.. كانت تنتفض بطلي عاد جتتك بتتنفض اني اسف طيب ماهلمسكيش. انت مين طيب وبتعملي ايه اهنه.. يا حزنك يا ليل البت بتتشنج من الخوف ليحتضنها بشده ويهمس اهه والله اهه ماهعمل حاجه شوفي طب اسمعيني بطلي كان يتحسس جسدها بحنان وهيا تتشنج وبدات انفاسها تنقطع.. ليريحها ويمسك َوجهها بحنان.. ويهمس خلاص والله خلاص اهدي بطلي عاد كان يمسد علي وجهها وهيا دخلت في حاله من اللاوعي من الخوف.. ليصرخ ماتخافيش بطلي ايه الرعب ده حد بيخاف اكده بطلي يا بت الناس جلبي انهري من شوفتك اكده.. ليشدها اليه ويقبل راسها.. والله اهه بصي يدي حواليكي اهه بطبطب عليكي طيب اعمل ايه عاد يا دي الغلب.. لتننتفض وتمسك شعرها بقوه وتتشنج لينخلع قلبه.. بطلي شعرك اتمزع بطلي ليهجم عليها ويرتمي فوقها ويعتصرها بيده ويشد يدها من شعرها الا انها لم تسكت لتصرخ بشده وتتعالي صرختها انحاء المنزل..

******

عند لؤلو كان جاسر قد هجم عليها وهيا تصرخ ليهتف.... بقي انا مش راجل يا زباله بقي انا ماسواش ياللي متسابه في بلادك دانا سيدك وتاج راسك فاكره ايه هنلبسو العار بسببكو علي اخر الزمن ليرفع ملسها وهيا تتمسك به لترفسه ليهجم عليها اكتر والغضب تملكه ليمزق ملابسها بعنف وهيا تقاومه وعلمت نيته في الاعتداء عليها ليظل يضربها لترتخي بين يديه ليخلع جلبابه ويظهر جسده من تحت الجلباب وينهال عليها يمزق ما يطوله من فستانها ليلف الملس حول وجهها لتشعر بالاختناق وتحس انها ستلفظ انفاسها وهو يتلمسها بعنفوان وليس معها من الأساس.

لتنهار هيا  وتحاول لاخر مره تبعده لتستجمع قوتها وتضربه ليتاوه ويذيح ملسها وينزل علي شفتيها يمزقها كان في حاله من الجنون لتفتح عيونها علي اخرها برعب فهيئته قد توحشت وبينما هو مع نفسه وغضبه فاق الحدود ليحس انه تمكن منها ليرفع نظره ساخرا يتشفي فيها لتقابله تلك العيون الرماديه التي سحرته من قبل لينشل جسده مره واحده وينساب علي جسدها العاري وعيونه متعلقه بتلك العيون التي دخلت في حاله من الرعب والتشنج بانتظار ذبحها ليظل متسمرا لا يفعل شئ سوي النظر في عينها ولا يعلمان كم من الوقت ظل كل منهم ينظر الي الاخر ليشد نفسه اخيرا بعيدا عنها مبتعدا وقد هدأ فوران جسده وغضبه تلاشي ودخل في حاله من الذهول ليهمس... انت انت بتعملي ايه هنا. 

كانت هيا لاول مره تفقد قوتها لترتعب وتتشنج مثل اختها وجسدها عاري امامه وهيا لا تحيد نظرها عنه والرعب يجعلها مغيبه ليظل هو واقفا في لحظه صمت مهيبه ليرجف قلبه من محياها.. ليقترب لتتشنج وتصرخ ليبتعد مره واحده ليهتف اهدي اهدي مفيش حاجه خلاص والله خلاص انت ايه اللي جابك اهنه يا بت الناس انتو مين عاد بتعملو ايه اهنه. يا مري احنا خدنا بنات مش بناتنا يا دي العار ليقترب لتتشنج اكثر.

ليصرخ.... طب اهدي يمين بالله ماهجربلك اهدي والله ماهجرب ليبتعد. طب ايه اعمل ايه دلوك البت بتتشنج وماهياش واعيه ومش عارف اجرب..

