رواية معشوقتي الصغيره البارت الحادي عشر حتى البارت الخامس عشر بقلم ملكة زماني حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات
بعد مرور اسبوعين
سليم جه معاد موتك يابن الانصاري
معتز بغل قصدك موتك انت يابن الجبالي
من بعيد في واحد ماسك قناصه
من بعيد ومصوبها علي معتز
لمار جت وقفت قدام معتز وخديت هي الرصاصه ووقعت بين ايدين معتز وهو مصدوم 😳
سليم ساب المسدس بصدمه بنتي لا
معتز لمار لا رضى عليا لي عملتي كده
لمار بدموع عشان الطار الي بنكم ينتهي وحده قاصد وحده
لمار بعياط بابا
![]() |
سليم قرب منها بعياط
لمار بالام انا بحبك عشان خاطري متازيش معتز ومسكت ايد معتز متنسانيش وابق تعالي زورني
معتز بعياط لا متقوليش كده انتي هتعيشي عشاني انا بحبك وبموت فيكي
لمار بدموع مع السلامه اشوفك في الجنه واغم عليها
معتز بصدمه لمار لا عشان خاطري فوقي متعمليش فيا كده وبصوت عالي لماررر
قام مفزوع من النوم
لمار بخوف بسم الله مالك ياحبيبي
معتز حضنها كبوس كبوس وحش اوى
(طبعاً كل ده حلم من غير ماحد يشتم 🫣اتخضيتوا صح 😂 )
لمار جت تطلع من حضنه معتز مرديش يسبها تطلع وماسك فيها
( يعيني الحلم مكنش سهل بردو 😂خلاص حققم عليا مش هتكلم تاني 🙈)
تلفونه رن قام وقف واخيرا بعد عن لمار
معتز الووو
اللواء ايمن علي معادك بليل
معتز بص علي لمار بتوتر تمام هكون جاهز انشاء الله وقفل معتز راح عليها متيجي نخرج طبعاً معتز عايز يفرحها قبل يعيني متاخد الصدمه بعدين
لمار قامت بحماس نروح الملاهي
معتز بتعجب بق انا المقدم معتز اروح ملاهي مش هيحصل الكلام ده
لمار قطر الموت ده خطير
معتز اهم حاجه تكوني مبسوطه ياحبيبي
( اهم حاجه السبات ع المبدا 😂😂 )
حور زق كويس يا مراد
مراد منك لله يامعتز الكلب 🐕
معتز احترم نفسك ياض يعني عيزني اروح الملاهي لوحدي مراد لا ازاي ترن علي مراتي تشبطها تروح مع لمار
حور مراددد
مراد حبيبت قلبي لسه بشكر فيكي
( يعيني النسوان دول قدرين 😂😂 انا عارفه اني رغايه النهارده بس معلش استحملوني بق علي شان مبسوطه 😄)
لمار بتعب بس خلاص كفايه
معتز مالك ياحبيبي
لمار مش عارفه دوخت مره واحده وحسه معديتي قلبت عليا اكيد من كتر المرجيح
معتز طب نروح عند الدكتور
لمار انت لغايه دلوقتي مش مقتنع اني دكتوره لي وكملت بضحك رغم اني لميت وش مراد لما رانته علقه عشان بس تعرف تتلكك وتتكلم معايا
مراد مثل العياط اه ياني ياما دي كانت حتت علقه 🥴
معتز بضحك الله مش هو الي جه قدامي 😂
حور انا جعانه
مراد دي خامس مره تكلي
حور بتزمر طفولي يعني مش هتجبلي اكل وبربشت بعنيها 😇
مراد بضحك طلما بربشتي بعنيكي زي القطط كده مقدرش ارفضلك طلب
معتز طب يلا يانحنوح انت وهي قدامي خلينا نروح نطفح
عده اليوم بفرحه جه بليل
معتز بيجهز نفسه قرب من لمار وباس دمغها اشوف وشك بخير
لمار بعياط خلي بالك من نفسك
(طبعاً لو لمار تعرف هو رايح فين مش هتقوله كده)
معتز حاضر ياروحي بس بطلي عياط عشان خاطري
لمار مسحت عينيها زي الاطفال حاضر
معتز حضنها ومشي
معتز راح على مكان التسليم هو و مراد والفريق بتاعه
معتز مستخبي اول لما جه معاد التسليم ضرب النار اشتغل
باس كفايه عليكم كده النهارده بكرا انشاء الله نكمل...
