رواية عشق قاسم البارت السادس عشر والسابع عشر بقلم آيات الرحمن
رواية عشق قاسم الفصل السادس عشر والسابع عشر بقلم آيات الرحمن
رواية عشق قاسم الجزء السادس عشر والسابع عشر بقلم آيات الرحمن
![]() |
اتمني لكم قراءه ممتعه.... دعوه حلوه ولكوا بالمثل....
في صباح يوم جديد
في فيلا القاسم......
صحت عشق قبل قاسم وفضلت تبص ليه ولملامحه واد ايه هو حنين وطيب معاها..... وفضلت تبص كتير لملامحه....
قاسم: عارف اني قمر وكيوت...
عشق: متتغرش اوي كدا...
قاسم: ليه بس وعشقي هي اللي بتقولي كدا
عشق: انا بتكسف علي فكرا... بطل تقول كلامك الحلو دا مش بعرف ارد عليه....
قاسم بحب: مش انا اللي بقول داا.... قلبي هو اللي بيقول....
عشق: ربنا يخليك ليا ياقاسم....
قاسم: ويخليكي لياا ياروحي....
ونزلوا تحت بعد ما قاسم غير هدومه..لهدوم الشركه.....وعشق كدا بردو لانها هتروح الجامعه......
وك العاده نزلوا ووصلها قاسم للكليه...وبعدين راح علي الشركه........
اما بقا عند طاهر.....ف عرف العربيه بتاعت عشق لمين......
ابو طاهر:يابني ما يمكن تكون مخطوبه...ولا متجوزه....
طاهر:لا يابابا هي مش لابسه دبله ف ايديها...وبعدين انا سألت علي العربيه عرفت انها ل اخوها....تعرف مين اخوها يابابا....
ابو طاهر:مين....
طاهر:قاسم الجوهري.....رجل الاعمال...
ابو طاهر:ياااااه قاسم الجوهري مره واحده.....انت عبيط يا طاهر....قاسم بيه مفيش عنده اخوات......
طاهر:والله يابابا زي ما بقولك كدا...سألت عليها وعرفت ان اسمها عشق الجوهري....وهز طاهري الجوهري.....يبقي اكيد اخوها.....انا هرزحله الشركه النهارده واكلمه.....ياااااارب يوافق....
ابو طاهر:روح يابني ربنا يقدم اللي فيه الخير........وقاسم بيه يوافق...
طاهر:ما كفايه بقا تقول بيه....
ابو طاهر:لازم الاحترام يبني والتقدير....ربنا يحفظه سيد الرجاله كلهم....
طاهر:خلاص بقا يابابا.....الحق اروحله....كمل بغمزه...شكلك متعرفش قدرات ابنك الناس كلها هتموت عشان يجوزوني بناتهم....بس هي اللي سرقت قلبي......يالا مع السلامة
وفعلا راح طاهر علي شركه قاسم الجوهري....
# ادعولوا ياجماعه ربنا يرحمه#
_________♕_______♕_____♕
اما بقا عند رسيل وعدي...
صحي عدي قبل رسيل...... وباس راسها وبعدين دخل الحمام.... وهي فضلت نايمه....مفيش دقايق الا وصحت....
قامت هي وقعدت ع السرير تفتكر اللي حصل....وخرج عدي من الحمام وهو عاري الصدر.....
رسيل بخوف:انت مين ياجدع انت....وبتعمل اي ف شقتي......انت اكيد حررامي....كملت بصرييخ....حرررررراماااااااي.....الحقووووني ياناس.....
عدي وهو بيحط ايده علي بوقها:بسسسس اخررسي....دا انا عدي هو اي.....انت فقدتي الذاكره....
رسيل:عدي....عدي مين...
عدي:عدي مين....لا انتي فقدتي الذااكره خاالص...
رسيل افتكرت واتكلمت بكسوف:احم...اسفه والله يا استاذ عدي....اصل دي عاده فيا...اول ما بقوم من النوم بحس اني متخدره...عشان كدا....
