القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية دموع زهره البارت الحادي عشر حتي البارت الخامس عشر بقلم حوريه مصطفي رواية دموع زهره الفصل الحادي عشر حتي البارت الخامس عشر بقلم حوريه مصطفي

 رواية دموع زهره البارت الحادي عشر حتي البارت الخامس عشر بقلم حوريه مصطفي 

رواية دموع زهره الفصل الحادي عشر حتي البارت الخامس عشر بقلم حوريه مصطفي 

رواية دموع زهره الجزء الحادي عشر حتي البارت الخامس عشر بقلم حوريه مصطفي 

رواية دموع زهره البارت الحادي عشر حتي البارت الخامس عشر بقلم حوريه مصطفي 


رواية دموع زهره الفصل الحادي عشر حتي البارت الخامس عشر بقلم حوريه مصطفي 


part_11

سمر دخلت المطبخ عشان تجيب الاكل..


وفجاه سمعت زهره صوت ارتطام في المطبخ يليه وقوع الاطباق..


فذهبت سريعا الي المطبخ واتفاجت بسمر واقعه علي الارض والاكل واقع جنبها..


زهره بصراخ: ماماااا..


زهره قعدت علي الارض وحطت دماغ سمر علي رجلها..


زهره بدموع.. ماما بالله عليكي ردي عليا..


لكن لا يوجد استجابه..


زهره بقت تعيط ومش عارفه تعمل ايه..


زهره بدموع: ليــل.. اه ليــل..


زهره سابت سمر علي الارض وقامت جابت فونها.. ورنت علي ليــل..


ليــل بحب: الو يـــــا زهرتي..


زهره بدموع: ليــل الحقني..


ليــل بخوف: في ايه يـــــا زهره مالك..


زهره بدموع: ماما يـــــا ليــل..


ليل بخوف: زهره اهدي وقوليلي مامتك مالها..


زهره ببكاء هستيري: معرفش كنا بنكلم وبعدين هي دخلت المطبخ تجيب الاكل وفجاه وقعت ومش عارفه اعمل اي الحقني بسرعه..


ليل بخوف: طب اهداي انا جاي حالا..


بعد تلت ساعه ليــل وصل.. ♡

واخد سمر المستشفى.. ♡


في المستشفى.. ♡


ليــل بعصبيه: عايز دكتور هنا بسرعه..


الدكتور بجديه: صوتك يــــا استاذ انت في مستشفى محترمه..


ليل بعصبيه مسك الدكتور بعصبيه وقال: انت عارف انت بتتكلم يـــــا حيو"ان انت..


الدكتور بخوف: مين يعني..


ليــل بغرور: ليــل الشرقاوي..


الدكتور بخوف: انا اسف يـــــا ليل..


ليــل ببرود: عايز دكتور هنا حالا..


الدكتور بابتسامة: اتفضل يـــــا ليل بيه حطها علي الترولي وانا ذات نفسي هكشف عليها..


ليــل باستهزاء: قولت عايز دكتور..


زهره بدموع: خليه يـــــا ليــل يكشف عليها مش وقت عناد دلوقتي..


ليــل بابتسامة: اهدي يـــــا زهرتي ان شاءلله هتكون كويسه..


وفعلا في دكتور تاني جيه عشان يكشف علي سمر..


زهره بخوف: هم اتاخروا جوا كده ليه يـــــا ليل..


ليــل بهدوء: اهدي يـــــا زهرتي الدكتور بيشوف شغله جوا..


بعد ساعه من الانتظار خرج الطبيب..


ليــل بابتسامة: طمني يـــــا دكتور..


الدكتور بجديه: انا شاكك في حاجه يــــا ليل وهتاكد منها لما نتجيه الاشاعه تظهر..


ليــل بجديه: طيب نتجيه التحليل هتظهر امته..


الدكتور بعمليه: بكره الصبح باذن الله.. عن اذنكم..


ليــل بابتسامة: اتفضل..


زهره بدموع: هي هتكون كويسه يــــا ليــل صح..


ليــل بحزن: هتكون كويسه يـــــا قلب ليــل.. انتي اهدي بس..


زهره بدموع: انا عايزه اشوفها يـــــا ليــل..


ليــل بحزن: ممنوع الزياره دلوقتي يــــا زهرتي.. احنا دلوقتي هنروح وبكره الصبح نيجي تكون فاقت..


زهره بدموع: مستحيل اسيب ماما وامشي..


ليــل بجديه: اسمعي الكلام يــــا زهره وجودك هنا مش ليه لازمه غير الممرضات معاها..


زهره بحزن: طيب..


وفعلا ليــل و زهره مشيوا...♥"


في قصر الشرقاوي..💜


زهره كانت دموعها بتنزل من خوفها علي مامتها..


ليــل بحزن: كفايه دموع بقا يـا زهرتي..


