القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية نيران الحب تقتلني بقلم هنا سلامه الفصل الاول والتاني

  رواية نيران الحب تقتلني بقلم هنا سلامه الفصل الاول والتاني 

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


رواية نيران الحب تقتلني بقلم هنا سلامه الفصل الاول والتاني 


رواية نيران الحب تقتلني بقلم هنا سلامه الفصل الاول والتاني 


الفصل الاول 

عاوزني أتجوز أخويا ؟؟ أنتم إتجننتوا ؟؟ 

أبوها ببرود : إسمعيني الأول يا بنتي 

هي بصدمه و عياط : أسمع إيه ؟؟ بابا إلي بتطلبه ده حر*ام ! 

أبوها بعصبيه : مش أخوكي .. أحمد مش أخوكي، أحمد ده إبن مراتي إلي ربتك .. مش أبن أمك الله يرحمها ! 

هي بتصميم : بس أنا راضعه عليه 

أبوها ببرود : محصلش .. أنتِ إلي مش عاوزه تتجوزيه .. أنتِ إلي قلبك مش شايفه غير أخ أو صديق يا أيلول 

أيلول بعياط : يا بابا حرام عليك .. بدام أنت عارف إني مش بحبه و بحارب الجوازه دي .. عاوزني أبقى مراته ليه ؟ عاوز تعيشني تعيـ*ـسه ؟؟ مع راجل أجـ.ـش و غلـ.ـيظ و قا*سي زي أحمد ! 

باباها بتنهيده : أنا خلاص حاسس إن أيامي في الدُنيا قُليله .. و أحمد ده تربية مراتي عزيزه .. و أحمد معاه فلوس و عنده شغل كويس .. ف ليه يا حبيبتي رفضاه ؟؟ 

أيلول و هي بتعيط : يا بابا مش بحبه .. ده قا*سي أوي و طريقة كلامه همـ*ـجية و مش محترم .. ده كفايه نظراته ليا و لجسمي ! إلي مش برضى أنا أحكي لحضرتك عنها 

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


باباها بصر*امه : أنا قولت كلمه و مش هتنيها يا أيلول .. الفرح الشهر إلي جاي .. و ده آخر كلام عندي ! 

أيلول بحسـ.ـره : بس يا بابا .. 


قاطعها بجمود و ز*عيق : مبسش يا بنت ! يلا بره .. بره 

طلعت بره و قفلت الباب لقت مرات أبوها واقفه في وشها 

أيلول مسحت دموعها و جت تعدي وقفت قُدامها ف قالت مرات أبوها بغيظ : ماله إبني يا بنت سلمى ؟ ماله ؟ ها ؟ 

أيلول ببرود : مش راجل .. و بصــباص .. و نظراته نظرات مُتحر*ش مش بني آدم طبيعي سوي .. و ضعيف الشخصيه .. و قا*سي .. و ميعرفش يعني إيه حُب .. و قلبه ده عمره ما دق .. و حياتُه عُباره عن نزو*ات قذ*ره !! عرفتي مالُه ؟؟ 

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


مرات أبوها من كتر الغيظ مسكتها من شعرها ف صر*خت أيلول ف كتمت مرات أبوها بوقها و قالت بغيظ : إخر*سي يا بت خااالص ! ده إبني .. إلي بتتكلمي عنه ده إبني ! ف تتلمي و تحترمي نفسك .. أبوكي المشلول ده يومين و هتلاقيه بيودع .. ف تتلمي يا أيلول معايا .. و إبني ده هيبقى جوزك ! 

قربت منها و همست في ودنها و قالت : و أبو عيالك 

هِنا أيلول إنفجرت من بجاحتها و كلامها و عضت إيدها ف صرخت عزيزه " مرات أبوها " و جريت أيلول على الأوضه و هي بتضحك .... ! 


" الصبح في المستشفى إلي أيلول دكتوره فيها .. " .


