القائمة الرئيسية

الصفحات

آخر الأخبار

رواية دموع زهره الفصل السادس عشر حتي الفصل العشرون بقلم حوريه مصطفي رواية دموع زهره البارت السادس عشر حتي الفصل العشرون بقلم حوريه مصطفي

 رواية دموع زهره الفصل السادس عشر حتي الفصل العشرون بقلم حوريه مصطفي 

رواية دموع زهره البارت السادس عشر حتي الفصل العشرون بقلم حوريه مصطفي 

رواية دموع زهره الجزء السادس عشر حتي الفصل العشرون بقلم حوريه مصطفي 

رواية دموع زهره البارت السادس عشر حتي الفصل العشرون بقلم حوريه مصطفي 


رواية دموع زهره الفصل السادس عشر حتي الفصل العشرون بقلم حوريه مصطفي 


Part_16


يــــاسر بصلها بشر..


زهره بابتسامه: فيكوا تاخدوه علي مكانه المناسب اللي يستهله..


علي بضحك: مع السلامه يــــا بووس..


اللوا صابر بإبتسامة: شكرا ليكوا انتو ليكوا فضل كبير اني اقبض علي مجر"م خطير زي ده مطلوب للعداله..


ليـل بهدوء: احنا عملنا واجبنا مش اكتر يــــا سياده..‏


_غادر اللوا صابر ومن معه المكان..


علي بابتسامه: هطلع بره اعمل مكالمه اطمنهم في البيت ان احنا لقينا زهره..


ليل بحب: حضن زهره متعرفيش كنت عامل ازاي وانا مش لقيكي يا زهرتي كنت هتجنن عليكي..


زهره بابتسامه: بس انا مكنتيش خايفه ابدا تعرف لي..


ليل: لي..


زهره بحب: لاني عندي ثقه كبيره فيك وكنت متاكده انك هتقدر تلقيني..


ليل بحب عاشق: كنت خايف اخسرك يا زهرتي.. كنت وقتها ممكن يحصلي حاجه..


زهره بابتسامه: الحمدلله كل حاجه عدت علي خير يـا ليل ده بفضل ربنا ثم بفضلك..


ليل بابتسامه: يلا نرجع علي البيت لان الكل قلقان عليكي هناك..


زهره بابتسامه: يلا..


خرجوا لقوا علي ساند علي العربيه وبيكلم نفسه..


ليل بابتسامه: انت اتهبلت يــا علي بتكلم نفسك..


علي بابتسامه : ما انا زهقت بقالي ساعه وقف في الشمس مستني سيادتك..


زهره بابتسامه: احنا اسفين يا علي..


علي بابتسامه: عشان خاطرك بس يــا قلب اخوكي..


ليل بغيره: نعم يــا رو"ح امك..


علي بابتسامه بلهاء: اختي يــا عم انا حر..


ليل بغيظ: ليه انتو را"ضعين مع بعض انت نسيت انك مش ليك**


علي بحزن: لا يــا صاحبي منستيش اني مش عندي اهل.. اسف يــا مدام زهره لو كنت ضايقتك..


وركب سيارته ومشي..


زهره بحزن: مكنش ينفع اللي عملته ده يــا ليل حر"ام عليك..


ليل بحزن: انا مكنتش اقصد ازعله والله..


زهره مردتش عليه و ركبت العربيه ومشيت...


✰ـــــــــــــــــــــ✰


في قصر الشرقاوي..♥


سمر بدموع: انتي كويسه يــا حبيبتي حد عملك حاجه..


زهره بابتسامه: انا كويسه يــا حبيبتي متخافيش عليا..


سعاد بابتسامه: حمدلله علي سلامتك يــا بنتي..


زهره بابتسامه: الله يسلمك يــا داده..


سمر بحب: اطلعوا يــا حبايبي ارتاحوا لحد ما الاكل يجهز..


ليل بابتسامه: حاضر يـا امي..


في جناح ليل و زهره.. ♥"


ليل بحزن: خلاص يـا زهره انا اسف عارف اني غلطت في حقه..


زهره بغيظ: المفروض تعتذر منه مش مني انا يـا ليل..


ليل بابتسامه: هصالحه علي وقت الغدا يــا حبيبتي متقلقيش..


زهره بابتسامه: طيب..


ليل خد زهره في حضنه وناموا..


بعد مرور ساعه ليل صحي علي خبط علي باب الجناح..


ليل بنوم: مين..


سعاد من برا: الاكل جاهز يــا بني..


ليل بابتسامه: حاضر يــا داده انزلي انتي و احنا نازلين دلوقتي..


سعاد بابتسامه: حاضر يــا بني متتاخروش..


ليل : طيب..


بعد مرور فتره نزل كل من ليل و زهره..


علي طاوله الطعام..💜


ليل بتسال: امال فين علي مش موجود على الاكل ليه..


سمر بابتسامه: اخد شنطه هدومه وقال انو هو مسافر في شغل..


ليل بصدمه: ايه..


سعاد: مالك يـا ليل..


ليل بحزن: مفيش يـا داده..


