expr:class='data:blog.languageDirection' expr:data-id='data:blog.blogId'>

رواية دموع زهره البارت الحادي والعشرين حتي البارت الخامس والعشرون بقلم حوريه مصطفي رواية دموع زهره الفصل الحادي والعشرين حتي البارت الخامس والعشرون بقلم حوريه مصطفي

 رواية دموع زهره البارت الحادي والعشرين حتي البارت الخامس والعشرون بقلم حوريه مصطفي 

رواية دموع زهره الفصل الحادي والعشرين حتي البارت الخامس والعشرون بقلم حوريه مصطفي 

رواية دموع زهره الجزء الحادي والعشرين حتي البارت الخامس والعشرون بقلم حوريه مصطفي 

رواية دموع زهره البارت الحادي والعشرين حتي البارت الخامس والعشرون بقلم حوريه مصطفي 


رواية دموع زهره الفصل الحادي والعشرين حتي البارت الخامس والعشرون بقلم حوريه مصطفي 


Part_21


وتين ببراءه: ماما ماما شوفي انطي زهره هناك اهي هو في اتنين من انطي زهره..


الجميع التفت علي المكان اللي بتشاور عليه..


زهره بصدمه مين دي..


قمر و زهره كانوا واقفين قاصد بعض وكانوا في حاله صدمه رهيبه..


زهره حطت ايدها علي وجهه قمر عشان تشوف اذا هي بتخيل ولا لا..


زهره بصدمه: انت بجد حقيقه..


قمر بصدمه هي الاخري: انتي مين وازاي شبهي بالطريقه دي انا حاسه اني واقفه قدام المرايا..


على بهدوء: اختك..


قمر وزهره: نعممممم..


ليل: اي الكلام اللي بتقوله ده يا علي..


على بهدوء: قولت اي انا مش شايف ان كلامي غلط يا ليل لان مستحيل يكون في الشبه الكبير ده الا اذا هم اخوات ولا انا غلطان..


قمر بعصبيه وصوت عالي: اخوات اي انت اتجننت شكلك كده..


على بعصبيه: صوتك يا استاذه واه انتو اخوات وعشان ننهي النقاش ده نعمل تحليل 𝐷𝑁𝐴 واظن التحليل هيوضح كل حاجه اذا انتم اخوات ولا لا..


زهره بصدمه: بس ده مستحيل يا علي انا معنديش اخوات..


على ببرود: مين قالك كده..


زهره: نعم تقصد بكلامك اي..


على بهدوء: هتفهمي قصدي بعدين مش دلوقتي الحفله تخلص وهنروح المستشفى نعمل التحليل..


ادم بجديه: علي معاه حق كل حاجه هتبان لما يتعمل التحليل وقتها هنعرف اذا انتوا اخوات ولا لا..


ساره بهدوء: ده رأيي انــا كمان..


ليـل بهدوء: خلينا نكمل الحفله وبعدين نبقا نشوف الموضوع ده..


وتين ببراءه: بـابي شيلني..


ادم بحب: حاضر يــا عيون بابي..


بعد مرور 3 ساعات الحفله انتهت..


وذهب الجميع الي المستشفى لإجراء التحليل..


على بهدوء: للدكتور لو سمحت عايزين نعمل تحليل 𝐷𝑁𝐴..


الدكتور: تحت امرك وطلب من الممرضه تاخد عينه من زهره ومن قمر..


ادم: النتيجه ممكن تظهر أمته يا دكتور..


الدكتور بهدوء: كمان 3 ايام..


ليل بجديه: مينفعش تظهر بدري عن كده..


الدكتور: تمام تقدرو بكره تيجوا تاخدوا نتيجه التحليل..


ليل بهدوء: شكرا..


الدكتور: العفو عن اذنك..


قمر بهدوء: كل اللي بيتعمل ده ملهوش اي لازمه لان مدام زهره مش اختي وعن اذنكم لازم امشي عشان زمان ماما قلقانه عليا وتركتهم وغادرت المستشفى..


بعد فتره غادر الجميع المستشفى..


✰ـــــــــــــــــــــــــ✰


في منزل ادم..♥


كان الجميع في حاله صمت..


ليـل كان قاعد وحس بتقل علي كتفه بص لقي زهره نايمه علي كتفه..


ساره بإبتسامة: قوم دخلها تنام جوه يــا ليـل لان النهرده كان متعب ليها..


ليـل بإبتسامة: طيب..


ليـل شال زهره ودخلها عشان تنام براحتها..


وتين بطفوله: علي انـا عايزه انام انـا كمان..


علي بحب: طيب يــا وتيني..


ادم بغيظ: شوف بنت ** من وقت ما علي جايه وهي مش بتنام غير معاه..


علي بضحك: مو"ت من قهر''ك وحقد"ك يــا ادم..


ساره بضحك: ههههه معاك حق يــا علي هو متغاظ اوووي شكله كده..


ادم بغيظ: هي بقت كده يــا سوسو..


ساره بإبتسامة: ايوه يـا دومي..


علي بإبتسامة شال وتين وقال: يلا تصبحوا علي جنه..


ادم و ساره: وانت من اهلها..


✰ــــــــــــــــــــــــــــ✰


في منزل قمر..💙


بسمه بحزن: ماالك يــا قمر من وقت ما جيتي من الحفله وانتي مش علي بعضك..


قمر بإبتسامة: انـا كويسه يــا ماما..


بسمه بحب: متاكده يــا حبيبتي..


قمر بإبتسامة: متاكده..


بسمه بحنان: اتمني متكنيش مخبيه حاجه عليا..


قمر بضحك: من امته وانا بخبي عليكي حاجه..


بسمه بحزن: مش عارفه حاسه انك مخبيه عليا حاجه مهمه..


قمر بإبتسامة: متقلقيش..


بسمه بحب: طيب يــا حبيبتي..


قمر بهدوء: انتي اكلتي ولا لسه..


بسمه بحب: كنت بستناكي انتي عارفه اني معرفش اكل من غيرك..


قمر بإبتسامة: طيب هقوم اغير هدومي لحد ما تسخني الاكل يــا بسمتي..


بسمه بضحك: حاضر يــا حبيبتي..


بعد ربع ساعه بسمه كانت جهزت الاكل..


قمر بإبتسامة: الاكل ريحته حلووه اوووي..


بسمه بحب: انتي احلي يــا حبيبتي..


قمر وبسمه بدوا ياكلوا وبعد وقت انتهوا من تناول الطعام..


قمر بإبتسامة: يلا انا هدخل انااام لان يومي كان متعب 😩..


بسمه بحنان: طيب يــا حبيبتي ادخلي ارتاحي انتي..


✰ـــــــــــــــــــــــــ✰


في صباح يوم جديد.. ♡


في منزل ادم..


ليـل بإبتسامة: مالك يــا زهرتي..


زهره بحزن: خايفه..


ليـل بحب: خايفه وانـا معاكي يــا زهرتي..


زهره بإبتسامة: مستحيل اخاف وانت معايا يـا ليـل انت سندي واماني وكل حاجه ليا..


