رواية طبيبة الشيطان البارت العشرون والحادي والعشرون بقلم نجلاء فتحى عاشقة الكلمات


رواية طبيبة الشيطان البارت العشرون والحادي والعشرون بقلم نجلاء فتحى عاشقة الكلمات 

رواية طبيبة الشيطان الفصل العشرون والحادي والعشرون بقلم نجلاء فتحى عاشقة الكلمات 


 حاولت الخلاص لم تقدر  كانت وسيلة الاتصال عيونها التى تستعطفة وأديها التى تضربة ليحررها حتى أستكانت بجوارها  وضعت أديها على بطنها من الألم التى لم تعرف سببة   ثانية اثنين نفسها فى الزوال  أرتاخت عضلات أديها ،، جفونها تستسلم لتلك السحابة السوداء التى ربما تكون مدى الحياة  و٠٠٠٠٠٠

شديد/ يضغط بكل ما أتى من قوة ،،،،أنا حيوا*ن  دلعتك دى غلطتى من الأول لازم كنتى جنب أخواتك فى البدرون يا رفيييييييف  لازم 

،،أتنفضت رفيف وكأنها فى النزع الاخير  أبتعد عنها على الفور فقلبة عرف طريق الرحمة   ،،نامت على جنبها وأخذت تسعل  لو كان أستمر ثانية كمان كانت فقدت حياتها  حاولت تقوم وسندت على الحائط  وألتقطت كوب ماء من على طاولة صغيرة لم تهتم أذا كان المياة صالحة للشرب ام لا  بسبب جفاف حلقها وحين الانتهاء  وضعت الكوب مكانة لكنة أنكسر بسبب سقوطة لأنها وضعتة على الهواء  مسحت فمها بأيد  مرتعشة  ونفسها غير منتظم ومازالت واضعة أديها أسفل بطنها ف الوجع  بيزيد  وتنظر لة بعتاب

شديد/ عينة عليها كتلة 🔥  لماذا لم يخلص منها لماذا تركها لما يشعر بحزن  يريد أدخلها فى ضلوعة  بل يأكلها ويدخلها لقلبة  وفاق على تذكر أهانتة  فرجع لقوة الشيطان  تانى ،،ألتقط عبايتة وأرتداها  بسرعة ثم أسرع إليها وجذبها من شعرها لدرجة سقطت فى الأرض وجرجرها على السلم لم يرحمها توسلتها   ،،،،قلبة كان يسقط مع كل درجة تنزل عليها رفيف وتتوجع ف يقسوا أكثر 

خرجت مسعدة الخادمة  ورأيت الوضع ولأول مرة تدخل فى شؤؤن الشيطان، ،،،،،أبوس أيدك سيبها دى بقالها كام يوم مريضة  

الشيطان  بغضب/ أخفى يا مرا من وشى  أخفى 

مسعدة/ الست الدكتورة  هتموت دى مش بتاعة بهدلة أنا اكتر واحدة عارفة قلبك ومعدنك إللى خلاك كدة مااااات فوق بقا قلبك حبها هتندم جنابك أحب على أيدك سيبها  

الشيطان/ لأول مرة فى حياتة ضربها بالقلم على وشها وحمل رفيف على كتفة صرخت بسبب وضعها على بطنها 

أتى منصور وهو يترنح فقد فاق على صوت الشيطان ،،وخرج لا يرتدى شئ  فقد نسا      

الشيطان/ كنت بتعمل اية يا ******** هات الحصان بسرعة يا ابن  ************

جرى منصور وجلب الحصان ووضع شوال يداري   جسدة     قفز على ظهر الخيل وأخفى وجهه جيدا ووضع رفيف أدامة على الخيل وأخرج غضبة عن طريق ضرب الخيل الذى كان يخرج شحنة ألمة فى السرعة والجرى 

وبعد وقت وصل الجبل  ونزل من على ظهر الخيل وتركها تسقط على الأرض لكنها لم تنطق فعجز اللسان عن الكلام 

