رواية محاولة اغتصاب ليالي الفصل الرابع والعشرون والخامس والعشرون حصريه وجديده
رواية محاولة اغتصاب ليالي البارت الرابع والعشرون والخامس والعشرون حصريه وجديده
رواية محاولة اغتصاب ليالي الجزء الرابع والعشرون والخامس والعشرون حصريه وجديده
![]() |
(الفصل24 25)
لتبكى ليالى بشده على ما عاناه حبيبها من كره من والدته وهو صغير إلى موت أخته الصغيره
لتقترب منه ليالى وتمسح دموعه التى تتساقط
وتبين لأول مره ضعفه :انا اسفه بجد علشان انا فكرتك بيها مع ان عرفه انك منستهاش اصلا
ليبعد يديها ويقبلها ويقول: انا إلى أسف على إلى عيشتهولك انا اسف بجد
لتبتسم ليالى له : خلاص باه مش عيزه اسمع ولا كلمه ويلا علشان نأكل علشان انا جعانه اووى
لتشده ولكن هو يشدها لتقع على فخذيه ليهمس :بس انا مش جعان انا عايزك تنفذي الى كنتى هاتعمليه من دلوقتى هااا ورينى
لينزل بشفتيه الى عنقها لتغلق ليالى عينيها بقوه
ليقبلها بطول عنقها قبل صغيره
ليالى وهى تحاول أن تقاومه ولكن لم تقدر على فعل شي ولى ذاد اكتر قميصها العاري
ليكتشف بيديه بسهوله منحنيتها دون مانع
لتهمس بضعف :سفيان
ليقطعها بقبله على شفتيها قبله لطيفه
لتلف يديه حول عنقه لتقربه منها ويديه التانيه في شعره الفحمى
لتتحول القبله إلى قبله جامحه
ليفصل سفيان قبلته وهو يلصق جيبه بجبينها ويتنفس هواءها
ليحتضنها مره أخري ويدفن رأسه في عمق عنقها ويقول يهمس بجانب اذنها :مش قادر ابعد تانى اكتر من كده كنت بموت كل يوم وانت قدامى ومش قادر اجى جنبك
لتبادره وهى مغلقه عينيها :وانا كمان يا حبيبى مش قادره ابعد عنك .
ليبتعد عنها ويتطلع إلى وجهها وعيونها المغلقه من كثره المشاعر لتفتح هى عينها ليبادرها هو بقبله قويه لتتفاعل معه هى الأخرى ليحملها سفيان وهو متجه إلى سريرهم
لتقف ليالى أمامه وهى تتطلع إليه ليزيل سفيان حماله القميص من إحدى الجهتين
وهو ينظر إلى جسدها الأبيض وإليها ليقبلها بقوه ويتجه بها إلى السرير
❤عند مريهان ونازلى ❤.