ليـل بحب: امال خايفه من ايه يــا حبيبتي..


زهره بإبتسامة حزن: ان بعد السنين دي ويطلع عندي اخت بعد ما كنت وحيده وماليش اخوات هيطلع عندي اخت..


ليـل بإبتسامة: دي حاجه كويسه يــا زهره..


زهره بهدوء: ازاي..


ليـل بإبتسامة: هيكون عندك اخت تشاركك وقت حز'نك وفرحك.. تحكيلها علي اللي بيحصل في يومك.. تخرجوا مع بعض..


زهره ابتسمت: ممكن هي مش تتقابلني يــا ليـل..


ليـل بإبتسامة: ومين قال كده..


زهره بحزن: انا فهمت كده من طريقه كلامها..


ليـل بحب: هي كانت مصدومه زيك يــا حبيبتي مش اكتر..


زهره بإبتسامة: اتمني يكون كده..


ليـل بحب: يلا نخرج لاننا اتاخرنا اوووي عليهم..


زهره بإبتسامة: يلا..


خرج كل من ليل وزهره من الغرفه..


على بهدوء: جاهزين يا جماعه خلينا نطلع دلوقتي..


زهره بتوتر: على هو انتي لي متأكد كده ان قمر اختي يمكن تكون واحده بتشبهني مش اكتر..


على بجديه: لا يا زهره قمر اختك واللي هيثبت ده هو نتيجه التحليل يلا عشان مش نتاخر..


وخرج الجميع من المنزل..


✰ــــــــــــــــــــــ✰


في منزل قمر..♥︎


بسمه بحب: يلا يا حبيبتي تعالي افطري قبل ما تنزلي..


قمر بكذب: معلش يا ماما اصل اتاخرت على الشغل..


بسمه: مش هينفع كده يا قمر اهمالك في صحتك ده يا بنتي انا مليش غيرك متوجعيش قلبي عليكي..


قمر بحب راحت باست بسمه وقالت متخفيش يا ست الكل والله هاكل في الشغل بس لازم اطلع دلوقتي لاني متأخره ومش عايزه اتأخر زي كل مره..


بسمه بحب: طيب يا حبيبتي روحي وابقى طمنيني عليكي وكلي كويس..


قمر بطاعه: حاضر..


وخرجت قمر من المنزل وذهبت الي المستشفى..


في المستشفى كان الجميع يقف بتوتر منتظرين.. نتيجه التحليل..


حتى خرج الدكتور من الغرفه..


ليل بتوتر: ها يا دكتور نتيجه التحليل اي..


الدكتور بعمليه: نتيجه التحليل طلعت مطابقه بنسبه %99..


قمر بصدمه: ايه وفجأه اغمي عليها..


على بخوف: قمرررر..


#Part_22


الدكتور بعمليه: نتيجه التحليل طلعت مطابقه بنسبه %99..


قمر بصدمه: ايه وفجأه اغمي عليها..


على بخوف: قمرررر..


جري على على قمر قبل ما تقع على الأرض وشالها ودخلها اوضه عشان الدكتوره تفحصها..


على بخوف :حد ينادي لي الدكتور..


ليل بهدوء :اهدا يا علي انا ندهت عليها..


وبعد فتره جاءت الدكتوره..


الدكتوره بعمليه :ممكن الكل يخرج بره عشان اعرف افحص المريضه..


اوم الجميع في صمت وغادروا الغرفه..


زهره بدموع: حضنت ليل وقعدت تعيط..


ليل بخوف عليها اهدي يا زهرتي هتبقى كويسه..


زهره بدموع: كل اللي حصل ده بسببي انا عشان عرفت انها اختي تعبت انا ليه مفيش حد بيحبني يا ليل..


ليـل بحب: انـا بحبك يــا زهرتي حبي ليكي مش مكفيكي..


زهره بإبتسامه حضنت ليـل وقالت: انت غيرهم كلهم يــا ليـل انـا بحبك اوووي♥ بس انـا زعلت لانها تعبت لما عرفت اني اختها..


ليـل بحب: هي اتصدمت مش اكتر مكنتش تتوقع بعد السنين دي كلها ويطلع عندها اخت يــا حبيبتي..


زهره بإبتسامة: يعني هي هتحبني وهتتقابلني يــا ليـل..


ليـل بحنان: مفيش اخت ما بتحبش اختها يــا زهره..


زهره بإبتسامة: معاك حق..


بعد مرور نصف ساعه خرجت الطبيبه من الغرفه..


على بخوف جري عليها طمنيني يا دكتور قمر كويسه


الدكتوره بعمليه : للأسف عندها انهيار عصبي نتيجه انها اتعرضت لصدمه كبيره ياريت بلاش تضغطوا عليها الفتره وهي هتفوق كمان نص ساعة عن اذنكم..


علي بإبتسامة: اتفضلي..


زهره بهمس لـ ليـل: ليـل انـا جعانه اووي وبطني بتوجعني..


ليـل بخوف: بطنك مالها اطلب الدكتوره..


زهره بخجل: هي بتوجعني عشان جعانه مش اكتر..


ليـل ليل بهدوء:وطالما انتي جعانه مقولتيش لي من بدري يا حبيبتي انتي ناسيه انك حامل ومش انتي بس اللي بتتغذي وابننا بيتعذي منك فلازم اول لما تجوعي تعرفيني مش تستنى لما بطنك توجعك..


زهره بخجل وطيت راسها في الأرض وقالت انا كنت خايفه على قمر عشان كده مش قولت انا اسفه..


ليل بحب: ولا يهمك يا زهرتي بس معدتيش تكرر..


زهره بحب: حاضر..


ليل بإبتسامة: يلا تعالي نروح ناكل في اي مطعم قريب من المستشفى..


زهره: بس ازاي هسيب قمر انا عايزه لما تفوق تشوفني واكلم معاها..


ليل بحب: خلاص يا حبيبتي خليكي وانا هنزل اشتري اكل..


زهره بابتسامه: حاضر وأكملت بهمس بحبك


ليل بحب: وانا بعشقك..


بعد مرور ربع ساعه ليـل جاب الاكل لـ زهره عشان تاكل..


ليـل بحب: كلي براحه يــا زهره كده هتتعبي..


زهره بإبتسامة: حاضر انت مش هتاكل يــا ليل..


ليـل بحب: كلي انتي يــا حبيبتي انـا مش جعان دلوقتي..


زهره بايماء: ماشي يــا حبيبي..


الممرضه بمقاطعه: المريضه فاقت..


زهره بإبتسامة: ينفع ندخل نشوفها..


الممرضه بإبتسامة: ايوه..


وبالفعل دخل الجميع الي غرفه قمر..


علي بإبتسامة: حمدلله علي سلامتك..


قمر بهدوء: الله يسلمك..


زهره كانت واقفه بعيد عن قمر وماسكه ايد ليـل..


ليـل بإبتسامة: حمدلله علي سلامتك يــا انسه قمر..


قمر بإبتسامة: الله يسلمك..


