القائمة الرئيسية

الصفحات

الأخبار[LastPost]

رواية فرعون جميع الفصول كامله الفصل الاول حتي الفصل الرابع عشر والأخير بقلم يمني محمد

 رواية فرعون جميع الفصول كامله الفصل الاول حتي الفصل الرابع عشر والأخير بقلم يمني محمد


❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️


رواية زواج القاصرات والصعيد


نوفيلا حكايتي مع صعيدي


نوفيلا ورطة قلبي


رواية البريئه والقاسي


نوفيلا لاتترك يدي


رواية عذراء علي حافة الهاوية كامله


رواية زواج طفله كامله


رواية أشواق وحنين كامله


رواية مدلله احتلت قلبي


رواية فرعون البارت الاول حتي الفصل الرابع عشر والأخير بقلم يمني محمد 


رواية فرعون الجزء الاول حتي الفصل الرابع عشر والأخير بقلم يمني محمد 

1

_اخلعي؟؟

وهو يضع جذمته على قسيمه جوازها

البنت..وهي ترتدي فستان فرحها نعم. باستغراب انت بتقول ايه

.. اخلعي عايزه اطمن اشوفك هتعرفي تبسطي الزبون ولا لا


😲😲😲😲


دهب..زبون ايه انا عايزه اعرف انت مين وحسن عريسي فين

ودخلت هنا ازي

فرعون..

… وهو يجلس ويضع رجل على رجل انا هدخل عليكي مكان حسن

وكفايه على حسن انه مضى على قسيمه الجواز دي

وهو يضع جذمته عليها

دهب باستغراب ثم بصريخ وتكسير في كل شي انت بتقول ايه انت مين . وانت ايه الا جابك هنا فاهمني

فرعون..

وهو يتحرك من مكانه ويقرب على البنت انا فرعون

ثم يقرب على ودنها بصوت مهموس انا إلا جايه اخطفك

😲😲😲

…. على دخول حسن ورجاله فرعون محوطينه يالمسدسات

دهب جرت في حضن حسن

بدموع مين دي بأحسن

حسن.. اهدي متخافيش كل حاجه هتتحل

دهب.. دا بيقولي اخلعي وهخطفك

حسن.. وهو ينظر لفرعون بغضب ولا يقدر يعمل حاجه انت كلام على الفاضي ياعمار

(ياصاحبي كتبتلك البطل على اسمك اهوا ياعموري 😍)

فرعون (عمار ). ضرب طلقه في الجدار

دهب بصريخ وخوف.مين دول ياحسن

فرعون بغضب.. انت عارف انا اسمي بقا فرعون. عمار دا خلاص مات مع كل حاجه حلوه ماتت

حسن. عايز ايه يافرعون

دهب.. انت مش ظابط ياحسن اقبض عليه انا خايفه منه هو ازي دخل هنا


فرعون.. هخاف انا ولا ايه انتي تعرفي انا ليا عند عريسك بضاعه بكام

وبعدين انا جاي ابارك. لما عرفت ان الباشا اترقى واجوز وقولت لازم اجي ابارك

ومحبتش ادخل بأيدي فاضيه


قولت اجيب اصاحبي معايه بضحكه

حسن.. دهب ملهاش دعوه بالموضوع خرجها بره اللعبه

فرعون. لا دي هي أساس اللعبه

فرعون.. شد دهب من شعرها ورفع السلاح في وش حسن

اسمع تجبلي بضاعتي تاخد عروستك

هتتاخر يوم عن المعاد اترحم عليها

حسن. سيب دهب وخد رجلتك وامشي وبضعتك هتكون عندك

فرعون.. مراتك رهان معايه لما بضاعتي توصلني.

وضرب حسن طلقه في رجله 


دهب بصريخ حسن

فرعون.. لا لا ياحلوه جمدي قلبك شويه. دي شظيه بس علشان ميحاولش يحصلني

دهب.. لا لا سابني سابني ياحيوان الحقوني

هي كانت بتصرخ قدام حسن قبل مايفقد الوعي

لكن اول متحسن فقد الوعي

دهب بكل قوه عايز بضاعتك وعايز تخرج من هنا انت ورجلتلك بسلام

حط المسدس في راسي وقول الا هيقرب يترحم عليها

فرعون.. دي خطه ولا ايه باعروسه

دهب.. أنا بساعدك صدقني

فرعون. عليا الحرام انتي حره الغلطه معايه بموته

دهب. بدموع انا مغصوبه علي الجوازه

انت متعرفش حكايتي

فرعون. قبل مايرد عليها حصلت الكارثه


ال 2

150 لايك ومنشن علشان انزل الثالث


_ حامل قبل الدخله؟حامل وانتي لسه بالفستان

=مش بنت وحامل 😲 وعايزه اهرب ساعدني

حسن هيدبحني لو عرف

للكبار فقط

البارت التاني


فرعون. شدها من درعها بشده. انتي حامل

دهب.. ايوه وساعدني اخرج من هنا وانا هدفعلك كل إلا أنت عايزه بس ساعدني

فرعون.. انتي الا زيك عايز يدفن بالحياء يافاجره


دهب.. انت ليك فلوس وانا هدفعلك بس خرجني من هنا

فرعون.. أنا مبخدش فلوس من حرمه وكمان حرمه شمال يفتح الله

دهب بذكاء.. بس من غيري مش هتعرف تخرج من هنا غير جثه وانت والا معاك بس لو خدتني هتخرج من هنا

سكت فرعون لثواني

ثم جذبها من شعرها بقوه وقال

عليا الحرام انت لو عروستي لمقطعك حتت ورميكي لكلاب الشوراع 😢

دهب وهي تبلع ريقها وترد تقول لو بقا

وبالفعل جذبها من شعرها ونزل بيها لاسفل الحفله

حفله فرحهم والمكان عباره عن ضباط وحط المسدس في رأسها


فرعون بصوت قوي.. بالهدوء كده والحب كله يوسع بدل ماتترحموا عليها كلكم دلوقتي

حصل طبعا صريخ ومشاجرات بس فرعون قدر يخرج هو ورجلته بدهب وركب عربيته وطار بسرعه البرق وهما وراءه طبعا

بس فرعون قدر يفلت من اهل دهب والشرطه

وخدها وراح على مكان زي جبل كده عايش فيه

بس قبل مايوصل خبطتها على دماغها خبطت خفيفه علشان تفقد الوعي علشان متعرفش الطريق والمكان يفضل محير بيه الحكومه

😲😲😲😲😲 


اول ماوصل شالها من العربيه بين ايده كأنها عصفوره ولبسه فستان فرحها

كأنه بيت في جبل منزل داخل جبل

.

ابتسام.. بغل… مين الا انت شايلها دي

فرعون… اخرصي مش عايزه سمع صوت افتحي باب الاوضه

ابتسام بزعيق وكمان هتنايمها على سريري وفي فرشتي

كان فرعون حط دهب على السرير وشد ابتسام من دراعها وخرج بره الاوضه

فرعون بغضب.. أنا مش بقولك اخرسي

ابتسام. بصوت عالي. اوعي كده وسيب دراعي هو انت هتاخدني بالصوت العالي علشان تسكتني لا دا انا هعلي صوتي لما اعرف مين دي

فرعون ضربها بالقلم على بوقها ومسكها من شعرها بعنف وقالها افتح بوقك بحرف وانا هقطعلك لسانك هخليكي تخرسي غصب عنك فاهمه يافقر

هزت ابتسام راسها بضعف ودموع وغل


على دخول رجل كبير في السن حط ايده على كتف فرعون

وقال

ليه بس ياعمار (فرعون ) تضرب مراتك سبها


فرعون بنرفزه وهو يحدف ابتسام أرضا…

يوووه ياابويه ماانا قولتلك اسمي فرعون بلاش اسمع عمار تاني

الحاج. بدران…. هو فيه حد بيتبرا من اسمه يافرعون

فرعون…حكم الدنيا

ابتسام.. اسم ايه ياعمي دلوقتي ابنك داخل عليا شايل بت في ايده لبسه فستان فرح وانت تقولي اسم ومش اسم

فرعون. ورحمه امي لو سمعت صوتك تاني لدفنك مكانك غوري حضرلي لقمه أكلها

ابتسام… يووه هو انا قولت حاجه وخرجت تعمله الاكل

بدران.. ايه الا مراتك بتقوله ده بت مين دي وفين بضاعتنا الا عند ابن الهلالي

فرعون…. اقعد بس كده ياابويه مافهمك

وقاله الا حصل والبت قالتلي عايز تخرج من هنا سليم حط المسدس على راسي وخدني معاك علشان

انا حامل ولو هو دخل عليا وملقانيش بت بنوت هيقتلني

وهديك الا انت عايزه

 

الحاج بدران.. احنا مالنا بالكلام دا. احنا عايزين بضاعتنا

فرعون.. عارف ياحج بس انا مكنتش هعرف اطلع سليم انا والرجاله الا كانت معايه من غير راهينه وفعلا طلعت سليم انا والرجاله واكيد ابن الهلالي هيتصرف في البضاعه عارف ان مراته معايه

بس حكايه مراته دي واعره قوي

بدران.. احنا مالنا ومال مراته ياوالدي احنا عايزين بضاعتنا اكل عيشنا علشان شغلنا.

