expr:class='data:blog.languageDirection' expr:data-id='data:blog.blogId'>

رواية عشقتها رغم صمتها الفصل الحادي والثلاثون والثاني والثلاثون والثالث والثلاثون والرابع والثلاثون والخامس والثلاثون بقلم حبيبه

 رواية عشقتها رغم صمتها الفصل الحادي والثلاثون والثاني والثلاثون والثالث والثلاثون والرابع والثلاثون والخامس والثلاثون بقلم حبيبه 


الصفحه الرئيسيه من هنا


رواية عشقتها رغم صمتها البارت الحادي والثلاثون والثاني والثلاثون والثالث والثلاثون والرابع والثلاثون والخامس والثلاثون بقلم حبيبه 

رواية عشقتها رغم صمتها الفصل الحادي والثلاثون والثاني والثلاثون والثالث والثلاثون والرابع والثلاثون والخامس والثلاثون بقلم حبيبه 


البارت 31من رواية 

عشقتها_رغم_صمتها

♡♕♕♕♕♕♕♕♕♡

امسكت ورد الهاتف ورنت على علي 

♡♕♕♕__♕♕♕♕♡

دخل علي شقته يشعر بتعب كبير بعد انهاكه فى الكثير من العمل ليحاول نسيان ورد 

دخل لغرفته والقى بنفسه على السرير وهو يتذكر حديثه مع ورد في المستشفى 

♡♕♕♕♕♕♕♡

تنهد علي بحزن شديد وقام ليتوضاء ويسجد لله لعل الصلاه تشعره بالامان والراحه 

♡♕♕♕♕♕♕♕♡

قام علي وتوضاء وسجد إلى الله واخذ يدعي الله ان يمنحه الصبر ويكون بجانبه وان يمحيها ويمحي حبها  من قلبه عشقها وهواها بشده 

اخذ يدعوا الله ♥

.......................... 

بعد فترة انتهى وذهب لغرفته للنوم وعندما دخل وجد هاتفه يرن مسكه علي علشان يشوف مين لاقها ورد تنهد وفتح..... 

علي: ايوه ياورد خير 🙂

ورد: وحشتني اووي ياض تصدق النهارده كان يوم ممل اوي مع احمد ده بس يلا الحمد لله انه خلص هييييح 

علي: تمام 👌

ورد بااستغراب: مالك ياض في ايه 

عادي مافيش حاجه عاوز انام بس 

ورد: والله من امتى ده مالك ياعلي في ايه 

علي: قولت مافيش ياورد في ايه روحي كلمي خطيبك احسن انا عاوز انام 

ورد: هو ايه اللي اكلم خطيبي يولع خطيبي انا عاوزه اكلمك انت 

علي: ليه ياورد ليه تكلميني انا وخطيبك يولع هااا 

ورد بأستغراب على قول هذا الكلام: عشان عشان عشان 

علي: ايوه عشان ايه ياورد قولي 

ورد: علشان احنا صحاب وانت ذي اخويا اكيد

علي: اصحاب ههههه اه نسيت طب بعد اذنك سلام علشان هنام 

ورد بعصبيه: هو في ايه مالك ياعلي حالك اتقلب في الكام ساعه دول ليه طب انا عملت ايه خلاك تكلمني كده ياعلي 

علي وخلاص جاب اخره واتعصب بشده: قولت مافيش حاجه انتي مابتفهميش بقالي ذفت ساعه بقولك عاوز انام عاوززززززز انااااااااام روحي كلمي الخرا خطيبك وحلي عني سلام عندي نوم. 

♡♕♕♕♕♕♕♕♡

اغلق على الهاتف ومن عصبيته رماه بكل قوته على الحائط امامه وجلس على السرير خلفه وحط ايده على وشه 

علي: سامحيني ياورد سامحيني بس بجد ماقدرتش اتحكم في نفسي سامحيني هوووف ياالله 

♡♕♕♕♕♕♕♡

اغلق على الهاتف ولكن ورد مازالات في مكانها لم تتحرك مازالات تضع الهاتف على اذنها ودموعها فقط تنزل من عينيها فصدمتها كبيره للغايه 

انزلت هاتفها وشدت الغطاء عليها وهي تبكي بمراره ولم تنطق ولو بكلمه واحده فقط دموعها الغزيره تتحدث ظلت فتره علي حالها هذا الى ان غلبها النوم 

🌺🌺🌺🌺🌺🌺

وصلت جميله للمنزل ودخلت 

جميله: ياناس يابشررررر

انتم فييين 

جرت عليها طفله صغيره في عمر 13 سنه. 

ريم: جوجو وحشتيني اوي اوي اوي 

جميله: قلب وروح جوجو من جوه انتي 

ريم: جبتيلي شكولاته وايس كريم

جميله: جبتلك ياروحي 

بس فين ماما 

ريم: في المطبخ بتحضر الاكل 

جميله: ماشي ياحبيبتي خدي انتي الشيكولاته دي وروحي ذاكري 

ريم: ماشي 

ثم تركتها وذهبت جميله لامها 

جميله: الله ياعيني ياعيني علي الريحه الحلوه اللي جايبه اخر الحاره 

نظرت لها ليلى باابتسامه جميله 

ليلى: يابكاشه انتي 

جميله: هههههههه اجدع برفع من روحك المعنويه العسل اللي شبهك دي 

ليلى: طب يلا خدي الحاجات دي وجهزي السفره علشان الاكل قرب يخلص

جميله: عيوني ياجميل 

🌺🌺🌺🌺🌺

امال: احم يونس كان حايب  يعتذر منك علي اللي عمله وعن غلطه الكبير ده 

سعاد بدرامه: لا ياحبيبتي لاء دا يونس ذي ابني وبحبه اكتر من ابني ويبقى اخو ياسر التاني يعني لو قتله ياختي براحته وفداه دا ابني التاني...... 


يونس في سره: دا انتي عليكي محن ياختي اخ بس لو مش امي كنت عملتك انتي وبنتك المسهوكه وابنك الصايع ده كفته كنت فرمتكم باايدي اوووف صبرني يارب قبل ماانفجر..... 

امال: علشان ابنك لازم يعتذر برضو ولا ايه يايونس... 

يونس بدرامه: اه طبعا طبعا طبعا 

انااسف ياخالتوا معلش ماتزعليش مني 

سعاد: ولا يهمك ياقلب خالتوا...... 

يونس: يلا بعد اذنكم علشان الوقت اتأخر

خرج يونس واثناء سيره وجد باب غرفة اسيا مفتوح والنور يخرج منه

♡♕♕♕♕♕♕♕♕♡

 جاء ليغلقه وجد اسيا تصلي الي الله ♥

ابتسم بحب وجاء ليذهب سمع شهقات بكائها..... 