قمر بهدوء:ممكن الكل ينسى اللي حصل لان اللي حصل ده عمري ما هتقبله انا عندي عيلتي وانا مستحيل ادمرها عشان خاطر ناس لسه عارفها من كام ساعه كانت بتقول الكلام ده وهي بتبوص على زهره وأكملت ياريت معتيش حد يفتح في الموضوع ده نهائي ولا كأنه حصل..


على بصدمه :انتي بتقولي اي انتي اتجننتي بقولك مامتك واختك الحقيقين عايشين..


قمر ببرود :لا مش اتجننت يا استاذ علي وانا معنديش غير ام واحده ومعنديش اخوات فياريت تخلي بالك من كلامك..


زهره سمعت كلام قمر ودموعها نزلت وتركت الغرفه وخرجت..


ليـل ببرود: وانتي تنسي ان عندك اخوات يــا انسه قمر وخرج من الغرفه..


علي بغضب: انتي واحده انانيه ومفكرتيش غير في نفسك بس مفكرتيش في اختك ولا ان كلامك ده حرجها ازاي..


قمر ببرود: لو خلصت اتفضل بره..


علي بصلها بغيظ وخرج من الغرفه..


عشاق الروايات ⁦✨📖🖋️


✰ــــــــــــــــــــــــــــ✰


في منزل ادم..


ساره بحزن: اهدي يــا زهره كفايه عيااط هي مش تستاهلك والله وبعدين يــا ستي اعتبريني اختك..


علي بإبتسامة: انتي مش محتاجلها يــا زهره طالما احنا معاكي وبعدين مش انـا اخوكي ولا انتي غيرتي رايك..


زهره بإبتسامة: لا مش غيرت رأيي يــا علي بس انا زعلت من كلامها..


علي بإبتسامة: انسي كلامها انـا غلطت من الاول لاني حاولت اجمع بينكم..


زهره بإبتسامة: لا مغلطتش يــا علي..


ليـل بهدوء: قومي يــا زهره عشان ترتاحي شويه لان بكره الصبح هنمشي..


ساره بحزن: ما تخليكو شويه يــا ليـل انـا حبيت زهره وعاوزها تفضل معايا..


زهرة بإبتسامة: مينفعش يــا ساره لان امي في البيت لوحدها وهي تعبانه مينفعش اسيبها اكتر من كده بس صدقيني هبقا ايجي ازورك وهكلمك كل يوم..


ساره بإبتسامة: طيب يــا حبيبتي..


✰ـــــــــــــــــــــــ✰


في منزل قمر..


بسمه بحب: اتاخرتي كده ليه يــا بسمه..


قمر بإبتسامة: كان في شغل كتير النهرده مش اكتر..


بسمه بحنان: طيب يــا حبيبتي ادخلي غيري هدومك لحد ما اجهز الاكل..


قمر بإبتسامة: حاضر..


علي طاوله الطعاام..


قمر كانت شارده في الاكل ومش بتاكل..


بسمه بإبتسامة: مش بتاكلي ليه يــا حبيبتي الاكل مش عاجبك..


قمر بدون وعي تتخيلي بعد السنين دي كلها ويطلع عندي اخت..


#Part_23


بسمه بإبتسامة: مش بتاكلي ليه يــا حبيبتي الاكل مش عاجبك..


قمر بدون وعي تتخيلي بعد السنين دي كلها ويطلع عندي اخت..


بسمه بصدمه وتوتر: انت بتقولي ايـه يــا قمر..


قمر ببرود: اه والله زي مـا بقولك بعد السنين دي عرفت ان عندي اخت وكمان تؤام..


بسمه بتوتر: اكيد انتي فاهمه غلط انتي بنتي انــا ومش ليكي اخوات ولا حاجه..


قمر بزعيق و عصبيه: لا انا مش فاهمه غلط ولا حاجه انـا في الحقيقه طلعت مخد'وعه فيكي..


بسمه بدموع: قمر..


قمر بدموع: ليه عملتي كده ليـه تحرميني من اهلي الحقيقين..


بسمه بدموع: صدقيني مش ذ' نبي لو مكنتش خدتك كان ممكن هتمو"تي..


قمر بهدوء: ههههههه كفايه بقا كذب و تمثيل لحد هنا..


بسمه بدموع: مش هستفاد حاجه لو كدبت عليكي

غصب عني والله يا حبيبتي يوم ما جبتك البيت ده شوفتك مع رجل وكان رايح ير' ميكي وكان مبرره ان هو مش قادر يصرف عليكي خدناكي منه وربناكي واعتبرتك بنتي ونور عيني..


قمر وقعت وفضلت تعيط


بسمه نزلت وقعدت جمبها وقالت: حقك عليا يــا حبيبتي سامحيني المفروض كنت اعرفك الحقيقه بس انـا كنت خايفه عليكي لتتعبي..


قمر بإبتسامة: تعرفي يــا بسمتي لو خيروني بينك وبين اهلي الحقيقين هختارك انتي كل مره..


بسمه بحب حضنتها: مش عايزكي تسبيني انتي عارفه اني ماليش غيرك في الدنيا دي..


قمر بإبتسامة: مستحيل اسيبك..


✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰


في صباح يوم جديد..♥︎


في منزل ادم..


ساره بإبتسامة: هتوحشيني اوووي يــا زهره..


زهره بحب: وانتي كمان يــا حبيبتي.


وتين بطفوله: هتوحشيني انـا كمان ع فكره..


زهره بإبتسامة: يــا روحي وانتي كمان والله..


ليـل بحب: يلا يــا زهرتي عشان نلحق نوصل قبل ما تليل..


زهره بإبتسامة: حـاضر يــا ليـل..


وهم خارجين من باب البيت..


زهره بإبتسامة لـ ليـل: هو علي مش هيرجع معانا يــا ليـل..


ليـل بإبتسامة: هيرجع يــا حبيبتي بس مش دلوقتى لانه عنده شغل هنا ولازم يخلصه..


زهره بهدوء: مـاشي..


في شركه الشرقاوي جروب..♥


قمر بعصبيه: انتي بتعملي ايه هنـا في مكتبي يــا بتاعه انتي..


مروه بإبتسامة: قصدك كان مكتبك.. دلوقتى هو مكتبي يــا حبيبتي..


قمر بصدمه: انتي بتقولي ايـه يــا حيو"انه انتي..


مروه ببرود: زي مــا سمعتي يــا حبيبتي انت تم نقلك لـ الحسابات بامر من علي بيه واكملت بخبث اصل معتش عاوز يشوف اشكا"لك هنا..


قمر بهدوء: تمام..


مروه بإبتسامة صفره: معلش يــا حبيبتي وانتي خارجه ابقي اقفلي الباب وراكي..


مروه في نفسها: ولسه يــا حبيبتي اذا مخلتيكش تخرجي من الشركه بفيض'حه مينكش اسمي مروه..


قمر خرجت بعصبيه ورزعت الباب..


في مكتب ادم..