عدي:لا عادي ولايهمك.......بس اي استاذ عدي دي...في واحده تقول لجوزها استاذ....ليه بدرسلك........كمل بمرح....عدي باشا بس...
رسيل:ماشي يا عدي.....كملت بصراااخ....عااااااا ايييه دا....انتي واقف قدامي عريان....جابته ملايه وقالتله:خد داري نفسك ب دي...
عدي:ليه مسكاني في شقه لمؤاخده....وبعدين اي عريان دي....علي فكرا بقا انا مبعرفش انام غير كدا.....ونمت بس ب التيشرت امبارح عشان خاطرك....ف اتعودي بقا...
رسيل بغضب:لااا بقا كدا كتيير.....ينهااار اسود اتأخرت ع الكليه عندي امتحان.....
عدي:لا مفيش خرووج النهارده...
رسيل بردح:نعااااااام ياااعوووومر.....
عدي:لا اهدي كدا وصلي ع النبي يامعلمه....
رسيل:انا اتأخرت اوي....هسقط...هسقط ياعدي ومراتك هتشيل.....
عدي ابتسم لانها بتعتبر نفسها مراته:متقلقيش يامراتي انتي مش واثقه فيا ولا اي....
رسيل بخجل:احم اتأخرت اووي....
عدي:هتوصلي قبل المعاد
_________"__________"________"
في الكليه عند عشق.......
كانت قاعده ف الكافيه بتستني رسيل وبتسني كمان معاد الاختبار......
كان فيه ع الترابيزه اللي قدامها شباب....
وكان منهم....يحيي ابن عميد الكليه.......وكان فيهم معاذ ابن واحد من كبار رجال الاعمال....وكان فيهم مهند ودا ابن دكتور كبير ف الجامعه........
يحيي بقذاره:مين المزه دي انا اول مره اشوفها......
مهند:باينها اول سنه...بس اي جامده بنت الايه.......
معاذ:بس شكلها ملهاش ف السكه بتاعتك يايحيي باين عليها محترمه سيبها في حالها...
يحيي:والله ما في حد محترم غيرك......طيب انا هروحلها واتفرجوا.....
وراح فعلا عند ترابيزه عشق اللي اول ما شافته خافت جدا متعرفش ليه.....
يحيي: ازيك ياقمر...
عشق: خير عايز اي حضرتك....
يحيي: طيب ما تسلمي عليا الاول.....
عشق: مش بسلم علي رجاله....
يحيي: ليه بس كدا ياقمر دا انا هبسطك...
عشق بخوف: انت عاايز مني اي سيبني ف حالي......
يحيي: لاا اسيبك في حالك ازاي بس مش لازم ارحب بيكي.....
عشق ببكاء: انت عايز ايه مني...
يحيي وهو بيمسك ايديها:تعالي وانا اقولك..
صوتت عشق بفزع لما مسك ايديها وكل اللي قاعدين ف الكافيه....شافوا اللي حصل....وكان فيه ترابيزه بنات...
البنت 1:يعني عليها....شكله مش هيرحمها...
البنت 2:ربنا يستر عليها....حسبي الله ونعم الوكيل فيه..
واما بقا كرم حس بحركه غريبه جوا الكافيه.....ف دخل بسرعه لانه عارف لو عشق حصلها حاجه هيموته...
كرم بصوت جهوري:انت يامتخلف....انت بتعمل اي سيب ايديها....وراح بسرعه يشيل ايظه عن عشق....
كرم:عشق هاانم اهدي......
عشق ببكاء:انا كويسه....ياكاارم مفيش حاجه..
يحيي:طيب ما انتي مدورها اهو....اشمعنا انا هي جت عليا.....
جه كاارم اللي كان ف العربيه والحرس بتاع عشق قاله ان فيه مشكله....
كارم:كرم فيه اي.....عشق هاانم انتي كويسه..
يحيي:الله وانت كمان....ما تيجي وهبسطك والله....
