القائمة الرئيسية

الصفحات

الأخبار[LastPost]

رواية عشقتها رغم صمتها البارت الاول والتاني والتالت والرابع والخامس

رواية عشقتها رغم صمتها البارت الاول والتاني والتالت والرابع والخامس 



رواية عشقتها رغم صمتها الفصل الاول والتاني والتالت والرابع والخامس 


رواية عشقتها رغم صمتها البارت الاول والتاني والتالت والرابع والخامس 

البارت الاول 

  🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

في نصف الليل تركض  في شارع ليس به احد فارغ  حافية القدمين لا تسطيع الصراخ تبكي وتجري قدر المستطاع 

وثلاث رجال خلفها يركضون خلف شهوتهم 

اسيا في نفسها: يالله ساعدني يالله 🌺🌺🌺🌺🌺🌺

استطاعت الاختباء في مستودع قديم خلف الصناديق الا ان هدء كل شيء حولها اطمئن قلبها وحمدت ربها وخرجت لكي تذهب 

ولكن تأتي الرياح بما لا تشتهي السفن الا ان خرجت وجدتهم امامها يبتسمون وينظرون اليها بطريقه مقززه 

الرجل الاول: ايه ياحلوه فكره انك هاتهربي مننا ههههههه 

الرجل الثاني: هديتنا من الجري وراكي بس تصدقي تستاهلي يابت وينظر الى جسدها بشهوانيه 

🌺🌺🌺🌺🌺

نتعرف ببطلتنا 

اسيا فتاه يافعه تمتلك من الجمال 💖مايجعلها مميزه عن غيرها عيونها بني غامق مثل حبات القهوه تسكر من ينظر اليهم وعيونها واسعه وشعرها شديد السواد غجري يصل لمنتصف ظهرها وجهه دائري بطريقه جميله رموشها كثيفه انفها متوسط شفتيها متوسطه داكنة اللون قليلآ ولكنها مرسومه بحرفيه بشرتها حنطيه وتمتلك جسد مقسوم بشكل جذاب متوسطة الطول 

خرساء لا تتحدث لسبب سنعرفه قريبآ يتيمه ليس لها احد عمرها22سنه

🌺🌺🌺🌺

الرجل الثالث: يخربيتك يابت دا انتي مايتشبعش منك من ليله 


كل هذا واسيا تبكي وترتجف من الخوف 

جأت لكي تركض امسكوا بها 

الرجل: علي فين ياقطه هو دخول الحمام ذي خرجوه ههههههه 

وبدون سابق انظار انقضوا عليها بطريقه وحشيه  اخذوا منها اعز ماتملك اخذوا شيئ لا يمكن رجوعها مره اخرى

اخذت اسيا تبكي بحرقه ولكن لاحيات لمن تنادي  

🌺🌺🌺

بعد وقت انتهوا ووجدوها لا تنطق ظنوا اانها ماتت 

اخذوها علي الطريق وتركوها وهربوا 

تركت تلك المسكينه كالمهملات فى الطريق لا تشعر بشئ فقط مستسلمه لتلك الغمامه السوداء التي اخذتها بعيدآ 

🌺🌺🌺


البارت التاني من رواية عشقتها رغم صمتها 🌺🌺🌺🌺

ايوه ياعلي بقولك ايه ياعلي الصفقه دي لازم ناخدها فاهم #عز_الدين لازم يتحصر على صفقة عمره وربي لأندمه على كل يوم تعبت فيه 

🌺🌺🌺

يونس عز الدين 

رجل اعمال 


شاب طويل بعضلات تغري جميع النساء لديه اعين زرقاء  شعره كثيف شديد السواد بشرته بيضاء يعشق الرياضه يعتبر الحب لعبه يتحكم بها حاد وعصبي منظم جدا في كل شيء

يهابه الجميع سواء كبير او صغير عمره 26سنه 

ملقب بالاسد الجارح 

يكره والده اشد الكره بسبب خيانته لامه 

🌺🌺🌺🌺

علي: حاضر اللي تأمر بيه ياشبح 

يونس:شبح كتك القرف غور ياض 

علي:ياعم متنيل ماشي بس ماتزقش 

🌺🌺🌺

علي:يعرف بالمرح ولكن عصبي بغباء ممكن يكون نسخه من يونس 

ابن خالت يونس توفا اهله بسبب حادث خطير وتولت والدت يونس تربيته من عمر يونس لكن يونس اكبر منه بأشهر 

متوسط الطول يمتلك من العضلات مايوقع النساء بسحره 

شعره كثيف بني اللون بشرته حنطيه عيناه واسعه لونها عسلي  يؤمن بالحب ولكن لم تظهر من تزحزح قلبه 

