رواية غرام العيسي البارت part24 بقلم الكاتبه أسماء السيد حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات
صوت من وراه مسعود
مسعود اتوتر ولف:انا اسف ياست الناس بس البت عيونها حلوين اوي هيكون جسمها ووشها ازاي بقا
السيده والي كانت في سن الخمسين واسمها رابحه
رابحه بشر:تب كويس انك. جبتلنا واحده جديده اصل الي موجودين قدمو هههه
غرام برعب:ارجوكي.سيبيني امشي ووالله ماهتشوفي وشي تاني ابدا
رابحه:تؤتؤ متقوليش اكده ياحلوه احنا هنبسطوكي قوي يلا يا واد. هاتها علي فوق
غرام بدموع وصراخ:لاء لاء ارجوكي سبيني الحقونيي
قرب مسعود وشدها جامد وهيا بتصرخ
طلعها فوق بالعافيه وغرام اتصدمت. من الي. شافته
![]() |
لقت. بنات كتير ولابسه لبس خليع ورجال لابسين بدل وشباب وبيشربو الخمر وبيدخنو المخدر"ات
احد الرجال بشهوه:يا ابوي دي عيونها حلويين قوي انا عاوزها
رجل آخر:لاء انا الي هاخدها
رابحه:مايهمش يابهوات كل واحد ياخدها شويه والي يدفع اكتر
غرام بدموع:ارجوكي سيبيني امشي ونبي انتي متعرفيش انا مرات ميين
رابحه بعصبيه:لاء ويلا عشان تتدخلي جوا يلا يابنات
غرام بقوه ودموع:انا ابقا مرات عيسي الهواري
الرجال الي لابسين بدل اترعبو وحطو وشهم في الارض
رابحه بعصبيه:يلا.يابت بلا جوزك بلا بتاع خدوها جهزوها يلا
قربت بنتين واخدوها معاهم بلقوه وغرام بتصرخ
رابحه بستغراب:وانتو كمان اتخرستو كدا ليه
أحد الرجال برعب:انتي لازم تسبيها
رابحه:ودا ليه ان شاء الله
رجل اخر:انتي متعرفيش عيسي الهواري
رابحه بعصبيه:لاء ومش عاوزه اعرف
وقامت دخلت غرفتها تجيب حاجه
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
عند عيسي
كان بيلف في الشوارع زي المجنون مش عارف يروح فيين وقف العربيه فجأه ورجع راسه لورا
عيسي بغضب وجنون:هتكون راحت فيين لامعاها فلوس ولا معاها تليفون هتكون راحت فين لييه ياغرام لييه انا مصدقت صحيتي تقومي تمشي انا عارف انك خايفه مني بس ليه تهربي لييه
قاطع تفكيره وكلامه رنه موبايله وكان مجهول مردش وفضل الرقم يرن كتير لحد مازهق ورد
عيسي بحده:الوووو
مجهول بتوتر:.........
عيسي بستغراب:اه اشمعنا
مجهول برعب:...................
عيسي بجنون:ايييه..... وقفل بسرعه ورن علي دياب
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
عند غرام
كانت خايفه في الاوضه والبنات بيحاولو يشيلو النقاب من عليها وهيا رافضه
احد البنات:مايلا يابت انتي هتعملي فيها شريفه
البنت التانيه ضحكت ضحكه خليعه :كلنا كدا ياحبيبتي
غرام بدموع:ارجوكو سيبوني امشي بقا واطلعو برا حرام الي انتو بتعملوه دا
البنت:بقولك ايه ياروح امك هتعمليلنا فيها شريفه وست الشيخة
غرام بقوه:لاء انا مش شيخه انا بوعيكم الي انتو بتعملوه دا اسمه ز*ناا وحرام اتقو الله وارجعو لربنا
