expr:class='data:blog.languageDirection' expr:data-id='data:blog.blogId'>

رواية حب مجهول المصدر الفصل السادس والسابع والثامن والتاسع والعاشر بقلم ساره أحمد رواية حب مجهول المصدر البارت السادس والسابع والثامن والتاسع والعاشر بقلم ساره أحمد رواية حب مجهول المصدر الجزء السادس والسابع والثامن والتاسع والعاشر بقلم ساره أحمد

 رواية حب مجهول المصدر الفصل السادس والسابع والثامن والتاسع والعاشر بقلم ساره أحمد 

رواية حب مجهول المصدر البارت السادس والسابع والثامن والتاسع والعاشر بقلم ساره أحمد 

رواية حب مجهول المصدر الجزء السادس والسابع والثامن والتاسع والعاشر بقلم ساره أحمد 

رواية حب مجهول المصدر الفصل السادس والسابع والثامن والتاسع والعاشر بقلم ساره أحمد 


الفصل السادس

اول ما بكر ونادين وصلوا لي قريه نجم الجحيم وجود سيارات في الانتظار وحصروا من مجموعه من الرجال الخطرين والاسلاح تصوبت عليهم ابتسم بكر بسخريه.....

بكر:هي كانت نقصه جو الافلام الهنديه واوا...

تبصله نادين بغضب ونرفزه

نادين:صدق انك معندكش دم صاحبك باعك... فعلا غبي...

انا مكنتش عوزه ارجع هنا تاني انا مصدقت هربت منه بس ... محلوله

(ده كان حورها مع نفسها)

وتنهدت بتعب  وعيونها لاحظت العيون اللي بتبصلها بتوعد وغضب

عيون طالمه كرهتها واشمئزت من نظراته اليها عيون كانت بتهرب منها...... تلك العيون القاسيه التي لا تعرف الرحمه.... تلك العيون لي الغندروا دي ماريا....

جاء الغندورا بعاصفه من الغضب المدمر لي كل ما يقبله...

ارتعبت نادين واختبئت وري بكر اللي لاحظ نظرات الغندروا لها وجنون جنانه وخبي نادين في حضنه..... يشدها الغندروا  من حضن بكر بغضب قاتل

الغندروا:اياك تلمسها يا حقير... انا هدفنك مكانك متستغربش اني بعرف اتكلم عربي انا اتعلمته بسبب حياتي وروحي نادين قال كده وشدها من خصرها مقربها اليه ونظرات الهوس بيها شديده..


لم يتحمل بكر هذا وجري نحوه لكمه بقوه وشد نادين اليه واخرج مسدسه وقال اي حد هيقرب مني هدفنه هنا انا الضابط بكر الامير...

لم يكمل كلمته ووجد عاصفه من الرصاص امطرته.... لكنه لم يصاب كان مجرد رصاص تحذيري ....


ارتعبت نادين علي بكر وفكرت في خطه للخروج من تلك الورطه...


اول ما قام الغندروا ابتسم ساخرا من جنون بكر في حد عاقل يقف امام جيش من الرجال وهو منعزل فعلا مجنون....

بكر:محدش هيقرب من نادين وحضنها جامد....

جن الغندروا وامر رجاله بامطاره بضرب المبرح واخذ نادين منه وفعلا اول ما اعطي الاشاره هجم الرجال عليه وحاولوا يشدوا نادين من حضنه لكن بكر احكم قبضته علي خصرها واصبح يضرب بقدمه ويده الاخري لكن الكتره تلغب الشجاعه ونجحوا في اخدها منه ونادين تبكي في صمت... ده قتل بكر عشان عجز عن حمايتها ومن كثرت الضرب سقط ارضا وهو مغشي عليه واخر مشهد تراه عيونه نادين تبكي بمرار ونظرات الخوف في عينها وهي بين احضان 

الغندروا.....


يفيق بكر ليجد نفسه علي نائم علي سرير في غرفه غريبه الطراز تبدوا من عصر الرومان...

بكر:اه جسمي بيوجعني انا فين ونادين فين حاول يتحرك بس مقدرش يتحرك من كتر التعب ووشه مليان بجروح والاكدمات

ويده مكسوره....

يصرخ بتعب علي اسم ناديييين

حد يكلمني انا فين ونادين فين انتوا يا بقر يا حيوانات حد يرد....


وبعد دقايق من السب والزعيق يفتح باب الغرفه وتدخل منها فتاه ذات ملامح مكيسكيه جذابه وبريئه يصعق بكر اول ما يشوفها

بكر:مستحيل انتي هنا انا من زمان بدور عليكي ايلا اختي....


تبكي ايلا اول ما تشوف اخوها وتجري عليه تحضنه واول ما حضنته روحها رجعت لها من جديد

ايلا:بكر انا مش مصدقه انك هنا انا كنت بموت كل يوم....

بكر يتوجع اه حسبي تخرج ايلا من حضنه وتبتسم ببراءه

ايلا:اسفه محستش بنفسي اصلك وحشيني اوي

بكر:طيب ايه اللي جابك هنا وازاي 

وحد لمسك ردي عليه

ايلا:لا انا انخطفت من المدرسه وكنت هتباع في مزاد بس نادين لحقيتني وهي اللي منعت ده اصل  الغندروا بيحبها بس هي لا وهو مش عارف يطولها....

صدم بكر من اللي سمعه من اخته وفضوله زاد اكتر عشان يعرف مين نادين وايه حكايتها 

بكر:ايلا انا هخرجك من هنا بس متقوليش لحد انك اختي طيب هو الغندروا محولش يلمسك

تبكي ايلا :حاول كتير بس هو مش بيحب يغتصب حد ولما رفضت شغلني هنا خدامه...

يغضب بكر:والله لا هخليه يتمني الموت....

في غرفه تانيه

نادين:انت زي ما انت وحش من غير قلب انا بكرهك يا الغندروا ومش هتلمسني....

يجن الغندروا ويشدها من ايدها بعنف تصرخ نادين بوجع اي اي حاسب هتكسرني يقربها منه اوي

ويبصلها بشهوه جامحه

انا مش قادر بقي تعالي هنا ودفعها علي السرير انتي بتعاتي انا..... ولسه هيقرب منها يدخل اخوه الاكبر سام ابعد عنها 

يتوتر الغندروا ويبعد علي طول

سام:محدش هيقرب منها انا عجبني الاستعراض اللي انتي عملته في القصر.. وبصلها باعجاب شديد وابتسم

نادين :هي دي فرصتي عشان انفذ خطتي...ده اللي كان بيدور في بالها وابتسمت بمكر وكأنها تحولت لي انسانه تانيه

وقربت من سام وبصتله بشغف وبدلع واغراء تتحسس صدره فيشتعل سام ولسه هيقبلها تضع يدها علي فمه 

نادين:لا مش كده ايه رايك نكرر الاستعراض تاني وفكره القتال الحي وانا اللي الجائزه بس بعد ما يخف بكر رايك

يبتسم سام :طبع موافق انا بحب المتعه الصعبه...

طبع ده معجبش الغندروا بس سكت زي ما يكون مخطط لي امر ما....