مريهان بعصبية وهى تنظر إلى جناحهم:هو في ايه
دا لسه لغيت دلوقتى هو ما خرجش مش المفروض ان لما يعرفها الحقيقه اكيد مش هاتقبل بيه
نازلى بهدوء:مش عرفه شويه وهايخرج
بس خايفه أن يحصل العكس معانا واحنا بدل ما نفرقهم نقربهم من بعض يبقي كده تعبنا راح على الفاضي
مريهان بنظره مميته:ابدا سفيان مش ليها سفيان ليه أنا ولوحدى وبكره تشوفي
نازلى بخوف ولأول من نظرتها:بصي مفيش حاجه هاتتعمل غير ما انا إلى اقول يعنى انتى ما تعمليش اى حاجه من ورايه والا والله لاندمك على اليوم إلى جيتى فيه هنا فاهمه
مريهان بجراءه:ليه هاتعملى ايه هاتروحى تقولى لسفيان ان انا إلى وقعت ليالى من على السلم ولا ايه بس قبل ما تعملى كده انا هاقوله على انك العقل المدبر
لتتابع وهى تبتسم :لا وكمان في حاجه او سر لو عرفه هايودكى ورا الشمس ولا ايه يا نازلى هانم
لتتوتر نازلى بشده :ايه إلى انتى بتقوليه ده....وسر ايه إلى انتى بتتكلمى عنه
لتقاطعها مريهان:لمار
لتنظر إليها نازلى وتشعر بتعرقها الشديد
لتكمل مريهان :ايه ده انتى خايفه كده ليه مش دى برده لمار إلى هى بنتك برده صح من هى دى الى ماتت برده ولا انتى ليكى رأي تانى
أنها ما متتش
لتقول نازلى بعصبيه:ايه الى انتى بتقوليه ده لمار ماتت من كام سنه
لتبتسم مريهان بشده :ههه وفاكرانى انى هاصدقك امال الفلوس إلى بتبعتيها على حساب بره ده ايه
وبتبعتى لمين
نازلى وهى تتكلم بشده :وانتى مالك انتى هاتحسبينى يعنى
مريهان وهى تتدعى الأسف :لا طبعا يا نازلى
هانم هو انا أقدر اعمل كده
❤عند سفيان وليالى ❤
سفيان وهو يقبل أعلى رأس ليالى المتعرق بشده :في حاجه بتوجعك يا روحى
وهو يمسح تعرقها
لتنظر هى إليه ليبادرها بقبله دفيءه على شفتيها
لتهمس له بخجل شديد :لا انا كويسه بس عيزه ادخل الحمام
ليقبلها مره أخرى بس أقوي من السابقه
ليعتليها وهو يزيد من قوه قبلته وهو يتذوق طعم سغرها إلى بطعم الكرز ليفصل قبلته ويقول :بس انا عايزك الأول
لتعارض ليالى لياخذ سفيان
شفتيها مره أخرى يجوع
لتروح معه مره تانيه في بحور العشق والذه مره أخرى
وبعد فتره من الزمن
تنام ليالى على صدره وهو يلعب في شعرها الطويل ويبتسم على حبيبته وهى على صدره واخيرا لم ولن تبعد عنه مره أخري وتبقي دائما في احضانه مهما كان سوف تبقي في داخل صدره
ليالى وهى تبتسم وترتكز على صدره :اممم حبيبى كان سرحان في ايه وانا عمله انده عليه
سفيان يبتسم هو الاخر :قلب وعمر حبيبك وانا يعنى هاسرح في مين غير في روحى وعشقي
لتبتسم مره اخري له : امممممم حلو
لتنهض من على السرير
سفيان وهو يمسكها من خصرها :ايه رايحه على فين
لترتبك ليالى:انا..رايحه الحمام
ليزيد سفيان من ارتبكها:تب يعنى ينفع تسيبي حبيبك وتروحى الحمام مش ممكن تخدينى معاكى
لتقول بسرعه :لا مش
ليقاطعه وهو يحملها الى داخل الحمام
لتصرخ ليالى برفض
وسفيان لم يرد عليها
في اليوم الثانى
في الأسفل مريهان وتنازلى وهم على السفره
منتظرين ليالى و سفيان ليعرفوا ماذا حدث بالأمس
وبعد دقائق تنزل ليالى مع سفيان وهو يمسك أديها
ويتكلم معها وهى تنظر لهو بخجل شديد ليدركوا انه يتغزل بيها
لينصدموا على ماذا حدث
ليقطع صدمتهم ليالى وهى تقول بسخرية :صباح الخير يا ماما نازلى وانتى يا مريهان عامله ايه دلوقتى
مريهان بغيظ ومحامله معرفه ماذا حدث بلامس:انا كويسه بس قوليلى مشفتكيش
ليه امبارح يعنى
ليتدخل سفيان :مافيش حاجه خالص
ليخلص فطوره ليتوجه إلى الخارج لتلحق بيه ليالى
تحت أعين نازلى ومريهان .
ليالى وهى تلحق بيه :سفيان استنى
ليستدير سفيان
:ايه يا ليالى عايزاه حاجه .