........................ 

ضم حاجبيه بأستغراب ولو يفهم لما تبكي 

فالم يستطع الذهاب وجلس على اقرب مقعد لانتظار انتهائها...... 

................ 

بعد فتره انتهت اسيا. 

من صلاتها ودعائها. ثم قامت واخذت سجادت الصلاه وجائت لتلفت وجدت يونس امامها وينظر لها بأستغراب 

♡♕♕♕♕♕♕♕♡

وقفت اسيا مكانها ونظرت له ببرود 

يونس: انتي كنتي بتعيطي وانتي بتصلي ليه. 

رفعت احدي حاجببها بهدوء ورفعت كتفيها كاانها تقول له عادي مش مهم... 

رفع يونس حاجبه ايضآ

يونس: افندم دا اللي هو اذاي ده

............... 

قررت اسيا نفس الحركه فااستفزت يونس بشده. 

يونس: هو في ايه مالك بتكلميني ليه كده اسلوبك مستفز ليه كده معايا يااسيا.... 

♡♕♕♕♕♕♕♡

وضعت اسيا يدها علي راءسها كاانها تقول له فكك 

يونس: والله لا الظاهر انك واخده ضربة شمس النهارده واثرت علي مخك انا بس هاعدي طريقتك دي كااني ماشوفتش حاجه النهارده وبكره لينا كلام تاني. سلام يااستاذه

ذهب يونس وظلت اسيا مكانها تنظر لها بحزن شديد وقلبها يعتصر المآ ولكن تظن ان هذا افضل له وذهبت هي ايضآ للنوم لتهرب من كل هذا

♡♕♕♕♕♕♕♕♡

 في ڤيلا عز الدين... 

كان يجلس علي كرسيه الهزاز ليلآ يشرب سيجارته.... 

دخلت شاهي من باب المنزل وقفت امامه وهو ايضآ 

شاهي وهي تضمه: بيبي وحشتني اوي ياروحي 

عز الدين: كنتي فين كل ده 

شاهي بدلع كنت في حفله تبع ناس صحابي ياروحي اسف......... اااااه


البارت32من رواية 

#عشقتها_رغم_صمتها

            #حبيبه 

عارفه اني طولت براخه اعذروني بس مخي ابن الورمه كان واقف  هحاول اقدمها شويه 🤦‍♂️


♡♕♕♕♕♕♕♕♡

ذهب يونس لجانحه وهو يكاد ينفجر من غيظه من اسيا واسلوبها معه نص.... 

يونس: تمام يااسيا تمام الظاهر اني اتساهلت معاها كتير ولازم اعيد ظبطها من اول وجديد اصبري عليا يااسيا 

............. 

ثم ذهب لاخذ حمام منعش ويذهب للنوم 

♡♕♕♕♕♕♕♕♡

عز الدين: كنتي فين كل ده ياشاهي 

شاهي وهي تقترب منه : 

سوري يابيبي كنت في حفله مع صحابي اسف......... اااااه 

♡♕♕♕♕♕♡

غضب عز الدين بشده فاهو كان غاضب من فعلة يونس اصلا

 وقام من مكانها ورزعها كف محترم وقعها على الارض 

شاهي: اااااااه عز انت اتجننت ايه اللي بتعمله ده 

نزل عز الدين لمستواها واقترب منها...... 

عز الدين: لما تطلعي تصيعي لحد دلوقتي ومن غير مااعرف لاااااااااااااااااء مش حتة بت صايعه بتاعت السرير وبس تكون في بيتي وماعرفش حاجه لاء دا انا اطلع بروحك في ايدي وبدم بارد كمان فااااااهمه ولا افهمك بمعرفتي 

شاهي بخوف منه: ف. فا. فااااا. 

عز الدين بغضب وصوت عالي: انطقيييييي 

انتفضت شاهي من مكانها بخوف..... 

شاهي: فاا فاهمه فاهمه 

عز الدين وهو يربط على ظهرها العاري: شاطره شاهي حبيبتي العسل شاطره وبتسمع الكلام 

.............. 

ثم اخذ يعبث في ظهرها بطريقه مقززه للغايه

عز الدين بشهوه كبيره: شكل السهره هاتبقى صباحي يلا بينا ياجميل تعالي هاقولك حاجه سر فوق..... 

ثم ذهبوا لفعل ماحرمه الله بينهم..... 

♡♕♕♕♕♕♕♕♡

كانت جميله تاكل هي وامها واختها في جو مليئ بالمرح والضحك الا ان اتاه اتصال..... 

جميله: الوو 

وليد: جميلتنا عامله ايه 

جميله: احسن منك 

وليد: هههههه بعشق لسانك اللي بينقط عسل ده 

جميله: اخلص ياوليد عاوز ايه مش فضيالك  

وليد: وماله يبقى تفضيلي يامزه علشان في مصلحه جامده جدا 

هايجي منها شوية فلوس عنب 

جميله: اشجيني ياابو العريف

وليد: حفله يابت من بتوع ولاد الذوات حاجه كده اوبها هناخد فيها قرشين حلوين ومحتاجين رقاصه مزه هاترقصي ساعه وهانمشي ولا من شاف ولا من درا وهتاخدي قرشين حلوين ها ايه رأيك 

جميله: امممممممممم هي ساعه واحده هاجي واخلص وامشي على طول تمام 👌

وليد: هههههه تمام ياجميل 

جميله: سلام 👋

اغلق وليد الخط 

وليد بخبث: هههههه ليك شوقه ياحلو هههههه 

♡♕♕♕♕♕♕♡

ذهب جميع ابطالنا للنوم 

للاستعداد ليوم جديد 

♡♕♕♕♕♕♡

استيقظت اسيا من نومها  واخذت حمام منعش وارتدت ثيابها وهي عباره عن دريس وردي وطرحه بلون الاسود ويزينه حزام اسود... وادت فرضها ودعت ربها ان يوفقها فى حياتها... وخرجت نزلت وجدت الجميع على الفطار ومن ضمنهم يونس. التي لم ينظر لها حتى... 

نظرت له اسيا  بحزن ولكن لم تهتم وابتسمت لهم... 

امال: صباح الورد ياحبيبتي يلا اقعدي افطري 

هزت اسيا راءسها بنعم وجلست 

ظلت تنظر له بااستغراب وغيظ.... وظلت تسأل نفسها...

اسيا في نفسها: ايه ده هو ماله ده مش معبرني ليه كده دا حتى مابصليش بصه واحده ولا قالي صباح الخير حتى يوووووه هو انا واجعه دماغي ليه كده مش ده اللي انتي عاوزاه اتهدي بقى واسكتي 

ثم نظرت له وجدته يضحك مع ياسمين ابنة خالته..... 