✰ـــــــــــــــــــــــ✰


في الغردقه..💜"


علي سايق العربيه بسرعه كبيره وفجاه ظهرت فتاه امام العربيه


البت بغضب: انتي غبي ياض انت مفكر عشان راكب عربيه تد"وس علي الخلق واحد متخ"لف...


علي مكنيش مركز مع كلامها بس صدمته..


البنت بعصبيه: المفروض تعتذر مني دلوقتي حالا..


علي ببلاهه: ها..


البت بغضب: انت يا حيو"ان اعتذر والا هخليك تبات في السجن النهارده..


علي : لا ما هو اكيد انا بتخيل ..


#Part_17


علي: لا ما هو انا اكيد انا بتخيل..


البنت: ده شكله اهبل ده ولا ايه وسبته ومشيت..


علي فاق من سرحانه لما البنت مشيت وقال بصدمه دي نسخه من زهره..


علي ركب عربيته وبقي يفكر ازاي البنت دي نسخه من زهره لدرجه دي..


في مكان اخر..


في احد المنازل البسيطه..♡


هي: ريحه الاكل واصله لاخر الشارع يــا ست الكل..


الام بضحك: يــا بكاشه وبعدين كنتي فين لحد دلوقتي هاا..


هي كنت بدور علي شغل وانا راجعه كان في حيو"ان

هيخب" طني بعربيته..


الام «بسمه» بخوف: طيب انتي كويسه حصلك حاجه يــا قمر..


قمر بإبتسامة: انا كويسه يــا حبيبتي..


بسمه بإبتسامة: بعد كده تاخدي بالك..


قمر بجديه: تحت امرك يافندم..


بسمه بضحك: روحي يلا غيري هدومك لحد ما اجهز الاكل..


قمر بإبتسامة: حاضر يــا عسل..


✰ــــــــــــــــــــــ✰


في قصر الشارقاوي..♡


ليـل كان بيحاول يوصل لـ علي بس فونه مقفول..


زهره بتوتر: هااا يــا ليـل رد عليك..


علي بخوف: لا يــا زهره.. انا خايف عليه اوووي.. اتمني يكون بخير..


زهره بإبتسامة: ان شاء الله هيكون بخير يــا حبيبي..


ليـل شد زهره من ايدها وقال بهمس في اذنها وحشتيني اوووي..


زهره بخجل: وانت كمااان..


ليل شال زهره وحطها علي السرير وتسكت شهرازد عن الكلام غير المباح..


في صباح يوم جديد..♡


زهره بإبتسامة: ليـل اصحي هتتاخر علي الشغل..


ليـل شد زهره في حضنه وقال بنوم: نامي يــا زهره لسه بدري..


زهره بغيظ: قوم يــا ليـل الساعه8..


ليـل بنوم: لا انا عايز انااام..


زهره بغيظ: طيب سيبني اقووم عشان اجهز الفطار..


ليـل بهدوء: في خدم تحت هم يجهزوا الفطار نامي يــا حبيبتي..


زهره فضلت تلعب في شعر ليـل لحد ما غلبها النوم..


✰ـــــــــــــــــــــــ✰


في الغردقه.. ♡


علي كان بيفكر ازاي البنت دي شبه زهره..


لحد ما دخل عليه شخص قاطع تفكيره..


_الغردقه نورت يــا علي..


علي بإبتسامة: حبيب قلبي يــا ادم..


ادم حضن علي بسعاده وقال وحشتيني يــا ابو الصحاب..


علي بإبتسامة: وانت اكتر يــا ادم..


ادم بإبتسامة: ناوي تستقر هنا في الغردقه ولا هترجع القاهره تـاني..


علي بحزن: لا انا هفضل هنا ماليش مكان في القاهره..


ادم بهدوء: هو اتخانقت مع ليـل يــا علي..


علي بإبتسامة: حاجه زي كده..


ادم بمرح: احسن برضو عشان تفضل هنا معايا في الغردقه في الفرع اللي هنا..


علي بمرح: من عنيا بس سؤال هو مفيش اكل هنا ولا ايه..


ادم بضحك: طول عمرك همك علي بطنك يــا علي..


علي بضحك: اهم حاجه الصحه يــا حبيبي..


ادم بإبتسامة: انت هتقولي.. هخلي ساره تجهز الاكل..


علي بإبتسامة: طيب..


بعد فتره ليست طويله كان جاهز علي السفره..


ساره بمرح: البيت منور يــا سي علي بقالك فتره مش بتيجي تزرنا ليه..


علي بمرح: ما هو اكيد منور يــا ساره..


ادم بضحك: تبا لتواضعك...


علي بضحك: لا داعي للتصفيق دعوني اكل بصمت..


صوت طفله داخله من باب الغرفه..


وحشتيني يــا علي..


علي بحب: وانتي كمان وحشتيني يــــا وتيني..


وتين ببراءه: خليك هنا معانا معتش ترجع عند عمو ليـل لانه شر''ير..


علي بضحك شال وتين وقعدها علي رجله يعني عمو ليـل شر''ير..


وتين ببراءه طفله: ايوه..


ساره بإبتسامة: هاتها يــا علي عشان تعرف تاكل..


علي بإبتسامة: لا خليها انا مرتاح كده..


ساره بإبتسامة: اوكي..


