أخر الاخبار

رواية معشوقتي الصغيره البارت السادس عشر حتى البارت العشرون بقلم ملكة زماني حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات


رواية معشوقتي الصغيره البارت السادس عشر حتى البارت العشرون بقلم ملكة زماني حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 


معتز راح عند زين

 زين بابتسامة انا مبسوط انك انت ولمار رجعتم لبعض لمار بتحبك اووي وواثق انك بتحبها 

معتز انت كويس اوى يازين مش زين برضو

 زين هز راسه بهدوء

 معتز طب يلا نجيب الخوخ لحسن لمار مش هتدخلني البيت منغيره


 ندى دخلت علي صفاء اتلقت لمار نيمه في حضنها وبيضحكوا مع بعض

 ندى بغل ازيك ياطنط

 صفاء بلويه بوظ عشان هي مش بتحب ندى ياه لسه فاكره دانتي هنا من اسبوع مدخلتيش غير مره واحده بس 

ندى بكسوف حقق عليا والله كنت مشغوله

 صفاء هزت دماغها

 ندى بصت علي لمار وسلمت عليها ازيك يا لمار انا ندي بنت عمت معتز معلش معرفتش اتعرف عليكي تحت

 لمار وله يهمك يا حبيبتي اساسا مكنتش فاضيه كنت بحتفل انا ومعتز بالبيبي

 طبعاً لمار حبت تغيظها عشان شافت في عنيها الخبث

 ندى سكتت بغل

شويه ودخل معتز

 معتز حبيبي جبتلك الخوخ

 لمار قامت بفرحه وبسته من خده قدام ندى الي هتموت من الغيره وصفاء الي فرحانه ليهم 

ندى بدلع الله خوخ 🍑نفسي في اوي

 لمار حضنت الكيس لا ده بتاعي لوحدي 

معتز بصلها بحب معلش ي ندى انتي عارفه ان لمار حامل وبتتوحم هبق اجبلك مره تانيه

 ندى ماشي وخرجت وغل الدنيا كله في عنيها اتجه لمار


 بنت ماشيه بتجري من شويت شباب وقفت قدام عربيه زين زين فرمل بسرعه 

زين نزل من العربيه انتي كويسه

 البنت بخوف الحقني منهم 

زين هما مين بيبص قدامه اتلقه 3 شباب حطها ورا ضهره خير عايزين اي

 شب ملكش دعوه انت وسيب المزه دي ياشاطر 

زين بستهزا شاطر ولو مسبتهاش هتعمل ايه

 راح مطلع المطوه بقولك سبها 

زين سبها من ايدك ياشاطر لحسن تتعور

 الشب هجم عليه بالمطوه بس 

زين مسك ايده وضربه بمهاره عليا وارح معور الواد في دراعه الشباب جريت بخوف 

بص علي البنت اهدي محصلش حاجه انتي اسمك ايه البنت بخوف انا انا ووقعت مغمي عليها

 زين مسكها يا انسه فوقي شلها وخدها علي المستشفى بتاعته


 مراد خرج من الحمام اتلقه حور بتعيط 

مراد راح عليها بخوف مالك ياقلبي

 حور وبتتشحتف من العياط كمال مات

 مراد بستغراب كمال مين حور

 بطل حب اعمى 

مراد بزهول انتي بجد بتعيطي عشان مسلسل البطل مات فيه 

حور بعياط انا زعلت علي نيهان هتعيش لوحدها 

مراد بص لسقف يارب انا الي عملت في نفسي كده وخدها في حضنه اهدي ياحبيبتي  هو دلوقتي مبسوط وانا متنكد هنا 