اسيا بغيظ: اعااا يعني اقوم اقتله ابن الجزمه ده واخلص... لا لا لا اتهدي يااسيا دا ذي اخوكي اتنيلي حطي جزمه في بوقكك وماتبصيش عليه تاني كرامتك بتتهان ياصلاح منك لله ياايونس ياابن الورمه... 

......... 

كل هذا يحدث ويونس يراقبها من دون ان تراه وهو يمسك نفسه من الضحك عليها وعلى وجهها المضحك.... 

♡♕♕♕♕♕♡

انتهى يونس من فطاره ونظر لاسيا. 

يونس: مش يلا بينا يابرنسيسه 

نظرت له اسيا وتركت طعامها ووقفت بكل كبرياء وذهبت امامه 

نظر لها يونس برفع حاحب 

يونس فى سره: ماشي ياست المنفوخه اما وريتك 

............ 

ذهب يونس وقبل راس امه واخته 

يونس: صحيح ياامي انا عزمت ياسين النهارده على الغدا علشان عندي شغل معاه انا وعلي.. 

امال: ينور ياحبيبي دا بيته وكمان الواد ده واحشني اهو يقضي اليوم معانا 

يونس: مايحرمنيش من حنيتك أبداً ياقلب يونس

امال: ولا يحرمني منكم ياحبيبي 

سعاد فى سرها: ايه المحن ده 

يونس: يلا بعد اذنك هاروح انا الشركه وهاجي على الغدا انا وياسين وعلي. 

امال: ماشي ياحبيبي ربنا معاك ويحفظكم يارب خلي بالك من اسيا وبلاش تتعصب عليها

يونس: في عنيا... 

وذهب خلف اسيا وهو يتوعد لها.. 

خرج يونس وجدها تجلس فى السياره تنتظره.... 

ذهب اليها وركب بجانبها وذهبوا للشركه ولم ينظر لها حتى مما ذاد غيظها اكتر...

وصل يونس واسيا للشركه ودخلوا..

ذهب يونس للمكتب وقبل الدخول وقف امام مكتب السكرتيره...

يونس:ليلى علي بيه وصل 

ليلى بمياعه:لسه يايونس بيه 

يونس:تمام اول مايجي عرفيه اني عاوزه ويجيلي حالآ تمام 👌

ليلى:عنيا ياباشا 

يونس:اسيا خلي.....

نظر يونس وجد اسيا تنظر لليلى ومما تردي من ملابس فاضحه تظهر اكثر مما تخفي.

كانت اسيا تنظر لها وترفع نصف شفتها العلويه وحاجبها الايمين وكان منظرها مضحك

.........

لم يستطع يونس تمالك نفسه وضحك  بكل قوته بشده 

ليلى: خير يافندم ايه سبب ضحكتك

يونس بضحك: لا ابدآ ولا حاجه افتكرت حاجه ضحكتني بس المهم خلي اسيا معاكي دربيها تمام عرفيها كل حاجه فاااهمه

ليلى بخوف: حا حاضر

♡♕♕♕♕♕♕♕♕♡

صحي علي من نومه ولما صحي افتكر ورد واللي حصل تنهد بحزن وقال....

علي: مش قادر ياورد مش قادر انساكي ولا قادر اشيلك من قلبي انتي عامله كاانك دخلتي وربعتي جواه والله ماقادر انساكي 

بس لاء هنساكي غصب عني لازم لازم انساكي علشان كده لازم ابعد يارب قويني..... 


 وقام دخل الحمام  اخذ حمامآ ينعشه.... 

انتهى من حمامه وخرج وارتدى ثيابه وذهب للشركه....

عندما وصل قبل الدخول وجد السكرتيره تبعه تبلغه باان يونس يريده حالآ...... 

ذهب علي اولآ ليونس ليرى ماذا يريد. 

دخل علي 

علي: حبيب قلبي اللي واحشني 

يونس: بس ياض 

علي: ماشي ياعم خير

يونس: مالك ياعلي انت كويس 

علي: ماانا قدامك فل اهو

يونس: علي بقولك مالك عينك حزينه ليه في حاجه حصلت معاك طيب 

علي وهو يداري حزنه: ياعم ماتخافش انا ذي الفل وبعدين لو في حاجه هاقولك علي طول. 

يونس: متاكد 

علي: اكيد ياجدع 

يونس: تمام المهم ياسين جاي  النهارده انا عازمه علي الغدا جهز نفسك تمام

علي: اشطا

يونس: ماتجيب البت ورد معاك هي كمان 

علي بحزن: لاء بلاش 

♡♕♕♕♕♕♕♕♕♡

كانت سعاد وامال وياسمين يجلسون امام التلفاز. 

سعاد: الا صحيح ياامال هو هو يونس لحد دلوقتي مافكرش يتجوز 

امال بحزن: حاولت معاه كتير بس بيرفض 

سعاد بخبث: ااااه وكمان البت ياسمين تعباني معاها اوي ياامال ياختي بس ايه بتعز يونس اوي اوي اوي 

كان نفسي تكون ليونس بس..... 

سعاد: لا ياامال ياختي ماتفهمنيش غلط ذلت لسان بس والله مااقصد على العموم انسي انسي

 

ذهبت سعاد وهي تبتسم: وتركت امال تفكر في كلامها. 


❤️💙💙💙

البارت33من رواية

#عشقتها_رغم_صمتها

          #حبيبه

استيقظت ورد من نومها مبتسمه..... 

ورد: امممممم زمان الواد علي نايم اما اروح اكلم..... 

............... 