وبعد مرور ٦ شهور حصل فيه الكتير من الاحداث وطبع ابرزها جنون ماريتن وهوسه في ايجاد بكر بس عرف انه موجود عند عدو الاكبر وبقي يخطط ازاي يقتحم القريه ويجيب بكر حي

جيه يوم القتال الحي

تدخل نادين براشقه جعلت كل الموجدين مشتعلين والكل يتمنها ان تكون له وبدات تتراقص بحركات استعراضيه شديده وعيونها مثبته علي بكر الذي يشتعل غضب وعيونه بركان متفجر من الغضب والغيره عندما تلاحظ تلك النيران تنتشي نادين بسعاده وتكثر من الحركات الاستعراضيه المثيره التي جعلت الرجال تشتعل  رغ*به فيها


بكر مقيد علي كرسي بسلاسل فولاذيه.... ومككم الفم

تقترب منه نادين بمكر وشر كبير

وتنحني نحوه والعيون تنحني معاها وتهمس اليه

نادين:مش قولتك اشتري شرفي مردتش عليه طيب ردك ايه دلوقتي انا هبيع شرفي لي اقوي رجل هنا طبع بعد ما يتم متش القتال الحر الليله... واقتربت منه اكثر ولمست شفاها خده برقه واثاره بلغه اثرت بكر وجننته وجعلته يهتز في الكرسي بقوه ويصدر زمجره زي الاسد  وعيونه تهددها بعدم فعلا ما تنوي عليه


تبتعد عنه نادين وتعلن لي الجميع

نادين:هنا الليله في قريه نجم الجحيم ستقام مباره قتال حي ضد الزعيم الغندروا دي ماريا


واللي هيفوز هيفوز بي انا وبي كل المتعه ....

اول ما قالت كده تعالت الصراخات 

تعلن عن النشوه والاستعجال

الغندروا :الليله هتمتع بنشوه كبيره


ويرمقها برغبه جامحه ويقترب منها ويجذبها من خصرها ويتحسس جسدها انا مش قادر اصبر وقبلها بشغف وعنف جعل بكر يجن جنانه ويكسر القيود الكل يصدم ويتعجب اول ما شافوا بكر يقف علي الحلبه ويشد نادين من يدها بل يحملها علي كتفه لكن يجد اثنان في وجه سام والغندروا وو

#حب_مجهول_المصدر

#سارة_احمد

الفصل السابع

يفقد بكر السيطره علي نفسه

ويندفع نحو الحلبه زي الثورالهائج 

وسط صدمه ودهشت الجميع  لم يتحمل ما تفعله نادين فهاج بعاصفه من الغضب المدمر وذهب لها وشدها من ايدها بل حاملها علي كتفه واحكم قبضته عليها 

ونادين تصرخ وتضربه بقوه علي ظهره.....

نادين:نزلي يا حيوان نزليييي بقولك نزلييي وظلت تفرفص منه بقدمها ويدها وتصرخ نزلييي

يبتسم بكر ببرود انتي مالكي يا حلوه ومش هسمح لي اي كلب يلمسك او يستمتع بيكي انا وبس اللي هعمل معاكي كل حاجه وابتسم بثقه وماشي

اما نادين اهتزت من دخلها من اثر الكلام زي ما يكون عازف وعزف اجمل لحن علي اوتار قلبها لكنها لا تعرف ما مصدر هذا الحب المجهول.... لي ثواني نسيت نفسها والكل....

نادين: معقول انا اكون بحبه لا لا مستحيل ازاي وامتي وايه مصدره لا لا لا ده حب مجهول المصدر لا فوقي بقي انتي وراكي مهام

♡ده كان اللي بيدور في بالها♡

وافاقت من تفكيرها علي ما هو فاق الخيال ...

الغندروا وسام وفقين في وجه بكر

والتحدي يملئ العيون والروح

الغندور:علي فين فاكر نفسك رايح انت فعلا مجنون... ومد ايده علي نادين بيحاول يشدها منه....

فيمسك يده بكر والغضب مسيطر عليه لدرجه ان عيونه هتنفجر من كتر الغضب والغيره... ايدك هقطعها لو لمستها.... وزاحها بعيد عنها....


يتعصب الغندروا ويصرخ بغضب المارد  ويهجم علي بكر لكن بكر يتفادي هجومه بكل بساطه فيسقط الغندروا ارضا ويصطدم بغباء الثور في الحائط

(يعيني بغبائه لبس في الحيط😂😂 من كتر الغيظ فعلا العقل زينه)

صوت الضحكات تعالي في الحلبه بسبب مشهد الاصطدام الغبي في الحائط ينظر لهم سام نظره تخلع القلوب في ثانيه الصمت عاده من جديد والتفت لي بكر ونظر اليه بتحدي

ويبتسم سام باعجاب وغضب :يعجبني التحدي والجنون والمتعه الصعبه بس يا محارب انت بتحارب في ارضي يعني انت بترمي نفسك في الجحيم.... بص حوليك شوف رجالتي اللي تملئ الصحاري واشاره مني ممكن تبقي في طي النسيان....

يبتسم بكر ساخرا وينظر لهو بقله اهتمام... وسابه واتحرك....

ونادين بتصرخ فيه بغضب  وبتهد في ظهره: سبني يا غبي نزلي يا حمارررر يا جبله يا تنح يا بتاع انت سبنييي

يتنرفز بكر و يضربها علي مأخرتها 

اسكتي بقي انا هربيكي من جديد

تتعصب نادين وتصرخ اااااااااااا

يضحك بكر بمكر..

وسط نظرات الغضب من الغندروا 

اللي بيزفر زي الثور الهائج وجري نحيت بكر وانقض عليه وهو يضرخ ااااااااا فاخده وسقطاه ارضا وبينهم نادين اللي صرخت من الجبال اللي فوقها 

نادين:ابعدوا عني يا حميرررر

ينهض الغندروا من فوقها ويبعدها من فوق بكر وعيونه تفترسها بغضب مشتعل ارعبها وحسب صوتها عن الخروج......

ثما عاود لي الانقضاض  علي بكر وهو يلكمه بشده وعنف لكم متتالي 

وبكر يرد عليه بلكمات اقوي وسحبه واصبح فوقه ومسكه من عنقه واصبح يخنقه ويضغط عليه اكثر فاكثر كل ما يفتكره وهو بيقرب من نادين.... ويصرخ بغضب وغيره مشتعله لا يعلم مصدرها المجهول 

بكر:اااااااا لا نادين لااااااا انت سامع

وفضل يضغط علي عنقه اكثر والغندروا جسده وقدها تهتز بقوه وعيونه بتخرج من مكانها وكاد احد الرجال ان يتقدم لكن سام يشير اليه برجوع وعدم التقدم ... والبقاء متفرج..... وعيونه  مثبته علي نادين الفرحه بما تري......


تلاحظه نادين وتلمع عيونها بمكر

هي دي فرصتي وابتسمت بخبث

وتتقدم نحو سام في راشقه بالغ

وتتمايل بخف ونعومه....

