رواية وهم الخيانه الفصل الحادي والعشرين بقلم الكاتبه نيره عبدالله حصريه وجديده
رواية وهم الخيانه البارت الحادي والعشرين بقلم الكاتبه نيره عبدالله حصريه وجديده
رواية وهم الخيانه الجزء الحادي والعشرين بقلم الكاتبه نيره عبدالله حصريه وجديده
رواية وهم الخيانه الحلقه الحاديه والعشرين بقلم الكاتبه نيره عبدالله حصريه وجديده
رواية وهم الخيانه الفصل الحادي والعشرين بقلم الكاتبه نيره عبدالله حصريه وجديده
تاني يوم
سليم صحي علي صوت فتح الباب وفتح عينه ب'وجع بس انصدم لما لاقي قدامه أبو وائل وبالرغم من ص'دمه سليم من وجوده اتعامل ببرود
سليم: يوسف باشا بذات نفسه قدامي خير لتكون جاي تشمت فيا ولا تديني محاضره عن دي اخ'ره اللي يقف قدام ابنك
يوسف فضل واقف ساكت ومتكلمش وباصص لسليم وبعدها طلع من جيبه مط'وه وسليم قلق بس مبينش وفضل ساكت؛ وراح ورا سليم وحط الم'طوه في ايده
يوسف بص لسليم وقال: فك نفسك بسرعه وبعدها قدامك عشر دقايق عشان تخرج من هنا من غير ما حد من الحراس يشوفك؛ وسابه وطلع وساب الباب مفتوح
سليم كان مستغرب من مساعده يوسف له بس فك نفسه بسرعه وكان حاسس بوج'ع في ايده وكت'فه ولما جه يقوم حس ب'دوخه فمغمض عينه عشان يستعيد تركيزه وبعدها خرج من الباب وفضل ماشي براحه وواخد باله عشان محدش يشوفه ولما قرب من باب الخروج سمع حد من وراه بيقول: اق'ف مكانك واي'اك تتحرك
![]() |
سليم وقف مكانه ورفع ايده والحارس قرب منه وهو رافع المس'دس وسليم لف مره واحده وض"ربه بالبوك"س ج"امد والحارس توازنه اخت'ل وحاول يض"رب ن'ار علي سليم بس سليم اتف'ادي الض'ربه وحاول ياخد منه المس'دس بس خرجت طلق'ه جات في دراع سليم وتوازنه اختل والحارس استغل كده وض'ربه ض"ربة جام'ده وقعته علي الارض ورف'ع عليه المس'دس لكن جه حد من وراه وض"رب الحارس علي دماغه والحد ده كان يوسف
يوسف جري علي سليم وساعده أنه يقوم وسليم قام وهو موج'وع من دراعه بس مبينش
يوسف: انت كويس حاسس بإيه
سليم بوج'ع بس مبينش: كويس كويس دي رص'اصه سطحيه وحط ايده علي دراعه
يوسف: طب يلا عشان نخرج من هنا
سليم هز رأسه ومشي معاه وكان تع'بان وم'وجوع أوي بس مبينش وخرج برا المستودع مع يوسف وركب معاه العربية ومشوا لحد ما بعدوا عن المكان
في مكان مقطوع؛ خالد كان واقف مستني وائل وبعد شويه وائل وصل ونزل من عربيته
وائل: اهلا اهلا بشريكي العزيز
خالد ابتسم: اهلا ي وائل؛ قولي اخبار الامانه
وائل: متقلقش كله تحت السيطرة اطمن
خالد: خلي بالك منه كويس ي وائل اوعي ي'هرب منك
وائل: اطمن ي خالد سليم معتش هيشوف الشمس تاني
خالد: هي دي الن'هايه اللي سليم يستحقها عشان يبقي يشوف نفسه
وائل: ايه سبب ك'رهك الكبير ده له معقوله ده موضوع غيره
