رواية عشقتها رغم صمتها البارت السادس حتى البارت العاشر بقلم حبيبه
رواية عشقتها رغم صمتها الفصل السادس حتى البارت العاشر بقلم حبيبه
رواية عشقتها رغم صمتها الفصل السادس حتى البارت العاشر بقلم حبيبه
![]() |
البارت السادس من رواية 🌺🌺🌺
عشقتها_رغم_صمتها
عرفوني رائيكم 🌺🌺🌺🌺🌺
وفجأة الاتنين سمعوا شهقه وراهم نظروا خلفهم وكانت سبب الشهقه هي اخته زينه وجدوها تبكي بشده على تلك الفتاه وتكتم فمها بيدها 🌺🌺🌺🌺
صدم يونس لانه لم يكن يريد ان يخبرها ذهب اليها واحتضنها 🌺واخذ يهديها...
يونس: اهدي ياقلبي اهدي
زينه: ببكاء دي اتظلمت اوي يايونس حرام بنت بريئه يحصلها كل ده...
يونس: اهدي ياقلبي وادعيلها ربنا يصبرها
زينه: يارب يارب
🌺🌺🌺🌺
امال: هي فين البنت دي يايونس
يونس: في الاوضه اللي جنب جناحي بترتاح
امال: ماشي انا هاروحلها اتطمن عليها
يونس: ماشي ياامي
🌺🌺🌺🌺
ذهبت امال اليها دقت علي الباب لم تجد رد ففتحته وجدت اسيا ساجده علي مصليتها تأدي فرضها وتبكي وتشتكي في نفسها الي الله لم تشعر حتى بوجود امال ♥
🌺🌺🌺🌺ومن غيره نركع اليها ونبكي فاهو من قال ياعبدي ان ألموك فأنا طبيبك
🌺🌺🌺🌺
جلست امال علي اقرب كرسي امامها وانتظرت الا ان انتهت
امال: حرمآ ياحبيبتي
اكتفت اسيا بأبتسامه هادئه لها
اقتربت منها امال وقالت
امال: انا اسمي امال ابقى مامة يونس وزينه
وانا بصراحه كده حبيتك يابت انتي واعتبرتك ذي البت زينه
ثم احتضنتها
شعرت اسيا بذلك الحنان الدافئ التي افتقدته من صغرها فى داخل احضان تلك المرأة
تمسكت اسيا بها دون اراده منها وبكت بكت بشده بكت بقهر علي ظلم الحياه لها وعلى مايجرى لها من صغرها.....
🌺🌺🌺
امال:عيطي ياحبيبتي عيطي يمكن ترتاحي شويه عيطي طلعي كل اللي جواكي كانت اسيا تبكي كأنها لم تبكي منذ سنين لم تسطع قدم اسيا علي حملها فجسلت علي الارض وجلست معها امال وهي ماتزال تحتضنها كل هذا وزينه علي الباب تبكي
ظلت اسيا تبكي فى حضن امال لفتره من الزمن وامال تمسد علي شعرها الا ان شعرت بأنتظام انفسها فعلمت انها هدأت فأخرجتها من حضنها
🌺🌺🌺🌺
امال: ها احسن دلوقتي ياحبيبتي
هزت اسيا رأسها بنعم
امال: طيب يلا بقى امسحي دموعك دي وخدي دش محترم كده وانزلي علشان الغدا جاهز اصل الواد يونس والبت زينه هايطلعوا يبلعوني انا وانتي من الجوع
فاضحكت اسيا من وسط دموعها
🌺🌺🌺🌺
فاحتضنتها امال
امال: يارب دايما ضحكتك منوره وشك ياحبيبتي
فاحتضتها اسيا
🌺🌺🌺🌺
فادخلت زينه ......
🌺🌺🌺🌺
البارت السابع من رواية عشقتها رغم صمتها 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
ضحكت اسيا من وسط دموعها 🌺🌺🌺
فاحتضنتها امال
امال: يارب دايما ضحكتك منوره وشك ياحبيبتي
فاحتضنتها اسيا
🌺🌺🌺
فادخلت زينه
زينه: ايه ده بقى ايه ده بقى ايه ده ايه ياست اسيا جيتي واستوليتي علي حضن الوليه 🌺🌺🌺🌺ثم اكملت بدرامه ماليش دعوه انا عاوزه انا كمان ولا انا بنت البطه السوده...
🌺🌺
فضحكت اسيا وامال ثم جرت زينه وحضنتهم
فى تلك الاثناء كان يونس وعلي طالعين من جناحه الخاص ونازلين تحت فرائوهم....
🌺🌺🌺🌺
علي بدرامه: خياااانه
زينه واسيا فى حضن امولتي خيانه بتخونيني ياامال....
امال: اوعى تظلمني ياسي علي دا حضن اخوي بريئ 😇
علي وحط ايده فى وسطه....