زين حطها علي السرير في المستشفى وحاول يفوقها 

البت ابتديت تفوّق فتحت عينها انا فين

 زين بابتسامة متخفيش انتي في المستشفى

 البت بستغراب مستشفى لي

 زين ببساطه عشان اغم عليكي انتي اسمك اي واي الي ممشيكي لوحدك بليل في وقت متاخر

 اسمي اسيل وشكرآ علي المساعده وجايه تقوم انا لازم امشي 

زين انا ممكن اوصلك 

اسيل وشكرآ جدا انا همشي لوحدي زين الوقت متاخر هوصلك يلا انتي بيتك فين

 اسيل بصراحه انا يعني مش من هنا انا من اسكندريه ولسه بدور على سكن للمغتربين عشان الجامعه بتاعتي

 زين بابتسامة جميله طب تعالي انا عندي شقه فاضيه تقدري تقعدي فيها 

البنت بتردد بس

 زين بهدوء متخفيش انا مش بروح فيها خالص تقدري تتطمني انتي في كليه اي

 اسيل في كليه هندسه

 زين هز راسه بهدو يلا 


تاني يوم كلهم قعدين على السفرة

 معتز حط كوبايه البن قدام لمار اشربي دي ياجبيبي 

لمار خديت الكوبايه وشربتها تحت نظرات الفرح من ندى كلهم قاعدين في الصالون

 لمار حطيت ايدها على بطنها بالام 

معتز مالك ياروحي

 لمار بابتسامة مهزوزه مفيش حاجه تعبانه شويه هطلع ارتاح شويه

 معتز تعالي اطلعك وخدها وطلع

 معتز نزل المطبخ يعملها حاجه تشربها 

معتز شاف كوبايه البن الشوايه الي فاضوا من لمار لنهم اسود معتز مسك الكوبايه وشم ريحتها اتلقها ريحتها وحشه

 معتز لمار وطلع جري طلع اتلقه لمار مسكه بطنها بالام جامد معتز خدها من ايديها ودخلها الحمام

 معتز رجعي 

لمار معتز ابعد عني مش عاوزه ارجع 

معتز بحزم لازم ترجعي ولمار عنيها بتغمص ومعتز يغسل وشها فوقي معايا ورجعي فضل يضغط على بطنها بخفه لغايه لما رجعت حس ان جسمها ابتدا يتقل بيبص اتلقها مغمي عليها.... 

#معشوقتي_الصغيره 

#البارت_السابع_عشر 

#بقلم_ملكه_زمااني


معتز لمار حبيبتي ردي عليا لمار ياروحي فوقي وعمال يغسل وشها وبردو مش بتفوق شلها ونزل بيها 

صفاء قامت جري ملها لمار 

معتز شكلها اتسممت 

صفاء بخضه يلهوي بسرعه علي المستشفى 


معتز وهو في الطريق رن علي زين معتز الوو زين لمار شربت لبن بايظ واغم عليها 

زين قام وقف بخوف معتز جبها بسرعه ده خطر على الجنين معتز زود السرعة بخوف


 وصل قدام المستشفى في وقت قياسي اتلقه زين في استقبله 

معتز حطها علي الترولي وهما دخلوا علي غرفه العمليات معتز غمض عينه يارب انا ملحقتش افرح 

صفاء حطيت ايدها على كتفه خير انشاء الله 


بعد مرور ساعتين

 لمار خرجت وهي نايمه 

معتز راح عليها جري لمار حبيبتي فوقي طمنينى عليها عامله ايه دلوقتي

 زين الحمدلله عملنا غسيل معده كويس انك خليتها ترجع معتز طب مفيش خطر على المار او الجنين

 زين متخفش قدرنا نلحقها قبل لما السم ينتشر 

معتز بصدمه نعم سم

 زين هز راسه بهدوء انا واثق انك هتقدر تعرف مين الي عمل كده ياما لمار تجي عندي وانا احافظ عليها 

معتز بشرود متخفش انا اقدر احميها كويس واجيب الي عمل كده 

زين تمام انا عندي حاله عايزة تغيير على السلك هروح اشوفها واجي تكون لمار فاقت


 معتز دخل عند لمار باس ايديها وحط ايده علي بطنها وحياتك عندي لدفع الي عمل فيكي كده التمن غالي اووي


