الطفلة والقاسي البارت الاول والتاني والتالت والرابع والخامس بقلم سلمي حمدي
الطفلة والقاسي الفصل الاول والتاني والتالت والرابع والخامس بقلم سلمي حمدي
![]() |
الطفلة والقاسي البارت الاول والتاني والتالت والرابع والخامس بقلم سلمي حمدي
البارت الاول
كانت نايمة فجأ حست بي يد تمشي بي كل جر*ئة على جس*دها الصغير قامت من نومها مفز*وعه
البنت بخوف... انت مين وعايز مني اي
الشاب وهو يبص على جسد**ها الصغير... عايزك
البنت بخوف... ابعد اخي لو شافك هيم*وت في أيده
الشاب .. بضحك ههههه ولو قلت اني اشتر*يتك من اخوكي
البنت. .. بدموع انت وحد كداب اخي مستحيل يبيعني هو صح بيضل يضر**بني بس مش هيفكر يبيع اخته
البنت..انت بتق*رب ليه
الشاب و بيقرب اكتر: انتى جميله اوى
البنت طلعت تج**رى بس هو شدها و قال: ها تروحي منى فين
البنت بخ**وف: انت عايز ايه ابعد انا ماعندكش اخوت تخاف عليهم
الشاب وهو يحول تقبي**لها... تؤ ماعنديش
زقته وطلعت جرى و فضلت تجري فى الشارع و هى بتعيط
الشاب... كان جار*يه ورها وهي عامله تج*ري ومش شايفة قدمها
لحد ما خبطها عربيه
العربيه خبط**تها وقعت مغم عليها من الخبطة
نزل شاب في اوخر العشرينات من العربيه و بص علي الطفلة يلي ما تعديش 17 سنه شلها و حطها فى العربيه و اتجه الى المستشفى
بقلم سلمى_حمدي
بعد مده دخل بيها
الشاب... قسم بالله لو حصلها شي لكون هديت هل مستشفى فوق راسكم سامعين
الدكتور بخوف. .. سامعين
... دخلوها بسرعة
الشاب... مش عايز جنس زكر جو عيزهم كلهم نساء
الدكتور.. امرك استاذ
بعد مده طلع الدكتور وعليه علامات التعب
الشاب... عاملة إي
الدكتور... هي كويسة دلوقتي الحمدلله كانت الخبطة بسيط
الشاب... ايمته هتفيق
الدكتور... بكره انشالله
الشاب..دخل ونصدم لما...
البارت الثاني
ليقع نظرة عليها لتتوسع عيناه بصدمه ليرها مستقلة علي السرير فتاه أقل ما يقال عنها أنها ملاك نازل من السماء أتت من الجنة بتلك الملامح البريئة الفاتنة وشعرها الأسود الحريري المفرود علي الوسادة ورموشها الكثيفة التي تغطي عيناها وشفتها التي أخذت اللون الوردي
مراد بشرود : سبحان الله ملاك نزل من السماء
ليقطع شروده وهي تفتح عينها التي اسرته
روح بخوف ورعب. ااااانا وين وفضلت تبكي هو تصدم من خوفها منو
مراد: خلاص متعيطيش
حطت ايدها على فمها علشان متعيطش
روح بشهقات: ابهد متقربش مني
مراد اكتر وهي حرفيه كانت منهارة .....
