القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية أوردر دليفري للكاتب عادل عبد الله الحلقة الثامنه حصريه وجديده

 

رواية أوردر دليفري للكاتب عادل عبد الله الحلقة الثامنه حصريه وجديده 


لم يستطيع طارق العودة لمنزله وحده فأضطر أصدقاؤه لتوصيله إلي منزله .

ترك طارق أصدقاؤه يعودون كلاً إلي منزله ، بينما صعد هو إلي شقته .

فنح طارق الباب بمفتاحه ودخل شقته وأغلق الباب وذهب للنوم .

وقف فجأة ونظر بدهشة !! فقد رأي ما لم يتوقعه أبداً !!!!!

أقترب ببطئ ليتأكد مما يري خشية أن يكون مازال تحت تأثير ما تناوله من مخد،،رات منذ قليل !!

أقترب أكثر حتي تأكد من حقيقة ما يري .

بالفعل أنه يري أمامه إمرأة تغوص في نوم عميق علي الأريكة ، شعرها مسدل علي ظهرها ، تنام بملابس صيفية خفيفة وساقيها عا،ريتان تماماً حتي مؤ،خر،تها !!

فكر للحظات من تكون تلك المرأة المث،،يرة ؟؟ لكن قطع تفكيره فجأة إستيقاظ غريزته التي أنتبهت و نسي معها أي تفكير أخر !!

غريزته المشتعلة وتأثير المخد.،رات لم تمهلانه الفرصة الكافية للتفكير !!

في تلك اللحظة توقفت كل الأصوات ولم يبقي إلا صوت واحد يسمعه هو صوت نداء الجسد !!!

بدأ يلامسها برفق ، يتحسس ج،سدها العا،ري ، بينما كانت هي غا،رقة في نوم عميق تشعر وكأنها تحلم حلم مث،ير !! لم تنتبه حواسها إلا حين بدأ يخلع عنها ثيابها !!!


أستيقظت لتفاجئ بنفسها بين أحضا،نه !!!

حاولت مقا،،مته ولكن بعد فوات الأوان ، بعد أن سيطرت عليه شهو،،ته المشتعلة !!

حاولت منعه ، حاولت إفاقته ولكنها فشلت ثم تهاوت مقا،،ومتها تحت تأثير الر،غب،ة المكبوتة داخلها !!!

لحظات ودقائق مرت تبدل بعدها كل شئ .

أختلطت مشاعر الندم بمشاعر النشوة وسط حالة من الصمت الرهيب !!!

نهض عنها بعيداً وجلس واضعاً رأسه بين كفيه !!

جلست مكانها تكاد لا تصدق ما حدث !!! تحاول ستر ج،سدها .

الكلمات تقف عاجزة علي اعتاب شفاههما !!

الكا،ر،ثة قد وقعت ولا تستطيع الكلمات أن توقف سهم قد أنطلق من قوسه !!

نهضت من مكانها تمشي بخطي ثقيلة ناحية الباب ، وقف طارق سريعاً إليها وأمسكها من ذراعيها قائلاً : أنا أسف ، أناااا….. فارتمت بين ذراعيه تبكي !!!

لم تمر لحظات إلا و كانا قد دخلا معاً غرفة النو،،م لإستكمال ليلتهما !!!




بعد هذه الليلة تغير كل شيئ في حياتهما إلي الأبد ، ليبدءا حياة جديدة ، حياة قد غادرها الضمير بلا رجعة تاركاً خلفه أثنين يعيشان حياة زوجية كاملة كأي زوجين !!


مرت أسابيع تبدل فيها كل شئ حتي تحولت علاقتهما إلي حالة عشــ,,ـق .

ولكن في لحظة أستفاقا من غفوتهما التي طالت حين علمت نرمين بأنها أصبحت حاملاً منه !!!

وقع عليها الخبر كصاعقة لم تتوقعها .

أنتظرت عودة طارق من عمله وبمجرد دخوله قالت له باكية : ألحقني يا طارق ، أنا حامل !!!

وقف طارق مكانه ولم يخطو خطوة واحدة من أثر الصد،مة .

سكت لثواني ثم سألها : أنتي متأكدة ؟؟

نرمين : أيوه متأكدة ، أنا عملت أختبار حمل وعرفت إني حامل ، بعدها نزلت للدكتور وأكدلي إني حامل فعلاً !!

جلس طارق واضعاً رأسه بين كفيه يحاول أن يستوعب الموقف .

صر،،خت في وجهه : أنت ساكت ليه ؟؟ قولي هنعمل أيه دلوقتي ؟؟ أخوك مبيخلفش !! هنعمل ايه ؟؟

طارق : هسسسسسس ، أسكتي ، سبيني أفكر .

نرمين : متقوليش أسكتي !! لازم تقولي هنعمل ايه ؟؟

طارق ” بصوت عالي ” : لازم تتزليه .

نرمين : أنزله !! لأ ، مش هقدر .

طارق : ليه ؟

نرمين : لو نزلته همو،،ت .

طارق : ليه ؟!! كتير غيرك بيعملوا كده و مش بيمو،،توا ، دي بقت عملية سهلة جداً .

نرمين : كل اللي أعرفهم من عيلتنا عملوا العملية دي ما،،توا .

طارق ” بعصبية ” : يبقي لازم تسكتي !! أرجوكي سبيني أفكر بهدوء .

نرمين : حاضر يا طارق ، أنا هسكت خالص و هطلع كمان شقتي علشان تفكر براحتك ، لكن أعمل حسابك النهاردة أو بكره بالكتير لازم تشوفلي حل .