 ندى رايحه جايه في الاوضه بتوتر يارب تكون ماتت ورتاح منها هي والي في بطنها


 لمار ابتديت تفوّق اهههه حطيت ايدها على بطنها بالام خفيف

 معتز حبيبتي انتي كويسه

 لمار انا فين 

معتز انتي في المستشفى

 لمار حطيت ايدها على بطنها بخوف ابني حصله حاجه

 معتز اهدي ياحبيبتي ابننا كويس متخفش

 لمار اتنفست براحه الحمدلله 

صفاء دخلت عليها كده تخوضيني عليكي عايزة تعرفي غلوتك عندنا عامله ازاي 

لمار بابتسامة بسيطه حقق عليا ياحبيبتي 

صفاء بحب حمدالله على السلامة

 زين دخل منجتي عامله ايه دلوقتي

 معتز بغيره لمار مش منجت حد غيري

 زين بستفزاز لا منجتي قبلك 

معتز بغضب بقولك ايه

 لمار بتعب باس كفايه حرام عليكم

 بصت لا زين انت اخويا ورجعت بصت علي معتز وانت جوزي انتم الاتنين غلين عندي

 زين المهم عامله ايه طمنيني عليكي 

لمار الحمدلله

 زين عملها سونار وسمع نبض الجنين 

معتز قلبه نبض بفرحه وبص على لمار بحب

 زين عال الاتنين زي الفل

 لمار ومعتز بصوت واحد نعم اتنين 

زين بضحك 😂في ايه ياجماعه اه اتنين

 صفاء زغرتتت بفرحه

 لمار بصت علي معتز بفرحه ومعتز بدلها نفس الفرحه بس اكتر كمان 

معتز طب لمار تقدر تمشي امتا

 زين دلوقتي لو تحب بس اهم حاجه الراحه التامه سمعه يا استاذه لمار

 معتز متخفش لمار في عيني

 زين تمام انا هبق اعدي عليكي بكره انشاء الله اطمن عليكي


 بعد مرور الوقت 

معتز دخل ب لمار هو شيلها 

ندى راحت عليهم بغل انها كويسه ومفيهاش حاجه

 ندى مالك يالمار اي الي حصل

 معتز بخبث مفيش اتسممت بس

 ندى بشهقه يلهوي اتسممت مين الي عمل كده

 معتز متخفش هعرف وفوقتها مفيش حاجه هتشفعله عندي لقريب ولا غريب وسبها وطلع 

ندى بلعت ريقها بخوف عشان حسيت ان معتز شاكك فيها


 الباب خبط

 اسيل مين

 زين احم انا زين

 اسيل فتحت الباب خير يادكتور زين

 زين احم اتفضلي الحاجه دي 

اسيل بستغراب حاجه اي 

زين يعني شويه اكل علي فكهه علي خضار كده يعني عشان عارف ان الثلاجه فاضيه

 اسيل وشكرآ جدا لحضرتك الحساب كده 

زين بزعل بعد اذنك انا ماشي

 اسيل مسكت ايده بسرعه حقق عليا انا مقصدش ازعل حضرتك 

زين بص علي ايديها 

اسيل شالت ايديها بسرعه انا اسفه جدا

 زين بابتسامة محصلش حاجه بس بعد كده مفيش بنا فلوس اسيل شكرا جدا اتفضل

 زين لاء انا ورايا شغل مع السلامه اسيل الله يسلمك

 وقفلت الباب

 اسيل بجد انسان محترم تلفونها رن 

اسيل الووو

 نور اي يابنتي برن عليكي من بدري 

اسيل كنت وقفه مع دكتور زين الي حتلك عنه

نور وعايز اي منك يايكون عينوا منك 

اسيل بس متقوليش كده ده كان جاي جيبلي طلبات عشان عارف ان التلاجه فاضيه 

نور ام التلاجه علي العموم ده عينوا منك وبكرا تقولي نور قالت 

اسيل بس بقا يلا سلام 

#معشوقتي_الصغيره 

#البارت_الثامن_عشر 

#بقلم_ملكه_زمااني


بعد مرور يومين 

معتز الجميل عامله ايه النهارده ل

مار وديت وشها النحيه التانيه 

معتز لسه زعلانه منى

 لمار اهه 

معتز طب منتي عارفه انو غصب عني ده شغلي اعمل ايه لمار حضنته بدموع انا خايفه عليك اووي