#معشوقتي_الصغيره
#البارت_الثاني_عشر
#بقلم_ملكه_زمااني
ضرب النار اشتغل
مجهول ضحك بخبث بلعت الطعم يابن الانصاري
معتز و مراد خلصوا على كله دخلوا
اتلقوا سليم و احمد الانصاري
( ده يبق عم معتز هو ده المجهول هو مبيحبش معتز)
سليم خير ياحضرت الظابط في حاجه
معتز بستفزاز اه ياحمايا العزيز جاي استضيفك عندي انت وعمي الغالي
احمد بتهمت اي
معتز صفقت السلاح الي اتقبض عليها دلوقتي عند المينا سليم بص علي احمد الي ميقلش صدمه عنه
معتز اي القطه كلت لسانك ياعمي الغالي
Falsh Buak
اللواء ايمن الصفقه هتم في المينا هتطلعوا علي هناك
معتز بثقه اسمحلي يافندم احنا دلوقتي لو روحنا المينا هيعرفوا عشان اكيد هيخلوا حد يرقبنا فاحنا هنروح المكان التاني الي هما عيزنا نروح في ونبعت الرئد حسام هو والفريق بتاعه وكده نكون ضربنا عصفرين بحجر واحد
اللواء ايمن بفخر برافو عليك ي معتز
وبص علي الباقي نفزو الي معتز قال عليه
الكل تحت امرك يافندم
Buak
معتز بس
واتضحك عليكم جيتم تلعبوا علينا لعبنا عليكم
احمد بغل انت فاكر انك كده كسبت لسه العبه مخلصتش معتز تؤتؤ انا الي نهيت العبه خدوهم علي البكس
وقرب من سليم لمار بقت ملكي
سليم بغل والله ياقتلك يابن الانصاري
معتز ضحك بستفزاز مع السلامه ياحمايا العزيز
لمار داخله خرجه علي الحمام 🚽
بطنها تعباها
لمار خديت برشام ونامت
تاني يوم الصبح
معتز دخل الاوضه
لمار لسه صاحيه من النوم جريت عليه حضنته حمدالله على السلامة حبيبتي
معتز الله يسلمك ومسك ايديها وقعدها على السرير وخد نفس بصي عايز اقولك علي حاجه بس اوعديني انك مش هتتعبي ولا تسبيني
لمار حست ان الموضوع يخص ابوها هزت رأسها بدموع معتز لي العياط بس
لمار الموضوع يخص بابا مش كده
معتز ابوكي في السجن وانا الي دخلته بايدي
لمار بعديت عنه برضوا يامعتز برضوا مصصم توجعني
معتز قرب منها والله اسمعيني ابوكي اتقفش في صفقه سلاح يعني بيا من غيري كان برضوا هيتقبض عليه
لمار بعياط يعني انا دلوقتي من غير اب ولا ام يعني بقيت وحيده
معتز خدها في حضنه اهدى ياحبيبتي انا امك وابوكي اوعي تقولي كده تاني
لمار فضلت تعيط لغايه لما راحت في النوم
مراد دخل البيت اتلقه حور بترقص بمهرا عاليه جدا
مراد وقف متنح حور مندمجه في الرقص ومش وخده بالها من مراد
مراد مقدرش يقاوم اكتر من كده راح شيلها
حور شهقت بخضه مراد نزلي
مراد بضعف هشش وحطها ع السرير
ونسبهم مع بعض شويه 😂
لمار قعده علي السفرة بتفكر في ابوها
معتز مركز معها وزعلان عشنها
صفاء مالك يا لمار يابنتي مش بتكلي لي
لمار معلش ياماما مليش نفس
معتز عشان خاطر يخرجها من الي هي في اخت معاد من الجماعه يامحمد
محمد اه مستنينا النهارده انشاء الله الساعه 8 بليل