لترتبك ليالى
ليقترب منها سفيان ويوضع يديه حول خضرها والاخرى على جهه من خدها : ايه يا روحى مالك متردده كده ليه يلا قوليلي عايزاه ايه
ليالى :انا كنت عايزاه أروح أشوف ماما بقالى كتير ما شفتهاش وانا بصراحه قلقانه عليها اووى
ليقربها منه اكتر:يعنى ده هو إلى انتى عايزاه خلاص يا ستى أول أما اجى من الشركه هانروح ليها ونجبها معانا علشان تعيش هنا ايه رأيك
ليالى وعيونه مدمعه من كتر الفرحه:بجد هاتجبها هنا
سفيان وهو يمسح دموعها:انا مش عايز أشوف دموعك من النهارده نزله خالص وكمان انا اصلا كنت هاجبها علشان تعيش معانا من الأول
ليالى بفرحه :شكر اوي
سفيان بعبوس ومكر في نفس الوقت :بس طماع ومش عايز كلمه شكرا انا عايز حاجه
ليالى وهى لا تعرف نواياه:وهى ايه دى
سفيان وهى يواشر على شفتيه ويقول وهو يقترب من اذنها:انا بوسه كبيره اووى ومش هارضي بالقليل خالص
لتخجل ليالى بشده ويحمر وجهها بالكامل :انت بتقول ايه
ليقاطعها وهو يقترب منها وياخذ شفتيها في جوله من التقبل الحار
لتقاطعهم مدبره المنزل(غزه):سفيان بيه
ليستدير كل من ليالى وسفيان
لتخجل ليالى وتتخبى وراء ظهره لتقول :انا ماشيه عايز حاجه
لتجرى بسرعه بسبب الإحراج التى تسببت
له فيه ليضحك عليها سفيان
سفيان وهو يوجه كلامه لمدبره منزله(عزه):في حاجه يا مدام عزه
عزه بارتباك وهى تتلفت حولها:اه يا سفيان بيه في كلام عايزاه اقوله ليك وحاجه اوريهالك بس لو انت مش فاضي خلاص حضرتك لما ترجع
سفيان بتفكير:حاجه ايه الى انتى عايزاه توريهالى بسرعه
عزه بارتباك :تب حضرتك مش هنا يعنى
ليتجه سفيان إلى المكتب ويشير إليها باتباعه
ليدخلوا المكتب
لتخرج عزه من جيبها التليفون لتعطيه ايه
لينظر إليها باستغراب:ايه ده
عزه: ده حضرتك تسجيل لمريهان هانم ونازلى هانم وهما بيتكلموا علشان انت قولتلى اليومين دولت اراقبهم كويس فانا سجلت كل إلى قالوه من غير ما يشفونى
سفيان وهو يحدثها:خلاص انتى روحى دلوقتى
لتخرج عزه
ويقوم سفيان بتشغيل التسجيل
ليستعجب منهم على ما فعلوا مع انه كان شاكك أنهم السبب في وقوع ليالى
ولكن فجاءه سمع اسم لمار في المسجل
لينصب كل تركيزه على كلامهم
ليتفاجى بكلام مريهان عن لمار
لينصدم سفيان ويفكر هل كل هذه السنين أخته
على قيد الحياه وهو لا يعرف ومين إلى مخبياها تكون أمه
ليسخر من واحده ذيها واذاى هى ام
ليتصل سفيان على المحامى الخاص بيه
الأستاذ على
سفيان للمحامى:الو ايوه يا استاذ على انا عايزك
تجبلى كل حاجه تخص رقم فيزا بيتحولها كل شهر فلوس
عايز كل حاجه عنها كل تفصيله مكانها فين بالضبط بأسرع وقت عندك لآخر اليوم
الأستاذ على بكل احترام:حاضر يا فندم على بالليل يكون الملف كامل حضرتك
ليغلق سفيان موبيله وعيونه تسود ان كانت أمه
فعلت هذا التصرف الدني
لتدخل عليه ليالى باستغراب :سفيان انت هنا ليه أنا استغربت لنا الخدم قالولى انك في غرفه المكتب فجيت اشوفك فيه ايه وايه الى رجعك
ليبتسم سفيان :ولا حاجه يا روحى تعالى
لتقعد على فخديه
ليبادر هو بالحديث لحتى لا تسأل اسئله اخرى:ايه رأيك نخرج نتغدى بعد شويه بره وبعد كده نروح نشوف ماما ايه رأيك
لتبتسم ليالى له:تب ماشى بس احنا لسه فطرانين
سفيان:وايه يعنى يا ستى .