خالد: عشان اخد مني حاجه كبيره اوي عندي
وائل باستغراب: حاجه ايه اللي يخليك تكره الكره ده
خالد: بعدين هبقي اقولك المهم لازم اروح الشركه دلوقتي عشان الوضع متك'هرب اوي
وائل: ليه حد شاكك فيه
خالد: لا لا اطمن بس ده الطبيعي في غياب سليم
وائل: قولي اخبار نور ايه
خالد: مفيش اخبار عنها وحاولت اكلمها مردتش بس اكيد م'نهارة
وائل: ولسه هت'نهار اكتر خليها تس'توي شويه عشان تبقي تفضله عليا
خالد اض'ايق من كلامه عن نور وقاله: انا همشي دلوقتي هكلمك بعدين
وائل: تمام ابقي عرفني اخر الاخبار ايه
خالد هز رأسه وركب عربيته ومشي
يوسف كان سايق العربيه وبص علي سليم اللي حاطط ايه علي دراعه وكان باين عليه الت'عب وبيحاول ياخد نفسه؛ يوسف وقف العربيه وبصله وقال
يوسف: سليم انت كويس
سليم وهو بيحاول يداري تعبه: اه كويس
يوسف: لا مش كويس باين عليك التع"ب احنا لازم نروح المستشفي
سليم وهو بيحاول ي'اخد نفسه: كده الهدف اللي انقذتني عشانه هيضيع
يوسف: تقصد أيه
سليم بصله: اقصد انك انقذتني عشان مبغلش عن ابنك الشرطه واهو بالمره يبقي ليك جميله عندي مش كده
يوسف: لا مش كده ي سليم انا كل اللي كان هاممني اني انقذك وبس
سليم مردش عليه ومسك دراعه ب'ألم؛ ويوسف شال ايد سليم وبص علي الجرح وقال: الرص'اصه دي لازم تطلع حالا قبل ما تض'ر دراعك أو لقدر الله يحصلك ش'لل
سليم بصله ويوسف قال: خليني اطلعها ليكي وبطل عند؛ ثق فيا ومتخافش انا مس'تحيل اض''رك
سليم هز رأسه ودير وشه الناحيه التانيه؛ ويوسف طلع الولاع'ه ومشي الن'ار علي الم"طوه وقربها من مكان الرص"اصه وسليم ات'الم اوي بس حاول علي قد ما يقدر يبان متامسك؛ وبعد شويه يوسف طلع الرصاصه ولف دراع سليم بحته قماش
يوسف لسليم بحنان: حبيبي انت كويس
سليم بتعب: لو فاكر أن اللي بتعمله ده هيصلح اللي حصل زمان تبقي غل'طان
يوسف سكت وقال: احنا لازم نروح المستشفي نعقم الجرح
سليم بح'ده: انا مش هروح في حته ومتحاولش تلعب دور مش دورك عشان مش لايق عليك ولو سمحت انا عاوز فونك عشان ارن علي معتز عشان يجي ياخدني
.يوسف بحده: انا اللي هوصلك لحد البيت فاهم ولا لا
سليم بعص"بية تع'بته: لو مدتنيش فونك انا هنزل حالا؛ ومسك دراعه بوج'ع
يوسف بخوف عليه : طب خلاص اهدي اتفضل الفون اهو
سليم اخد منه الفون ورن علي معتز؛ ومعتز في الوقت ده كان جاب جهاز التتبع ورايح عشان يحطه في عربيه وائل ولاقي فونه بيرن في رقم غريب ومعتز استغرب ورد
معتز: الو مين معايا
سليم بتع'ب: انا سليم ي معتز
معتز بخضه: سليم انت فين طمني عليكي طب انتي كويس ورقمي مين ده اللي بتكلمني منه قولي بسرعه انت فين
سليم وهو بيحاول ياخد نفسه: اهدي ي معتز انا كويس انا موجود في......