ومع كل خطوه سام يراقبها بشغف وجنون.... وانفاس تتصراع وحرارته ترتفع وجسده يطالب بيها

اول ما لمست يدها صدره صارت قشعريره في جسده واشعلت فتيل الرغبه .... وسيطرت علي فكره وعقله بحركاتها المثيره ونظراتها القاتله الجامح

يشدها اليه بعنف وعيونه تشتهيها

بشده انا مش قادر بقي... 

تضحك نادين بدلع ونعومه :طيب واخوك اللي هيموت ده مش....

وقبل ان تنطق .... يدق جرس الخطر معلن عن اختراق القريه


فيجن سام :ازاي ده يحصل...؟

حد يرد عليه لكن لا مجيب الفوضي والهرجله هي الرد فاطلق سأم النار وضرخ:الكل في مكانه اهدوا و يقطعه صوت محاركات جيوش من الدبابات والسيارات المصفحه تخترق المكان وعاصفه من الرصارص والقنابل تخترق الحلبه اسقطت كل رجال الغندروا وسأم.... في دقايق كانوا قتله.... جثث باليه لا روح فيها.....

ومن وسط تلك المعركه يخرج ماريتن وهو مبتسم وعيونه يملئها النصر..... والقوي يخرج وهو شاهر سلاحه....

ماريتن:انا مش شاف لا سام ولا الغندروا انتوا استخبتوا....

يرد عليه احد رجاله يا دون مفيش حد هنا المكان فاضي ...

يهبد ماريتن يده علي السياره ويصرخ لاااااا بكررررر هجيبك حتي لو فتيشت الارض كلها...


نادين وبكر ومعهم ايلا   استغلوا الفوضي وتسللوا خارج القريه عن طريق سري نادين تعرفه كويس ونادين هي اللي سهلت الطريق لي دخول ماريتن عن طريق تعطيل اجهزت الامان والانظمه.... وايلا هي من ساعدتها وهي من ارسل 

كل التفاصيل لي ماريتن وحددت اليه اليوم والساعه ورسمت اليه خطه الدخول.... اما الغندروا وسأم فهربوا في الطائره الطوارئ لي مكان اخر.....


بعد اسبوع....

بكر:انتي عوزه ايه بضبط مش هتسكتي غير امااااا

يسكت عن الكلام اول ما تقترب منه نادين وتلتف حوله وهي تلمس كل منطقه في جسده جعلت حرارته ترتفع وتحدثت بصوت رقيق

نادين:غير اماااا ايه ها

بكر بتوتر وعرق:اما تقتليني انتي مين وحكايتك ايه...؟ وبتعملي كده ليه اناااا

تدفعه نادين علي السرير وتجلس فوق صدره وتنحني علي وجه مقربه وجهها منه تقبله بشغف انا لسه عند عرضي هتشتري شرفي ولا..؟

يغضب بكر اول ما سمع كلامها ويدفعها بعيدا عنه وهو في قمه الغضب وبيزعق فيها انتي ايه شيطان ولا منحله ردي عليه لا انا اللي هربيكي وشدها من ايدها ورمها علي السرير وقيدها 

وهو بينهج من الانفعال ونادين بتصرخ هتعمل ايه يا مجنون

يقرب منها بكر بعيون شيطانيه

بكر: مش انتي عوزه تعرفي ردي

حالا هيوصلك 

نادين برعب :هتعمل ايه يا مجنوننن

بكر مش شايف قدامه من الغضب ومسك في ايده سكين... وضحك بشر وقرب منها... وهي بتصرخ بكرررر و


الفصل الثامن

#حب_مجهول_المصدر

#سارة_احمد

الفصل الثامن

يقرب بكر من نادين اللي بتصرخ من الرعب والخوف اللي مسيطر عليها اول ما شافت الشر في عيون بكر لدرجه انها معرفتهوش وحرف والسكينه بيلمع زي نجم في ليل مقمر والبسمه الخبيثه مرسوم علي وشه وكل ما يقرب خطوه تصرخ نادين اكتر.. وتحاول تفك نفسها باي طريقه ففضلت تهز ايدها وتفرك وتصرخ .... بخوف فينتشي بكر اكتر


نادين: لا يا بكر اعقل هتعمل ايه يا مجنون ابعددد لااااا حرام عليك


بس بكر مش هنا اصل وقرب وقرب وقرب منها لدرجه ان نفسه بيلمس شفايفها.... وسكينه متصلته علي رقبتها تموت نادين من الرعب وتغمضت عينها وقلبها تقريب وقف من شدت الخوف وبقي جسدها كله بيرتجف وجابت ميه 

يبتسم بكر ويهمس لها:انا بقي هربيكي من الاول ومش هتعرفي تبيعي شرفكي اللي انتي قرفتي امي بيه ....

قال كده والرعب سكن جسمها كله وجابت الوان الطيف كلها....

يبتسم بكر بشر بس في نفس الوقت قلبه بيتحرق لي رمارد علي خوف نادين .... وبقي في صراع جواه .....

بكر:بس بقي يا قلبي نفسي اعرف باي امره الحب المجهول المصدر

ده اللي انت بدافع عنه ... هي من ساعه ما شوفتها وانا في مصايب .. حتي انت يا عقلي بدافع عنها طب بس بس اسكتوا جتكم الغيبه....(ده الصراع_اللي داير جواه) بكر يهرب من الحوار ده...

ويمسك السكينه ويقطع التفاحه اللي كانت علي السرير وبكر كان هيكلها قبل دخول نادين عليه اخد التفاحه ونام جنب نادين وبدأ يقطعها ويأكلها...

نادين مرعوبه ولسه مغمضه عينها بس تفتحهم اول ما تسمع صوت

بكر وهو بياكل....

بكر:افتحي عيونك الزتوني ده يا حلوه متخفيش وفضل يضحك بسخريه علي شكل نادين الخايف😂😂😂😂😂


تفتح نادين نصف عينها وتبص بطرفها وتشطاط غضب اول ما تشوف بكر نايم جنبها وبياكل التفاحه وبيضحك عليها.....


تعقد وشها وحواجبها بقو فوق بعض من الغضب وصرخت بعصبيه

نادين:حقيييير نهارك اسود فكنييي

يا بكر نهارك مش فايت فكنييي

وفضلت تفرك وتصرخ في السرير


وبكر ومعملش اي ردت فعل غير انه نام علي جانبه وحط ايده تحت خده وبصلها ببرود..

بكر ببرود:تاكلي تفاحه لذيذه اوي يامي😋....

تتجنن اكتر نادين وتفرك وتفرفص في السرير وهي بتصرخ فكيننيييي


وفجاه يبقي بكر فوقها وعيونها متثبته علي عيونها ويعض علي شفايفه.....

بكر:صدقي انك حلوه اوي متجيبي بوسه انا لسه هستأذن وقرب منها

وشفايفه لمست شفايفها ....

ووو وفجأه ينفتح الباب.....