زهره بدموع: انا خايفه عليها اوووي يـــــا ليــل.. خايفه لاخسرها..


ليــل بابتسامة حزن: متقوليش كده يـا زهره.. انتي واحده مؤمنه يعني المفروض تقومي تتوضي وتصلي وتدعيلها..


زهره بابتسامة: معاك حق يــــا ليــل..


في صباح يوم جديد..♡


زهره وليل كان قعدين قدام الطبيب المشرف علي حاله سمر..


الدكتور بعمليه: زي ما اتوقعت نتجيه الاشاعه طلعت زي ما انا شاكك يــــا ليل..


ليــل بجديه: ونتجيه الاشاعه ايه دكتور..


الدكتور باسف: للاسف مدام سمر عندها القلب.. والقلب في حاله متاخره..


زهره بصدمه: بس هي مكنتش بتشتكي من حاجه يـــــادكتور..


دكتور بعمليه: مدام سمر كانت بتتعرض للضر"ب المستمر وده اذي القلب بشكل كبير..


زهره بصت في الارض بحزن ودموعها كانت نازله.. لما افتكرت عماد وهو ع طول يضر"ب سمر..


ليــل بحزن:طيب يا دكتور نقدر نعمل اي احنا مستعدين نسفرها بره بس المهم تكون كويسه..


الدكتور باسف: للاسف يــا ليل السفر بره مش هيفيد بحاجه لان حاله القلب متاخره جدا..


زهره بدموع: يعني ايه كلامك ده هاااا مش انت المفروض دكتور عالجها..


الدكتور بصلها بحزن: لو في ايدي حاجه اعملها هعملها يــــا مدام زهره ده واجبي.. بس دلوقتى كل حاجه في ايد ربنا..


ليــل بحزن: تمام يـا دكتور عن اذنك..


الدكتور بجديه: اتفضل..


عند سمر كانت نايمه علي السرير بتعب وارهاق..


سمر بتعب: انا كويسه يــــا زهره قدامك اهو يــــا حبيبتي كفايه دموع.. دموعك بتوجع قلبي..


زهره بدموع: كنت خايفه لـ يحصلك حاجه يا ماما..


سمر بحب: انا كويسه يــــا حبيبتي كفايه دموع بقا..


زهره بابتسامة: حاضر..


ليــل بابتسامة: الف سلامه عليكي يـــــا امي..


سمر بابتسامة: الله يسلمك يـ ابني..


صوت خبط علي الباب يليه دخول الطبيب..


الدكتور بابتسامة: عامله ايه يا مدام سمر..


سمر بابتسامة: الحمد لله بخير يـا بني.. انا عايزه اخرج من هنا يـا ليــل يـا بني..


الدكتور بابتسامة: تقدري تخرجي دلوقتي لو تحبي بس بلاش ارهاق عشان صحتك..


سمر بابتسامة: حاضر..


ليــل خلص اجراءات الخروج..


في قصر الشرقاوي..♥


سمر بابتسامة: شكرا اوووي يـا بني علي اللي عملته معايا..


ليــل بابتسامة: ده واجبي يـا امي.. وعلي ما اظن مفيش حد بيشكر ابنه..


سمر بحب: ربنا يباركلك يـا حبيبي وينورلك طريقك يــــارب..


ليــل بابتسامة: امين يارب.. ارتاحي انتي دلوقتي يا امي..


سمر بابتسامة: حاضر يـا بني..


وفعلا سمر نامت..♥


زهره كانت داخله بالاكل لـ سمر و ليــل شدها..


زهره بغيظ: في ايه يـــــا ليل بتشدني كده ليه..


ليــل بابتسامة: سيبها ترتاح دلوقتي وبعدين تبقا تاكل..


زهره بغيظ: بس هي لازم تاكل عشان علاجها..


ليل بابتسامة: لما تقوم يـا زهرتي.. سيبها ترتاح دلوقتي..


زهره بابتسامة: طيب سيبني.. عشان اروح اغسل المواعين..


ليل بابتسامة: ان شاءلله هجيب خدامه جديده تساعدك في شغل البيت..


زهره بحزن: رجع داده سعاد يـا ليل..


ليــل بهدوء: لا يــــا زهره..


زهره بحزن: عشان خاطري يــــا ليل..


ليــل بحب: خاطرك غالي عندي اوووي يــــا زهرتي.. هرجعها وهجيب واحده تانيه معها..زهره بابتسامة: موافقه..


ليــل بابتسامة: طيب انا هروح الشغل دلوقتي ولما ارجع نبقا نتكلم..


زهره بابتسامة: تمام..


ليــل باس زهره من راسها ومشي..


في شركه الشرقاوي جروب..


ليــل كان قاعد علي مكتبه وعلي قاعد قدامه..


علي بابتسامة: خلاص بعد الشغل هيجي معاك عشان اطمن عليها..


ليــل بهدوء: تماام


وهم بيتكلموا باب المكتب خبط..