كارم:لا انت زودتها بقا....ومسك دراعه وقعد يضرب فيه بالبوكس وكذلك الحرس اللي مع عشق مسكوا الشباب اللي كانوا معاه وكسروهم......
عميد الكليه:اييه في اي ايه اللي بيحصل هنا....
كاارم:انت هتدفع غالي الحساب اووي....
رن تليفون عشق.....وهي مكنتش قادره ترد....ف رد كرم بالنيابه عنها....
كرم:احم ايوا ياقاسم بيه.....
قاسم بقلق:انت بترد علي تليفون عشق ليه ياكارم....هي كويسه..
كرم:انا كرم مش كارم ياقاسم بيه....حصل مشكله صغيره وهنحلها ف الكليه....لكن عشق هانم مموته نفسه من العيااط....
قاسم بصوت حهوري:لو عشق حصلها حاجه انا هطربق الكليه فوق دماغهكم...وهطربثها عليهم...انا جاااي حالا....
عشق ببكاء:ليه ياكرم قولتله....ليه...مش عايزه اعمله مشااكل....
كرم:عشق هاانم.....قاسم بيه لازم يعرف اللي حصل....والا هيقطع عيشي....
العميد:مش انا قولت فيه ايه....تعالوا كلكوا ورايا ع المكتب......
وفعلا مشوا ورا عشق......لكن عشق قابلت رسيل وعدي.....
رسيل بخضه:عشق مالك...عشق انتي كويسه...
عشق ببكاء:رسيل....كان...كان عايز يخدني....رسيل انا خايفه اوي....
رسيل وهي بتخدها ف حضنها:اهدي ياحبيبتي انا معاكي....اهدي ياروحي....
عدي وهو بيكلم كارم:هو ااي اللي حصل ياكارم.....
كارم:كان فيه واحد بيدايق عشق هاانم وكان يعني احم...عايز يخدها بالغصب.اكيد حضرتك فااهم.....وفضل يقول كلام عجيب......
العميد:اكيد هي اللي متربيه تربيه *****وهي اللي جرت ابني.....
دخل قاسم الجااامعه......بهيبته ووراه اسطول الحرس بتاعه....وطبعا كل اللي في الجامعه خاايف من منظر قاسم وهو داخل الجامعه....
دخل قاسم وسمع الكلام اللي قاله كارم...والعميد
قاسم بصوت جهوري:دا انا هطربق الجاامعه فوق دماغكوا واحد واحد........
العميد بصدمه وخوف:قا..قاسم بيه....خير حضرتك....
قاسم:وهيجي منين الخير وانت مووجود....
وشاف عشق اللي مستخبيه ف حضن رسيل...وبتترعش...لانها بطبعيتها حساسه وطيبه جدا.......
قاسم راح يجري عليها واخدها ف حضنه....وقعد يقولها كلام يهديها
قاسم:بس اهدي ياعمري اقسم بالله لاجبلك حقك....بس ياحبيبتي.....
يحيي:شوفت يابابا....شوفت اهي مرميه في حضنه ازاي...ماهي وحده *****
قاسم بصوت جهوري:كاااارم.....كرررم...هاتولي الكلب...دا...
مسك كارم وكرم يحيي....اللي خاف من نظره قاسم....
قاسم وهو بيسيب عشق:انت تعرف انت عملت اي.....انت جيت علي مراتي.....وكمل بصوت عالي عشان الكل يسمعه..........جه علي مراتي عشق هاانم الجوهري
العميد بصدمه:مرراتك...
____________♕______♕
اما بقا في حي اللي كانت عشق ساكنه فيه....روح محمود البيت لكن سمع حاجه خلته ميفتحش الباب......
زكيه:اهوو الكلب جوزنا الناقص لسه بيدور ع البت....
هديه بحسره:الصبي اللي شغال عنده قال انه بقا عصبي اوي....اتهبل ياعنيا....
فتحيه:والله تبقي علي جثتي لو اتجوز البت دي....يا احنا ياهي....