روح... ماتقربش ابعد
مراد اخدها في حضنو: هش هش هش متعيطيش خلاص انا مش هأزيكي ماتخفيش مني انتي هنا امان
روح.. بعد كانت تحول تطلع من حضنو بس هو كان أقوى فضل حضنها لحد ماهدئت
روح مسكت فيه جامد لحد ما نامت حس بارتيحها وعرف انها نامت حطها على المخده وفضل يتامل ملا محها الطفولية الجميلة
مراد وهو يزيح الشعر الذي سحرو من على وجهها
مراد بتسائل ... هي من اي كانت خايفه بصه عليها بهدو ولسه كان يطلع لقها مسكه ايده قرب ليأخزها تنام بحضنه ويظل هو مستيقظا يلعب بشعرها
ليقول في لنفسه انا مش عارف مين انتي بس مش عايز تبعدي
بقلم سلمى حمدي
في مكاان تاني
اختك هربت يااستاذ
الاخ خالد... وانا ملي انا سلمتك ليها والباقي عليك
امير وهو يمسك من غفت قميسه...انا عايز فلوسي دلوقتي
خالد... بس هي مش معايا انا صرفتها عطيني مهلة
امير ببغضب. .... معك يومين وازي ماجبتها اعتبر نفسك ميت 😈😬
خالد بغضب...😠😡 كله بسببك ياروح والله لندمك
👇👇👇👇👇👇
كان حضن روح بتملك بصلها بحب و ازاح بعض
الشعر من علي وجهها صحت روح لقت نفسها
في حضن مراد حضنها جامد
روح... صباح الخير
مراد وهو يبوس شعرها... صباح النور عاملة اي
روح بخجل: الحمدلله
مراد و بيفك ايدو من عليها: انتي اسمك اي
روح... اسمي روح ياعمو
مراد بغيظ ... متقوليش عمو
روح ببراه: لا كدا عيب و ماما قالت ليا كدا
مراد ببتسامه: لا يا ستى مش عيب انا اللى بطلب منك كدا
روح: حاضر
مراد...طيب ممكن رقم حد من عيلتك عشان اكلمهم اكيد هيكون بالهم مشغول عليكي
روح اتزكرة اخوها وعيطت هو استغرب من عيطها
روح... رجوك ماترجعنيش ليه هو اكيد هيخليه يخدني مره تانية خدني معك وانا هشتغل خادمة بس ماتخليه ياخدني
مراد... هو مين يلي هيخدك ممكن تبطلي عيط وتحكيلي
هزت راسها بمعنى حاضر و فعلا بعدت تحكيله كل حاجه
بقلم سلمى حمدي
في قصر كبير كانت قعدت على الموبايل
رقيه... نادين هو مراد اي يلي اخرو
نادين... هو انا كنته حرسته الشخصيه امشي اسئلي اي حد غيري
مروة بغضب ... انتي ازي اتتكلمي مع مااما كده
نادين بغضب ... انا حره اكلما زي ماعيزه
رقيه... خلاص انتي وهي
مروة... ماما انتي ازي عايزاني اسكت
رقيه... خلاص يابنتي سيبيها منك
مروة... انا مش هسكت وهكلم مراد يتصرف معها
مروة سبتها وطلعت على غرفتها
ندين بصت عليها بغل وطلهت هي كمان
مراد بغضب .... هو ازي يعمل معاكي كده
روح بدموع... كله من مرته هي كانت تحرضه
عليه بس اللي ماتوقعتو انو توصل معها انو يبيعني
مراد اخدها في حضنو وفضل يطبطب عليه:
هش هش هش متعيطيش انا اخدلك عحقك
منهم
روح بدموع... متخليهم ياخدوني
مراد... ماتخافي انتي هتعيشي معيا مش هسيبه يخدك
بقلم سلمى حمدي
عايزك تجيبها لو كانت تحت الارض انا مش هسيبها هي دخلت دماغي
الحارث... امرك ياباشا
مراد اخدها في حضنو وفضل يطبطب عليه: هش هش هش متعيطيش انا اخدلك عحقك منهم
روح بدموع... متخليهم ياخدوني
مراد... ماتخافي انتي هتعيشي معيا مش هسيبه يخدك
مراد بصه عليها بحب.... روحي هو انتي عندك كم سنه
روح وهي تحسب بصبع ايدها... 12345678910
مراد... 10
روح... لا 121314151617
مراد.... 17
روح... آه وانت
مراد... انتي تفتكري كم
روح... 50
مراد بصدمة... ايييي 50
روح ببرئة... اه
مراد... وانتي شيفتيني كبير اويي
روح... اه
مراد بغرور ... انا في اول شبابي مش شايفة حلو ازي
روح ... واحد مغرور
مراد... انا مغرور
روح... وشيف نفسك
مراد وهو يضغضغها... اطيب استني اوريكي مين المغرور وفضل يدقدق فيها
روح بضحك ... خلاص
مراد... انا مغرور
روح. لا انت عسل اوي
مراد..ههههه
بقلم # سلمى_حمدي
مروة ... انا مش هسكت هي تخطت كل حدودها انا هتصل بمراد مفيش حد غيره هيعرف يربيها
مروة اخدت الموبايل ورنت على مراد
مراد... عاملة اي ياقلبي
مروة... الحمدلله كويسة وانت
مراد... انا كويس ماما عاملة اي
مروة...وماما مش كويسة بسبب مرتك المحترمه
مرااد بغلق ...