ليــل بهدوء: اتفضل..


السكرتيره« مني»: في حد برا عايز حضرتك في موضوع مهم يـــــا ليــل بيه..


ليــل بهدوء: مقالش مين..


مني بجديه: لا يـــــا فندم..


ليــل بهدوء: تمام دخليه..


مني وخرجت ودخل شخص مجهول..


ليــل بابتسامة: اتفضل يــــا دكتور امجد..


أمجد بابتسامة قعد الصراحه يــــا ليــل بيه انا عاوز حضرتك في موضوع مهم..


ليــل بابتسامة: اتفضل انا سامعك..


امجد بابتسامة: انا طالب القرب منك في اختك زهره..


علي بخبث: يـــــا حلاوه دي هتحلو اوووي..


ليــل بعصبيه: نعااااام يـــــا روح امك..


#Part_12


امجد بابتسامة: انا طالب القرب منك في اختك زهره..


علي بخبث: يــا حلاوه دي هتحلو اوووي..


ليـل بعصبيه: نعااااام يــا روح امك..


امجد بخوف: انا قولت حاجه غلط يــا ليل بيه.. انا بطلب ايدها في الحلال..


ليـل بغضب قام من علي مكتبه.. ومسكه من تلاتيب هدومه.. اللي بتتكلم عليها دي بتكون مراتي يــا***..


امجد بخوف: بس المدام اللي كانت في المستشفى انت بتقولها يــا امي وكمان الانسه زهـره..


ليـل بعصبيه: انت مال اهلك يــا وس*خ..


امجد بخوف: انا اسف يــا باشا..


ليـل بعصبيه: بره يــا حيو*ان..


امجد من خوفه طلع يجري..


علي بضحك: هههههههه تصدق حلوووه جاي يطلب ايد مراتك هههه..


ليـل بغضب: عليييييي..


علي بخوف: اسف.. هقوم اشوف شغلي اناااا وخرج..


ليـل بدء يكمل شغله تاااني..


في قصر الشرقاوي..♡


زهره كانت قاعده مع مامتها..


سمر بتعب: خلاص يــا زهره معتش قادره اكل اكتر من كده..


زهره بحزن: عشان خاطري يــا ماما دي اخر معلقه..


سمر بحب: عشان خاطرك بس يــا بنتي..


زهره بحب: حبيبتي يــا ماما..


سمر بحزن: متعرفيش حاجه عن ابوكي يــا زهره..


زهره بحزن: لا يــا ماما من وقت ما اتجوزت ليـل معرفش عنه حاجه ومش عاوزه اعرف..


سمر بحزن: متقوليش كده يــا بنتي مهما كان ده ابوكي..


زهره بدموع: عمري ما حسيت بحنانه عليا يــا ماما.. كنت يتيمه الاب مع انه عايش..


سمر بدموع: ربنا يهديه يــا حبيبتي..


زهره بدموع: يارب..


في المســــــاء ليـل رجع من الشغل..


ليـل بإبتسامة: عامله ايه دلوقتى يــا امي..


سمر بحب: بخير الحمدلله يــا بني..


ليـل بإبتسامة: ديما يارب..


علي بإبتسامة: انا علي صاحب ليـل..


سمر بحنان: اهلا يــا بني..


علي بدموع: ممكن اقولك يــا امي زي ليـل.. نفسي اجرب الشعور ده..


سمر بدموع: ممكن يــــا حبيبي..


علي بدموع حضنها شكرا اوووي يــا امي..


سمر بضحك: في حد بيشكر امه طيب..


علي ابتسم وقال: لا..


زهره بإبتسامة: مبسوطه اوووي بقا عندي اخ زي علييي يكون سند ليا..


ليـل بغيره: انا سندك هنا يــا زهرتي.. محدش غيري فاهمه..


زهره بحب: فاهمه..


علي بحب: طيب استاذن انا لازم امشي عشان الوقت اتاخر..


ليـل بإبتسامة: نااام في اوضتك اللي هنا مش لازم تروح النهارده..


علي بإبتسامة: طيب تصبحوا علي خير..


الجميع: وانت من اهل الخير..


✰ـــــــــــــــــــــ✰


في جناح ليـل و زهره..


زهره بحب: ليـل انا عاوزه اكمل تعليم...


ليـل ببرود: لا يــــا زهره..


زهره بعيون دامعه: بس انت وعدتني يــــا ليل..


ليل بعصبيه: قولت لا يــــا زهره..


زهره بعيون دامعه ودت وشها الناحيه التانيه ونامت..


ليـل بغضب: زهره تعالي نااامي في حضني زي ما انتي متعوده..


زهره بدموع: مش عايزه..


ليـل بعصبيه: زهره انا قولت ايه..


زهره بتكشيره راحت نامت في حضنه..


ليـل حضنها جامد وقال موافق يــــا زهره..