 معتز غمض عينه مش هطول عليكي

 لمار اوعدني انك هترجع كويس 

معتز اوعدك

 وقام حضر نفسه عشان يطلع المامؤريه الجديده 

معتز حضنها جامد اشوف وشك بخير

 لمار وهي مسكه نفسها بل عافيه عشان متعيطش تروح وترجع بالسلامة

 معتز خرج هو مش عايز يسبها 

هو دخل عند امه اشوف وشك بخير ياست الكل

 صفاء بخوف بلاش يابني انا قلبي مش مستريح

 معتز باس ايديها متخفيش عليا وسبها وخرج

 دخل عند ندى

 ندى تروح وترجع بالسلامة

 معتز قرب منها ومسكها من شعرها لمار لو حصلها حاجه مش هيكفيني فيكي حياتك سمعه

 ندى سيب شعري انا معملتش حاجه 

معتز مسكها اكتر وندى تصوت اههه عليا يابنت الكلب 🐕

ده اخر تحذير ليكي سمعه 

ندى بعياط حاضر سيب شعري 

معتز بعد عنها وبصلها بغضب وخرج

 قابل محمد

 معتز مش هوصيك عليهم 

محمد حضنه متخفش فعنيا 

بعد مرور 3 ايام 

 حور دخلت البيت بقلق مفيش اي معلومه عنهم 

صفاء بخوف شديد لاء

 لمار قعده هتموت من الخوف خصوصا ان عده 3 ايام من غير حس ولا خبر

  لمار عيطيت يارب

 صفاء اهدي يا لمار عشان الي في بطنك

 حور حضنتها بعياط انشاء الله خير


 تلفون زين رن 

زين الوو اسيل بعياط دكتور زين

 زين قام وقف بخوف مالك ياسيل 

اسيل ممكن تيجي الكليه بتعتي لو سمحت

 زين حاضر مسافت السكه هكون عندك وخرج جري 


اسيل وقفه بتعيط وعميد الجامعه قدمها ونور وقفها حضنها وفي بنت وقفه بتبص علي اسيل بشر

 زين دخل اتلقه اسيل ميته من العياط

 زين قرب منها بقلق اسيل مالك اي الي حصل 

البنت الي حصل ان الهانم سرقت السلسلة بتعتي 

اسيل بعياط محصلش والله العظيم محصل انا مش عارفه اي الي جبها عندي في الشنطه 

معيد الجامعه اخرصي يا حراميه

 زين بزعيق انت الي تخرص خالص كلمه كمان وعتبر نفسك مرفوض من هنا

 المعيد وانت تبق مين انشاء الله

 زين قعد بغرور انا الدكتور زين الالفي صاحب مجموعات مستشفيات الالفي

 المعيد بخوف اهلا زين باشا نورت الجامعه كلها 

زين بص علي البنت وانتي اش عرفك انو هي الي سرقت فتشتي المدرج كله 

البنت بخوف هاا لا فتشت الصف بتعها بس ولقيتها معها 

زين قام وقف تمام

 اسيل زين والله انا مختش حاجه

 زين بصلها بحنيه متخفيش وبعدين كمل بهدوء عايز اشوف كاميرات المراقبة

 البنت ظهر عليها التوتر ها مفيش داعي انا خلاص لقيته

 زين مش بتعتك دي

 المعيد اتفضل معايا 


واحد داخل ده بيت المقدم معتز الانصاري

 لمار قامت بخوف اهه الشرطي البقيه في حيتكم 

صفاء صوتت

 لمار اكيد في حاجه غلط معتز عايش

 الشرطي تقدري تيجي معايا تتعرفي علي الجثة

 حور طب و مراد

 الشرطي معنديش معلومه بعد اذنكم ومشي 


صفاء راحت هي وحور ولمار ومحمد المستشفى 

محمد دخل الاوضه ولمار مشيه مش شايفه قدمها وقفت علي باب الاوضه محمد بيرفع الغطه براحه و عياط 