علي: نعم يالدعدي العشق المفقوع ده حضن بريئ
امال: طبعاً ياروح الروح دا انت اللي في القلب ياولا
علي بيقلد عادل امام: بتهبيني ياهدى
امال بربشة بعيونها
مسك علي في هدوم يونس ...
علي: بتموت فيا بتموت فيا
يونس اوعى ياهبل انت
كلهم ضحكوا.......
وفجأة يونس شاف اسيا بتضحك من قلبها عليهم سرح في ضحكتها بس نفض الفكره من دماغه خالص
🌺🌺🌺🌺🌺
فى مكان تاني خالص فى ڤله راقيه
اذاي يابهايم انتم ياخد الصفقه مننا انتم متخلفين اللي غلطان علشان مشغل معايا شوية حميير
ورزع التليفون في الارض
عز بعصبيه : وربي لاندمك يايونس مابقاش عز الدين ان مادفعتك تمن الصفقه دي غالي اوي
🌺🌺🌺🌺
عز الدين
والد يونس بيكره امال وولادها جداً رغم انهم اولاده بس علشان الفلوس مستعد يقتلهم
عيونه واسعه زرقاء ولكن بها بعض المكر بشرته بيضاء شعره اسود فيه بعض الخصل البيضاء تدل على كبر سنه متوسط الطول والحجم يتميز بالمكر والخبث والدهاء يعشق المتعه يمتلك قلب من حجر يفعل اي شيء من اجل المال فقط عمره 60سنه
🌺🌺🌺🌺
عزالدين: هاوريك يايونس ياابن امال مين عز الدين هاندمك يايونس وقعد علي اقرب كرسي ليه
شاهي: ايه يابيبي مالك وقعدت علي رجله ياحبيبي متنرفز كده
مافيش ياحبيبتي
🌺🌺🌺
شاهي: الاسم الكامل شاهندا
فتاه يافعه ذات 30سنه راقصه في البارات تعشق كبار السن الاغنياء وهي مثلها مثل عز الدين تفعل اي شيء من اجل المال فقط عيونها دقيه قليلآ لونهم اسود مثل قلبها شعرها اصفر يصل لكتفها شفتيها صغيره بشرتها حنطيه
قعده مع عز في البيت للمتعه فقط والمال ليس زوجها
🌺🌺🌺
شاهي وهي تردتي مايفضح جسدها بالكامل
طب عاوزه فلوس يابيبي
عز الدين: ماانتي واخده امبارح
شاهي: محتجاهم ياروحي
عز الدين: ماشي ياشاهي
شاهي: بحبك يابيبي
نظر عز الدين لها بشهوه الى جسدها بطريقه قذره وقال.....
عز الدين وهو بيمشي ضهر ايده علي خدها : بقولك ماتيجي نريح شويه فوق
شاهي وهي تضحك ضحكه عاليه ومايعه: يلا ياقلبي
وفعلوا ماحرمه الله
🌺🌺🌺🌺🌺
نسيب بقى القرف ده ونرجع لابطالنا
🌺🌺🌺
انتهوا من غداهم تحت جو مرح من علي وزينه
وذهب يونس وعلي للمكتب وامال دخلت اوضتها ترتاح.....
زينه: امممممممممممم
كله ادانا الصابونه وسابونا كده ذي المطلقين لوحدنا يابت يااسيا
اسيا:تبتسم لها وهزت راسها بنعم
زينه: عندي فكره تعالي نعمل فشار 🍿ونجيب شوية تسالي ونتفرج علي فيلم رعب ايه رأيك
هزت اسيا راسها بنعم وهي تبتسم ابتسامه بلهاء
🌺🌺🌺
ذهبوا الفتاتان وجهزوا كل شيئ وشغلوا الفيلم وقعدا يتفرجوا
..... وكل مايجي مقطع مرعب يترعبوا ويحضنوا بعض وفجأة جه مقطع مرعب اوي فارقعوا بالصوت.....