ادم بجديه: مكنش ينفع تنقلها الحسابات يــا علي ليه بتدخل حياتك المهنيه مع حياتك الشخصيه..


علي ببرود: مش طا'يقها يــاخي بعد اللي عملته امبارح..


ادم بهدوء: بس ده مالوش دعوه بالشغل..


علي بغضب: وانا مش عايزها تشتغل معايا يــا ادم وبعدين انقلها احسن ما اطردها من الشركه كلها..


ادم ببرود: اهدي يــا علي مفيش داعي لـ زعيقك ده..


علي بحزن: انا اسف يــا ادم بس انا متنرفز من امبارح اتمني مش تزعل منى..


ادم بحب: مستحيل ازعل منك يــا صحبي..


✰ـــــــــــــــــــــــــــــــــ✰


بعد مرور 6 ساعات وصل ليـل و زهره القاهره..


في قصر الشرقاوي..💙


سمر بحنان: القصر رجع نور من جديد يــا حبابيي..


زهره بإبتسامة: ده نورك يــا سوسو ..


ليـل بحب: تسلمي يـا امي..


سعاد بإبتسامة: اجهز الاكل يـابني عشان تاكلوا ولا هترتاحوا الاول..


ليـل بهدوء: احنا اكلنا في الطريق فهنطلع نرتاح..


سعاد بإبتسامة: طيب يــا حبيبي..


في جناح ليـل و زهره..


زهره دخلت غرفه تغير الملابس عشان تغير هدومها وبعد وقت خرجت نـامت علي السرير من غير ما تكلم ليـل..


ليـل نـام جمبها وشدها لحضنه وقال بحب: مالك يــا زهرتي..


زهره بإبتسامة: مفيش حاجه يــا حبيبي بس تعبانه من الطريق مش اكتر..


ليـل بهدوء: انسي يــا زهره اللي حصل زعلك ده مش هيجيب نتجيه غير تعبك وبعدين انتي نسيتي انك حامل وده هياثر علي البيبي..


زهره بأسف: اسفه يــا ليـل واكملت بهمس ليـل انـا عايزه انــام..


ليـل بحب: نـامي يــا حبيبتي..


✰ــــــــــــــــــــــــــــــ✰


في منزل ادم.. 💜"


سـاره بغيظ: انتي مشعقلها في الباب كده ليـه يــا ادم..


علي بضحك: البيه غيران عشان طلعت بتحبني اكتـر منه..


ادم بغيظ: اخرس يــا حيو"ان قطع لسانك من قال اني غيران منك..


ساره بغيظ: تصرفاتك يــا سي ادم..


ادم بصلها بغيظ..


وتين ببراءه: نزلني يــا سي ادم بقولك ..


ادم بغيظ: شوف البت بتتامر عليا ازاي..


ساره بإبتسامة: معلش يــا حبيبي حقك عليا وبعدين دي لسه صغيره هتعمل عقلك بعقلها..


علي بضحك: هههههههه مـا هو خلاص عمل عقله بعقلها يــا ساره..


وتين بطفوله: نزلني يــا بابي عشان برستيجي قدام علي بقا وحش..


ادم بصدمه: انت بتجيبي الكلام ده منين يـا بت..


وتين ببراءه: من علي..


ادم بص لـ علي بغيظ لقي علي بيصفر وبيبص في السقف..


سـاره بضحك: نزلها بقا يــا حبيبي عشان خاطري..


ادم نزل وتين علي الارض..


ادم بغيظ: ارتـاحتي كده..


سـاره بإبتسامة: ايوه..


✯ــــــــــــــــــــــــــــــ✯


في منزل قمر..🤎


بسمه بحنان: اجيبلك تاكلي يــا حبيبتي..


قمر بإبتسامة: لا مش جعانه دلوقتى..


بسمه بحزن: هو انتي لسه زعلانه مني يــا قمر..


قمر بإبتسامة: لا يــا حبيبتي..


بسمه بحنان: طيب انا هجهز الاكل عشان شكلك تعبانه وبعدين انـا عامله الملخيه اللي بتحبيها..


قمر بإبتسامة: اشطـا هدخل اغير هدومي وهيجي..


بسمه بضحك: طيب يــا حبيبتي..


قمر دخلت غيرت هدومها وخرجت ..


علي طاوله الطعام..


قمر بإبتسامة: طول عمرك بتخطفي قلبي بالاكله دي يــا بسمتي..


بسمه بحب: بالف هنا علي قلبك يــا حبيبتي واكملت بحزن هو انتي ممكن في يووم تسبيني عشان اهلك يــا قمر..


قمر بإبتسامة حضنتها وقالت: انتي اهلي يـا بسمتي..


✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰


في قصر الشرقاوي..


الساعه 3فجرا..


في جناح ليـل و زهره..


زهره بغيظ: ليـل اصحي بقا..


ليـل بنووم: عايزه ايه يـا زهرتي..


زهره بإبتسامة: عايزه اكل رنجه يــا حبيبي..


ليـل بنوم: الصبح يــا زهره ناامي يـا حبيبتي احنا لسه الفجر..


زهره بدموع: بس انا نفسي فيها يـا ليـل..


ليـل اتعدل وقام قعد وقال بهدوء: وانا هجيبلك رنجه منين دلوقتى يــا زهره..


زهره بدموع: اتصرف يــا ليـل ماليش دعوه..


ليـل بغيظ: حاضر يــا حبيبتي..


ليـل قام لبس هدومه عشان يجيب لـ زهره اللي طلبته..


زهره بإبتسامة: مش تتاخر يــا ليـل..


ليـل بإبتسامة: حاضر..


بعد مرور ساعه..🤍


ليـل رجع ومعاه الرنجه زي مــا زهره طلبت..


ليـل بصدمه: دي ناامت..


ليـل راح قعد جمبها وبدا يصيحها..


ليـل بإبتسامة: زهره انا جبت الرنجه يــا حبيبتي وخليت داده سعاد تعملها زي ما بتحبي..


زهره بقر"ف: ابعدها عني يـا ليل وبعدين انا مستحيل اكلها في الوقت ده..


ليـل بصدمه: بس انتي اللي طلبتيها يـا حبيبتي..


زهره بإبتسامة: وغيرت رائي يــا حبيبي انا عايزه انام دلوقتي..


ليـل بغيظ: بلاش هزار يــا زهره انا قومت في البرد ده عشان اجيبها وفي الاخر مش هتاكلي..


ليـل بص عليها لقها فعلا نااامت اتنهد بغيظ وشدها لحضنه ونـام هو الاخر..


#Part_24


ليـل بغيظ: بلاش هزار يــا زهره انا قومت في البرد ده عشان اجيبها وفي الاخر مش هتاكلي..


ليـل بص عليها لقها فعلا نااامت اتنهد بغيظ وشدها لحضنه ونـام هو الاخر..


في صباح اليوم التالي صحي ليل علي صوت بكاء بجانبه..


ليل بخوف: مالك يا حبيبتي مالك يا زهرتي في حاجه بتوجعك طب انتي تعبانه..