معتز حلو علي بركت الله
حور نيمه في حضن مراد
مراد اي الحالوه دي كلها دانتي ولا اجدعها راقاصه اتعلمتي الرقص ده فين
حور من شهد صحبتي
بليل حور ومعتز بيجهزو عشان يروحوا بخطبوا لا محمد معتز اي الجمال ده♥
لمار ميرسي جداً
معتز هنزل اشوف محمد وانتي ابقي تعالي ورايا
لمار ماشي
معتز نزل ولمار كملت لبس
صفاء نزله ولمار وراها
صفاء رجليها اتزحلقت من ع السلم
لمار ملحقتش تمسكها
صفاء اههه
معتز من تحت مامااااا
صفاء خديت السلم كله دمغها اتفتحت واغم عليها
لمار واقفه حطه ايديها علي بوقها بصدمه
معتز جري عليها ماما حبيبتي فتحي عينك شلها وراح بيها المستشفى
لمار جايه تدخل مع الدكاترة عشان تعلجها
معتز مسك ايديها بعصبيه رايحه فين
لمار هدخل اعلجها
معتز علي اساس انك مش انتي الي زقتيها
لمار بصدمه انت اتجننت انا مستحيل اعمل كده
معتز لا عملتي ده كله عشان تنتقمي مني اني دخلت ابوكي السجن
لمار بدموع معتز والله العظيم انا مزقتهاش انا مستحيل اعمل كده في ماما صفاء
معتز بزعيق متقوليش ماما هي مش امك سمعتي امك ماتت
لمار غمضيت عينه بالام انت صح انا امي ماتت بس انا مستحيل اعمل كده ولما ماما قصدي طنط صفاء تقوم بسلامه هتعرف الحقيقية ومن دلوقتي كل الي بنا انتها ويريت ورقة طالقي توصلي لغايه البيت وسبته ومشيت
معتز غمض عينه وخاف يكون ظلمها ويكون خسرها لي الابد
#معشوقتي_الصغيرة
#البارت_الثالث_عشر
#بقلم_ملكه_زمااني
بعد مرور 3ساعات
معتز رايح جاي
محمد جه عليه جري ماما حصلها اي
معتز وقعت من ع السلم انشاء الله هتكون كويسه
محمد يارب احنا ملناش غيرها
معتز حضنه اهدى ياحبيبي
لمار روحت البيت بتاع سليم
لمار بعياط فينك ي ماما انتي وبابا انا تعبت اووي
الدكتور خرج
معتز ماما عامله ايه
الدكتور الحمدلله قدرنا نسيطر على النزيف انشاء الله هتكون كويسه
معتز طب هي هتفوق امتا
الدكتور لما مفعول البنج يروح
حور مراد انا عاوزه اطلب منك طلب
مراد اطلبي ياحبيبي
حور بخوف من راضيت فعل مراد انا عاوزه اشوف ماما
مراد قام وقف نعم عاوزه تروحي عند جوز امك ده تاني شكلك حبيتي الموضوع
حور بعياط شكرا يا مراد وجايه تمشي
مراد مسك ايديها وشدها في حضنه حقق عليا انا بس مش عاوز احد يازيكي
حور انا بس ماما وحشتني اوى
مراد بحب حاضر بكره انشاء الله هخدك اوديكي واجيبك
صفاء فاقت انا فين
محمد جري عليها ماما عامله ايه
صفاء بحب الحمدلله ياحبيبي
معتز حمدالله على السلامة يا ست الكل
صفاء الله يسلمك اومال فين لمار هي مجتش ليه
معتز يعني هي السبب في الي انتي فيه ده وبردو بتسألي عليها
صفاء هي السبب ازاي انا رجلي اتلوت عادي روحت وقعه حتا هي حولت تمسكني بس ملحقتش
معتز بخوف يعني مش هي الي زقتك