🌺🌺🌺🌺

قفل يونس مع صاحبه 

وسرح في الماضي 

فلاش 🌺🌺

يعني ايه ياعز بتلعب بيا كل ده ومفهمني انك بتحبني 

عز: اه وعمري ماحبيتك كنت بستغلك علشان فلوس ابوكي اللي زلني ده 

امال ببكاء: حرام عليك انت ايه شيطان 👿دا الشيطان ملاك جنبك حرام عليك يااخي كنت عرفني وانا اديك كل اللي عاوزه 

عز: ههههههه ماكنتش هاستمتع ياموزه وبلل شفتيه بلسانه وبعدين يابطل كنت عاوز اتسلى شويه معاك ياجميل ولا ايه يابطل ههههههه 

لكن ابوكي الحقير قدر يكشفني في النهايه علشان كده ماكنش قدامي غير أني اخلص منه ومن قرفه ههههههه 

امال بصدمه: انت بتقول ايه قتلت بابا لأ لا لا انت اكيد بتهزر صح ✅قول والنبي انك بتهزر وبدائت تكررها ببكاء قول والنبي انك بتهزر وفجأة وقعت على الأرض وصرخت صرخه هزت اركان الڤيلا كلها 

عز: بغل ايوه قتلته بأيدي دي قتلته وخصلت من قرفه ههههههه رميته بأيدي دي في البحر بعد ماتأكدت انه مات يلا غار في داهيه ههههههه 

باك 🌺🌺🌺

وفجأة خرج يونس من ماضيه المؤلم  على شيئ امام سيارته ويقف فجأة وينزل من السياره ليرى ماهذا ويصعق مما رائه امام عينه 🌺🌺

رائ تلك المسكينه راكضه امامه مازالت مستسلمه لتلك الغمامه السوداء حولها بركة دماء 

يونس مازال مصدوم من تلك التي امامه 

حملها بسرعه ووضعها في سيارته واخذها الى اقرب مشفى فى طريقه 

🌺🌺🌺

🌺🌺🌺🌺🌺🌺

البارت التالت من رواية #عشقتها_رغم_صمتها 

دخلت تلك الغائبه عن العالم الي العمليات وبعد فتره طويله خرج الطبيب منها واخبر يونس ماجعله يصعق بشده.......

الدكتور: حضرتك دي اتعرضت لاغتصاب بوحشيه كبيره ونزفت كتير بس قدرنا نوقف النزيف ده قبل فوات الاوان 

يونس ومازال في صدمته:طب هي عامله ايه دلوقتي.....🌺🌺🌺

الدكتور: حاليآ ماقدرش اقول حاجه غير لما تفوق من البنج هي ربع ساعه وهاتفوق

يونس: تمام 👌

دخل يونس ليطمئن علي ذلك الملاك النائم 

وجدها نائمه علي فراشها لا حول لها ولا قوه جسدها مليئ بالجروح ووجها مليئ بالكدمات وقدميها متورمه من اثر الجري حافيه 

يونس في نفسه: يالله كم ظلمت الحياه هذه الملاك 

ذهب ليقوم بمكالمه مع صديقه 

🌺🌺🌺

يونس: ايوه ياعلي 

علي: قلب علي من جوه

يونس: خف هزار ياذفت وركز معايا 

علي: خلاص ياعم سكتنا يابااااي 😒

يونس: بص ياض 

وحكى له ماحصل 

علي: احيه احيه احيه يانصيبتك الكحلي  يايونس ياابن امال ياختييييييييي 

 يونس بغضب :

عليييييييييي اتظبط لاظبطك 

 علي: احم طب وانت فين دلوقتي 

يونس: في مستشفى (......) 

علي: ماشي تمام جايلك 

يونس: تما. وفجأة سمع صريخ من الغرفه قفل في وش علي وراح يشوف في ايه 

🌺🌺🌺🌺

وجد الممرضين بيصرخوا علي تلك الفتاه بأن تهداء 

نظر يونس بأتجاه انظارهم وجدها تقف في احدى زوايا االغرفه تبكي بشده وتمسك سكين فى يدها تضعها علي رثغها تريد انهاء حياتها 🌺🌺🌺

يونس تقدم منها ببطئ وهو يقول 

يونس: اهدي اهدي مافيش حد هايقرب منك بس اهدي وهاتي اللي في ايدك 

اسيا: تبكي فقط وتهز رائسها بالنفي تريد الصراخ بشده تريد ان تخرج تلك الالم التي اوجعت قلبها من صغرها الى الان ولكن لا تستطيع الفعل سوى البكاء بصمت علي حالها 🌺🌺🌺🌺

استطاع يونس خلال انشغالها الوصول اليها وقد كان السكين بداء يغرس في يدها ولكنه استطاع الوصول اليها 

🌺🌺

البارت الرابع من رواية

🌺🌺🌺🌺🌺

#عشقتها_رغم_صمتها 

اتمنى اعرف رائيكم🌺🌺🌺🌺🌺🌺

رمى تلك السكين من يدها علي الارض ونظر الي اسيا وجدها تبكي وترتجف بشده......