زهره بسعاده: بجد يــــا ليل..


ليـل بضحك: بجد يــــا قلب ليـل..


زهره بحب: بحبك اووووي يــــا ليل..


ليل بحب: وليل بيحبك اوووي يــــا زهرتي..


زهره بنعناس: تصبح علي خير يـا حبيبي..


ليـل بصدمه: هااا..


زهره بنوم: حبيبي ونامت..


ليـل ابتسم بسعاده وحضنها وناام..


✰ــــــــــــــــــــــــ✰


في صباح يوم جديد..♡


علي طاوله الطعااام.. ♥


ليـل بإبتسامه: هدقملك في كليه فنون جميله زي ما انتي عاوزه يــا زهره..


زهره بسعاده: بجد يــــا ليـل..


ليـل بإبتسامة: بجد يــــا روح ليـل..


زهره ابتسمت بخجل..


علي بإبتسامة: خلاص ياعم الحبيب احنا قاعدين..


ليـل بإبتسامة: اللي متغاظ مننا يعمل زينا..


ليـل بإبتسامة: بعيد الشر عني يــــا عم انا كده كويس اوووي..


بعد وقت انتهوا من تناول الطعام..


ليـل بإبتسامة: يلا يــــا علي عشان نروح الشركه..


علي بإبتسامة: يلا..


مر اسبوع وليل قدم لـ زهره في كليه فنون.. ♥


في الشركه عند ليـل..


في المكتب عند ليـل..


ليـل بإبتسامة: وبعدين معاك يــــا علي ما تقووم تشوف شغلك..


علي بإبتسامة: مش ليـا مزااج الصراحه..


ليـل بغيظ: يــــا حلاوه يــــا ولاد الشغل ببقا بمزاج..


علي بإبتسامة: ايووه..


وهم بيتكلموا ليـل جاله اتصال من رقم مجهول..


ليـل بهدوء: الووو..


مجهول بخبث: ليك وحشه يــــا بطل..


ليـل بصدمه: بووس.


مجهول بضحك: كويس انك عرفتني..


ليـل ببرود: عاوز ايه..


البووس بخبث: عايزك ترجع تشتغل معانا تاني انت وعلي..


ليـل ببرود: مستحيل ارجع للوسا"خه دي تاني..


البووس بخبث: يبقا اتر''حم علي السنيوره مراتك..


#Part_13


ليـل ببرود: مستحيل ارجع للوسا"خه دي تاني..


البووس بخبث: يبقا اتر"حم علي السنيوره مراتك..


ليـل بعصبيه: و رحمه امي ما هرحمك لو حصلها حاجه يــــا ابن**


البووس بضحك: هههههه اغلط اووووي يــــا ليـل بس كله هيجي علي السنيوره في الاخر..


ليـل بسخريه: مش لما تبقا را"جل الاول يــــا حيلتها تبقا تتكلم..


البووس بعصبيه: هتندم علي كلامك ده يــــا ليـل..


ليـل ضحك بسخريه وقال: ابقي وريني كده يــــا سوسو..


البووس قفل الفون بعصبيه..


علي بخوف: في ايه يــا ليـل..


ليـل بعصبيه: ابن**مفكر انو هيلوي دراعي ولما يقولي ارجع.. هرجع..


علي بهدوء: طالما رجع.. يبقا في حاجه يــــا ليـل.. غير انو هددك بحياه زهره..


ليـل ببرود: ميقدرش يعمل حاجه يــــا علي..


علي بهدوء: طيب هنعمل ايه..


ليـل ببرود: هبلغ البوليس..


علي بعصبيه: انت اكيد بتهزر يــــا ليـل احنا كده كلنا هنروح في داهيه..


ليـل ابتسم بخبث: هههه من قال كده..


علي بعصبيه: من الجرا"يم اللي كن بنعملها..


ليـل بإبتسامة: هو احنا كن بنعمل جرا"يم برضو يــــا علي..


علي بغيظ: امال احنا كن بنعمل ايه..


ليـل ببرود: كن بنعمل واجبنا..


علي بغيظ: انا مش فاهم حاجه..


ليـل بإبتسامة: بكره تفهم كل حاجه..


علي بهدوء: تمام وانا واثق فيك يــا صاحبي..


علي بإبتسامة: خلينا نكمل شغل..


وفعلا كملوا يشتغلوا..


✰ـــــــــــــــــــــــــــــــ✰


في قصر الشرقاوي.. ♥"


زهره بإبتسامة: وحشتيني اوووي يــــا داده سعاد..


سعاد بحزن: انا اسفه علي اللي عملته فيكي يــــا بنتي بس صدقيني كنت مجبوره..


زهره بطيبه: انسي كل حاجه يــــا داده ده كان ماضي واحنا دلوقتي في الحاضر..


سعاد بحب: ربنا يكرم اصلك يــا بنتي..


