رواية نجمة القاسي البارت الاول والتاني والتالت والرابع والخامس والسادس والسابع والثامن بقلم شهد هاني عبد الحافظ
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
رواية نجمة القاسي البارت الاول والتاني والتالت والرابع والخامس والسادس والسابع والثامن بقلم شهد هاني عبد الحاف
![]() |
رواية نجمة القاسي البارت الاول والتاني والتالت والرابع والخامس والسادس والسابع والثامن بقلم شهد هاني عبد الحاف
البارت الاول
قاعد قاسي: في المطعم بكل شموخ وكبرياء هو أصلا الشي'طان ذات نفسه وخبط بعصبيه علي ترابيزة فين الاكل بتاعي.
صاحب المطعم بخوف: اسف ي قاسي بيه هي بنت جديده متعرفش الطلب بتاعك الي حضرتك متعود عليه.
قاسي قام بعصبيه وعيونه اتحولت الي الون الاسود القاتم:حدف الترابيزه وقال مين الي ميعرفش القاسي ولسه هيكلم.
طلعت بينت جميله جدا:انا معرفش مين القاسي والي اعرفته دلوقتي انك شخص قليل الذوق و اتفضل حضرتك لم الي عملته.
صاحب المطعم:كان اول رجله بتخبط في بعض من الخوف والي هيعمله في وفيها.
قاسي بغصب:قرب من نجمه اوي وقال قولتي اي انتي اكيد مش عارفه مين الشيطان.
نجمه بضحك وسخرية:امممم صدقيني انت مش شيطان لان شيطان احسن منك .
قاسي بغضب:ممدوح مين البنت دي.
ممدوح بخوف:اسف ي باشا عيل وغلط وهي مش تعرف حضرتك هي جديده هنا.
نجمه:انا مش عيله حضرتك انا عارفه انا بقول اي ياعني مش يكسر المطعم والازاز وفي الاخر انا الي هلمه عشان مجرد منيو اتاخر.
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
قاسي بغضب:قرب من نجمه وزقها طيرها من فوق التربيزه.
نجمه بصدمه وخوف:وكمان انصدمت من منظر الازاز الي دخل في أيدها ورجلها وقالت بغضب وراه خوف انت انسان مش محترم ومهزق كمان.
قاسي:قعد علي كرسي وحط رجل علي رجل بكل قوه وقال تقومي حالا تجيبي المطعم من اول لي اخره تنضفي.
نجمه بغضب:وانت مين عشان تقول كدا.
قاسي:قام وقف وعينه كلها بطلع غضب بس عجبه تمردها وقف علي مشط ايدها بجزمته وقال أنا الي قولت كدا وبدء يدوس اكتر وقال ممكن اغير طلب بطلب التاني وتجي تقضي معايا الليله بس مش تقلقي كله بفلوس وتمن.
نجمه بوجع:وقالت بتوجعني شيل رجلك من علي ايدك.
قاسي الملقب بي شيطان:بصلها بقوه وقال في اقل من دقيقه تكوني مجهزه ادوات تنظيف وانا بقا هسيب شركاتي وشغلي وقاعد معاكي هنا.
نجمه:قامت بوجع وبصت لي بقر'ف وقالت انت لو راجل بصح وصحيح عمرك م هتعمل في بنت كدا بس نقول اي وانت اوس'خ من شيطان.
قاسي بغضب: وراح عندها بسرعه البرق مسكها من شعرها وقال بتقولي اي سمعني وبدء يشد في شعرها جامد .
نجمه بقوه:تف'ت في وشه وقالت سيب شعري ي حي'وان .
قاسي بغضب:مكنش شايف قدامه وكان ضربها بي القلم ومسك قطعه من الازاز حطها علي رقبتها وداس عليها جامد.
نجمه بصدمه:هي شايفه د'م بينزل من رقبتها وقالت انت اكيد مش معقول.
عند بيت بسيط:يسكنه بنت صغيره عندها 18 سنه بتقول اتاخرتي كدا لي ي نجمه ربنا يسترها فاجأة حست بي دخول حد الشقه وقالت بخوف مين.
شعبان بخبث: انا شعبان ي ملاكي
ملاك بخوف:انت دخلت هنا ازاي عاوز مني اي.
شعبان بخبث:عاوزك انتي وهاخد كل الي عاوزه برضاكي أو من غير رضاكي.