🌺🌺🌺
في المكتب عند علي ويونس
يونس: ها ياعلي عمل ايه
علي: هايموت من الغيظ ياكبير دا انت خدت منه صفقه بملاين يابرنس
يونس: ولسه ماشفش مني حاجه انا وانت والزمن طويل ياعز الدين
ولم يكملوا كلامهم حتى سمعوا صراخ البنات فانتفضوا من مكانهم وركضوا للخارج
🌺🌺🌺🌺🌺
البارت الثامن من رواية #عشقتها_رغم_صمتها
🌺🌺🌺
فضلآ وليس امرا اعرف رائيكم علشان اتشجع واكمل 🌺🌺🌺
لم يكملوا كلامهم حتى سمعوا صراخ البنات فانتفضوا من مكانهم وركضوا للخارج
🌺🌺🌺
وجدوا اسيا وزينه في حضن بعض ومرعوبين ركضوا اليهم
يونس: في ايه مالكم
زينه: شاورت بصباعها خلفه
نظر يونس خلفه لم يجد شيء
يونس: يابت في ايه
زينه: بص مصاص الدماء بيعمل ايه اعااااااااااااااااااااااااا
يونس: بغضب شديد مسك زينه من قفاها وقومها وبصوت هادئ مرعب خمس ثواني وماشوفش وشك انتي وهي قدامي
يونس: برعب اهدى بامعلم اهدى
يونس: بعصبيه يلااااااااااااااا
مسكت زينه ايد اسيا وطارت علي فوق
التفت يونس خلفه لقى علي حاطت ايده علي فمه وهايموت من الضحك
🌺🌺🌺
بتضحك على ايه ياذفت انت
علي: احم ولا حاجه ياكبير يلا هاطير انا
يونس: رايح فين ياض
علي: هاروح شقتي هاموت وانام
يونس: ماشي سلام
🌺🌺🌺
ذهب علي في سيارته وانطلق الى شقته وفجاءه لقى خناقه فى نص الطريق
علي: يووووه ياجدعان عاوز انام عاوز اناااااااام
نزل علي يشوف في ايه
لقى بنت ماسكه واحد من لقياة قميصه فرح اوي 🌺🌺🌺
ورد: سمعني بقى ياحيلتها بتقول ايه
الراجل: احترمي نفسك يابنتي انا قد ابوكي
ورد: قد ابويا مين ولما انت شايف نفسك قد ابويا بتبص للي قد عيالك ليه ياراجل ياشايب ياعايب ياعرت الرجاله انت دا انت احترم سنك بدل مااقل منك ياللي قد ابويا انت
علي: خلاص ياجماعه خلاص ياانسه حصل خير 🙂
ورد: وانت مالك يااخ انت ماتدخلش فى اللى مالكش فيه
علي: تصدقي انا مهزق انا بساعد
ورد: طب كويس انك عارف ماشاء الله بتفهم اهو يلا طرقنا بقى ياحلو
علي بعصبيه وبصوت عالي ارعبها ولكن لم تظهر : احترمي نفسك بابت انتي علشان انا لحد الان مراعي انك بنت
ورد: انا محترمه غصب عنك واللي عندك اعمله
ضغط على علي علي يده حتى ابيضت
علي بصوت متعصب بشده: انا هامشي بدل مااوريكي ممكن اعمل ايه
ولسه علي هايمشي لمح الراجل كان بيمد ايده علي كتف ورد اتعصب بشده وبدون مقدمات اداله بوكس 👊فى وشه اترمى الراجل علي الارض وسابها وتركها خلفه مصدومه
ورد فى نفسها: احيه احيه دا انا لو كنت طولت شويه كمان معاه كان نفخني يخربيته
وبعدين افتكرت امها
ورد: ياختييييييييي وزه هاتعملني كفته وبصت لقت الراجل علي الارض ضحكت
ورد: تستاهل راجل قوفه صحيح طلعت لسانها ليه وجريت علي البيت.....
🌺🌺🌺🌺
بعد ماعلي مشي دخل يونس مكتبه🌺
وسرح مره اخرى في ماضيه المؤلم
فلاش🌺🌺
عز بغل: ايوه قتلته بأيدي قتلته وخلصت من قرفه رميته بأيدي في البحر بعد مااتأكدت انه مات ههههههه يلا غار في داهيه
امال: حسبي الله ونعم الوكيل حسبي الله ونعم الوكيل
🌺🌺
كل هذا امام ذلك الفتى ذو العشر سنوات يبكى علي مايراه
رأئه عز الدين
عز: تعرف مع انك ابني بس نفسي اخنقك بأيدي لانك نسخه عنه نسخه تبق الاصل منه وليه اتعب نفسي ماانا اقتلك امال جريت خطفت يونس منه
🌺🌺🌺🌺
امال: ابعد عن ولادي ابوس ايدك انا هابعد بيهم عنك خالص
عز الدين: نص ساعه ومالمحش وشك خالص فاااهمه
امال ببكاء: حاضر حاضر
باك
🌺🌺🌺خرج من شروده على صوت امه
امال: يونس يونس
يونس: نعم ياامي عاوزه حاجه ياحبيبتي
امال: لأ ياحبيبي انا بس بتطمن عليك مالك ياحبيبي بقالي فتره بنادي عليك مش بترد
قام يونس وسحبها وقعدها على الكرسي خلفها ومسك ايدها باسها بكل حنيه
يونس: انا بخير ياحبيبتي اتطمني
امال: هو انا هايهدالي بال طول ماانت واختك كده
يونس: باس ايدها متخافيش ياحبيبتي احنا بخير وزينه بألف راجل وقدرت تخرج من محنتها وبقت احسن من الاول
امال: وانت ياحبيبي
يونس: مالي مانا فل اهو
امال مسكت وشه بأيدها
🌺🌺🌺
امال: انت لو كدبت علي العالم كله وخبيت تعبك مش هاتقدر تخبيه عن امك دا انت حته مني فاهم يعني ايه حته مني يايونس
قام يونس وباس راسها بحنيه وبعدين رجع وحط دماغه علي رجليها بكل هدوء وراحه
يونس: اطمني ياست الكل ابنك هايحل كل حاجه ولا انتي مش واثقه فيا ياامال
امال: كلي ثقه فيك ياروحي
يونس: خلاص اطمني ياست الكل لو في حاجه انا ماليش غيرك ياجميل علشان اتكلم معاه انتي بس ادعيلي دعوه من دعواتك الحلوه اللي ذيك دي
امال: ربنا يحميك ويحفظك ويريح قلبك ياحبيبي يارب 😍
يونس: باس يونس ايدها ربنا يخليكي ليا وميحرمنيش منك ومن دعواتك الحلوه دي يارب ياحبيبتي
امال: طب يلا ياحبيبي اطلع نام وارتاح شويه
يونس: حاضر ياست الكل عن اذنك
امال: اتفضل ياحبيبي
طلع يونس لجناحه
🌺🌺🌺🌺
امال: يارب يارب احفظ ولادي وريح قلبهم يارب
وطلعت هي كمان ترتاح
🌺🌺🌺
وفي نصف الليل استيقظت اسيا وهي تشعر بالعطش ذهبت لتحضر الماء من المطبخ واثناء عودتها لغرفتها لمحت باب جناح يونس مفتوح 🔓راحت تقفله شافت يونس بيتحرك في سريره كانه بيقاتل فى الحلم عرفت انه بيحلم بكابوس......
