أخر الاخبار

رواية تار صعيدي الفصل الثامن عشر والتاسع عشر بقلم ملك شاهين

 رواية تار صعيدي الفصل الثامن عشر والتاسع عشر بقلم ملك شاهين

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


رواية تار صعيدي الفصل الثامن عشر والتاسع عشر بقلم ملك شاهين


رواية تار صعيدي الفصل الثامن عشر والتاسع عشر بقلم ملك شاهين

الفصل الثامن عشر 

في المستشفي كانت قاعده قدام باب اوضه العمليات بتعيط وبتدعي ربنا يكون كويس قعد هيثم جنبها 


هيثم : ممكن تهدي عياطك مش هيعمل حاجه ادعيله 


فلير بعياط : خايفه خايفه عليه هو هيكون كويس صح 


هيثم : ان شاء الله ..خدي اشربي مايه واهدي بقي 


فلير هزت راسها بلا  هيثم قام يعمل شويه تليفونات وفضلت قاعده تهز في رجلها سمعت صوت جري وحاله هرج 


فلير وهي بتسأل الممرضه بخوف : هو في ايه 


الممرضه بسرعه : المريض قلبه وقف ودخلناه الانعاش  


فلير اتصدمت و رجلها مشلتهاش ووقعت على الكرسي 


جه ناحيتها نسمه وحمزه وهنا بيجروا 


نسمه بعياط : ايه الي حصل فراس ايه الي حصله 


فلير ساكته ومش بترد 


حمزه : قعد جنبها على طرف الكرسي وحضن كتفها : فلير حبيبتي انت كويس ..ايه الي حصل طيب وفراس فين 


فلير بردو ستكته ومش بترد ولا بتعمل اي رد فعل 


هيثم جه ناحيتهم وقال : اهدو يا جماعه ان شاء الله خير 


حمزه : ايه الي حصل 

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


هيثم : واضح ان كان في ناس مراقبين فراس كويس واول ما خرج عن حدود البلد ودخل في طريق القاهره عربيتين حصروه ونزلوا فيه ضرب لحد انا اتصاب كزا طلقه 


نسمه شهقت جامد وفضلت تعيط 


حمزه بصلها ورجع بص لهيثم : طب اتصاب فين 


هيثم بقلق بيحاول يداريه:  للاسف في صدره و في كتفه 


حمزه سكت ومش عارف يقول ايه 


بعد شويه الدكتور خرج فلير جريت عليه 


فلير بتوتر وخوف : طمني يا دكتور  


الدكتور باسف : القلب رجع اشتغل تانب بس للاسف احنا بندعي ان ال 24 ساعه الجايين يعدو بمضاعفات خفيفه لان الاكيد للاسف ان هيحصل مضاعفات 


فلير سكت وبدأت تعيط تاني 


هيثم : طب ايه المضاعات الي ممكن تحصل يا دكتور 


الدكتور : في احتمالين للاسف اسؤ من بعض انه لو فاق  يحصل  ليه شلل بسبب تأثر عمود الفقري  ووالاحتمال التاني انه يدخل في غيوبه طويله لانه واخد كزا ضربه علي رأسه... ادعولوا يمكن ربنا يخلف تواقعتنا واحتمالتنا 


الدكتور مشي هما فضلوا واقفين بيبصوا لبعض محدش بيتكلم لحد اما حمزه اتكلم 


حمزه : فلير... نسمه انتم اتنين لازم تروحوا قاعدتكم هنا ملهاش لازمه 


فلير برفض : لا لا مش هروح ..انا انا عايزه ادخله 

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


حمزه : مش هينفع 


فلير  بتصميم : لا انا هدخل لو لو عايزين امشي يبقي خلوني ادخله حتي لو خمس دقايق بس علشان خطري يا حمزه 


حمزه بقله حيله : حاضر هروح اشوف الدكتور ..بص لنسمه وقال ..نسمه قعدتك ملهاش لازمه ولا عايزه تدخلي انت كمان 


نسمه هزت رأسها ب "اه " 


حمزه راح يشوف الدكتور ويستأذنه انهم يدخلوله الدكتور وافق راحوا فلير ونسمه ييلبسو ويتعقموا في غرفه التعقيم نسمه خلصت ودخلت هي الاول 