ام عند الشيطان:قاعد علي كرسي بكل غرور وضحكه علي وشه وهو شايفها بتكنس الازاز من تحت رجلي.
نجمه بتعب:قامت وقفت وقالت اسمحلي اروح عشان مش اتاخر علي اختي الصغيره.
الشيطان بضحكه هستريا:هو دخول عريان الاسد زي دخوله لا ي قطه وبدء يقرب من نجمه.
نجمه بي ارتباك:انت بتقرب كدا ليه.
الشيطان بغرور بيقرب اكتر عاوز يلعب بي مشاعرها:بدء يشم شعرها وقال شعرك ريحته تسحر ولسه هيبوسها.
نجمه فتحت عينيها بصدمه:ضربته بالقلم بكل قوتها وطلعت تجري برا المطعم الازاز في جميع جسمها.
قاسي بغضب:مسك فونه وقال وراها هبعت ليكوا صوره تعرفوا عنها كل حاجه خلال 3 ساعات بس وقفل السكه وقال بغموض هنشوف ي نجمتي.
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
البارت التاني:
ابعد عني ولله لو قربت مني همو'تك وهمو'نفسي انت عاوز اي مني ارحمني ي اخي في رايحه في جايه مش بتبطل تديقني اعتبرني زي اختك.
شعبان بضحك وخبث:جري مسكها من وسطها جامد وبدء يقرب منها بيقول انتي جبتي اخرك معايا انتي اللي اختارتي كدا بقالي اكتر من سنه بتقدم ليكي بترفضني انتي والسنيوره نجمه ف انا لازم اكسر غرورك.
ملاك بخوف وعياط:عمال تشيل ايده من علي وسطها فاجأة شافت كوبايه ازاز جمبها علي طربيزها مسكتها بكل قوه ونزلت علي دماغه.
شعبان مسك راسه:الي بتنز*ف وقال ي بنت الكل'ب.
ملاك بخوف: طلعت تجري علي باب الشقه تفتحه بسرعه وفعلاً عرفت فتحته طلعت تجري هي مش شايفه قدامها فاجأة عربيه ظهرت قدامها.
ملاك بصدمه:حطت أيدها علي وشها وقالت اعااااااااااااااااااا.
ليث:نزل من العربيه بغضب ونزل علي رجليه وقال ربنا حدفك عليا منين يارب وشالها وحطها في العربيه.
عند نجمه :طالعه تجري هي مش قادره بسبب الازاز الي في جسمها وقررت تروح القسم تعمل بلاغ فيه بي وقفت قالت أنا مش عارفه اسمه كامل هعمل اي ..
كانت في عيون واقفه تراقبها بيقوله الأخبار لي شيطا*ن.
نجمه:مش قدرت تمشي وقعدت علي رصيف الشارع مسكت رجليها شافت الازاز وغمضت عنيها بوجع بدأت تشيل في الازاز.
كان وصل قاسي: ليه المكان الي قاعده فيه نجمه وراح عندها نزل رفع رجليها بيشيل منها الازاز.
نجمه:هنا خافت فتحت عينيها بتبعد اتصدمت انوا هو وقالت انت جاي تقوم بس كانت هتوقع.
قاسي:مسكها من وسطها وكانت في حضنه ملامحه كلها جمود.
ونجمه:بتترعش تلقائيا حضنته وعيطت بوجع الي في جسمها قالت ابوس ايدك سبني في حالي انا غلبانه بصرف علي اختي بمشي جنب الحيط انت عاوز مني أي ارجوك سبني وحضنته جامد هي خايفه منه في نفس الوقت حست بي احتواء دفء .
قاسي:من حضنه ليها قلبه دق بقوه صعبت عليه ولسه كان بس افتكر القلم الي ضربته ليه أنها الوحيده الي ردت عليه بي الأسلوب دا فاجأة شالها وقال في ودنها اخد منك الي انا عاوزه اسيبك.
نجمه:بضعف هي مش كانت حاسه بحاجه غمضت عيونها استسلمت وقعت من طولها.
قاسي:شالها بجبروت وحطها في العربيه ساقها علي طريق الفلا.
عند ليث:وصل لي الكوخ بتاعه المظلم وشال ملاك حطها علي سرير بي اهمال مش واخد باله من د*م الي بينزل من راسها قاعد علي الكنبه قلع القميص بتاعه وشرب كوبايه من الويسكي ونفخ بديق وراح عند ملاك الي قاعده علي سرير وشاف شعرها الجميل الي علي عنيها بدء يشيل شعرها من عليها اتصدم يتبعععععع
البارت التالت:
قاسي:اليله ليلتك ي عروسه.