سحبها اللي حضنه بقوه وسالها انتي كويسه 

هزت اسيا رأسها بلا 

يونس:مالك 

اسيا:...........

يونس:مش بتتكلمي ليه 

احدى الممرضات:

يابيه دي مش بتتكلم خرسا....

 صدم يونس مره ثانيه علي حال تلك الفتاه

واخذ يملس علي ضهرها بحنان ويهديها  الى ان هداءت اسيا.....

وفجأةدخل عليهم علي 

علي:يونس انا اااا 

صدم علي 

علي:البس ياكونت فاس كلي 😳😳

ابتعد يونس عن اسيا ونظر لعلي بغضب 

علي بخوف:طب وانا مالي طب 

يونس:عليييييي اخلص عاوز ايه

علي:جيت اقولك ان العربيه جهزه تحت 

يونس:تمام 👌

ونظر لتلك الملاك الصامت وقال لها ببرود اجهزي علشان ماشين

🌺🌺🌺🌺

ودت لو تسأله اين ستذهب  لكنها لن تتكلم

فضلت السكوت 

خرج يونس ينتظرها بالخارج 🌺🌺🌺🌺 وظلت اسيا تبكي علي حالها ثم ذهبت توضأت ودت فرضها واخذت تبكي علي كل مامرت به 

🌺🌺🌺

هو دائماً ملجأنا وقت حزننا 🌺🌺

انتهت اسيا من كل شيء وخرجت  اليهم 

وفي اثناء خروجهم من المشفى 

كان هناك فتاه تدخل من باب المشفى خبطت فى كتف علي 🌺

ورد:لامؤخذه يااخ 

علي:ولا يهمك يابرنس

والتفت وصدم من تلك التي ذهبت من امامه 

🌺🌺🌺

ورد:فتاه طويلة القامه ذات شعر بني حرير يصل لبعد كتفها بقليل 

بيضاء عيونها بني  فاتح جداًشفتيها ورديه 

والدها متوفي تعيش هي ووالدتها فقط لسانها دبش ومش مؤمنه بحاجه اسمها حب 

🌺🌺🌺🌺

سحر علي في تلك الجميله ولم يشعر انها ذهبت من امامه 

فاق من شروده علي صوت يونس......

🌺🌺🌺

يونس: مالك ياذفت مبلم كده ليه 

علي: هااااااا 

يونس: ها ايه ياض انت لسه هاتهوهو يلا ياخويا متاخرين 

علي: يلا بينا 

ذهبوا جميعاًوركب يونس ومعه اسيا سياره وعلي سياره اخرى واثناء وجودهم في السياره سأل يونس اسيا 

يونس:هو انتي اسمك ايه

نظرت له اسيا ولم تتحدث 

يونس:اممممممممممممم

طب هو انتي بتعرفي تكتبي 

هزت اسيا رأسها بنعم فاهي كانت في ملجاء ووصلت لمرحلة الثانويه ولم تكمل 

جلب لها يونس ورقه وقلم وكتبت اسمها 

نظر لها يونس وقال 

يونس:اسمك اسيا 

هزت اسيارأسهابنعم 

يونس:طب اهلك فين وليه ماحدش سأل عنك 

اسيا وبدأت الدموع تنهمر منها وانزلت رأسها لتحت 

يونس:مش فاهم سابوكي يعني طب خايفه منهم ولا حاجه

كتبت له اسيا 

🌺🌺🌺

اسيا:انا يتيمه اهلي متوفين من وانا صغيره وانا اتربيت فى ملجاء يابيه 🌺🌺🌺

نظر لها بشفقه على حالها  ولم يتحدث 

 

🌺🌺🌺

وصلوا الي المنزل وعندما نزلت اسيا وزهلت بشده  من المنزل فاهو كان عباره عن قصر جميل ورائع 

🌺🌺🌺


البارت الخامس رواية 🌺🌺🌺🌺

#عشقتها_رغم_صمتها 🌺🌺🌺

اتمنى اعرف رائيكم 🌺🌺🌺🌺

ظلت اسيا فاتحه عيونها على وسعها لمده من الزمن لانها لم ترى قصر مثل هذا من قبل او يمكن لانها لو ترى اي قصر من قبل ظلت تنظر للقصر الا ان اخرجها صوت يونس من تفكيرها 🌺🌺🌺🌺🌺🌺