مروة... نادين نزله فيها اهانه وتهزيق كل يوم
مراد بغضب ... وانتي لي ماقلتي ليا
مروة... ماما طلبت ماقولك وخلتني اوعدها
مراد... ماتخافي انا جاية هعرف اربيها بنت****
مروة...طيب
مراد...عايز منك خدمه
مروة بحب...تحت امرك
مراد..عايزك تجهزي غرفة وملابس لي بنت
مروة بغباء... يالهوي هو انت اتجوزت من ورنا
مراد. ربنا يصبرني. .... اقفلي يا بنت احسنلك
مروة... 😳😳 يافضح
بقلم # سلمى_حمدي
وحشتيني
نادين... انا اي اللي جابك
جيت شوف حبيبتي عيب
نادين بخوف... انت مجنون امشي قبل مايشوفك حد
طيب انا همشي بشرط
نادين بسرعة... امشي وانا هعمل اي حاجة
تمام يبقه تجي في العنون ده *****
نادين...امشي
طيب سلام
نادين وهي تأخد أنفاسه.... انت هتجيب اخرتي عل اكيد
مين اللي هيجيب اخرتك
نادين بصدمة....
......
روح.. مالها طن
مراد... مافيش هي كويسه
روح... هو انا مش تطلع من المستشفى ده
مراد وهو يقبل وجنتيها.. انا همشي اسئل الدكتورة اذا فينا نطلع ولا لا
روح/طيب
على أخ روح/هبة هبة وين الاكل
هبة/انا ماعملت
على بغضب. ولي انشالله
هبة بغضب/انا مش خادمه عندك عايز اكل اطبخ لنفسك
قالت كلامها وطلعت
البارت 5
نادين وهي تأخد أنفاسه.... انت هتجيب اخرتي عل اكيد
مين اللي هيجيب اخرتك
نادين بصدمة.. مروة
مروة.. اه مروة مالك خايفه كده
نادين بخوف..هو انتي اي يلي جابك هنا
مروة... ماما طلبت اطلع ناديكي
نادين عرفت انو مروة مشفتهم... نادين بغضب... هو مافيش باب يتخبط واللي اي يا****
مروة بغضب .. نادين انتقي شري انا ساكته كتير
نادين...هتعملي اي اكيد هتمشي تشكي لي مراد
مروة بغضب ... عايزة تعرفي طيب انا هوريك ياينت****
مروة مسكت نادين من شعرها ونزلت فيها ضرب ونادين عاملة تصوت من كترت الوجع
رقية... كانت قعده مع ابن اختها سمعت صوت نادين وطلعت تجري
بقلم # سلمى _حمدي
مراد... يلا جهزي هنطلع انا سئلة الدكتورة وقالت تمام
روح بفرح... ااااااا أخيرا هخلص من رحيت المستشفى المقرفة يعععع😵😷
مراد... يلا يابنتي انا هستنكي بره
روح... خمسه دقائق واكون جاهزة
طلع مراد وهو يفكر هيعمل اي مع روح واي اللي مخبيه ليهم القدر
بقلم # سلمى_حمدي
طلعت رقيه ع غرفة نادين ونصدمت لما شافت مروة نازلة ضرب في نادين وندين تصوت من الوجع
رقية كانت تحول اابعاد مروة عن نادين بس مروة كانت مش شايفه غير اهنات نادين
رقية... كفاية البنت هتموت
مروة.مممم
نادين... شيلو آلمجنونة ده مني
رقية كانت تحاول تبعد مروة عن نادين لحد ما تعبت عمر يابني ماتجي اسعدني بدل تتفرج علينا
عمر قرب وشال مروة من على نادين
مروة سيني عليها لزم تتربة بنت ****
عمر بغضب ماكفايه بقااا انتي عايزه تموتي البنت
نادين قامت وهي بصراخ من الألم : والله هندمك استني عليا
مروة - انت يابابا نزلنى نزلنى خليني اربيها
عمر ... بغضب يلا قدمي مش عايز اشوفك هنا
مروة كانت هترد بس لما شافت شكلة وهو متعصب خافت وطلعت بغضب منه بس كانت مبسوطة اانو قدرت تأخد حقها منها
بقلم # سلمى_حمدي -
روح... انا خلصت
مراد.. طيب يلا
مراد... مين ايدها وطلعو
بعد مده في السيارة
مراد... انتي في اي صف
روح... في التالته ثانوي
مراد.. اللي يشوفك تعدي بأيدك مايقول انك في تالتة
روح.. انا بكره مادة الرياضية ومابفهم فيها هي مادة معقده
مراد... بلعكس هي مادة سهلة وبسيطة هي بس عاوزه منك تركيز
روح... تركيز اي ده لوفضلت سنة مش هفهم فيها
مراد.. هههه هو انتي تجيبي كم فيها
روح 50% وده بعد ماتطلع عيني
مراد...هههه ده انتي طلعتي شاطرة
روح بسخرية..😒😒 وضح