نجمه بصدمه:بتصوووووت بتقول انت عملت فيا اي ي حيوا*ن.
قاسي بانتصار:عملت اي ياعني مراتي دا حقي شرعي.
نجمه:انت بتقول اي مراتك اي انا أصلا لسه عرفاك من ساعتين في المطعم لحقتني وقعت من طولي.
قاسي:طلع ورق قال بس بتعرفي تبصمي صح ف انتي نايمه اجوزنا بقا.
نجمه:انهارت لطمت علي وشها بقهر بتقول ليه عملت فيا كدا انا عملت فيك اي انت عاوز مني اي.
قاسي:مسكها من شاعرها جامد وقال اي حد بيتحداني لازم اكسره ذله للأسف انتي من قدرك الاسود وقعتي في ايدي ي نجمتي.
نجمه بحزن:قالت أنا هقولك حاجه واحده بس حسبي الله ونعمه الوكيل فيك ومسحت دموعها وقالت انت اخدت الي انت عاوزه سبني بقا.
قاسي:ضحك وقال تؤتؤ ي جميل هتفضلي عايشه هنا خدام لحايه م انا بقا افرج عليكي.
نجمه:قامت وقفت وضر*بته بي القلم وقالتتتتت موته بي مو*ته ياقاسي بيه.
قاسي بغضب:اتصدم من الي هي عملته لسه كان هيمد ايده عليها سابته دخلت الحمام هو مسك اعصابه مشي وساب الفلا.
اما نجمه دخلت الحمام:قاعدت علي الارض فضلت تصر*خ بي وجع لحايه م فقدت النطق بسبب هستريه انهيار العصبي.
أما ملاك بتفتح عنيها بتعب:بتصدم من الي واقف قدامها عمال يتأمل وشها قامت ملاك بسرعه بخوف وقالت انت مين وبتعمل اي.
ليث:هو ليه نص وشك لون والتاني لون التاني.
ملاك بخوف:انت مين انا بعمل اي هنا.
ليث:حط ايده علي وسهل بي اعجاب بيقول سبحان الله وشك زايد جمال ملاك
ملاك بغضب؛مسكت ايده وقالت ايدك لتوحشك ي برنس.
ليث: بغضب سيبي ايدي ي متخلفه.
ملاك:حبه اعرف انا بعمل اي هنا ي استاذ انت.
ليث:قام وقف وقال أنا ليث 28 سنه شغال مع اكبر عصابه مافيا الحمدلله بكسب كويس انا ماشي انتي زي الهبله كنتي بتجري.
ملاك:واو انت عصابه مافيا كدا الله ممكن تاخدني معاك.
ليث:غمض عيونه فتحها بيقول هو انا بقولك رايح دريم بارك ولا حديقه الحيوان.
ملاك قامت وقفت تعرف نفسي من زمان اتخطف البطل يكون زعيم يعذبني يحبني.
ليث:ضحك وقال بت انتي مجنونه ولا اي.
ملاك:انا جعااااانه مفيش اكل.
ليث:وقف قدامها بيقرب منها وقال أنا الي جعان الصراحه يتبعععععععععع
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
البارت الرابع:
دخلت نجمه الحمام:هي منهارة مش طا*يقه جسمها كل م تفتكر انه لمسها بتكر*ه نفسها هنا نسيت اختها وكل حاجه وراحت عند البانيو فتحت المايا ودموعها نازله بي قهر قعدت فيه غمضت عنيها هي بتع*يط بتقول المو*ت ليا ارحم ولا اعيش مع الشخص دا.
قاسي:قاعد في العربيه يشرب سيجار*ه هو شارد في نجمه وبسس بيقول ليه ظهرتي في طريقي انتي شبه الملاك مش كنت حابب نتقابل بطريقه دي نفخ بديق بس انتي الي وقفتي قدامي وفي طريقي وانا بنسف اي حد يوقف قدامه ونزل من العربيه رمه سيجا*ره وداس عليها قال كلكوا صنف واحد مد*اس علي كرمتكم زي سيجاره بظبط ودخل علي الفيلا وطلع علي الجناح وقال هي لسه مش طلعت من الحمام دور عليها وقف عند الحمام خبط علي الباب وقالت نجمه .
