رواية وهم الخيانه البارت الثاني والعشرون بقلم الكاتبه نيره عبدالله حصريه وجديده
وائل تحميني بجد والله؛ انت أنقذت سليم عشان يبقي ابن حبيبه القلب القديمه ي يوسف باشا
يوسف بعصب'ية: انت بتقول ايه ي وائل انت اتجن'نت
وائل بعصب'ية: لا ي بابا متجن"نتش بس هي دي الحقيقه هو يبقي ابن الست الوحيده اللي حبيتها في حياتك كلها ومقدرتش تحب غيرها وبسببها ظل'مت امي وعيشتك معاها كانت كلها نك'د وظلمت'ني زي ما ظلم'ت امي
يوسف بزعي'ق: ايه الت'خريف اللي بتقوله ده
وائل بعصب'ية: لا مش بخرف انت فاكرني مكنتش شايف اهتمامك بيه واصرارك انك تعرف كل اخباره ولا نظرتك له لما تبقي موجود معاه في مكان ولا فرحتك بيه لما فاز بجايزه احسن تصميم نظره الفخر والفرحه اللي شفتها في عينك له عمرك ما بصيت ليا كده وده خلاني اش"ك في الموضوع ودورت وراه وجبت أصله وعرفت أنه يبقي ابنها؛ وقرب من يوسف بس اللي اكتشفته خلاني اك'ره اكتر واكتر لما عرفت انه بس مش مجرد ابنها ده.......
يوسف هب'د بإيده جام"د علي المكتب وقال
![]() |
بغ"ضب: اخرس ي وائل واتفضل اطلع برااا
وائل: تمام هطلع بس صدقني هجيبه تحت رجلي تاني
يوسف: لو اذي'ت سليم تاني انا اللي هق'ف ليك
وائل بصله بغض'ب وطلع برا ويوسف رجع رأسه لورا بت'عب وقال: الله يسامح اللي كان السبب في اللي أنا فيه دلوقتي
في فيلا سليم؛ وتحديدا اوضته
نور كانت لسه صاحيه وماسكه ايد سليم وباصه عليه مستنياه يفوق وبعد شويه سليم بدأ يفتح عينه وقال
سليم بصوت واطي: نور
نور قربت منه وقالت بدموع: روح قلب نور حمد لله على سلامتك ي حبيبي
سليم مسح دموعها وابتسم بتعب: الله يسلمك ي نور عيني
نور باس'ت باطن أيده وقالت بدموع: حاسس بإيه دلوقتي طمني عليك
سليم مسح دموعها: نور اهدي وبطلي عياط انا كويس ي حبيبي
نور: أنا اسفه وحقك عليا اني قولتك كلام يزع'لك بس والله انا عمري ما حبيت غيرك انت؛ انا كنت هتج'نن من خ'وفي عليك وكنت هم'وت لو حصلك حاجة
سليم خدها في حضنه وقال: بس ي عمري اهدي أنا مش زع'لان منك وانا اللي اسف عشان خب'يت عليكي وبعدين انا وعدتك اني عمري ما هس'يبك ولا هبعد عنك انا كنت بقاوم عشانك ي نور
نور بصتله: انا بحبك اوي
سليم باس'ها بحب: وانا بعشقك
الباب خبط؛ ونور بعدت شويه وماما سليم دخلت
ماما سليم بفرحه: سليم حمد الله علي سلامتك ي قلب امك وحضنته كده تخض'ني عليك
سليم باس ايديها: حقك عليا ي ست الكل
ماما سليم: كنت سيب ليهم كل حاجه ي سليم في داه'يه اي حاجه اهم حاجه سلامتك
سليم باستغراب: اسيب لمين
مامته: انت مش طلع عليك قط'اع طريق وحاولوا يثبت"وك
سليم فهم أنهم قايلين لمامته كده وقال: انت عارفه ابنك مش بيستسلم بسهوله
مامته: بعد كده اوعي ترجع في وقت متأخر كده فاااهم
سليم ضحك بت'عب: حاضر ي ست ماما
ومعتز وروضه وسهيله وطلعوا واطمنوا علي سليم
ماما سليم: تعالوا ي بنات نسيبهم مع بعض شويه وننزل نعمل لسليم اكل
نور مكنتش عاوزه تسيب سليم بس سليم بصلها بمعني انا كويس ونور ابتسمت ونزلت معاهم؛ ومعتز سند سليم وساعده أنه يقعد علي السرير
معتز: احكيلي بقي ايه اللي حصل
سليم اتنهد: هقولك وحكي له كل حاجه حصلت بينه وبين وائل
معتز بعصب'ية: الزف'ت ده لازم يت'ربي علي كل اللي عمله معاك
سليم: وطي صوتك لحد يسمعنا وبعدين عاوزني اعمل فيه أنا مش هم'جي زيه
معتز: انا مش بقول تعمل زيه ي سليم بس تجيب ح"قك منه لولا يوسف باشا الله واعلم كان عمل فيك ايه
سليم: استغربت اصلا أنه ساعدني مكنتش أتوقعها منه
معتز: طبيعي يعمل كده ما انت...