اسيا في نفسها: ياربي طب ادخل اشوف ماله ولا اطنش وامشي وبعد فتره اخيرآ قررت تدخل
هزت يونس كذا مره
فأستيقظ بفزع وهو ينهج بشده وجسده بالكامل يعرق بشده فزعت اسيا من سرعته في الاستيقاظ ولكنها تمالكت نفسها واعتطه الماء وهي تشعر بالتوتر
🌺🌺🌺🌺
اخذه يونس وشربه وفجأة شاف ملامح وجهها بوضوح لاول مره بسبب قربها منه سرح بها والتقت اعينهم ولم يستطع احد منهم ان يزيح عينه عن الاخر نزلت عينه وثبتت علي شفتيها.......
🌺🌺🌺🌺
فى فيلا عز الدين
عز الدين: ايوه ياذفت انت ايه اخر الاخبار
مجهول: جاب بنت غريبه علي بيته امبارح ياباشا
عز الدين: ماتعرفش مين البت دي
مجهول: لأ ياباشا
عز الدين: اعرفلي كل حاجه عن البت دي ووراها ايه يمكن تنفعنا
مجهول: تحت امرك
قفل عز الدين التليفون
ونظر امامه فى الفراغ
عز الدين: نهايتك علي ايدي قربت اوي ياابن امال ههههههه ههههههه
🌺🌺🌺
دخل علي شقته
ورمه نفسه علي السرير وفجأة افتكر ورد وابتسم
علي: ياترى يااسمك ايه انتي هتعامل معاكي اذاي بلسانك اللي عاوز قطعه ده ثم ابتسم وغط في نوم عميق من كتر التعب
🌺🌺🌺🌺
دخلت ورد البيت
ورد بزعيق : ياوزه يازوزو انتي ياوليييييييييه اعااااااااااااااااااااااااا دخلت ورد البيت
ورد بزعيق : ياوزه يازوزو انتي ياوليييييييييه اعااااااااااااااااااااااااا
وفجأة ومن حيث لا تدري لقت ورده الشبشب ابو ورده فى وشها
وزه: فى ايه يابنت الكلب انتي خرمتي ودني من صوتك العفش ده ياعجله انتي
ورده:ااااااااااااه ايه يازوزو العسل اللي بينقط منك ده......
🌺🌺🌺
البارت التاسع من رواية #عشقتها_رغم_صمتها 🌺🌺🌺🌺🌺🌺
خلت ورد البيت
ورد بزعيق : ياوزه يازوزو انتي ياوليييييييييه اعااااااااااااااااااااااااا
وفجأة ومن حيث لا تدري لقت ورده الشبشب ابو ورده فى وشها
زينب: فى ايه يابنت الكلب انتي خرمتي ودني من صوتك العفش ده ياعجله انتي
ورده:ااااااااااااه ايه يازوزو العسل اللي بينقط منك ده
🌺🌺🌺
زينب ام ورد
امراءه مصريه جميله وجمالها هادئ طيبة القلب جداًولكنها شرسه جداً توفى زوجها وتولت تربية ابنتها وحدها ورد نسخه منها حتى اللسان عمرها 49سنه
🌺🌺🌺🌺
زينب: ايه اللي ذفتك كل ده بره يااخرت صبري
ورده: اصل اصل هو يعني بس مش هو هو
زينب: اخرت الهوهوا دي ايه يانيله انتي عملتي مصيبة ايه ياجلابة المصايب
ورده: انا مالي انا انا مالي هو اللى راجل ناقص تربيه ابن المضايقه اللهي يجيله تسلخات ابن الورمه راجل كاوتش صحيح
زينب: هو مين ده ياللي تنشكي انتي انطقي ياكلب البحر انتي عملتي ايه
ورده: هاتي ودنك ياوزتي
زينب تضرب كف بكف: عليه العوض ومنه العوض في تربيتي مخلفه كلب اعور
ورد حكت لها كل شيء
زينب: ياختييييييييييي
خرشمتي الراجل ياجزمة الجزم
ورد: وهي تضحك ابسطي ياستي هانروح النيابه وهانتشهر ههههههه
زينب وهي تخلع الشبشب من رجليها: امشي يابنت الجزم من قدامي دلوقتي
🌺🌺🌺🌺
ورد طلعت تجري على اوضتها وهي تضحك ماشي يازوزو ماشي
زينب: صبرني يارب يعني اعمل فيها ايه ارميها فى البحر واخلص
🌺🌺🌺
فتحت ورد الباب وقالت بدراما.......