وقبل ماتكمل ورد كلامها افتكرت اللي حصل فصمتت بحزن شديد ونزلت دمعه من عينها 

ورد بااستغراب: مالك ياورد في ايه معقول بتعيطي بطلي هبل خليكي قويه انتي مش كده ياورد طب ليه انا بعيط علشان علي يمكن علشان بعزه اوي واتعودت عليه اه اه اكيد علشان كده 

بس لاء مش انا اللي تكلم حد باعها هو شكله مابقاش طايقني خلاص براحته اما اقوم اخد دش والحق اصلي والبس  واطير علي الشغل 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹

علي: لاء

يونس: لاء ليه مش فاهم

علي: عادي يايونس 

يونس: عادي ايه في ايه يابني فهمني مالك كده 

علي: قولتلك مافيش يايونس يلا سلام عندي شغل 

يونس: استنى هنا هو ايه اللى تمشي كده من غير ماافهم ماتنطق ياعلي فى ايه والله ماهاتخرج من الباب ده غير لما افهم 

♡♕♕♕♕♕♕♡

قعد علي على الكرسي خلفه واخرج تنهيده حاره بحزن شديد 

علي: بحبها يايونس بحبها اووي والله 

يونس: بتحب مين مش فاهم 

علي: ورد 

يونس بفرح: بتهزر 

علي: لأ بجد انا مش بس بحبها انا بعشقها مش قادر ابطل تفكير فيها بحلم بيها هي وبس لما بتزعل قلبي بيوجعني انا بحس اني هاموت فى بعدها 

يونس: تؤتؤتؤ ياقلب امك ياعلي دا انت وقعت على وشك ولا حدش سمى عليك ياحبيبي للدرجه دي بتحبها ياعلي

علي بحزن: واكتر من كده مش عارف اشوف غيرها قدام عيني يايونس

يونس: طب مستني ايه ماتروح تدخل البيت من بابه وتتقدم يابني

علي بتنهيده حزينه: لأ مش هاينفع 

يونس بااستغراب: مش هاينفع ليه لامؤخذه 

علي: علشان اتخطبت لواحد تاني 

يونس: ننعم طب اذاي هي مش بتحبك 

علي بتنهيده: مش عارف

يونس: اذاي مش عارف 

علي: مش عارف يعني مش عارف يايونس 

يونس بنفاذ صبر: فهمني ياعلي هي بتحبك ولا لاء ومخطوبه اذاي 

علي: مش عارف انا مش معرفها اني بحبها وهي اصلا مش بتحب خطيبها دي وافقت بس علشان امها بس 

يونس: بص ياعلي مش هاقولك غير حاجه واحده مادام هي مش حابه خطيبها ده وانت لو بتحبها المفروض تتمسك بيها وتحارب علشان تبقى ليك لكن تسيبها كده وتسكت يبقي مش بتحبها ياعلي

♡♕♕♕♕♕♕♕♡

علي: طب انا ماعرفش بتحبني ولا لا 

يونس: اتاكد ياعلي فيها ايه يعني قرب منها واتاكد بس بلاش تبعد عنها يابني كده انت بتضيع حبك باايدك يااهبل اتمسك بيها ياض ... 

علي بفرح: حبيبي ياابو الانس هات حضن ياض

يونس: غور ياض من هنا بقرف 

علي: ماشي يايونس ياابن امال 

يونس: غور ياض من هنا

علي: هههههه ماشي هاروح انا اصالحها واجي اصل ذودتها اوي امبارح

يونس: طير

علي: سلاموز

♡♕♕♕♕♕♕♕♡

ليلى: مستر يونس يوسف بيه بره عاوز حضرتك 

يونس: خليه يتفضل 

يوسف: يونس باشا واحشني

يونس: اهلا اهلا يوسف بيه مش شيفينك من ساعت اخر شغل بينا 

يوسف: ظروف والله وشوية مشاكل في الشغل يايونس بيه 

يونس: ربنا يعينك يارب اتفضل اتفضل تشرب ايه بقى

يوسف: مالوش لزوم تتعب نفسك انا بس جاي اقولك حاجه وهامشي علي طول 

يونس: لا تعب ولا حاجه يلا قولي الاول تشرب ايه وبعدين تقولي 

يوسف: خلاص ماشي لو كده يبقى ياريت لو قهوه مظبوط

يونس: ليلى 

ليلى: تحت امرك يافندم 

يونس: اتنين قهوه مظبوط بسرعه

ليلى: حاضر 

♡♕♕♕♕♕♕♡

يونس: ها قولي بقى ياسيدي كنت حابب تقول ايه بقى

يوسف: كنت بس عامل حفله بسبب اخر صفقه كسبتها وكنت حابب تشرفني وتنورني 

يونس: شرف ليا طبعا اكيد هاجي انا والواد علي 

يوسف: الحفله هاتنور بيكم يلا بعد اذنك انا هاستأذن 

يونس: طب والقهوه يابني 

يوسف: معلش بقى مره تاني 

♡♕♕♕♕♕♕♕♡

وصل علي للمشفى ووصل لمكتب ورد دخل ملقهاش سأل عنها عرف انها بتشوف مريض وجايه فقرر يستناها. 

♡♕♕♕♕♕♕♡

انتهت ورد من شغلها وراحت لمكتبها لقت علي

علي: مفاجأه مش كده

ورد: عاوز ايه لو سمحت انا عندي شغل يافندم 

علي: لسه زعلانه منى ياوردتي....... 


تركته ورد وذهبت لمكتبها وجلست عليه تعمل في بعض الاوراق

ورد: لو سمحت يافندم عندي شغل 

علي: ورد رودي عليا 

.................. 

 لم تعيره ورد اي اهتمام واكملت عملها... 

علي ينفاذ صبر: ورد في ايه ماتردي عليا 

.... 

لم تنظر له ورد. 

علي: ورد انا بكلمك علي فكره مش بحب الاسلوب ده...

 

غضبت منه ورد وقامت وضربت علي المكتب بغضب....... 

ورد: اسلوب اسلووب 

اسلوب ايه يااستاذ علي 

انهي اسلوب بالظبط طب خليني غلطانه.. 

انت بقى عاوزني اقولك ايه امبارح تهني وتهين كرامتي وتقفل في وشي السكه وجاي دلوقتي عاوز تهزر وتضحك وخلاص اييييييييه هو انت ماعندكش دم مابتحسش باللي حواليك انت عاوز ايييييييه عاوز تغلط وقت ماتحب وتهين  وقت ماتحب ولما وتعوز تصالح عاوز تيجي تلاقيني بقولك حاضر عنيا انت تأمر يلا نرجع ذي الاول. 

ليه لدرجه دي مافيش عند امي دم ماعنديش كرامه. 

علي: ولا عاش ولا كان اللي يقول عليكي كده انتي ست البنات ياقلبي

 

ورد وقد بداءت الدموع تتلقلق فى عيونها: عاوز ايه ياعلي بعد ماقولتلي روحي لخطيبك وحلي عني عاوز ايه بعد ماحسستني اني برمي نفسي عليك دا انت الوحيد اللي كان ليا واحب اتكلم معاه ياشيخ وبحب اكلمه دا حتى اللي اسمه خطيبي ده مش بحب اكلمه تقوم تيجي تقولي كده ياعلي كلامك جرحني اوي ياعلي زعلت من نفسي اوي .... 

سبني ياعلي فى حالي وابعد عني ارجوك سبني في حالي... 


علي: لأ 

ورد بدموع: لأ ايه بقولك ابعد عني يااخي مش ده كان طلبك... 

