وقعت_في_عشق_صبي
بقلمي_بدور_عاطف
الفصل الثالث والرابع والخامس
دخلت بدر و جلست و جاء بجوارها صلاح
صلاح،،صبح يا جميل ياتي بطه
بدر،،اي يا جدع انت مالك ما تنظبط
سعد،،و الله وطلعلك صوت دا انا قلت انك اخرس
حازم،،بطلوا بقا اقعد يا بدر انت اكيد جعان اجبلك تاكل
محمد،،يا حونين انت ما تحميه بالمره و تغنيله لحد ما ينام
مراد،،هههه ياكل اي دا ضاربله 6 كبده و شويه مخلل انما اي عنب هههه
صلاح،،اي دا انت طلعت منهم مع انك مايبنش عليك
بدر،،الله الله جري اي انت و هو انتوا واخدني تريقه من الصبح لي طب انا ماشي و الله الغني علي دي شغلانه
سعد،،انتي زعلتي يا بيضه طب تعالي اقعد اقعد يا جدع بنهزر معاك الله
بدر،،مبحبش الهزار دا و اوعي كدا انت لازق فيا كدا لي
سعد،،و هلزق فيك لي اهو بعت
صلاح،،و انت منين بقا يا بدر باشا
محمد،،شكلك ابن ناس
بقلمي/ بدور عاطف
بدر،،مالكش دعوه انت و هو و خليكوا في حالكوا
مراد،،خلاص بقا و يلا كل واحد يتكل علي الله و ينام عشان الشغل بكره
سعد،،لا انا عندي كبينه لحد واحده
صلاح،،و انا لحد ما الرصيد يخلص
محمد،،لا انا نصاي و هنام
مراد،،براحتكوا بس الي هتأخر الصبح انتوا عارفين هيجراله اي
بدر،،كبينه اي مش فاهم
مراد،،الي خاطب و الي بيحب
بدر،،اه و انت
حازم،،انا لا انا متجوز بعيد عنك
مراد،،هههه دا البأس الي فينا
حازم،،و لا بأس و لا حاجه و بعدين شوف نفسك يا سنجول انت
مراد،،انا سنجول بكرامتي
حازم،،و انت يا بدر مافيش حاجه كدا و لا كدا
بدر،،مين انا حاجه اي انا ماليش في الجو دا
سعد من خلفه هجم عليه و قال،،دا انت المز الي فينا يا جدع يخربيت طعامط امك
بدر،،اااه اوعي يا جدع انت ابعد
سعد،،ابعد اي دا انت هتنام في حضني النهارده
بدر،،ايه لا لا طبعا
حازم،،امشي يا سعد و اتمسي و انت يا بدر تعالي نام معايا انا و مراد بس اوعي تكون بتشخر شكل الوحوش دول
بدر،،اشخر لا مش بشخر بس انا مش عاوز اضايق حد انا هنام هما في الصاله
حازم،، لا جوه السرير واسع هتنام جنبي يا اما جنب مراد لو تحب
مراد،،نام علي سريري انا هسهر اشتغل شويا
جلس مراد و وضع ادواته و دخلت بدر مع حازم
خلع حازم التيشرت
بقلمي/ بدور عاطف
بدر،،اي دا يا جدع انت ما تلبس حاجه
حازم،،البس حاجه هو انت بتتكسف و لا اي و بعدين دا الجو حر اقلع اقلع
بدر و هي ممسكه بملابسها،،اقلع اي لا طبعا
حازم،،انت حر تصبح علي خير
تسطح حازم و نام و جلست بدر علي السرير المقابل و تسطحت
بدر في نفسها،،و بعدين في الوقعه السوده دي يا رب استرها معايا يا رب ثم غفت فكانت متعبه جدا
بعد اكثر من ساعه انتهي مراد و قام متجها الي الغرفه و خلع ملابسه فهو معتاد علي النوم ببرموده صغيره و تسطح بجوار بدر فنظر لها فقد غفت دون ان تخلع النظاره فخلعها لها و وضعها علي الكمودينوا و نظر لها مره اخري ثم نام
في صباح يوم جديد استيقظت بدر و فتحت عينها و نظرت بجوارها فوجدت من يضع قدمه و يده و رأسه عليها و رأسه عند عنقها و عاري الصدر
بدر،،عااااااااااااااا
رأيكوا يا حلوين 😊😂
#وقعت_في_عشق_صبي.