ليهمس برويه... طب اهدي يا بت الناس والله ماهلمسك وهتبجي زينه وهرجعك لاهلك اهدي اهدي ايه اللي جابكو اهنه ولابسه ليه اكده انتو ولاد مين.. ليقطب جبينه انت ولاد سالم انت بت سالم اللي من البندر صوح.. طب اهدي طيب والله يمين بالله ماهعمل حاجه دا ايه الهم ده طب اعمل ايه دلوك اهديكي ازاي طيب استغفر الله يا رب ايه ده.. كت هتعمل ايه يا طور انت لا هو طبعك ولا عمايلك وكلو بسببك من الأساس بدور عليكي لما انجنيت .. ليقترب بهدوء ويجلس علي طرف السرير لتصرخ.

ليهتف... طب اهدي اهه ماهعملش حاجه شوفي يدي جانبي اهه والله ماهعمل حاجه روجي يا بت الناس روجي.. ليقوم مسرعا فهيا مازالت تتشنج ويلبس جلبابه ويخرج تليفونه.. ايوه يا بكري هات الحكيمه وتاجي دلوك دجيجه وتكون اهنه خابر لو اتوخرت هسخمط عيشتك.. ليمر الوقت وهو يتاملها ولا يفعل شئ لتحضر الحكيمه  وتنصدم من هيئه لؤلو لتقترب منها بهدوء لتصرخ لؤلو.

لتهتف الحكيمه طب امسكها عشان  اديها حجنه مهدئه هيا حالتها منهاره ليقترب منها لتصرخ بعنف ليشدها اليه ويحتضنها و َهيا تصرخ وتصرخ  لتمسك الحكيمه يدها وتعطيها الحقنه لترتخي رويدا رويدا َتنام اخيرا

لتقف الحكيمه غاضبه.. ايه يابن الناس حد يعمل اكده ليله فرحه مش ست دي وعايز تتاخد بالراحه. لا حول ولا جوه الا بالله عندها انهيار لما تفوج يا ريت تعاملها زي البني ادمين ماهياش حيوان دي.. وتركته ورحلت غاضبه ليسمعا صريخ لتبهت تلك المراه  فلم تكن قد تخطت غرفه ليل حتي سمعت صراخا لتندفع وتخبط علي الحجره وتهتف فيه ايه مين اللي بيصرخ عندك. 

ليفتح ليل لها لتندفع مسرعه لتجد حوريه في حاله هياج تقطع شعرها لتهتف... هو فيه ايه الله يخرب بيوتكو بتعملو ايه في ولاد الناس لتندفع وتصرخ امسكها يابن الناس ليندفع ويمسكها لتقترب وتفعل ما فعلته مع اختها لتهدا اخيرا وتهب واقفه والله انتو ربنا هيحاسبكو وهتخشو جهنم حد يعمل في حد اكده ضرب واعتدا انتو ايه كفره. 

ليهتف ليل... بجولك ايه انا علي اخري يلا من اهنه. 

لتصرخ َ... كمان ليك عين دا ايه المرار ده حسبي الله فيكو رجاله ماتعرف ربنا وتركتهم ورحلت وكل في حال فليل يقف ينظر الي حوريه التي لا يعرف من اين هبطت عليه وكيف تكون هيا زوجته وكيف وصلت اليه.

وجاسر يقف مخلوع القلب بسبب ما فعله بتلك الفرسه التي اظهرت له انيابها ليهجم عليها وينتزع تلك الانياب باقذر وسيله. وهذا ليس طبعه من الأساس فجاسر لين الطبع. 

ليخرح ليل مبتعدا عن الحجره كان لا يعرف ماذا جرا له ليجلس في الخارج.