يونس: الووووو انتي ياحجه 

نظرت له اسيا باستفهام 

يونس:بقالي ساعه بتكلم يابنتي وانتي مبحلقه وخلاص🤦‍♂️

لو تتحدث اسيا سوى بنصف ابتسامه فقط 

دخل يونس وعلى واسيا خلفهم وكل ماتدخل تندهش من جمال المنزل وكثرت الحراسه عليه 

دخلوا المنزل وفتحت لهم الخادمه 🌺🌺🌺🌺🌺

يونس:الهانم الكبيره فين 

الخادمه:فوق يابيه 

يونس:طب عرفيها اننا وصلنا 

الخادمه:تحت امرك يابيه 

🌺🌺🌺🌺

فى تلك الاثناء 

كانت تنزل من علي الدرج  اخت يونس اصغر منها بسنه جمالها هادي وتتميز بمرحها المعتاد تحب اخيها بشده وتعتبره والدها

 🌺🌺🌺🌺

زينه:يونس حبيبي وحشتني 

يونس:انتي اكتر ياحبيبتي

🌺🌺🌺🌺

زينه فتاه قصيره جمالها هادي شعرها قصير جدا لونه بني بشرتها بيضاء عيناها زرقاء مثل اخيها انفها صغير شفتيها  ورديه تمتلك جسد رائع عمرها 25سنه تكره الكدب بشده مطلقه من سنه  بسبب خيانةزوجها لها  ولكنها لم تفقد ابتسامتها

درست فنون 

🌺🌺🌺

علي بحزن مصطنع: يعني يونس بس اللي وحشك ياختي 🤨

زينه بمرح : اه وطلعت لسانها 😛 

علي وحط ايده فى وسطه ذي الستات  :نننننننننننننعم واشمعنا يونس ياعنيا يكونش العصفوره حطت علي راسه ريشه وجت على راسي انا وعملتها ولا احنا وقعنا من قعر القوفه يابت 😾

لم يستطع الجميع منع ضحكهم على منظر علي حتى اسيا 🌺🌺🌺

زينه: بضحك اهدي يامنار اهدي يامنار 

علي بدرامه وبيبربش برموشه حاضر ياسي عاطشف 😹

زينه بجديه مصطنعه: استرجل ياض كده بلاش سهوكه 

علي: حاضر ياكبير 

ثم حضنوا بعض بعد الضحك 

🌺🌺🌺

ثم رائة زينه اسيا ثم نظرت ليونس وقالتله مين القمر دي 

يونس ببرود : اسيا وهاتقعد معانا فتره هنا 

ونظر لها كانه يقول لها هاحكي بعدين 

زينه: تمام ياحبيبي تنور 

يونس: ياام سيد ياام سيد 

ام سيد: نعم يايونس بيه 

يونس: خدي اسيا هنام طلعيها اوضه من الاوض فوق ترتاح شويه 

ام سيد حاضر يابيه 

طلعت اسيا مع ام السيد لترتاح 

🌺🌺🌺

ذهب يونس لامه 

يونس: عامله ايه ياست الكل وقبل يدها فايونس يحب امه واخته بشده 

امال: بخير طول ماانت واختك يخير ياحبايبي

🌺🌺🌺

امال امراءه  جميله رغم كبر سنها عيناها عسليه فايونس وزينه ورثوا اعين والدهم بيضاء شعرها بني وفيه بعض الخصل البيضاء مما ذادها جمالآ انفها متوسط شفتيها صغيره  عمرها 50عام 

طيبه القلب  تحب الخير للجميع 

🌺🌺🌺🌺

امال: اومال مين الضيفه اللي معاك دي ياحبيبي 

 تنهد يونس بتعب وحكى لها كل شيء فصدمت امه وبكت على حال تلك الصغيره وماجرى معها 

امال: ياحبيبتي يابنتي بقى كل ده يحصل لها ياحبيبتي يابنتي دي اتظلمت كتير اوي 

يونس: ربنا يقويها ويصبرها 

وفجأة الاتنين سمعوا شهقه وراهم نظروا خلفهم........ 🌺🌺🌺🌺

يتبع

جبنالكم الروايات من بدايتها هنا

👇👇👇❤️💙👇👇👇❤️👇❤️👇❤️👇💙

الروايات الاكثر قراءه هنا 👇👇

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

لعيونكم أجمل متابعين

روايات كامله من هنا 👇👇👇


رواية عشق الزين كامله


رواية عشق الزين الجزء الثاني


رواية خادمة الصقر كامله


رواية جميله في قلب الاسد كامله


رواية عشق الحور كامله من هنا



رواية العاصي كامله


رواية صقر الصعيد كامله من هنا


رواية عشقت القاسي من أولها


رواية حبك نار من أولها هنا





رواية تزوجت فتاه من عالم الجن


رواية طفلة النمر من هنا



تعليقات

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close