نسمه دخلت الاوضه وهي مرعوبه كانت بتحاول تتمالك اعصبها ومتعيطش بس اول لما شافته وهو متوصل بكل الاجهزه دي انهارت وقعدت على الكرسي الي قدامه  


نسمه وهي بتعيط : يعني يوم متكون عايز تصلح كل حاجه وتقولي يا اختي يحصل كده ! ..انا مش معترضه على حكمت ربنا بس بس انا كنت مصدقت يمكن رد فعل مبينش كده بس انا انا فرحت اوي ..فرحت ان ماما عايشه وفرحت انك عايز علاقتنا تتتحسن فرحت ومصدقتش ...فراس فراس اوعي تمشي وتسبنا انا عيشت عمري كله بحبك رغم معاملتك ليا مكنتش عارفه اكرهك انت مكنتش بتعتبرني اختك بس انا كنت معتبراك كل حاجه اخويا وابويا وضهري وسندي وكل حاجه ..كنت متأكده اني لو احتاجتك هلاقيك في ضهري ممها حصل ...انا مش مستعده اخسرك بعد اما ماما طلعت عايشه وانت بدأت تصلح علاقتنا مش مستعده وقعدت تعيط وبعدين قامت خرجت 


دخلت بعدها فلير وهي بترتعش قعدت على كرسي ومسكت ايده وبدأت تتكلم بهدوء 


فلير : مكنتش عمري اتخيل اشوفك كده ..نايم ومتوصل بيك  كل الاجهزه دي ..انا انا خايفه اوي وعايزاك تقوم تتطمني انا واثقه انك هتقوم وترجع احسن من الاول كمان ..انا بحبك اوي يا فراس اوي ...بحبك من زمان من ساعه اما كنت عيله صغيره بتسمع كل يوم عن واحد هي مشفتهوش غير صور بس فضلت احبك كل يوم اكتر اكتر لحد اما شوفت مصدقتش اني بقيت مراتك لحد دلوقتي مش مصدقه اصلا ...قوم يا فراس قوم اتخانق معايا واتعصب عليا وهزقني ..قوم خضني في حضنك وطمني علشان خطري قوم ...فضلت سانده رأسها على ايده وبتعيط شويه وبعدها رفعت رأسها ومسحت دموعها وقالت : 


انا انا همشي دلوقتي بس هرجع الصبح عايزه ارجع الاقيك صاحي وكويس انا واثقه في ربنا انك هتبقي كويسه انا واثقه ...باست ايده وخرجت 


حمزه خدها هي ونسمه وصلهم الفندق لانهم في القاهره ومش هيلحقوا يروحوا البيت ويجو تاني ورجع هو المستشفي تاني لهيثم 


في بيت بدر 


ماري بزعيق : ايه الي عملته ده انت مجنون انا قولتلك متجيش يمته لو انت عايز فلير فانا عاوزاه 

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


بدر ببرود : وانا حر 


ماري بعصبيه  : يعني ايه  حر  لا مش حر انا هروح ابلغ عليك واقول عل...

وقبل اما تكمل كان ضربها برصاص في رأسها 


زيزي بشقه : oh my god ايه الي عملته ده يا بدر 


بدر ببرود : تحبي تحصليها 


زيزي : لا لا بس.. هنعمل ايه دلوقتي في جثتها 


بدر وهو بيقوم وبيعدل هدومه وياخد مفاتيح ويقول : هبعت حد يتصرف ملكيش دخل بالموضوع 


زيزي : انت رايح فين طيب 


بدر بخبث : مش زياره المريض واجب بردو بس للاسف هيتنقل من مرحوم لمريض بس يلا نخليها علينا 


في المستشفي هيثم و حمزه كانوا قاعدين بيفكروا مين ورا كل ده 


هيثم : انا شاكك واكاد اكون متأكد انه بدر 


حمزه بتساؤل : بدر مين 


هيثم : ده واحد بيكره فراس جداا وبيحقد عليه بس فراس معتبره صاحبه وبيحبه جداا وبيقول انه مشافش منه اي حاجه وحشه 


حمزه : طب ايه الي خلاك متأكد 


هيثم : علشان مفيش حد بيكره فراس اوي كده وبتمني موته غيره 


قطع كلامه واحد مقرب عليهم  ووقف قدامهم رفعوا راسهم يشوفوا مين 


هيثم :  بدر ...انت عرفت ازاي اننا هنا ؟ 


بدر بتوتر حاول يخفيف : لا انا مكنتش اعرف انك هنا انا كنت بزور مريض قريبي في المستشفي بالصدفه فلمحتك جيت اسلم هو مين تاني هنا 