زهره بعصبيه و بكاء: ابعد عني ﯾــا خا'ين انا بكر"هك طلقني يا ليل..


ليل بصدمه: خا'ين واطلقك..


زهره بدموع: ايوه طلقني حالا يــا بتا"ع الستا"ت انت..


ليـل بصدمه: بتا"ع ستا"ت كمااان..


زهره بعصبيه: انت ليك عين تتكلم يــا بجح..


ليل بهدوء: انا من حقي اعرف انــا خو"نتك امتـه..


زهره بدموع: في الحلم..


ليل بصدمه: هااا..


زهره بدموع وشهقات: انــا حلمت انك خو"نتني يــا ليـل مع رقا''صه كمان.. واكملت بعصبيه رقا"صه يــا ليـل مش لاقي غير رقا"صه وتخو"نني معااها..


ليـل بصدمه: رقاا''صه..


زهره بدموع: ايوه..


ليل بهدوء: يــا حبيبتي انــا مستحيل اخو"نك ولا افكر كده حتي..


زهره بعيون دامعه: بس انــا..


ليل بمقاطعه: شششش انــا مبحبش غير واحده بس في حياتي وهي انتي يــا زهرتي..


زهره بدموع: يعني مش هتخوني في الحلم حتي..


ليـل بضحك: ولا حتي في الحلم يــا حبيبتي..


زهره بإبتسامة حضنته وقالت: انــا بحبك اوى يــا ليـل..


ليـل بحب: وليـل بيحبك يــا زهـره قلبي..


زهره بحب حضنت ليل وانا كمان بحبك يا ليل اوي بس صدقني لو خو''نتني تاني المرادي همو"تك


ليل بضحك: شكل هرمونات الحمل جاي عليا بخراب واكمل بإبتسامة قومي اجهزي يا حبيبتي عشان ننزل نفطر معاهم..


زهره بابتسامة با'ست ليل من خده حاضر يا قلب حبيبتك..


ليل بحب: هتجنيني يا زهرتي


ضحكت زهره بصخب علي كلام ليـل..


بعد فتره ينزل كل من ليـل وزهره الدرج ممسكين بايد بعض متجهين الي طاوله الافطار..


ليل وزهره بابتسامة: صباح الخير..


سمر بحب: صباح الخير يا حبايبي..


ليـل بإبتسامة: يسعد صباحك يــا امي..


سمر بحب: تسلم يــا حبيبي يلا اقعدوا كلوا..


زهره بإبتسامة: الاكل حلوو اوووي يــا مامتي..


سمر بحنان: بالف هنا علي قلبك يـا روحي..


بعد فتره انتهـوا من تناول الطعام..


ليـل بإبتسامة: انــا هروح الشركه يــا حبيبتي عايزه حاجه..


زهره بإبتسامة: لا يــا حبيبي عايزه سلامتك..


سمر بدعاء: ربنا يديم سعادتكم يــارب..


ليـل و زهره: اللهمَّ آمين يارب العالمين..


✰ـــــــــــــــــــــــــــــــ✰


في الغردقه..


في منزل ادم.. ♥︎


وتين بطفوله: انــا عايزه اتجوز مروان ماليش دعوه يــا بابي..


ادم بصراخ: عايزه ايه يــا عنيا..


وتين ببراءه: اتجوز مروان يــا بابي..


ادم ماسكها من هدومها وقال بصراخ مش مكسوفه يــا حبيبي بابي..


وتين بغيظ: لو سمحت يــا بابي نزلني انــا كبرت خلاث وعايزه اتجوز مروان..


ادم بعصبيه: شيل بنت ** من قدامي يــا علي..


علي بضحك: ههههه حـاضر..


وتين ببراءه: انت تده بتشتم نفسك يــا بابي..


ادم بصراخ: معتش فيه روضه«حضانه» يــا روح بابي..


ساره بضحك: اهدا يــا ادم عشان صحتك يــا حبيبي..


ادم بسخريه: ليه هو انتي مش سامعه بنتك عايزه ايه..


علي بضحك: ههههه عايزه تتجوز سي مروان..


وتين بطفوله: حتي انت يا سي علي اي الظولم ده وسبيتهم ومشيت..


ادم بصدمه: احنا ظا'لمين..


ساره بضحك: انــا هروح اكلم زهره..


علي بضحك: خلينا نروح على الشركه لاننا اتاخرنا يــا ظا'لم يــا مف'تري..


✰ــــــــــــــــــــــــــــ✰


في منزل قمر..


بسمه بإبتسامة: مش عايزه تشوفي مامتك واختك يــا قمر..


قمر بتوتر: لا مش عايزه اشوفهم..


بسمه بإبتسامة: بس عيونك بتقول غير كده يــا قمر..


قمر بهدوء: صدقيني مش عايزه انــا كده مرتاحه..


بسمه بحزن: محدش بــ يترتاح وهو بعيد عن اهله..


قمر بتوتر: انا اتاخرت علي الشغل سلام..


بسمه بايتسامه: قمر..


قمر وقفت والتفتت ليها..


بسمه بحب: روحي شوفيهم انا مستحيل ازعل منك لو عملتي كده وبعدين انا مش ضامنه عمري فمش عايزكي تفضلي لوحدك بعد ما انا امو"ت..


قمر بدموع جريت علي بسمه وحضنتها متقوليش كده يا ماما بعد الشر عنك وبعدين انا مقدرش اعيش من غيرك..


بسمه بابتسامه المو"ت مش شر يا حبيبتي وبعدين محدش بيمو"ت ناقص عمر.


قمر بدموع: لا انت مش هتسبيني لوحدي انا مليش حد من بعدك


بسمه بحزن: عشان كده بقولك اتعرفي علي امك واختك وعائلتك عايزه ابقا مطمئنه عليكي


قمر بعصبيه ودموع: متقوليش كده وبعدين انا مليش ام غيرك انتي امي وملجئ وكل حاجه ليا وعشان خاطري مش تضغطي عليا في الموضوع ده..


بسمه بإبتسامة حزن: اي اللي يريحك يا حبيبتي


قمر بحب باست بسمه من دماغها وقالت بحبك يا اجمل واحن ام في الدنيا واكملت بمرح يلهووي انا اتاخرت علي الشغل والبعبع اللي هناك ما هيصدق عشان يهزقني..


بسمـه بضحك: طيب يلا امشي يا مجنونه بدل ما تتاخري اكتر


قمر بمرح سلاموز يا بسوم..


بسمه بحب: سلام يــا قلب بسوم..


في الشركه التابعه لـ شركات الشرقاوي..


علي بعصبيه: هي الهانم فاكره نفسها في بيتها تيجي وتخرج زي مــا هي عاوزه ومش احترام لـ مواعيد الشغل..


قمر بدموع: ده شئ غصب عني يــا فندم..


علي بسخريه: وهي بتكون كل مره غصب عنك برضو..


قمر بدموع: ايوه ده شئ غصب عني..


علي بصراخ: دي اخر مره تيجى متاخر فيها انتي فاهمه..


قمر بحزن: فاهمه..