ورد: لو مش عاجبك طلقني طلقني
ومن حيث لا تعلم لقت الشبشب في وشها قفلت الباب بسرعه هههههههه
زينب: ربنا يسترها معاكي يابنتي ويريح قلبك 💚
🌺🌺🌺🌺
عند يونس واسيا
يونس فجأه عينه ثبتت علي شفايفها يود الاقتراب يود ان يتذوقهم بداء في الاقتراب منه واسيا تائها لا تستطيع التحرك
وعندما اقترب يونس كثيرآ منها بداءت انظرات اسيا تعمل وتذكرت ما حدث معها وبداء جسدها في الارتجاف والتشنج استيقظ يونس ونفض راءسه عن ماكان مقبل عليه واخذ يشتم نفسه واستغفر ربه
🌺🌺🌺🌺
ثم نظر لها وجدها علي حالتها تلك
يونس وقد تحول تمامآ:
انتي ايه جابك هنا ومين سمحلك تدخلي الجناح ثم قال بصوت ارعبها اطلعي بررررررررره...
انتفضت اسيا فجأه من صوته وجرت للخارج بعيون تملأها الدموع الي غرفتها وصممت على الذهاب من هذا المنزل غدا
🌺🌺🌺
غرس يونس يديه في شعره...
يونس: انا اذاي اعمل كده اذاي انا اتجننت ولا ايه بس بصراحه البت قمر اعملها ايه يعنى بأم عنيها الجميله دي بس لأ غلط دي في حمايتي ماينفعش ده وانا كمان ذودت الطين بله وزعقتلها بكره اتأسف ليها افتكر يايونس دي ذي اختك فاهم ثم ذهب في نوم عميق مره اخرى
🌺🌺🌺🌺
عند اسيا ظلت تبكي
ثم ذهبت وتوضأت وسجدت لله واخذت تبكي كالعاده وتشكي لربها
اسيا في نفسها: يالله يامجيب الدعاء يارؤف بالعباد استغفرك ربي واتوب اليك خليك جنبي يارب الحياه جت عليا كتير اوي يارب بس الحمدلله على كل شيء الحمد لله الف حمد وشكر ليك يارب واخذت تبكي الا ان هداءت ثم قراءت بعض ايات القراءن وذهبت للنوم
🌺🌺🌺🌺
جاء الصباح على ابطالنا
في شقة علي
استيقظ علي من نومه
علي وهو يتثاوب: اخ ياضهري يامدشدش وبص في الساعه لقاها 10
علي: ياختييييييييييي احيه احيه احيه اتأخرت علي يونس دا هاينفخني
اما اقوم اخد دش والحق اروح ليولع فيا ياعضمك يارضا
🌺🌺🌺
انتهى علي من حمامه ولبس بدلته واتشيك على سنجة عشره
علي وهو ينظر فى المرائه: عسل ياواد ياعلي والنبي دا انا مز المزاميز من حق البنات اللي تتهبل عليا ثم تذكر ورد
علي: الا الدبش اللي انا قابلتها دي ياترى اسمها ايه نسيت اعرف اسمها
ثم تنهد تنهيده طويله
علي:شكلي هاتتتعبيني معاكي يااسمك ايه بس يلا كله يهون علشان خاطرك ياحلو
🌺🌺🌺
نزل علي وركب سيارته وذهب فى اتجاه يونس
🌺🌺🌺🌺
دخلت زينب غرفة ورد وجدت ورد نائمه المخده علي دماغها ورجل منها وايدها بره السرير
زينب: جاموسه نايمه مش بنأدمه انتي يابت قومي ياذفته
ورد بنوم: هاتلي واحد كبده ياعم عبده بسرعه وحيات عيالك
زينب: عم عبده ايه قومي يابنت الهبله
ورد: ياعم عبده بسرعه بقى
جابت زينب كوب ماء وكبته فوقها
ورد قامت مفزوعه
ورد: ايه في ايه الكبده عم عبده حريقه طفي النور اعااااااااااااااااااااااااا
زينب وهي تضحك: قومي يابنت الهبله اتأخرتي علي الشغل
ورد بدراما: انتي بتعملي فيا كده ليه ياوليه دا انا بنتك والله 😒