أتى رجال الجبل  

رجل/ نورت الجبل جنابك هدية مقبولة بس غريبة الشيطان جايب الهدية بنفسك شكل جنابك كلت وشبعت  ومصمصت  أمال احنا ناكل أية وقبل أيدة ما تلمس رفيف سقط بجوارها   ج*ثة   هامدة  بسبب أطلاق رصا*صة  من  🔫 الشيطان  ،، أرتعب الجميع ورجعوا للخلف ونظروا للأرض فقد عرفوا أنها ملك لكبيرهم  

رفيف/ لاااااااااااا   مش قدرة أتحمل  أنا فى كابوس  لازم أفوق منة 

شديد/ جثى فى الأرض وجذبها من شعرها  ثم نظر لرجالتة ،،، خدوا  🐶  دة من أدامى  وجهزوا برق   ،،وبعد ما تم تنفيذ طلبة   أنقض على شفا"ها حتى شعر بشئ لازج فى فمة أبتعد وجدها جرحت حاصر شفا،ها وأخذ يعصرها حتى أتسع جر*حها  ثم ألقاها واعتدل فى وقفتة وسؤال يدور فى راسة حتى د*مها  لة طعم مميز يريد تزوقة مرة أخرى 

رفيف/ أهئ أهئ  عايزة ماما   يارب أموت بقا  دة لو أنا وحشة مش هيحصل كل دة فيا 

شديد / جثى على ركبتة لها وخلع لها ال 👖 بسهولة بسبب ضعفها   وأنقض على رجليها وفى كل مرة يشعر بطعم الد"ماء فى فمة يتركها ويغرس أنيابة فى لح*مها   فى مكان تانى  فكانت بالنسبة لة ألذ طعم تذوقة  فلون بشرتها البيضاء الذى تلون باللون الأزرق  والد"ماء جعلة يريدها بشكل كامل فتحكم فى نفسة بأعجوبة فهو يريد معاقبتها على ما بدر منها  وكرر فعلتة فيما يفعلة وحين وصل لاسفل  بطنها 🤭 ألتهمة صرخت رفيف  حاولت تشدة من شعرة يزيد هو بما يفعلة  أمسكت صخرة صغيرة كانت قريبة منها ونزلت بيها على رأسة أبتعد عنها  وأحمرت عيونة ووضع أيدة على راسة وجد د*م  صفعها وجرجرها وراة لداخل الجبل لم يهتم بجسدها الذى يجرجر فى الصخر والحصى  فتزيد من جر*وحها٠٠٠٠٠٠٠

بقلم نجلاء فتحى عاشقة الكلمات 

 بقلم نجلاء فتحى عاشقة الكلمات 

🩺👹🩺👹🩺👹🩺👹

            

         [فى القاهرة ]

مكتب تامر وهو مصتنع الإغماء، ،،،

رهف/ نظرت لة بغل وأخذت تفتح أدراج  مكتبة بهستريا 

تامر / أعتدل فى وقفتة ،،وقال بتدورى على دى 

نظرت لة رهف وفرحت   ،،،يا كداب   عامل نفسك ميت وقال أية القسيمة فى البيت هاتها بقا  

تامر/ لا يا حلوة تعالى البيت أنتى مراتى 

رهف/ لاااااااااااااا انت شرشوبة  وأخذت تقفز لتأخذ القسيمة وهو ماسكها ورافعها فى الهواء  

 

امسكها بقوة من شعرها  ،   هى كلمة يا ***** يا بنت ال******* هنخرج من هنا على بيتنا صوتك لو سمعتة هكون ********  سامعة ولا لا

رهف/ لاااااااااااا مش سامعة أنت قليل الأدب  يا ناس ألحقونى خطفني يا ٠٠

خلع حزامة وانهال عليها و بأعجوبة حاولت الفرار من مكتبة لشارع تجرى لا تعلم أين وحتى توقفت على سيارة أمامها لم تصدمها فتوقف السائق فى الوقت المناسب من خوفها سقطت فى الأرض  تبكى 

