expr:class='data:blog.languageDirection' expr:data-id='data:blog.blogId'>

رواية طبيبة الشيطان البارت الخامس عشر والسادس عشر والسابع عشر بقلم نجلاء فتحى عاشقةالكلمات


رواية طبيبة الشيطان البارت الخامس عشر والسادس عشر والسابع عشر بقلم نجلاء فتحى عاشقةالكلمات 

رواية طبيبة الشيطان الفصل الخامس عشر والسادس عشر والسابع عشر بقلم نجلاء فتحى عاشقةالكلمات 


(رفيف فى غرفة الشيطان )

حاولت تعتدل فى وقفتها  بتعب ومسحت دموعها وتوجهت  للمراية لم تكن الرؤية واضحة فلا يوجد كهرباء  أخذت تنظر للغرفة حتى وجدت شمعة مشتعلة ألتقاطتها و  قربتها من المراية  وأخذت تتفحص وجهها و    جسد ها     فقالت   مستحيل أكون أنا،،،،، محتاجة أخذ شور الان وخرجت من غرفتة وقع نظرها وهو يجلس فى الطابق الأول ونظرة معلق ليها أترعبت ف دخلت  الغرفة تانى وأغلقت الباب ودخلت الحمام الموجود بالغرفة وأخذت تنظر لة وتتفحص ما بداخلة بالشمعة إللى معاها  فكانت عبارة عن غرفة  واسعة ،،،،الأرض مبللة يبدو أنها من الأسمنت والحائط أيضآ ويوجد حنفية معدن فى الحائط قريبة من الأرض ويوجد تحتها إيناء نحاس وبية كوب صغير أيضا نحاس  وشئ فى الأرض يبدو انة التويلت فى شكلة البدائى  وشئ أخر قد رأتة من قبل فى الأفلام  القديمة  وكان يستخدم فى تسخين المياة ويعمل بالجاز  فقد لمحتة فى مرة عند جدتها وقالت ليها دة بتوجاز زمان  لكنها لم تعلم كيف تستخدمة هل تخرج وتطلب مساعدة أم تستعمل المياة الباردة فى مثل هذا الطقس  أخترت المياة الباردة   فتجردت من ملابسها وهى عباية الشيطان الصوف السمراء اللون وأمسكتها بأطراف أنمائلها   وألقاتها بعيد فى الأرض  وقالت ،،،كويس أن  ضوء الشمعة مش كاشف باقى المكان قال حمام قال يع يع   وأنحنت وفتحت الحنفية وأنهمرت المياة أرتجفت وقشعرت حين لمست البرودة أيديها فكيف تأخذ  الشور  الآن ،،،،،،أعمل أية لو أنا قطة برضو مكنتش أعرف أستعمل الحنفية دش 🚿  امممم فأخذت الكوب النحاس الصغير الممتلأ بالماء ورفعتة لأعلى وهى ترتجف وحين شعر ظهرها     بالماء البارد    أخذت تتراقص على أرضية الحمام ،،،،ف رمت الكوب النحاس  بعيدا بغل ،،، ياماما الماية باردة لا شديدة البرودة   علشان كدة الشيطان ريحتة لا تطاق مش بياخد شور وبعدين أخرج أزاى مستحيل ألبس عبايتة المرمية فى الأرض تانى لااااااا ،،،     

 

        ((فى نفس الوقت  ))


سمع الشيطان صوت من غرفتة أعتقد أنها أصيبت بأذى أقتحم الغرفة لم يجدها أقتحم الحمام وجدها ترتجف  تحاول تدارى نفسها بأديها، ،،،،،،،أية الصوت دة


رفيف وهى ترتجف من البرودة/ دى الكوباية وقعت منى ، ،،،،أطلع بره   مينفعش تشوفني كدة عدم الأخلاق بكر*هك  و٠٠