البنت التانيه:تب خلصتي يلا اقلعي والبسي دا بذوق بدل مانلبسهولك احنا...... ورمتلها قميص نو*م يشبه الي هما لابسينه وطلعو برا الغرفه
وغرام انهارت وقعدت في الزاويه وبقت تترعش
غرام بدموع:يارب اقف معايا يارب انا مليش غيرك انا خايفه يارب ياعيسي انا خايفه ياعيسي تعالا وقعدت تبكي بحرقه
......... في الخارج
خرج البنتين وقعدو جمب الرجاله
رابحه ببجاحه:ها لبست ولا لسه
البنت:لاء دي محترمه وهتقرفنا بس علي ميين
رابحه:يعني خلصت الزبون مستعجل
البنت:عيب عليكي يامعلمه هيهيهي
...عند غرام كانت قاعده بتعيط بس فجأه دخل راجل
الراجل:الله انتي بتعيطي ليه
غرام اترعبت اكتر وعيطت
الراجل:متقلقيش دانا هبسطك وهكون حنين معاكي
غرام برعب:سيبوني امشي ونبي
الراجل بعصبيه:يلا يابت بقا انا مش فاضي لشغل العيال دا
غرام بقرف وخوف:وانت عاوز مني ايه ابعد عني واطلع برا ماهما كتير برا
الراجل بشهوه:تؤتؤ اصلك عجبتيني وانا الي بيعجبني باخده وانا مبحبش جوزك وعاوز انتقم منه فيكي
غرام برعب:عيسي لو عرف هيقتل"ك
الراجل بسخرية:هه مش لما يلاقيكي يا حلوه وبصراحه انتي بطل و عجبتيني يلا متطيريش النفسين
وبدأ يقرب لعندها وغرام وقفت وبقت تبعد
الراجل بعصبيه:احنا هنلعب ما يلا بقا انتي كمان
غرام جريت بعيد بخوف ولمحت سكي.نه علي طبق فاكهه
مسكتها بسرعه ورفعتها عليه وهوا اتوتر
غرام برعب وجع لان الجرح بدأ يوجعها:لو قربتلي هقتل.قك
الراجل بتوتر:تب نزليها ونتكلم
غرام بصراخ:مافيش كلام اطلع براا يلا ياعيسي
الراجل بسخريه:عيسي ههه هيجيلك فين عيسي انتي في اخر البلد هه
غرام بثقه:انا واثقه ان عيسي مش هيسبني ابدا وهيجي ياخدني من هنا
الراجل ببروود:دا في احلامك يا مرات عيسي الهواري .... واخد منها السك.ينه وغرام رجعت لورا بخوف وغمضت عيونها بخوف والراجل ابتسم بخبث علي منظرها
غرام برعب وصراخ:ياعيسي انا خايفه ياعيسي ارجوك تعالا ياعيسيييي
الراجل بسخريه:انسي يا حلوه
غرام بوجع وصراخ:ياعيسي .. ياعيسسسيييي
عيسي من وارها:قلب وروح عيسي
غرام فتحت عيونها والراجل اترعب وبدأ يترعش وغرام جريت عليه وحضنته وعيطت بحرقه
عيسي بيمسح علي ضهرها وبيهديها :انتي كويسه حد عملك حاجه
غرام عيطت اكتر وحضنته اقوي وهوا شدد من حضنها
عيسي بص للراجل بنظره قتلته وبدأ يترعش وبعد عن غرام وقرب منه
عيسي بغضب:بقا عاوز تعتدي علي مراتي ياكلب
الراجل رفع السكينه وهوا بيترعش بس عيسي ضربها برجلها وقرب منه ونزل فيه ضرب
غرام بدموع:كفايه ياعيسي انا خايفه
عيسي وقف تلقائي وقرب منها وشالها وهيا دفنت وشها في صدره ونامت علي قلبه بظبط وهوا كان غضبان
وكانت الشرطه موجوده ورجاله عيسي ودياب
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في القصر
كان حسن رايح جاي بقلق
كامل:تب متعرفش عيسي راح فيين
يوسف:لاء هوا مكنش مهتم اصلا وقال هيدور عليها عشان
حسن:عشان ايه
يوسف بتوتر:عشان عشان
مصطفى:ماتنطق قلقتنا
يوسف:عشان يطلقها ؟!