زينب: هو ماقولتلكيش
ورد: ايه
زينب: مش انا زمان لقيتك قدام الجامع قولت اعطف عليكي
ورد: يعني كل ده بتخدعيني ياوزه وانتي مش امي
زينب: ااه واخلصي ياختي اتأخرتي
ورد: اعااااااااااااااااااااااااا وسيباني كل ده وقامت جريت خدت دش وادت فرضها
وخرجت فطرت بسرعه
ورد: يلا سلام ياوزه انا
زينب: يابت كملي فطارك الاول
ورد: متاخره يازوزو سلاموز انا يامزه
زينب: بقى في واحده دكتوره محترمه تقول مزه
ورد: اه انا هعهعههعهعهعهع وفجأة لقت الشبشب في وشها
ورد: احم طب سلام انا عاوزه حاجه ياوزه
زينب: لأ ياختي خلي بالك من نفسك كويس
ورد: عونيا سلام
🌺🌺🌺🌺
في ڤيلا عز الدين
استيقظ عز الدين وشاهي بجانبه عاريه كالعاده
رن هاتفه خرج
عز الدين : ايوه ياذفت عملت ايه
المجهول: ايوه ياباشا البت دي حصل معاها مشاكل يتيمه اهلها مقتولين يونس لقاها مرميه علي الطريق خدها المستشفى ومن وقتها وهي فى بيته
عز الدين: اممممممممممممممم
في اي اخبار تانيه
المجهول : لأ ياباشا ده اللي عرفته
عز الدين: تمام خليك ذي ماانت وعرفني بكل جديد
المجهول: حاضر ياباشا
قفل عز التليفون
عز الدين في نفسه:
امممممممم شكل البت دي وراها حوار ولازم اعرفه ثم ابتسم
عز الدين:شكلي هستفاد من البت دي بس اعرف كل حاجه الاول عنها
🌺🌺🌺🌺
كانت ورد ماشيه فى الطريق
ورد: احيييييييييه اتأخرت علي الشغل وابو قردان مديري ده هاينفخني اعااااااااااااااااااا اجري ياورد
وفجأة لقت طين علي وشها وهدومها
ورد: اعااااااااا انت ياحيوان يامتخلف ياللي فى العربيه انت اعمى ولا احول ياجاموسه انت
وقفت العربيه ونزل منها علي
علي: مين ده اللي جاموسه يازباله انت.......
علي: انتي يادبش
ورد: استغفر الله العظيم هو نهار باين من اوله انت يااستاذ انت احول ولا نظامك ايه فى ام الليله دي اروح انا ام الذفت الشغل اذاي ثم افتكرت شغلها اعااااااااااااااااااااااااا اتأخرت على الشغل بسببك روح يابعيد اللهي عربيتك اللي فرحان بيها دي تفرقع بيك واخلص
وطلعت تجري
علي وهو لا يستوعب شيئ: هو فى ايه مالها دي والله انا قولت ملبوسه ماحدش صدق ثم ابتسم بس عسل بنت الايه ثم ركب عربيته وذهب
🌺🌺🌺🌺
عند يونس صحي من نومه افتكر امبارح فابتسم دون ان يشعر وقال
يونس: انا هاعتزرلها علي العبط اللي حصل امبارح ده ثم ذهب واخذ حمامآ لينعش به وادى فرضه وارتدى ثيابه ووضع برفانه وبقى في كامل اناقتة ونزل بسرعه وجد والدته على طاولة الطعام القى عليها السلام ثم جلس
🌺🌺🌺🌺
يونس: وهو ينظر حوله اومال البنات فين
امال: اسيا كانت لسه نايمه فابعت زينه تصحيها علشان تفطر
زينه: ماما
نظر يونس وامال لهم
امال: طب كويس صحيت القمر اهو
نظر لها يونس يالله كم جميله وعينيها جميله جداً ثم خرج من شروده هذا على ماجعله يصدم
زينه: اسيا حابه تسيب البيت ياماما........