معتز: مسافه السكه وهجيلك وقفل معاه وساق بسرعه جدا لحد ما وصل لمكان سليم؛ وسليم أول ما لمح عربيه معتز نزله
معتز اتخض اول ما شاف شكل سليم وجري عليه وحضنه جامد؛ سليم بتعب: براحه يعم عليا
معتز: انت ايه اللي عمل فيك كده ودراعك ماله احنا لازم نروح المستشفي فورا
سليم: دي اصابه سطحيه متقلقش انا عاوز اروح بسرعه عاوز اطمن علي نور وماما وسهيله
معتز: متقلقش هما كويسين واتصدم لما بص وشاف يوسف؛ وبص لسليم وقال: هو اللي عمل كده فيك
سليم هز رأسه ب لا؛ ومعتز اتع'صب وقال: يبقي اكيد الزفت ابنه ولسه هيروحله بس سليم مسك دراعه وقاله: انا مش قادر وعاوز اروح يلا نمشي
معتز: تمام ي سليم وسنده وركبه العربية ومشوا ويوسف فضل باصص عليهم لحد ما اختفوا من قدامه وركب عربيته ومشوا
في مكتب وائل؛ حد من الحراس رن عليه ووائل رد
وائل: خير عاوز ايه
الحارس: سليم هرب ي باشا
وائل بعص'بية: ازاي هرب منكم وباقي الحراس كانت فين
الحارس بخوف: كانت في وقت استراحتها ي باشا
وائل بزعيق: استراحه ايه وزف'ت ايه ده أنا هخ"رب بيتكم دوروا حوالين المخزن بسرعه اخلصوو
الحارس بخ'وف: ي باشا دورنا ملوش اثر بس لاقيت الباب الخلفي مفتوح والباب الامامي وواحد من الحارس واقع مغمي عليه ودماغه مفت'وحه ودناه المستشفي وخي'طوا له الج'رح وقدامه شويه ويفوق
وائل شك في حاجة وقال: لما الزف'ت ده يفوق عرفوني وانتوا حسابكم معايا بعدين
الحارس: حاضر ي باشا
وائل قفل الفون ورماه بعصب'ية وقال: لو فلت مره ي سليم مش هتفلت التانيه
في فيلا سليم؛ نور كانت قاعده قدام الباب ومكنتش نامت طول الليل وعينيها احمرت من كتر الع'ياط؛ روضه جات وقعدت جنبها وكانت زعلانه عليها اوي
روضه: قاعده كده ليه ي نور قومي ادخلي جوا ارتاحي شويه
نور بدم'وع: مش هدخل جو الا لما سليم يرجع ي روضه
روضه بدم'وع: هيرجع والله معتز قال أنه هيعمل المستحيل عشان يرجعه خلي عندك ثقه في ربنا أنه هيرجعلك سليم
نور بدم'وع: يارب ي روضه يارب بجد انا هموت لو مرجعش ليا ياريتني ما كنت زعلته مني وقولت كلام يزعله بس والله العظيم مكنتش اقصد انا بحبه اوي أوي بجد
روضه حضنتها: اهدي ي روح قلبي اهدي هيرجعلك بإذن الله وباست راسها
في اللحظه دي معتز وصل الفيلا ونزل من عربيته وراح يساعد سليم عشان ينزل؛ نور اول ما شافت سليم جرت عليه وحضنته جامد وعيطت اوي وسليم حضنها جامد
نور بدموع: انا كنت خايفه عليك اوي اوي ي سليم كنت خايفه لقدر الله مترجعش ليا تاني بس الحمد لله ربنا استجاب لدعايا ورجعك ليا
سليم مسح دموعها: انا ربنا رجعني عشانك ي نور وعشان عارف ان أنا وانتي مينفعش نبعد عن بعض مهما حصل
نور: انت ايه اللي حصلك ودراعك ماله طمني عليك فيه حاجه وجعاك
سليم: اهدي أنا كويس وبقيت كويس اكتر لما شوفتك وباس جبينها
نور حضنته جامد اوي وسليم حس أنه خلاص معتش قادر يستحمل واغم'ي عليه في حضنها