لمار مقدرتش تستحمل وقعت اغم عليها


 زين شافت الكاميرات اتلقه البنت هي الي حطيت لي اسيل السلسلة في الشطنه 

اسيل بصت لي البنت بصدمه

 زين بهدوء بص علي العميد اظن كل حاجه بانت هتعمل ايه العميد همنعها من دخول الامتحانات

 زين تؤتؤ هتاخد فصل من الجامعه خالص

 البنت بعياط لاء عشان خاطري متعملش كده مستقبلي هيضيع

 اسيل بزعيق وانا مكنش مستقبلي هيضيع ظلم راحت ضربتها بي القلم لي عملتي كده 

البنت عشان انتي شاطره وانا لا وكل الدكاترة بيحبوكي العميد خلص الكلام انتي مرفوده من هنا 

البنت بصت علي اسيل بغل اقسم بالله مهسيبك وخرجت


 لمار فاقت علي ايد بتحسس علي شعرها  لمار قامت بفرحه معتز انت عايش مش بحلم صح وحضنته جامد

 معتز اتالم عشان متصاب

 لمار بخوف معتز انتت متصاب

 معتز متخفيش  انا زي القرد اهو وبعدين كمل بمشاكسه بق بزمه مش عيب تبق مرات المقدم معتز الانصاري تكون قلبها ضعيف كده 

الدكتور ممنوع البيات هنا الكل يتفضل يروح 

لمار لا انا هبات مع معتز

 الدكتور بس

 معتز شورله يسكت 

الدكتور بقله حيله ماشي

 صفاء الحمدلله يارب انا قلبي كان هقف 

محمد يلا يا ماما وبكرا انشاء الله هنبق نيجي

 وخدها ومشي

 معتز خد لمار في حضنه من التعب نام 


 اسيل خرجت مع زين بجد مش عارفه اشكرك ازاي

 زين بابتسامة علي ايه انتي مش عارفه غلوتك عندي

 اسيل بصت في عينه جامد هو فضل باصص ليها 

نور احمم الاتنين فاقو

 اسيل بكسوف احمم طب امشي انا بق

 زين تعالي اوصلك

 اسيل لا شكرا كفايه تعبتك معايا 

زين عيب لما تقولي كده اركبي وبص على نور اركبي انتي كمان 

نور معفيه انا المرادي اخويا جاي يخدني 

زين تمام وركب  هو واسيل ومشي 

#معشوقتي_الصغيره 

#البارت_التاسع_عشر 

#بقلم_ملكه_زمااني


تاني يوم 

لمار عماله تبص علي معتز 

معتز صحي من النوم 

معتز بستغراب بتبصلي كده لي

 لمار مش مصدقه انك بخير

 لمار بس ازاي قالو انك موت

 معتز للاسف في عدد كبير استشهد وانا عشان كنت متصاب افتكروني واحد من المستشهدين

 لمار عامل ايه دلوقتي 

معتز الحمدلله 

الدكتور دخل اي الاخبار

 معتز كويس ممكن امشي بقا 

الدكتور مينفعش تمشي دلوقتي انت واخد رصاصه جنب القلب علي طول هتفضل هنا تحت المراقبة

 لمار بخوف جنب القلب معتز 

معتز ضغط على ايديها اهدي ياحبيبتي انا كويس

 الدكتور ممنوع الحركه خالص يعني مفيش قيام من السرير زي امبارح

 لمار متخفش يادكتور انا معاه هخلي بالي منه انا دكتوره الدكتور طب كويس استأذن انا وهبق اعدي عليك بليل