هيثم : بجد ! طيب انا كويس ..لا مفيش حد تاني هنا ده حمزه صاحبي وزميلي في الشغل 

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


بدر وهو بيسلم على حمزه : ظابط بردو ؟ 


حمزه : احنا الاتننين رتبه رائد مش ظباط ..اتشرفت بمعرفتك يا أستاذ أ أ 


بدر بضيق : بدر بدر 


حمزه : اه يا استاذ بدر ..حاسس ان شوفتك قبل كده يا استاذ بدر 


بدر :  يخلق من الشبه اربعين ...طيب أستأذن انا بقي 


بدر مشي وهو مضايق جداا انه معرفش يعرف اي اخبار عن حاله فراس بس حمد ربنا انه متكشفش لانه نسي انه محدش يعرف الي حصل لفراس وده كان هيخيلي الكل يشك فيه 


هيثم : مش قولتلك هو 


حمزه : دي حقيقه غبي اوي.. بس انا شوفته قبل كده انا متاكده 


هيثم : حاول تفتكر 


حمزه  هو بياحول يفتكر : ايوا افتكرت ..في فتره روحت انا وفلير عيشنا مع بابا كان بيجي يزور بابا كتير 


هيثم : ايه علاقته بوالدك 


حمزه : الصراحه مش عارف 


هيثم : كده الموضوع كبيير ولازم نفكر كويس 


حمزه : تعالي ننام دلوقتي والصبح نبقي نشوف كل حاجه 


الصبح طلع ونسمه وفلير راحوا على المستشفي علطول  قابلوا الدكتور في وشهم 


فلير بلهفه: ها يا دكتور فاق طمنني 


الدكتور  : للاسف مفقش 


فلير بصدمه : يعني ايه 


الدكتور باسف : يعني للاسف دخل في غيبوبه 


نسمه بخوف : طب مدتها اد ايه  يا دكتور 


الدكتور : ممكن اسبوع ممكن شهر ممكن سنه ممكن سنين دي حاجه في علم الغيب 


نسمه : تمام يا دكتور 

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


بعد مرور ٣ شهور 


البلد كلها عرفت بالي حصل وبقو من فتره لتانيه المل يزوره فلير ونسمه مرجعوش البلد فضلو كل يوم يروحوا يقعدوا جنبوا ويتكلموا معاه بس مكنش في اي تحسن سالم بيدور على ماري الي بقالها ٣ شهور ميعرفش هي فين وكلم مامتها وقالت انها مسافرتش وحمزه انشغل في التدوير عليها ولحد

دلوقتي ملهاش اي اثر 


في يوم  كان هيثم بس الي في المستشفي وفلير ونسمه لسه مجوش 


في واحده جت ناحيه اوضه فراس وكانت داخله بس الممرضه منعتها تدخل 


الست : في ايه انت  ازاي تمنعيني ادخل ؟ 


الممرضه : ممكن اعرف مين حضرتك الاول وانا مش همنعك تدخلي 


الست بعصبيه : ملكيش دعوه وسعي كده 


الممرضه : لا يا افندم اسفه بس مفيش دخول 


الصوت علي هيثم جه على الصوت 


هيثم : في ايه ..ايه الدوشه دي 


الممرضه : حضرتها عايزه تدخل و.. 


قاطعتها الست وهي بتلف لهيثم وتقول : حضرتها عايزه تمنعني ادخل 


هيثم بصدمه : انت ! 


#الفصل_19

#تار_صعيدي 


هيثم بصدمه : انت ! 