#بقلمي_بدور_عاطف
الفصل الرابع
بدر،،عااااااا
فاق كلا من مراد و حازم مخضوضين بسبب الصوت
مراد،،الله يحرقك خرمتلي ودني في اي
حازم،،استغفر الله العظيم اي يابني انت في اي
دخل صلاح،،مين الي مات في اي
بدر و هي تعدل ملابسها،،انا انا اسف و الله دا دا كان كابوس اه كان كابوس
صلاح،،كابوس و ترقع بالصوت كدا امال لو كان حقيقه كنت هتعمل اي
مراد،،خلاص يا صلاح و انت يلا قوم
بدر،،اقوم اروح فين
صلاح،،ع الشغل يا فرافيروا
بدر،،شغل طيب ثم وقفت و لكنها فقدت توازنها فوقعت علي مراد
مراد،،اي يلا انت ماتنظبط يخرب...ثم قطع حديثه فجأه ثم قال،،قوم و انظبط كدا يلا
حازم،،براحه عليه يا جماعه دا عيل صغير
بدر،،لا انا مش عيل و راجل راجل
حازم،،طب براحه ماتزقش الله
خرج كلا من حازم و بدر ام مراد فجلس علي الفراش و قال،،الولاه دا طري اوي و غريب كدا ياترا حكايته اي
في الخارج سعد،،يا صباح الي بتغني
بقلمي/ بدور عاطف
بدر،،صباح النور
سعد،،ماتفك ياض انت مالك خانق نفسك كدا لي
بدر،،انا بحب كدا خليك في حالك
سعد،،ماشي يا عم الخنيق
خرج محمد و هو يلف المنشفه حول وسطه و يقول ،،الحمام فاضي للي عاوز يدخل
صلاح و هو يخلع التيشرت،،انا هدخل اهه
سعد و هو يخلع التيشرت،،لا و النبي ما هي حصله انا الاول
كان حازم عاري الصدر هو الاخر ام مراد فخرج و كان يرتدي فقط برموده قصيره،،انا الي هدخل و مش عاوز نفس
سعد لصلاح،،عجبك كدا
صلاح،،هدخل بعده
بدر في نفسها،،يا وقعة سوده علي دماغك يا بدر كل دي عضلات و انا في وسطهم دول لو عرفوا اني بت هيكلوني اااه والي اسمه مراد دا كمان طول الليل نايمه في حضنه و مش حسه بس يخربيته قمر و عليه عضلات تهبل اخراشي يا ولاد
سعد،،بدررررررر
بدر،،اي في اي
سعد،،الفطار يا عم انت مالك لسه نايم و لا اي
محمد،،الحق كلك لقمه لان هنا في غيلان و انت حر بقا
صلاح،،قصدك اي يا محمد ما انت واحد مننا
سعد و هو يأكل،،اه انتوا الاتنين ماتتوصوش في الاكل
حازم،،اسم الله عليك دا انت خلصت طبق البيض
سعد،،دا انا حته هفتان اليومين دول
محمد،،لا ما هو واضح
بقلمي/ بدور عاطف
خرج مراد و قال ،،عشر دقائق و تكونوا جاهزين مش عاوزين نتأخر
محمد،،انا هدخل البس
صلاح و سعد،،و انا هاخد دش
سعد،،لا و الله ما تحصل
صلاح،،طلاق تلاته من حريم المستقبل ما هي حصله
حازم،،بدر بدر دول مش هيخلصوا ادخل انت
بدر،،حاضر
دخلت بدر مسرعه و اغلقت الباب خلفها
بدر،،انا اي الي وقعني في المصيبه دي بس
صلاح،،عجبك كدا اهو دخل
سعد،،يا بن الي ايه و الله ما انا سايبه ثم ذهب مسرعا و اخذ يدق علي الباب
حازم،،ما تسيبه بقا شويا و طالع
صلاح،،اضرب يا اخ سعد اضرب بيدا من حديد
سعد ،،انهم يدعون لنظام جديد يا اخ صلاح ماذا نحن بفاعلين
صلاح،،فالنضرب علي الباب سويا
سعد،،اذا فالنضرب
سعد و صلاح،،افتح يا بيبو افتح يا بيبو
سعد،،بدر اطلع م الحمام لسه الدور عليا كمان
صلاح،،لا انا هكسر الباب بقا
سعد،،يلا
واحد اتنين تلاته
فتح الباب فتفجأوا مما رأوه و كان...