لتاتي له زوجه عمه(عقربه عابره القارات) كانت تشعر بالحرقه لتهتف ايوه اكده يا ولدي. ولدي عن حج عرفهم مجامهَم انت واخوك عايزاك تذلهم مش ولاد العتامنه اللي يعيشو كيف الناس.. ليل الرفاعي لما يتجوز يتجوز بت البنات مش عتمانيه محدوفه علينا من انهي مصيبه لا نعرفلهم اصل ولا فصل.. بنات العتامنه الكفر كله عرف انهم كانو لحالهم يابن جلبي ودي عيبه لوحدها والله اعلم بحالهم يبقي ينجطم رجبيهم لاجل مايجيبوش لينا العيبه. اجمد يا ليل واصحك تجول التار راح يا َولدي عمك اللي رباك له حج خده من نن عين ولاد العتامنه.

كان ليل محروقة لا ينطق وقلبه ياكله علي تلك الحوريه وما فعله ولكن كلام زوجه عمه يهري قلبه ويكبر عنفوان التار بداخله.

لتهتف... ساكت ليه يابن بطني مجهورعارفه انك ماتستحجش اكده والشيخ مهدي جبرك يبقي توعي لحالك وكل يوم تطلع روح البت كيف ماعملت. جلبي كان بيرتاح وهما بيصرخو واخوك الله يكرمه راخر خلي البت التانيه وشها شوارع واهم متلجحين كيف الاموات ده برد ناري وعمك في تربته بيرتاح اصحك ولاد العتامنه يركبوكو. اصحك تنجلب يا ليل. انت ليل الرفاعي وهملهم كيف الكلاب واجوزك بتي صابحه بت عمك رفاعيه زيك يا ولدي لازم تجهر البت دي لازمن تتجوز عليها اللي يجهر المره مره زيها يابن جلبي..

ليهتف.. جواز ايه دلوك يا مرت عم. 

لتصرخ.... امال ايه فاكر ايه هيبجو ستات الدار لاه انت هتتجوز صابحه بتي وجاسر يتجوز سعديه بت اعمامك يبقي اكده انجهرو صوح من النجمه هشيع للبت سعديه تاجي وهنعملو هيصه عندنا الفرح صوح وتكتب علي بتي وجاسر يكتب علي سعديه..

ليهتف.. يا مرت عمي مش وجته اما نعدي الجرف ده. 

لتهب.... ليه خيبت يابن بدران خيبت خلاص ونخيت للعتامنه وهيجفو يتبغددو يا حسره جلبي علي زينه الرجال سمعان راح فطيس اللي كان روحه فيك. 

ليتنهد بغلب .. خلاص يا مرت عمي اللي تشوفيه بس همليني دلوك..

 لتهتف... ايوه اكده يابن جلبي من النجمه هيكون الفرح الحجيجي (منك لله وليه 😂) ..

ليغمض عينه فهيا تنغزه بكلماتها التي تفجر بداخله عنفوان الشباب وحميمه التار وحميه العصبيه ليهتف... اطمني يا مرت عمي ليل هيفضل ليل لا هينخ ولا هيسكت.(اومال لاءه اومال طبعا 😅). 

لتقوم وتقبل راسه وتنصرف.... ربنا يبارك فيك يا ولدي.

لينزل اليه جاسر منهكا ليهتف ليل.... مين البنات دول. دول ولاد سالم صوح. 

ليهتف جاسر... ماخابرش بس اكيد هما اللي كانو في البندر. 

ليهتف ليل.... وكانو مخبينهم ليه فيه ايه وبيعملو اكده ليه ومانعرفش ان لهم بنات من اساسه والمره بتجول انهم كانو لحالهَم يعني من غير راجل يروحو يجيبوهم يرمهوملنا ليه طيب ليكون فيه ان يا ابن ابوي. 

ليهتف جاسر.... ماخابرش العتامنه دول ناس سو وماخبرش حكايه البنات ايه بس اللي اعرفه انهم من البندر وكانو عايشين هناك. الواد زكريا كان ماشي يرط عليهم بس ماجابش سيره انهم مفلوتين كان ماسك ربابه وبيغني علي واحده منهم وهيموت عليها. وتجريبا مرتك عشان كان بيجول شعرها طول سلالسل الدهب.

ليهب ليل.. وسي طين ده ماشي يرط عليها وعلي شعرها الله يخرجه ماله بشعرها ماهي انكتبت لغيره ماله هو يجول للخلح ويوصف.