بعد فتره انتهوا من تناول الطعااام..


علي بإبتسامة: استاذن انا بقا عشان محتاج انااام..


ادم بإبتسامة: ادخل نام جوا البيت واسع..


علي بإبتسامة: انا حاجز في فندق قريب من هنا..


ساره بتدخل: فندق ليه يــا علي انت مش بتعتبرنا عيلتك..


علي بإبتسامة: مش حكايه كده يــا ساره بس مش عاوز اتقل عليكم..


ادم بحب اخوي: ما تقولش كده يــا علي احنا اخوات قبل ما نكون اصحاب ادخل نام جوا يلا..


علي بإبتسامة: حاضر..


✰ـــــــــــــــــــــــ✰


في قصر الشرقاوي..♡


زهره بإبتسامة: عرفت مكان علي يــا ليـل..


ليـل بحب: ايوه يــا حبيبتي هو في الغردقه..


زهره بإبتسامة: في الغردقه بيعمل ايه..


ليـل بهدوء: قاعد عند واحد صاحبنا وهيستقر هناك..


زهره بدموع: ايه..


ليـل بحزن: مالك يــا زهرتي..


زهره بدموع:لي الكل بيبعد عني يا ليل انا ما صدقت ان بقا ليا اخ لي يسبني ويمشي..


ليـل بحزن: كفايه دمو''عك دي يــا روحي انا هفضل جمبك ع طول و مستحيل اسيبك....


زهره ابتسمت بحزن.. ومردتش عليه..


✰ــــــــــــــــــــ✰


بعد مرور شهر..


في قصر الشرقاوي..


ليـل بحب: مش بتاكلي ليه يــا زهرتي..


زهره بتعب: مش قادره بطني بتوجعني ومش طايقه ريحه الاكل..


سمر وسعاد ابتسموا بسعاده..


سمر بسعاده: مبروك يــا حبيبتي..


زهره داخت من ريحه الاكل وفقدت الوعي..


ليـل بصدمه وخوف: زهره..


ليـل شال زهره وطلع الجناح وطلب من سعاد تطلب الطبيبه..


في جناح زهره وليل..


ليل بخوف: زهره حبيبتي فوقي


بعد مرور فتره قصيره الدكتوره وصلت..


الدكتوره بعمليه: ليـل بيه ممكن تخرج بره لحد ما افحصها..


ليـل بخوف: لا..


الدكتوره بجديه: مينفعش يــــا فندم..


ليـل بصرامه: شوفي شغلك..


الدكتوره بدات تفحص زهره.. وبعدين قالت بابتسامه دي طبيعي جدا يــا ليـل بيه وخاصه في الفتره دي..


ليـل بهدوء: فتره ايه يــا دكتوره..


الدكتوره بعمليه: مدام زهره حامل في الشهور الاولي..


ليـل بصدمه: ايه زهره حامل.. وبعدين قال بسعاده يعني انا هكون اب..


#Part_18


الدكتوره بعمليه: مدام زهره حامل في الشهر الاول..


ليـل بصدمه : زهره حامل..

وبعدين قال بسعاده يعني انا هكون اب..


الدكتور بابتسامة: الف مبروك يـا ليل بيه وربنا يتتم حملها علي خير..


ليل بحب: امين يارب..


الدكتور بجديه: عن اذنك ومشيت..


مر ساعه من الزمن وليـل لسه قاعد جمب زهره متحركش..


زهره بتعب: ليـل..


ليـل بحب: عيون ليـل.. قلب ليـل.. حياه ليـل.. ♥


زهره ابتسمت بخجل..


ليـل بحب قرب من زهره وهمس في اذنها هتكوني احلي ماما في الدنيا يــا زهرتي..


زهره بصدمه: يعني انا هكون ماما وانت هتكون بابا يــا ليـل..


ليـل بسعاده: ايوه..


زهره بسعاده حضنت ليـل انا مبسوطه اوووي يــا ليـل..


ليـل بحب: وليـل مبسوط اكتـر منك يــا زهرتــي..


سمر وسعاد دخلوا وعلامات السعاده طاغيه علي ملامحهم..


سمر بابتسامة حب: الف مبروك يــا حبابيي..


زهره و ليـل بابتسامة: الله يبارك فيكي يــا امي..


سعاد بحب: انا عملت الاكل ده بنفسي عشان تتغذي وتاكلي كويس لانك ماكلتيش معانا..


زهره بابتسامة: تسلمي يــا داده..


ليـل بدا ياكل زهره بايده..


سمر و سعاد ابتسموا بسعاده وخرجوا..


بعد مرور خمس دقايق..


زهره بتعب: خلاص يــا ليـل شبعت معتش قادره اكل حاجه تاني..


ليـل بجديه مزيفه: حبيبتي لازم تاكلي كويس لانك مسؤوله عن طفل دلوقتي..


زهره بابتسامة: بس انا شبعت..


ليـل بجديه: زهره انا قولت ايه..


زهره بصتله بغيظ وبدات تاكل..


✰ــــــــــــــــــــــــــــ✰


في الغردقه..♡


في احد الشركات التابعه لـ شركات الشرقاوي جروب..