فرعون.. حاضر ياابويه

بدران.. اخوك كامل فين مش كان معاك

فرعون.. ايوه بره بيشرب سجاره مع الرجاله

بدران…. وانا كمان طالع بره اشوف الرجاله

ابتسام مرات فرعون كل دا واقفه تصنت عليهم جرت دخلت على المطبخ وهي حطه ايدها على بوقها وتكلم نفسها

يانهار اسود عروسه وحامل وجايه راهينه وكمان هي إلا طلبت لا الموضوع دا فيه حاجه ولازم اعرفها


فرعون. ياترى حكايتك ايه يابت انتي وهو واقف يبص عليها وهي لسه مغمي عليها

قرب جامد عليها وفضل يتفحص ملامح واجهها عن قرب وكان أماكن عرينه من الفستان لاحظ وجود آثار ضرب عليها وضرب عنيف

حسس بايده عليها وبدأ يشوف باقي جسمها فيه علامات ولا لا بدا في تخلعها الفستان

بس إلا حصل كان غير متوقع


 

😲😲😲😲😲😲

في فيلا حسن الهلالي

عريس دهب

بدا يفوق من آثار شاظيه الرصاصه ويتكلم بصوت عالي انا عايز دهب يادهب

دخلت كوثر هانم. امه… إلا يشوفك او يسمعك هتتجنن عليها كده

حسن… مش مراتي وليا حق وعز جلاله الله لمولع في ولاد

التيت دول لما ارجع مراتي

كوثر…. طاب اهدي على نفسك علشان جرحك وبص شوف دا الأول وبعدين احكم واتكلم

حسام من المفاجاه والصدمه من إلا شافه فتح بوقه وبرق عينه وصرخ بأعلى صوته

… 😲😲😲😲😲😲

هو شاف ايه؟

وايه الا هيحصل لدهب وفرعون؟

وايه الا على جسم دهب وايه الحكايه؟


 ال 3

فرعون

انصدم اول ماشاف آثار الضرب وبدأ في تخليعها باقي ملابسه حتى يتاكد من وجود آثار ضرب في كل جسمها ولا لا

بس لاسف لاقي جسمها كله عباره عن خطوط حمرا ملتهبه

وأثار ضرب شديد

بس الغريبه حس بلذه شديده تجاه آثار الضرب دي

وقال في نفسها

قبل ماعريسك يعرف انك حامل وجسمك كده امال لما يعرف ايه الا هيحصلك؟؟

وفجأةدخلت مراته

ابتسام بغضب.. انت قاعد هنا بتعمل ايه وايه حكايه البت دي

فرعون كانت حراره جسمه عاليه حاسس بمتعه من شكل جسم دهب

شد مراته ليه شدة بعنف غريبه نستها هي كانت عايزه ايه

ابتسام.. في ايه ياراجل مابراحه

فرعون.. لا مفيش براحه تعالي

ابتسام.. هاجي فين ماانت نيمت المشلوله هنا قصدها على دهب

فرعون.. وهو يجذبها من شعرها بحنيه تعالي في الاوضه التانيه وخدها فعلا ودخله الاوضه

حدفها على الأرض بشده وخلع ملابسه بسرعه

ابتسام. بسفاله.. ماتهدي مالك

جذبها من رقبتها

(وووو😂لازم احكي كله في سياق الدارما)

اتعمل معاها بعنف

كان معاها بس كل تفكيره في الضرب الا على جسم دهب.

🙈🙈🙈🙈


في فيلا حسن الهلالي

كوثر… شوف بعينك الزفته الا انت كنت عايزه تتجوزها

حسن.. يابنت الكلب دا انا هخليكي تتمنى الموت

عايزه تهربي بعد كل إلا عملته لك

كوثر.. اهدي يابني علشان جرحك سبها تغور البنات على قفا مين يشيل ولا من مقامك ولا من توبك

حسن.. لا وعزة جلاله الله لخليها تبوس رجلي علشان ارحمها ومش هرحمها

(حسن عرف ان دهب عرضت على فرعون انه يهربها او بخطفها وشوف الأحصل وموضوع الحمل كمان )

كوثر.. وشوفت ياحسن اهي الشمال طلعت حامل

حسن.. حامل كمان دا انا هعلقها واشرب من دمها هاكل لحمها

كوثر.. سيبك منها هي لو بتخاف مكنتش عملت كده هي نست الا انت كنت بتعمله فيها هي مش بتحس ولا ايه

حسن.. انتي كنتي حاطه كاميرات في اوضه دهب ليه؟؟

(كوثر جابت لحسن كل الأحصل بين دهب وفرعون في الاوضه من كاميرا مراقبه كانت حطها في الاوضه)

كوثر. بتهتها. قولت اراقبها اشوف حركاتها أفعالها لما انت صممت تتجوزها

حسن. ماشي يادهب قولي على نفسك يارحمان يارحيم

وببحاول يقوم من السرير

كوثر.. رايح فين بابني

حسن.. هقوم اجيب البضاعه بتاعت فرعون علشان اخد دهب وبعدين اولع في فرعون ودهب

كوثر.. انت لسه تعبان

بس هو مركزش في كلامها وفعلا خرج

كوثر لنفسها.. ماشي ياشحاته ياريتني كنت قتلتك بأيدي اول ماشفتك.. كانك عامل لابني سحر ميشفش غيرك

😲😲😲😲😲😲😲😲

يمني محمد


في الجبل

دهب بدأت تفوق من من آثار الخبطه

بتفتح عينها بصعوبه لسه

دهب بصوت مؤلم اها ياراسي انا فين

دخل عليها كامل اخو فرعون

كامل… ازيك ياعروسه مش كان زمانك دلوقتي بتقضي الداخله

دهب.. انت مين وانا فين

كامل… أنا كامل اخو فرعون نسيتي فرعون كمان

دهب وهي تحط ايدها على رأسها هو اخوك الزفت دا حد يقدر ينساه دا انا لسه دماغي وارمه منه 😢😢

كامل.. تعيشي وتاخذي غيرها

دهب. لا شكرا مش عايزه شبعت ضرب الهدوم ياما بتدراي

فرعون على سهوه وكأنه كان واقف يسمع الحوار الا بين كامل ودهب

فرعون… ماهو باين آثار الضرب ياعروسه

دهب… وهي تشد في هدومها هو ايه الا باين

فرعون بضحكه عاليه… متخافيش احنا رجاله وصعايده يعني لو عريانه نغطيكي

دهب… ياريت يكون كده

فرعون. بقولك ياكامل اطلع شوف الرجاله علشان انا عايز اتكلم مع الهانم شويه

كامل…… وماله ياخويه

وفعلا خرج

مرحبا 

دهب… كلام ايه هو انا في بيني وبينك كلام

فرعون.. ايوه طالما على ارضي وطلبتي حمايتي يبقى فيه كلام

دهب.. اتفضل اسأل

فرعون… حامل ازي وهو لسه مدخلش عليكي؟

ولما انتي مش عايزه كنتي هتتجوز ليه؟

انتي اساسا مين وأهلك فين؟

دهب.. خلصت ولا فيه اسأله تانيه

فرعون.. جاوبي

دهب… ممكن قبل أي حاجه اغير الفستان علشان مش طايقه عليا بيفكرني بذنب حياتي (حسن )

فرعون.. ياه لدرجادي امال كنتي هتتجوزه ازي

دهب.. عايزه جلبيه من هدومك

فرعون.. وليه هدومي اجبلك من هدوم مراتي

دهب…. انت مجوز


فرعون بصوت عالي. ابتسام ابتسام

ابتسام.. ايوه

فرعون.. شوفي لضيفه جلابيه من عندك تغير هدومها وحطاها اكل كمان وانا هخرج بره عند الرجاله

تكوني حتى ياعروسه عرفتي اجابات لاسالتي

؟؟؟

ابتسام. حاضر بس ايه مكنتش مبسوطه

وفعلا. فرعون خرج وابتسام جابت جلبيه من عندها لدهب تلبسها وخرجت تجبلها اكل

بس إلا حصل لما جابت الاكل ورجعت لدهب

الصينيه وقعت من ايدها من إلا شافته

طلعت جري على فرعون وقالت

البت غفلتك ياسيد الرجاله وضحكت عليك

في??????

فرعون شد الخنجر من الحيطه ودخل بجنان على دهب


البارات ال 4

فرعون بغضب.. انتي بتقولي ايه يابتسام

ابتسام.. زي مابقولك كده البت دي مش حامل واستغفلتك

😲😲

فرعون… نهارها مطلعتلهوش شمس نهارها طين

كان بيقول كده وهو في طريقه ليها

فرعون دخل زي المجنون على. دهب

دهب. بصريخ… انت مجنون انت ازي تدخل عليا كده

وهي تحاول تظبيط ملابسها

فرعون… شدها من دراعها بعنف وقال انتي تضحكي على فرعون الا مدوخ البوليس والشرطه حتت بت شمال تضحك عليا

دهب بجراءه…. وهي تنتر دراعها من يد فرعون

انتي ازي تكلمني كده.. وبعدين انا قولتلك هديك اي فلوس انت عايزها يعني معملتش حاجه ببلاش

فرعون. وعينه كلها شرار…

اسمعي ياروح امك انتي هنا على ارضى يعني تعتبري من املاكي دلوقتي هتتعدلي كان بها. هتسوقي العوج هرميكي للكلاب الابره دي وانتي ونصيبك بقا

دهب.. عايز ايه

فرعون.. انتي حامل ولا بنت بنوت

دهب.. ايوه حامل

فرعون… وهو بحاول نزع ملابسه الخارجيه

لا انا اتأكد بقا بنفسي ان كنت بنت بنوت ولا حامل

دهب بصريخ. أمن اتجننت هتعمل ايه

فرعون.. هتشوفي بعينك

😲😲😲


على دخول ابتسام طبعا كانت واقفه بتسمع من وراء الباب

ابتسام.. هو انت هتعملها حلاوه في سلوه وتنام مع البت

فرعون بتعصب وهو يزقها اخرجي بره ابتسام خرجت بس بتصرخ

دهب كل دا وهي واقفه مصدومه.. انت عايز ايه

هو فعلا بدا يتهجم عليها

فرعون…. لا متتعبش نفسك انا هاخد واعمل الا انا عايزه

دهب بصريخ.. لا لا انا بنت محدش لمسني قبل كده

فرعون.. كنت عارف مفيش واحده شمال بتقول على نفسها شمال انتي قولتي ليه انك حامل


دهب بدموع انا هقولك حكايتي

في الوقت الا دهب كانت بتحكي فيه لفرعون

كانت ابتسام جرت على ابوه وأخوه قالتلهم ابنك جايب البت علشان مزاجه علشان ينام معاها