فيضايق اوي بكر وبغضب هو ده وقته يا ايلا عوزه ايه....؟

تنكسف ايلا وتوطي وشها في الارض وبصوت يدوب مسموع

ايلا:بابا وصل هو دلوقتي علي وشك دخول القصر من البوابه الرئيسيه وو عيب كده....


علي فكره بعد ما نادين وبكر وايلا

هربوا من الغندروا رحوا عند ابوه في العاصمه مكسيك وهناك ابوه ليه قصر وعزوه.... وطبع العيله كلها كانت مسفره في الاجازه السنويه

فاستغل بكر ده واستخبي في قصره طبع ده كله بتخطيط من نادين ده كان هدفها هو دخول قصر عيله الامير وده هيوضح من الاحداث.....

نرجع بقي لي الاحداث

بكر:طيب انا هضبط كل حاجه بس روحي انتي وخليكي في الاوضه ومتخرجيش منها عشان ننفذ اللي اتفقنا عليه يلا بقي متستغبيش زي العاده.....

تضيق ايلا عينها بضيق كده طيب حسابك معاي بعدين وسبته ومشت....

نادين:هتفضل فوقي كده كتير اتنيل قوم.....

يغمزلها بكر بشقاوه😉 طيب يا شقيه....

وفكها وهو بيتكلم هو انتي عارفه انتي هتعملي ايه.....؟

نادين بستهزي:ايواه اصلا انا مش غبيه زيك انا فاكره كله حاجه

بكر بغيظ :حسابك بعدين قومي بقي.... انا رايح عند بابا عشان اضبطه يلا .... وانتي روحي عند ايلا.....

وفعلا كل واحد رايح ينفذ اللي انطلب منه...


يدخل بكر المكتب عليه سيف ابوه

وهو مبتسم نصف ابتسامه...

بكر:ممكن ادخل ولا امشي من هنا...؟

يبصله سيف بضيق وهو ماسك ملف وبيقلب فيه

سيف:اهلا بي اللي فضحني ومورتني علي طول... ايه الزفت اللي هببته ده بقي تقتل ابن الاب الروحي لي عصابات المافيا انت يا مجنون....

بكر:يعني امشي سلام عليكم


سيف:استني عندك يا مغلبني مش كافيه حرقت قلبي علي اختك....


بكر يجري علي ابوه ويحضنه طيب مش انا قولت انا مش راجع من غير ايلا...

سيف عارف ابن عمر ما قال وعد وخلف فيبصله بفرحه ودموع ولهفه اب ...

سيف:بجد يا بكر هي ايلا معاك

بكر:يا شمس اشرقت....

اول ما قال كده ينفتح الباب ....

وتدخل ايلا اول ما يشوفها سيف يبكي ويجري عليها ويحضنها بلهفه وشوق... بنتي حبيبتي حبه قلبي انا كنت بموت من غيرك انا اسف عشان مقدرتش احميكي....

ايلا:بلاش يا بابا تقول كده انا طول عمري في حميتك انا بحبك....

سيف :خلص يا قلب بابا مفيش بكي تاني ابد ومسح دموعها واكمل كلامه ... العيون الحلوه دي مش هتبكي تاني....

تدخل ماريا مرات سيف وام ايلا

وكانت حزينه اوي بس اول ما تشوف بنتها تبكي بفرحه وتجري عليها وضمها بنتي وحشتني انا كنت بموت من غيرك... بس دلوقتي روحي رجعتلي..... وبصت لي بكر بشكر وشورت لهو اني يجي في حضنها كانت لقاء اسري دافئ


نسرع بقي الاحداث بعد اسبوع من رجوع ايلا لي عيلتها قرر ابوها عمل حفله عشان يعلن فيهت عن رجوع بنته من رحله العلاج هما قالوا انها مسافره بتتعلاج من السرطان طبع خبوا امر خطفها...


ماريا:وبعدين يا ايمليا احنا محتجين خدامه تسعدك بدل اللي مشت الحفله بكره والقصر في حاله فوضه....

ايمليا مديره القصر وهي لها مكانه في العيله فهي اللي مربيه ماريا وبكر يعني تعتبر واحده من العيله

ايمليا:انا يا مدام عندي خادمه جيدا صغيره اسمها لاريوا دي بقي بنت اختي... وجيه من الارياف....


ملاحظه لاريوا دي نادين وهي هتفضل في القصر بصفتها خدامه وطبعا ايمليا تعرف بلحكايه ودي بقي من خطط بكر.... طبع نادين غيرت شكلها صبغت شعرها من البني لي الاسود وسمرت بشرتها قليلا ولبست نظاره عشان محدش يعرفها رغم كده فضلت فاتنه جميله وشقيه... تسحر كل من يراها....

ماريا:انا حبيتك اوي انتي لطيفه ومن دور بنتي ايلا... 

لاريوا (نادين): اكيد يا مدام ان شاء الله هكون في خدمتك ...

وفعلا استلمت نادين عملها وفي صباح اليوم الجديد اللي مليان بلي الاحداث....المشتعله

نادين:مش تفتح يا غبي هو انت ماشي ومش شايف قدامك ولا سكران.... بقي كده تخبطتني وتوقعني وتقع عليه وكمان مش عجبك بجاحه

اياد ده بقي يبقي ابن اخو سيف وهو الرجل التاني في امبراطوريه 

الامير وسيف بيثق فيه ثقه عمياء

وهو صندوقه الاسود الحافظ لي كل اسراره

يبتسم اياد باعجاب:اسف يا ...

اللي اسمك ايه...

وقبل ان ترد تجد عيون مشتعله بلغيره والغضب كانت تراقب اللي حصل من اوله طبع كان بكر

بكر بغضب وهو مبتسم وبغيظ وبيتكلم وهو بيجز علي اسنانه😁:

الحلو دي الخدامه الجديده

واسمها لاريوا....

اياد:واو اسم جميل الزهراء التي تنموا في الجبال... طيب يا لاريوا ممكن تعملي قهوه غير اللي انقلبت وتجاي بيها المكتب...

تبص لاريوا لي بكر اللي هيموت من الغيره وتلمع عيونها بشر:امرك يا مستر....

يغمزلها 😉متتاخريش ويروح مكتبه واول ما يمشي يجن بكر ويشدها من ايدها بغضب ميت مره قولتك لمي نفسك وابعدي عن اياد احسن... احسن ويسرح في شفايفها ولسه هيبوسها

تدخل فرونيكا ودي بقي بتحب بكر

وهي بنت شريك ابوه وتعتبر خطبته.... اول ما تشوف كده تصرخ والكل يتلم وو


#حب_مجهول_المصدر

#سارة_احمد

الفصل التاسع

اول ما اياد ماشي راح مكتبه يجن بكر وبغضب جامح يبص لي نادين ويشدها من ايدها ... ويزقها بعنف نحيت الحيط ويقرب منها ويثبت ايدها الاثنين ... وهو بيتمتم بنرفزه ميت مره قولتك ابعدي عني اياد... نادين سكته وبتبتسم ببرود 

بكر حس بشغف اول ما عينه جات علي شفايفها اتوتر وعرق وحس 

انه حران وقرب اكتر منها انااااا ولسه شفايفه هتلمس شفايفها برقه جعلت نادين تذوب بين يده بس يقطع عليهم اللحظه دي دخول فرونيكا اللي اول ما شافت كده وشها اسود وعيونها احمرت بشر وصرخت لمت الكل....