ادم بابتسامة: ما انت لازم يكون عندك سكرتيره يـا علي..


علي بهدوء: مش عايز يــا ادم.. انا مرتاح كده من غير سركتيره..


ادم ببرود: بلاش كلام كتيـر يـا علي عشان هنعمل «interview» هنا..


علي بغيظ: ماشي..


بعد مرور ساعتين..♡


ادم بتعب: لسه في حد بره يــا مروه..


مروه بابتسامة: ايوه يــا فندم لسه في بنت واحده موجوده بره..


ادم بارهاق: خليها تدخل..


مروه بجديه: حاضر يــا فندم..


مروه خرجت و دخلت بنت في غاية الجمال..


ادم بجديه: اسمك..


هي بابتسامة: قمر نور الدين يــا فندم وده الملف بتاعي..


علي رفع عينه من علي الفون بصدمه وقال: انتي..


ادم برفع حاجب: انتوا تعرفوا بعض..


قمر وهي بتبص لـ علي بقر"ف لا وهي دي اشكال تتعرف اصلا..


علي بعصبيه: احترمي نفسك يــا بت انتي شكلك مش عارفه انتي بتتكلمي مع مين..


قمر ببرود: لا معرفش..


ادم بجديه : كفايه..


قمر بعمليه: اسفه يــا فندم..


علي بصلها بقر''ف وخرج..


ادم بجديه: اتفضلي انتي يــا انسه قمر وإن شاء الله بكره هتتسلمي شغلك..


قمر بعمليه: تمام يــا فندم..


قمر خرجت لقت علي بيهزر وبيضحك مع مروه..


علي بضحك: وتيجي واحده ملهاش لازمه في المجتمع وتر"د علي اسيا"دها..


مروه وهي بتبص لـ قمر بقر"ف: حصل يــا فندم ومعظهم ناس بيئه اوووي..


علي بابتسامة: معاكي حق..


قمر بصت لـ علي بعيون دامعه وخرجت بسرعه من الشركه..


ادم خرج من مكتبه وقال لـ علي مكنش ينفع اللي قولته ده يــا علي انت جر"حتها بكلامك ده..


علي بغيظ: هي اللي استفزتني جوا.. ولازم تعرف قميتها هنا في الشركه..


ادم بارهاق: الكلام معاك بقله فايده..


✰ــــــــــــــــــــــــــــ✰


في منزل قمر..♥"


قمر دخلت المنزل وهي منهاره من البكاء..


بسمه بخوف: مالك ﯾــا حبيبتي اي اللي مزعلك ومخليكي بتعيطي بالشكل ده..


قمر حضنت امها ببكاء تعبت اوي يماما الكل شايفني اقل منهم والنهارده المدير قلل مني اوي انا حقيقي تعبت ومعتيش قادره..


بسمه بجديه: انتي مش هتروحي الشغل ده حتي لو هنشحت لازم تكون كرامتك وعزه نفسك فوق كل حاجه والحاجه اللي تهينك قلتها احسن انتي مش قليله يا قمر انتي فاهمه..


قمر بهدوء مينفعش مش اروح يــا ماما احنا محتاجين الشغل الفتره دي اوي اما بالنسبه للمدير ده فانا هعرفه حده كويس اوي واني انا مش اقلل من حد..


بسمه بحب: طيب يــا حبيبتي قومي ارتاحي لانك شكلك تعبان..


قمر بابتسامة: حاضر يــا حبيبتي..


✰ـــــــــــــــــــــــــــ✰


في قصر الشرقاوي.. 💜"


زهره بهدوء ليل انا عايزه اشم هواء شويه..


ليل بحب البسي حاجه تقيله عشان نطلع نقعد في الجنينه شويه..


زهره اوك واطلب منهم يعملو فنجانين قهوه..


ليل بجديه قهوه اي اللي يعملوها القهوه غلط يا زهره ادخلي اجهزي وانا هقولهم يعملوا عصير فريش..


وبالفعل نزلوا ليل وزهره للجنينه..


ليل وهو ضمم زهره لحضنه تعرفي ﯾـا زهرتي كل اما اتخيل حياتي كانت ممكن تكون عامله ازاي من غيرك احمد ربنا علي النعمه اللي وهبها ليا انا بعشقك يا زهرتي..


زهره وزهرتك بتعشقك يا ليليي..


✰ـــــــــــــــــــــــ✰


في الغردقه..♡


في منزل ادم الشناوي💙"


ادم بصدمه: ازاي يعني يــا علي ان قمر شبه زهره مرات ليـل..


علي بهدوء: دي نسخه منها يــا ادم..


ساره بتدخل: ممكن تكون قمر تؤام زهره واتخطفت من اهلها وهي صغيره..


علي بهدوء: ده احتمال كبير جدا..


ادم بجديه: طب ما تكلم مامت زهره وتسالها بطريقه غير مباشره..


علي بابتسامة: معاك حق..


علي طلع فونه و رن علي سمر..


سمر بهدوء: مين معايا..


علي بحب: ازيك يا امي وازاي ليل وزهره..


سمر بحب: الحمدلله يا حبيبي كلهم حلوين وزهره طلعت حامل كمان..