دخل محموود ف اللحظه دي وقال:انتوا التلاته طاالق....انتوا اختارتوا يا انتوا ياهي....وانا اخترتها هي......ف يالا بقا....مشوفش وش واحده فيكوا.......وعيالكوا خدوهم معاكوا....وعشق هجيبها وهتجوزها.....غصب عن التخين.......
التلات ستاات بغضب:بقا ياراجل ياناقص عايز تتجوز واحده قد عياالك......لا احنا هنربيك بقا...
وفضلوا التلات ستات يضربوا الراجل يعيني وقالوا انه ميشرفهمش انهم يبقوا علي زمته.....وفعلا كل واحده راحت بيت حد قريب ليهم......................
________♕_________♕
مايا راحت فيلا قاسم....عشان تطقس علي اخبار عشق....
مايا:احم انت تعالي عيزاك.....
الحارس ب ادب:اؤمري ياهانم.....
مايا:هي اي قصه البنت دي اللي شغاله عند قاسم بيه بالنسبالك
الحارس بعدم فهم:قاسم بيه وشغاله....قاسم بيه مبيشغلش عنده ستات غير ست اميينه مرات عم محمد هي اللي بتيجي تنضف كل فتره.........ولا قصدك علي عشق هاانم
مايا بغضب:مفيش هااانم غيري.....المهم عايزه اعرف عنها كل حاجه...
الحارس ب اسف واحترام:اسف ياهانم......مينفعش نطلع اسرار قاسم بيه برا...ديي فيها قطع عيشي.
مايا بغضب وهي بتمشي:احسن بردوو....
وف نفس الوقت كان فيه حارس سامعهم مشي ورا مايا ب حجه انه هيجيب فطار....وقطع عليها الطريق بالعربيه....
مايا بغضب:اييه ياحيوان انت مش بتشوف...اعمي...
الحارس 2:اسف يامايا هانم....سمعت بالصدفه وانتي بتتكلمي مع زميلي انك عايزه تعرفي حاجه عن عشق هاانم
مايا بمكر:يااريت وليك اللي تحبه....
الحارس:20 الف جنيه....
مايا ب الامبالاه وهي بتكتب شيك:خد اهو...اصرفوا دا نص المبلغ بقيت المبلغ بعد ما تديني اللي عيزاه......
الحارس:نتقابل يكرا ان شاء الله ف******
مايا:ماشي.. ومشت بالعربيه وهي ف قمه فؤحتها انها هتترف كل حاجه عن عشق وممكن تمسكها من ايديها اللي بتوجعها...وشغل الافلام الهندي دا.....
الحارس بعد مايا مشت:سامحني ياقاسم بيه...عارف ان حضرتك منبه علينا ان اسرار حضرتك متخرجش برا.....بس انا محتاج فلوس عشان اعمل لمراتي العمليه....ولو محصلش هتمووت....وانا مش هقدر اعيش يوم من غيرها.......
________♕______♕
البارت السابع عشر...
اتمني لكم قراءه ممتعه....
__________♕_______♕_
في الجامعه....
العميد بصدمه:مراتك....قاسم بيه انا اسف جدا...والله ما كنا نعرف انها..احم تخصك...
قاسم بصوت جهوري:حتي لو مش مراتي....اي بنت هنا ف الكليه المفروض يكون لها الاحتراام......حطوا بناتكوا مكانهم.....من امتي الاستهتار دا وكمااان في جمعتي.....الجامعه اللي بمتلك فيها اكتر من70 ف الميه.....اللي حصل دا مش هعديه ب الساهل.......
العميد:اكيد اول مره يعمل كدا...
رسيل بغضب:لا مش اول مره يعمل كدا....دا كان..بيحاول...بيحاول...انه....
عدي بغضب:بيحاول انه اي...
رسيل:احم.
عدي:اه طيب تعالي وربنا ما سيبك....يا *******
رسيل بصريخ:عشق.....عشق....فوقي...