كامل. انتي اجننتي يابتسام اخويه لو سمعك هيحش رقبتك

ابتسام.. بغل لا متجننتش ياكامل اخوك هو إلا مش هيجبها البر مع البت دي انتي ساكت ليه ياعمي الحج

ابو فرعون… لما اشوف بعيني الأول ابقى اتكلم

وفعلا اتجهوا لاوضه الا فيها فرعون ودهب


بس لما سمعوهم بيتكلموا ابو فرعون بص لابتسام بصه غضب (معناهم انهم بيتكلموا مش نايم معاها زي ماهي قالت )

ابتسام. والله ياعمي الحج بس قبل ماتكمل كلامها كان ايو فرعون مشي

وفضلت هي وكامل تسمع الكلام الا دار بين فرعون ودهب

😲😲😲😲😲😲

دهب…. ايوه انا بنت بس قولتلك اني حامل علشان أصعب عليك وترضي تساعدني اني محوزش حسن الهلالي

فرعون. عايز افهم لما انتي مش طايقه كده كنتي هتتجوز ازي

دهب.. بالغصب والعافيه والضرب

فرعون.. يعني هو السبب في الضرب الا على جسمك دا

دهب.. ايوه واكتر من كده علشان أوافق اجوزه

فرعون.. اهلك فين وناسك

دهب.. مليش حد


فرعون.. ازي طالعه شيطاني يعني ملكيش اهل

دهب.. معرفش اهلي فين انا كنت في ملجأ متربيه فيه ومديره الملجأ دا ام حسن الست كوثر هانم

وابتدت دهب في الانهيار

وشوفت حاجات في الملجأ عمري ماكنت اتخيل اشوفها

فرعون… حاجات ايه احكي

دهب.. طبعا لما البنات بتوصل لسن معين بتخرج من الملجأ. بس دول كانوا بيعملوا في البنات حاجات متتحكيش

فرعون بحماس… زي ايه الحاجات دي احكي علشان اقدر اساعدك

بس قبل ما هي تكمل سمعوا صوت ضرب نار

خرج فرعون جري يشوف في ايه

؟؟؟؟؟؟؟

وكانت الصدمه


ال 5

فرعون قبل مايخلص كلامه مع دهب سمع ضرب نار بره

خرج يجري بشوف في ايه

وكانت الصدمه!!

حسن الهلالي عريس دهب كان بعتله مرسال

فرعون.. مين انت انطق بدل ماروحك تطلع قبل صوتك

الشخص.. وهو يرتعش والله انا مليش ذنب في حاجه انا عندي عيال انا جيلك مرسال سلام مش اكتر

فرعون.. من مين

الشخص.. من حسن باشا

فرعون.. هات الا في بطنك

الشخص. الباشا بيقولك بضاعتك موجوده عايزه دهب هانم وانت تاخد بضاعتك

كامل اخو فرعون سبقه في الرد وقال.. وماله دا عز الطلب

خدها في ايدك وانت ماشي

فرعون ان رده صعب ومؤلم. بص لاخوه بصه قسمته نصين

لما ابو فرعون حس بغضب فرعون من رد اخوه

ضرب ابنه كامل بالقلم وقاله

لما يكون كلام كبير الصغار تخرس

….

دخل كامل جوه وهو متعصب قابل دهب في طريقه للداخل

زقها وقالها

انتي وش المصايب ودخل متعصب

دهب… وانا عملت ايه

ابتسام… معملتيش حاجه خالص دا انتي نسمه هوا دخلتي علينا بالفقر والنكد

فرعون سمع صوتهم


اتكلم بصوت عالي.. وقال

عليا الحرام لو سمعت صوت حد في المكان كله. هقطع لسانه 🙆‍♀️🙆‍♀️

ونظر لمرسال حسن

وقاله.. اسمع تروح للابعتك وتقوله فرعون بيقولك

عايز عرستك تيجي تاخده وتجيب البضاعه معاك

الشخص.. بس وقبل مايكمل كلامه فرعون قاطعه

وقال بغضب

الكلام مات وقال لرجالته يارجال الراجل دا ياخد واجبه ويمشي في امان الله

…وسابهم ودخل

وفعلا الراجل رجع تاني ايد ورا وايد قدام

يمني محمد

فرعون

**************

في فيلا الهلالي

حسن قايد نار الغل بياكل فيه

كوثر… هو إلا خلق البت دي مخلقش غيرها

حسن.. مش انا ياامي الا حد يغفلني وكمان واحده يااه على الزمن. بس ملحوقه. كله هتحاسب حساب ملائكين

كوثر.. يووه انت غاوي وجع قلب ودماغ. لو سمعت كلامي من الاول وكنت قتلتها. أو لبستها قضيه وحبستها

مكنش دا كله حصل

لكن ازي انت روحت حبته وكمان كنت عايز تتجوز ها

حسن.. لو هتدوري ياكوثر هانم على إلا ينفع والا مينفعش

كنتي خدت بالك من الاول مكنتبش سبتي بت زي دهب تعرف سر الملجأ وتمسك علينا ذله

وتفضل تقول كلام هنا وهنا

كوثر. بنرفزه.. خلاص مش عايزه افتكر وهي تضع يدها على رقبتها انا كنت هروح فيها

حسن.. لا مش خلاص لو كنت قتلتها او لبستها فضيه كنت هثبت كلامها الا قالته عليكي وعلى الملجأ بتاعتك لكن انا كسبتها في صفنا علشان الصحافه وعلشان مركزي في شغلي

كوثر.. بس هي مصنتش الجميل واول ماجاها فرصه تهرب هربت وبعتك

حسن.. هنتقابل لسه والاجاي كتير وهنتحاسب

 

****على دخول المرسال

حسن. بلهفه طمني عملت ايه

الشخص.. والله ياباشا مش عارف اقولك ايه.

حسن.. اتكلم

الشخص.. بيقولك لو عايز عروستك روح خدها بنفسك ومعاك البضاعه

حسن بصوت هز أرجاء القصر.. فرعون هقتلك وهقتل كل اهلك وناسك. هندمك على كلامك يافرعون

😲😲😲😲😲😲😲


******،،، في الجبل

فرعون داخل عفريت الدنيا بتنط بتتنطط في وشه

دخل شد دهب من دراعها بقوه وحدفها قدامه

وقال بنبره جاحده..

اسمعي ياروح امك تقولي حكايتك وافهم كل حاجه

متبقاش حته بنت زيك مقابل بضاعه بملايين

ابتسام… قصدك مقابل رقبه فرعون ياعمار

فرعون بتعصب زايد جذبها من شعرها ونزل فيها ضرب

وابتسام تصرخ

دهب وهي بتحاول تحوش عنها.. ابعد عنها وسبها

ابو فرعون… بس ياولدي ايه الابيحصل دا شيطان ودخل مابينا

ابتسام.. ايوه من ساعة ماست الحسن والجمال دخلت هنا وهي شيطانة

فرعون. ورحمه امي لو سمعت صوتك تاني هرقدك جمبها وقتي وانتي وكيفك بقا

ابتسام دخلت جوه بس وهي مشروره من دهب

دخلت لقت كامل هو كمان متغاظ منها

ابتسام.. لازم نشوف حل للبت دي أن شاء الله نقتلها

كامل… لا دي رقبتها غاليه احنا بضاعتنا كلها مقابل البت دي وفرعون حاطط العقده في المنشار. يعني مش هنعرف ناخد بضاعتنا

ابتسام.. وانا عندي خطه نخلص من البت دي وناخذ بضاعتنا

كامل.. دليني عليها ابوس دماغك

ابتسام… اقفل الباب واسمع التقيل

كامل.. اشجيني وقولي الخطه

؟؟؟؟؟؟؟؟

دهب.. أنا لازم امشي من هنا.

فرعون.. تمشي ازي مين انتي علشان حسن الهلالي يصحى بشغله وترقيته علشانك

ابو فرعون.. مستغرب ازي ابن الهلالي.. يعرض بضاعتنا بالملايين مقابل حرمه زيك مع انه يقدر يشتري ملايين زيك

فرعون… ساكته ليه ياما تنطقي ياما هبعتلك لحسن واخد بضاعه

دهب.. بدموع.. ابوس رجلك وهي تنزل فعلا على ركبها تبوس رجله لكن هو يمنعها

فرعون.. ياااه لدرجادي

دهب.. ابوس رجلك حسن لا اقتلني انت وبلاش حسن

فرعون.. حاجات ايه لا انتي شفتها عند امه في الملجأ مخليه حسن بايع الكل علشان يوصلك يعني خايف من الفضيحه

دهب وهي تجلس في زوايه وتلف ايدها حوالين رجلها

وتحكي


شوفتهم بياخدوا البنات لما تكبر بيتاجروا بجسدهم وباروحهم

وكمان لو حد من الناس التقيله أصحاب الفلوس تعبانين ومحتاجين عضو او اي حاجه بيخدوها من جسم البنت الافصيله دمها شبهم

يعني تجار أعضاء وتجار جسد

بيتاجروا بلحم البنات بيبعهم للمتعه

فرعون.. انتي بتقولي ايه

دهب..الا انت سمعته.. ولما كوثر عرفت اني عرفت لاني بأن عليا الخوف بدت تراجع في الكاميرات وعرفت اني عرفت وبدأت اتكلم مع اصحابي َواحذرهم

قالت لحسن ابنها

وفي لمح البصر كان الاتي

في يوم بليل قومت من سريري لقيت نفسي

مربوطه

و عريانه

و……..