انا اصلا مش رايح النهارده الشركه هاعد معاكى النهارده ليقبلها من خدها الأيسر المتوهج
لتنزل ليالى من على فخديه:تب تعالى نتفرج على فيلم فوق يلا عم اعمل شويه حاجات نأكل فيها يلا اكله عما اجى ..
لتخرج بسرعه
ليضحك على طريقتها وفي نفس الوقت خايف عليها
لأنها بسببهم كان لم يراها مره أخرى
ماذا يفعل ان حدث لها اى مكروه
لينفض هذه الفكره من رأسه تماما
ليقطع تفكيره صوت الموبيل وهو يرن
ليتطلع ال هذا الرقم التى يتصل به ولم يرد اى أحد عليه
ليشك سفيان في معرفه هذا الشخص
ليبعت هذا الرقم في رساله لأحد معارفه الكبار لكى يعرف له كل شي عن هذا الرقم
(((الفصل 25)))
ليخرج سفيان من المكتب بعد ما أنهى بعض من
شغله في المكتب
ليقابل مريهان في طريقه
لتساله :ايه سفيان انت ما رحتش ليه المكتب تعبان
ولا فيك حاجه وهى تتحسس خده
سفيان وهو يبعد يدها عنه:انتى اتجننتى اذاي تعملى كده ابعدى
لتحضنه مريهان وهى تدعى البكاء:لا مش هابعد الى تبعد عنك هى إلى انت جبتها من الشارع وخلتها مراتك
سفيان وهو يبعده عنه بغضب ويصفعها بقوه:إلى بتتكلمى عنها دى تبقى مراتى مرات سفيان الصاوىإلى يتكلمي عنها كده او يبصلها ميعش تانى انتى فاهمه
مريهان بجنون:بس انت ليه
يمشي سفيان من أمامها لتمسك في ذراعه :استنى
لتتفاجى بيد تالته موضوعه
ليالى بغيظ:ايه انتى متسمعيش مش قالك ابعدى عنى ولا انتى العلقه كده
مريهان بعصبيه:انتى مالك انتى
ليالى وهى تلوي فمها:اممم هقولك انا مالى
لتاخذ صفعه ثانيه على خدها الآخر اقولك بقا:انا بقي يا حبيبتي مراته وحبيبته ماشي
لتهجم مريهان عليها تريد ضربها واهانتها
ولكن تصدى سفيان وهو يقوإيدك تمتد بس
لتتغاظ منهم وتوعدهم بالانتقام القاسي
وتغادر وتتركهم
لتمشى ليالى وهى غاضبة ليلحق بيها سفيان
في جناحهم
ليمسكها سفيان :في ايه إلى مزعلك كده
لتنفض هى يده وتقول:ولا حاجه يا سفيان مفيش
سفيان ببرود:امال مالك قلبتى وشك ليه
ولا اوعى تكونى زعلانه وانتى شيفانى اكيد عملت فيها ايه
ليالى بغضب:سفيان يعنى عايزنى اعمل إيه لما أخرج من اوضتى ألقي واحده واخده جوزى بالحضن وعمله تملس عليه
قولى اعمل ايه
سفيان وهو يتحدث:ولا حاجه انتى شفتى رده فعلى كانت عامله ازاى
ليتابع حديثه بتاكيد:
بس لو كانت اختلفت رد فعلى ده وقتها تزعلى ماشى
ليالى وهى تراوده ولكن نار الغيره في
قلبها تشتعل كلما افتكرت هذا الموقف
سفيان وهو يقترب منها:بس ما كنتش اعرف انك قويه لدرجه دى دا انتى ادتيها حته قلم على وشها .