 حور حضنه مراد جامد 

مراد يابت هتموتيني في اي 

حور خايفه تسبني وتمشي 

مراد امشي اروح فين بس

 حور تطلع مامؤريه تانى وتسبني انا و فهد لوحدنا 

مراد بستغراب فهد مين 

حور حطيت ايدها على بطنها فهد ابننا انا حاسه انه ولد

 مراد هو مش مستوعب حور قصدك انك حامل 

حور هزيت رأسها بفرحه 

مراد حضنها جامد قولي والله 

حور والله حامل 

طب ومقولتيش ليه من امبارح

 حور انا اساسا لسه عارفه امبارح حسيت اني ديخه وعاوزه ارجع عملت تست طلعت حامل ونشغلنا في معتز

 مراد معتز يلهوي انا نسيت انا هقوم اروح ليه تعالي معايا ده هيفرح جدا


 اسيل دخلت المستشفى وعلقت محلول عشان الضغط واطي وائل ابعدي عن اي ضغط نفسي عشان حلتك تتحسن 

اسيل بتعب تمام 

زين دخل وائل بقولك في مريضه

 زين بستغراب وخوف في نفس الوقت اسيل بتعملي ايه هنا لي معلقه محلول انتي كويسه

 اسيل انا تمام

 وائل انت تعرفها 

زين اه 

وائل طب خليها تبعد عن اي ضغط عشان حلتها وحشه خالص 

زين بخوف طب هي كويسه دلوقتي

 وائل حاليا اه

 اسيل ممكن تشيل البتاعه دي عشان عاوزه امشي 

زين تمشي تروحي فين انتي مش شايفه وشك دبلان ازاي اسيل عينيها رغرغت بدموع بعد اذنك يتشلها ياشلها انا

 زين بخوف مالك يا اسيل فيكي ايه 

اسيل غمضيت عينيها بنفاذ صبر راحت شديت المحلول ايديها جابت دم كتير 

زين مسك ايديها بسرعه انتي مجنونه

 اسيل شديت ايديها ابعد عني كل ده بسببك

 زين بستغراب بسببي انا ازاي

 اسيل انا مش عاوزه اعرفك تاني وهمشي من البيت وقامت عشان تمشي

 زين مسكها بسرعه اسيل في ايه عشان خاطري قوليلي انا عملت ايه

 اسيل مردتش عليه ومشيت 


مراد دخل عامل ايه دلوقتي 

معتز متخفش قاعد علي قلبك 

مراد ياعم ماشي 

حور حضنت لمار عامله ايه ياقلبي

 لمار الحمدلله ياحبيبتي 

مراد المرادي بقا عايز اجازه شهر

 معتز بستهزا شهر مره واحده ولي انشاء الله

 مراد عشان اخلي بالي من مراتي لمار حور حبيبتي انتي تعبانه حور هزت رأسها لا انا كويسه 

معتز اهي قلتلك كويسه 

مراد انا عايز اخلي بالي من فهد 

معتز بستغراب فهد مين

 مراد بفرحه فهد ابني 

معتز بفرحه احلف بالله 

مراد حضنه والله 

معتز الف مبروك يا صاحبي

 لمار حضنت حور الف مليون مبروك ياقلبي ربنا يتمم بخير يارب المرادي تخلي بالك كويس

 مراد لا متخفيش انا هخلي بالي كويس اووي

 معتز اذا كان كده ماشي انا موافق علي الاجازة


 عده يومين 

معتز خرج من المستشفى 

اسيل سابت البيت

 وزين زعلان جدا مش عارف اي السبب 


اسيل ماشيه في الجامعه

 بنتين اي اخبار الدكتور بتاعك بسطك صح صدق الي قال المظاهر خادعه

 نور غوري من هنا

 البنت مانتي تلقيقي زيها 

نور احترمي نفسك

 البنات كلها اتلمت

 البنت اي كلمت الحق بتزعل صح

 اسيل يلا يا نور مترديش انتي هتعملي فيها محترمه وانتي مدورها صورك ماليه الجامعه كلها وانتي قاعده في شاقه راجل غريب وهو طالع نازل عنك مهو البضاعه ببلاش