😲😲😲😲😲😲😲😲


البارات ال 6

فرعون بغضب ونفاذ صبر

يعني ايه مش انتي قولتي انك بنت لسه؟؟

دهب. بدموع ايوه بنت لسه. بس هما لما عرفوا اني عرفت بحورتهم والعابهم القذره. خطفوني في يوم وليله من الملجأ

فوقت لقيت نفسي عريانه ومربوطه على السرير

ابو فرعون.. مين عمل فيكي كده

فرعون.. اكيد حسن الهلالي مين غيره

دهب وهي تهز راسه…. ايوه

💔💔💔💔

ذلني. شفت منه عذاب محدش شافه لسه كان بيعاملني كأني كلبه كأني جاريه كأني عابده عنده

الحسنه الوحيده الا عملها معايه انه مغتصبنيش وسابني من غير مابلمسني بس طبعا مقابل اني اجوزه

علشان يثبت للناس الا انا حكتلهم ان الكلام دا مش صحيح واني هبقي مراته

وان عادي جدا ابن مديره الملجأ يجوز بنت من الملجأ

😢😢😢😢

فرعون. وهو بخبط يده في الجدار.. دا شغل شيطاين

خايفين على شكلهم قدام الناس

ابو فرعون… عايزك ياابني

فرعون. امرك ياابويه.. ادخلي الاوضه وهو يشاور على اوضه

ومتخرجيش منها فاهمه

دهب.. فاهمه بس انا خايفه ومشت دخلت الاوضه

يمني محمد

ابو فرعون… وبعدين ياابني الموضوع شكله كبير واحنا لينا بضاعه عن ابن الهلالي واابصاعه دي تلزمني

فرعون. ولينا تار عنده قبل البضاعه ولا انت نسيت فضه اختي ياحج

ابو فرعون.. بدموع. انسى. أنا ناسي نفسي ومقدرش انسى فضه. الله يرحمك يابنتي.

فرعون.. متخفش. هترتاح في تربيتها لما نجيب حقها من حسن والا كان معاه

.

على دخول كامل اخوه

كامل.. و الكوره دلوقتي في ملعبنا. يعني ناخد تار اختنا وناخد رقبه حسن كمان

فرعون.. البت دي ملهاش ذنب لو قصدك عليها. البت دي ضحيه من ضحايا حسن والا معاها

كامل.. احنا مالنا البت دي هتجبلني بضاعتنا من حسن وكمان رقبه حسن يعني الفرصه قدامنا

فرعون… مش انا إلا ابيع حد احتمي فيه مابالك دي حرمه

كامل.. هي كانت من باقيه أهلنا

ابو فرعون. بس اسكتوا انتوا الاتنين لما نشوف ابن الهلالي هيكون رده ايه

وحط ايده على كتف فرعون وقاله.. ادخل صالح مراتك ياولدي مينفعش تضربها

فرعون. بضيق.. مش وقته انا خارج عند الرجاله شويه

ابو فرعون.. خدني معاك

وبالفعل خرجوا هما الاتنين

كامل راح يجري على مرات فرعون ابتسام

كامل بخباثه… ها وبعدين هنفذ الخطه أمته

ابتسام…. لما توصل الباشا ان احنا هنوصله عرسته مقابل البضاعه

😲😲😲😲


(ابتسام وكامل اتفقوا هما الاتنين انهم هياخدوا دهب من ورا فرعون ويودوها لحسن مقابل فلوس واابصاعه هيخدروها. ابتسام هتسهي حسن وكامل واتنين رجاله معاه هيساعدوه )

كامل.. تفتكري هتنجح الخطه

ابتسام.. ايوه بس عايزين نبعد فرعون عن هنا علشان نعرف نغور البت دي من وشنا

🤔🤔🤔🤔🤔


في فيلا حسن

حسن هيجنن عايز دهب باي طريقه

كوثر.. ماتهدي كده يابني صحتك حرام عليك نفسك

حسن… اهدي ازي ودهب مش جمبي

كوثر.. يادي دهب وزفت. حياتك هتدمر علشان خاطر البت دي. فوق لنفسك وشغلك شويه

حسن. مش هسيب حقي مهما حصل لو هموت هاخده وبعدين أموت

انتي ناسيه ان فرعون فيه بينه وبيني تار. كويس ان ممموتش دهب لحد دلوقتي بسبب التار دا

َ

كوثر..ياريته يموتها وخلينا نرتاح

حسن… بووه بقاا انا هروح شغلي اشوف حل للزفت دا

فرعون لو عرف دهب دي مين هقتلها

؟؟؟؟

بعد ما حسن خرج

كوثر قاعده بتفكر مع نفسها بصوت عالي

.. يعني كده الفرصه جاتلي لحد عندي علشان تتخلصي من دهب ونرتاح بقا من كل حاجه مقرفه

ونتمتع كمان بفلوسها

وضحكت ضحكه شرانيه وقالت دا انتي وقعتي يا هب ومحدش ساما عليكي

😲😲😲😲😲


في الجبل

كامل وابتسام رسموا خطه متخرش المياه علشان يخدوا دهب يودوها لحسن

كل دا وفرعون كان بره مع الرجاله بيسكر لحد ماتاه

وميبقاش عارف يمينه من شماله

ابو فرعون.. كفايه لحد كده وادخل لمراتك

فرعون.. ماشي ياابويه

فعلا فرعون دخل جوه

بس كان سكران جدا وتايه

دخل عند دهب بالغلط

شكلها وهي نايمه لذيذ جدا ومثير

فرعون كان في دنيا تانيه

شكل جسمها جذبه….

مقدرش يقوم كل دا

قلع هدومه وقرب على دهب

بدا يمارس رجلته عليها

وبدأ

ال 7

فرعون..

كان سكران ودخل على دهب

البت احلوت في عينه هي اساسا تستاهل وحلوه

دخل مش، عارف هو رايح فين خلع ملابسه

وابتدا يحسس على رجله. ويتكلم بصوت مهموس..

انتي حلوه اوي كده ليه

فاقت دهب على صوته

بس هي مقاومتش فرعون بالعكس كانت متجاوبه معاه جدا

وبدأت هي تقربله بالاكتر

بس طبعا دخلت ابتسام عليهم لقت دهب فوق فرعون

😲😲😲😲😲

ابتسام. بصريخ يانهار اسود يابنت الكلاب مسكت في دهب. ياخطافه الرجاله

وانت ياسيد الرجاله داخلها الاوضه طاب اختشي

ابتدا فرعون يفوق

فرعون.. بتعجب وبصوت عالي

في ايه

ابتسام.. ولا حاجه خالص دخلت عليكم لقيت الهانم فوقك ومقضيها سوا

انا قولت من الاول انت جايب البت دي لمزاجاك

فرعون… بصدمه.. ايه فوقي

وهو ينظر لدهب

طبعا دهب حط وشها في الأرض وساكته مبتطنقش

فرعون. حاول بلم الدنيا.. تعالي يابتسام نروح اوصتنا نتفاهم هناك انتي فاهمه غلط

ابتسام. اوضه ايه انا طلاقي كوم النهارده وقاعده البت دي هنا كوم تاني؟

ياانا ياهي يافرعون واختار


فرعون.. ماقولتلك تعالي نتفاهم هناك

دهب. بعد سكوت طويل

انتي فاهمه غلط وبعدين انا مش عدوتك انا همشي

النهارده همشي لكره همشي

قولي لجوزك يساعدني وانا همشي من البلد كلها

ولحد ما دا يحصل اوعدك مش هكلم جوزك حتي

😥😥😥

فرعون… اعتبري موضوعك هيخلص بكره وجواز السفر والفيزا هيكونوا عندك.

يمني محمد

فرعون

طبعا دهب اتفقت مع فرعون بعد ماياخد بضاعته من حسن انه يساعدها انها تسافر وتسيب البلد علشان حسن ميعرفش يوصلها

.

دهب. وهي بتكلم نفسها

كان لازم يعني تدخلي دلوقتي. إلا في دماغي كان هيتنفذ

؟؟؟؟؟

🤔🤔🤔

وخد مراته وراحوا اوضتهم

فرعون. بغضب.. انتي اجننتي باوليه

ابتسام.. ايوه تجننت لما ا خل تلاقي البت نايمه في حضنك اعمل ايه ازرغط

فرعون. وهو يجذبها من دراعها بشده

اسمعي احنا لنا مصالح مع البت دي كبيره يعني تحطي لسانك جوه بوقك وتخريب خالص

وحدفها وخرج بره

.


 

ابتسام. بغل… وهي تمسك اط اف شعرها. وتقول اقصه بمقص لو الليل له على البت دي بكره هنا

وخرجت راحت لكامل اخو فرعون

كامل. ابتسام في ايه

ابتسام. احنا لازم ننفذ خطتنا بسرعه اخوك هيسفر البت

كامل.. انتي متأكده

ابتسام.. زي ماانا متأكده اني شيفاك قدامي

كامل… خلاص انا هنزل البندر دلوقتي واحاول اوصل

لابن الهلالي يجي ياخد مراته وناخد فلوسنا ونرتاح كلنا

ابتسام. ياريت

وفعلا كامل نزل على البندر ينفذ الخطه


حسن عامل زي النار الا بيقربلها بيتحرق

كوثر.. ياابني انساها هو انت هتروح برجلك للموت

حسن.. مش هسيبها

كوثر… انت ناسي الا بينك وبين فرعون

حسن… مش ناسي دا انا بشوفها كل يوم في كوابيسي

المشكله ياأمي لو فرعون عرف دهب بنت مين هيقتلها انتي ناسيه ابوها عمل ايه

كوثر.. يعني فرعون لسه ميعرفش هي بنت مين

حسن.. اكيد علشان كده سايبها حي لسه مموتهاش

كوثر بفرحه كان جالها الفرج

وانت ناوي على ايه

حسن… مش عارف هحا ل ابعت مرسال تاني لفرع ن ياما هروح انا

..