ليالى وهى تبتسم بطريقه مخيفه:علشان انت تخاف منى وتعملى الف حساب
سفيان وهو يبتسم:لا والله اعملك الف حساب
ليقترب منها
لتفر هاربه ليمسكها بقوه قبل أن تهرب
سفيان وهو يهمس بجانب اذنها:على فكره ده ثقه يا روحى وانتى عرفه كويس ان انا بحبك وعمرى ما اخونك ابدا
لتنظر له ليالى تبتسم هى الأخرى:وما تعرفش ان انا كمان بثق فيك وبحبك اووى كمان
سفيان وهو يتحدث بثقه:اممم ما انا عارف
ليقربه منه اكتر
ويتابع :مش انتى بتحبينى اثبيتلى يله
ليالى وهى تمط شفتيها للامام:اذاى يعنى
ليقطعها سفيان وهو يأخذ شفتيها فى قبله جاءعه
ويستند على الحائط وهو يتعمق اكتر
لتجاريه ليالى في قبلته القويه
لتحاول البعد عنه بكى لا تتحول قبلته لرغبه
لتتفاجى به وهو يسحب سحاب فستانها بسرعه
لتبتعد عنه ولكن هو يمسك ذراعيها إلى أعلى
وباليد التانيه يقربه منه اكتر
ويقبلها في عنقهاويترك علاماته
ويتجه بها إلى السرير
وتتختتم باليله جامحه بينهم ليتروي منها
❤في الليل ❤
سفيان وهو ينتظر مكالمه المحامى إليه
ليقطع تفكيره رنين الهاتف سفيان:الو
(على) المحامى:امعاك يا سفيان بيه
سفيان وهو ينصت له
ليتابع المحامى:حضرتك انا اتوصلت ان الفيزا ديت لواحد اجنبى بس علشان اتأكد اكتر كان عندى أصدقاء هناك وتأكدت أن في بنت
وعرفت تقريبا
أنها اسمها (لمار)
ليخترق اسمها سماعه وهو يتأكد من شكوكه
سفيان وهو يتحدث سريعا من كتر توتره:بص انا عايز صور ليها بأسرع وقت
وتتراقب وكمان الصور عايزها على طول
على المحامى:انا عندى ليها صوره هما صوروها احتياطى .
سفيان بتوتر:تب ابعتهالى حلا
لبيعه المحامى ليه
يفتح سفيان الصوره لينصدم وهو يقع على الكرسى
وهو يري ملامح هذه الفتاه بيضاء البشره والشعر الأسود والعيون العسليه
ليحزن بشده نعم هذه اخته وانه عاش هذه الفتره وهى بعيده عنه لا يعلم عنها اى شئ
لتحمر عيونه بشده وهو يكلم المحامى بجمود:الو
عايز بكره تجى بكره بالكتير عايزها هنا في مصر بأي طريقه حتى لو هاتخطفها
المحامى بتردد :بس يا
سفيان بجمود:ما فيش حاجه اسمها بس لو
مش هاتعرف اكلم حد غيرك
المحامى بسرعه:لا يا سفيان خلاص بكره بالكتر ها تكون عندك
❤في بيت من بيوت الدول الاجنبيه❤
بنت في غايه الجمال في بيت
مقفول عليها لا تخرج ابدا والأكل يدخل ليها في ميعاده وهى محبوسة كده طويله
لمار وهى تحدث نفسها:ان مش هاقعد كده
انا كده هاعفن هنا طول عمرى كده
انا لازم أهرب واشوف سفيان اكيد لو عارف مش هايسبنى هنا كتير
علشان كده انا هاهرب من هنا بأي طريقه
بس ...انا خايفه من أنها تاذيه
لتبكى بشده على ما تفعله أمها بها هل هذه ام
ام ماذا
لتبكى بشده وهى تقف بإصرار على الهروب من هذا المكان بأي تمن