تقدم إليها الشيطان بخبث بتقولى أية يا دكتورة  الكلام دة ليا 


رفيف/ بلعت ريقها، ،،،ها مش بقول حاجة  الكلام دة مش ليك دة دة دة للماية أأأصلها باردة قوى عيب أطلع مينفعش كدة 


شديد/ أمال (البابور)  دة بيعمل ايه  [[ شئ بديل البتوجاز]]


  ،،،،،محدش بيتحمم  ( يستحمى) بالماية كدة 

رفيف/ عارفاة،،ومش عارفة أستخدمة 

هز رأسة بيأس منها وحمل الأيناء النحاسى المليان مياة ووضعة على البابور  بعد أشعالة  وتجاهل أعتراض رفيف بوجودة ثم حملة بعد ما تم تسخين المياة جيدا ووضعة تحت الصنبور ثانيا ،      ،،،،،،،    أفتحى الحنفية وبردى المياة الساخنة لحد م تتحمليها فلم يجد أى رد من رفيف المعترضة على وجودة معها   تولى هو هذة المهمة ومين الحين لأخر ياخد شوية مياة من الإيناء  ويرميهم عليها تعترض   من  سخونيتها يزيد  هو من مياة الصنبور الباردة حتى تحملتها  أغلق الصنبور  واعتدل فى وقفتة ،،،،،،،كدة الماية جاهزة أخلصى فى يومك دة ،،أنتى بتدارى نفسك لية ما أنا شوفت كل حاجة فى النور فى العشة الصبح  وأنبارح جوا فى الأوضة  على لمبة الجاز   


رفيف/ بس  دلوقتى ضوء الشمعة خفيف أكيد مش شايف صح 


الشيطان/ بحركة خفيفة جذبها لحضنة وقال:"  الشيطان مش محتاج شمعة ولا كهرباء من بتاعتكم فى مصر   الشيطان نظرة حاد فى العتمة  ثم أبعد شعرها وراء أذنها   وهثبث ليكى دلوقتى وأى رد فعل منك وهبل هد*فنك  ،،،،   ثم مد إيدة  وألتقط الشمعة وقربها من وجهها  تمعن فى رجفة شفا*تيها  وجهها الذى تلون باللون الأزرق الخفيف مع الحمرا  عيونها المنتفخة من أثر البكاء و القش والتراب المتعلق على شعرها   والطين المتعلق عليها كانت وردة وهو قطفها  ولم يرويها ف ذبلت منة  وأنتبة على صوتها،،     من فضلك أوعا تقرب تانى أنا موجو*عة   أنت مش بترد عليا لية 


شديد/ نفخ بنفسة  أطفأ الشمعة فتحول المكان لعتمة لا ترى فيها كف أيدك     ،،،،،،صرخت رفيف ،،يامامااااا لية عملت كدة 


شديد/ علشان أثبتلك أنى بشوف فى العتمة وكنت شايفك كويس


رفيف/ يعنى أية 


شديد/ هووووش 

ماذا فعل شديد (الشيطان )🤔🤔🤔

بقلم نجلاء فتحى عاشقة الكلمات 

🩺👹🩺👹🩺👹🩺


       ♡فى القاهرة ♡

رهف/ ماما أفتحى  باب البلكونة دى   الشمس كلت قفايا ماماااااااا طب عايزة أدخل الحمام 


الأم/ كانت تجلس على كنبة فى الصالة تحت المروحة  وتأكل ترمس   ،،،،،،لا خليكى برا لما تتحمصى  ووشك يسود  علشان تتربى وتتعلمى الأدب 


رهف/ بكت بشدة  وأخذت تطلب السماح والأم ترفض 

(نتركهم مع بعض )

🩺👹🩺👹🩺👹🩺👹

وبعد فترة  فتحت الأم الباب لتامر تانى  وهنا كان يحمل مفاجأة من العيار الثقيل  ،،،  ما هى 🤔🤔🤔