زهره بإبتسامة: امين يارب.. وبعدين قالت تعالي يــا داده عشان تسلمي علي ماما..


سعاد بايماء: حاضر يــــا بنتي..


في غرفه سمر..


زهره بإبتسامة: ماما داده فاطمه اللي حكيتلك عليها.. عاوزه تسلم عليكي..


سمر بإبتسامة: خليها تتفضل يــــا بنتي..


زهره بإبتسامة: تعالي يــــا داده..


سعاد دخلت بإبتسامة..


سمر بإبتسامة: منوره يــــا حبيبتي.. زهره حكتلي عنك كل خير..


سعاد بإبتسامة: ده نورك يــــا هانم..


سعاد بضحك: هانم ايه بس يــــا سعاد.. قوليلي سمر علي ما اعتقد اننا في عمر بعض..


سعاد بإبتسامة: ايوه..


سمر بإبتسامة: يبقا تقوليلي يــــا سمر..


سعاد بإبتسامة فرح: تمام يــا سمر..


زهره بإبتسامة: اتعرفوا علي بعض لحد ما ايجي..


زهره خرجت وبعتت مسدج لـ ليـل..


✰ــــــــــــــــــــــــــــــ✰


عند ليل كان منهمك في العمل هو وعلي لحد ما وصلتله مسدج من رقم محبب لقلبه..


ليـل ابتسم ومسك الفون لقي زهره بعتله مسدج عباره عن..


مش تنسي الصلاه يــا ليـل..♥


ليـل ابتسم ورد عليها: حاضر يــــا زهرتي..💜


علي بإبتسامة: انت اتهبلت يــــا ليل..


ليـل ببرود: محدش اهبل غيرك يــــا علي.. قوم يلا عشان نتوضي ونصلي..


علي بحزن: بس انا مبعرفش..


ليـل بإبتسامة: تتعلم.. قوم يلا..


علي بإبتسامة: يلا..


ليـل و علي دخلوا الحمام الموجود في المكتب وليل بدء يعلم علي ازاي يتوضي زي ما زهره علمته..


ليـل وعلي خلصوا وضوء.. وليل بدء يحفظ علي الايات اللي حفظها من القرآن الكريم وصلوا..


علي بسعاده: حاسس اني مرتاح اووي يــــا ليـل.. كنت مبسوط وانا كنت بين ايدين ربنا..


ليـل بإبتسامة: هنواظب علي الصلاه بعد كده يــــا علي تمام..


علي بإبتسامة فرح: تمام


✰ــــــــــــــــــــــــــ✰


في المساء في قصر الشرقاوي.. ♥


علي طاوله الطعااام..♥


علي بإبتسامة: الاكل حلو اووووي تسلم ايدك يــــا ست البنات..


زهره بخجل: بالف هنا علي قلبك يــا علي..


ليـل بسخريه: اجيب شجره ليمون هنا..


علي بضحك: يــــاريت والله..


ليـل بعصبيه مزيفه: احنا هنهزر ولا ايه..


علي بخوف: هههه انت بتاخد علي كلامي ولا ايه يــــا ليـل انا بهزر معاك اكيد..


سمر بضحك: ههههه كفايه كلام علي الاكل يــــا ولاد..


علي وليل بإبتسامة: حاضر يــــا ماما..


_ليـل بيه ليـل بيه..


ليـل بعصبيه: انت ازاي تدخل كده يــــا حيو*ان انت هو انت داخل علي زر"يبه..


الحارس بخوف: اسف يــــا بيه بس البوليس بره وعايز حضرتك في امر ضروري...


علي بصدمه: انت بتقول ايه..


الحارس بايماء: زي ما بقول كده لحضرتك يــــا علي بيه..


ليـل بهدوء: خليهم يتفضلوا..


الحارس باحترام: تمام يــــا بيه..


الحارس طلع وعناصر الشرطه دخلت..


ليـل بإبتسامة: خير يــــا حضره الضابط..


الضابط بجديه: مش خير يــــا ليـل.. في حد بلغ عن وجود ج"ثه مر"ميه علي الطريق.. ولما حققنا في الموضوع طلع ليها صله بيك..


ليـل بهدوء: مش فاهم قصدك ايه..


الضابط بجديه: الج"ثه بتكون ج"ثه حماك والد مراتك..


#Part_14


ليـل بهدوء: مش فاهم قصدك ايه..


الضابط بجديه: الج"ثه بتكون ج"ثه حماك والد مراتك..


ليـل بصدمه: انت بتقول ايه يــــا سياده الضابط..


الضابط بجديه: زي ما بقول لحضرتك يــــا ليـل..


زهره بضحك وصراخ: ههههههه بيقولك ما"ت خلاص.. شوفت بيقولك ايه يــــا ليـل ما"ت..


ليـل بعيون دامعه: اهدي يــــا زهره ادعوله بالرحمه يــا حبيبتي..