سليم: انا ايه ي معتز
معتز: احم اسف ي سليم مقصدش؛ هتقول لنور علي اللي وائل اللي عمل فيك كده
سليم: معرفش بس لو نور عرفت مش هتس'كت لوائل وانا عاوز احميها منه ومن ش'ره بفكر اقولها زي ما قولت لماما
معتز: مش هتصدق اصلا ي سليم لان أنا وهي اتفقنا نقول لطنط كده عشان متقلقش عليك وغير كده هي اصلا عارفه ان حد خطفك وكانت شاكه في وائل
سليم: ايه اللي خلاها تشك فيه
معتز: هحكيلك؛وحكي له اللي حصل في غيابه
سليم بعصـبية: دي تاني مره الكاميرات تتوقف ومنعرفش مين اللي عمل كده فيه جاس'وس في الشركة وبقالنا شهر مش عارفين نعرفه وغيرنا تيم الكاميرات والأمن ومفيش فايده
معتز: طب ممكن تهدي ي سليم وانا هحاول احل الموضوع ده
سليم: في اقرب وقت ي معتز
معتز: حاضر
نور دخلت وهي شايله صنيه الاكل؛ وقالت: الدكتور قال تتغذي كويس فلازم تاكل الاكل ده كله
معتز: طب امشي انا بقي
نور: اقعد كول الأول طنط بتعمل عشا
معتز: هوصل روضه عشان اتاخرت وهرجع تاني
سليم: روح نام وارتاح انا كويس وبعدين نور معايا متقلقش
معتز: ماشي لو حصل حاجه كلموني
نور: حاضر؛ وسابهم ومشي
نور جابت لسليم الدوا اللي قبل الاكل واداته ليه؛ وقعدت قدامه: يلا عشان تاكل
سليم: هاكل بس بشرط
نور ضحكت: الاطفال بس اللي بيتشرطوا قبل ما ياكلوا وانت مش طفل ي استاذ
سليم ضحك: ي ستي ب'دلع عليكي
نور بضحك: وماله ي سيدي ايه شرطك
سليم: تأكلي معايا أنا مش هاكل لوحدي
نور: بس انا مليش نفس ي سليم
سليم: نور عينك حمرا وشكلك تع'بان وانا متاكد انك مكلتيش حاجه من امبارح بطلي عند وكولي معايا
نور: طب كول انت الاول
سليم بصلها بصه هي عرفاها وقال: مش بحب اعيد كلامي مرتين وانتي عارفه
نور اتنهدت: حاضر ي سليم
نور بدأت تاكل سليم وسليم كان بياكلها وبعد ما خلصوا اكل نور أدت لسليم الدوا؛ وسليم بدأ يحس بالنوم
نور غطته وقالت: نام يلا وارتاح وانا قاعده جنبك اهو وباست جبينه
سليم: مش هنام الا لما تنامي ي نور انتي لازم ترتاحي
نور: انا كويسه والله وهفضل صاحيه جنبك
سليم: نور بطلي عن'د انا كويس والله اطمني بقي وتعالي في حضني ولا موحشكيش حضني
نور ابتسمت: وحشني طبعا
سليم ابتسم وفتح ليها دراعه ونور راحت ونامت في حضنه وسليم غطاها وباس راسها وسند رأسه علي رأسها ونور حضنته وناموا
في فيلا نور؛ وتحديدا مكتب جدها
محمود دخل وقال: سليم ه'رب من وائل ي بابا
سليمان بع'صبية: ازاي ه"رب منه
محمود: معرفش ي بابا خالد لسه مكلمني وقالي أن وائل بعتله وقاله سليم ه'رب منه
سليمان بعصبية: وائل طول عمره غبي ومفيش منه نافعه حتي
محمود: طب والعمل ي بابا كده خطتنا أننا نخ"لص من سليم ووائل باظ"ت
سليمان: لا مباظ'تش ولا حاجه انا هفكر في فكره تخل'صنا منهم هما الاتنين بس خالد اللي هيقولها ليه وبكده نكون خلص'نا منهم
محمود: طب وخالد انت عارف أنه في صفنا عشان متعشم من وقت ما ساعدنا نخ'لص من سليم زمان أنه نور هتبقي له
سليمان: خالد ده عيل اه'بل وهخ'لص منه بس لما اخ"لص الأول من وائل وسليم وخصوصا وائل لازم اخ"لص منه بعد اللي
عرفه عننا
محمود: طب خطط"تك ايه ي باشا
سليمان بخب'ث: هقولك
في الوقت ده وائل كان قاعد في عربيته وبيسمع كلام سليمان ومحمود من جهاز التن'صت اللي حطه في مكتبه من غير ما هما يعرفه؛ وملامح وشه كلها كانت غض"ب وات'وعد أنه هين'تقم منهم ومن خالد اشد انت"قام
تاني يوم؛ في فيلا سليم باب الفيلا خبط وماما سليم راحت فتحت الباب واتصدمت لما لاقت قدامها يوسف......(يتبع)
*توقعاتكم للي جاي ؟!
تابعووووووني
لاتلهكم القراءه عن الصلاه وذكر الله والصلاة والسلام على رسول الله صلى الله عليه وسلم
رواية زواج لدقائق معدودة كامله من هنا
رواية خيانة الوعد كامله من هنا
رواية الطفله والوحش كامله من هنا
رواية جحيم الغيره كامله من هنا
رواية مابين الضلوع كامله من هنا
رواية سيطرة ناعمه كامله من هنا
رواية يتيمه في قبضة صعيدي كامله من هنا
الروايات الكامله والحصريه بدون لينكات من هنا
إللي خلص القراءه يدخل هيلاقي كل الروايات اللي بيدور عليها من هنا 👇 ❤️ 👇
❤️🌺🌹❤️🌺❤️🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹🛺🛺🛺🛺🛺
الصفحه الرئيسيه للروايات الجديده من هنا
جميع الروايات الحصريه والكامله من هنا
انضموا معنا علي قناتنا بها جميع الروايات على تليجرام من هنا
❤️🌺🌹❤️🌺❤️🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹🛺🛺🛺🛺🛺
تعليقات
إرسال تعليق