نزل السائق  وجثى لمستواها،،يابنتى أنتى كويسة 

نظرت لة رهف ،،من  فضلك مش عايزة أروح لتامر  

السائق/ أية ملامحك مش غريبة عليا  

رهف/ مش عايزة أروح لتامر يا عمو دو وحش أهئ أهئ 

السائق/ نظر يمين شمال  لم يجد احد  ،،فقال ،،،قومى معايا يا شاطرة   

قامت رهف وهى منهارة وركبت السيارة بجوارة  ووضعت على رأسها جاكت السائق الذى كان بجوارها حتى تختفى عن عيون تامر 

نظر ليها السائق بأستغراب  فالبنت شكلها كبير أما صوتها وملامح وشها  طفلة  وأنطلق لبيتة 


((وبعد ساعة ))

وصل تامر شقة رهف ، وداخلة بركان وأنب أمها لماذا أعلنت زواجهم   وخرج يدور عليها   أصبح ذى المجنون حتى رفيف لما كانت خطيبتة  وأختفت لم يهتم   هكذا  ورجع مكتبة وقرر التطلع على كاميرات المراقبة للشارع 

بقلم نجلاء فتحى عاشقة الكلمات 


    ♡فى القرية ♡


بعد ما دخل الجبل وهى فى هذا الوضع   نظر ليها ثم خلع عبايتة وظل ببنطلون فقط فى مثل هذا الطقس البارد    ووضعة عليها حتى يحجبها عن  أعين رجالتة   وجلس على أريكة خشبية   ومازال ماسك شعرها بأحكام  وهى فى الأرض  وقال   هاتوا برق 

وبعد وقت أتى برق و٠٠٠٠٠٠٠


توقعاتكم برق دة يطلع أية ومتأكدة محدش هيعرف  وهيستخدمة فى أية برضو محدش هيعرف 


🩺👹🩺👹🩺👹

طبيبة الشيطان 

البارت ٢١

بقلم نجلاء فتحى عاشقة الكلمات 

🩺👹🩺👹🩺👹

     

 [ فى القاهرة ]


توقف سيارة أمام عمارة راقية ونزل منها   راجل،،  يلا يا بنتى 

نزلت رهف وقالت ،،،على فين 


السائق/ شقتى  خايفة بلاش  على العموم لو عايزة تروحى أتفضلى 


رهف/ لا  هطلع معاك شقتك  بس تخليك مؤدب  هو هو حضرتك عندك بنات

السائق / لا عايش لوحدى  أنتى عندك كام سنة


رهف/ ١٥ يا عمو


السائق  / نظر يمين شمال لا يوجد أحد أمسك أيدها برفق وسحبها معاة ،،،أوعا صوتك يعلى ألا الجيران يطلبوا لينا البوليس وأنا هساعدك ونظر لها نظرة لم تفهمها رهف لكنها كانت سعيدة فسوف تجد من يساعدها  وسارت معة لشقتة 


البواب/ حمدلله على السلامة يا دكتور 

الدكتور/ دى بنت واحد صاحبى وبايتى عندى الليلة 


البواب/ شقتك تعمل اللي حضرتك عايزة يا دكتور  فيها 


الدكتور/ أخرج من جيبة ٣٠٠ جنية  واعطاهم للبواب


البواب قال بجوار أذنة/  هات كمان ٢٠٠ وأقول مش شوفتها ذى اللى قبلها

الدكتور/ لا كدة كفاية دى طفلة وتركة 

البواب/ ربنا يتوب علينا من الشغالة ******   ونظر للفلوس ووضعها فى جيبة 


رهف/ حضرتك دكتور

الدكتور/ أيوة


رهف/ أخذ منك فلوس لية


الدكتور بتوتر/ ابنة تعبان وعايز يشترى علاج 


الدكتور/ ياةةةةة حضرتك قلبك كبير ربنا يبارك فى مالك تعرف يوم القيامة هتلاقى الخير اللى بتعملة دة منور طريقك  مش زى تامر دة النار هتدور علية وتلسوعة 