🩺👹🩺👹🩺👹

طبيبة الشيطان 

البارت ١٦

بقلم نجلاء فتحى عاشقة الكلمات 

🩺👹🩺👹🩺👹🩺


وبعد فترة  فتحت الأم الباب لتامر تانى  وهنا كان يحمل مفاجأة من العيار الثقيل  ،،،  

الأم/ خير يا بنى أتفضل أية إللى رجعك تانى 


تامر/ تجاهل كلامها،،،هى رهف إللى بتزعق دى


الأم/ أيوة عايزة تدخل ،،،،سيبك منها أية إللى رجعك 


تامر/ الفرح الأسبوع الجاى و٠٠


الأم بلهفة/ عارفة  ولازم يتأجل 


تامر/ نظر للبلكونة التى توجد فيها رهف ثم نظر للأم  وقال بخبث : من غير لف ودوران الفرح هيتعمل فى ميعادة 


الأم/ لوووووووووى  لاقيت رفيف


تامر/ أهدى يا حجة أية لوووووى على طول كدة أووووف من الأخر العروسة رهف مكان رفيف 


الأم بصدمة / رهف مين  ،،،رهف بنتى


تامر/ أيوة


الأم/ متنفعش، ،،


تامر/ لييييية علشان أخت خطبتى وأية يعنى وبعدين بنتك مشيت بمزاجها مفيش قرية على الخريطة أسمها قرية الشيطان حتى إللى فى المستشفى أكدوا أنها قدمت أستقالتها أسمعينى كويس رهف من رفيف مش فارقة قدامك يومين تفكرى وكدة كدة رهف هتبقا مراتى 


الأم/ يا بنى مينفعش جواز،، البلوة إللى جوة دى فى ٣ أعدادي وعندها ١٥ سنة وطفلة قولآ وفعلآ فى شرط فى الجواز مش متوافر فيها 


تامر/ بصدمة،،،،،،أنا كنت فاكرها ١٨ سنة يعنى ثانوى عام  


الأم/ لا ١٥ هى طلعة ذى أبوها وعمامها عملاقة أمال أنا بضربها لية أخخخخخ وطلعة ناقصة رباية يانارررى منها أهى   هى دى لو كانت طفشت بالله م كنت دورت عليها 


تامر لنفسة/ ١٥ سنة وطفلة أمال لما تكبر شوية هتكون أزاى لا لازم متخرجش من إيدى  هى دى إللى هتدلعنى مش فافى ذى أختها 


الأم/ ساكت لية


تامر/ ها ولا حاجة  عندك يومين فكرى فى إللى قولتة غير كدة القضية إللى رفعتيها عندى فى المكتب وكانت السبب فى خطوبتى من رفيف هتتعقد 


الأم/ لا  بلاش  أنا مصدقت الورق يمشى ،،،،،بس رهف مش هتقدر عليها دى غير رفيف 


تامر/ وافقى وملكيش دعوة


الأم/ ورفيف


تامر/ طفشت بمزاجها حتى مهنش عليها تكلمك يا أمها وتبرد قلبك أنسيها  


الأم/ أخذت تفكر وللأسف أقتنعت بكلام تامر 

هل رهف هتوافق وتسكت أم ليها رد فعل 🤔🤔🤔🤔

بقلم نجلاء فتحى عاشقة الكلمات 

🩺👹🩺👹🩺👹

       

          ((فى القرية ))

شديد/ نفخ بنفسة  أطفأ الشمعة فتحول المكان لعتمة لا ترى فيها كف أيدك     ،،،،،،صرخت رفيف ،،يامامااااا لية عملت كدة 