فرونيكا بتصر"خ:اااااا يا عمو سييييف ااااااااااا

صوت صريخها وصل لي اخر المكسيك وهز جدران القصر في ثواني الكل كان موجود والقلق والفزع مرسوم علي الوشوش...


اما بكر ونادين وقفوا متنحين في مكانهم وبيبوصوا لي فرونيكا....

ده غاظ اكترها..... وخالها تتجنن وتجري علي بكر وتمسكه من لايقت قميصه....

فرونيكا:بقي بتخوني ومع مين حتت خدامه وضيعه.... وبصتلها من فوق لي تحت باستنكار واحتقار وتكمل كلامها بسخريه بقي دي تستهل انك تلمسها لا لا ذوقك متدني خلص يا بكر ...

تتجنن نادين ولسه هتهجم عليها وتضربها بس بكر يمسكها من خضرها ويشيلها بعيد عنها بس نادين بتصرخ بغضب .. وبتفرفص منه .....

نادين:بقولك سبني عليها وانا هعرفها مقامها.... كل ده حصل امام الجميع....

تعيط فرونيكا بدلع :انا مليش دعوه البت دي لازم تنسجن لازم تتربي.... وارتمت في حضن سيف بس عيونها كلها خبث وغل.....

سيف بغضب:بس يا قلبي والله لا ادفعها التمن بس اهدي انتي اما بكر ليه حساب معاي عسير...

واللي مش عجبهم اللي حصل وقرفنين من فرونيكا ومش بيطوقها ايلا وماريا.... فضلوا يبصلها بقرف واحتقار....

وفرونيكا... تتوعد لهم بشر

طيب لازم ادفعكم التمن غالي يا عاهرا*ت .... ده اللي بيدور في بالها.....

ايلا تهمس لي امها:ماما البت دي غليزه اوي وخبيثه اوي ومدلعه وانا خيفه علي لاريوا منها وبعدين خايفه احسن بابا يسمع كلام البتاعه دي يطردها....

ماريا:مستحيل يحصل ده انا حبيتها اوي وبعدين انا مش مصدق البت دي اصلا انتي عارفه بكر مغرور ومتعجرف وبارد ومش ممكن يبص لي بنت اصلا ... اصلا هو قلبه مجمده من زمان....

سيف بيهدي في فرونيكا....

سيف:اهدي يا حبيبتي متعكريش دمك انا هنفذ كل اللي انتي عوزاه....

في المطبخ

بكر بغضب:اهدي شويه مش كده انتي هتكشفي كل حاجه...

نادين بنرفزه:انت بتقول ايه انا برده اللي اهدي ولا انت هو حبك انك تبوسني في الدقيقه دي.. ولا عميلك السوده هي اللي هتكشفنا


يتعصب بكر ويتنهد بغضب ويقرب منها اوي ويبص في عيونها اللي بينسي نفسه اول ما بشوفهم...

بكر:انا برده اللي اهدي مش انا قولتك ميت مره بلاش تقربي من اياد ولا تكلميه اناااا بس يقطعو 

صوت زعيق ابوه وهو بينده عليه

سيف:بكرررر انت يا استاذ روميوا بكررر

يرد بكر ببرود:نعم يا بابا انا هنا مش مسافر يعني نعم ....

يقف سيف علي بعد خطوات منهم ويبص لي نادين بقرف وتوعد


نادين تبصله بتوعد وغضب:ياه لسه الحساب بينا طويل يا سيف اما دفعتك تمن خيانتك غالي اوي... ده اللي كانت بتفكر فيه....


سيف باحتقار:البت دي تلم هدمها وتمشي حالا...


نادين لسه هترد بس يلحقها اياد ويرد عنها...

اياد:عمي انت عامل من مسئله تافه مشكله انت وانا عارفين ان بكر  انسان بلا مشاعر ومغرور وقاسي ومش بيفكر غير في حاجه وحده هي شغله وبس... وبعدين احنا مش فاضين للهبل دي الليله في حفله لازم الكل يكون مستعد ومتنساش الشغل المهم اوي والناس اللي جايه لازم عقلنا يبقي مركز...

يقتنع سيف بكلام اياد: عندك حق يلا نشوف شغلنا وانتي يا حبيبتي

خاليكي اكبر من اي حشره

قال كده وماشي تتجنن نادين ولسه هترد يبصلها اياد ويبتسم ويغمزلها😉😙 ويبعتلها بوسه في الهوا فتبتسم هي .... فيتعصب بكر  يهبد ايده علي الطربزه ويصرخ ماشي طبع اتحكم في نفسه عشان فرونيكا موجوده والخدم.... بس وهو خارج... يبص لي نادين بتوعد


فتتجهلو نادين ودير وشها وتعمل نفسها بتغسل الكاسات...

كل ده ملاحظه فرونيكا والغل بينهش فيها.... تقرب من نادين وتهمس لها بشر:انتي دخلتي جحنم  براجلكي وحفرتي قبرك بيدك استعدي...

تلتفت لها نادين بتحدي قاتل:ردي عليكي اهو وطفت عليها وسابتها ومشت....  تتجنن فرونيكا:وانتي لعبتي مع الحيه واجرت بعض الاتصالات....

نسرع الاحداث جاء المساء بعد ما الكل جهز الحفله واستعد .....

بكر عيونه علي نادين في كل حركه والغيره بتحرق قلبه اصله معرفش يكلم نادين طول النهار بسبب انشغلها في تجهيز الحفله

نادين فضلت تجهز الكاسات والطعام وطلعه بصنيه وخارجه بصنيه وفي عيون بترقبها في حب

واخري في شر....

نادين:انا لازم اتسحب وادخل المكتب واعرف ايه هي الصفقه اللي اتكلم عليها اياد لازم اعرف وفعلا اتسحبت ولقت طريقه تدخل بيها المكتب لقيت باب سري اكتشفته اثناء وجودها في القصر

فدخلت واستخبت وري كرسي ضخم يشبه كرسي السلطان....

نادين :يارب تكون اجهزت التصنت اللي زرعتها شغاله...

وفعلا بعد ثواني بدء الاجتماع...

وسمعت نادين كل ما دار وهي مصعوقه مما سمعت سمعت معلومات خطيره فهناك صفقه اسلاح هتم بين احد قياده الجيش وسيف والمطلوب تسهيل دخول الصفقه لي داخل البلاد عن طريق الحدود والقائد ده هياخد رشوه مقابل انه يسهل دخولها البلد ...


بعد شويه يخرجوا وروهم نادين

اللي لقيت بكر سكران طينه...

وشدها لي داخل الاوضه ورمها علي السرير وانقض عليها واصبح فوقها....

بكر:انا ميت مره حظرتك من انك تقربي من الزفت اياد ايه اللي كنتي بتعمليه في المكتب معاه... كنتي بيبعي شرفك بس انتي ملكي انا...