علي بحزن: لأ ياروحي مش هابعد عنك ياورد اطلبي من روحك تطلع من جسمك بس انا مش هابعد ياورد مش هابعد 


ورد: بس انا اللي مش عاوزه اعرفك تاني ياعلي

علي: وانا مش هابطل اتأسف ليكي علشان تسامحيني ياوردتي. 

اسف اسف اسف اسف سامحيني علشان خاطري اللهي يارب لساني كان اتقطع وقتها 

 

ورد بدموع: بعد الشر 

علي: طب خلاص والنبي ماتزعلي كنت متعصب وقتها والله وللاسف جت فيكي انتي خلاص بقا علشان خاطري ماتزعليش انا اسف 

دا انا لولو. 

ورد باابتسامه: ماشي ياعلي هسامح المره دي بس او اتكررت تاني صدقني مش هاعرفك تاني ياعلي.  


علي بفرح: لا تاني ولا تالت ولا رابع حتى توبه من دي النوبه مش هاكررها تاني. 

ورد: هههههه ماشي يامجنون المهم انا فاضيه وماعنديش شغل وهاموت من الجوع قوم اعزمني علي كشري. 


علي: مفجوعه من يومك عمومآ الواد يونس عامل عزومة غدا وعازمك عليها 

ورد: طب وماما لازم اعرفها وبعد خطوبتي دي اكيد هاترفض.. 


علي: اممممممممم بصي احنا نكلم الراس الكبيره يشوف حل 


ورد: مين ده مش فاهمه 

علي: ابو الانس حبيب قلبي الغالي استني بس 

اخرج هاتفه وضغط علي بعض الازرار

♡♕♕♕♕♕♕♕♡

انتهى يونس من عمله وكلم ياسين ان يذهب للبيت وخرج للذهاب 

نظر يونس لليلى


يونس: ها ياليلى اسيا فهمت النظام 

ليلى: اه يافندم شرحتلها كل حاجه وهي فهمته وبدات تشتغل. 

يونس: طب كويس 

ليلى: بس ماعلش يافندم هي هاتبقى سكرتيرت مين 

يونس: انا

ليلى بااستغراب: طب وانا يافندم 

يونس: هاتشتغلي مع استاذ علي 

ليلى: بس استاذ علي عنده سكرتيره يافندم

يونس: مضطره تسيب شغلها بسبب جوازها وانشغالها علشان كده هاتمسكي انتي مكانها علشان انتي فاهمه شغلها كويس وانا بثق فيكي 


ليلى: اه تمام يافندم تحت امرك 

....................... 

ثم نظر لاسيا وجدها تنظر لبعض الاوراق وايضآ رافعه نصف كم يدها وقالعه جزمتها وتضع القلم فى فمها

مما ذاد من غضب يونس بشده. 

يونس بغضب حاول يداريه: مش يلا يابرنسيسه ولا ايه 


نظرت له اسيا وجدته ينظر لثيابها بغضب شديد 

خافت من نظرتها لها وعلمت ماسببها  وبسرعه غطت يدها وجريت علي بره 

خرج يونس خلفها وهو يتوعد لها.... 

♡♕♕♕♕♕♕♕♡

خرج يونس لقى اسيا فى العربيه تنتظره 

ركب عربيته وانطلق بها بدون كلمه واحده 

يونس في سره: بقى بتعاندي معايا وحيات امي لانفخك يااسيا الكلب انتي ماشي انا هاعرفك اذاي دراعك يبان مااااااشي 


اسيا فى سرها: بصي يااسيا ياعسل انتي اول ماتوصلي للبيت اجري علي اوضتك وتربسيها صح صح فكره حلوه برضو علشان لو الفكره دي ماتعملتش هايطلع عين امك دا اهبل ومجنون وغبي ويولع فيا لو اتعصب ويبقى الله يرحمك يااسيا يابنتي  احيه احيه 

............. 

سمع يونس رنة هاتفه 

يونس: ايوه ياذفت عاوز ايه ياعلي

علي: ايه يابني مالك كده اهدي يابيضه

يونس: اخلص ياعلي قول عاوز ايه انا مش فايقلك. 


علي: عاوز حل ياسيدي علشان والدت ورد توافق اجيبها علي عزومة الغدا 

يونس: كلم زينه تكلم والدت ورد وزينه هاتعرف تقنعها. 


علي: حبيبي ياابو مخ عسل انتي هات بوسه ياض


يونس: غور ياعلي قبل ماارجع في كلامي 


علي لاء ياعم خلاص سلاموز 


قفل يونس الهاتف وانطلق وهو غاضب 

ولم تستطيع اسيا النظر اليه حتى وظلت تنظر من النافذه بجانبها 

♡♕♕♕♕♕♕♡

رن جرس 🔔المنزل

امال: ام سيد ياام سيد 

زينه: دي في المطبخ مسحوله ياماما 

امال: طب قومي انتي افتحي 

زينه: حاضر يااامي

♡♕♕♕♕♕♕♕♡

فتحت زينه الباب وكان ياسين  .... 

 نفخت زينه... 

زينه: يافتاح ياعليم ايه رياح الخماسين اللي هبت فجأه دي. دي عملت ريحه ذفت. 


💙❤️❤️❤️❤️

البارت34من رواية 

#عشقتها_رغم_صمتها

      #حبيبه

🌺🌺🌺🌺🌺🌺

ورد: ها قالك ايه قالك ايه ها رد قالك ايه ها 

علي: اتهدي يابت وسبيني اعرف انطق 


ورد: سكتنا ياعم الفلحوص يلا اخلص بقى انطق قالك ايه 


علي: فلحوص كتك القرف في الفاظك جاموسه 

ورد: اتلم ياض لاظبطك 


علي: ماشي ياختي المهم هاكلم البت زينه وهي تكلم امك وتقولها انك هاتروحي تقضي اليوم معاها النهارده... 

وامك اكيد هاتوافق

 

ورد: اشطا يلا رن عليها عرفها....... 

علي: تمام حاضر 

♡♕♕♕♕♕♕♕♕♡

فتحت زينه الباب وكان ياسين ييتسم ابتسامه هادئه ....... 

زينه: ايه ياربي رياح الخماسين اللي هبت فجأه دي عملت ريحه  مقرفه اوي..... 


رفع ياسين احدى حاجبيه وهو يبتسم ابتسامه حانبيه.... 

ياسين: والله 

طب وسعي ياحلوه وسعي قبل مااقولك انا دي ريحة مين ياعنيا  

وسعي يابت انتي انا جعان 


زينه: انت بنأدم تافه ورخم ومستفز وبااااااا

امال: ياسين حبيبي انت وصلت 

ياسين: مزتي اللي وحشاني وسعي كده ياماما 

................. 