صفاء معتز انت عملت ايه لي لمار
معتز غمض عينه بندم بهدلتها وتهمتها انها الي زقتك وفوق ده كله قولتلها امك ماتت ماما مش امك
صفاء بزعل لي كده يامعتز حرام عليك دي لمار غلبانه ملهاش حد غيرنا روح صلحها يابني
محمد لمار بتحبك يامعتز متخسرهاش
معتز طب خلي بالك من امك وانا جاي وخرج جري
لمار كانت نامت على الكنبه الباب خبط
لمار صحيت من النوم مين الي جاي دلوقتي فتحت
لمار بفرحه زين حبيبي وحشتني اوى وحضنته بفرح
زين شلها بحب انتي اكتر
معتز جه من وراء الله ها الله عشان كده طلبتي الطلاق عشان حبيب القلب اد اي انتي واحده زبالة وخينه كمان
لمار بغضب ضربته بالقلم اخرس قطع لسانك انا اشرف منك ومن الي جبوك اوعي تنطق بحرف تاني سمعت
معتز عينه احمرت من الغضب وجاي عليها
زين وقف قدامه عندك رايح فين انا سكتلك من بدري
معتز بصله بشر وطلع المسدس وحطه على دماغ زين
لمار معتز اوعه تعملها دا يبق اخويا
معتز نزل المسدس بصدمه اخوكي ازاي
لمار ده ابن خلتي واخويا في الرضاعه
معتز بندم اكتر علي تسرعه لمار انا مكنتش اعرف افتكرتك انك
لمار كملت بستهزا ووجع في نفس الوقت اني بخونك صح اطلع برا يا معتز انا ندمانه اني حبيت واحد زيك انا مستحيل ارجعلك انت فاهم
معتز لمار عشان خاطري اديني فرصه تانيه طب لو مش عشاني عشان خاطر ماما
لمار خلاص ياحضرت المقدم انت ضمرت اي حاجه بنا اما بخصوص طنط صفاء انا هاجي اشوفها بنفسي اما رجوع ليك مش هيحصل وبعدين
حست بدوخه مسكت في زين
زين بخوف لمار مالك
معتز غار لمار مسكت في زين وهو لا
جاي يمسكها بعديت ايديها عنه ودخلت في حضن زين خليه يمشي عشان خاطري
زين بعصبيه غور من هنا انت شايف وصلتها لي ايه
معتز بص عليها بندم وسبها ومشي
اول لما معتز مشي لمار وقعت من طولها مغمي عليها
زين بخوف لمار شلها وحطها ع السرير وطلع العده بتاعته وكشف عليها
( اه صح زين يبق ابن خالت لمار واخوها في الرضاعه هما في نفس السن هو دكتور نسا و توليد)
زين كشف عليها وحاول يفوقها لغايه لما فاقت
لمار اههه
زين انتي كويسه دلوقتي
لمار اه اي الي حصل
زين بفرحه أبداً ياستي النونو بيعرفك ان هو موجود
لمار بستغراب نونو اي
زين الف مبروك انتي حامل
لمار بصدمه اي حامل
#معشوقتي_الصغيره
#البارت_الرابع_عشر
#بقلم_ملكه_زمااني
لمار بصدمه اي حامل ازاي
زين بستغراب هو اي الي زاي انتي مش متجوزه
لمار معتز مش لازم يعرف
زين غلط يا لمار ده معتز لازم يعرف كده او كده هيعرف
لمار بعد اذنك يا زين احترم قراري معتز مش لازم يعرف حاجه انا هربي ابني او بنتي لوحدي
زين بقله حيله تمام الي انتي عاوزه هيحصل هسيبك ارتاحي شويه
لمار مسكت ايده شكرا انا فعلا كنت محتاجاك جنبي اووي زين باس دمغها انا جنبك في اي وقت اه صح اومال فين عمي