نادين بعصبيه:انت حقير اما تبقي فايق مش سكران تبقي تعالي كلمني قوم من فوقي احسنلك...

بكر  بغضب:ردي عليه كنتي بتهببي ايه معاه....

نادين سكته ومش بترد وديرت وشها...

بكر بغضب :بقي مش عوزه تردي طيب انا هعرف اخليكي تنطقي

وباسها بعنف وطلع فيها كل غضبه ونادين بتحاول تزقه....

وفعلا بتنجح في زقه بعيد عنهت بس ده جرحها اوي وبكت 

وخرجت تجري وماخدتش بالها من ان بكر وقع اتخبط في الكومدينو

وقع عليه تمثال وجرحه في راسه

فقدت الوعي وغرف في دمه


نادين طلعت تجري وهي عيونها غرقانه في الدموع ومش شايفه قدمها وفجأه تلقي شخص ملثم امامها ويرش علي وشها مخدر

وتسقط فاقده الوعي بين احضانه

وتفوق تجد نفسها في غرفه ومربوطه في سرير وفرونيكا وقفه امامها بتضحك بشر وانتصار....

وقربت منها وقالت :

انا بحذرك لو قربيتي من بكر

هصورك وهما بيتمتعوا معاكي لي ابعد حد ومش بس كده ده انا هيبعك في مزاد اصل بابا بيكون هو المايستروا اللي بينظم الحاجات دي فهمه يا قطه....

تبصلها نادين بغضب وعيون مشتعله وتبتسم مستهزي

نادين:اياك تكوني فاكرني هخاف انتي غبيه اوي لو فاكره انك ممكن تلمسي مني شعره لي فرونيكا بكر عمره ما هيبص في وشك اصلك حقيره اوي ورخيصه ارخص من انك حتي تتباعي بفلس واحد....

واياك تكوني فاكره انك عشان مكتفاني في السرير ممكن تعملي حاجه ده اخر ....

فرونيكا اشطاطت غضبا وصرخت بهستره تام تامممممم انت يا زفت

هات الكاميرا وتعالي هنا اتمتع مع القطه دي....

يبصلها تام بشهواه وانفاسه بقيت غير منتظمه وابتسم بمكر

تام:ده انا هتمتع معاها اوي دي شقيه وانا هبدع معاها

نادين كانت مرعوبه بس واثقه زي ما تكون مخطط لي حاجه

تام ضبط الكاميرا وعيونه  بتفترس نادين بكل نشوه وقرب منها وخلع قميصه ولسه هيبقي فوقها فجأه يدخل اياد وهو عقد وشه وفي قمه غضبه وانقض علي

تام ورمي بعيد عن نادين ولسه هيتحرك تام يخرج اياد مسدسه ويضرب عليه نار في قدمه ووحده تانيه في كتفه فيصرخ تام اهههه


ويروح اياد نحيت فرونيكا اللي ارتعبت من نظراته لها ويقرب منها

فترتجف خوفا ويهمس بفحيح الافاعي

اياد: انا هوريكي اللي يلمس حاجه تخص اياد بيحصله ايه 

شالها ورمها علي الاريكه وبقي فوقها وبيقطع هدومها وهو بيتمتم انا بقي هوريكي اذا الافلام الاباحيه بيحصل فيها ايه وبدأت يقبلها بجنون ويده تتحسس جسدها وهي بتصرخ كل ده بيحصل قدام نادين اللي في حاله من الصدمه


نادين تشتعل غيره وبكرفي تجاهل

#حب_مجهول_المصدر

#سارة_احمد

الفصل العاشر

نادين في حاله صدمه ومبرقه عينها وتبكي في صمت زي ما تكون شايفه مشهد اغتصاب خالتها بيتكرر من تاني صوت صريخ وبكاء فرونيكا وتوسلاتها لي اياد انه يرحمها وتجاهل اياد لها رجع كل الالم والوجع تاني لي نادين وعيشها من جديد شعور العجز والقرف من الرجال..... ده كان حال نادين....

اياد بشر:مهما تعيطي او تتوسلي هكمل ومش هقف بلعكس ده انا بستمتع بي كده عشان تعرفي شعور اللي كنتي هتحكمي بيه علي غيرك اصرخي كمان متعيني اكتر... واكتر... 

اياد يقطع هدوم فرونيكا ويحسس علي جسدها بلكامل ويلعق كل جزء فيه بشكل شه*واني وعنيف وده ساب اثر علي جسدها وكل من تصرخ اكتر يتعمق اكتر  ويتلذذ في تعذبها ..... فرونيكا ببكاء وتوسل

فرونيكا:ارجوك كفايييه متكمليش ارجوك مش هقرب منها تاني لا لا لا ابعد عني كفايييه حرام عليك اهههه لا لا لا ابعد عني..

وراحت زقها بقوه.... ولسه هتقوم يشدها اياد فيوقعها علي الارض جنب السرير ونادين بتعيط زي ما تكون شايفه خالتها.... اياد يضحك بشر وينقض علي فرونيكا ويبقي فوقها وفرونيكا بتحاول تبعده بس هو يضربها بلقم .... بعنف ويزعق فيها

اياد: اسكتي بقي مش ده اللي كنتي هتعمليه في لاريوا وكل ما يفتكر تام وهو بيقرب من لاريوا 

يتجنن اكتر ويغضب اكتر وعيونه تحمر من كتر الغضب بقي زي البركان وانفجر فيها ونزل فيها تقبيل بعنف وقسوه ويده تعتصرها 

وهي تبكي اكتر وتصرخ اكتر....

كل ده زاد من حاله الصدمه عند نادين ومره وحده البكاء الصامت تحول لي صرخه واحده قويه...

هزت المكان.....

نادين بصر"يخ: ااااااااا كفايييه بقي ابعد عنها يا حقي"ر سيب خالتي في حالها انت رجل شرير....

ااااااااااااا خالتييييي سيبهااااا

وفضلت تصرخ بطريقه هستريه وهي بتمتم بكده وبتهتز في السرير وبتفرصص بايدها ورجلها بتحاول تفك نفسها وفضلت تفرك وتهتز لدرجه ان السرير وقع بيها وهي في الحال ده وعيونها بقيت كاسات دم وعروق وشها اختفت من كتر العياط ولونها شحب واصفر وهي بتصرخ لااااااا

ده اللي وقف اياد وقام من فوق فرونيكا وقلبه موجوع علي حال نادين وبقي مش عارف يعمل ايه عشان يحتويها جري عليها بلهفه وقلق وخوف وفزع وبكل رقه فكها وشالها وهو قلبه حضنها مش ايده


وبص لي فرونيكا بعيون وحش كاسر وشيطان لعي*ن وبصون كله تهديد لي فرونيكا اللي مش قدره تقوم والرعب مسيطر عليها وفي شهقاتها المتلحقه

اياد:لوقربتي من لاريوا او حتي فكرتي بينك وبين نفسك انك بس تذكري اسمها هخليكي تتمني الموت عشان وقتها هتدخلي الجحيم بنفسك اما الشريط ده يا فيرو هحتفظ بيه ذكره وغمز لها😉

سلام يا جامد....