الدكتور / أنحرج من كلامها  وشعر كأنة طفل أمامها وقرر سماع حكايتها 

بقلم نجلاء فتحى عاشقة الكلمات 

🩺👹🩺👹🩺👹


        ♡فى القرية تحديدآ     

                  الجبل♡


يجلس الشيطان على أريكة خشبية  ويرتدى بنطلون واسع فقط  ورفيف  تجلس على ركبتها فى الأرض  بجوارة   ترتدى عباية الشيطان  وماسك خصلات شعرها بأحكام  وحوالين منة رجالتة ماسكين السلا*ح الثقيل  لأعلى  أما الجو كان بعد المغرب وبرودة قارسة بدون مطر وصوت الهواء قوى 


الشيطان/ هاتوا برق

وبعد وقت حضر أحد الرجال الذى يرتدى عباية سمراء وملثم مثل الشيطان فى ملابسة ومثل الرجال الحاضرين   وكان يجر عربة خشبية مربعة  الشكل  صغيرة  وعليها غطاء  وأنحنى  تحية للشيطان  


الشيطان/   قال،،، برق بقالة قد أية مكلش  يا عبد القوي 


عبد القوى/ ذى ما حضرتك أمرت يأكل يوم أة ويوم لا وأكل انبارح الصبح وجبة واحدة فقط مع أول ضوء للنهار  ولحد الان عايش على الماية ذى ما جنابك أمرت  


الشيطان/ عظيم جدا  وحشنى حررة 


عبد القوى/ عُلم  جنابك  وأبعد الغطاء على العربة التى كان يجرها 


شهقت رفيف / دة بجد أية 🐕  الغريب دة 


الشيطان/ مش 🐕 دة ذئب برى مش متروض فى يوم لاقية هنا فى الجبل جنب أمة  تقريبا ماتت وهى بتولدة سميتة  برق  ومن يومها مش بيتعامل مع حد غير أنا وعبد القوى حتى لو جعان مش بيأذينا أحنا الاثنين   

نظرت  رفيف للقفص برعب  ف عبد القوى حررة  ،،،  نزل الذئب من القفص وعلى فمة قطعة حديد وأخذ ينظر للحاضرين بتفحص  وعند سماع صوت من يحبة أنطلق علية خافت رفيف وصرخت  وهى ترى الذئب فى أتجاها  وجدت الشيطان يلعب معة والذئب يصدر أصوات تعلن عن فرحتة قبلة😘 الشيطان من فمة وخبط برفق على ظهرة وقال عامل أية شكلك جعان من انبارح مش كلت عارف معايا ليك هدية يا برق

نظر لة برق كأنة يفهمة ، وأخذ يدفس رأسة فى صدر الشيطان حتى أصبح لعاب الذئب يسيل من القطعة الحديدية التى تقيد فمة  وتنزل على شعر ووجة رفيف  فكل دة والشيطان قابض على خصلات شعرها 

نظر الذئب لرفيف

أبتسم الشيطان  وقال بجوار أذن الذئب، ،بصوت لا يسمعة أحد، ،لا مش دى دى لعبة ومزاج  وأكل الشيطان أكلك هيكون هنا مع منصور 

هدأ الذئب وجلس على رجلة الخلفة بجوار الشيطان على الأرض وهو ينظر لرفيف  بتحدى  وجوع 