ليهتف جاسر... انت ماتعرفش انه راح للحاج عبدالرحمن وطلب مرتك وجاله يدونا لؤلؤ بس وحال عليه البلد وكبرات عيلتهم.

ليهب ليل.. ايه بتجول ايه.

ليهتف جاسر.. ايوه كت هتجوز لؤلؤ بس وانت ماهتتجوزش البت ام شعر.. كان عامل زي المجذوب ويو الجواز عرفت انه اتخانج وسابلهم الدار وجال اني احج من ليل الرفاعي ياخد البت اللي هموت عليها. 

لينفعل ليل .. الاهي ينشل البعيد. المحروج ده كان عايز مرتي وهيغفلجلي الجوازه لو عملها كت موته.

ليهتف جاسر.. تموت ايه انت اهبل انت كت هتنبسط.

ليهتف مندفعا.. داني كت انحصر.

ليهتف جاسر.. تنحصرررر.

ليبهت ليل ويبتلع ريقه.. جصدي جصدي كنا هنغفلج الاتفاق يعني (يا وله 😅) 

ليهتف ليل مسرعا مبررا... اتجوزنا بنات مكشوفه يا ابن ابوي شوف مرتك كات لابسه ايه ومبينه دراعاتها ورجليها وخارجه وسط الليل ومرتي جاعده تغني كانها في جهوه ودراعتها مكشوفه وشعرها.. ليصمت قليلا ويهتف بقهر وحرقه.. وشعرها مبيناه للخلج دي فضيحه

ليهتف.. بس لازمن نشوف جصتهم ايه ويعرفو عوايدنا وما ينطجوش اصحك تخلي البت الطايحه دي تجفلك ماتسكتلهاش ماشي ومن النجمه مرت عمك هتعمل فرح وهيصه تانيه. 

ليقطب جاسر جبينه.. فرح ليه تاني

لتتنهد.. عايز تبرد جلبها وهكتب علي صابحه وانت تكتب علي سعديه. 

ليهتف جاسر... بتجول ايه انت سعديه مين دي اللي هكتب عليها ماني لسه متهبب كاتب انا لحجت. 

ليهتف ليل.. مرت عمك عايزه تاخد تارها اننا مانعملش بنات الرفاعيه ستات دار. 

ليظل جاسر ينظر اليه ليهتف... بس اني مش عايز يا ليل انا خلاص عليا اكده هرضي بجوازتي. اني رايد الجواز وهمشي عيشتي. 

ليصرخ ليل... ايه البت ركبتك ماهي واعره فيه ايه يا ولد ابوي مش هتنفذ رغبه مرت عمك هتفضحنا اياك..(حلوفا كبيرا😎) 

ليهتف... يا ليل ماخلاص لازمته ايه اللي هنعملو ده. 

ليهتف... حج راجده عمي اريح حلب مرت عمي

ليهتف... طب بس انا ماهتجوزش اني هجرا فاتحه َنفكوها بعدين. 

ليهتف ليل... لاه هتكتب وعايز تفك ابجي اتنيل فك لازمن الرفاعيه يتجوزو رفاعيه زيهم ومرت عمي نارها تبرد..

ليظل جاسرا واقف متضايق لا يعرف كيف يرفض طلب اخيه َليبرد قلب زوجه عمه.. طب هشوف الله يستر.. اني بجول ماتيجي ننيمهم مع بعض جايز لما يصحو مايترعبوش اكده.

ليهتف ليل بانفعال.. لاه لاه ماهتخرجش من مجعدي.

ليبهت جاسر... طب بلاش تخرج اجيب مرتي حدك وتيجي انت حدي. 

ليقوم ليل... لاه مش دلوك اما اطلع وافكر هعمل ايه والصبح هجيبهالك تجعد جنب اختها وقام تاركا اخوه ينظر اليه باستغراب من تصرفاته.