لتخرج لمار من اوضتها بحزر شديد وتنزل على السلم
لتجرى بسرعه على باب البيت
ليخيب ظنها ويكون مقفل بالمفتاح
لتسمع خطواط أحد متجه إليها
لتهرب بسرعه إلى مكان لتتتجه إلى المطبخ بسرعه
وتختبه تحت الطاوله
لتنظر إلى المطبخ ويقع عينها على شبك المطبخ وهو مفتوح
لتتجه إليه وتقفز منه بسرعة
وأول ما رجليه لمست الأرض أخذت تجري بسرعه
لحتى لا يقدر أن يلحقها
وهى تبتسم بأنها خلاص سوف ترى اخاها
وهى تجرى وقفت سياره امامها ليخرج
كم رجل من السياره ويحملوها
بالاجبار وهى تركب فيهم وتبكى ليدخلوها السياره سريعا وهم يضعون سائل المخدر على أنفها
لتحاول الا تستنشقه ولكن ما باليد حيله لتغفوا سريعا وهى تدرج انه سوف ترجع إلى نفس المكان مره أخرى ولم تتركه مره أخرى
❤عند سفيان في المكتب بتاع الشركه❤
سفيان وهو يتحدث ببرود مع المحامى:يعنى حصل ايه دلوقتى
المحامى:احنا خلاص نفذنا إلى انت قولتهولى والبنت كلها على بكره بالكتير هاتكون هنا
واحنا أول ما تيجى هانحطها في المخزن القديم
سفيان بحمود:انا مش عايز اى مخلوق يعرف عنها حاجه خالص فاهم
المحامى:طبعا يا سفيان بيه
سفيان ببرود :خلاص اتفضل انت وقبل ما تمشي عدى على الحسبات
ليومى ليه المحامى بالموافقة وهو يتجه إلى باب المكتب
سفيان وهو يرجع رأسه إلى الوراء :انا السبب يا لمار
انك تبعدى عنى انا لو ما اتاكدش بعد ما سمعت انك موتى علشان كده انا مش هاسامح نفسي ابدا لو جرى ليكى حاجه علشان كده انا هاخد حقك من أمنا إلى هى بتحبنا وبتخاف علينا
بس ترجعي ليه لاخوكى إلى بيحبك وتسامحيه على
غباءه إلى كان عميه
❤تانى يوم ❤
المحامى وهو يحدث سفيان بتوتر:سفيان ليه الحق
البنت إلى جبناها امبارح
عماله تعيط وتصوت من ساعه ما جت
سفيان وهو يرتدى ثيابه على عجله :حاضر انا جاى مسافه السكه وجاى مش عايز حد يقرب منها ابدا فاهم
المحامى :حاضر يا سفيان بيه
ليلتفت سفيان وهو ينهى ملابسه ليلقي باليالى وهى تنظر له باستغراب:سفيان فى ايه ومين إلى انت بتتكلم عنها دي
سفيان بسرعه:بعدين يا ليالى هابقى اقولك
ليالى وهو تمسك ذراعه وتدرك انه لو طاولت في الحديث سوف بغضب :طب انا كنت عايزه أروح اشوف ماما ريماس بتقول تعبانه علشان كده عايزة أروح اشوفها
سفيان وهو يتحدث على عجله :طيب روحى مع السواق وما طوليش يا حبيبتى اوكى
لتبتسم له ليالى ويقبلها سفيان على جبينها ويحس كأنه يودعها ليطرد هذا التفكير سريعا من مخيلته
ويتجه سريعا إلى مقصده
لتراه مريهان وهو يخرج من القصر لتبتسم ابتسامه شيطانية وهى ترى ليالى هى الأخرى تتجه إلى الخارج وهى تكلم ريماس ولم ترى التى تنظر لها بحقد .