واول ما خرج انفجرت فرونيكا في الصريخ والبكي بهستريه لحد ما سقط ارضا فقده الوعي....

طبع الكل خاف من اياد وبعد فورا

اياد ركب العربيه هو نادين وساق بسرعه جنونيه ونادين في حاله من البكي المستمر والانفصال عن الواقع ولسه عيشه في مشهد اغتصاب خالتها....

اياد يفرمل فجأه عشان مش قادر يسوق من قلقه عليها فيشدها لي حضنه ويطوقها بذراعه جامد بكل حب وحنان.... ويملس علي شعرها... وبنبره كلها حب وحنان

اياد:اششششش اهدي متخفيش محدش هيقدر يلمس من شعره قبل ما يفكر حتي هنصفه...

نادين تهدي تماما وتشعر بسكينه والسلام والامان وتغمض عينها

وتهمس بصوت متعب غير مدركه هي معا مين  حضنته جامد.... فيبتسم اياد وعيونه تلمع بفرحه عاشق

نادين:اوعي تسبني تاني يا بكر حضنك ده حصني ....

اول ما قالت كده تختفي البسمه وترتسم معالم الغضب والمدمر....

وعيونه تفيض بدموع والالم ويتحكم في غضبه ويقبض يده لدرجه انه جرح كفه من اظافره اللي غرزها في كفه من كتر الغضب والعصبيه.... وعيونه كانت هتنفجر من النرفزه وكبحها... بس يقدر يتحكم في نفسه ويسوق العربيه ونادين لسه في حضنه.... رغم اللي قالته... بس حب اياد يفوق كل الحدود...

يوصلوا القصر عند اول خيوط النهار تخرج نادين من العربيه متعبه منهكه خصوصا اول ما افتكرت اللي عمله بكر وده قتها من جوه.... فتفوق لنفسها وتسيطر عليها 

نادين:شكرا لي حضرتك بجد شكرا انا داخله انام تصبح علي خير...

وجرت هاربه من اياد اللي جن جنانه وفضل يهبد في العربيه بقدمه ويده  لدرجه انه كسر زجاج بابها الامامي.... وجرح ايده اكتر


تروح نادين لي اوضتها وهي بتبكي بقهر وندم....

وتجري علي الحمام وتقف تحت الدوش زي ما تكون بطهر نفسهل وقلبها....

وتبكي بوجع وتخرج تلبس الاسدال وتصلي وتبكي ندما يارب انا عارفه اني غلط بس يارب لو معملتش كده كنت هتباع من واحد لي واحد يارب انت شاهد اني حفطت علي نفسي كتير ومحدش لمسه مني شعره وانقذت بنات كتير يا رب انا شوفت عذاب محدش يستحمله انا بسبب غباء وتلسط بكر اللي لو انقذني انا وخالتي مكنش ده حصل يارب ده كان واجبه اللي اقسم عليه حمايه البشر 

بس هو فضل انه يمسك مجرم يتجاهل طفله كانت مستنجده بيه

بس هو خذلها كان املي بس اصبح جحيمي يارب سامحني...

الانتقام ورغبته قتلني قبل ما يقتل اللي بنتقم منهم بس مش هقدر مكملش رغم حبي لي من دمر حياتي بكر ساعدني يارب....


اما عند بكر حصل ان ايلا اخته كانت مراقبه كل حاجه من اول الليل وخافت عليه عشان اول مره يشرب خمره.... فراحت تشوفه وطتمن عليه دخلت عليه الاوضه لقيته سايح في دمه اسعفته وضمته جرحه وبقي كويس...

بس مش فاكر حاجه من اللي حصلت منه لي نادين... 

ومر شهر الحال فيه هادي وعادي 

ابرزها ان نادين في تجاهل لي بكر تام رغم ان قلبها وجعها عليه اول ما شفته رابط راسه بس هي جمدت قلبها وتجهلته وده غاظ بكر اوي وذاد من غضبه وعصبيته الكل لاحظ التغير في اسلوبه اصبح عصبي ومتهور عكس طبعه البارد الهادي وده نشر الشائعات في القصر وكل من يرعرفهم ان بكر بيحب لاريوا....

بكر:كده يا نادين شهر مفيش كلمه وتهربي مني اول ما تشوفي وشي طيب صبرك.... اما خليتك تركعي ليه وتتوسلني اني اتجوزك ماشي وعيونه لمعت بشر... وضحك بمكر... وراح ينفذ خطته ...

اما اياد فبعد عنها خلص واكتفي بلمشاهده زي ما يكون مخططط لي حاجه....

بس برده في عيون بتراقب كل حركه من حركاتها وكل خطوه بتخطيها زي ما يكون في حد منتظر الفرصه لي الهجوم...


نادين:اه يا ضهري هموت من كتر التعب ليل ونهار شغل اما وسطي انقطم... اه يا ضهري....

تدخل عليها ايلا وهي بتضحك عليها وهي بتتوجع

ايلا:يا خربيتك ده انتي ولا كأنك عجوز ايه الشكاوي دي كلها...

تتغاظ نادين:صدقي انك بارده انتي واخوكي غوري من وشي...

تغيظها ايلا:لو تقدري تمسكيني تبقي وريني وجرت فجرت ورها نادين بغيظ نسها وجعها وفضلت تجري وتصرخ عليها خدي هنااا والله لما امسكك ماانا عتقاكي...


وفجأه تتنح مكانها وعيونها تطق شرار الغيره اول ما تشوف بكر حاطط ايده علي خصر فرونيكا  

ومقعدها علي ركبته وبيضحك معاها.... ومتجاهلها خلاص

نادين كانت هتفرقع من الغيره والغضب وبتزفر بسخونه ممكن ان تذيب الجليد... وفضلت تبصلهم بغضب ناري وقلبها مشتعل غيره


ايلا بمكر:مش انتي اللي طنشتي اشربي بقي اها هتخطفه منك احسن... تستاهلي...

تبصلها نادين بغضب جامح خلي ايلا تتجمد مكانها

نادين:غوري من وشي الساعه دي احسن ارتكب جنايه واروح اجبها من شعرها المغشوشه دي واحطكم فوق بعض وانزل فيكم عج وصرخت بغضب غورررر

بكر بيراقها من تحت لي تحت من غير ما تاخد بالها...

بكر فرحان اوي انها هتموت من الغيره... ويبتسم بخبث 

بكر:لسه اللي جاي اكتر ... وضحك

فروينكا بضيق :انت بتقول ايه...؟

بكر بسرحان :ها لا ولا حاجه متخديش في بالك هو انتي هتحضري مهرجان المواهب السنوي  اللي منظمه ماما.....


فرونيكا وهي بتبص لي نادين بغيظ:ايواه طبع يا قلبي...

بكر:اكيد هتبقي قمر زي عادتك...

وهتفوزي بمكله جمال المهرجان..

الحفل بكره

تتوعد نادين لي بكر 

نادين:بقي كده طيب الحفل ده هقلبه عليك دمار صبرك... وتبتسم بمكر..