العيله كلها اتصدمت وبسمه وساره بصو لبعض بفرحه
حسن بغضب:هوا عيسي فاكر نفسه ايه عشان يطلقها براحته ويتجوزها براحته لما يلقيها بس
عامر:اهدا ياحسن اهدا
حسن بعصبيه:لاء مش ههدي انا بنتي مش لعبه وانا الغلطان اني وافقت من الاول علي الجوازه دي
كامل بضيق:ماتهدي ياحسن كدا مش لما نعرف راحت فين
رحمه:مريم اتصلي علي جوزك. كدا لما نعرف لاقوها ولا لاء
مريم:ماانا بتصل ومش بيرد
فجأه دخل عيسي وهوا شايل غرام الي دافنه وشها في صدره ودياب وراهم وساره اتغاظت
حسن وهوا بيجري عليه :غرام حبيبتي انتي كويسه
عيسي :هيا كويسه
حسن بضيق:تب نزلها اطمن عليها
عيسي كان هينزلها بس هيا مسكت فيه اكتر فسابها
عيسي بحده:لاء هيا عاوزه ترتاح..... واتجه لفوق وحسن اتعصب
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
عند ميرنا
كانت قاعده هيا وابوها وامها واختها الصغيره قدام التلفزيون وبياكلو فشار
ام ميرنا:انا مش مصدقه ان فرحك كمان اسبوع
ميرنا بخجل:متزعليش هبقا اجيلكم كل يوم
ام ميرنا بضحك:لاء ماشوفش وشك هنا انا ماهصدق اخلص منك
ميرنا بغيظ:عجبك كدا يابابا
ابوها بضحك:ما فعلا انتي قاعده في وشنا بقالك 20سنه اهو كفاييه
ميرنا بغيظ اكبر:كدا تب انا معتش جايه عندكم تاني
ريتاج اختها:ياختي خفينا وامشي عشان اخد اوضتك
ميرنا بذهول:يااه انتو وعاوزين تخلصو مني بسرعه دي
فجأه الباب خبط جريت ريتاج وفتحت الباب وميرنا جريت جوا
ريتاج:دا مالك
مالك بإبتسامه:عامله ايه ياقطه
ريتاج:كويسه تعالا
ابو ميرنا:اهلا يا مالك ياابني تعالا اتفضل
دخل مالك وسلم عليهم وقعد
مالك:عاملين اييه اومال ميرنا فيين
امها:جوا يابني
مالك:تب بعد اذنك ياحاج هاخدها عشان نختار الفستان وكدا
ابو ميرنا:ماشي ياابني بس متتأخروش وخدو ريتاج معاكو
ريتاج بفرحه : بجد
مالك بإبتسامه:ماشي ياستي يلا البسي
جريت ريتاج تلبس وميرنا خرجت وكانت جميله
مالك تااه فيها :خلصتي
ميرنا بخجل:ااه انت اتأخرت لييه
مالك:معلش كان عندي شغل
وقعدو يتكلمو وبعد كدا ريتاج خلصت ونزلو كلهم
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في غرفه عيسي وغرام
دخل عيسي وحط غرام علي السرير برفق وبصلها بضيق
وكان متجه للحمام بس مسكت ايده
غرام بخوف:خليك جمبي
عيسي بحده:سيبي ايدي
غرام بدموع:انت معندكش قلب ووحش..... وسابت ايده ودفنت وشها في المخده وقعدت تعيطت
عيسي بصلها وقرب منها وقعد على طرف السرير ومسكها
من دراعها بس هيا زقت ايده بعصبيه وهوا اتضايق
عيسي بحده خفيفه:غرام
غرام مردتش عليه وعيطت اكتر
عيسي شد المخده من علي وشها ولاقها منهاره
عيسي بهدوء:اهدي يا غرام اهدي
قامت حضنته بقوه وهوا حضنها ومشي ايده علي ضهرها بحنان وابتسم لانه عارف انه ميقدرش يعيش من غيرها
عيسي:اهدي خلاص
غرام هديت وزقتها وهوا اتصدم
عيسي بذهول:انتي مجنونه يابت
غرام بغضب طفولي:ابعد عني خالص انا مش بطيقك
عيسي برفعه حاجب:ودا.من ايه ان شاء الله
غرام بكسره:عشان اعتديت عليا بكل وحشيه ومفكرتش فيا حتي
عيسي بحزن:انا اسف والله بس صدقيني مش هتحصل تاني غصب عني متزعليش
غرام بدموع:لاء انا زعلانه وبقيت بخاف منك اوي ياعيسي وانت كنت بتعاملني وحش اوي كمان
عيسي قرب وباس راسها وبعدين شال النقاب من علي وشها وابتسم لان شكلها وحشه وهيا وحشته
عيسي بعشق:وحشتيني اوي ياقلب عيسي
غرام:وحشتك ااه وانت فاكر اني عبيطه وهنسي
عيسي افتكر وبحده:انتي ايه الي وداكي المكان دا وهربتي ليه اصلا
غرام اتوترت:اصل اصل
عيسي بغضب:اصل ايه احكي يلا
غرام بدموع:......................،،،،،،،الخ......