صعد ليل ودخل مقعده واقترب بهدوء كان بداخل طاحونه تطحن قلبه بحر هائج لا يعرف له مثيل فكلام زوجه عمه ينغزه بان ياخذ حقه منهم واجباره علي الجواز من العتامنه قد قهر داخله َلكن تلك الجنيه فعلت به شيء لا يعرف ما هو ليدخل ويقف محتارة ينظر اليها ليتنهد ويجلس بعيدا ليسمع رسائل متتاليه كان تليفون حوريه ملقيا قد سقط من ملسها علي الارض ليقطب جبينه ليقترب ويلتقطه ليفتحه ليبهت من كم الرسايل التي بعثها زكريا له يعتذر هما فعلوه بها وبتمني لو يخطفها بعيدا ليشعر بهياج كان زكريا كلامه يحرق قلبه فكان محروقة عليها وكان يعيب في ليل بشده ليمسح ليل الرسائل ويتصل بزكريا ليسمع لهفته من الجانب الاخر انت زينه يا ست البنات الطور ده عمل فيكي حاجه اجي اجتله كت هشيلك بعيوني يا جمر.

ليهتف ليل بغل... تشيل مين يا واكل ناسك. بتبعت لمرتي يا وباله.

ليبهت زكريا.. عملت فيها ايه هيا فين يابن بدران.

ليهتف ليل.. مالك بيها اعمل واسوي مالك مرتي وبتاعتي.

ليهتف زكريا.. جوازه باطله. ماوفجوش وهبلغ عنكو وهاجي اخدها ونفركشها.

ليصرخ ليل.. تاخد مين خدك ربنا داني كت كلت جلبك عايز تاخد مرتي يمين بالله لو جداني كت طخيتك واتلم يابن العتامنه ماتجلبهاش حرتيج.

ليهتف زكريا بحرقه.. طب عملت فيها ايه دي بسكوته ماتحملش عملت فيها ايه انت مش ليك دي اساسا ولا تتحمل.

ليصرخ ليل.. ماتنطجش عليها بكلمه واسمعك بتتكلم عليها هفلجك نصين وتتحملني مالكش صالح انت مال اهلك.

ليصرخ زكريا.. حد يدي لجاحد زيك بسكوته تدوب اكده انت تاخد واحده شكلك حوريه لا هي ليك ولا شكلك ولا تتحمل.

ليهتف ليل.. طب اجفل بقه عشان هاجي اخد روحك ليقفل الخط ويقف مهتاجا. منك لله منك لله طب يا زكريا اني هعرفك ليقترب بهدوء ويجلس بجوارها وعيونه علي وجهها النائم بسلام.. ليمد يده ويتلمس شعرها ليقترب بهدوء ويشم رائحه شعرها لينساب جسده ليهبط براسه في حنايا رقبتها وشعرها ويندس بينهم ويغمض عينيه ليتوه في ذلك الشلال ليظل فتره مغيب ليحس بخدر في جسده.. ليهمس..عنده حج دي بسكوته تتاخد براحه.. الواد هينهبل عليها منه لله. ليتنهد. دي هتبجي مرتي الجمر ده. ده بتاعتي ليتلمس شعرها ده بتاعي اني.. هيا عامله اكده ليه بجالي سبوع بفكر فيكي يا بت الناس وبشم في شعرك تجومي تاجي بحالك اهنه وتبجي بتاعتي الجمال ده بتاعي. بس ليه بتخافي اكده اختك طايحه وانت بسكوته رجيجه ايه ده لفيت وسافرت بره وجوه وماشفتش اكده.دي تاخد العجل. طب ايه هعمل ايه اني دلوك جلبي بيدج كيف الطبل يا جمالو نايم جط الصغير . جمر نايم والبتاع ده ماشفتش زيه واصل.. ده شعر ايه ده دا يغطيها بجمالهمنك لله يا زكريا تتكلم عن ده وسط الخليج.. ده يتخبي وينجفل عليه الف باب. ليلمس شفتيها.. ايه دول ليظل يلمسها ساهما مسحورا .ليتلمس احمرار وجهها وجسدها.. دي تنضرب اكده منك لله يا طور .. دي ماتتمسش واصل تتلف في حرير. كانت عيونه تلتهم وجهها ليشدها اليه ويضعها علي صدره ويحاوطها بحنان ويغمض عينيه وظل يتلمسها كان قربه منها جعله ملمومسا لا يحس بما حوله وعيونه لا تفرقها كانت لمساته تجعل جسدده حالما متلبسه حاله من الانسياب ليظل يمسد عليها بحنان لفتره. سبوع املس علي خصلتك يجوم باجي بحاله في يدي. اني دخلت في ليه اني هعمل ايه دلوك. دي تهبل. دا شوفتها فرح لتنتفض بين يديه ليمسد عليها.. خلاص والله ماهمسك تاني حجك عليا يا تري بتجول عليك ايه عفريت طور بينطح اكيد.. ليتنهد بعد ماكت حلو وطيب وابتسمت ليا ليملس عليها ويريحه ويركن بجوارها ليبتسم بحنان ويمد يده يزيح شعرها من علي وجهها ويمرر بيده بنعومه علي وجهها ويبتسم بأريحية لفتره لم يعلم مقدارها.