 

خرج حسن

ورفعت كوثر ساعه التليفون وكلمت واحد صحفي قالتله عايزاك تنزل في جميع الجرايد والأخبار

ان بنت اللواء. دهب فضلان اتخطفت والا خطفها

واحد اسمه فرعون علشان ينتقم من ابوها

وقلت السكه وضحكت

وقالت لما اروح احضر فستات اسود مش خساره في جنازه دهب

هي عارفه ان ااخبر هيوصل فرعون

بعد مرور ساعات بسيطه

فرعون بغضب ونار وغل وحقد

يجذب دهب من شعرها

ويضع يده في رقبتها ويقولها

انت مين؟؟ وكدبتي عليا ليه

دهب بتهرب ودموغ

خوفت لوانت عرفت انا مين تقتلني

فرعون.. انتي مين انطقي

يمني محمد

فرعون

الدنيا دخلت في بعضها

يعني دهب كانت بتكذب على فرعون

َايه الابيحصل


البارات ال 8

فرعون.. بغضب انتي مين. انطقي

دهب. برعشه.. أنا

فرعون.. مش قولتي ملكيش اهل

دهب… حقيقي مليش حد لكن

فرعون… لكن. لكن ايه انت ابوكي مين

دهب.. اديني الأمان وانا احكيلك كل حاجه

فرعون… انت مين قسما بالله هرميكي لتعالب تاكلك

دهب.. بخوف خلاص هقولك

….

كامل اخو فرعون كان نزل مصر وبالفعل راح بيت حسن الهلالي لكن ملهوش موجود بس لاقي كوثر امه

كوثر.. انت مين وعايز ايه

كامل… أنا واحد غريب لكن الباشا ابنك ليه امانه عندنا واحنا لينا امانه عنده لما يجي قوليله امنتك الا عند فرعون جاهزه

كوثر بلهفه.. قصدك على دهب.

كامل ارتبك ثواني… وقالها انتي عارفه

كوثر.. قصدك على دهب انطق

في اللحظه دي كامل خاف وبدأ يجري

بس كوثر مسكتتش فضلت تصرخ وتقوله

اقتله انا مش عايزها ترجع لابني وانا هديك وزنها فلوس َكمان بضاعتكم هتكون عندكم بس حسن بلاش يوصلها

كامل. انصدم من كلام كوثر واقف ريض وراه وقالها

انتي بتقولي ايه انتي مش عايزها

كوثر.. لا مش عايزها واستني ثواني


طلعت فوق بسرعه جابت شنطه صغيره فيها فلوس

وقابلته دا عربون على روح دهب بس عايزه جثتها

علشان ابني يصدق انها ماتت ولما تجبلي الجثه ليك قدهم ٣مرات

كامل… انتي متاكده من كلامك

كوثر.. اسمع مني انا هديك فلوس كتير بس تقتل دهب وتجبلي جثتها

كامل.. ازي مش مرات ابنك

كوثر… ابني مكنش كتب عليها لسه وبعدين هو انت مش اختك ماتت

كامل.. وابنك السبب

كوثر.. مش لوحده والباشا مأمور القسم هو كمان ثم همست في ودانه وقالت ودهب بنت المامور

كامل.. برعشه في جسمه. انتي بتقولي ايه. انتي بتقولي اي كلام علشان اقتلها. اطمني انا كده كده هقتلها وناهد فلوسنا وبصاعتنا بس بلاش تقولي انها بنت المامور

كوثر. بضحكه عاليه بس هي فعلا بنت المامور

واديته صور لدهب مع ابوها المامور تأكد كلامها

كامل. جاله حاله جنان ازي البت دي تضحك علينا

الليله هجبلك رقبتها

وسابها ومشي جري

كوثر. بضحكه.. اوووف اخيرا هنرتاح منك يادهب


حسن.. كان جاب البضاعه وصمم انه يطلع لفرعون الجبل

لكن امه رافضه رفض شديد

حسن.. هطلع يعني هطلع

كوثر.. وانا مش هسيبك تطلع

حسن… لازم اجيب دهب


كوثر. لا يابني انت لو رحت مش هترجع انت ناسي انت عملت ايه في اخت فرعون. فرعون هيردلك الا انت عملته في اخته. مش هلاقي ليك جثه ادفنها

حسن.. أنا قررت خلاص اني اطلع

وساب امه وفعلا

واتجه طريق الجبل علشان يوصل لفرعون


في الجبل

دهب…. أنا عارفه انك ليك تار عند أبويه وحسن بس ملقتش حد قدامي يومها ينجني من حسن غيرك

عملت كل دا علشان اهرب من حسن

فرعون… بضحكه تهز أرجاء المكان.. حتت بت تضحك على فرعون يعني انتي ابوكي وجوزك قتلوا اختي

وانتي خالتني اساعدك تهرب


دا انا غبي بشكل. بس يلا ملحوقه. وتتعوض يابنت المامور

في اللحظه دي كان ببخلع هدومه

دهب. انت بتعمل ايه

فرعون.. لا متخافيش هعمل معاكي الواجب

اهوا حتى ارد لابوكي وجوزك شويه من جميلهم

دهب… لا ابعدي عني

فرعون.. دا احنا هنعمل عليكي حفله النهارده. اهوا

دهب… بس انا مش بنت وحامل

فرعون… مبقتش باكل من الكلام دا هتاكد بنفسي

وجذبها من شعرها

وشق ملابسها

🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️


التفاعل وحش جدا جدا جدا جدا 🥺

تفاااااااعلووو ونعدي ال 500تعليق و200 لايك وانزل بارتين 👉

البارت. ٩🥰

دهب. بصريخ بلاش ابوس ايديك بلاش

لو مصمم اقتلني

فرعون بضحكه عاليه.. اقتلك دا انتي الكارت الكسبان بتاعي اقتلك ازي 😂😂

دهب.. أنا

ولسه هتكمل كلامها محستش بحاجه محستش بنفسها غير عريانه وهو بينقم لاخته وطبعا صربخها مالي المكان

.

ابتسام... عجبك ياعمي الحج

ابو فرعون... الحكايه واعره يامرات ابني

انا عمري ماشفت ابني كده غير النهارده ويوم موت اخته

ابتسام.. ابنك يطلقني

ابو فرعون.. اهدي كده وبلاش جنان لما افهم منه الحكايه


وفضل يخبط على الباب الاوضه

افتح يافرعون احنا مش كده يابني افتح يابني


لكن فرعون لا يستجيب لابوه

ابو فرعون بغضب.. لو مفتحتش لا انت ابني ولا اعرفك


. بعد ثواني بسيط فتح فرعون الباب

كانت دهب في ركن ولمه رجليها بايدها وجسمها بيرتعش


ابو فرعون... ليه يابني حرام عليك احنا منعملش كده في بنات الناس

فرعون بغضب. والناس دي عملت كده في بناتنا ليه


دهب.. بدموع انت مليش دعوه

ابو فرعون.... ناس مين الا انت قصدك عليهم


على دخول كامل اخو فرعون!!

كامل.. اقولك انا ياحج دي مين واينك وخدها في حضنه 

هو عارف هي بت مين

ابو فرعون... أنا عايز افهم ايه الابيحصل

كامل.. دي بت اامامور الا كان سبب في موت اختي

ابو فرعون... بصدمه انت بتقول ايه باولا

كامل.. حتي اسأل فرعون وهو يقولك


بص فرعون وهو يقول الكلام دا صحيح

فرعون. ايوه

ابو فرعون.. اقتلها

وخرج

دهب. بصريخ...اسمعني انا مليش ذنب انا ضحيه والله مليش ذنب

ابو فرعون.. خلاص حكمت المحكمه بتاعتنا بقتلك

اهو اخد عزاء بنتي دلوقتي وناري تهدي شويه


دهب وهي تمسك في رجله اسمعني

ابو فرعون بغضب.. فرعون

فرعون.. امرك ياابويه اعتبره حصل


فرعون


خلاص اتحكم على دهب بالموت

فرعون.. يلا بلاش اقتلك هنا. تعالي امشي قدامي

دهب... اقولك اقتلني بسرعه وريحني انا عايزه ارتاح


فرعون لاحظ نقط دم على الأرض بص لدهب وضحك ضحكه سخريه على كذبها

وقال مش بتقولي حامل انتي امال دا ايه وهو يشاور على الدم

دهب.. متشغلش بالك اساسا ملوش لازمه تعرف الحكايه

اقتلني يلا ونفذ الحكم وريحني


كلام دهب استفز فرعون حذفها على السرير وحط السكينه علي رقبتها وقال بعصبيه

.

انتي كل كلامك كدب من ساعه الملجأ لحد الحمل


دهب... لا انا مش بكذب والله. أنا كنت عارفه انك ليك تار عند حسن وعند بابا ورغم كده قولتلك خديني معاك

ودا ملفتش نظرك لحاجه؟؟

🤨😒🤨

فرعون.. قدامك الطريق لموتك ابقى احكي فيه حكايتك يمكن اصدقك بس طبعا دا مش هيغير الحكم


.. وفعلا شدها من شعرها والسكين على رقبتها لصحراء من الداخل علشان يقتلها

💔💔💔💔


كامل. فرصه وجات على طبق دهب

ابتسام.. اهي هتموت ونرتاح من شكلها وقرفها

كامل.. طلع شنطه الفلوس الا كوثر ادتهالوا مقابل رقبه دهب

ابتسام.. يالهوي ايه دا. انت سرقه ولا قتلت قتيل

كامل... لا كده ولا كده دا مقابل وهرقبه دهب

ابتسام... لا فاهمني انا مش فاهمه حاجه

كامل حكالها الا حصل بينها وبين كوثرابتسام.. يانهار اسود الوليه عايزه تقتل البت

كامل... وكمان هتدفع فيها مبالغ

ابتسام.. بس ازي مش  مرات ابنها دا ابنها هيموت عليها

كامل.. مش عارف المهم الحق فرعون قبل مايقتل البت

ابتسام. ليه خليني نرتاح منها

كامل... افهمي لازم تعيش يوم تاخد بضاعتنا وبعدين تموت وناخد راسها نوديها لام الباشا ونبض منها هي كمان

فاهمني

😳😳😳

ابتسام. بس دا لو لقتها لسه عايشه

دا تلاقي فرعون خلص عليها

كامل.. أنا هروح الحقه واحاول اقنع ابويه

وسابها وطلع جري يلحق دهب وفرعون

🤔🤔🤔دهب.. اقتلني يلا اديني رصاصه الرحمه وريحني

فرعون. الغريب في الموضوع كله ان أبوكي مسالش عليكي

دهب... أنا بالنسبه لأبويه ميته من زمان وهو بايعني هيسال ليه

فرعون... بايعك!! غريبه

دهب... اها باعني لحسن هيفكر يسأل عليا

فرعون... بس حسن ازي يضحي بشغله ومكانته علشانك شكله بيحبك

دهب... ماهو علشان بيحبني انا وافقت العب لعبه واجيبك هنا طعم لحسن

فرعون.. انتي بتقولي ايه

بس قبل ماهي ترد كان ضرب النار مالي المكان

دهب.. سامحني على اللعبه


نتفاعل

والجديد مش شديد

الجديد دمار


فرعون


البارت العاشر

.........