ثم ذق زينه بكتفه وهو داخل.... 

زينه: اااه مش تحاسب يااعمى انت ايه جاموسه داخله زريبه 


نظر لها ياسين وهو يضحك على غضبها الذي احبه مؤخرآ 

ياسين بغمزه: مقبوله منك ياجعفر حظك بس ان مزتي وحشاني والا كنت نفختك ياشبر واقطع انتي 

♡♕♕♕♕♕♕♕♡

زينه مش قصيره بس بالنسبه لياسين هي قزمه

♡♕♕♕♕♕♕♕♡

زينه بغضب جعل وجهها بالكامل مثل حبة الطماطم...... 

زينه: انا مش قصيره انت اللي طويل واهبل كتك القرف وانت شبه عمود النور كده..... 


ياسين وهو يذهب من امامها ويخرج لها لسانه: برضو شبر ونص ياجعفر

ههههه 

زينه: اعاااااااااااااا بارد ومستفز عمود نور صحيح......... 

ثم رن هاتفها... 

زينه: ايوه ياذفت الطين انت خير ياوش السعد عاوز ايه في ليلتك دي


علي ببكاء مصطنع: هو في ايه ياجدعان هو في حد مصلتكم عليا انتي والبقره اخوكي مالكم انتم الاتنين واخدني غسيل ومكوه كده ولا انا علشان غلبان يعني.. 


زينه: عليييي اخلص مش فيقايلك عاوز ايه لاقفل في وشك... 


علي: خلاص خلاص يبااااااااي نكد شبه اخوكي 


زينه: بتقول حاجه..  

علي: مابقولش ياحتة من قلبي.. 


لم تعلم ورد لما المها قلبها لذكره هذه الكلمة لزينه رغم علمها انها اخته...... 

علي: بص ياسطا ورد المفروض تيجي النهارده علي الغدا 

زينه: يامرحب دي وحشاني اوي بس مش فاهمه برضو ايه لزمتي انا.... 

علي: يابت اصبري اكمل 

زينه: كمل ياخويا.. 


علي: والدتها هاترفض عشان خطيبها وكده علشان كده عاوزينك ياعسليه تكلمي امها بنت ال......... اااااااااه


قرصته ورد في دراعه بقوه.... 

علي: عاوزينك تكلمي امها العسل دي تقنعيها انك انتي عزماها... 


زينه: عنيا حاضر علشان خاطر عيون ورد بس اما لو علشانك فاانت تولع بجاز... 

علي: ماشي ياجزمة الجزم واطيه من يومك


زينه: اخلص ياض هات الرقم تبع امها وسيبني هاقنعها وانت هات ورد وتعال علي البيت... 


علي: هوا ياروح الروح سلاموز.. 

زينه: الرقم يااهبل

علي: اه اه اكتبي 

.........  ....   ..... 

كلمت زينه ام ورد واقنعتها بقدوم ورد 

🌺🌺🌺🌺🌺🌺

 

في تلك الاثناء وصل يونس للبيت هو واسيا بدون نطق كلمه........ 

فور وصلوهم نزلت اسيا بسرعة البرق وجرت للداخل.... 

يونس: ماشي يااسيا بتهربي وحيات امي لانفخك بس اصبري عليا 

♡♕♕♕♕♕♕♕♡

دخلت اسيا لقت العيله كلها قاعده ومعاهم ياسين 

راحت لامال قعدت جنبها ومسكت دراعها...

امال: سوسو حبيبتي وحشتيني اوي.. 

ابتسمت لها اسيا بحب. 


دخل يونس وهو هايفرقع دور عليها بعينه لمحها جنب امه 

بصلها بغيظ وسكت 


امال: يونس مالك ياحبيبي حساك مش علي بعضك. 

بونس: مافيش ياحبيبتي انا كويس هاروح اخد دش واجي

 

ياسين: طب علي الاقل اقعد معايا دا انا ضيف ياعم. 

يونس: بس ياض 

ياسين: احم مستنيك ياحبيبي لحد ماتخلص

 

زينه: ههههه حلوتك يايونس ياللي معلمهم الادب ههههه 


ياسين: بس ياشاطره روحي العبي بعيد هش ياشبر ونص هش


زينه: هشه في بطنك يارخم  ياماما خليه يتلم

ويبطل برود بقى. 

 

امال: بطلوا بقى انتم الاتنين صدعتوني ايه ده انا حاسه اني بسكت اطفال مش شحط وشحطه اوووف.... 

♡♕♕♕♕♕♕♕♡

ثم نظرت لاسيا بجانبها 

امال: اسيا حبيبتي قومي انتي كمان غيري هدومك وانزلي  

.......................... 

هزت اسيا راسها بالموافقه وذهبت.....


وصل علي ومعه ورد. 

علي: انا جيييييييييييت


امال: لاء كده كتير كده كتير اوي هي ناقصه علي ياربي ماكفايه الجزم دول... 


علي: كدهون ياامولتي وانا اللي قولت امولتي هاتلبشلي المدلع والمتشخلع تقومي تقوليلي كده لأ اخص عليكي اخص لأ بجد اخص عليكي 


امال: بطل نحنحه ياض انت واتهد اما اسلم علي البت ورد اللي وحشاني دي 

علي: اه ومالوا ياختي سلمي ياختي سلمي 

♡♕♕♕♕♕♕♡

ذهبت امال لورد واخذتها بين احضانها. 

امال بحنيه: كده ياورد ماتسأليش دا انا حبيتك ذي مابحب البت زينه واسيا.... 

ورد بحب وباابتسامه حنونه: اسفه ياطنط بس شغلي والله نساني هو انا اقدر ماسألش علي القمرايه بتاعتنا. 


امال: اه يابت كلي بعقلي حلاوه كلي بس هاخد حقي منك النهارده وعقوبتك انك هاتفضلي معانا طول اليوم النهارده موافقه ابت.. 


ورد: ههههه احلى عقوبه طبعا موافقه عارفه انا حبيتك اوي ياطنط ربنا يخليكي لينا يارب ياقمرنا.... 

امال: ويخليكم ليا ياحبايبي يارب.... 

🌺🌺🌺🌺🌺🌺

كانت اسيافي طريقها لغرفتها.. 

في نفس  وقت خروج يونس من غرفته. 


تجاهلته اسيا واكملت طريقها.. 

يونس: لأ حلو حلو ماشي يااسيا ماااااشي تمام اللي يريحك اعمليه براحتك خااالص. 