🌺🌺🌺
وصلت ورد الى المستشفى وهي تتسحب علشان ماحدش يشوفها
ورد ورد انتي يابنتي
ورد: عاوزه ايه ياايه انتي كمان
ايه: ايه اخرك كده المدير قالب الدنيا عليكي دا هاينفخك
يالهوي مال هدومك يابنتي احيه دا لو شافك كده هايظبطك
🌺🌺🌺
ورد: طب نقطيني بسكاتك ياختي خليني ازوغ للمكتب اغير قبل ماابو قردان ده يشوفني
🌺🌺🌺
رجعت تتسحب تاني
ولسه هاتفتح باب مكتبها
ورددددددددددد
وقفت ورد مكانها ولو تتحرك
ورد: احيه احيه احيه روحت في ابو نكله
🌺🌺🌺🌺🌺
البارت العاشر من رواية #عشقتها_رغم_صمتها
🌺🌺🌺🌺
زينه: اسيا عاوزه تسيب البيت
صدم يونس من سماعه لهذا
امال: ليه ياحبيبتي دا انا حبيتك وانتي ذي زينه بالظبط عاوزه تسيبي البيت ليه حد زعجك طيب ولا زعلك
🌺🌺🌺
نظرت اسيا ليونس ثم لأمال وابتسمت وهزت راءسها بالنفي
امال: طب ليه عاوزه تسيبي البيت مش اعتبرتيني ذي امك
هزت اسيا راءسها بنعم: وحضنتها ودمعه نزلت منها علي الناس اللي حبتهم وحبوها خلال يومين فقط
اخرجتها امال من حضنها
امال: غيرتي رائيك وهاتقعدي معانا صح
هزت اسيا بأبتسامه حزينه بالنفي
حزنت امال وزينه وحضنتها امال بقوه وبكت علي تلك الفتاه الطيبه التي احبتها وبادلتها اسيا احتضانها
🌺🌺🌺🌺
كل هذا ويونس لم يتحدث بكلمه واحده فقط بل ينظر لها بنظرات غامضه
خرجت اسيا من حضن امال ومسحت دموع امال وامال مسحت دموع اسيا
🌺🌺🌺
امال: هاتمشي برضو
هزت اسيا راسها بنعم
وحضنت زينه
وهبت بالخروج وهي حزينه علي ترك تلك العائله التي احتوتها بحنانها
توقفت اسيا فجأه علي صوته
وهنا وجد يونس صوته
يونس: استني عندك
🌺🌺🌺
رجعت ورد تتسحب تاني
ولسه هاتفتح باب مكتبها
ورددددددددددد
وقفت ورد مكانها ولو تتحرك
ورد: احيه احيه احيه روحت في ابو نكله
🌺🌺🌺🌺🌺
لفت ورد:
ورد: نعم يادكتور علي
علي: كنتي فين كل ده
كل ده ساعه بحالها تاخير ياهانم ثم نظر لها بقرف
وايه اللي عملاه في نفسك ده انتي ناسيه
انك في مستشفى محترمه ولا ايه
🌺🌺🌺
دكتور علي
سنه 32سنه عيونه ضيقه لونهم بني فاتح يغطيهم نضارت نظر شعره بني كثيف يصل لكتفه وربطه بربطة شعر لديه لحيه عينه زيغه يكره ورد بشده لانها الوحيدة الى ماقدرش يوقعها وبسبب كلامها الناشف معاه ولان ومايقدرش يطردها بسبب والده لانه مانعه وبيعز ورد جداً
🌺🌺🌺🌺
ورد: يادكتور انا
علي: بس
المنظر ده يااستاذه مايلقش بدكتوره كبيره محترمه ولا بمستشفى كبير دا لعب عيال ده
ورد: لو سمحت يادكتور انا ماغلطش ودي كانت حادثه غير مقصوده يعني مش بمزاجي ولا لعب عيال
علي: تمام يادكتوره مخصوم منك اسبوع
ورد بغيظ: تمام عن اذن حضرتك
علي: اتفضلي
🌺🌺🌺
ذهبت ورد لمكتبها وهي تشتعل بنار الغضب
ايه: اهدى اهدى
ورد: اهدى ايه ماشوفتيش ابن الجزمه ده بيكلمني اذاي كل ده علشان تأخير ساعه اعاااااااا
ايه: اهدي يابنت الملبوسه اهدى الحمد لله انها جت علي خصم بس بمنظرك اللي يعر ده
ورد: منظري اللي يعر ده انضف من ابن المديقه ده واطلعي من دماغي يابت انتي كمان
ايه: طالعه ياختي سلام ياملبوسه انتي
ورد: االصبر ياااااارب ربنا واعدني بمدير يقول للجحش اوعى وانا اقعد مكانك هي اصتباحيه كحلي من اولها اما اتنيل اغير واشوف شغل امي
توكلنا علي الله دعواتك ياوزه
🌺🌺🌺🌺🌺
في شركة عز الدين
عز الدين: الوووووو
ايه ياموزه عملتي ايه
.........؛: لحد الان مافيش جديد لسه بس بيجهز لصفقه السيارات الجديده ومصمم عليها بس مستر علي اللي ماسكها كالعاده
عز الدين: ههههه المرادي هاقضي عليه خليه يحلم شويه
......: ناوي علي ايه ياباشا
عز الدين: وانتي مالك ركزي في شغلك وبس وحسك عينك مخلوق بس مخلوق يشم عنك خبر انك تبعي وربي هادفنك حيه فاهمه
............: برعب حاضر ياباشا
قفل عز الدين وضغط علي ازرار التليفون
عز الدين: ايوه ياحمار انت عرفت حاجه عن البت دي ولا لاء
المجهول: طبعآ ياباشا