في وسط الصحراء

فرعون. بذهول من كلام دهب. انتي بتقولي ايه انا مش فاهم منك حاجه

دهب بتوتر... مش مهم تفهم سامحني وخلاص

فرعون. شدها من درعها بقوه وقال

اسامحك على ايه. ولعبه ايه 

....

دهب.. اللعبه الا انا لعبتها عليك

ثم تقترب الي ودنه بهمس وتقول. علشان تكشف مكانك لحسن. وهي تضغط على شفتها السفلى. طبعا كده فهمت الحكايه

فرعون... يعني كل دا كان لعبه

دهب وهي تهز راسها وبضحكه عاهره. ايوه

اشرب بقاا يافرعون  

قبل مافرعون يرد كان الرصاص َض ي النار ملي المكان

😲😲😲😲😲


فرعون. بغضب وصوت يهز الجبل وهو يحاول ان يجد مكان يستخبي فيه من طلقات الحكومه 

هقتلك َرحمه امس لقتلك يادهب ولا دا كمان مش اسمك


في الوقت دا كانت دهب بتصرخ... حسن الحقني بأحسن الحقني

...

حسن كان محاوط المكان كله بقوته

قرب على دهب واحضنها جامد

دهب.. كنت هموت من الخوف وانت اتاخرت كل دا ليه


حسن. هو فين قصده على فرعون

دهب. هتلاقيه مستخبي هنا

حسن.. ادخلي عربيه من عربيات الأمن دا استنى لما نخلص عليهم واخدك ونروح

دهب.. بصريخ لا انا خايفه فرعون هيقتلني لو لقاني

حسن... متخافيش هوقف معاكي عسكري او اتنين يحموكي

وسابها فعلا وراح يخلص على فرعون  والا معاه


فرعون.. كان واخد ساتر وراء صخره كبيره الحقد هيقتله

سمع كل كلام دهب وحسن

حته بت زي دي لعبت عليك يافرعون

اخرتك هتكون على يد حرمه

دا انا اموت نفسي ولا تكون دي آخرتي

بس لحسن حظ فرعون كان كامل اخوه نزل وراها الصحراء 

على اساس انه يحاول يقنعه يسيب دهب وميقتلهاش علشان يقتلها هو ويدي راسها لكوثر ام حسن

بس ميعرفش الا حصل


كامل.. في ايه يافرعون البت فين

فرعون. بنفضه جسم. كامل اخويه وطي راسك واخفض صوتك

كامل.. بتوتر.. في ايه وهو يبص حواليه. مين دول حكومه

فرعون.. الباشا وعساكره

كامل... البت فين اوعي يكون خدها

فرعون.. البت لعبت بينا كلنا البت كانت مدسوسه علينا من حسن ومن ابوها 

كامل.. بصدمه انت بتقول ايه

فرعون.. إلا هبجنني ازي عرفوا مكاني انا وهي في الصحراء هنا وازي ماتهوش ازي كيف كيف وهو يضرب كف على كف


كامل.. مش وقته خالص. عايزين نطلع من المصيبه دي دلوقتي. مش لازم يدخلوا  باقي الجبل علشان بضاعتنا وابوك ومراتك


فرعون... ايوه انا هتصرف انا خلفت انتباهم واخليهم يجوا ورايه لغايه حقل الألغام والمتفجرات

ويبقى عملنا ليهم افضل استقبال


كامل. بس الخسائر هتكون كبيره ياولد ابويه

فرعون.. وهو يضع كفه على كتف اخوه بس هنخلص من حسن والا معاه وافهم الا كان بيحصل


وبالفعل حصل كل إلا فرعون رتبه بالنص وحصلت معركه مابين حسن وفرعون

فرعون... نورت الجبل ياباشا. حد يجي للموت برجله ياباشا

حسن..ياراجل قول كلام غير دا. دا حته بت ضحكت عليك وبلفتك

فرعون.. الحساب هيجمع وهيكون حساب ملاكين

حسن.وهو يرفع السلاح في وش فرعون اتشاهد ٧لي نفسك يافرعون

فرعون وهو يضحك. إياك تكون فاكرني خايف منك ياحسن. ولا من الموت. عايز افهم حاجه واحده مين البت دي


حسن.. مش لازم تعرف خلص وقتك معايه

وفعلا حسن. شد الزنات ووجه المسدس في وش فرعون

بس إلا حصل ان فيه حد خبط حسن علي راسه

والطاقه طلعت في الهوا

َبالشكل دا العساكر عرفت مكان فرعون  وحسن وكله اتوجه لهناك

فرعون.. انتي مين انطقي اخر مره هسالك

دهب..أنا..


كانت العساكر ملات المكان

َاول ماشافوا فرعون  واقف صوابوا عليه بالمسدس

بس لاسف الرصاصه جات في دهب

😲😲😲😲😲

فرعون اخوه شده

اتحرك هتموت اتحرك ودهب فقدت الوعي

والجبل كله بقا انفجار من المتفجرات

انسحبت القوه وحسن فاق بس دهب فقدت الوعي

وخدت رصاصه في ظهرها

خدها حسن. وجرى بيها على المستشفى


في الجبل...

فرعون عامل زي الإعصار زي النار. والبركان

بيخبط راسه في الحيطه

ويقول

البت لعبت بيه ياابويه البت دي مين لازم اعرف هي مين

كامل... اهدي بس َهنعرف كل  حاجه

فرعون.. ازي مع حسن وازي قالتلي الحقني منه

وكانت بتقول حامل وانا لما دخلت عليها لقيتها بت بنوت

كيف كل دا يحصل؟

على دخول ابتسام في الكلام

بس دا مش دم شرف. دا دم بارد

😲😲😲😲😲

فرعون...... دم بارد

يمني محمد

فرعون


فرعون

يمني محمد

البارت 11

..

ابتسام....دا دم بادر مش دم شرف

فرعون. بجنان وغضب.. قصدك ايه


ابو فرعون.. ماهي بابنه زي الشمس ياولدي يعني البت دي كانت مدسوسه علينا يافرعون


فرعون... ورحمه امي ماهتعدي كده بالساهل لاجبها هنا واقتلها بس قبل القتل هلعب فيها البخت الأول


كامل.. كيف يااخويه حته البت دي يااخويه تعمل فينا كده

انت السبب يااخويه سلامتنا  كلنا البت دي


فرعون.. خلاص مش عايز اسمع صوت


ابو فرعون.. خلاص ياكامل سيل اخوك دلوك لما نشوف هنعمل ايه في المصيبه دي


خرج كامل وابتسام من إلاوضه

فرعون.... هجنن ياابويه كيف ايه الا بيحصل دا


ابو فرعون... معرغش ياولدي بس دا لو ملعوب من ابن الهلالي كلنا هندمر لازم بضاعتنا ترجع


فرعون... وقبل بضاعتنا كرامتنا وحق اختي كمان يرجع

ابو فرعون... مفتاح السر كله مع البت الا اسمها دهب دي


فرعون. هجبها واخليها تقول حقي برقبتي. بس ازي هي بتسلمني احسن وخبطت حسن على دماغه

علشان ميضربنيش بالنار


ابو فرعون... قولتلك السر كله عند البت دي. اهدي انت كده و ريح جسمك شويه لما نفكر ونشوف هنعمل ايه 

وخرج وساب فرعون


فرعون بيكلم نفسه.. دهب مين انتي هجيبك يادهب


في الخارج

كامل... ضاعت علينا الفلوس

ابتسام.. هو انت كل همك الفلوس عايزين نعرف مين البت دي. ولما هي مدسوسه علينا ليه ام حسن كانت عايزه تقتلها لما هي بتساعد ابنها


كامل... الحكايه واعره محدش  عارف اولها من آخرها

ابتسام... باخبر بفلوس كمان شويه هيبقى ببلاش

انا هدخل اشوف فرعون


كامل. وهو يمسكها من وسطها.

😲😲😲😲

خاليكي كلهم مشغلين تعالي نقضي شويه مع بعض

ابتسام.. باخبر اسود انت كده هتفضحني لو حد شافني او فرعون شافني هندفن وقتي

كامل.. يووه بقاا هو في ايه انا زهقت

ابتسام... اصبر لما نشوف ايه الا بيحصل ونظبط امورنا ونهرب بالفلوس من هنا ولا من شاف ولا من دراي

وسابته ودخلت لفرعون


في المستشفى

حسن.. كان قاعد مش على بعضه بيفكر ازي دهب تضربه على راسه علشان فرعون

مستنيه تفوق

طلع الدكتور

حسن... الحاله عامله ايه يادكتور

الدكتور.. هي فاقت بس تعبانه وممنوع عنها الزيارات كلها

حسن... أنا هدخلهاا

الدكتور.. ممنوع

حسن.. لا يبالي بكلام الدكتور. وقاله هدخلهاا يعني هدخلهاا


وكان هيحصل مشكله في المستشفى لولا كوثر امه اتدخلت في الموضوع لمت الدنيا


كوثر.. اعدي ياحسن مش كده

حسن.. اهدي ازي لو شفتها هي خايفه عليه قد ايه. مش هتصدقي

كوثر... قولتلك قبل كده اقتلها وانت مسمعتش كلامي وحاسب لنفسك ولينا وجع القلب

حسن.. هقتلها لو معطتنيش جواب مناسب  علشان الا شفته بعيني دا


ودخل لدهب

دهب َفتحه عينها بس باين عليها التعب اول ماشافت حسن ارتعشت ووشها احمر


حسن... حمد الله على السلامة وهو يضغط على كتفاها بشده

دهب.. شكرا.