شديد/ علشان أثبتلك أنى بشوف فى العتمة وكنت شايفك كويس


رفيف/ يعنى أية 


شديد/ هووووش  ،،، قام بمهمة الشور فكان يعلم جيدا ماذا يفعل يستغل كل شئ لقربها ويفعل كل شئ مباح بالنسبة لة  على حسب قانونة الهمجي لكنة لم يترك ليها أثر فالموضوع بالنسبه لة مع رفيف بقربها يشعر ب انة أسد يلهو بفريستة قبل ألتهامها   و فى عقلة جملة واحدة  ،،لماذا هى مختلفة مع أن فى غيرها وأحلى منها أتوا من القاهرة إيضا لماذا لا يشبع منها لماذا يريد تذوقها فى جميع حالتها ،،لماذا يعاملها برفق  فأختة هى الأنثى الوحيدة التى يتعامل بعها برفق قطع شرودها رفيف 

،،،،  أأأنت الماية ساقعة  

شديد/ أنتبة أنه يأخذ من الأيناء البارد وليس الساخن  فرمى الكوب النحاس بغل فى الأرض فأصدر صوت قوى 

رفيف/ بفزع ،،أية  دة  شيطان أنت هنا أنا خايفة 

شديد/ جذبها لحضنة ،،،هووووش أنا جمبك متخافيش 

رفيف/ قليل الأدب أنت أنت مش لابس هدومك لية  وحاولت تبعد عنة وفشلت

شديد/ فى حد بيتحمم (بيستحمى) بهدومة 

رفيف/ قليل الأدب 

شديد بتصنع الغضب/ بتقولى أية

رفيف بتوتر / ها ولا حاجة،،،،مش خلصت شور أبعد بقا

شديد/ مش فاهم بتقولى أية ،،،،مش مهم  المهم دى  وأنقض على شفا"ها  حاولت رفيف تدفعة ف يعاند أكثر  حتى أستسلمت فلا مفر منة كل هذا فى ظلام دامس لا ترى فيها كف إيدك 


    [عاش يا شوشو مش 

      بتضع وقت يابنى   أحلى صفارة من أحلى متابعين مش بعرف أصفر   فو  فو فو ]


وبعد وقت  فالموضوع أكتفى بقبلة بسبب ألمها    حملها برفق ودخل الغرفة التى بها أضاءة الشموع  أتكسفت أمامة وغمضت عنيها  لم تعلم هل مكسوفة يشوفها هكذا أم مكسوفة منة بسبب جسدة العا"رى  ،،،،،،،مممكن تلبس حاجة محدش بيقعد كدة 

الشيطان/ فى أوضتى براحتى عادى 

رفيف/ لااااااااااااا مش براحتك معاك بنوتة كدة غلط

الشيطان/ نظر لها بنصف عين كأنها تقول شئ عجيب،،،،،هى فين البنوتة دى 

وهنا تذكرت رفيف خسارتها لهذا اللقب بطريقة مهينة بكت بحرقة  ،،،،،

تعصب  الشيطان، ،فهو لم يقول لها شئ يجعلها هكذا  ،،،،،رفييييف وقفى عياط بقااااااااا إلا السرير دة هيشهد على موتك وأنتى فاهمة لو عايزانى عيطى  مش كدة وجعتى دماغى طفلة انتى كل شوية 😭😭😭😭 دماغ أمى ورمت منك 

رفيف/ وضعت أديها على فمها تكتم شهقاتها وتهز رأسها بالرفض  ودموعها تجرى على وجنتيها ،،،أتنفس بغضب وحاول يكون هادى ،،وجذبها لحضنة  وطبطب عليها الوضع كأن أب أخلف وعدة مع طفلتة المدللة ولم يجلب لها شكولاتة  ولاحظ كلما طيب خاطرها كلما تعلو شهقاتها  فيكتمها لصدرة وهى مستسلمه معة وهنا لأول مرة بكامل إرادتها لافت أديها على خصرة والتصقت فية وبكت بدون صوت  أعطى لها الشيطان وقت حتى تخرج ما بداخلها ويشعر أن دموعها التى تنهمر على صدرة وبطنة مثل البنزين الذى يشعلة وبسبب ذلك شعرت رفيف بالدفأ منة رغم برودة الطقس ٠