يتبع.
رأيكوا يا حلوين 😊
تفتكروا شافوا اي 😂😂
يا واجعه مرابربه يا بدر 😱
تفاااااعلللللل 😂😂
#وقعت_في_عشق_صبي
#بقلمي_بدور_عاطف
الفصل الخامس
انفتح الباب فتفاجأ ببدر يحلق ذقنه
بدر،،اي يا رجاله في اي
سعد،،يا رايق يا اخويا
صلاح،،اعم وسع انت لسه هترغي و انت كمان اطلع بره
بدر،،ااه طب براحه طيب
سعد،،عجبك كدا اهو دخل
حازم،،نعيما
بدر،،شكرا
مراد ،،ها جاهزين
حازم،،لسه كالعاده قال ذالك و هو يشير الي سعد الواقف امام الباب
مراد،،لا مع نفسك يلا يا بدر
محمد،،هو هيكون مع المعلم حامد
مراد،،اكيد
محمد،،و هو يضع يده ع بدر،،الله يكون في عونك يا بني
بدر،،لي هو ماله
صلاح من بعيد،،ماتسألش لانك هتشوف بعينك
مراد،،يلا بينا
في الموقع....حامد،،اشتغل انت و هو انا مش هدفع فلوس ع الفاضي
شخص،،ابو شكلك اجدع مابترحمش
شخص،،دا كلب فلوس و بخيل دا بيدينا المهيه و هيعيط ع القرش
شخص،،ربنا ع المفتري
ات مراد و حازم و محمد و معهم بدر
حامد من بعيد،،يا مرحب بالباش مهندسين
محمد،،بدأنا بقا انا رايح الموقع سلام
حامد،،يا مرحب بالبهوات
مراد،،الشغل اخباره اي
حامد،،كله تمام يا باشا
مراد،،تمام اوي دا بدر هتشغله معاك
حامد،،و دا هستحمل قصعه واحده و لا شكاره اسمنت
بدر،،مايغركش الشكل امعلم جربني بس
حازم هامسا لبدر،،ماتتنفخش اوي دا مابيرحمش
بدر،،احلف
حازم،،شوف بنفسك
بدر،،دا هيبقا سواد مغلي يا ابا رشدي
حازم،،ههه يخرب عقلك
ذهب بدر مع المعلم حامد...حازم،،دا هتنفخ
مراد،،مش عمال يقول انا راجل انا راجل يشرب بقا
ذهبت بدر مع حامد و نظرت حولها و قالت في نفسها،،طول عمري بحلم اقف وسط العمال بس كمهندسه مش عامل زيهم بقا يا رب احلامي بتتحقق بالمشقلب ع طول
حامد،،واقف عندك لي طلع الاسمنت دا و لو وقعته هتتحاسب عليه فاهم
بدأت بدر في العمل و بعد فتره،،لا خلاص مش قادره ياضهري ياني
شخص،،الله يخربيتك قوم دا لو شافك هيخصملك المهيه
بدر،،اعم بقا
شخص،،براحتك انت حر
وقفت بدر و امسكت برقبتها
مراد،،واقف كدا لي
بدر،،ها لا انا هشتغل اهه ثم التفتت سريعا و لكنها رأت فأر فالتفتت و كادت تقع فأمسكها مراد فتمسكت به بشده و كانت مغمضه العينين
مراد،،انت مكلبش فيا كدا لي سبني
بدر،،هو هو لسه موجود
مراد،،هو مين
بدر،،الفار
ابتسم مراد و قال دا وراك بالظبط
تمسكت فيه بشده،،لا و النبي خليه يمشي
مراد،،دا بيقرب دا هينط يانها..
قطع كلامه بدر التي تمسكت برقبته و رفعت نفسها عليه فحملها،،عااا عااا
مراد،،بس بس الله يخربيتك و عمال تقول انا راجل انا راجل و انت خايف من فار انزل يالاه
بدر،،لا و النبي دا لسه واقف
مراد،،مشي يا اخويا من بدري هو هيقفلك
بدر،،احلف
مراديا عم اوعي كدا ثم القاها علي الرمل
بدر،،اااه يا ضهري بقا كدا طيب ثم امسكت الحبل و رفعته فتعرقل به مراد و وقع و يا ويلتاه من تلك الوقعه
😂😂😂
يتبع
تعليقات
إرسال تعليق