الضابط بحزن: يــــا ريت تيجوا تستلموا جث"ته عشان مراسم الدفن.. ومشي..


زهره بدموع وصراخ: شوفتي يــــا ماما ما"ت من غير ما سامحه علي اي حاجه عملها معايا..


سمر بدموع: ربنا يرحمه يــا حبيبتي.. ادعيله بالرحمه يــــا زهره..


زهره بدموع: ما"ت من غير ما يخدني حضنه يــــا ماما.. ما"ت وانا محستيش بحنانه عليـا..


سمر بدموع: استهدي بالله يــــا بنتي..


علي بحزن: ربنا يرحمه يــا زهره..


ليـل بحزن اخد زهره في حضنه: خليكي قويه يــــا زهرتي عشان خاطر مامتك..


زهره بدموع: حـاضر يــــا ليـل..


مر اليو9م في حزن الجميع..


✰ـــــــــــــــــــــــ✰


في صباح يوم جديد.. 🖤"


ليـل بحزن: زهره انا دلوقتي هروح انا وعلي عشان نجيب والدك وندفنه..


زهره بحزن: تماام يــا ليـل..


ليـل ابتسم بحزن ومشي..


ليـل وعلي روحوا جابوا ج"ثه والد زهره من المستشفى وتمت مراسم الدفن..


بعد مرور اسبوع..♥"


في صباح يوم جديد..♡"


ليـل بإبتسامة: انا هروح الشركه يــا زهره مش عايزه حاجه..


زهره بإبتسامة: لا عايزه سلامتك..


علي بمقاطعه: ما تنجز يــــا عم ليـل مش كل يوم كده...


زهره بضحك: انت مصيبه يــــا علي..


علي بإبتسامة: ضحكتك حلووه اوووي يــــا زهره..


زهره بإبتسامة: شكرا يــا علي..


ليـل بغيظ شد علي من هدومه..


ليـل بغيره: بتعاكس مراتي قدامي يــــا حيو"ان..


علي بغيظ: مش احسن ما اعاكسها من وراك يــــا ليل..


ليـل بسخريه: لا تيجي ازاي دي وضر"به بالقفا..


علي بغيظ: ايدك تقليه يــــا عم..


زهره بإبتسامة: خلاص يــا ليل هو كان بيهزر..


علي بإبتسامة: حبيبه اخوها خدي بو"سه..


ليـل بغيره: علييييي..


علي بخوف: بهزر والله.. عن اذنك يــا امي اتاخرت علي الشغل..


سمر بإبتسامة: خلي بالك من نفسك يــا حبيبي..


علي بإبتسامة: من عيوني يــا ست الكل..


سمر بحب: وانت كمان يــا ليـل خلي بالك من نفسك ومش تنسي وقت الصلاه يــــا حبيبي..


ليـل بإبتسامة: حاضر يــا امي..


وذهبوا الي عملهم..💜"


✰ــــــــــــــــــــــــــــــ✰


في شركه الشرقاوي جروب.. ♥"


علي بجديه: متأكد انك عاوز تاخد الثفقه دي..


ليـل بإبتسامة: ايوه يــــا علي الثفقه دي هتنقلنا في مستوي تاني خالص في السوق..


علي بإبتسامة: تمام يــا ليـل..


باب المكتب خبط..


ليـل بجديه: اتفضل..


السكرتيره دخلت وقالت: في شخص عاوز يدخل لحضرتك ضروري..


ليـل بجديه: مقالش مين..


السكرتيره مني بعمليه: لا يــــا فندم..


ليـل بجديه: خليه يتفضل..


مني بعمليه: تمام يــا فندم..


مني خرجت ودخل شخص..


_ انا جيت بنفسي ابدا معاك صفحه جديده يــا ليـل..


علي بصدمه: البوووس...


البوس بإبتسامة: منور يــا علي..


علي بقرف: ما انا اكيد منور.. اكيد ده مش نورك انت..


البوس ابتسم بغيظ وقال هسامحك علي غلطتك فيا لاني عاوز ابدا معاكم صفحه جديده ونرجع زي الاول..


ليـل ببرود: وانا سبق وقولت قبل كده اني مش هرجع لـ مستنقع الوسا"خه ده تـاني..


البوووس بغيظ: بقا دلوقتى شغلنا وسا"خه هااا..


ليـل ببرود: قصدك شغلك انت..


البوس بغضب: تمام يــا ليـل فتحت عليك ابواب الجح"يم..


ليـل ببرود: اتفضل بره.. المقابله انتهت..


البوس خرج بعصبيه وهو بيتوعد لـ ليل..


علي بهدوء: انا خايف من اللي هيحصل يــا ليـل..


ليـل ببرود: مش ده اللي يخوفك يــــا علي انت فاهم..


علي ابتسم لكن من قلبه خايف من البوس هيعمله..