الست : اه انا ... خليها توسع و تدخلني 


هيثم بص للممرضه : امشي انت  

الممرضه مشيت وهو مسك الي واقفه قدامه من دراعها جامد وقربها منه 


هيثم بعصبيه وهو بيجز على سنانه : انت ايه الي جايبك وعايزه تدخليله ليه اساسا 


الست ببرود : انت مالك 


هيثم : مرااااام متخلنيش اعمل تصرف وحش معاكي 


مرام : وانت مالك بيا يا اخي انا حره 


هيثم بصوت عالي  : مرااااااام  


مرام بنفس الصوت : هيثاااااااام 


هيثم  بحده : اتلمي ووطي صوتك 


مرام : مهو هتعلي صوتك هعلي صوتي هو انت احسن مني يعني 


هيثم بغيظ : ايه الي جايبك يا مرام 


مرام ببرود : هكون جايه ليه يا هيثم جايه ازور فراس 

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


هيثم  بغيظ : كان من بقيه اهلك هو 


مرام  ببرود : اه عندك مانع 


جه ناحيتهم فلير 


فلير بهدوء : في حاجه يا هيثم 


مرام : الله الله ودي تعرفك منين يا استاذ هيثم ان شاء الله ...مسكت فلير من ايدها وفضلت تلفها كزا مرا ويعدين مسكتها من لياقه بلوزتها ....لا وباين عليها اجنبيه كماان تعرفها منين يا هيثااام انطق 


هيثم وهو بيبعدها عن فلير  وبيفك ايدها :  سيبها يا مجنونه ايه الي بتعمليه ده 


فلير بذهول وهي بتعدل هدومها : ايه الجنان ده ..مين المجنونه دي يا هيثم 


هيثم لسه هيتكلم مرام  زقت هيثم ووقفت قدمها :   لا سيبك من هيثم يا حبيبتي وتعاليلي هنا ... مين دي الي مجنونه يا حبيبتي 


فلير برفعه حاجب : انت طبعا 


مرام  وهي بتشدها من طرحتها: انا بقي هوريكي الجنان على حق 


هيثم لسه هيشلها ويبعدها عنها 

فلير بعصبيه وزعيق بعدتها عنها وفكت ايدها وزقتها  : ابعدي يا مجنونه انت محتاجه تروحي مستشفي المجانين 


هيثم : معلش يا فلير امسحيها فيا اعتبريها عيله وغلطت 


مرام : مين دي الي عيله 


هيثم بزعيق  : اخرصي اخرصي 


مرام بصتله جامد وبرقت وسكت وهو استغرب انها سكتت 


فلير : مين دي 


هيثم لسه  هيتكلم 


مرام  : المفروض انا الي اسأل مين انت مش العكس 


فلير : نعم افندم ! 


هيثم بنفاذ صبر : مرام  اخرصي بقي دي تبقي  فلير تبقي مرات فراس 


مرام بارتياح و تفهم : ااه مرات فراس قول كده من  الا.....ايييييه فراااس اتجوز ومعزمتونيش ليييه  امتي ؟ وازاي ؟ ...هو احنا مفركشين بقالنا اد ايه 


هيثم  وهو بيبص في ساعته: تلات شهور و خمس ايام و ٧ساعات و٥ دقايق و ٦ ثواني .. بقو ٧ ثواني 


مرام  بفخر : حبيبي  الواطي بيفركش معايا ٦ مرات في السنه ويسبني بس بيبقي حاسب المده ماشاء الله عليه 


هيثم بصلها جامد 


فلير : انا مالي بده كله وسعي اما ادخل لجوزي حبيبي 


مرام : خديني معاكي  ونبي متسبنيش معاه هياكلني 


فلير بضحك : تعالي يا مجنونه قبل اما يدخلوا لقو في ممرضه خارجه بتجري من جوا وبتقول : المريض فااق 


فلير بفرحه : بجد وجريت على جوا وهيثم ومرام وراها 


فلير بلهفه : فراس حبيبي انت كويس 


فراس بضحك : حبيبي ! انت سخنه يا فراوله ولا ايه  


فلير باحراج : لا مش سخنه يا رخم 


فراس بضخظ : ده يارتني دخلت الغيبوبه من زمان بقي 


هيثم : حمدلله على سلامتك يا صحبي 


فراس : الله يسلمك يا هيثم 

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


مراام : حمدلله على سلامتك يا ابو الفواارس شوفت وشي حلو عليك ازاي كنت جيت من زمان بقي لا ومكنوش راضيين يدخلوني يا ابو الفوارس شوفت 


فراس : مرام ...ازيك يا مرام ايه الغيبه دي عاش من شافك 


مرام : غيبه ايه يا فراس بقي.... بقي يا راجل تتجوز ومتعزمنيش مكنش العشم والله كنت هاجي احييلك الفرح ع فكره بس يلا ملكش نصيب 


فراس  : ده انا مقولتش لهيثم اصلا يا مرام  ...ومتشكر لخدماتك هو اتحيا لوحده متقلقيش سايبك للتقيل 


مرام : مش هعزمك على فرحي بقي ااه داين تدان والدنيا دواير وزي معزمتنيش مش هعزمك 


فراس : ايه ده انت خلاص هتتجوزي 


مرام : اومال مش انا اتخطبت خلاص 


هيثم لفها ليه : نعم يا روح امك 


مرام ببرود : ايه يا حبيبي 


هيثم : فرح مين ؟ ومين الي اتخطب معلش ! 