علي بصدمه: زهره حامل بتكلمي جد يا امي واكمل مش عارفه كنتي تخلفي بنت كمان كان زماني متجوز ومش سنجل بائس..


سمر بدموع: زهره كان ليها تؤام بس نزلت ميته..


علي بهدوء: انا اسف يا امي ان فكرتك بحاجه زي ده..


سمر: لا يا علي انا مش بنسي انا بحمد ربنا انها ما"تت اللي شافته زهره يابني من عاصم مش قليل اهي اتر"حمت منه واكملت المهم خلي بالك من نفسك وارجع بقا يابني مهم لو كان اي اللي حصل بينك انت وليل مكنيش ينفع تسيبه ..


علي بهدوء: قريب اوي هرجع يـا امي المهم سلميلي علي زهره واحمم وليل وداده سعاد والكل.......


سمر بحب حاضر يا حبيبي..


علي بهدوء: السلام عليكم..


سمر بحب: وعليكم السلام خلي بالك من نفسك ومن اكل كويس..


علي قفل الفون وقال بصدمه يعني قمر اخت زهره..


#Part_19


علي قفل الفون وقال بصدمه يعني قمر اخت زهره..


ادم بصدمه هو الاخر: اخت زهره..


ساره بجديه: مالكوا انتوا الاتنين مصدومين كده ليه..


ادم بهدوء: انا اتفاجت انها اخت زهره وعايشه مع عيله مش عيلتها..


ساره بتفكير: مش يمكن اتخطفت من اهلها وهي صغيره..


علي بسخريه: ابوها اللي با"عها اكيد..


ساره بصدمه: انت بتقول ايه يــا علي مستحيل اب يعمل كده ويا"ذي بنته..


علي بسخريه: والد زهره عاصم ممكن يعمل حاجه عشان الفلوووس.. ويكون مبسووط..


ادم بهدوء: بس مش لدرجه ان يبيع بنته يــا علي مفيش اب في الدنيا يعمل كده..


علي باستهزاء: ههههه لا في عاصم والد زهره..


ساره : حسبي الله ونعم الوكيل فيه ازاي يعمل كده في بنته.. ده الناس بتمني ضافر طفل..


ادم بجديه: المفروض قمـر تعرف من اهلها الحقيقين لانها مخدوعه في الناس اللي عايشه معاهم..


علي بتفكير: معاك حق..


ساره بإبتسامة: لازم زهره تشوف قمـر او العكس..


✰ــــــــــــــــــــــ✰


في قصر الشرقاوي..💜"


زهره بإبتسامة: عشان خاطري يــا ليـل خلينا نروح الملاهي..


ليـل بحب: مينفعش يــا زهرتي انتي حامل وهتتعبي يــا حبيبتي..


زهره بغيظ: بس انا عايزه اروح ماليش دعوه..


ليـل بإبتسامةحب: مينفعش يــا قلب ليل انا خايف عليكي..


زهره بحزن: طيب..


ليل بحب: ايه رايك نخرج نتعشي بره النهرده..


زهره بسعاده: موافقه..


ليل بحب حضن زهره وهمس في اذنها بحبك ♥"


زهره بإبتسامة: وزهره بتحبك..💙"


✰ــــــــــــــــــــــ✰


في الغردقه في منزل قمـر..♡"


قمر بحب: انا ماشيه يــا ماما لاني اتاخرت علي الشغل وده اول يوم ليا..


بسمه بحنان: طيب استني عشان تفطري يــا حبيبتي..


قمر بإبتسامة: لا يــا ماما هاكل في الشغل..


بسمه بحب: طيب خدي الاكل ده معاكي عشان لو جعوتي..


قمر بإبتسامة: حاضر ياقلبي يلا مع السلامه..


بسمه بحب: خدي بالك من نفسك يــا قمر..


قمر بإبتسامة: حاضر يــا مامتي..


بعد مرور نصف ساعه وصلت قمـر الي مقر الشركه..


في مكتب علي..♡"


باب المكتب خبط..


علي بجديه: اتفضل..


قمر بتوتر دخلت..


علي بجديه: تاخير خمس دقايق مخصووم منك يوم..


قمر بغيظ: اسفه يــا فندم بس كان في زحامه علي الطريق..


علي بهدوء: مش يخصني ده انت ليكي معاد المفروض تحترميه..


قمر بهدوء: بس ده مش ذنبي يــا فندم..


علي ببرود: بره علي شغلك يلا..


قمر خرجت بعيون دامعه من وقاحته معاها..


قمر بعصبيه: واحد مغرور وشايف نفسه..


✰ـــــــــــــــــــــــــ✰


في المساء..🤍"


في احد المطاعم الشهيره..♡


زهره بحب: المكان حلوو اوووي يــا ليل وهادي..


ليل بحب: انتي اللي عيونك احلي يــا زهرتي..


زهره بخجل: تسلم يــا روحي.


ليل طلب من الجرسون الاكل وبعد فتره انتهوا من تناول الطعام..


زهره بحزن: ليل هو احنا هنروح دلوقتي..


ليل بحب: ايوه يــا زهرتي..


زهره بحزن: طيب خليني نتمشي شويه يــا ليل علي البحر و بعدين نروح..