رفيف/ شديد هو قاعد لية ذى أربطة  دة بيبصلى  أنتى هتخلية  يعضينى 


الشيطان/ برق مش بيعمل حاجة تدايق الشيطان  وبيسمع كلامي مش ذى ناس


رفيف/ ينفع أقعد جنبك  


الشيطان / قد هدأ   وبتسلية  ،،،،،،قال لا 


رفيف/  هو ريحتة وحشة لية 

الشيطان  بغضب   رفعها من الارض 


لوشة من شعرها / برق تربية الشيطان 

أياكى أسمعك تقولى اللفظ دة تانى ثم قرب وجهها لوجهة ولعق جر*ح شفا"ها  برفق  فهو كان سببة وأجلسها على رجلة وظهرها ملامس صدرة  حاولت الفرار فشلت واستكانت حين لمس

 أسفل بطنها وقال  ،،، هشيل أيدى لو عايزاها تانى أتحركى 

هزت رأسها رفيف بمعنى لااااا ،،،وقالت بصوت ضعيف  رجلى مكان اللى عملتة بتوجعنى وبطنى بقالها كام يوم بتوجعنى ودراعك لافة عليها خلية خفيف شوية


الشيطان/ حاضر كدة وحاصرها أكثر وقربها لصدرة الساخن عكس برودة ❄ الطقس    كتمت الألم وكانت دموعها تنزل على زراعة تجاهل الشئ الذى بداخلة والذى يطلب منة الرحمة ليها 


بقلم نجلاء فتحى عاشقة الكلمات 

أتى منصور ومعة عربة يجرها الخيل وكانت تحمل الرجال الذين كانوا فى القصر  وخلص عليهم الشيطان لأنهم نظروا ليها وشاف فى عنيهم رغبة ليها  شاور لمنصور فأ نزلهم  فى الأرض  أصدر برق صوت 


الشيطان  بهدوء/ خبط على راسة برفق،،،أهدأ يا صاحبى 

أستكان  الذئب فى جلوسة تانى 


الشيطان/ نظر لأحد الرجال وقال هاتوا أبن***** دة كمان

( يقصد الرجل اللى أستقبلة فى الجبل وفكر رفيف هدية وخلص علية )

وبعد وقت كان الجميع على الأرض وبدون     ملابس  حرر الشيطان فهم الذئب  وقال بالهنا والشفا يا صاحبى 

شهقت رفيف وأخذت تصرخ من المنظر أترك لك الخيال عزيزى المتابع اكثر من كدة البارت يطير ،، هههههه أيون المشهد اللى فى دماغكم صح ذئب جعان وأمامة كمية  الج-ثث    ،،،،

 دى   هيكون الوضع أزاى 


رفيف/ لااااااااااا كدة حرام انت مش بنى أدم أنت  ٠٠


الشيطان  أسكتها حين رف رأسها لية وقبلها وعض


 لسانها حتى شعر بطعم دما*ئها وأمسك فكها وقال قولى بحبك يا شيطان قولى 


رفيف/ مستحيل  بكرهك 

نظر الشيطان  للذئب  بلاش يا رفيف تمشى وراء دماغك،  هتخلينى أتصرف تصرف يوجعك


رفيف/ واللى عملتة فيا دة أية ها برضو بحب خطيبى 

الشيطان أتعصب، وألقاها فى الأرض  انتبة الذئب  لرفيف ف نظر لة الشيطان بعيونة رجع الذئب  يأكل فما كان يأكل فية 


الشيطان  /  واقف وضغط على بطنها برجلة   قولى بحبك يا شيطان 


رفيف/ أمسكت رجلة لاااااا شعرت بشئ يقبض قلبها وروحها وتدفق شئ دافى على رجليها  ماماااااااااااا بنتك بتمووووووووت  أةةةةةةةةةةةة


الشيطان/ ههههههههههه محدش هينجدك منى قولى بحبك 


رفيف/ هزت رأسها بالرفض 😭😭😭

تقدم أحد الرجال  وقال بجوار أذن الشيطان  شئ فنظر ف الارض وجد دما"ء  أبعد رجلة عن بطنها أخذت رفيف  نفس   وجثى  فى الأرض ورفع طرف عبايتة اللى  كانت ترتديها وجد مصدرة نظر ليها شاف عنيها تترجاة ان يتوقف عن ما يفعلة  قرب لوجهها قولى بحبك 