مرام : ايه يا حبيبي انا وانت 


هيثم بصلها بغباء  : احنا اتخطبنا امتي 


مرام  بصت في ساعتها : من  ربع ساعه كده 


فلير بهمس لفراس : دي الاكس بتاعته 


فراس وهو بيهز رأسه : ااه ...بيفشكلو في سنه فوق ٦ مرات كده 


فلير : هما بقالهم اد ايه كده 


فراس : سنتين 


فلير : يلاهوي سنتين ولسه متجوزوش 


فراس : انت لو حسبتي المده الي اتكلموا فيها من غير خناق خلال السنتين ميكلموش شهرين 


دخلت نسمه بسرعه وهي بتجري 


نسمه بلهفه : فراس انت كويس 


فراس بابتسامه : كويس 


نسمه : الحمد لله الحمدلله حمدلله على سلامتك يا حبيبي 


فراس بضحك : لا انا لو اعرف اني لما ادخل في غيبوبه هيحصل كنت دخلت من زمان 


فلير : بعد الشر عليك ..وبعيدن بصت لنسمه ...اومال حمزه مجاش معاكي ليه 


نسمه : قال انه رايح يقابل حد في المطار 


فلير هزت رأسها وبعدين بصت لفراس الي كان بيسألها : تحاليلك تحاليلك طلع فيها ايه طمنيني ؟ 

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


فلير : اهدي كده مفيش حاجه هحكيلك 


F.b 


من شهرين فلير كانت زي عادتها بتزور فراس مل يوم في المستشفي  الدكتور نداها 


الدكتور : كنت عايزك في المكتب يا مدام فلير 


فلير بقلق : في حاجه فراس في حاجه 


الدكتور : لا لا فراس كويس انا كنت عايزك في حاجه تخصك انت 


فلير : طب اتفضل يا دكتور 


فلير راحت معاه 


الدكتور : الصراحه يا مدام فلير تحاليل وضحت انك بتعاطي نوع من انواع المهدئات القويه الي بعد فتره من تعاطيها بتسبب ادمان ومش بس كده بتؤدي لتلف في الاعصاب 


فلير بصدمه : ايه بس بس انا مش باخد حاجه 


الدكتور : مانا عارف ..للافس في حد بيحطه ليكي سواء في اكل او في عصير 


فلير  بتوهان : طب اعمل ايه يا دكتور في علاج اخده او اي حاجه 


الدكتور : ايوا طبعا انت لسه في الاول مكملتيش اسبوع او اتنين في علاج هتاخديه بس الاكيد انك متكليش ولا تشربي اي حاجه من اي حد وياريت تعرفي مين الي بيعمل كده 


فلير : اكيد يا دكتور 



فلير : بس كده 


فراس بحده : مين الي عمل كده 


نسمه : سميه وماري 


فراس : حسابهم معايا بس اما افوقلهم علشان هما زودوها اووي 


فلير : للاسف ماري مش لاقينها و جدو هارون قال ان سميه سافرت ومقالتش فين بالاصح هربت بعد اما المل عرف 


فراس : انا هعرف اوصلهم .. بص لهيثم ..هيثم عملت ايه في الي كنت قايلك عليه 

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


هيثم بتوتر : الصراحه يا فراس ده الموضوع الي كنت متصل ساعه الحادثه بيك عشانه 


فراس : ايه ياا هيثم قلقتني 


هيثم : معرفتش اوصل لحاجه و.. 