اعملي حسابك دراعك اللي فرحانه بيه ده لو بان تاني قدام حد هاعلمك الادب باايدي فااااهمه. 

♡♕♕♕♕♕♕♕♡

انتفضت اسيا من صوته وعلمت انه غاضب. 

فااخذت باقي المسابقه جري🚴‍♀️

♡♕♕♕♕♕♕♕♡

 نزل يونس وبعد فتره ليست طويله نزلت اسيا خلفه واجتمعوا جميعآ علي الغداء. 

................. 

انتهى الغداء ولم يخلوا من مرح علي ومشاغبة ياسين لزينه ليثير غيظها. ونظرات يونس لاسيا التي تتجاهله ونظرات الحقد من سعاد وابنتها التي تراقب نظرات يونس لاسيا 

🌺🌺🌺🌺🌺

مر الوقت بسرعه عليهم واخذ علي ورد ليوصلها وذهب ياسين. 

وظلت باقي العائله في المنزل.... 

♡♕♕♕♕♕♡

امال: يونس كنت عاوزه اقولك حاجه 

يونس: اتفضلي ياامي 

امال: مش ملاحظ ان كده كتير عليك 

يونس: مش فاهم قصدك كتير اذاي. 

امال: اقصد ان الاوان تتجوز بقى نفسي اشوف عيالك قبل مااموت. 

يونس: نعم اتجووز  ودون اراده منه نظر لاسيا و........ 

♡♕♕♕♕♕♕♡

انت مين ياراجل  انت وعاوز ايه.. 

.....: ايه ده يخربيتك دا انتي ملبن وبداء في لعق شفتيه  لاء انا كده لازم ادوق 

.....: اقسم بالله تكون نهايتك لو قربت بس مني ياراجل ياناقص يااوفه. 

...: طب وحيات امك يارخ*يصه لاوريكي يابنت الك*لب. 


البارت 35من رواية

#عشقتها_رغم_صمتها

🌹🌹🌹🌹🌹🌹

جميله: عاوز ايه ياوليد بالليل كده 

وليد: ايه ياجوجوا ماانتي عارفه ان الليل ده بتاعنا يامزه...  


جميله: لخص عاوز ايه ياوليد. 


وليد: الحفله بكره بالليل عاوزك تخربيها مش هاوصيكي ياجميل هههههه 


جميله: نعم اخرب ايه ياذفت انت في ايه ياوليد ماقولتلك الف مره السكه دي مش ليا مش ليا فااااهم.... 


وليد: ياستي هو انا نطقت انتي اللي فهمتي قصدي غلط.... 


جميله: ماشي ياوليد سلام.... 

♡♕♕♕♕♕♕♕

قفلت في وشه السكه دون انتظار الرد منه حتى.... 

وليد: اه يابنت ال......... 

وحيات امي لوريكي واعرفك ان مش وليد اللي يتقاله لاء 

♡♕♕_♕♕♕♕♕♡

يونس: جواز ايه ياماما انتي عارفه اني رافض الفكره دي من زمان 


امال بعناد: انا عاوزه اشوف عيالك واربيهم يايونس انا مش هاعيشلك طول العمر يابني نفسي اشيل ولادك باايدي حققلي حلمي ده والنبي طب بص جرب فترت  خطوبه الاول . 


اجلسها يونس على اقرب كرسي لها... 

يونس وهو يقبل يدها: الف بعد الشر عليكي ياقلبي متقوليش كده ربنا يديكي طولة العمر وتربي ولادنا وولاد ولادنا كمان. 

♡♕♕♕♕♕♕♕♡

كل هذا امام اعين سعاد وابنتها اللتان يستمعون الي كلام امال بكل انصات  وينتظرون باقي كلامها بكل لهفه... 

♡♕♕♕♕♕♕♕♡

اما عند ياسر فى غرفته 

سهى: بيبي وحشتني اوي اوي اوي 

ياسر: انتي اكتر ياقلبي انا بحبك اوى ياسهى 


سهى: انا اكتر يابيبي 

المهم عملت ايه مع ابن عمك المليونير ده لسه ماخدتش حاجه 

ياسر: البيت هنا تحفه ولا الحراس حاجه كده روعه خساره كل ده فيه والله 

سهى: بكره كل ده ليك ياحبي 


ياسر: لسه الذفت اللي اسمه يونس يخربيته بجد حاجه صعبه اوي اوي. 


سهى؛معلشي يابيبي استحمل لحد ماناخد كل املاكه دي  

ياسر: بعون الله هاخليه يشحت ابن ال........ 

وحيات امي لابيعه اللي وراه واللي قدامه. 


سهى بخبث: ايه يابيبي مش هاتخليني اجي اعيش معاكم ولا ايه 


ياسر: هااااا


سهى: هو ايه اللي ها ياياسر مش ده كان وعدك ليا ولا ايه 


ياسر: اه اه ياقلبي طبعا هاجيبك بس اصبري عليا كام كده اظبط اموري علشان اعرف اجيبك: 

سهى: ماشي ياقلبي سلام 

♡♕♕♕♕♕♕♕♡

امال: طب لو بتحبني بجد وخايف عليا وعاوز تسعدني وافق وافق يايونس والنبي عشان خاطري لو خايف علي تعبي بجد وافق على طلبي ده  بترجاج. 


يونس مقبلآ يدها بحب:انتي بتقولي ايه ياامي اوعي اسمع كلمة بترجاك دي تاني  انتي ياست الكل تأمري ويونس ينفذ وبس انتي تاج 👑فوق الراس 


امال بدموع: طب والنبي ياحبيبي حققلي طلبي ده 

يونس بابتسامه حزينه: عيوني ياحبيبتي خلاص انا موافق. 

امال بسعاده: بجد والنبي 

يونس: اه ياحبيبتي بجد 

المهم عندي انك تفرحي  


امال: فرحانه ياحبيبي فرحانه اوي....  


يونس بحزن نظر لاسيا وجدها تنظر له والدموع في عينيها ولم يعلم انها على وشك الاغماء والسقوط من صدمتها و  تتمسك بقدمها بصعوبه وقلبها يؤلمها بشده كبيره....

نظر لها يونس  بحزن شديد وكاانه يقول لها  اسف. 

♡♕♕♕♕♕♕♕♡

نظرت له اسيا بقوه واخفت دموعها  وابتسمت له  بااتساع عكس مافي قلبها 


يونس : مين بقى ست الحسن اللي انتي اختارتهالي ياامي 

امال: ياسمين بنت خالتك 


يونس بصدمه: ننننننعم

ياسمين بنت خالتي سعاد اشمعنا هي يعني. 

وبعدين ياسمين ذي اختي. 