عشق اغمي عليها من كتر الضغط اللي حوليها.....
قاسم وهو بيشتالها:فين عياده الجامعه......
الدكتور:اتفضل يا قاسم بيه من هناا......
قاسم وهو بيبصولهم:ماشي....انا هوريكوا غضب قاسم الجوهري.....
عدي:قاسم....روح شوف مراتك وانا هتصرف...
رسيل ببكاء:عدي انا هروح معاها....
وفعلا راحت معاها....
عدي:اي الاستهتار دا يا افندي انت وهو....دا قاسم هيخرب بيتكوا واحد واحد.........وبعدين بص ليحيي وقاله.....انت شكلك مش مظبوط........وبعدين شده عليه وهو بيفتشه..
يحيي بتوتر:في ايه حضرتك...وانت ممين...عشان تفتشني....
عدي بعظمه:انا العقرب.....المقدم عدي...
يحيي بتوتر وخوف وعرق:م م مقدم....
عدي بشك:مالك...
يحيي:مالي...في ايه....
عدي شده عليه:تعالي وانا اقولك مالك.....فتشه لقا معاه ماده بيضه في البنطلون من ورا.....
عدي بسخريه:ههه عرفت مالك...
العميد بصدمه:اي دا..
عدي وهو بيمسك الفون:الوو.....الرائد ادم....تعالي علي جامعه ******وهات معاك كام شرطي كدا.....بص ليحيي وهو بيتكلم....ههه لا دي حاجه بسيطه خالص.....قضيه مخدرات بس....مع السلامه...
العميد:مخدرات......
عدي بحده:ابن حضرتك بيتعاطي المخدرات.....من شهور....مدمن يعني....ودا بان عليه لما بيترعش....وطبعا سهل جدا انه يتكشف لما يقع مع العقرب......وديني لانفخك...عشان تحرم تبص لبنات الناس بعد كدا......وبعدين قال:هعمل حاجه اعتبرها هديه مني......وعلي صوته عشان الكل يسمعه..
عدي:كااام بنت هنا حاااول الواطي دا يقرب منها.....البنت اللي قرب منها تيجي تاخد حقها منه.....
يحيي:انت بتعمل اي.....بابا...اعمل حاجه
عدي:ما هو بابا دا معرفش يربيك....
العميد وهو بيروح ناحيه ابنه يحيي وصربه ب القلم وقال:انا صحيح معرفتش اربيك....ياريتك كنت مت مع امك وارتحت منك ومن قرفك....
وبالفعل البنات كلها....قعدت تضرب ف الواد يحيي يعيني جاامد لحد ما الواد اتغدغ....
واجا البوكس واخد يحيي واصحابه.....
العميد:احسن.....انا اسف جدا ياعدي بيه وهعتذر بنفسي خصيا ل قاسم بيه......
عدي:اياك تفكر تروح عند قاسم وهو متعصب ابعد عنه دلوقتي....
________♕_______♕_______♕__
اما بقا عند طاهر.... ف راح شركه قاسم وطلع فعلا... وراح عند مدام ملك السكرتيره....
طاهر: لو سمحتي ممكن اقابل قاسم بيه...
ملك: بخصوص ايه...
طاهر: احم.. موضوع شخصي...
ملك: قاسم بيه مش موجود حاليا مممكن جضرتك تيجي بكرا....
طاهر: طيب ممكن تجبيلي عنوان بيته...
ملك: اسفه جدا والله... قاسم بيه... مش بيعطي عنوانه لحد....
طاهر: طيب شكرا جدا.... مع السلامه...
___________
اما بقا ف عياده الجامعه...
قاسم:هي كويسه...
الدوك:هي كويسه....
قاسم بحده:اومال اي اللي حصل معاها...دا...
الدوك:هي بس من كتر الاحداث دماغها عملت ايرور....ف هي شويه وهتبقي كويسه....
قاسم:يعني مس محتاجه انقلها المستشفي...