قطع كلامهه دخول حمزه 


حمزه بصوت عالي : حمدلله على سلامتك يا ابو نسب 


فراس : حبيبي يا حمزه الله يسلمك 


حمزه : محضرلكم مفاجاه 


نسمه بفضول : ايه 


حمزه : فلتتفضل المفاجأه 


دخلت ست في اواخر الاربعين من عمرها بس شكلها اصغر من كده بكتير 


فراس بصدمه : ماما 


ليله عيطت وراحت حضنه : حبيب ماما وحشتني يا حبيبي وحشتني اوي 


فراس حضنها جامد وفضل في حضنها وقت مش ثصغير وبعدين بعد عنها وقال : وحشتني وحشتني ووحشني حضنك اوي ليه سبتينا لييه 


ليله بدموع : غصب عني يابني غصب عني 


حمزه بهزار  : ايه يا جماعه تراني تأثرت من هذه المشاعر المرهفه 


فلير ضربته في كتفه : انت كل حاجه هزار متقدرش تسكت.. اسكت 


حمزه وهو بيمشي ايده على رقبته من الحرج  : انا حبيت اتكلم بدل مانا ساكت كده 


فراس : هو انت لو متكلمتش هيقولوا الي متكلمش اهو ؟ 


حمزه بحرج : خلاص يا ابو نسب 


قربت فلير من خالتها وحضنتها : حمدلله على السلامه يا خالتو مصر نورت 


ليله : الله يسلمك يا روح خالتو ..ليله بصت على الي

قاعده على الكنبه وقربت منها ..نسمه صح ايوا انت نسمه 


نسمه بصتلها ومردتش عليها  وودت وشها الناحيه التانيه 


ليله  مسكت وشها براحه ولفته ناحيتها : نسمه انا ماما يا حبيتي 


نسمه بعدت ايدها وقامت وقفت فجأه :  عند اذنكم يا جماعه انا هروح وخرجت بسرعه من الاوضه 


حمزه وهي بيجري وراها: انا هروح وراها 


فلير قربت من خالتها : لولو معلش الصدمه صعبه عليها اعذريها 


ليله بعياط : وانا ذنبي ايه مش كفايه طول السنين دي محرومه منها ومن اخوهاا حتي الصغيره معرفتش اكون ليها ام ودخلت المصحه 


فلير خدتها في حضنها 


هيثم قرب منها : احم احم ...ازيك يا طنط فكراني ؟ 


ليله بابتسامه من بين دموعها : هيثم صح 


هيثم : ايوا صح 


ليله : كبرت يا هيثم ماشاء الله 


مرام قربت منها : ايوا انا بقي مش هقولك انت مش فكراني لانك متعرفنيش اصلا يبقي ولا انا اعرفك بس ده ميمنعنش اننا نتعرف ..انا مرام 


ليله بضحك : ازيك يا مرام 


مرام : لا قوليلي مرمر علطول 

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


ليله : ماشي يا مرمر 


مرام وهي بتشاور على هيثم  : انا خطيبه الاستاذ ..خطيبته من ..بصت في ساعه ايدها ...من ساعه كده ولا حاجه 


هيثم بقله حيله : لله الامر من قبل ومن بعد اشكو اليك يارب اشكو اليك 


حمزه دخل الاوضه وهو  بيجري 


فراس بخضه : في ايه يا حمزه 


حمزه : نسمه اتخطفت ! 


الفصل العشرون من هنا


روايات كامله وحصريه

روايات كامله وحصريه

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

روايات كامله وحصريه


 لعيونكم روايات كامله من هنا 👇👇👇👇👇👇


رواية ليلي وسجين الماضي كامله


رواية الصقر والنمر كامله


رواية اختبار القدر كامله من هنا


رواية شهد القاسم كامله من هنا


رواية عشق الحور كامله من هنا












رواية بيت العيله كامله


رواية أجبرني على الإنجاب كامله من هنا


رواية صعيدي ولكن عاشق كامله من هنا


رواية زوجتي المصون كامله


رواية تار صعيدي كامله من هنا


رواية اصحاب المزاج من هنا


رواية الرغبه كامله من هنا


رواية وإذا تملكك الهوى


رواية نور عيني كامله


رواية عرف صعيدي كامله


رواية عشقها المستحيل كامله


رواية الصقر الجريح كامله


رواية عذراء علي حافة الهاوية كامله


رواية إعادة حب كامله


نوفيلا نبضي كامله


رواية نجمة القاسي كامله


رواية شهد القاسم كامله


رواية أحببت مصارع الجزء الاول


الجزء الثاني من رواية أحببت مصارع


رواية ضحية زواج كامله


🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
CLOSE ADS
CLOSE ADS
close