 زين من وراء بغضب جحيمي اخرصي قطع لسانك الكل بص علي الصوت

 اسيل عينبها بتنزل دموع بصمت 

البنت اهو حبيب القلب جه 

زين بزعيق اسيل اشرف من اي حد اي حيوان هبجيب سرتها يعتبر نفسه مرفود زي الي اترفديت 

شب ما احنا بنقول الحقيقه 

زين ضربه بالبوكس اخرس يا ابن ال.... * وكمل

 اسيل تبق خطيبتي وكمان شهر هتكون مراتي 

اي ابن... *. -* هيجب سرتها هنسفه نسف سامعين 

الكل خاف

 اسيل الدنيا بتسود قدمها وعنيها بتقفل وقعت مغمي عليها في حضن نور 

زين بخوف اسيل... 

#معشوقتي_الصغيره 

#البارت_العشرون

#بقلم_ملكه_زمااني


زين بخوف اسيل

 نور بعياط اسيل حبيبتي ردي عليا 

زين هز وشها بخفه اسيل ياحبيبي ردي عليا

 اسيل مفيش اي استجابة 

شلها وركبها العربيه

 نور ركبت ورا جنبها


 الكل قاعد على السفرة 

ندى بتبص علي معتز من تحت لتحت

 لمار لحظتها 

لمار مالك يا ندى في حاجه 

ندى هيكون في اي يعني

 لمار لسه هترد جريت علي الحمام 

معتز قام وراها بسرعه

 لمار عماله ترجع

 معتز مالك يروحي

 لمار نفسي غامه عليا قوي وكملت ترجيع

 معتز غسلها وشها

 لمار بتعب معتز مش قادره اقف اسندني 

معتز شلها تعالي ياحبيبي ريحي شويه وطلع بيها 

ندى دخلت الاوضه ندى هيترحل امتا

 مجهول بليل ندى حلو اوى كل حاجه جاهزه صح 

مجهول متخفيش انا عارف هعمل ايه كويس

 ندى تمام نص الفلوس هتتحول والنص التاني لما الموضوع يتم مجهول تمام 

ندى قفلت ندى بشر حلو اوى


 زين دخل با اسيل المستشفى نيمها علي السرير 

وائل كشف عليها وائل الضغط عالي اووي انا مش قولت تبعد عن اي ضغط نفسي 

زين بهدوء هي عامله ايه دلوقتي 

وائل انا معلقلها محلول اول لما يخلص هتفوق 

زين تمام 

وائل خرج زين ونور فضلو جنب اسيل


 حور انا عاوزه رنجه يعني عوزه رنجه

 مراد شد في شعره ياحبيبي رنجه اي الي ادخلها الشقه

 حور بعناد مليش فيه هتجيب يعني هتجيب 

مراد حاضر ربنا علي الظالم والمفتري


 معتز منيم لمار فحضنه وحطط ايده علي بطنها انا هحبكم اووي بس اكيد مش اكتر من امكم عشان دي بنتي قبلكم


 اسيل بتفوق اههه

 نور قربت منها بسرعه اسيل حبيبتي انتي كويسه

 اسيل انا فين

 نور في المستشفى

 اسيل افتكرت دموعها نزلت

 زين قرب منها اهدي عشان الضغط

 اسيل انت زوت المباله طين لي كدبت وقولت انك خطيبي زين مين قالك اني كدبت انا بطلب ايدك 