ليل بحب: حاضر يــا اميرتي..


ليل و زهره خرجوا واتمشوا علي البحر وكانوا في غايه السعاده والفرح..


علي الكورنيش..


زهره وليل كانوا بياكوا حمص الشام ومبسوطين..


زهره بسعاده: انا مبسوطه اووي يــا ليل..


ليل بحب: وليل مبسوط عشان زهرته مبسوطه..


✰ـــــــــــــــــــــــــ✰


في صباح يوم جديد.. ♡


في منزل ادم الشناوي..


في غرفه علي..


وتين ببراءه: اصحي بقا يــا علي هتتاخر علي الشغل كده..


علي بغيظ: خلاص يــا وتيني قومت اهو..


وتين بعصبيه طفله: كل شويه هقوم اهو يــا وتيني ومش قومت يا علي..


علي بضحك: ههههه بقا كده يــا وتين بتتريقي عليا..


وتين بضحك: ساره بتقولك الاكل جاهز يــا علي..

وانا بصحي فيك من وقت طويل زمان ادم وساره خلصوا الاكل كله لوحدهم..


علي بضحك: عشان هما طفسين يــا قلب علي..


وتين بإبتسامة: يلا نطلع عشان ناكل..


علي بحب: يلا يــا حبيبتي..


على طاوله الطعام..


ادم بجديه: ليل و زهره هيجوا كمان يومين الغردقه عشان افتتاح الفرع الجديد للشركه..


علي بجديه: في اليومين دول ننفذ خطتنا ونخلي زهره تقابل قمر..


#Part_20


ادم بجديه: ليل و زهره هيجوا كمان يومين الغردقه عشان افتتاح الفرع الجديد للشركه..


علي بجديه: في اليومين دول ننفذ خطتنا ونخلي زهره تقابل قمر..


ساره بهدوء: طب لو قمر مش طلعت اخت زهره هنعمل اي لازم نكون متأكدين الأول قبل ما نعمل اي حاجه..


ادم بهدوء: ساره معها حق يا علي افرض كل احتمالتنا دي طلعت غلط هيبقى مواقفنا ازاي..


على : ازاي غلط مستحيل الشبه اللي بينهم ده الاتنين نسخه طبق الأصل من بعض وبعدين مش انت بتقول يا آدم ان ليل وزهره كمان يومين يبقى نعمل ليهم تحليل DNA واظن ده هيبقى اكبر دليل..


ساره بابتسامه : كده كويس اوي التحليل هو اللي هيباين كل حاجه..


ادم بجديه: يلا يــا علي نمشي لاننا اتاخرنا علي الشغل..


علي بمرح: يلا يــا بيبي..


ادم بغيظ: انت عمرك ما هتتغير ابدا قدامي يـاخويا..


في منزل قمر..♡


بسمه بحنان: ليه يــا بنتي رافضه ليه ابن خالتك وبيحبك وعاوزه ايه اكتر من كده..


قمر بغيظ: بيحبني بتا'ع ا'لبنات اللي كل يوم مع واحده..


بسمه بإبتسامة: بكره يتغير عشانك..


قمر بهدوء: وانا مش عايز يتغير عشاني.. خليه يتغير عشان نفسه دانجوان عصره..


بسمه بإبتسامة: طيب ايه رايك تقبليه النهارده..


قمر بغيظ: لا مش هقابل حد..


بسمه بتمثيل الزعل: اللي تحبيه يــا قمر..


قمر مسكت ايد بسمه وقالت بلاش تمثيل يــا بسمتي.. انا مش هقابله وباستها من دماغها..


بسمه بضحك: طيب علي راحتك..


قمر بإبتسامة: يلا بقا سلام عشان اتاخرت علي الشغل..


✰ـــــــــــــــــــــــــ✰


في قصر الشرقاوي..♡


زهره بإبتسامة: يلا يــا ليل اتاخرت علي الشغل..


ليل بتعب: حاضر يــا زهرتي..


زهره بحب: مالك يــا ليل فيك حاجه..


ليل بإبتسامة: لا يــا حبيبتي انا كويسه..


زهره حطت ايدها علي جبين ليل لقت حرارته مرتفعه..


زهره بخوف:ليل انت حرارتك مرتفعه..


زهره بإبتسامة: متقلقيش عليا يــا حبيبتي انا كويس..


زهره بدموع: طيب ارتاح عشان هعملك كمادات ميه دافيه..


ليل بحب: انا كويس يــا زهره قدامك اهو..


زهره باصرار: اسمع الكلام يــا ليل لو سمحت..


ليـل بإبتسامة: حاضر يــا زهرتي..


زهره نزلت تجيب الميه..


سمر بحب: واخده الميه دي ليه يــا حبيبتي..


زهره بإبتسامة: ليل تعبان شويه..


سمر بخضه: تعبان ماله..


زهره بإبتسامة: متقلقيش يــا حبيبتي حرارته مرتفعه هعمله الكمادات وان شاء الله هيكون كويس..


سمر بحب: طيب يــا حبيبتي..


✰ــــــــــــــــــــــــ✰


قمر وصلت الشركه متاخر كالعاده..


في مكتب علي..


قمر خبطت علي الباب ودخلت بعد ما علي امرها بالدخول..