نجمه:مفيش رد.
قاسي:قلق وكس*ر الباب ودخل بصدمه.
عند ملاك:قاعده بتاكل ولا كأنها اكلت من سنين بتقول فينك يابت يانجمه تكلي معايا.
ليث:قاعد عمال يضحك بيقول بت انتي مجنونه كلي براحه الاكل مش يطير ياعني مين نجمه دي كمان.
ملاك: قامت وقفت وقالت بحب ملاك امي واختي الكبيره انا لازم بقا امشي دلوقتي عشان انا اتاخرت عليها هي زمانها قلقانه عليا..
ليث:طب تمام استني هوصلك.
ملاك: لالالالالالالا ياباشا عنك انت كفايه الي عملته معايا بس ياخوفي تكون بتثبتني عشان مش افتن عليك انك ما*فيا.
ليث ضحك:وقالت انتي صدقتي انا ليث حمدي صاحب شركات اليث لي تصدير مهندس الالكترونات.
ملاك:فتحت عنيها بصدمه وقالت طب م تشوف ليا شغلانه انا اوله كليه تجاره.
ليث:بي اعجاب بيها من اول ما شافها وقال هاتي حاجه أتواصل معاكي بيها.
ملاك:طلعت فون بسيط وقالت اكتب 012 الخ بس اوعا ياض مهندس انت ترن عليا تعاكس أو تشير رقمي هنزعل.
ليث:ضرب كف علي كف قال قدامي يابنتي اصل احنا في شقه لي وحدنا الشيطا*ن تالت بتاعنا .
ملاك:خافت وطلعت تجري وجري وراها ليث عشان يوصلها بالعربيه بتاعته.
ملاك:وصلت في شارع وكان وراها ليث فتح العربيه بتاعته قال اتفضلي اركبي.
ملاك:احمم انا هروح مش لازم اتعبك معايا ياعني.
ليث:قدامي يا ملاك عشان مش اتعصب عليكي.
ملاك:كانت ركبت وراه علي طول.
ليث:ركب وقال تعالي قدام ياهانم مش سواق بتاعك انا.
ملاك:بقولك اي مش عشان انت موز شويه شويه معاك عربيه شويه شويه هتزلني.
ليث بغضب:ملاك في ثانيه تكوني جنبي علي كرسي قدام.
ملاك بخوف:عيوني ياباشا هو في حد يطول يقعد جنب القمر باردوا ركبت قدام جنب ليث.
ليث:ضحك وقال مجنونه.
بعد فتره من الوقت ليث وصل ملاك قدام بيتها في الحاره.
ملاك:نزلت وقالت شكرا يسطا.
ليث:خشي طمنيني عليكي من البلكونه انك وصلتي.
ملاك:حاضر ودخلت ملاك الشقه هي عماله تنادي علي نجمه نجمه اختي حببتي انتي فين.
ليث:قاعد في العربيه مستني.
ملاك 'طلعت من البلكونه بتعيط بتقول اختي نجمه فين.
عند قاسي بخوف:كس*ر الباب بقوه دخل الحمام اتصدم شاف نجمه الميا عليه مغمضه عنيها يتبعععععععععع
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
البارت الخامس:
عند قاسي بخوف:كس*ر الباب بقوه دخل الحمام اتصدم شاف نجمه غر*قانه في البانيو الميا مغطيها قال بصوته كله نجمههههههههه راح بسرعه قفل الميا وشالها طلع بيها علي الاوضه حطها علي سرير وجاب الغطاء غطاها حاب الدفايه فتحها علي اعلا حاجه قعد جنبها رفعها فضل يخبط علي ضهرها جامد يقول أنتي عملتي اي يا نجمه ازاي إزاي.
نجمه:هنا كحت رجعت كل الميا الي بلعتها وفضلت ترتعش جامد تقول ابعد عن..ي انا بك...ر..ك وغمضت عنيها.
قاسي:حس بديق من كلمها وحضنها جامد وقال حققك عليا انا اسف.
عند ملاك:نزلت علي سلم هي بتعيط بتسأل جيران وليث معاها بيطمن فيها.
الجيران:ولله يابنتي م شفناها ممكن تكون في شغل.
ملاك:هنا مسحت دموعها وبصت لي ليث قالت معلش ققولك علي اسم المطعم توديني هناك.
ليث: طبعآ تعالي ي ملاك وفتح العربيه وركبت.