((وتمر أيام أمممم خليها شهر  ))

يتبع

بقلم نجلاء فتحى عاشقة الكلمات 


🌷🌷عارفين يا بنات أحلى حاجة فى الشيطان أية   أنة بيحتوى رفيف فى حزنها نعم أوقات بنحتاج حضن  حماية سند  أمان نحتاج إيد تكون درع لينا تحمى،،   لسان يقول  متخافيش أنا معاكى   محتاجين قلب يمتص تعاستنا وضغط حياتنا ويدلعنا  محتاجين فى وقت ضعفنا نسمع كلمة تقوينا أى كانت الكلمة دى من أب ،،،أخ ،،،خال ،،،عم،،،جد،،،،صديق ،،،،،زوج ،،،، عزيزى المتابع  قدمت نموذج للحب من خلال متابعتك للقصة مين يستحق يأخذ فرصة تامر أم الشيطان  ،،،،لو رفيف مكنتش قابلت الشيطان وفعلا اتجوزت تامر عادى حياتها هتكون أزاى  ،،،،ممكن إللى تعرضت لة من شديد   (الشيطان ) قاسى، ،،ذى الحياة بنعافر فيها اوقات بتعطى صدمات واوقات بتفرحنا  أنا ك كاتبة مش بشجع البنت تحصل فيها كدة ولا بشجع الشئ الغير لائق  كل المشاهد ال🤭 للسياق والحبكة الدرامية مش أكثر  وأنا عند وعدى مش هوقفها أحترامآ للمتابع ليها حد لو واحد بس محدش يزعل منى سمعت كلامكم فى حلم سارة وندماننننة لحد الان إللى عايز يتابع يتابع مش عايز على دماغى برضو أنا خرجت ٤ من المتابعين برا المجموعة لأنهم عملوا أغضبى على البارت وأقول تانى معنديش مشكلة تقول نقد عادى لكن بذوق ومش يضر المجموعة  وصاحبة الكومنت ،إللى قالت  ،،الشيطان أسمة أية، ،، أسمة (شديد) أيون غريب عارفة ،،، محدش يمل منها 


🩺👹🩺👹🩺👹

طبيبة الشيطان 

البارت ١٧

بقلم نجلاء فتحى عاشقة الكلمات 

🩺👹🩺👹🩺👹🩺👹

      

       (وتمر أيام أمممم خليهاشهر )


((فى القاهرة))

 

تدخل الأم مكتب تامر   وجلست على كرسى أمامة وهى تجفف عرقها بسبب أرتفاع درجة الحرارة  العالية ،،،،،خير يا بنى شيعت ليا لية 


تامر بغضب /  عجبك كدة أجلت الفرح وفلوس القاعة  راحت عليا وقولت مش مهم لحد م تلينى عقل رهف ،،،،ثم أخد نفس وقال    بكل هدووء ،،،، بنتك فين


الأم/ رفيف، ، الله أعلم أرضيها فين


تامر/ لا التانية 


الأم / قصدك رهف


تامر بحنق/ أيوة  


الأم/ فى درس الدراسات  لية


تامر/ ما أنا عارف  ،،،روحت ليها مش حضرت  عارفتى تربى بجد  الدكتورة طفشت والعيلة هربانه من الدرس تلاقيها مشقوتة 


الأم/   أية لا مستحيل  وأنت تروح  الدرس  لية ،،،وأخذت تتنفس من صدمتها 


تامر / أنحنى لها بخبث،،، كتب الكتاب بالليل غصب عن عين اللى جبوها وأوعى تعاتبيها  كأنك مش عارفة حاجة  وتجهيزها ك كعروسة علشان هتروح معايا بالليل