رفيف بعند / هزت رأسها بالرفض  من تعبها وجمعت قواها وبثقت علية 

أبتعد عنها ومسح وشة من أثر البثق  ونظر لرجالتة فقد أهانتة أمامهم  فقال منصور هات الخيل وربط 

رجليها بحبل وربطه فى الخيل  الذى صعد على ظهرة  وأنطلق 


منصور / أستغرب ف لأول مرة يشوف أبن عمة هكذا  حاول يمنعة زقة برجلة فى صدرة وانطلق وأثناء السير قولى بحبك وأرحمك 


رفيف/ لا تمتلك غير دموعها وتناجى ربنا يقبض روحها ف تدفق الد*ماء يزيد  وتمزق العباية وأصبح ظهرها ملامس لأرض الجبل القاسية 

بقلم نجلاء فتحى عاشقةالكلمات 

عند سماع أعتراضها  يزيد من سرعة الخيل 

أنطلق وراة منصور  على ظهر الخيل بتاعة  فقد خاف علية من منظرة  وعبد القوى كمان انطلق بحصانة وراة  بعد ما رجع برق للقفص تانى خوفا من ضياعة فى الجبل 


منصور/ أرجع يا عبد القوى أرجع يا ولدى الجبل مش أمان 

عبد القوى ذلك الشاب صاحب ١٩ عام  لا يا كبير مقدرش أسيب جناب الشيطان  لارجع وهو معايا او اموت


منصور/ بعد الشر عنك يا ولدى طيب مش تبعد وخليك جنبى 


عبد القوى/ أوامرك يا كبير تنفذ 

وساروا بجوار بعض بالخيل لكنهم بعد وقت من البحث لم يجدوا الشيطان فرجعوا لمكانهم تانى فى الجبل فأكثر من ذلك سوف يتهون ويفقدون طريق العودة  وأخذوا ينظرون للسماء حتى يرون الإشارة 


وصل الشيطان لمكان فى الجبل وقد حل الظلام     وحرر رفيف من الخيل وجد ظهرها  مجر*وح   وأصبحت عيون تفتح وتغمض  فقط  سندها على صخرة وأخذ يحفر فى الأرض وهى أبتسمت لة حين ينظر لها كأنها تشجعة عما يفعلة  ومن الحين للأخر  يقول قولى بحبك يا شيطان  وحين ترفض والابتسامة على وجهها يزيد من حفر البقعة 

وحين انتهى ذهب ليها  برضو مش عايزة تقولى بحبك 


رفيف/ جمعت قواها وقالت  فى كل مرة بتقرب منى    وتلمسنى      بقر*ف  منك و من نفسى البهدلة دى بسببك ثم ضحكت     شكلى كنت حامل فى أبنك ومكنتش عارفة  وو ذى ما جبتة أنت ضيعتة دى أحسن حاجة حصلت   


كلامها/ جعل الشيطان  يهتز وفى صدمة هل كانت تحمل حتة منة  حين يقرب لفتاة ويعلم بحملها  لم يهتم بل يتخلص منة معدا أبن مسعدة لسبب لم يتم  الكشف عنة لحد الان    زعل لانة كان يريد هى ام الطفل نعم فقد عشق رفيف ووقع أسير لحبها  ،،،،أنتى بتضحكى عليا 


رفيف/ لا الأعراض اللى حسيت بيها وأنت بتضغط  برجلك عليا كانت أغراض فقدان جنين  أقت*لنى   يا جبان  وبرضو بحب خطيبى 


الشيطان/ جذبها من شعرها للحفرة وردمها و٠٠٠٠٠


الفصل الأخير من هنا


بداية الروايه من هنا



الصفحه الرئيسيه من هنا


روايات كامله من هنا


الروايات الاكثر قراءه👇👇👇


1- رواية جبروت معقده








































إرسال تعليق

أحدث أقدم

إعلان آخر الموضوع

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close