لمار بحزن بابا في السجن
زين بصدمه نعم في السجن ازاي
لمار اتقبض بتهمت سلاح
زين بصدمه اكتر نعم عمي سليم بيتاجر في السلاح
لمار هزت رأسها بدموع وحشني اوى
زين حضنها بس اهدي عشان الي في بطنك وبكرا انشاء الله هنروح نزوره في السجن
معتز راح المستشفى هو زعلان
صفاء بحزن مرضيتش تجي معاك صح م
عتز هز راسه اه عاوزه تطلق
صفاء وانت هتعمل ايه
معتز بعنيها انا مستحيل اسيب لمار لحد غيري غصب عنها مش بمزجها بعد
مرور اسبوع
صفاء خرجت من المستشفى ولمار بتروح تظرها في السر من غير معتز مايعرف
لمار جايه خرجه من البيت معتز دخل البيت
معتز بفرح لمار انتي رجعتي عشاني صح
لمار بستهزا دي احلام العصرية صح ياحضرت المقدم انا جيت عشان اعمل الواجب ومشيه وجيه تمشي
معتز مسك ايديها وشدها عليه مش نويه تحني
لمار زقته محدش بيحن لشخص هانه وقل منه وشك في سلام ياحضرت الظابط وسبته ومشيت
معتز بص عليها مش هياس برضو هخليكي تسمحيني
لمار دخلت المستشفى بابتسامة عملين اي
الكل بفرحه دكتوره لمار أخيراً شفناكي
لمار من النهارده كل يوم هكون موجوده
وائل جه عليها مبسوط جدا انك هتكوني موجوده معانا هنا لمار برسميه ميرسي جدا يادكتور بعد اذنك هدخل اشوف دكتوى زين
لمار مفاجأة صح
زين لمار بتعملي ايه هنا
لمار خلاص بق قررت انزل الشغل
زين بابتسامة نورتي
لمار عوزه تشيك علي النونو
زين انا تحت امرك ياست البنات
لمار طلعت على السرير
زين عملها سونار
زين عال الجنين زي الفل
لمار الحمدلله
الباب خبط
محمد فتح
ندى هاي ازيك ي محمد
محمد اهلآ يا ندى نزلتي مصر امتا ندى بغرور امبارح اومال فين معتز حبيبي
معتز نازل على السلم شاف ندى
معتز في سره اي الي جاب البومه دي دلوقتي
ندى جريت عليه معتز حبيبي عامل ايه وحضنته
معتز بعدها عنه احم ازيك يا ندى عامله ايه
ندى بحب الحمدلله ياحبيبي
معتز نزلتي مصر امتا
ندى امبارح انت وحشتني اوى
معتز احم انتي اكتر يلا بعد اذنك ورايا شغل كتير
(ندى تبقي بنت عمت معتز بس كانت عايشه في فرنسا هي وابوها وامها هي بتحب معتز بس هو مش بيحبها خالص)
معتز دخل عند سليم ازيك ياحمايا
سليم بستفزاز حماك اي بق ما خلاص لمار هتطلق منك
معتز بستفزاز اكبر تؤتؤ لمار لغايه لما اموت هتكون على اسمي انت فاهم
سليم جاي لي يابن الانصاري
معتز وحشتني جيت اشوفك وبعدين متخفش مش نسيك جبتلك معايا عيش وحلاوه
وسابه وخرج
عده اسبوعين
لمار رايحه تشوف صفاء لقت ندى بتدلع على معتز وعماله تضحك ومعتز اول ما شاف لمار داخله قعد يضحك بصوت عالي عشان يغظها
لمار قربت عليهم بغيره بتضحكوا على اي خليني اضحك معاكم
معتز بتمثيل اي دا لمار عامله ايه
ندى بدلع مين دي يامعتز
معتز دي تبق