✰ــــــــــــــــــــــــــــ✰


في المساء ليـل و علي رجعوا القصر واتصدموا ان


الحراس مقتو"لين بطريقه بش"عه..


ليـل وعلي دخلوا القصر بسرعه لقوا سمر وسعاد مر"مين علي الارض وفاقدين الوعي..


ليـل بخوف حاول يفوق سمر و سعاد لحد ما سمر فاقت..


سمر بدموع: زهـره يــــا ليـل..


علي بخوف: مالها زهره..


سمر بدموع: خطف''وا زهره بنتي يــــا ليـل...


ليـل بحزن: زهره هترجع يــــا امي متقلقيش..


صوت مسدج اتعبت علي فون ليـل..

وكان عباره عن فيديو لـ زهره وهي فاقده الوعي.. كان مكتوب تحت محتوي الفيديو..


مش خساره الجمال ده يكون ليك لوحدك..انت فتحت عليك ابواب الجح"يم يبقا تستحمل.. ياريت ترجع في قرارك تاني يــــا ليل والا الجمال ده كله هيروح وهيد"فن تحت التراب..


ليـل بغضب ورحمه امي ما هرحمك وهتكون نهايتك علي ايدي انا..


#Part_15


-مش خساره الجمال ده يكون ليك لوحدك.. انت فتحت عليك أبواب الجح"يم يبقا تستحمل.. ياريت ترجع في قرارك تاني يـــا ليل والا الجمال ده كلع هيروح وهيدفن تحت التراب...


ليل بغضب ورحمه امي ما هرحمك وهتكون نهايتك علي ايدي انا..


البوووس بضحك: قول كلام تقدر تنفذه يــــا بطل.. وقفل الخط..


ليـل من كتر عصبيته بقا يكسر كل حاجه قدامه..


علي بحزن: اهدي يــــا ليـل عشان نقدر نلاقي حل..


ليـل بعصبيه: اهدي ازاي وابن** خاطف مراتي يــــا علي..


سمر بدموع: سعاد لسه مفاقتش لحد دلوقتي..


ليـل راح عند سعاد وبقا يرش عليها ميه ويحاول يفوقها لحد ما فاقت اخيرا..


سعاد بوجع: ااه دماغي..


ليـل بهدوء: انتي كويسه يــا داده..


سعاد بدموع: انا كويسه يــا بني بس زهره..


ليـل بهدوء: اهدي يــا داده و زهره هترجع ان شاء الله..


سمر بدموع: انا واثقه فيك يــا بني ومتاكده انك هترجعها..


ليـل ابتسم بحزن ومردش عليها..


في صباح يوم جديد.. ♡


في احد الاماكن المهجوره..


الحارس ببرود: خدي اطفحي لحد ما الباشا يجي..


زهره بصتله بقر"ف وبعدت وشها عنه..


الحارس بعصبيه: بصي عدل يــــا بت انتي والا هعمل حاجه مش هتعجبك انتي فاهمه..


زهره بسخريه: تبقا را"جل بجد لو ايدك دي قربت مني..


الحارس لسه هيمد ايده عشان يضر"ب زهره لقي حد بيمسك ايده..


_ انت بتعمل ايه يــــا غبي هتودينا في داهيه..


الحارس بعصبيه: سيبني يــــا ايهاب انت مش شايف الحيو"انه دي بتقولي ايه..


ايهاب بغيظ: الباشا قال محدش يجي ناحيتها لحد ما هو يتصرف معاها يــا سيد..


سيد بعصبيه: ماشي يــا ايهاب بس و ديني ما هرحمها لما الباشا يجي..


زهره ببرود: طظ فيك انت والباشا بتاعك..


ايهاب شد سيد من ايده و خرجه بره..


✰ــــــــــــــــــــــ✰


في مركز المخابرات المصريه..💜"


العسكري: في شخص منتظرك بره يا سياده اللوا وبيقول عايزك في حاجه مهمه


اللوا صابر بهدوء: مقليش اسمه اي


العسكري: لا يا فندم


اللوا صابر: طب دخله


يدخل ليل بهيبته المعهوده


ليل بجديه: ازيك يا سياده اللوا


اللوا صابر: اقدر اعرف انت مين


ليل بهدوء: ليل الشرقاوي والحاجه اللي خلتني اجيلك ان انا عارف الشخص اللي مدوخكم بقاله 5 سنين


اللوا صابر: تقصد بكلامك مين


ليل بهدوء: البوس اكبر تاجر اعض"اء وسلا"ح..


اللوا صابر بصدمه: تقصد مين بكلامك ده وضح كلامك وبلاش الغاز..


ليـل بهدوء: هتعرف كل حاجه بعدين يــــا فندم بس محتاج الدعم من سيادتك..


اللوا صابر: تمااام يــــاليل..


✰ــــــــــــــــــــــــ✰


زهره بقوه: سيب شعري يــــا حيو"ان..


هو بعصبيه: انا هعرفك من الحيو"ان ده يــــا زبا"له..