ملاك:قالت العنوان هي خايفه علي اختها حاسه بي حاجه عماله تقول يارب خير .
ليث:حط ايده تلقائيا يمسك أيدها بيقول اهدي ياملاك أن شاء الله خير انا معاكي.
ملاك:بصت ليه وقالت يارب ي ليث انا قلبي وجعني ولله.
ليث:مسك أيدها وقال ان شاء الله خير انا معاكي لحد م نلاقيها.
ملاك: ابتسمت وشالت أيدها وقالت يارب.
ليث:ساق العربيه وبعد وقت وصل لي مكان المطعم.
ملاك:مش استنت وفتحت باب العربيه وطلعت تجري علي المطعم .
ليث:طلع يجري وراها وقال استني ي ملاك.
ملاك:طلعت تجري علي صاحب المطعم وقالت نجمه اختي فين نجممههههههه فضلت تنادي عليها.
صاحب المطعم:بغضب اي الي انتي بتعملي دا اختك مشيت من زمان بعد م عملت مشكله مع اكبر زبون لينا ف تفضلي غوري قولي لي اختك مش تجي التاني.
هنا ليث:طلع من ورا ملاك وقف قدام صاحب المطعم وقال انت ازاي ترفع صوتك عليها وفين البنت الي اسمها نجمه.
صاحب المطعم:باشا اسف ياليث باشا هي مشيت بعد م عملت خناقه مع صديق حضرتك قاسي بيه.
ملاك:مين دا اختي اتخنقت معاه ليه.
هنا ليث:اتصدم مسك ايد ملاك وقال تعالي معايا بسرعه انا عارف اختك فين .
عند قاسي: قاعد جنب نجمه الي واخدها في حضنه بيفتكر الي حصل ليه من عشر سنين
فلاش باك
قاسي:مروه انا بحبك مستعد اعمل كل حاجه ليكي ممكن اتقدم لي ولدك عادي .
مروه؛مش حكايه كدا ياقاسي حكايه انك لسه الحاله الماديه بتاعتك وحشه وانا الصراحه عاوزه اعيش في مستوي ارق واحسن منك.
قاسي: ياحببتي مدام بنحب بعض كل حاجه تتحل.
مروه:لسه هتكلم فونها رن وكان جنب فون قاسي.
قاسي:فضول مسكه بص علي الفون شاب دوله حبيبي مسك الفون وقال مين دا.
مروه ارتبكت:وقالت دا عادل ابن خالتي.
قاسي:فتح غصب عنه.
عادل:انتي فين ياروح قلبي الي اسمه قاسي دا مشي ولا لسه عشان اجي.
مروه بخوف:مش عرفت تكلم غير علي ضر*به قلم من قاسي علي وشها ومع المرور عرف انوا عادل دا ضحك عليها وكانت عاوزه تلفقها لي قاسي.
باك.
اتنهد قاسي بوجع:بص لي نجمه وقال انتي شكلك مش زيها بس اعمل اي من ساعه الي حصل انا قلبي بقا صخر وسمع صوت ليث.
ليث:قاسي انزل قاسي انت فين.
قاسي؛ساب نجمه ونزل علي سلم وقال ليث حصل اي في أي.
ردت ملاك:بعياط فين اختي نجمه.
قاسي:اهااا قصدك مراتي نجمه يتبععععع
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
البارت السادس:
ردت ملاك:بعياط فين اختي نجمه.
قاسي:اهااا قصدك مراتي نجمه.
ليث:راح عند قاسي قال بغضب فين نجمه يا قاسي.
قاسي: ليث انت تعرف نجمه واختها منين.
ليث:مش موضوعنا فين نجمه يا قاسي.
ملاك بعياط:فين اختي انت عملت فيها اي.
طلعت نجمه:هي مش قادره تقف علي رجليها ماسكه سور السلم بتقول ملاك الحقني انا مش اعرفه هو خطفني أجبرني علي كل حاجه.
ملاك:بخوف علي اختها طلعت تجري عليها.
كانت نجمه:فقدت التوازن بتاعها لسه هتقع من علي سلم..
كانت ايد قاسي سابقه مسكها بسرعه وقعت نجمه في حضنه غي فاقده الوعي.
قاسي:شال نجمه وقال اتفضلوا هطلع مراتي انزل ليكوا.
ملاك بعصبيه؛طلعت تجري وراه تقول انت مين انت عشان تتحكم في اختي كدا انت ازاي عامل معاها كدا.