الدوك:لا...هي محتاجه راحه بس.....هتفضل نايمه ساعه كدا ولا حاجه.....
اشتالها قاسم وخرج من الاوضه رغم اعتراض الدكتور لكنه مهتمش.......
رسيل:استاذ قالسم...انا هاجي معاك....
عدي من وراها:وانا قرطاس جوافه انك تروحي من غير ما تقوليلي......
رسيل:لا علي فكرا كنت هقولك...
قاسم وهو بيمشي:خلصوا مشكلكوا دي وابقوا تعالوا مش ناقص صداع......
عدي ورسيل:لحنا صداع...
رسيل:اي دا مشي....يالا ياعدي بسرعه...عايزه اطمن علي عشق..
عدي:هي هماكي اوي كدا...
رسيل بحب:تعرف مع انا معرفهاش غير من يومين....لكن قلبي ارتاح لها اوي...وحبيتها...
عدي:وانا بحبك....
رسيل بخجل:احمم...يالا نمشي...
وفعلا مشوا متجهين لقصر الجوهري....
_______♕____♕____♕
اما في حي القاهره
خرج عصام من السجن.....وراح جري علي بيت عشق....وفضل يخبط علي الباب لكن مفيش حد بيفتح...
الجاره:عصام انت خرجت من السجن حمد لله علي سلامتك.....
عصام:هي عشق فين...
الجاره:هحكيلك....وحكتله كل حاجه...
عصام:يعني مين دا اللي اخدها....وبعدين محمود الغبي دا كان هيتجوزها.....اكيد هو اللي عارف مكانها بس مش راضي يقول.....
وراح جري ع القهوه بتاعت محموود....
عصام بزعيق:عشق فين يامحموود
محمود:وانا ايش عرفني...
عصام:تلاقيك انت اللي خاطفها......دا احنا دافينينه سوا.....جرا اي يامحموود....انت هتقولي عشق فين ولا اقتلك.....
محموود:عشق انا معرفش مكانها....بس هلاقيها واتجوزها...
عصام:عشق مش هتبقي لغيري.....يااامحموووود......
محموود:لا عشق هتتجوزني انا....غصب عن الكل....ومش هسيبها غير يوم موتي.....
عصام بشر:يبقي يوم موتك اجا يا محموود.......ومسك السكينه اللي ع طبق الفاكه وغزها ف قلب محموود.....
محموود بوجع:ااااااه....عملتها ياعصاام...اه...
عصام بصدمه:اي اللي انا نيلته دا......انا مكنش قصدي اقتله....مكنش قصدي.....
وطلع يجري عشان يستخبي....لكن ازاي والحكومه مسكته....
الضااابط:انت غبي.....مره مخدرات ومره..قتل....انت خرجت من المخدرات...لكن القتل دي فيها اعداااااااام.......
شد عصاام المسدس من ايد العسكري وطخ الضابط....وقال
عصاام:هي موته ولا اكتر......مااااشي.....انا مش هقدر اعيش يوم من غيرك ياعشق.........وهووووووب قااام طاخخ نفسه.....
وصعدت الروح الي خالقها...
رجل 1:ربنا يرحمه مع انه ميجوزش عليه الرحمه...
رجل 2:كااان عااق ف الدنيا....
______________
اما في فيلا قاسم......
طلع قاسم عشق الاوصه وكانت معاها رسيل.....لكن قاسم نزل تحت عشان عدي...
قاسم:عملت اي مع الكلب دا..
عدي:دا هيقعد ف السجن معتش هيعرف يعيش.....
قاسم:ليه...
عدي بضحكه:هحكيلك.....وحكاله كل اللي حصل........
قاسم:اهو انا كنت ناوي اعلمه الادب.....بس اللي حصله دا رحمه مني....
وفضلوا يتكلموا شويه كتير
_________♕___
اما بقا عند طاهر....فكان قاعد هو وصحبه بيتكلموا.....
عزت:مبتسألش ليه ياندل....
طاهر:والله مشغول....قلبك ابيض بقا...