سعاد من بعيد هي وابنتها بصوت هادئ:

ياسمين: ياااااااي اخيرآ هافوز بيك يابونس مش مصدقه بجد يامامي هاموت من الفرحه. 


سعاد: لا صدقي ياقلب امك انا قولتلك اني هاخليه ليكي وبس. 

ياسمين: حبيبتي يامامي  

♡♕♕♕♕♕♕♕♡

امال: وليه بنت خالتك لاء ياحبيبي علي الاقل مننا وفينا وعلينا. وذي القمر ومافيهاش غلطه. 


يونس: بس يعنى يا......... 

ثم نظروا الى ذلك الصوت الصادر وجدوها اسيا تسند يدها علي الكرسي خلفها ويدها الاخرى تمسك دريسها 

ذهب اليها يونس بسرعه دون تردد....... 


يونس: انتي كويسه في حاجه تعباكي اجبلك الدكتور. 


اسيا باابتسامه وهي تنزع يده من عليها. 

هزت له راسها وكانها تخبره انها بخير..... 


يونس بحزن شديد 

متاكده انك بخير ابتسمت دون النظر له فكانت تتجاهل النظر اليه تمامآ 

هزت راسها بالايجاب على انها بخير.... 


امال: انتي بخير ياقلبي 

هزت اسيا راسها بالايجاب وهي تبتسم


امال: طب الحمدلله طمنتيني

♡♕♕♕♕♕♕♕♕♡

ظل يونس ينظر لها بحزن. 

امال: ها ياحبيبي رائيك ايه 

يونس وهو مازال ينظر لاسيا التي تتجاهله: 

لو اسيا وافقت انا هاقبل 

امال بشك: اشمعنا اسيا يعني 

يونس: بثق في قرارتها 


امال: ماشي 

ها يااسيا ياروحي ايه رأيك فى ياسمين كويسه ليونس مش كده 


يونس في سره: بصيلي يااسيا بصيلي والنبي كلميني في وشي تجاهلك ليا ده بيقتلني والله مش عارف ليه هاموت واخدك فى حضني يارب يارب فهمني اللي بيحصل معايا ده ايه.... 


اسيا باابتسامه لامال: هزت راسها بنعم


اغمض يونس عينيه بقوه بأألم وحزن 

ليس بيده فقلبه يؤلمه بشده 


اشارات انها تريد النوم وصعدت بسرعه لفوق... .


امال: ها ياحبيبي اسيا وافقت ها موافق انت كمان  علشان اروح اتقدم لياسمين. 


يونس بحزن وهو ينظر في اثار اسيا : اللي تشوفيه ياحبيبتي يلا هاروح انام انا علشان تعبان شويه وعاوز ارتاح..... 


امال: روح ياحبيبي وانا كمان هنام والصباح رباح


بعد ذهابهم. 

سعاد: يلا يابت لنتقفش ننام دلوقتي علشان بكره تجهزي فاهمه.. 

ياسمين بفرح: اكيد دا لازم ابقى قمر 14

سعاد: طب يلا ياختي يلا 


زينه بشك: لاءاكيد في حاجه بين الاتنين دول قلبي موغوش وبطني هاتوجعني لو مارضيتش فضولي ده لازم ادعبس لحد ماافهم واعرف في ايه يلا اطير انام وبكره افكر على الرايق 


تكملة الرواية من هنا


بداية الروايه من هنا


مجمع الروايات الكامله من هنا



إللي عاوز يوصله اشعار بتكملة الروايه يعمل إنضمام من هنا


 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  روايات كامله وحصريه 

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹


1- رواية اتجوزت جوزي غصب عنه


2- رواية ضي الحمزه


3- رواية عشق الادهم


4 - رواية تزوجت سلفي


5- رواية نور لأسر


6- رواية مني وعلي


7- رواية افقدني عذريتي


8- رواية أحبه ولكني أكابر


9- رواية عذراء مع زوجي


10- رواية حياتك ثمن عذريتي

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

11- رواية صغيرة الايهم


12- رواية زواج بالاجبار


13- رواية عشقك ترياق


14- رواية حياة ليل


15- رواية الملاك العنيد


16- رواية لست جميله


17- رواية الجميله والوحش


18- رواية حور والافاعي


19- رواية قاسي امتلك قلبي


20- رواية حبيب الروح


21- رواية حياة فارس الصعيد


22- سكريبت غضب الرعد


23- رواية زواجي من أبو زوجي


24- رواية ملك الصقر


25- رواية طليقة زوجي الملعونه


26- رواية زوجتي والمجهول


27- رواية تزوجني كبير البلد


28- رواية أحببت زين الصعيد


29- رواية شطة نار


30- رواية برد الجبل


31- رواية انتقام العقارب

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

32- رواية الداده رئيسة مجلس الإدارة


33- رواية وقعتني ظبوطه


34- رواية أحببت صغيره


35- رواية حماتي


36- رواية انا وضورتي بقينا اصحاب


37- رواية ضابط برتبة حرامي


38- رواية حمايا المراهق


39- رواية ليلة الدخله


40- سكريبت زهرة رجل الجليد


41- رواية روح الصقر


42- رواية جبروت أم


43- رواية زواج اجباري


44- رواية اغتصبني إبن البواب


45- رواية مجنونة قلبي


46-  رواية شهر زاد وقعت في حب معاق


47-  رواية أحببت طفله


48- رواية الاعمي والفاتنه


49- رواية عذراء مع زوجي


50- رواية عفريت مراتي


51- رواية لم يكن أبي

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

52- رواية حورية سليم


53- رواية خادمه ولكن


54- سكريبت لانك محبوبي


55- رواية جارتي وزوجي


56- رواية خادمة قلبي


57- رواية توبه كامله


58- رواية زوج واربع ضراير


59- نوفيلا في منزلي شبح


60- رواية فرسان الصعيد


61- رواية طلقني زوجي


62- قصه قصيره أمان الست


63- قصة فتاه تقضي ليله مع شاب عاذب


64- رواية عشق رحيم


65- رواية البديله الدائمه


66- رواية صراع الحموات


67- رواية أحببت بنت الد أعدائي


68- رواية جبروتي علي أمي


69- رواية حلال الأسد


70- رواية في منزلي شبح


🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


71- رواية أسيرة وعده


72- رواية عذراء بعد الاغتصاب


73- رواية عشقتها رغم صمتها


74- رواية عشق بعد وهم


75- رواية جعله القانون زوجي


76- رواية دموع زهره


77- رواية جحيم زوجة الابن


78- رواية حين تقع في الحب


79- رواية إبن مراته


80- رواية طاغي الصعيد



تعليقات



CLOSE ADS
CLOSE ADS
close