ليث:طلع يجري وراه ملاك مسكها من أيدها وقال اهدي ي ملاك نطمن عليها بس نفهم كل حاجه.
ملاك بعصبيه:نفهم اي هو متحكم في اختي واختي حالها شبه الاموا*ت هي بتقولي الحقيني وعيطت ملاك جامد.
ليث؛صعبت عليه وراح عندها خدها في حضنه وقال بس ي ملاكي اهدي أن شاء الله خير دا صاحبي وانا عارفه.
ملاك:حست بالطمأنينة وقالت خليك جنبي انا عاوزه اختي.
ليث:حاضر تعالي نقعد هنا.
طلع فوق قاسي:هو شايل نجمه حطها علي سرير بهدوء كلم الدكتوره جارتهم انها تيجي.
دكتوره:جت كشفت عليها وقالت سخونيه مرتفعه عليها جامد وخدت دور برد شديد اوي ي استاذ قاسي.
قاسي بخوف:طب ممكن تكتبي ليها حاجه تريحها بسرعه
دكتوره:طبعا دا وجبي العلاج الي كتبته تنتظم عليه هتبقى أحسن.
قاسي:تمام اتفضلي.
دكتوره:خرجت برا.
جريت عليها ملاك وقالت اختي مالها طمنيني عليها ي دكتوره.
دكتور:كويسه الحمد لله تنتظم علي دواء هتبقى أحسن.
ليث: بإذن الله.
أما قاسي:قاعد جنب نجمه وبص لي ملامحها الهادئة.
نجمه:نايمه عماله تترعش تقول سبني كر*هتك ك*رهت نفسي ليه لمستني ابعد عني ابعدوا عني ملاككككككككك.
قاسي بخوف:عليها مسك أيدها وقال انا مش لميتبعععع
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
البارت السابع:
قاسي مسك أيدها: قربها لي صدره وقال انتي بنت ولسه عذ*راء ي نجمه مقدرتش ققرب منك غصب عنك عشان حبيتك من اول م دخلتي المطعم وشُفتك بس انا مريت بظروف خلتني قاسي سبها وقام هي عماله تكلم من أثر دواء السخونيه.
قاسي: للأسف انتي وقعتي في طريقي وانا حبيتك بس مش هقدر اعترف بحبه دا ليكي عشان انتوا كلكوا صنف واحد وخد بعضه ونزل.
ملاك: جريت علي قاسي وقالت اختي فين.
قاسي:فوق اطلعي ليها لو عاوزه وبص ليث تعالي معايا نجيب دواء دا.
ليث بغضب:من صديقه بس هيفضل صديقه وقال تمام بص لي ملاك وقال خلي بالك من نفسك.
ملاك:بصت ليه هزت راسها وطلعت تجري علي سلم.
ليث:خد قاسي طلعه برا الفلا.
ليث:بغضب انت بتعمل اي فهمني ي قاسي انت عاوز اي من البنت دي باين عليهم غلابه حرام عليك.
قاسي:ولا كأنه سامع قال في صيدليه هنا تعالي عشان نجيب الدوا.
ليث:مسكه من ايده بغضب انا بكلمك رد عليا ي قاسي.
قاسي:هو كدا عجبتني جوزتها يومين أطلقها وانت مالك بقا يرميو محموق ليه ولا تكون اختها عجبتك.
ليث بغضب:نزل بي ايده علي وش قاسي بغضب وقال انت شكلك اتجنتت مش فايق لي الي بتعمله .
قاسي بغضب:ض*رب ليث بي البوكس في وشه وقال انت اتجنتت بتضر*بني انا.
ليث :مسك غضبه قال اه ممكن اقرر لو مقرر تعمل الغلط يا قاسي خد من ايده روشته ولف ليه وقال بكرا افكرك هتندم اوي لو عملت فيها حاجه عشان هي مش زي اي حد وخد روشته راح هو يجيب دوا.
قاسي:وقف يفكر في كلام ليث بس عناده انتصر.
ملاك:جريت فضلت تخش اوضه لي اوضه لحايه م شافت اختها في اوضه جريت ملاك عليها.
نجمه:نامت بتعب مش حسه بي دنيا.
ملاك:بصت لي اختها بحزن جريت حضنتها وقالت حصل ليكي اي ي حببتي حقك عليا انا آسفه اني معرفتش اوصل ليكي بس لازم اخدك ونهر*ب قبل م يجي.