علي بغضب: بره علي شغلك..


قمر بحزن خرجت..


✰ــــــــــــــــــــــــــ✰


في شركه الشرقاوي جروب..


ليـل بحب: احلي مفاجاه دي ولا ايه..


زهره بإبتسامة: بجد عجبتك..


ليـل بإبتسامة: اوووي..


زهره بإبتسامة: انــا عايزه اخرج يــا ليـل..


ليـل بإبتسامة: و زهرتي عاوزه تخرج وتروح فين..


زهره بتفكير: الملاهي..


ليـل بهدوء: انتي ناسيه انك حامل يــا زهرتي مينفعش ملاهي دلوقتي..


زهره بحزن: معاك حق..


ليـل بحب: ايه رايك نروح ناكل في مطعم وبعدين نتمشي علي البحر..


زهره بإبتسامة: موافقه..


ليـل اخد مفاتيح سيارته من علي المكتب وقال بإبتسامة حب يلا يــا زهره قلبي..


زهره بإبتسامة: يلا يــا ليـل قلبي..


ليـل و زهره خرجوا مع بعض وكان يوم لطيف بالنسبالهم..


علي البحر..


زهره بإبتسامة: تعرف يــا ليـل مكنتش اتوقع ابدا اني في يوم هكون بالسعاده دي..


ليـل بحب: طول ما انــا عايش اتاكدي ان حياتنا مليانه سعـاده وحب..


زهره بحب: وده اللي متاكده منه..


ليـل بإبتسامة: يلا نروح لان الوقت اتاخر..


زهره بحب: يلا..


✰ـــــــــــــــــــــــــــــ✰


بعد مرور 5 شهور..


زهره بقت في الشهر السادس وكل يوم حبها بيزيد لـ ليل عن اليووم اللي قبله..


ليل معتش يقدر يعيش من غير زهره بقت محور يومه وكل حاجه في حياتي..


قمر وعلي قربوا من بعض..


ساره وادم حياتهم مستقره وبيعيشوا بسعاده وحب..


في الغردقه..


في الشركه التابعه لـ شركات الشرقاوي..


علي بعصبيه: ملفات الثفقه مسروقه يــا شويه بها'يم..


ادم بهدوء: اهدي يــا علي من اللي هيسرقها يعني..


مروه بخبث: اكيد قمر لاني امبارح شوفتها وهي خارجه متوتر من مكتب علي بيه وفي ايدها شنطه سوده وكانت مخبيه وشها ..


قمر بعصبيه: انــا مستحيل اعمل حاجه زي دي يــا حيو"انه..


مروه بخبث: علي بيه انت ممكن تشوف الكاميرات بتاعت امبارح وانت هتتاكد بنفسك..


قمر بهدوء: فيك تشوف الكاميرات زي ما هي بتقول..


علي فتح اللابتوب وبدا يشوف فيديوهات بتاعت امبارح..


لقي بنت خارجه من مكتب علي وهي متوتره بس مش ظاهر لها ملامح..


مروه بخبث: قمر كانت لابسه نفس الهدوم دي..


#Part_25


علي فتح اللابتوب وبدا يشوف فيديوهات بتاعت امبارح..


لقي بنت خارجه من مكتب علي وهي متوتره بس مش ظاهر لها ملامح..


مروه بخبث: قمر كانت لابسه نفس الهدوم دي..


قمر بعصبيه: اي اللي بتقوليه ده انتي اتجننتي..


مروه بخبث: لا طبعا بس اللي اعرفه انك المسئوله عن مكتب علي بيه بعد اما اتنقلتي هنا تاني..


قمر بعصبيه: ومش معني ده ان يبقي انا السبب ثم التفت الي علي تقول بصوت باكي صدقني انا مليش دعوه ومش عندي اي فكره عن مين اللي ممكن يكون عمل كده بس اللي في الفيديو ده مش انا..


علي ببرود: امنا مين وهي لبسه نفس هدومك اللي كنتي لبسها امبارح..


قمر بخوف: تقصد اي بكلامك ده..


علي ببرود: قصدي انتي فهمتي كويس اوي واكمل بعصبيه تخرجي حالا من الشركه وايك المحك تاني فيه بررررررا..


ادم بهدوء: مش كده يا علي خلينا نتاكد الأول..


علي بهدوء: ادم انا عارف بعمل اي كويس اوي والتفت الي قمر وتكلم بعصبيه انا مش قولتلك برا..


خرجت قمر تجري الي خارج الشركه وهي منهاره من البكاء..


مروه بخبث : انــا كنت شاكه في البنت دي من الاول يــا علي بيه وكنت متاكده ان في وراها حاجه..


ادم بغيظ: اتفضلي علي شغلك يــا انسه مش انسه برضو..


مروه بتوتر: عن اذنك يــا مستر علي وخرجت..


ادم بعصبيه: انت واحد غبي و ع طول متسرع كده وانـا متاكد ان قمر برئيه يــا علي وفي الاخر هتندم يــا صاحبي..


علي ببرود: مستحيل اكون غلطان و الدليل قدامك اهو اتاكد انت..


ادم بهدوء: بكره تظهر الحقيقه وتعرف انك ظلمتها يــا علي وخرج من المكتب..


عند قمـر كانت قاعده علي البحر وبتعيط..


قمر بدموع: صدقني هتندم علي اللي عملته معايا اووي يـا علي على قد مــا حبيبتك علي قد مــا كر''هتك..


قمر فضلت وقت كتير وهي وقاعده وبتعيط وبعدين حست ان الوقت اتـاخر فقامت مشيت..


في منزل قمر..


بسمه بدموع: كنتي فين يــا قمـر كل ده قلقت عليكي..


قمر بصتلها بدموع ومردتش عليها..


بسمه بخوف: مالك يــا قمر فيكي حاجه يــا حبيبتي..


قمر بدموع وشهقات: اتهمني بالسر"قه يــا ماما..


بسمه بصدمه: اهدي يــا حبيبتي..


قمر بدموع: انــا مش حر"اميـه يــا ماما والله ولا سر"قت حاجه..


بسمه بإبتسامة: انــا واثقه يــا حبيبتي ومتاكده من تربيتي و عارفه انك مستحيل تعملي كده..


قمر بدموع: بس هو مش واثق فيا يــا ماما..


بسمه بحزن: بكره يندم يــا حبيبتي ويعرف انك صادقه وعلي حق امسحي دموعك و خليكي قويه انتي مش ضعيغه يــا حبيبتي..


قمر مسحت دموعها وقالت: معاكي حق واكملت بحب شكرا انك في حياتي واقفه معايا..


بسمه بإبتسامة حب: انــا لو مش واقفه معاكي هقف مع مين يعني انتي كل دنيتي يــا حبيبتي..


قمر حضنت بسمـه بحب وقالت هدخل انـاام شويه..


بسمه بإبتسامة: طيب يــا حبيبتي..


✰ـــــــــــــــــــــــ✰


في قصر الشرقاوي..🧸


زهره بضحك: خلاص بقا يـا ليـل انــا اسفه..