لمار سبقته في الكلام ابق مراته يا حبيبتي
ندى بصدمه اي مراته انت اتجوزت
لمار بستفزاز ومش بس كده وحطيت ايده علي بطنها وام ابنه كمان
معتز بصدمه وفرحه في نفس الوقت انتي حامل
#معشوقتي_الصغيره
#البارت_الخامس_عشر
#بقلم_ملكه_زمااني
معتز بصدمه وفرحه في نفس الوقت اي حامل
لمار استوعبت هي قالت ايه
لمار في سرها غبيه لي قولتي
لمار جايه تمشي
معتز مسكها بفرحه لمار عشان خاطري قولي انك حامل بجد لمار معتز بعد اذنك سبني امشي
معتز مش هسيبك غير لما تقولي الحقيقه انتي حامل ولا لا لمار اه يا معتز انا حامل ممكن امشي بقا
معتز شلها بفرحه ولف بيها ده احسن خبر سمعته في حياتي
ندى وقفه هتولع
لمار معتز نزلني كده غلط علي البيبي
معتز نزلها براحه انا بحبك اووي
لمار طب ممكن امشي
لمار خافت ان هي ممكن تضعف قدامه
معتز بحزن لسه برضو عاوزه تسبيني طب وابننا
لمار متخفش ابننا انا هربيه احسن تربيه
معتز مسكها من درعها بغضب انا شكلي دلعتك كتير خروج من هنا مش هيحصل وابني محدش هيربيه غيري انتي فاهمه
ندى معتز سبها تمشي مع السلامه
معتز بغضب اعمي اخرصي انتي غوري علي فوق
ندى طلعت جري وهيا هتشيط
لمار بغضب معتز ابعد عني انت اتجننت عايز تحبسني هنا معتز ببرود اه طلما مش بمزاجك غصبن عنك
لمار بزعيق وانا هخرج من هنا
بعدين مسكت بطنها بالام لمار اههههه
معتز مسكها بخوف مالك
لمار ابعد عني اههههه
معتز شلها بخوف وطلعها فوق ولمار استسلمت بسبب التعب الي هي في
كل ده تحت نظرت الحقد من ده
معتز دخل لمار الاوضه ونيمها علي السرير بحنيه
معتز احسن دلوقتي لمار في علاج 💊لازم اخدو دلوقتي سبني امشي
معتز قولي اسمه وانا ابعت السواق يجيبه
لمار بستسلام اسمه.... "*
معتز طلع التليفون ورن علي السواق عيزك تجبلي العلاج ده بسرعه وقفل
ندى في الاوضه هتولع رايحه جايه بغل اقسم بالله ما هخليكي تتهني بي وبعدين ضحكت بشر معلش بقا يامعتز مش هتلحق تفرح كتير
لمار انا عاوزه اشوف طنط
معتز حاضر وشلها
لمار علي فكره انا بعرف امشي لوحدي
معتز من هنا ورايح انتي هترتاحي وبس
حور خبطيت علي الباب
امه فتحت الباب
حور ماما وحشتيني اوى
امها بلويت بوز وحشتك عقربه اي الي جابك
حور بدموع ماما انتي بتكلمي كده لي
امها بعد لما جبتي واحد صايع يمد ايدو علي ابوكي يبق تغوري من هنا
مراد بغضب متحترمي نفسك ياست انتي ياحسن اقسم بالله ابيتك في الحبس
حور بعياط بس ده مش ابويا ده جوزك انتي ابويا الله يارحمه مات اما ده راجل زبالة حاول يتحرش بيا
امها غوري في داهيه انتي كدابه وقفلت الباب في وشها
حور قعدت تعيط
مراد حضنها ياحبيبي وله يهمك في ستين داهيه انا امك وابوكي واخوكي خدها ونزل و هو بيتوعد لا ام حور هي وجوزها
معتز دخل علي صفاء هو شايل لمار