عزت:ما هو قلبي الابيض دا اللي موديني ف داهيه...اقعد...
وقعد طاهر وفضلوا يتكلموا ف حاجات كتير جدا.....
عزت:اه نسيت اقولك......دا الجامعه كلها كانت مقلوبه النهارده........تعرف مين اللي راح...
طاهر با الامبالاه:مين...
عزت:قاسم الجوهري.....
طاهر ب اهتمام:قاسم الجوهري....ليه...
عزت:والله معرف الموضوع....اصل انا اساسا كنت ف المحاضره....بيقولوا انه تقريبا مراته حد اتعرضلها.....وكانت ف مشكله وجه يشوفها......
طاهر:اي دا هو قاسم الجوهري متجوز....ازاي يابني.....
عزت:والله هما بيقولوا انا معرفش...
طاهر بحذر:متعرفش مراته دي اسمها اي...
عزت:باين ان اسمهاا...
تليفون طاهر رن وكان ابوه........وطلب منه انه يرجع البيت لان ولدته تعباانه....
ونختم بكدا بقا......
____________
كدا نبقي خلصنا من يحيي وعصام ومحموود.........
منورين والله...
قبل ماتخرجوا اتفضلوا الروايات الكامله من بداية الروايه من هنا
هنا 👇❤️👇❤️👇
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
روايات كامله وحصريه
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
1- روايةبداية الروايه من هنا
4 - رواية تزوجت سلفي
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
13- رواية عشقك ترياق
14- رواية حياة ليل
16- رواية لست جميله
20- رواية حبيب الروح
22- سكريبت غضب الرعد
24- رواية ملك الصقر
29- رواية شطة نار
30- رواية برد الجبل
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
32- رواية الداده رئيسة مجلس الإدارة
35- رواية حماتي
36- رواية انا وضورتي بقينا اصحاب
41- رواية روح الصقر
42- رواية جبروت أم
46- رواية شهر زاد وقعت في حب معاق
47- رواية أحببت طفله
51- رواية لم يكن أبي
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
52- رواية حورية سليم
53- رواية خادمه ولكن
56- رواية خادمة قلبي
57- رواية توبه كامله
61- رواية طلقني زوجي
63- قصة فتاه تقضي ليله مع شاب عاذب
64- رواية عشق رحيم
67- رواية أحببت بنت الد أعدائي
69- رواية حلال الأسد
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
71- رواية أسيرة وعده
76- رواية دموع زهره
79- رواية إبن مراته
82- رواية جبل كامله
86- قصة غسان الصعيدي
89- رواية صليت عاريه
90- رواية صليت عاريه
94- رواية مفيش رحمه
95- رواية شمس العاصي الجزء الاول كامله
100- سكريبت جمعتنا الشكولاته الساخنه
101- سكريبت سيف وغزل
102- رواية حب الفرسان الجزء الثالث
104- رواية رعد والقاصر
105- رواية العذراء الحامل
106- رواية اغتصاب البريئه
107- رواية محاولة اغتصاب ليالي
108 - رواية ملكت قلبي
109 - رواية عشقت عمدة الصعيد
110- رواية ذئب الداخليه
111- رواية عشق الزين الجزء الاول
112- رواية زوجي وزوجته
113- رواية نجمة كيان
114- رواية شوق العمر
115- رواية أحببتها صعيديه
118- رواية لاعائق في طريق الحب
119- رواية عشق الصقر
121- رواية بنت الشيطان
122- رواية الوسيم إبن الحاره والصهباء
123- رواية صغيرتي الجميله
124- رواية أخو جوزك
125- رواية مريض نفسي
127- رواية هكذا يكون الحب
128- رواية عشق قاسم
129- رواية خادمتي الجميله
131- رواية جوري قدري
133- رواية المنتقبه أسيرة الليل
134- رواية نجمتي الفاتنه
135- رواية ليعشقها قلبي
136- رواية نور العاصي
137- رواية من الوحده للحب