ليـل بغيظ: مش قـابل اعتذارك بقـا..


زهره بعيون دامعه: انـا كنت بهزر معاك معرفش انك هتزعل مني..


ليـل بإبتسامة: بهزر معاكي يــا حبيبتي..


زهره بصتله بغيظ ومردتش عليها..


ليـل بأسف: خلاص بقا يـا زهـرتي..


زهره بإبتسامة: مـاشي خلينا نتفرج علي فيلم..


ليـل بحب: بس انا هتـاخر علي شغلي يــا زهره..


زهره بحزن: خلاص يـا ليـل ولا يهمك..


ليـل بإبتسامة: مش زعلانه مني..


زهره بإبتسامة: لا..


ليـل قام عشان ياخد شاور و زهره اخدت اللابتوب ونزلت الحديقه ..


بعد فتره ليـل طلع واتفاجا بـزهره مش موجوده في الجنـاح..


ليـل بغيظ: راحت فين دي..


ليـل دخل عشان يلبس هدومه عشان شغله..


بعد فتره ليـل خلص ونزل..


سمر بإبتسامة: صبـااح الخير يــا حبيبي..


ليـل بإبتسامة: صباح النور يــا أمـي واكمل بإبتسامة اماال فين زهره..


سمر بتسأول: هي فوق كانت معاك..


سعاد بمقاطعه: هي في الحديقه دلوقتي يــابني..


ليـل بإبتسامة: طيب..


ليـل خرج واتصدم ان زهره قاعده مع شاب في نفس عمرها وبيضحكوا مع بعض..


ليـل بغيره وبغضب: زهـرره..


زهره بإبتسامة: ايوه يــا ليـل..


ليـل بعصبيه: انتي قـاعده بتعملي ايـه عندك..


زهره بإبتسامة: قاعده مع فادي يــا ليل كن بنتفرج علي فيلم مدرسه المشاغبين ..


فادي بإبتسامة: اذيك يــا ليـل بيه..


ليـل بغرور: اهلا مين حضرتك..


فادي بإبتسامة: انـا فادي ابن البواب و جاي اجازه من الكليـه واتعرفت علي مدام زهره..


ليـل ببرود: اهلا يــا فادي عن اذنك وشد زهره من ايدها بعصبيه..


في جناح ليل و زهره..


ليـل بعصبيه: ممكن اعرف ايه اللي عملتيه تحت ده يــا هانم..


زهره بهدوء: انــا عملت ايه..


ليـل بغضب: بلاش استفزازك ده يــا زهره انتي عارفه كويس انتي عملتي ايه..


زهره بنفس الهدوء: لا مش عارفه..


ليل بعصبيه: انتي ازاي تقعدي معاه لوحدكم قولي..


زهره ببرود: هو طلب يقعد معايا..


ليـل بغضب: وانتي مرفضتيش ليـه هااا..


زهره بغيظ: كنت عايزني اقوله ايه معلش مينفعش تقعد معايا واكملت بهدوء احنا كن قاعدين نتفرج علي الفيلم يــا ليل مش بنعمل حاجه غلط..


ليـل بعصبيه: وصوت ضحكك اللي كان مالي القصر ده يتسمي ايـه..


زهره بهدوء: عشان المسرحيه مش اكتر..


ليل بعصبيه: معتش فيه خروج بره الجنااح ده يــا زهره انتي فاهمه..


زهره بدموع: لا مش فاهمه انت مش هتحبسني هنا..


ليل بعصبيه: لا هبحسك يـا زهره وخرج..


زهره فضلت تعيط عشان ليل اتعصب عليها..


عند ليل في الشركه كان قاعد بيشتغل وبعدين افتكر زهره وهي بتعيط..


ليـل اخد مفاتيح سيارته من علي المكتب وقرر يرجع القصر عشان يصالح زهره..


بعد ربع ساعه ليـل وصل القصر وطلع جناجه هو و زهره..


ليل دخل الجناح واتفاجأ من منظر زهره..


زهره كانت مشغله راب حزين 😔 وكانت بتاكل..


ليـل بإبتسامة راح قعد جمبها وقال انــا اسف يــا زهرتي اني اتعصبت عليكي..


زهره بصتله بقر"ف وبصت الناحية التانيه..


ليـل بإبتسامة: طيب اعمل ايه عشان زهرتي تتكلمني..


زهره بدموع وهي بتاكل: مش عاوزه اكلمك اصلا لاني مخاصمك يــا ليـل بيه..


ليـل بهدوء: زهره انــا اتعصبت عليكي لاني كنت غيران من فادي انك قاعده معاه وبتضحكي..


زهره بدموع: ده مش مبرر يــا ليل بيه..


ليـل بهدوء: طيب انا اسف اعمل ايه عشان اصالحك..


زهره بهدوء: مش عايزك تعمل حاجه لاني مش عـايزك تصلحني ولا تكلمني..


ليل بصلها بحزن: يعني انتي مش عايزه تكلميني..


زهره بدموع: لا عايزه اكلمك بس مش عايزه..


ليـل بصدمه: هااا..


زهره بغيظ: انا عايزه اكلمك وفي نفس الوقت مش عاوزه اكلمك..


ليل بإبتسامة خبث: اعملي اللي يريحك يــا زهره عن اذنك..


زهره بإبتسامة حضنته: بهزر معاك يــا ليـل..


ليـل بإبتسامة: قومي نتفرج علي فيلم يلا..


زهره بإبتسامة: يلا..


ليـل شغل فيلم واخد زهره في حضنه وقعدوا يتفرجوا..


زهره بهمس: بحبك..


ليل بنفس الهمس: وليـل بيحبك..


✰ـــــــــــــــــــــــــــ✰


في صباح يوم جديد في الغردقه..


في شركه الشروقاوي..


في مكتب مروه..


علي دخل المكتب بإبتسامة..


علي بإبتسامة: ممكن تعمليلي قهوه من ايدك الحلوه دي يــا استاذه مروه..


مروه بإبتسامة: انت تامر يــا علي بيه هروح اعملها وايجي بسرعه..


علي بإبتسامة: اوكي هستناكي..


مروه خرجت عشان تعمل القهوه وعلي حط كاميرا صغيره في الفازه الموجوده علي المكتب عشان تسجل لـ مروه..


بعد مرور دقايق مروه دخلت المكتب ومعاها القهوه..


مروه بإبتسامة: اتفضل يــا مستر علي القهوه اتمني تعجبك..


علي بهدوء: اكيد هتعجبني لانها من ايدك يــا جميل..


مروه ابتسمت بخجل مزيف وقالت ميرسي..


علي شرب القهوه وبعدين راح على مكتبه..


في مكتب علي..


علي بهدوء: هكشف حقيقتك وقتها اقدر اعتذر من قمر..


ادم بجديه: طالما واثق من قمر ليه طردتها..


علي بهدوء: لان مروه وقتها كانت هتحاول تاذيها غير ان بعد ما انت طلبت منها تخرج من المكتب هي وقفت بره تسمع كلامنا..