حسن. وهو يقرب لها وبصوت مرعب.. ممكن اعرف  انتي خبطتني على راسي ليه ولا علشان مين

دهب.. برعشه علشان خايفه عليك

حسن.. ازي وخايفه عليا تخبطني ولا علشان خاطر مقتليش فرعون ضربتني علشانه

دهب.. وهي تبص احسن وتقول انا عملت الا انت قولتلي عليه وفي بوعدك ليا وسبني تمشي ممكن

حسن. وهو يشد ااسلسه من رقبتها

َينظر لدهب ويقول. هشوف دلوقتي انتي عملتي ايه

دهب.. هي مالها السلسه

فرعون.. كان فيها جهاز تتبع وتصنت يعني كل حاجه حصلت هناك لو على بعد موجوده هنا على شفره

دهب. بصدمه انت بتقول ايه

😲😲😲😲😲😲😲😲

دا احنا هنشوف بلاوي

فرعون


البارت ١٢

..

حسن.شد السلسه من رقبه دهب وقالها انا كنت حاطط فيها جهاز تتبع وتسجيل علشان اعرف اوصل لفرعون ومكانه في الجبل

علشان كده عرفت مكانه من جهاز التتبع وبعتله المخبر

دهب.. مصدومه من كل دا

تستجمع قوتها وترد برعشه وتقول

انت حر معاه انا عملت الا مطلوب مني سبني بقاا ووفي بوعدك معايه


حسن وهو يقرب لها ويضع يده على خدها ويقول

لا ياقطه لسه لما اشوف ايه الا حصل هناك ابقى ساعتها اقرر

دهب.. وانا لسه هستني انا صبري نفذ


حسن.. أنا قولت ايه. وبعدين يلا احنا هنمشي من المستشفى دي

دهب. بخوف وتكلم في سرها.. أنا كده كده ميته او ماهيشغل الفلاشه هكون في إعداد الموته

ولو قلت من حسن اكيد فرعون مش هيسبني. 😢

حسن. يشخط.. أنجز علشان نمشي


وفعلا  حسن خد دهب وركب العربيه وطار بسرعه البرق الي الفيلا  بتاعته وطبعا كوثر كانت هناك

هي اساسا بتكره دهب جدا.

كوثر... حمدالله على السلامه يا دهب

دهب.. بجد مبسوطه بسلامتي قولي كلام غير دا ياهانم

كوثر.. أنا لو عليا اقتلك بأيدي او اشريك سم بأيدي بس لاسف ابني كسرلي ظهري وقال ايه بيحبك

دهب .. لا وانا بسهالهالك بقولك اقتلني مش جديد عليكي

انتي بتقتلي كل يوم كذا بنت

بس مكملتش كلامها كان حسن ضربها بالقلم على وشها

وجذبها من شعرها على فوق

كوثر بشمته. مبتحسش ياحسن

فرعون

يمني

حسن بغضب وهو بحدفها ارضا

انتي محرمتيش مش هتسكتوا غير لما اقطع لسانك

دهب.. اقتلني وريحني طالما مش هتسبني

حسن.. اقتلك 😂بضحكه

اشبع منك الاول انا إلا مصبرني عليكي اني مشبعتش لا دوقت طعمك لسه لما اشبع ابقى اسيبك

دهب. خلاص انا هقتل نفسي

حسن.. وماله اعملها وانت عارفه ايه الا هيحصل

وخرج سايها في الاوضه راح يشوف الفلاشه

وهي قعدت تلطم وتصوت

😢😢😢😢😢😢

في الجبل فرعون كان قاعد هيجنن من البت الا أسماها دهب

وقاعد يفكر ويتكتك

على دخول ابتسام مراته

مالك ياسيد الناس

فرعون بغضب. سبني في حالي دلوك عفاريت الدنيا بتطنطذ قدامي

ابتسام.. ماانا قولتلك اقتلها وانت مسمعتش كلامي اديها غفلتك

فرعون. بغضب.. قولت اخرسي دلوك لا عاش ولا كان الا يغفل فرعون

ابتسام.. المشكله مش البت اهي غارت في داهيه بس دلوقتي بضاعتك عنده الضابط

فرعون. مبقاش فرعون لو مجبتش بضاعتي وجبتها راكعه على رجلها تتمنى السماح قبل الموت

ابتسام.. بووه وهتجبها تاني ليه اقتلها واخلص ولا البت حلت في عينك

فرعون. زقها على السرير وقالها انتي مرا فقر

َخرج

ابتسام.. بحقد ماشي يافرعون. انت كده تستاهل الا انا هعمله معاك

وفتحت كيس قديم عندها َطلعت منه قماشه ملطخه بالدم وقالت اشرب بقا كله من خيرك

😲😲😲😲😲😲


فرعون زعق على اخوه بصوت عالي

فرعون.. كامل

كامل.. ايوه

فرعون.. يلا علشان هنزل البندر دلوك

كامل.. دلوك كيف يعني

فرعون.. زي مابقولك ولا مش عايز تجي

كامل.. لا هاجي

ابو فرعون ندا عليه

كامل.. طاب هدخل البس خلاقاتي واجيب السلاح لحد ماتتكلم ابويه


فرعون. متتاخرش يلا بسرعه


فعلا كامل دخل غير وخد سلاحه وندا لابتسام


وقالها انا نازل  مع فرعون  البندر لما نشوف اخرتها


ابتسام.. بقولك ايه البت دي لازم تموت لازم تموت فاهم باكامل لازم تموت. الكل هموت ويتولى احنا على كل حاجه

كامل.. قصدك ايه

ابتسام.. مش وقته. البت دي تموت ونضرب عصفورين بحجر واحد وكل الا اتعمل فيك زمان جاتلك الفرصه علشان تاخد بتارك من الجميع


فعلا فرعون خد اخوه ونزل البندر

وسحبوا على فيلا حسن الهلالي

وفرعون حالف لدهب ان يقتلها

مكنش حسن موجود بس كان سايب عساكر كتير ورجاله حوالين الفيلا علشان خايف احسن فرعون يجي

بس الا حصل مكنش على الخاطر

كوثر ساعدت فرعون ان يدخل لدهب

😲😲😲طاب ازي

دهب قاعده بتعيط على السرير وظهرها للباب

الباب اتفتح بهدوء جدا

وساد الهدوء لثواني

دهب بصوت هادي.. أنا مستعده اعملك كل حاجه بأحسن انت عايزه

وبتلف ظهرها انصدمت لما لقت فرعون قدامها وقفل الباب بالقفل


دهب... 😲فرعون

😲😲😲😲😲😲😲😲😲


فرعون

البارت ١٣

........على فكره لو َفيش تفاعل كويس انا اسفه اعذروني مش هكمل الروايه تمام ياريت شويه تقدير. يمني

......


دهب.. بصدمه. فرعون

فرعون.. بضحكه صفراء ايوه فرعون


دهب. وهي تحاول انها تصرخ

فرعون.. جلس أمامها وقالها صرخي براحتك خالص محدش يسمعك. دا ام عرسك هي إلا ساعدتنا اجي هنا


دهب. انت عايز ايه


فرعون... هقتلك وهو يقرب على و انها بصوت واطي


دهب قبل ماتنطق كان فيه قلم نزل على وشها اوقعها ارضا

جذبها من شعرها وقال

حته بت زيك تضحك عليا انا وتلعب بيا الكره


دهب.. فضلت تعيط وتقوله سبني  انت مش فاهم حاجه

فرعون.. انتي مين انطقي ولا تحبي اخلص عليكي قبل ماتنطقي


دهب.. لا مش عايزه اموت دلوقتي 😥

فرعون حذفها على السرير وقالها انتي مين

...

دهب... أنا دهب بنت مأمور السجن الا كان سبب في موت اختك مع حسن زي ماانت فاكر بس لاسف الحكايه مش كده

فرعون. انتي هتلعبني تاني

دهب.. لا والله. أنا مغصوبه علي أمري علشان والدي حسن حاطط سكينه على رقبتي مقدرش اخالف اومره صدقني حتى كل الأحصل في جبل مابينا سجله بسلسه كانت في.رفبتي معرفش بيه


فرعون. بغضب.. ياولاد الكلب بتستغفلوني وهو يجذبها من شعرها بقوه

انا مش هقتلك هنا انا هاخد معايه هناك اخليك تبوسي رجلي علشان أرحمك

دهب.. لا لا سبني حسن هيقتلنا

فرعون. متخافيش انا هسبق عزرائيل واقتلك انا

وجذلها من شعرها وفتح الباب لكن انصدم بحسن واقف على الباب بكل هدوء ويضحك

فرعون 

حسن... مش عيب برده تمشي من غير ماتاخد واجبك

فرعون.. واجبي وصل هاخدها معايه

حسن.. لا لا كده ا زعل وزعلي وحشي

وحدفله بضاعته على الأرض وقاله سببها دي بتاعتي انت خدت حاجتك وامشي

كوثر لتهمس في ودان كامل 

كوثر... اقتلها وخد بضاعتكم َامشوا من هنا

كامل.. اعتبره حصل هقتلها

😐😐😐😐😐😐

حسن وهو يشد دهب من ايده ويقول سيبها وخد بضاعتك وامشي وعفا الله عما سلف بضحكه صفراء

فرعون.. خد البضاعه ولا عايز تاخد روحي خدها متغلهاش  على إلا خلقها بس البت انا هاخدها معايه

حسن.. على جثتي

فرعون.. تبقى على جثتك وفعلا طلع سلاحه

حسن.. استنى بس من باب أولى بالطاقه دي كامل اخوك

،

فرعون.. امك أولى بيها منك

وفعلا فرعون حط المسدس على. دماغ امه وقاله اخرج ولا اقتل ونترحم كلنا سوا

حسن اتهز ثواني

وقالها خدها مش عايزها.