علي بعصبيه: ده استهتار يــا استاذه انتي شغاله في شركه محترمه المفروض تكوني محترمه معاد شغلك..


قمر بعيون دامعه: اسفه يــا فندم بس..


علي بمقاطعه: مش عاوز تبريرات تافهه انتي واحده مش محتر"مه شغلك ولا الشركه اللي بتشتغلي فيها.. اعملي حسابك ده اخر انذار ليكي وبعد هتتطردي انتي فاهمه..


قمر بخوف: فاهمه..


علي ببرود: اتفضلي علي شغلك..


قمر خرجت وقتها سمحت لـ دموعها تنزل..


مروه بضحك و سخريه: ههههه انتي اللي زي اشكا"لك مالهاش تشتغل في شركات كبيره ومشهوره علي مستوي العالم زي دي..


قمر بعصبيه: احترمي نفسك يــا بتاعه انتي.. مسمحليكش تكلميني بالاسلوب ده انتي فاهمه وبعدين انتي اخر واحده تقوليلي اعمل ايه لاني هنا زيي زيك يــا حبيبتي انتي فاهمه..


مروه بغيظ: انتي ازاي تكلميني بالاسوب ده يــا حيوا"نه..


قمر بهدوء: احترمي نفسك والا هيكون ليا تصرف تاني وقتها..


مروه بصتلها بقر''ف ومشيت..


✰ـــــــــــــــــــــــــ✰


في قصر الشرقاوي..♡


في جناح ليل و زهره..


زهره كانت بتعمل كمادات ميه دافيه لـ ليل..


ليل بإبتسامة: خلاص يــا زهرتي انا بقيت كويس..


زهره حطت ايدها علي جبين ليل لقت حرارته نزلت..


ليل بإبتسامة حب: تعالي اقعدي جمبي يــا زهرتي..


زهره بإبتسامة: طيب يــا حبيبي..


زهره راحت عشان تقعد جمبه لقيته بيشدها ووقعها في حضنه..


زهره بفزع: ليل انت بتعمل ايه..


ليل بضحك: هنام يــا حبيبتي..


زهره بإبتسامة: بس انا مش عايزه انام..


ليل بحب: بس انا عايز انام في حضنك..


زهره ابتسمت بحب..


ليل اخد زهره في حضنوا وناموا..


✰ـــــــــــــــــــــــــ✰


مر اليومين وذهب زهره وليل الي الغردقه للافتتاح فرع الشركه هناك..


وصل كل من ليل وزهره الي منزل ادم.......


زهره بتساول لي ليل احنا جايين هنا لي....


ليل بابتسامه ده بيت ادم صاحبي وكمان على هنا فعايز اشوف وأرضيه......


زهره بسعاده: بتكلم بجد على هنا


ليل بحب: ايوه.....


في منزل ادم..


كان الجميع يجلس يشاهد التليفزيون وفجأه رن جرس الباب..


على بهدوء: هقوم افتح..


ذهب على وفتح الباب واتفاجا بليل وزهره..


زهره بابتسامه: مفاجأه..


على بحب اخوي: احلى مفاجأه دي ولا اي..


ليل بإبتسامة: اذيك يــا علي..


علي بهدوء: الحمدلله كويس يــا ليل بيه..


ليل بحزن: انت لسه زعلان مني..


علي بإبتسامة: مش حابب انسي اصلي واني ابن شو"ارع فلازم اعمل حدود بينا..


ادم بغيظ :كل ده عشان تفتح الباب يا علي..


ليـل بإبتسامة: وحشتيني اوووي يــا صحبي..


ادم بصدمه: ليـل..


ليـل بضحك: هههه ايوه ليل..


ادم بسعاده حضن ليـل..


ادم بإبتسامة: الغردقه نورت يــا صحبي..


ليـل بحب: تسلم ياغالي..


ادم بحب: اتفضلوا جوا..


ليـل جيه يدخل لقي زهره واقفه مكانها لسه..


ليـل بحب: مالك يــا زهرتي..


زهره بإبتسامة: مفيش..


ليل مسك ايدها لان عارف انها خايفه ومش متعوده علي المكان..


زهره ابتسمت لـ ليل ودخلوا..


ساره بإبتسامة: اذيك يــا ليل..


ليل بإبتسامة: الحمدلله يــا ساره انتي عامله ايه..


ساره بإبتسامة: الحمدلله مين الجميله دي..


ليل بحب: زهره مراتي..


ساره بإبتسامة: اهلا بيكي يــا حبيبتي البيت نور..


زهره بخجل: البيت منور باصحابه..


ساره بإبتسامة: بلاش خجل واعتبريني اختك ممكن..


زهره بإبتسامة: ممكن..


وتين ببراءه وقفت قدام زهره وقالت: انتي جميله اووي..


زهره بإبتسامة: انتي اجمل يــا روحي..


ساره بإبتسامة: تعالي معايا يــا زهره ما نعمل عصير..


زهره بإبتسامة: اوكي..


وتين ببراءه: وانا ايجي معاكوا..


ساره بضحك: تعالي يــا حبيبتي..


ليـل بإبتسامة: مش تناوي تسامحني بقا يــا علي..