ادم بإبتسامة: طيب هقوم اشوف شغلي انا..


علي بإبتسامة: اوكي..


يمر اليوم بدون احداث تذكر..


في منزل ادم..


ادم بإبتسامة: ايه الجمال ده يــا حبيبتي..


ساره بإبتسامة: انا طول عمري جميله يــا استاذ ادم..


علي بضحك: اهدي شويه يــا ادم مش كده احنا قاعدين..


وتين بطفوله: مروان برضو بيقولي انا جميله يــا علي هو انا جميله بجد..


علي بإبتسامة: انتي اجمل بنوته شافتها عيني يــا قلب علي..


وتين ببراءه: وانت اجمل را'جل شافتها عيني برضو..


علي بضحك: طب ومروان..


وتين ببراءه: مروان حبيبي يــا علي..


ادم بغيظ: شوف قليله الربا"يه..


وتين بغيظ: عيب كده يــا بابي..


ساره بضحك: ههههههه عيب كده يــا ادم..


ادم بغيظ: عجبك بنتك يعني..


وتين ببراءه: اوووف بقا يــا بابي..


ادم بصدمه: اوووف بقا كمااان..


علي بضحك: سيبها تعبر عن مشاعرها يــا سي ادم..


ادم بغيظ: قومي من قدامي يــا علي لانك بتعصبني انت والحيو"انه دي..


علي بضحك: قومي معايا يـا حبيبتي احنا مش لنا مكان هنا..


وتين ببراءه: معاك حق يــا علي يلا قوم..


بعد مرور اسبوع في شركه الشرقاوي..


في مكتب علي..


مروه بغيظ: ممكن اعرف انا اطردت ليه من الشركه يـا علي بيه..


علي ببرود: لاني عايز كده..


مروه بهدوء: ممكن اعرف السبب..


علي بإبتسامة: ببساطه لانك خا"ينه يــا مروه بتشتغلي علي حساب شركه تانيه وبتسر"قي ملفات الثفقات بتاعتنا..


مروه بتوتر: انت ازاي بتقول كده..


علي بهدوء: مش دي الحقيقه برضو واكمل بعصبيه دلوقتي تاخدي حاجتك ومعتش عاوز اشوف خلقتك الو"سخه دي هنا في الشركه انتي فاهمه و الا التسجيلات اللي معايا هتروح الشرطه..


مروه بخوف: فاهمه يــا بيه..


علي بعصبيه: بره..


مروه خرجت من المكتب بخوف بل من الشركه باكملها..


في منزل بسمه..


جرس باب رن..


بسمه كانت رايحه تفتح الباب..


قمر بإبتسامة: خليكي يــا مامتي وانا هفتح..


بسمه بإبتسامة: طيب يـا حبيبتي..


قمر فتحت الباب واتفاجات بـ علي..


قمر ببرود: حضرتك بتعمل هنا ايه يــا علي بيه..


علي بإبتسامة: ممكن ادخل وبعدين نتكلم..


قمر بغيظ: اتفضل..


علي دخل والقي السلام على بسمه..


بسمه بإبتسامة: منور يـا بني..


علي بإبتسامة: ده نورك يـا امي..


قمر بهدوء: ممكن اعرف حضرتك عايز مني ايه بعد اللي عملته..


علي بإبتسامة: انا اسف اتمني تسامحيني..


قمر بغيظ: وحضرتك عملت ايه غير اتهمتني بالسر"قه..


علي بهدوء: كان لازم اعمل كده لانها كانت هتاذيكي مروه مش سهله يـا قمر..


قمر بدموع: انتي صدقتها هي وكذ'بتني..


علي بحزن: اسف والله حقك علي قلبي كان لازم اكشفها علي حقيقتها عشان تطلع من حياتنا عشان اقدر اتجوزك يــا عسيله..


قمر بصدمه: هااا..


علي بإبتسامة: تقبلي تتجوزيني يــا قمري..


الفصل الأخير من هنا


بداية الروايه من هنا


جميع الروايات الكامله من هنا


 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  روايات كامله وحصريه 

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹


1- رواية اتجوزت جوزي غصب عنه


2- رواية ضي الحمزه


3- رواية عشق الادهم


4 - رواية تزوجت سلفي


5- رواية نور لأسر


6- رواية مني وعلي


7- رواية افقدني عذريتي


8- رواية أحبه ولكني أكابر


9- رواية عذراء مع زوجي


10- رواية حياتك ثمن عذريتي

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

11- رواية صغيرة الايهم


12- رواية زواج بالاجبار


13- رواية عشقك ترياق


14- رواية حياة ليل


15- رواية الملاك العنيد


16- رواية لست جميله


17- رواية الجميله والوحش


18- رواية حور والافاعي


19- رواية قاسي امتلك قلبي


20- رواية حبيب الروح


21- رواية حياة فارس الصعيد


22- سكريبت غضب الرعد


23- رواية زواجي من أبو زوجي


24- رواية ملك الصقر


25- رواية طليقة زوجي الملعونه


26- رواية زوجتي والمجهول


27- رواية تزوجني كبير البلد


28- رواية أحببت زين الصعيد


29- رواية شطة نار


30- رواية برد الجبل


31- رواية انتقام العقارب

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

32- رواية الداده رئيسة مجلس الإدارة


33- رواية وقعتني ظبوطه


34- رواية أحببت صغيره


35- رواية حماتي


36- رواية انا وضورتي بقينا اصحاب


37- رواية ضابط برتبة حرامي


38- رواية حمايا المراهق


39- رواية ليلة الدخله


40- سكريبت زهرة رجل الجليد


41- رواية روح الصقر


42- رواية جبروت أم


43- رواية زواج اجباري


44- رواية اغتصبني إبن البواب


45- رواية مجنونة قلبي


46-  رواية شهر زاد وقعت في حب معاق


47-  رواية أحببت طفله


48- رواية الاعمي والفاتنه


49- رواية عذراء مع زوجي


50- رواية عفريت مراتي


51- رواية لم يكن أبي

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

52- رواية حورية سليم


53- رواية خادمه ولكن


54- سكريبت لانك محبوبي


55- رواية جارتي وزوجي


56- رواية خادمة قلبي


57- رواية توبه كامله


58- رواية زوج واربع ضراير


59- نوفيلا في منزلي شبح


60- رواية فرسان الصعيد


61- رواية طلقني زوجي


62- قصه قصيره أمان الست


63- قصة فتاه تقضي ليله مع شاب عاذب


64- رواية عشق رحيم


65- رواية البديله الدائمه


66- رواية صراع الحموات


67- رواية أحببت بنت الد أعدائي


68- رواية جبروتي علي أمي


69- رواية حلال الأسد


70- رواية في منزلي شبح


🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


71- رواية أسيرة وعده


72- رواية عذراء بعد الاغتصاب


73- رواية عشقتها رغم صمتها


74- رواية عشق بعد وهم


75- رواية جعله القانون زوجي


76- رواية دموع زهره



تعليقات



CLOSE ADS
CLOSE ADS
close