زهره ببرود: الزبا"له دي هي اشكالك الو"سخه...


هو بخبث: انا هعرفك اشكالي الو"سخه دي هتعمل فيكي ايه يــــا عسل..


زهره بسخريه: ولا تقدر تعمل حاجه عارف ليه لانك مش را"جل اصلا..


كنت مستخسر الجمال ده يمو"ت من غير ما اتسلي بيه.. ولكن اتشهدي علي رو"حك..


وفجاه من دون سابق انذار حصل هجو"م علي المكان


اللوا صاير: اقف مكانك يا سياده الرائد ولا اقول يا بوس


البوس بتوتر: سياده اللوا انت فاهم غلط..


اللوا صابر بغيظ: افهم غلط ازاي بس وجودك هنا كمان غلط ..


ليـل بإبتسامة: قولتلك نهايتك هتكون علي ايدي يــــا بووس..


زهره بدموع: ليـل..


ليـل بحب: يــــا عيون ليـل اسف اني مكنتش جمبك ومقدرتش احميكي يــــا زهرتي..


اللوا صابر بهدوء: يــــا عساكر اقبضوا علي الرائد يــــاسر اللي خا"ن و"طنه ومهنته..


يــــاسر بعصبيه: هرجع تاني يــا ليـل وصدقني هتندم..


علي بضحك: يــــا شيخ اتنيل مش لما تطلع من السجن الاول..


زهره بهدوء: استنوا..


زهره راحت وقفت قدام يــاسر وضر"بته بالقلم..


زهره ببرود: ده القلم اللي ضر"بتولي من شويه..


ياسر بصلها بشر..


زهره بإبتسامة: فيكوا تاخدوه علي مكانه المناسب واللي يستهله..


تكملة الرواية من هنا


بداية الروايه من هنا


جميع الروايات الكامله من هنا


 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  روايات كامله وحصريه 

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹


1- رواية اتجوزت جوزي غصب عنه


2- رواية ضي الحمزه


3- رواية عشق الادهم


4 - رواية تزوجت سلفي


5- رواية نور لأسر


6- رواية مني وعلي


7- رواية افقدني عذريتي


8- رواية أحبه ولكني أكابر


9- رواية عذراء مع زوجي


10- رواية حياتك ثمن عذريتي

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

11- رواية صغيرة الايهم


12- رواية زواج بالاجبار


13- رواية عشقك ترياق


14- رواية حياة ليل


15- رواية الملاك العنيد


16- رواية لست جميله


17- رواية الجميله والوحش


18- رواية حور والافاعي


19- رواية قاسي امتلك قلبي


20- رواية حبيب الروح


21- رواية حياة فارس الصعيد


22- سكريبت غضب الرعد


23- رواية زواجي من أبو زوجي


24- رواية ملك الصقر


25- رواية طليقة زوجي الملعونه


26- رواية زوجتي والمجهول


27- رواية تزوجني كبير البلد


28- رواية أحببت زين الصعيد


29- رواية شطة نار


30- رواية برد الجبل


31- رواية انتقام العقارب

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

32- رواية الداده رئيسة مجلس الإدارة


33- رواية وقعتني ظبوطه


34- رواية أحببت صغيره


35- رواية حماتي


36- رواية انا وضورتي بقينا اصحاب


37- رواية ضابط برتبة حرامي


38- رواية حمايا المراهق


39- رواية ليلة الدخله


40- سكريبت زهرة رجل الجليد


41- رواية روح الصقر


42- رواية جبروت أم


43- رواية زواج اجباري


44- رواية اغتصبني إبن البواب


45- رواية مجنونة قلبي


46-  رواية شهر زاد وقعت في حب معاق


47-  رواية أحببت طفله


48- رواية الاعمي والفاتنه


49- رواية عذراء مع زوجي


50- رواية عفريت مراتي


51- رواية لم يكن أبي

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

52- رواية حورية سليم


53- رواية خادمه ولكن


54- سكريبت لانك محبوبي


55- رواية جارتي وزوجي


56- رواية خادمة قلبي


57- رواية توبه كامله


58- رواية زوج واربع ضراير


59- نوفيلا في منزلي شبح


60- رواية فرسان الصعيد


61- رواية طلقني زوجي


62- قصه قصيره أمان الست


63- قصة فتاه تقضي ليله مع شاب عاذب


64- رواية عشق رحيم


65- رواية البديله الدائمه


66- رواية صراع الحموات


67- رواية أحببت بنت الد أعدائي


68- رواية جبروتي علي أمي


69- رواية حلال الأسد


70- رواية في منزلي شبح


🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


71- رواية أسيرة وعده


72- رواية عذراء بعد الاغتصاب


73- رواية عشقتها رغم صمتها


74- رواية عشق بعد وهم


75- رواية جعله القانون زوجي



تعليقات

التنقل السريع
    close