القائمة الرئيسية

الصفحات

الأخبار[LastPost]

رواية دم ملوك الجزء الثاني الحلقة الأولى بقلم يمني محمد

رواية دم ملوك الجزء الثاني الحلقة الأولى بقلم يمني محمد 

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

رواية دم ملوك الجزء الثاني الحلقة الأولى بقلم يمني محمد 



رواية زواج القاصرات والصعيد


نوفيلا حكايتي مع صعيدي


نوفيلا ورطة قلبي


رواية البريئه والقاسي


نوفيلا لاتترك يدي


رواية عذراء علي حافة الهاوية كامله


رواية زواج طفله كامله


رواية أشواق وحنين كامله


رواية مدلله احتلت قلبي


رواية دم ملوك كامله


رواية فرعون كامله


رواية ملاك الأسد


رواية قمر الصقر


نوفيلا كابوس مرسوم


رواية تمرد أسيرة القصر


رواية أسير حبها


رواية عزيز كامله



رواية دم ملوك الجزء الثاني الحلقة الأولى بقلم يمني محمد 


ملوك كانت عامله زي الطير المدبوح

مش عارفه مالها ولا عارفه هي فين كل الافيه انها عري *انه على سرير شخص غريبه في رايحه ماسكه في جس *مها معنى كده ان حد نام مع *اها

ملوك. بصربخ وعي اط وهي تلف الملايه على جس *مها وتخبط على الباب الاوضه

افتحوا.. افتحوا خارجوني من هنا انا عايزه اخرج انا فين

بعد شويه من الصريخ فتحت الباب

بنت شكلها مش مظبوط ولا لبسه اسمها سونيا

سونيا... انتي عايزه يابت انتي ماتتهدي

ملوك بدموع.... أنا فين وانتي مين انا ايه الا جابني هنا

سونيا بضحكه عاه *ره 😂😂😂😂

انتي ياحبيبتي متعرفنيش انتي فين ياحلاوه

امال جيتي هنا ازي ياعنبه

ملوك.... والله َمااعرف ولا فاكره حاجه انا عايزه امشي ونبي ياست خرجني من هنا

سونيا.. تمشي تمشي فين ياعينيه هو دخول الحمام زي خروجه بقولك ياروح امك اظبطي كده بدل مااظبطك

انتي هنا يابت علشان مزاج سراج بيه

تدخلي يابت كده تلبسي القميص الاجوه في الحمام

من غير  يابت

وعندك شريط تربطي بيه عينيكي وتستني في الس *رير

 زي.الكل...ه.  لما الباشا يجي ويعمل الا يجي على باله فيكي

ملوك وهي تطاطي على ايدها  تبوسها 

ابوسضق١ ايدك لا ونبي مشيني من هنا ونبي ياست رجعني لأهلي ونبي عايزه امشي ياست

سونيا...... بقولك ايه يابت  انتي انا مش فاضيه لك انا ورايه هم والباشا على وصول ياويلك من الاهيحصلك لو منفذتيش الا انا قولتلك عليه انتي حره بقاا

وحذفتها جوه الاوضه وقفلت الباب

ملوك.. لا عايزه امشي من هنا وتصرخ وتلطم عايزه امشي  يامه يامه   الحقني يايونس الحقني حرام عليك  ذنبي ايه انا حبيتك يايونس عملت فيه ايه منك لله ارحمني يارب

مسكت طغايه جمبها وحدفتها في المرايا

ولمت جسمها على بعضه ولفت رجلها وقاعده تعيط على حالها

💔💔💔💔💔


في سرايا يونس

في اوضه العروسه الجديده ورد

يونس.. بصوت عالي مالك هما مفهمكيش اني دي ليله دخله يعني مراتي يعني دا حقي الشرعي

ورد وهي تبعد عن يونس.. لا مقلوش حاجه ولا اعرفك ولا اعرف حاجه وابعدي عني متلمسنيش

مش عايزه اجوز مش عايزه حاجه سبوني انا محكوم عليا بالموت لو انت لمستني

يونس... يعني ايه

ورد... انت متعرفش اني لما اجوز وبطني تشيل هموت علشان التار

يونس قطع كلامها واتكلم بصوت عالي

انتي اكيد متعرفنيش ومتعرفيش انتي بقيتي مرات مين انا يونس الشرقاوي مين يقدر يلمس مراتي

ورد.. يبقى متعرفش هو مين يايونس.. ارحمني ياابن الناس سبني اعيش هنا خدامه بس ونبي بلاش تلمسني يايونس

يونس... خلصت كلامك طالما مش عارف اخد حقي الشرعي بالذوق اخده بالعافيه وشدها من شعرها

وهي بدأت تصرخ وتصرخ وهو بدا يقبل شفايفها بالعافيه وضمامها ليه

شاهد أيضًا

راح رماها على الأرض وبصلها وقالها... اسمعي يابت انا مبحبش أعيش  دور  المغت *صب ومش هلمسك غصب عنك تجيني بالرضا بدل ماتجيب انا رقبتك

وخرج بره الاوضه وسابها

نزل عنده جده

علوان... ايه ياولدي مش عريس انت ايه منزلك

يونس... هو كل يوم هبقي عريس مش يرضيه

الاوله بت عمي علشان ارجع الورث

والتانيه... علشان احمي الفلوس والشغل

مفيش عروسه بالرضا واصل

علوان.... يعني انت بت عمك بالنسبه ليك كانت توجع الورث بس

يونس... سكت شويه وقال والله ماانا عارف وهجنن كيف هربت من السرايا ياجدي

علوان..... ماخلاص ياولدي طالما هي مش فارقالك  بتسأل ليه  رايح راسك واطلع لعرستك

يونس.... سليم فين

علوان.. والله ماانا عارف اخوك دا بيروح فين اليومين دول

يونس... جدي سليم اخويه ولا

علوان.. هو انت هتسمع كلام المرا الا اسمها بدريه دي 

سليم اخوك من لحمك ودمك

يونس.. مفيش اخبار عن ملوك

علوان.... لا... اطلع لعرستك وانسى ملوك خالص دلوك ملوك خلاص مش هترجع تاني ماصدقت هربت منك

يونس. .. أنا كنت قاسي عليها اووي

علوان... اطلع لعرستك سابوني

طلع بونس بره القصر في الجنينه

علوان بيفكر ويقول لا موضوع ملوك دا لازم ينتهي دلوك علشان تشوف مصالحنا

اناعارف هتصرف ازي 

...........

ملوك نامت في الأرض من كتر الخوف واالعياط

فاقت مفزوعه على مياه نازله فوقها وشخص قاعد على كرسي جلد عاري الصدر  وماسك في ايده سجاره

.. انتي بقاا الجاريه الجديده

ملوك.... أنا مش جاريه عند حد انا عايز امشي من هنا

..... دا انتي لسانك طويل اووي

ملوك.. وسمي الا في لساني اعفس من لساني يابيه

... أنا بحب النوعيه ذي قوي يستمتع وانا بكسرها تح *تي جدا.. زي ماهعمل فيكي دلوقتي

قومي البسي البس الاهناك  دا

ملوك.. مش هلبس حاجه

......... لا انتي كده جنيتي على حالك

وشد ااملايه من عليها

أصبحت وكان ماسك كرباج في ايده و...........

على فكره دا سراج الا عايز يقتل ورد مرات يونس التانيه

ميعرفش ان دي ملوك مراته الأولى لسه

يتبع..

اشوف اجمد تفاعل بقا علشان أنزل الحلقه اللي بعدها


البارت الثاني والثالث من هنا


بداية الروايه من الجزء الاول من هنا


❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

تعليقات

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close