لتبتسم بشر وهى تقول لنفسها بصوت على نسبيا:باى يا ليالى إلى الأبد يا حبيبتى
وهو تضحك بشده وهى ترفع قطعه معدنيه من يديها التى أخذتها من السياره التى تركبها ليالي
❤عند نازلى❤
نازلى وهى تحدث إلى الرجل الحارس بتاع لمار
نازلى بحنون:يعنى ايه يا ألبرت راحت فين البنت
ألبرت وهو يتحدث اليها بالعربيه:انا مس عارف هى هربت اذاى مع ان كل حاجه فى البيت متقفله
نازلى بتوتر:يعنى ايه انا عايزك تتدورلى عليها في كل حته دى لو اخوها عرف ها يتطربقها فوق دماغى
ألبرت :انا دورت عليها في كل حته
علشان كده كلمتك على طول
لتقفل نازلى الهاتف في وجه وهو تنعله بالغبى
وهى تدرك نهايتها أن عرف سفيان بأمر أخته
❤عند سفيان ❤
سفيان وهو يتجه الى داخل المخزن سريعا ليقابله المحامى
ليدله على مكانها سريعا ليتجه سريعا إلى داخل الغرفه
وهو ينظر بداخل الغرفه ليقع عيونه على فتاه منكمشه على نفسه في نهايه الغرفه وهى تبكى بشده
سفيان وهو يقترب منها بحذر وهو ينادى عليها:لمار
لمار وهى تدرك هذا الصوت نعم انه اخها
لترفع رأسها بسرعه
لتقع عيناها على شاب عريض :سفيان
لتبكى بشده
ليتجه إليها وهى الأخرى لتحضنه بشده وهى تبكى بقوه:سفيان سفيان كده يا سفيان تسبنى يا سفيان
لوحدى السنين دى كلها
سفيان وهو يحضنها هو الآخر بقوه:انا اسف والله
انا اسف ما كنتش اعرف انك عايشه
ليزيل دموعها :خلاص يا لمار ما فيش دموع هاتنزل تانى وحقك انا هاجبهولك ومش هاسمح لحد يقرب منك تانى
لتبتسم له لمار بقوه
ليبتسم لها هو الآخر ويضمها إليه مره تانيه
ويقول:يلا بقي علشان اعرفك على مراتى
لمار ذهول :يعنى انت اتجوزت واكيد خلفت .
سفيان وهو يبتسم لها :مش لدرجه دي احنا لسه ما خلفناش
لمار بحزن :ليه بس كنت نفسي العب مع ولادك
سفيان وهو يبتسم:خلاص يا ستي هابقي اجبلك
لياخذها ويتجه بها إلى الخارج
❤عند ليالى وهى في السياره ❤
ليالي وهى تفكر في سفيان
وهو كان يتسرع بالصباح ومن هذه الفتاه التى كان يتكلم عنها هل هذه كانت حبيبته القديمه
لتطرد كل هذه الافكار من رأسها
وهى تحس بالعربيه تسرعه
ليالى بخوف وهى تكلم السائق:في ايه إلى بيحصل
السواق برعب:يا هانم العربيه ما فيهاش فرامل
ليالى برعب:ايه الى انت بتقول ده
ليقطعها اصتدام السياره باحجار كبير
وتنقلب العربيه مرتين
ليسوا بعدها الهدوء المخيف
❤عند سفيان ❤
ليشعر سفيان بعدها بقلبه يالمه بشده
لمار وهى تحدثه:في ايه يا سفيان مالك
سفيان وما زال قلبه يالمه:ولا حاجه يلا علشان نمشى .