علي ببرود: وانت عملت ايه عشان اسامحك..


ليـل بحزن: عارف اني غلطت في حقك كتير..


ادم بحب: خلاص بقا يــا علي ده انت قلبك قاسي اووي يــا اخي وبعدين المسامح كريم..


علي بعصبيه: انا كل مره بيجي علي نفسي عشانه وبتستحمل اها'نته ليا يــا ادم..


ليل بحزن: للدرجادي انا و'حش يــا علي..


علي ببرود: كويس انك عارف..


ليل بعصبيه ضر"ب علي بالبو"كس..


علي بغضب: انت ازاي تمد ايدك عليا وضر''به بالبو"كس..


ليل بتمثيل الوجع: ااه عيني..


علي بخوف : انا اسف يــا ليل مكنتش اقصد..


ليل بإبتسامة: سامحني يــا علي وخلينا نرجع زي الاول..


علي بحب حضن ليل مسامحك يــا ليل..


✰ــــــــــــــــــــــــــ✰


في مساء اليوم التالي..


في احد الفنادق المشهوره كان يوجد احتفالا ضخم من اجل الافتتاح الجديد لفرع شركه الشرقاوي جروب..


زهره بسعاده الحفله تجنن يا ليل....


ليل بحب: الحفله تجنن عشان انتي فيها يا زهرتي..


علي بغيظ: يا عم خف محن شويه الواحد جاله جفاف عاطفيّ بسببك..


ليل بإبتسامة: والله اللي متغاظ مننا يعمل زينا ولا اي يا ادم..


ادم بضحك: فعلا يا علي يعني كلنا ادبسنا الا انت مش ناوي تدخل القفص انت كمان..


ساره بغيظ: لا والله يا سي ادم هي بقت كده..


ادم بحب: احلي قفص واحلي تدبيسه


وتين ببراءه: ماما ماما شوفي انطي زهره هناك اهي هو في اتنين من انطي زهره..


الجميع التفت علي المكان اللي بتشاور عليه..


زهره بصدمه مين دي..


تكملة الرواية من هنا


بداية الروايه من هنا


جميع الروايات الكامله من هنا


 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  روايات كامله وحصريه 

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹


1- رواية اتجوزت جوزي غصب عنه


2- رواية ضي الحمزه


3- رواية عشق الادهم


4 - رواية تزوجت سلفي


5- رواية نور لأسر


6- رواية مني وعلي


7- رواية افقدني عذريتي


8- رواية أحبه ولكني أكابر


9- رواية عذراء مع زوجي


10- رواية حياتك ثمن عذريتي

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

11- رواية صغيرة الايهم


12- رواية زواج بالاجبار


13- رواية عشقك ترياق


14- رواية حياة ليل


15- رواية الملاك العنيد


16- رواية لست جميله


17- رواية الجميله والوحش


18- رواية حور والافاعي


19- رواية قاسي امتلك قلبي


20- رواية حبيب الروح


21- رواية حياة فارس الصعيد


22- سكريبت غضب الرعد


23- رواية زواجي من أبو زوجي


24- رواية ملك الصقر


25- رواية طليقة زوجي الملعونه


26- رواية زوجتي والمجهول


27- رواية تزوجني كبير البلد


28- رواية أحببت زين الصعيد


29- رواية شطة نار


30- رواية برد الجبل


31- رواية انتقام العقارب

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

32- رواية الداده رئيسة مجلس الإدارة


33- رواية وقعتني ظبوطه


34- رواية أحببت صغيره


35- رواية حماتي


36- رواية انا وضورتي بقينا اصحاب


37- رواية ضابط برتبة حرامي


38- رواية حمايا المراهق


39- رواية ليلة الدخله


40- سكريبت زهرة رجل الجليد


41- رواية روح الصقر


42- رواية جبروت أم


43- رواية زواج اجباري


44- رواية اغتصبني إبن البواب


45- رواية مجنونة قلبي


46-  رواية شهر زاد وقعت في حب معاق


47-  رواية أحببت طفله


48- رواية الاعمي والفاتنه


49- رواية عذراء مع زوجي


50- رواية عفريت مراتي


51- رواية لم يكن أبي

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

52- رواية حورية سليم


53- رواية خادمه ولكن


54- سكريبت لانك محبوبي


55- رواية جارتي وزوجي


56- رواية خادمة قلبي


57- رواية توبه كامله


58- رواية زوج واربع ضراير


59- نوفيلا في منزلي شبح


60- رواية فرسان الصعيد


61- رواية طلقني زوجي


62- قصه قصيره أمان الست


63- قصة فتاه تقضي ليله مع شاب عاذب


64- رواية عشق رحيم


65- رواية البديله الدائمه


66- رواية صراع الحموات


67- رواية أحببت بنت الد أعدائي


68- رواية جبروتي علي أمي


69- رواية حلال الأسد


70- رواية في منزلي شبح


🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


71- رواية أسيرة وعده


72- رواية عذراء بعد الاغتصاب


73- رواية عشقتها رغم صمتها


74- رواية عشق بعد وهم


75- رواية جعله القانون زوجي


76- رواية دموع زهره



تعليقات

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close