عز الدين: طب اتحفني ياخويا
المجهول: البت دي ياباشا اللي كانت شغاله عندك في الشركه مع ام سعاد بتاعت الشاي وعجبتك وبعت وراها كام راجل من بتوعك بس ولاد ال*****البت دخلت شكلها عجبتهم واغتصبوها ووقعت بالصدفه في وش يونس باشا
عز الدين: بصدمه بتقووول اييييييييه
🌺🌺🌺🌺
يونس: استني عندك
توقفت اسيا مكانها
راح يونس مسك ايدها وسحبها وراه علي المكتب تحت استغراب امه واخته
قفل يونس الباب وراه
نظرت امال لزينه فانزلت زينه شفتيها السفليه لتحت ورفت كتفها لفوق وقالت ماعرفش ابنك انتي عارفه عصبيته عامله اذاي وانا بخاف منه
امال بقلة حيله: وانا كمان بخاف منه ده مخه هربان منه
🌺🌺🌺🌺
قفل يونس الباب اسيا شافت الباب بيتقفل خافت منه ورجعت لورا بخوف
لف يونس ليها بهدوء ارعبها
يونس: بصوت هادئ ولكنه مرعب عاوزه تمشي بسبب اللي قولته ليكي امبارح صح
اسيا بخوف: هزت راءسها بلاء
يونس: بلاش كدب انطقي هاتسيبي البيت بسبب كده صح
هزت اسيا راسها بالنفي مره اخرى
نفذ صبر يونس وخبط المكتب بايده لدرجة افزعت اسيا
يونس بصوت عالي: قولت بلاش كدب
اتفزعت اسيا
يونس: انطقي بسببي صح
احنت اسيا راسها للأسفل وهزت راءسها بنعم
فلم ترى تلك الابتسامه الصغير التي ارتسمت علي فمه
🌺🌺🌺
فراءت اسيا قدمه تتقدم نحوها وهي مازالت مخفضه راءسها فاخذت ترجع للخلف وهو يتقدم
الا ان اصتدمت بالحائط خلفها واصبح امامها ولكن يوجد مسافه بينهم وضع يديه الاثنان بجانب راءسها واحده في اليمين واخرى في اليسار واقترب من اذنها وبصوت هادئ
طب ياستي حقك عليا اسف ماتزعليش تمام وبلاش تسيبي البيت انتي ذي زينه برضو
رفعت زينه راءسها له ولا تعلم لماذا توجعت ولكنها تجاهلت ذلك
وهزت راءسهابحاضر
فاابتعد يونس وابتسم وقال
يونس: كده اتفقنا وانتي هنا ذيك ذي زينه يااسيا يعني صاحبة البيت وماحدش بيسيب بيته ويطلع منه ماشي
هزت اسيا راسها بحاضر
ففتح لها يونس الباب وقالها تقدري تتفضلي فخرجت اسيا
🌺🌺🌺🌺
خرجت اسيا واول ما امال وزينه شافوها جريوا عليها
امال: ايه حصل ايه هاتفضلي معانا
هزت اسيا راسها بنعم وهي تبتسم
احتضنتها امال بفرحه فقد احبتها كأبنتها
زينه: والنبي اخويا ده برنس حقق اللي ماقدرتش عليه
اكتفت اسيا بالابتسام
امال: يلا ياحبيبتي تعالي افطري
هزت اسيا راسها بنعم
🌺🌺🌺
فطروا معآ وذهب اسيا للراحه في غرفتها وذهبت زينه ايضآ لغرفتها ويونس في مكتبه ينتظر علي
ويراجع بعض اوراق صفقته الجديده
وفجأه سمع صوت ارتضام علي الارضيه خرج ليرى ايه السبب وصدم بشده مما راءه
يونس: امييييييييييي
🌺🌺🌺🌺
مجمع الروايات الكامله من هنا
إللي عاوز يوصله اشعار بتكملة الروايه يعمل إنضمام من هنا
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
روايات كامله وحصريه
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
4 - رواية تزوجت سلفي
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
13- رواية عشقك ترياق
14- رواية حياة ليل
16- رواية لست جميله
20- رواية حبيب الروح
22- سكريبت غضب الرعد
24- رواية ملك الصقر
29- رواية شطة نار
30- رواية برد الجبل
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
32- رواية الداده رئيسة مجلس الإدارة
35- رواية حماتي
36- رواية انا وضورتي بقينا اصحاب
41- رواية روح الصقر
42- رواية جبروت أم
46- رواية شهر زاد وقعت في حب معاق
47- رواية أحببت طفله
51- رواية لم يكن أبي
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
52- رواية حورية سليم
53- رواية خادمه ولكن
56- رواية خادمة قلبي
57- رواية توبه كامله
61- رواية طلقني زوجي
63- قصة فتاه تقضي ليله مع شاب عاذب
64- رواية عشق رحيم
67- رواية أحببت بنت الد أعدائي
69- رواية حلال الأسد
71- رواية أسيرة وعده
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