عيسي بغضب وجنون:وانتي اي حد تروحي معاه كدا ماشكتيش للحظه انه مش عجوز وبيضحك عليكي
غرام:لاء الصراحه بس والله كنت حابه اساعده مش اكتر
عيسي بدأ يهدي لما حس انها خافت بس كان بيتوعد للراجل المنافس بس افتكر جرحها
عيسي بلهفه:تب وجرحك كويس دلوقتي
غرام هز راسها ب ااه
عيسي بضيق:مين الي عمل كدا ياغرام
غرام:مش عارفه
عيسي بذهول:يعني ايه مش عارفه
غرام بتفتكر:انا ما شوفتش وش الي عملها انا كنت نايمه وفجأه حسيت بحد دخل الاوضه في الاول فكرته انت لاكن ببص لقيت حد ولافف شال علي وشه ودخل وقرب من السرير وانا قمت جرييت وخبطت فيه الفازه بس مجتش فيه وحاولت اصرخ بس محدش سمعني خالص لحد ما استخبيت في الحمام وهوا حاول يزق الباب عليا وانا مكنتش قادره وتعبانه من الي حصل فقدر يزق الباب وانا اترعبت وكنت هجري بس مسكني وفجأة ضربني بسكينه في بطني وانت اتصدمت وشد السكي.نه ورماني علي الارض وخرج وانا وقعت علي الارض وبس ......
عيسي كان بيسمعها وغضب جدا ولعن نفسه الف مره انه مكنش موجود وعرف يحميها وتوعد لعمل كدا
عيسي بهدوء حط ايده علي خدها:انا عاوزك تنسي كل الدنيا وتدخلي تاخدي شاور عشان في حاجات كتير عاوزيين نتكلم فيها ياغرام
غرام قامت ودخلت الحمام وهوا عمل مكالمه وبعدها قام واخد هدوم وراح الحمام التاني في الجناح
........ بعد مده طلعت غرام وكانت لابسه بيجامه بيضه وفيها ورود حمرا وعملت شعرها بشكل فوضوي ونزلت خصلتين علي وشها وكانت جميله جدا وملقتش عيسي
فقربت وقعدت قدام التلفزيون وبعد شويه
بعدشويه بيطلع عيسي من الحمام التاني وهوا لابس بيجامه سوده حرير وشعره مبلول وكان عسول اوي
وبيقرب يقعد جمب غرام وبيمد ايده ياخد الريمود ويقفل الشاشه
غرام بزعل طفولي:ليه قفلتها كنت عاوزه اعرف هيحصل ايه مع الوحش
عيسي بإبتسامه:ياستي اسكتي انا متجوز بنت اختي
غرام:امم سكتت اهو
عيسي:انا في حاجات كتير اوي في حياتي انتي لازم تعرفيها
غرام بإهتمام:اتفضل احكي
عيسي مسك ايدها وبترجي:توعديني انك مش هتسيبيني وهتفضلي معايا مهما حصل
غرام بحب:اوعدك ياعيسي انا اصلا اموت لو بعدت عنك بس. بردو زعلانه
عيسي :معلش انا عارف اني غلطت بس صدقيني لما هتعرفي هتعذريني
غرام:تمام ياعيسي
عيسي بإبتسامه:صافي يالبن يا قطه
غرام بإبتسامه ظهرت غمازتها:حليب ياقشطه ياقلب القطه يخربيت قلبي الحنين
عيسي انفجر في الضحك علي القطه الصغيره الي سحرته
عيسي بضحك:ماشي يا حنينه
غرام:احكي بقا
عيسي بتوتر:غرام انا تاجر سلاح
غرام اتصدمت ووووووو...........
@@@@@@@@@@@@@@@@@
استووووب
كفايه كدا هسيبكم علي نار😂😈😈
شكراً لتعاليقتكم السكر ياناس ياسكر❤ 😘😂
لاتلهكم القراءه عن الصلاه وذكر الله والصلاة والسلام على رسول الله صلى الله عليه وسلم
اللي بيحب الروايات الكامله والحصريه من هنا 👇 ❤️ 👇
❤️🌺💙🌹❤️🌺💙🌹❤️🌺💙🌹❤️🌺💙🌹❤️🌺
الفصل الحادي عشر والثاني عشر من هنا
الفصل الثالث عشر والرابع عشر من هنا
الفصل الخامس عشر والسادس عشر من هنا
الفصل التاسع عشر والعشرين والحادي والعشرون من هنا
❤️🌺🌹❤️🌺❤️🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹🛺🛺🛺🛺🛺
الصفحه الرئيسيه للروايات الجديده من هنا
جميع الروايات الحصريه والكامله من هنا
انضموا معنا علي قناتنا بها جميع الروايات على تليجرام من هنا
❤️🌺🌹❤️🌺❤️🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹🛺🛺🛺🛺🛺
تعليقات
إرسال تعليق