صفاء بس الله في اي ملها لمار
معتز نزل لمار متخفيش ياامي لمار كويسه عندي ليكي خبر حلو لمار حامل هتبقي تيتا قريب
صفاء زغرتتت بدموع وفرحه الف مليون مبروك الحمدلله يارب عشت لغايه لما اشوف ابن معتز
لمار الله يبارك فيكي ياطنط
صفاء بزعل برضو طنط
لمار بصت علي معتز بزعل ومعتز بصلها بندم
معتز قرب منها حقق عليا وباس رأسها كنت في وقت عصبيه ومن خوفي علي امي عشان خاطري سمحيني
لمار طب لما شكيت فيا اني بخونك
معتز طب حطي نفسك مكاني لو دخلتي ولقيتيني في حضن بنت هتعملي ايه
لمار بغيره اكلك بسناني
معتز بضحك شرنيه انتي يا لمار برضو وبعدين كمل بحب نبدا صفحه جديده ونربي ابننا سوا
لمار بصت علي صفاء
صفاء هزت دمغها با اه
لمار اوعدني انك مش هتزعلني تاني
معتز بفرح اوعدك
لمار خلاص سمحتك
معتز حضنها انا بموت فيكي
صفاء كده اتصفيتم كده ترجعي تقوليلي يا ماما تاني ولا ايه لمار حضنتها احسن ماما في الدنيا وبصت على معتز انا عاوزه اكول خوخ 🍑
معتز بصدمه خوخ اجيبوو منين انا دلوقتي لسه معاده مجاش
لمار بعياط مليش دعوه
معتز بصدمه اكتر انتي بتعيطي بجد عشان خوخ 🍑
صفاء بضحك بتتوحم ياحبيبي
معتز بحب من عيوني رغم اني مش عارف هجيبه منين بس ماشي
زين عمال يرن على لمار بيدي مقفول فضل يرن لغايه لما لمار رديت
زين بخوف الوو لمار انتي فين انا خوفت عليكي جدا
معتز انا مش لمار انا معتز
زين بستغراب اومال فين لمار
معتز انا ولمار اتصالحنا ودلوقتي هي عندي في البيت وانا بدور ع خوخ ومش عارف اجيبه منين
زين بضحك لمار بتتوحم صح
معتز اه اول لما شطحت نطحت
زين انا عارف هتلقيه فين قبلني عند.... "" *
معتز خلاص ماشي سلام
ندى الووو مجهول عاش من سمع صوتك
ندى اسمعني عاوزه تجبلي.... "" **
مجهول انا تحت امرك
ندى ضحكت بشر
تابعووووني
البارت السادس عشر حتى البارت العشرون من هنا
رواية معشوقتي الصغيره كامله من هنا
رواية طلاق بلا تبرير كامله من هنا
رواية الفرار من الحب كامله من هنا
رواية مستشفى بلا حياه كامله من هنا
رواية فرقتنا الظروف وجمعنا القدر من هنا
رواية متمرده عشقها الشيطان من هنا
رواية عذرا لقد نفذ رصيدكم من هنا
رواية نار قلبي وانكسار فؤادي من هنا
رواية قاصره في قلب صعيدي من هنا
رواية مالم تخبرنا به الحياه من هنا
رواية اللعب مع الشياطين من هنا
رواية أحببت مربية ابنتي كامله من هنا
❤️🌺❤️💙🌺❤️💙🌺❤️💙🌺❤️💙🌺❤️💙🌺
الروايات الكامله والحصريه من هنا
انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنا
🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺
اتفضلوا حضراتكم كملوا معنا هنا 👇 ❤️ 👇
وكمان اروع الروايات هنا 👇
انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