نور بخضه ودم'وع: مالك ي سليم فيك ايه؛وبصت لمعتز وقالت: أطلب الدكتور بسرعه ي معتز ؛ معتز جري علي سليم بسرعه وشال سليم وطلعه اوضته وطلب الدكتور
والدكتور جه وكشف علي سليم وقال إنه عنده هبوط وضغطه واطي اوي ونضفله الجرح وعلق له المحاليل ومشي
ماما سليم بدم'وع: انا عاوزه اعرف ايه اللي حصل لابني انطق ي معتز
معتز: هو كان في الساحل وهو راجع في وقت م"تأخر طلع عليه قط'اعين طرق وقط'عوا عليه الطريق وحاول أنه يدافع عن نفسه وحصل اللي حصل بقي ولما فاق اتصل بيا وانا روحت ليه
ماما سليم باست ايد ورأس سليم وقالت بدموع: الحمد لله انها جات علي قد كده ربنا يحفظك ي نور عيني ويخليك ليا
روضه: يارب ي طنط انا بقول ننزل تحت كلنا ونسيبه يرتاح كده كده الدكتور قال مش هيفوق الا علي بالليل خالص أو بكرا الصبح
نور: لا أنا هفضل جنبه مش هسيبه
معتز: طب احنا تحت ي نور لو حصل حاجه رني عليا
نور: حاضر ي معتز
والكل نزل وسابوا نور مع سليم ونور قعدت جنب سليم ومسكت أيده وباستها وباست رأسه ولما المحلول خلص شالته ليه وفضلت ماسكه أيده بين ايديها وباصه له مستنياه يصحي
في الليل؛ في فيلا وائل وتحديدا مكتب يوسف أبوه
وائل دخل وهو متعصب ج'امد وقال لابوه بعصب'ية: انت اللي ساعدت سليم الحديدي يهرب مش كده
يوسف ببرود: عرفت منين
وائل بعص'بية: ده كل اللي همك عرفت من الحارس اللي شافك داخل له وبعدها علطول شافه بيحاول يهرب ولما حاول يمنعه ضرب"ته علي دماغه وغير كده محدش معاه مفتاح الباب الخلفي غيرك انت
يوسف: ايوا أنا اللي عملت كده
وائل بعصب'ية: لييه عملت كده ده كان بقي خلاص تحت ايده وكنت خلاص هاخد حقي منه
يوسف: انت كنت هض'يع نفسك ي وائل لو كان سليم فضل تحت يدك فكان لازم اتصرف عشان احميك
وائل: تحميني بجد والله؛ انت أنقذت سليم عشان يبقي ابن حبيبه القلب القديمه ي يوسف باشا....(يتبع)
*توقعاتكم للي جاي؟!
لاتلهكم القراءه عن الصلاه وذكر الله والصلاة والسلام على رسول الله صلى الله عليه وسلم
تابعووووووني
رواية زواج لدقائق معدودة كامله من هنا
رواية خيانة الوعد كامله من هنا
رواية الطفله والوحش كامله من هنا
رواية جحيم الغيره كامله من هنا
رواية مابين الضلوع كامله من هنا
رواية سيطرة ناعمه كامله من هنا
رواية يتيمه في قبضة صعيدي كامله من هنا
الروايات الكامله والحصريه بدون لينكات من هنا
إللي خلص القراءه يدخل هيلاقي كل الروايات اللي بيدور عليها من هنا 👇 ❤️ 👇
❤️🌺🌹❤️🌺❤️🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹🛺🛺🛺🛺🛺
الصفحه الرئيسيه للروايات الجديده من هنا
جميع الروايات الحصريه والكامله من هنا
انضموا معنا علي قناتنا بها جميع الروايات على تليجرام من هنا
❤️🌺🌹❤️🌺❤️🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹🛺🛺🛺🛺🛺
تعليقات
إرسال تعليق