لينغزه عقله.. بتعمل ايه يا َمحروج انت عتحسس عالبت وهيا نايمه عبوشكلك عيل واجع فيه ايه اتلبست اياك هيا عشان حلوه شويه دي عتمانيه يا طور والله اعلم كت بتعمل ايه في الاسكندريه هتركبك اياك.

ليهب مبتعدا انت ليل يا طور اللي جلبه حجر عتبص لايه انت اتجنيت فوج لحالك العتامنه لينا خدم وبس وبكره تجهرها وتجبلها ست تبجي علي راسها خلي العتامنه يعرفو اننا خدنا التار وخدنا بناتهم ذل وجهر اجمد اكده واياك تنخ ايوه هجمد ماجمدش ليه مالها يعني(مثلا😂)  ليقوم منفعلا مما يدور بداخله ويحملها و....

اجمد يا واد قولولو يا عيال 😂😂😂


الفصل الثامن من هنا


بداية الروايه من هنا


 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


خلصتوا قراءة الفصل إتفضلوا جميع الروايات الكامله من بداية الروايه لاخرها من هنا 👇❤️👇💙👇❤️👇


1- روايةاتجوزت جوزي غصب عنه


2- رواية ضي الحمزه


3- رواية عشق الادهم


4 - رواية تزوجت سلفي


5- رواية نور لأسر


6- رواية مني وعلي


7- رواية افقدني عذريتي


8- رواية أحبه ولكني أكابر


9- رواية عذراء مع زوجي


10- رواية حياتك ثمن عذريتي

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

11- رواية صغيرة الايهم


12- رواية زواج بالاجبار


13- رواية عشقك ترياق


14- رواية حياة ليل


15- رواية الملاك العنيد


16- رواية لست جميله


17- رواية الجميله والوحش


18- رواية حور والافاعي


19- رواية قاسي امتلك قلبي


20- رواية حبيب الروح


21- رواية حياة فارس الصعيد


22- سكريبت غضب الرعد


23- رواية زواجي من أبو زوجي


24- رواية ملك الصقر


25- رواية طليقة زوجي الملعونه


26- رواية زوجتي والمجهول


27- رواية تزوجني كبير البلد


28- رواية أحببت زين الصعيد


29- رواية شطة نار


30- رواية برد الجبل


31- رواية انتقام العقارب

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

32- رواية الداده رئيسة مجلس الإدارة


33- رواية وقعتني ظبوطه


34- رواية أحببت صغيره


35- رواية حماتي


36- رواية انا وضورتي بقينا اصحاب


37- رواية ضابط برتبة حرامي


38- رواية حمايا المراهق


39- رواية ليلة الدخله


40- سكريبت زهرة رجل الجليد


41- رواية روح الصقر


42- رواية جبروت أم


43- رواية زواج اجباري


44- رواية اغتصبني إبن البواب


45- رواية مجنونة قلبي


46-  رواية شهر زاد وقعت في حب معاق


47-  رواية أحببت طفله


48- رواية الاعمي والفاتنه


49- رواية عذراء مع زوجي


50- رواية عفريت مراتي


51- رواية لم يكن أبي

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

52- رواية حورية سليم


53- رواية خادمه ولكن


54- سكريبت لانك محبوبي


55- رواية جارتي وزوجي


56- رواية خادمة قلبي


57- رواية توبه كامله


58- رواية زوج واربع ضراير


59- نوفيلا في منزلي شبح


60- رواية فرسان الصعيد


61- رواية طلقني زوجي


62- قصه قصيره أمان الست


63- قصة فتاه تقضي ليله مع شاب عاذب


64- رواية عشق رحيم


65- رواية البديله الدائمه


66- رواية صراع الحموات


67- رواية أحببت بنت الد أعدائي