فرعون... اخد دهب تمام

حسن. لا خد امي مش عايزها

😲😲😲😲😲😲انا ك يمني مصدوووووومه


كوثر.. انت بتقول ايه حقيقي معرفتش اربي كل دا علشان الذباله دي

فرعون. معرفتيش تربى

حسن. ولا اخوك تتربى وطلع بيخونك مع مراتك

فرعون. بعصبيه. ومد ايده على حسن بلكمه سريعه

كامل.. اقتله يااخويه دا مجنون

(حسن لما فتح الفلاشه شاف منظر لكامل وابتسام وهما بيخونا فرعون المشكله ان دهب كمان شافتهم بس منتطقتش ولا قالت )

حسن.. هو دا الأحصل وشوف

وادله الفون شاف بعينه

فرعون. واقف مصدوم

حسن. خد اخوك روح اغسل تارك وخد بضاعتك وامشي

دهب بتوسل  

دهب... اقتلني يا فرعون ومتسبنيش لحسن

حسن.. وهو ينظر لدهب بغل.. لا لا لسه عايز أدوق طعمك يعني هو حلال لفرعون حرام عليا  دا وخدك بكرتونتك لسه اشبع  منك وهقتلك اوعدك  وهو ينظر اجسمها

دهب.. ابعد عني

كل دا وفرعون واقف مصدوم بيشوف الفيديو وكامل مهتز مش عارف يعمل ايه


الرصاص في ثواني ملي المكان  والنور قطع اول ما النور جه الأرض كانت عباره عن دم

😲😲😲😲😲😲😲


فرعون

البارت ١٤ والاخير 

...

اول ماالنور جه الرصاص كان مالي المكان وكوثر كانت جثه هامده على الأرض.

طاب والله احسن ريحتنا 😂😂😂😂

احلى #نونه دي ولا ايه...

حسن. بغضب اني ووطي يشوف امه بس هي كانت بتلفظ أنفاسها الاخيره وهي تشاور على دهب

كامل طبعا هرب جري اول ماشاف المنظر وخد شنطه البضاعه وركب عربيه وطار زي الصاروخ

حسن.. مش هسيبك يافرعون امسكوه اقتلوه

طبعا رجلته جربت وراء كامل بالعربيه


فرعون. بصوت اجش.. كده كده هيموت انا هقتله لو انت مقتلتهوش

فرعون كان مصدوم من الفيديو مراته بتخونه مع اخوه

😲😲😐😐😐

حسن. امشي من قدامي يافرعون هقتلك

فعلا فرعون كان هبمشي

دهب مسكت ايده وقالتله.. متسبنيش معاه ابوس ايدك فرعون..... دورك جاي يادهب

وحدف ايده ومشي

😲😲😲😲😲


فرعون


دهب برعب وخوف.. فرعون بلاش تسبني هنا

في الوقت دا حسن مكنش حاسس بحاجه

شدها من شعرها قدام فرعون ونزل فوقها ضرب وقالها انتي السبب انا هقتلك واقتلكم كلكم ياأمي بصوت عالي.


ومسكها جر من شعرها لحد  مخزن مقفول وحدفها فيه وربطها وخرج وهو مستحلف للجميع

....

دهب. فضلت تعيط وتصوت

..

فرعون ماشي بيكلم نفسه ازي اخويه ومراتي ازي ازي

فرعون كان نار الا هيقربله هبتحرق

.

طبعا رجاله حسن فضلوا مطردين كامل بالعربيات

وفعلا عريته اتقلبت وولع فيها حسن

فرعون كان ماشي وشاف كده

وقال.. رحمته مني ايه بتحسن كنت هولع انا فيه بسبب الخيانه

حسن. بغضب اسمع مش عايز اشوفك تاني وحدفله بضاعته وقاله بضاعتك اهي امشي يافرعون

فرعون. دهب دي مين

حسن... انسها خالص

ومشي حسن ومشي فرعون


فرعون


في الجبل

كانت ابتسام واقفه تحضر مشروب الدم لفرعون لما يجي

علشان عايزه تخلص منه َتنجوز كامل

.

دخل فرعون

ابوه... عملت ايه باابني واخوك فين

فرعون.. خير ياحج ونادي على ابتسام ودخل شدها من دراعها من المطبخ لاوضه

. ابتسام... بمياصه... خبر ايه ياراجل ابعد عني مش عايزاك


فرعون... لطخها بالقلم وقال ماانت شبعانه من الحرام هتحتاجي الحلال في ايه

ابتسام.. انت بتقول ايه

فرعون بغضب. انتي بتستغفلني مع اخويه الزفت دا من أمته. انطق يابت الكلاب

ابتسام.. بتوتر انت اتجننت انت بتقول ايه

فرعون... هتفيد بايه الاجابه َراخ خانقه من رقبتها مسبهاش من ايده غير وهي ميته

بصق علي وشها وقال

فاج"ره ودي اخرتك

ابوه قام جري على صريخ ابتسام بس طبعل ملحقهاش كان فرعون خلص عليها

ابو فرعون... في ايه ياابني

فرعون.. مفيش ياحج تعالي نمشي من هنا دلوك

وطبعا خالي الرجاله كلها تلم حاجتها وتمشي وتدي لكل واحد نصيبه


ابو فرعون.. ليه ياابن

فرعون.. هقولك في الطريق ياابويه مفيش وقت

ابو فرعون.. ومراتك واخوك فين

فرعون... تعالي ياحج وانا هفهمك كل حاجه

فعلا خده ومشيوا من الجبل علشان كان متأكد ان حسن مش هيسبه بالساهل كده

وحط متفجرات في الجبل مكان ماكانوا عايشين

وخد ابوه ونزل البندر وساب ابوه في مكان أمان وفكر في الانتقام من حسن


فرعون

حسن عامل زي المجنون

حسن.. أنا حته بت تعمل فيه كده يا فته

ونزل ضرب في دهب

دهب.. بصريخ ونبي بأحسن ارحمني

حسن.. دا انا هقتلك بسكينه بارده

دهب.. لا لا سبني ونبي حد يلحقنا

حسن. محدش هيلحقك مني وشدها من شعرها قومي

دا انا هدفنك بالحياة

وفعلا كان مخلي  الرجاله تفحر قبر لها

دهب.. لا ونبي ارحمني انت الا طلبتي مني كده

حسن.. طلبت منك تنامي معاه ياسافل

على دخول فرعون

فرعون 

فرعون  على غفله.. مكنش برضاها انا إلا صممت

دهب.. فرعون. الحقني وبنحاول تروح عنده  بس حسن مناعها

فرعون وهو يضرب حسن لكمه ويشد دهب من ايده

عيب لما راجل يستقوي على واحده ست بادكر

حسن... بضحكه عاليه انت عارف َمين دي

فرعون.. أنا جاي علشان اعرف وبص لدهب

حسن. تتكلم انتي ولا اقول انا


دهب... بسكوت ثم كلام

انا زي ماقولتلك انا بنت اامامور بس حسن هو السبب في كل حاجه عاامل موضوع الفرح دا مخصوص علشان كان متأكد انك هتجي الفرح كان خايف منك وتعب قال يخلص منك علشان كده عمل خوار الفرح

ولما انت جايت انا كنت  عارفه هعمل ايه علشان كنت متفقه مع حسن اني اروح معاك علشان يعرف مكانك قولتلك اني حامل علشان توافق تساعدني اهرب من هنا

وكان كل دا تحت امر حسن

. فرعون بتعجب وصدمه

وانتي وافقتلي ليه

دهب بدم ع.. كان غصب عني لو موافقش كان هيقتلني

.

فرعون.يعني كل دا كان بتدبير ياحسن باشا

حسن.. وجبتك اهوا يافرعون كل الخطه كانت صح لولا غباء اخوك بس يلا رحمني من صداع امي😲واهو غار وانت كمان ارتاحت منه

فرعون.. بس لسه حسابنا مخلصش

حسن.. نتحاسب دلوقتي وقفلوا باب المخزن ودارت المشاجره والعراك مابينها

ودهب تصرخ

بس فرعون ماسبش حسن غير لما خلص عليه وخد تار اخته وخلص عليه

بص لذهب وقال

اديني ريحتك منه عيشي بقا

دهب.. جربت على حضن فرعون وقااتله متسبنيش

 فرعون.. طريقي صعب طريقنا مختلف

دهب. أنا بحبك واترمت في حضنه

فرعون. هو كمان اعترف بحبه ليها

وكده فهمنا ان حسن كان زاقق دهب على فرعون

علشان يقتله ويرتاح منه. بس فرعون هو الاقال حسن

فرع ن خد دهب وابوه وسافر ا مكان بعيد وباع البضاعه وفتح مشروع  عاشوا في تبات ونبات

عقبالك جميعا يارب

اتمنى تكون عجبتكم واشوفكم في روايه جديده 

تمت

يمني محمد

فرعون


❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️


تابعونا من هنا الجدد الروايات


ادخلوا علي الروايات الكامله هنا 👇👇👇


رواية الطفله والقاسي


رواية فتاه حطمت كبريائي


رواية عشق الزين كامله


رواية عشق الزين الجزء الثاني


رواية أحببت زوجة أبي


رواية عشقتها رغم صمتها


رواية خادمة الصقر كامله


رواية جميله في قلب الاسد كامله



رواية عشق الحور كامله من هنا



رواية العاصي كامله




رواية أحببتها فتبت على يدها من أولها هنا



تعليقات

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close