اسيل لو سمحت يادكتور مش عايزك تشفق عليا انت مش مجبور تعمل حاجه غصبن عنك

 زين بحب وين قالك اني غصب عني اسيل انا بجد بحبك ❤

اسيل بصدمه مضحكه اي

 زين ونور ضحكوا علي شكلها ازاي

 زين بضحك هو اي الي ازاي حبيتك وهتجوزك قولتي ايه هو صحيح مش باخد رايك عشان كده او كده هتجوزك بس يلا


 اسيل بغيظ والله

 زين اي اجيب المأذون 

اسيل اي حيلك حيلك اي السرعه دي

 زين افهم من كده انك موافقه

 اسيل ضحكت بكسوف

 زين طلما ضحكت يبقا قلبها مال زغرطي يابت يا نور

 نور زغرتتت بفرحه


 معتز قاعد جاله تليفون معتز قام بهدوء عشان ميزعجش لمار معتز الوو 

واحد معتز باشا عندي ليك خبر وحش

 معتز في اي قول ع طول

 للاسف سليم الجبالي هرب

 معتز بصدمه بتقول ايه 

تابعووووني 


البارت الحادي والعشرون والثاني والعشرون من هنا


رواية وتبقي لي كامله من هنا


رواية معشوقتي الصغيره كامله من هنا


رواية طلاق بلا تبرير كامله من هنا


رواية شهد حياتي كامله من هنا


رواية العاصفه كامله من هنا


رواية الفرار من الحب كامله من هنا


رواية توكيل زواج كامله من هنا


رواية شوق العمر كامله من هنا


رواية مستشفى بلا حياه كامله من هنا


رواية كيان الزين من هنا


نسيم العاصف من هنا


رواية فرقتنا الظروف وجمعنا القدر من هنا


نوفيلا الراهب كامله من هنا


رواية العشق الأخير من هنا


رواية زينه من هنا


غاردينيا من هنا


رواية الجميله والوحش من هنا


رواية دكتور نسا من هنا


رواية آصرة العزايزه من هنا


رواية رحلة قدر من هنا


رواية ليالي الغول من هنا


رواية لعنة الإرث من هنا


رواية متمرده عشقها الشيطان من هنا


رواية عذرا لقد نفذ رصيدكم من هنا


رواية لعبه بين يديه من هنا


رواية نار قلبي وانكسار فؤادي من هنا


رواية قاصره في قلب صعيدي من هنا


رواية ملياردير الصعيد من هنا


رواية وتبقي لي من هنا


رواية عشق الحور من هنا


رواية طلاق غيابي من هنا


رواية اغتصب روحي من هنا


رواية غصن من هنا


رواية بلا ذاكره من هنا


رواية عودة الذئاب من هنا


رواية الجامحه والبدوي من هنا


رواية الحب والخطيئه من هنا


رواية جبرونا عالزواج من هنا


رواية لعبة الحب من هنا


رواية لما القلب بحب من هنا


رواية إبن الصعيدي من هنا


رواية مالم تخبرنا به الحياه من هنا


رواية بائعة الخضار من هنا


رواية مشكله عائليه من هنا


رواية غريق علي البر من هنا


رواية اللعب مع الشياطين من هنا


رواية كم من قلوب احرقت


رواية جمعتهم الاقدار من هنا


رواية مشكله عائليه من هنا


رواية لي نصيب من إسمي من هنا


سكريبت بنت الشارع من هنا


رواية طريقي كامله من هنا


رواية أحببت مربية ابنتي كامله من هنا


❤️🌺❤️💙🌺❤️💙🌺❤️💙🌺❤️💙🌺❤️💙🌺


الروايات الكامله والحصريه من هنا


انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنا


🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺

اتفضلوا حضراتكم كملوا معنا هنا 👇 ❤️ 👇 


روايات جديده هتعجبكم من هنا


أجدد وأحدث الروايات من هنا


روايات كامله وحصريه من هنا




وكمان اروع الروايات هنا 👇


روايات جديده وكامله من هنا


انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺



تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
CLOSE ADS
CLOSE ADS
close