ايادكان سامعها وشايف غيرتها وقلبه وجعه....

اياد:وعد مني انك هتبقي ملكي في الحفله دي....


وتمر الساعات وفي ليله المهرجان يحصل مل يغير الاحداث ويقبلها من الاساس لي وجه تانيه غير ما خطط لهو....

تسمع نادين ما غيرها وغيرها ما كانت تنويه....

وبعد مرور نصف الحفل تقريبا

وبكر عيونه بدور عليها في كل مكان والضيق والغضب مرسوم علي وشه والحيره مليه عيونه

فجأه تنطفأ الاضواء...

وتظهر نادين بفستان ابيض مصنوع من الحرير  والدنتيلا

وتلبس طرحه كانت عروس جميل

ويظهر معها اياد وهو يحضنها ويعلن انها اصبحت زوجته...

اول ما قال كده انقلبت الحفله لي فوضي والصدمه اصبحت عنوان والمصورين يصورا....

بكر جن لم يشعر بي نفسه اللي وهو علي المسرح  وشد نادين اليه

والمسدس متصوب علي اياد وو


تكملة الرواية من هنا


بداية الروايه من هنا


  


قبل ماتخرجوا اتفضلوا الروايات الكامله من بداية الروايه من هنا

 هنا 👇❤️👇❤️👇

 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  روايات كامله وحصريه 

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹


1- روايةبداية الروايه من هنا


 اتجوزت جوزي غصب عنه


2- رواية ضي الحمزه


3- رواية عشق الادهم


4 - رواية تزوجت سلفي


5- رواية نور لأسر


6- رواية مني وعلي


7- رواية افقدني عذريتي


8- رواية أحبه ولكني أكابر


9- رواية عذراء مع زوجي


10- رواية حياتك ثمن عذريتي

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

11- رواية صغيرة الايهم


12- رواية زواج بالاجبار


13- رواية عشقك ترياق


14- رواية حياة ليل


15- رواية الملاك العنيد


16- رواية لست جميله


17- رواية الجميله والوحش


18- رواية حور والافاعي


19- رواية قاسي امتلك قلبي


20- رواية حبيب الروح


21- رواية حياة فارس الصعيد


22- سكريبت غضب الرعد


23- رواية زواجي من أبو زوجي


24- رواية ملك الصقر


25- رواية طليقة زوجي الملعونه


26- رواية زوجتي والمجهول


27- رواية تزوجني كبير البلد


28- رواية أحببت زين الصعيد


29- رواية شطة نار


30- رواية برد الجبل


31- رواية انتقام العقارب

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

32- رواية الداده رئيسة مجلس الإدارة


33- رواية وقعتني ظبوطه


34- رواية أحببت صغيره


35- رواية حماتي


36- رواية انا وضورتي بقينا اصحاب


37- رواية ضابط برتبة حرامي


38- رواية حمايا المراهق


39- رواية ليلة الدخله


40- سكريبت زهرة رجل الجليد


41- رواية روح الصقر


42- رواية جبروت أم


43- رواية زواج اجباري


44- رواية اغتصبني إبن البواب


45- رواية مجنونة قلبي


46-  رواية شهر زاد وقعت في حب معاق


47-  رواية أحببت طفله


48- رواية الاعمي والفاتنه


49- رواية عذراء مع زوجي


50- رواية عفريت مراتي


51- رواية لم يكن أبي

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

52- رواية حورية سليم


53- رواية خادمه ولكن


54- سكريبت لانك محبوبي


55- رواية جارتي وزوجي


56- رواية خادمة قلبي


57- رواية توبه كامله


58- رواية زوج واربع ضراير


59- نوفيلا في منزلي شبح


60- رواية فرسان الصعيد


61- رواية طلقني زوجي


62- قصه قصيره أمان الست


63- قصة فتاه تقضي ليله مع شاب عاذب


64- رواية عشق رحيم


65- رواية البديله الدائمه


66- رواية صراع الحموات


67- رواية أحببت بنت الد أعدائي


68- رواية جبروتي علي أمي


69- رواية حلال الأسد


70- رواية في منزلي شبح


🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


71- رواية أسيرة وعده


72- رواية عذراء بعد الاغتصاب


73- رواية عشقتها رغم صمتها


74- رواية عشق بعد وهم


75- رواية جعله القانون زوجي


76- رواية دموع زهره


77- رواية جحيم زوجة الابن


78- رواية حين تقع في الحب


79- رواية إبن مراته


80- رواية طاغي الصعيد


81- رواية للذئاب وجوه أخري


82- رواية جبل كامله


83- رواية الشيطانه حره طليقه


84- حكاية انوار كامله


85- رواية فيروزة الفهد


86- قصة غسان الصعيدي


87- رواية راجل بالاسم بس


88- رواية عذاب الفارس


89- رواية صليت عاريه


90- رواية صليت عاريه


91- رواية زين وليلي كامله


92- رواية أجبرني أعشقه


93- رواية حماتي طلعت أمي


94- رواية مفيش رحمه


95- رواية شمس العاصي الجزء الاول كامله


96- رواية الوفاء العظيم


97- رواية زوجوني زوجة أخي


98- قصص الانبياء كامله


99- سكريبت وفيت بالوعد


100- سكريبت جمعتنا الشكولاته الساخنه


101- سكريبت سيف وغزل


102- رواية حب الفرسان الجزء الثالث

103- رواية رهان ربحه الأسد


104- رواية رعد والقاصر


105- رواية العذراء الحامل


106- رواية اغتصاب البريئه


107- رواية محاولة اغتصاب ليالي


108 - رواية ملكت قلبي


109 -  رواية عشقت عمدة الصعيد


110- رواية ذئب الداخليه


111- رواية عشق الزين الجزء الاول

112- رواية زوجي وزوجته


113- رواية نجمة كيان


114- رواية شوق العمر


115- رواية أحببتها صعيديه


116- رواية أحتاج إليك كامله


117- رواية عشق الحور كامله


118- رواية لاعائق في طريق الحب

119- رواية عشق الصقر


120- قصة ليت الليالي كلها سود


121- رواية بنت الشيطان


122- رواية الوسيم إبن الحاره والصهباء

123- رواية صغيرتي الجميله


124- رواية أخو جوزك


125- رواية مريض نفسي


126- رواية جبروت مرات إبني


127- رواية هكذا يكون الحب


128- رواية عشق قاسم


129- رواية خادمتي الجميله


130- رواية ثعبان بجسد امرأه


131- رواية جوري قدري


132- رواية اجنبيه بقبضة صعيدي


133- رواية المنتقبه أسيرة الليل


134- رواية نجمتي الفاتنه


135- رواية ليعشقها قلبي


136- رواية نور العاصي


137- رواية من الوحده للحب


138- رواية أحببت مربية ابنتي


139- رواية جوزي اتجوز سلايفي الاثنين


140- رواية شظايا قسوته


141- نوفيلا اشواق العشق


142- رواية السم في الكحك


143- رواية الصقر كامله


144- رواية حب مجهول المصدر







تعليقات



CLOSE ADS
CLOSE ADS
close