الام/ والفرح


تامر بكذب / مش مقدرتى أحجز  قاعة تانية عايزة أدفعى 


الأم/ م بلاش 


تامر/ الجواز هو الحل ولا الفضيحة،،     عارفت انك قايلة للناس الدكتورة فى مؤتمر برا مصر   


الام/ محتارة تعمل أية 


تامر/ لاحظ تشتتها وفرح فقد نال مرادة فهل سوف تكمل فرحتة أم لا 🤔🤔🤔🤔

بقلم نجلاء فتحى عاشقة الكلمات 

          

               ((فى القرية ))


رفيف خلال الشهر وجدت فى شديد  حنان فقد فقدت حنان الأب وهى صغيرة رغم وفاتة وهى كبيرة  لم يكن الأب المثالي معها    ،،،، واوقات بتخاف من شديد وتحزن منة لكنها تحب وتنتظر منة لا يحل الليل غير لما يراضيها  وهى تنتظر ذلك يقسى ويلين معها لم تتطلب الرجوع للقاهرة فكيف ترجع وهى فاقدة أغلى شئ فى الوجود شئ لا يعوض بمال  ولا تمتلكة الفتاة غير مرة واحدة فقط ف أستسلمت لقدرها   وجواها حزن    ،،،،


رفيف / حورية فين شديد


حورية / بأبتسامة فقد أحبتها كثيرآ، ،،،معرفش أبويا فين


رفيف/ مش عارفة أنتى أختة  ولا بنتة 


حورية/ بقولة أبويا على طول وليا أب تانى بس مش عايزنى بيقول عايز ولد 


رفيف/ لأنها داقت نفس الكأس مع أبوها ،،،  ضمتها لحضنها  وتأكدت أن شديد أخوها  ،،،  تعالى ننزل تحت أتخنقت من الدور دة 


حورية / خرجت من حضنها،،، وشهقت، ،،ننزل لتحت من غير أذن أبويا ،، لااااا أنا بنزل على الأكل لما مسعدة تنادى عليا غير كدة أبويا يزعل منى


رفيف/ اتخنقت بقالى شهر بعمل ذيك 


حورية/ علشان كدة كنتى بتعيطى وعايزة ماما وصوتك عالى 


رفيف بلوية بوز / لا صوتى عالى من حاجة تانية


حورية بعدم فهم/ مش فاهمة 


رفيف/ مش مهم ،،تعالى ننزل على ضمانتي 


حورية / لاااااااا مستحيل 

 وبعد وقت نزلوا للدور الارضى وكانت حورية تلتفت يمين وشمال كأنها تسرق  ورفيف كذلك  


حورية بصوت منخفض/ هنعمل أية


رفيف بنفس النبرة/ معرفش

مسعدة  حين وجدتهم تسحبت ليهم وقالت بنفس نبرة الصوت بتعملوا أية هنا مش خايفين من الشيطان 

أتفزعوا وقفزوا من أماكنهم   ،،


رفيف/ حرام عليكى قلبى هيقف 


حورية/وأنا قلبى فط من مكانة 


مسعدة/ ياخوافين


رفيف  بنصف عين/ يعنى أنتى مش خايفة 


مسعدة/ لا طبعا ،،دة انا بترعب منة

ضحكوا الثلاثة وبشدة ودى أول مرة تعلو الضحكه فى بيت الشيطان لدرجة أستغرب رجالة الشيطان بالخارج من هذا الأمر  ،، وبعد وقت،،   خرجوا لأول مرة خارج القصر للحديقة الداخلية وشافوا الرجالة خافت مسعدة،،،،، وأترعبت حورية فهى لأول مرة ترى رجال غير منصور أبن عمها وأخوها حتى شباك غرفتها يطل على أرض بور   ،،    فأمسكت أيد حورية بسبب قصر قامتها   أما حورية تجاهلت نظرات الرجال التى تنظر لها 😃 وتريد 🤭 وجلسوا على أريكة خشبية متهالكة  