طارق : حاضر ، حاضر يا نرمين .


مر كثيراً من الوقت وهو يجلس يفكر حتي أنتبه لصوت دقات جرس الباب !!

فتح باب شقته ليجدها أمامه ، دخل تاركاً الباب وجلس مكانه شارداً .

نرمين : أنا لقيت الحل .

طارق : أيه ؟

نرمين : أنا هتصل بأخوك وأقوله إني زهقت من الوحدة وعايزة أتبني طفل .

طارق : وهتكتبي الولد باسمه ؟؟

نرمين : أيوه ، ده الحل الوحيد .

طارق : وأفرضي رفض ؟؟

نرمين : هلح عليه لحد ما يوافق .

طارق : هيرفض ، أنا عارف خالد مش هيوافق .

نرمين : أنا هخليه يوافق .

طارق : وأعيش وابني قصادي و هو مكتوب بأسم أخويا ؟؟!!

نرمين : مفيش حل تاني .

طارق : والناس والجيران ، هنقولهم ايه لما يشوفوكي حامل ؟؟

نرمين : لما الحمل يبدأ يظهر مش هخرج من البيت لحد الولادة .

طارق : وأفرضي خالد نزل من السفر قبل الولادة و شافك حامل ؟؟

نرمين : خالد المفروض أنه ينزل بعد ميعاد الولادة بشهرين علي الاقل ، ده لو كان هينزل أجازة أصلاً .

طارق : يبقي لازم تأجلي كلامك معاه في الموضوع ده لحد قبل الولادة بشهرين علشان لو رجع وشاف الولد لسه مولود .

نرمين : صح ، وهو ده اللي أنا هعمله فعلاً .


مرت الاسابيع والشهور حتي مر علي حملها سبعة أشهر .

أتصلت نرمين هاتفياً بزوجها لتخبره لإستكمال خطتهم …

نرمين : أزيك يا خالد ، عامل ايه ؟

خالد : أزيك أنتي يا نرمين أخبارك ايه وأخبار طارق أخويا ايه ؟

نرمين : أحنا كويسين ، أنت اللي مش بتتصل إلا كل فين وفين !!

خالد : معلش يا نرمين ، أصل أنا عملت مشروع هنا واخد كل وقتي .

نرمين : يعني ايه ؟ مش هتنزل أجازة السنادي كمان ؟؟

خالد : هحاول أنزل السنادي .

نرمين : أنا تعبت وزهقت من الوحدة يا خالد .

خالد : معلش ، السنادي هحاول أنزل أجازة وممكن أخدك معايا تعيشي معايا هنا .

نرمين : و لو منزلتش ؟؟

خالد : هحاول أنزل متقلقيش .

نرمين : طيب أنا كنت عايزة أتبني طفل يا خالد .

خالد : تتبني !!!

نرمين : أيوه ، وفيها ايه ؟؟ ناس كتير مبيخلفوش وبيتبنوا طفل يعيش معاهم كأنه ابنهم بالظبط .

خالد : طيب سبيني أفكر في الموضوع ده .

نرمين : أرجوك يا خالد وافق ، أنا الوحدة هتمو،تني !! وكمان نفسي أحس أني أم ، أرجوك علشان خاطري .

خالد : خلاص يا نرمين ، أعملي اللي أنتي عايزاه .

نرمين : يعني موافق ؟؟

خالد : موافق علشان خاطرك بس .


أنهت نرمين المكالمة بينما كان طارق بجوارها يضحك ويهنئها علي نجاح خطتها .


مرت الاسابيع المتبقية من الحمل حتي حان موعد الولادة ، ووضعت مولودها واسمته زياد .

بعدها مباشرة أتصلت بخالد وأخبرته بأنها تبنت ولد من دار للايتام واسمته زياد .

سألته عن موعد عودته ، فأخبرها بأنه سيعود في أجازة بعد شهرين .

أستخرجت نرمين شهادة ميلاد للمولود بأسم الاب خالد ليكون بذلك ابنه بشكل رسمي !!!


بعد شهر …

قبل وصول خالد بيوم ، في غرفة النوم ، وفي لقاء مشتعل بالحب …

طارق : بقولك ايه يا نرمين .

نرمين : نعم .

طارق : أوعي تخلي خالد يلمسك .

نرمين : أزاي !!! ده راجع بعد غياب سنين !! ازاي أرفض ؟؟

طارق : أنا هتجنن !!،أنا مش قادر أتخيل أنه ممكن يلمسك !!

يتبع 



اللي بيحب الروايات الكامله والحصريه من هنا 👇 ❤️ 👇 


روايات كامله وحصريه



لاتلهكم القراءه عن الصلاه وذكر الله والصلاة والسلام على رسول الله صلى الله عليه وسلم 



الحلقه الاولى من هنا



الحلقه الثانيه من هنا



الحلقه الثالثه من هنا



الحلقه الرابعه من هنا



الحلقه الخامسه من هنا



الحلقه السادسه من هنا



الحلقه السابعه من هنا



الحلقه الثامنه من هنا




❤️🌺🌹❤️🌺❤️🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹🛺🛺🛺🛺🛺


الصفحه الرئيسيه للروايات الجديده من هنا


جميع الروايات الحصريه والكامله من هنا


انضموا معنا علي قناتنا بها جميع الروايات على تليجرام من هنا


❤️🌺🌹❤️🌺❤️🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹🛺🛺🛺🛺🛺





 

 

تعليقات

التنقل السريع
    close