❤في مكان الحادثة ❤
مازالت السياره على وضعها والناس ملتفين حولها
ولا أحد يريد أن يدخل لينقذ أحد
سياره وهى تقف ويخرج شاب في الثلاثينات من عمره
ويتجه إلى أحد الناس
الشاب :لو سمحت هو ايه إلى بيحصل
أحدالناس:أصل في حادثه حصله واحنا اتصلنا بالشرطه والإسعاف عما تيجى
ليتجه الشاب سريعا إلى السياره المقلوبة ويدرك مدى غباء الناس وتخلفهم
ليقترب من السياره ويحاول عده مرات فتحها ليفشل
ليساعده احد الشباب بإعطائه حديده كبيره ليفتح بيها الباب
ويخرج ليالى من السياره وهى مليءه بالدماء في جميع أنحاء جسمها
ويخرج السائق التى مات من كثره الجروح في وجهه
ليجرى بحمل ليالى الى داخل السياره بسرعه
ويتجه بها الى المستشفي سريعا
ليصل إلى أقرب مستشفي في وقت قياسي
ليصرخ بالاطباء بسرعه
ليحملوها بسرعه الى غرفه
قبل ماتخرجوا اتفضلوا الروايات الكامله من بداية الروايه من هنا
هنا 👇❤️👇❤️👇
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
روايات كامله وحصريه
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
1- روايةبداية الروايه من هنا
4 - رواية تزوجت سلفي
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
13- رواية عشقك ترياق
14- رواية حياة ليل
16- رواية لست جميله
20- رواية حبيب الروح
22- سكريبت غضب الرعد
24- رواية ملك الصقر
29- رواية شطة نار
30- رواية برد الجبل
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
32- رواية الداده رئيسة مجلس الإدارة
35- رواية حماتي
36- رواية انا وضورتي بقينا اصحاب
41- رواية روح الصقر
42- رواية جبروت أم
46- رواية شهر زاد وقعت في حب معاق
47- رواية أحببت طفله
51- رواية لم يكن أبي
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
52- رواية حورية سليم
53- رواية خادمه ولكن
56- رواية خادمة قلبي
57- رواية توبه كامله
61- رواية طلقني زوجي
63- قصة فتاه تقضي ليله مع شاب عاذب
64- رواية عشق رحيم
67- رواية أحببت بنت الد أعدائي
69- رواية حلال الأسد
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
71- رواية أسيرة وعده
76- رواية دموع زهره
79- رواية إبن مراته
82- رواية جبل كامله
86- قصة غسان الصعيدي
89- رواية صليت عاريه
90- رواية صليت عاريه
94- رواية مفيش رحمه
95- رواية شمس العاصي الجزء الاول كامله
100- سكريبت جمعتنا الشكولاته الساخنه
101- سكريبت سيف وغزل
102- رواية حب الفرسان الجزء الثالث
104- رواية رعد والقاصر
105- رواية العذراء الحامل
106- رواية اغتصاب البريئه
107- رواية محاولة اغتصاب ليالي
108 - رواية ملكت قلبي
109 - رواية عشقت عمدة الصعيد
110- رواية ذئب الداخليه
111- رواية عشق الزين الجزء الاول
112- رواية زوجي وزوجته
113- رواية نجمة كيان
114- رواية شوق العمر
115- رواية أحببتها صعيديه
118- رواية لاعائق في طريق الحب
119- رواية عشق الصقر
121- رواية بنت الشيطان
122- رواية الوسيم إبن الحاره والصهباء
123- رواية صغيرتي الجميله
124- رواية أخو جوزك
125- رواية مريض نفسي
127- رواية هكذا يكون الحب
128- رواية عشق قاسم
129- رواية خادمتي الجميله
131- رواية جوري قدري
133- رواية المنتقبه أسيرة الليل
134- رواية نجمتي الفاتنه
135- رواية ليعشقها قلبي
136- رواية نور العاصي
137- رواية من الوحده للحب
139- رواية جوزي اتجوز سلايفي الاثنين
140- رواية شظايا قسوته
141- نوفيلا اشواق العشق
142- رواية السم في الكحك
143- رواية الصقر كامله