نجمه: فتحت عنيها بتعب وقالت ملاك حببتي ابعدي انتي علي الموضوع دا دا و*حش دا قا*سي اوي.
ملاك:عيطت وبصت لي اختها الي باين عليها الارهاق وتعب وقالت وصل ليكي ازاي حصل اي.
نجمه:كحت وقالت مش قادره اكلم ي ملاك المهم امشي انتي دلوقتي.
ملاك:ولله ابدا لو همشي ف انتي هتمشي معايا .
نجمه:مش قادره ي ملاك.
ملاك:قامت وشالت الغطاء من علي اختها وقالت يلا قومي معايا نجمه بسرعه قبل م يجي.
نجمه:مسكت ايد ملاك.
ملاك:حاولت تساندها وتمشي معاها بتفتح الباب.
قاسي بغضب:واخدها ورايحه فين يتبعععععععععع
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
البارت التامن:
قاسي:واخدها ورايحه فين يا انسه.
ملاك:خافت بس قاومت وقالت هاخد اختي ونمشي انت ابعد عننا لو سمحت.
نجمه:بتعب مش قادر تكلم غير مشيني با ملاك بعيد عن البني ادم دا.
قاسي بغضب:شال نجمه وقال مش هتروح في حته نجمه انتي فاهمه هي مراتي ف الي هيمشي انتي.
نجمه بغضب:ضر*بته علي صدره وقالت ابعد عني سبني لي مجرد م شوفتك يوم دمر*تني فيه .
ملاك:عيطت وقالت سبب اختي حرام عليك انت بتستقوي عليا عشان احنا غلابه بس في ربنا فوق هو الي هيجيب حقنا.
قاسي:حس بتانيب ضمير بس عاند قال عاوزه تقعدي معاها ماشي مش عندي مشكله أما نجمه تطلع من هنا لا مش هسمح.
نجمه:بقهر خليكي معايا يا ملاك عشان خاطري.
ملاك بحب:حاضر.
قاسي:رجع نجمه علي سرير وقعد جنبها وطلع دوا بيديه ليها.
نجمه؛قفله بوقها مش عاوزه تشرب.
قاسي:افتحي بوقك يا نجمه.
نجمه؛هزت راسها برفض ياعني لا.
قاسي:بغضب نجمه افتحي بوقك الا هعمل معاكي تصرف مش هيعجبك.
نجمه:فتحت بوقها دموعها نازله واستسلمت وخدت دوا ومش اكلمت.
قاسي:حلب منديل بيمسح بوقها عيونه تلاقت مع عيون نجمه.
نجمه:بصت ليه شافت حنيه في عنيه وقالت ازاي قاسي كدا بنها بين نفسها.
قاسي:غصب عني بتوه في عيونك الي عمله زي البحر مدوخاني.
ملاك:قطعت سرحان وقالت قاسي بيه فين المطبخ عشان اعمل حاجه تاكلها نجمه.
قاسي:بعد عن نجمه وقال لا قعدي ترتاحي جنبها وانا هنزل اخلي الداده تجهز اكل ليكوا.
ملاك:تمام وجريت قعدت جنب اختها نجمه.
نجمه:دخلت في حضن اختها وغمضت عنيها بتحاول تنسا.
ملاك:بحنيه مسحت علي شعر نجمه بتقول يا ترا فيكي اي ي نجمه بت حببتي.
ليث:,قاعد تحت مايك الفون مسستني ملاك تعمل اي.
نزل قاسي :من علي سلم وقال روح انت هي قاعده مع اختها.
ليث:قام وقف قال انت عاوز اي من البنت يا قاسي.
قاسي:هكون عاوز اي من مراتي مثلا مش فاهم.
ليث:انت فاهم قصدي انت عاوز اي.
قاسي:مش عاوز حاجه ي ليث الي عندي قولته ليك وسابه ودخل المطبخ.
ليث:بص علي سلم واتنهد وخد المفاتيح بتاعته ومشي.
قاسي:دخل المطبخ وقال داده اعملي شوربه خضار وحضري جنبها العشا.
داده:حاضر.
طلع قاسي:علي اوضه الجيم الخاصه بي قلع تشيرت بتاعه وقعد يضرب ملاكمه وهو مدايق من كره نجمه ليه.
لحايه م سمع صوت نجمه:هي بتصر*خخخخخخ
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️