حورية/ دول مين ولية واقفين كدة عنيهم  بتخوف 


مسعدة/ الغلطة دى فيها موت يا ست الدكتورة الرجالة دول  أنجا*  وجناب الشيطان مخبى الست حورية عنهم 


رفيف/ ملكيش فية 


حورية/ يعنى أية  أنجا*  مش فاهمة 


رفيف/ كلمة مش حلوة 


حورية ببراءة/ هو فى كلام حلو و كلام لا


رفيف/ أيوة وأعلمك كل حاجة فى وقتها أنتى مش محتاجة دكتور أنتى محتاجة أمان وحد تتكلمي معاة صح ولو على قصرك فى بنات قصيرين عادى خلقة ربنا مش مشكلة يعنى 


حورية / مش فاهمة 


رفيف بحنان/ بكرة تفهمى و٠٠أتنفضت وقلبها يكاد يخرج من مكانة ونشف حلقها حين سمعت أسمها  من شديد وألتفت لة ورفعت أيدها المرتجفة بتحية وقالت 👋هاى  شيطان أأزيك  عاممممل أييية 


الشيطان/٠٠٠٠٠

توقعاتكم هل يمر  اللقاء على خير 🤔

          

           ♡ فى القاهرة ♡


رهف/ دخلت البيت بعد العصر ورمت شنطتها بأهمال  وخلعت الحذاء ألقاتها بأهمال إيضا  وألقت بجزعها بأهمال على الأريكة وفتحت أديها ،،،،،،أيوا بقااااا هواء المروحة المنعش بالحضن يا غالية   ثم نظرت وجدت البيت نظيف أوووى  ،،أستغربت ،،،، مامااااااااااااااااا  يا   مامااااااااا

خرجت الأم من المطبخ وهى تجفف عرقها من حرارة المطبخ، ،،لسة جاية كنتى فين 


رهف/ فى الدرس هكون فين

الأم حاولت تتمالك أعصابها،، أدخلى نام وأرتاحى ساعة بس فى ضيوف و٠٠ أحم أقصد قرايب لينا 


رهف/ مين دول هو أحنا لينا أهل ساعات بشك أنك أنتى وأبويا من الملجأ ملكوش أهل عارتونا


الأم/ ألتقطت شبشبها، ،،عارينا مين أحنا عرة  يا حلوفة


رهف/ فى أية مش أنتى أقصد أهلك أنتى زعلانة لية محدش بيفتح علينا باب 


الأم/ هتشل منك يا بعيدة حد يقول كدة


رهف/ أة  أنا 


الأم/ جايبة الجراءة دى منين يا بنت ١٥ سنة 


رهف/ أخرجت مصاصة من جيب بنطلونها ونامت على الكنبة بأهمال ووضعت رجل على رجل وتأكل 🍭 المصاصة وتقول جايبة جرأتى   من السوبر ماركت

أنقضت عليها الأم وشدتها من شعرها ،، بقا فى عروسة يوم دخلتها تأكل مصاصة مش كفاية مش متربية 


رهف/ اةةةة شعرى خلاص خلص فى أيدك، ،، ثانية واحدة   عروسة أية


الام/ النهاردة بعد المغرب دخلتك على تامر خطيب أختك والبيت نظيف وبطبخ  جوه عشاكى علشان هيكون معاكى الليلة وتتعشى بية أنتى وجوزك بالليل


رفيف/ أتنفضت  ووقعت منها المصاصة أتفتفتت، ،،و🤔🤔


هل يتجوز فعلا تامر رهف؟

هل موقف الشيطان هيكون أية مع رفيف بعد ماكسرت أوامرة ؟


تكملة الرواية من هنا


بداية الروايه من هنا


الصفحه الرئيسيه من هنا


الروايات الاكثر قراءه👇👇👇


1- رواية جبروت معقده







































تعليقات



CLOSE ADS
CLOSE ADS
close