68- رواية جبروتي علي أمي


69- رواية حلال الأسد


70- رواية في منزلي شبح


🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


71- رواية أسيرة وعده


72- رواية عذراء بعد الاغتصاب


73- رواية عشقتها رغم صمتها


74- رواية عشق بعد وهم


75- رواية جعله القانون زوجي


76- رواية دموع زهره


77- رواية جحيم زوجة الابن


78- رواية حين تقع في الحب


79- رواية إبن مراته


80- رواية طاغي الصعيد


81- رواية للذئاب وجوه أخري


82- رواية جبل كامله


83- رواية الشيطانه حره طليقه


84- حكاية انوار كامله


85- رواية فيروزة الفهد


86- قصة غسان الصعيدي


87- رواية راجل بالاسم بس


88- رواية عذاب الفارس


89- رواية صليت عاريه


90- رواية صليت عاريه


91- رواية زين وليلي كامله


92- رواية أجبرني أعشقه


93- رواية حماتي طلعت أمي


94- رواية مفيش رحمه


95- رواية شمس العاصي الجزء الاول كامله


96- رواية الوفاء العظيم


97- رواية زوجوني زوجة أخي


98- قصص الانبياء كامله


99- سكريبت وفيت بالوعد


100- سكريبت جمعتنا الشكولاته الساخنه


101- سكريبت سيف وغزل


102- رواية حب الفرسان الجزء الثالث

103- رواية رهان ربحه الأسد


104- رواية رعد والقاصر


105- رواية العذراء الحامل


106- رواية اغتصاب البريئه


107- رواية محاولة اغتصاب ليالي


108 - رواية ملكت قلبي


109 -  رواية عشقت عمدة الصعيد


110- رواية ذئب الداخليه


111- رواية عشق الزين الجزء الاول

112- رواية زوجي وزوجته


113- رواية نجمة كيان


114- رواية شوق العمر


115- رواية أحببتها صعيديه


116- رواية أحتاج إليك كامله


117- رواية عشق الحور كامله


118- رواية لاعائق في طريق الحب

119- رواية عشق الصقر


120- قصة ليت الليالي كلها سود


121- رواية بنت الشيطان


122- رواية الوسيم إبن الحاره والصهباء

123- رواية صغيرتي الجميله


124- رواية أخو جوزك


125- رواية مريض نفسي


126- رواية جبروت مرات إبني


127- رواية هكذا يكون الحب


128- رواية عشق قاسم


129- رواية خادمتي الجميله


130- رواية ثعبان بجسد امرأه


131- رواية جوري قدري


132- رواية اجنبيه بقبضة صعيدي


133- رواية المنتقبه أسيرة الليل


134- رواية نجمتي الفاتنه


135- رواية ليعشقها قلبي


136- رواية نور العاصي


137- رواية من الوحده للحب


138- رواية أحببت مربية ابنتي


139- رواية جوزي اتجوز سلايفي الاثنين


140- رواية شظايا قسوته


141- نوفيلا اشواق العشق


142- رواية السم في الكحك


143- رواية الصقر كامله


144- رواية حب مجهول المصدر


145- قصة بنتي الوحيده كامله


146- رواية عشقني جني كامله


147- رواية عروس الالفا الهجينه الجزء الثاني


148- رواية أميرة الرعد


149- رواية طفلة الأسد


150- نوفيلا الجريئه والاربعيني


151- رواية أحببت مجنون


152- قصة أخويا والميراث


153- رواية حب من اول نظره


154- رواية اغتصاب بالتراضي


155- رواية صعيدي مودرن






































































 
close
 
CLOSE ADS
CLOSE ADS