أيلول بحُزن : مش عارفه أعمل إيه يا عُلا .. 

عُلا و هي بتشرب الشاي بصوت رهيب : هقولك .. أنتِ إتخطبي و متهنيهوش خالص و زهقيه .. لحد ما يطفش منك و هو إلي يقول حقي برقبتي .. خصوصًا إنك بتقولي إنه بتاع نسو*ان .. و أنتِ هتبقي عنيده معاه ف مش هيطيقك .. ف هيفلسع 

أيلول بتفكير : تفتكري ؟ 

عُلا و هي بتشفط الشاي : أفتكر و نُص .. ده أنا أفكاري دي يا بنتي  .. بتنجح بنسبة 99 في الميه 

أيلول : عارفه يا عُلا .. هتنجح بنسبة 100 في الميه لو بطلتي شُرب شاي بالطريقه المُقر*فه دي ! 

بصت لها عُلا بغيظ بعدين قامت أيلول تشوف شُغلها .. إلي بتعشقه حرفيًا و بتحط طاقتها و شغفها في علاج البني آدمين .. و خصوصًا إنها في قسم الطواريء .. بتنـ*ـقذ ناس من المو*ت .. و الحر*وق .. و كُل شيء .. 

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


" بليل في بيت أيلول "


أحمد بخـ*ـبث : بابا فاروق ... ممكن أخُد أيلول خطيبتي و ننزل شويه ؟ 

بصت له أيلول بغيظ و سابت المعلقه من إيدها ف قالت عزيزه بإبتسامه خبـ*ـيثه : إيه رأيك يا فاروق يا حبيبي ؟ 

فاروق بتنهيده : و الله فكره حلوه .. عشان أيلول تاخد على أحمد و يتكلموا بعيدًا عن البيت .. بس في مكان عام يا أحمد و مشهور و أبقى عارف أنتم فين .. تمام ؟ 

أيلول ضغطت على شيـ.ـفتها بغيظ ف قال أحمد بمـ*ـكر و هو بيطـ.ـقطق رقبتُه : أكيد يا بابا فاروق  .. 


" في عربية أحمد " 


أحمد و هو بيبص لها في المرايه : قاعده في الكنبه ورا ليه ؟ سواقك أنا ؟؟ 

أيلول نفخت بضيق و نزلت قعدت جمبه بس لزقت في الشباك لإنها خايفه منه .. 

لحد ما وصلوا لمكان مقطو*ع .. و فيه أشجار كتير 

أيلول بخوف : هو ده المكان المشهور ؟؟ هو ده إلي بابا قال عليه ؟؟ 

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


أحمد و هو بيقفل العربيه .. إلتفت ليها و قال : حابب نتكلم في مكان هادي زي ده 

أيلول بخوف : طيب إفتح العربيه 

أحمد و هو بيقـ*ـلع الچاكيت بتاعه : ليه ؟ ما كده حلو 

أيلول بعصبيه و هي مر*عوبه من جواها : كلام إيه إلي هيتقال في مكان زي ده يا أحمد ؟؟ 

أحمد بخـ*ـبث : أحلى كلام يا قلب أحمد 

و بدون سابق إنذار مسك إيدها و قرب عليها و أيلول بتصو*ت و بتحاول تبعد و تز*قه مش قادره .. لحد ما قطـ*ـع أكمام الشيميز بتاعها ف صر*خت أكتر و عضته في كتفه ف رجع لورا بآ*لم ... و هي فتحت العربيه و خرجت منها و فضلت تجري و هي بتعيط .. و هو بيجري وراها لحد ما إتكعـ*ـبلت في الضلمه وسط الشجر ف وقعت على الأرض قدامه .. 

أحمد بضحك : ده كده قمر أوي 

فضلت أيلول تعيط و هو بيقرب عليها و بيسـ*ـحبها من رجلها لحد ما وشها بقى قدام وشه و لسه هيلمسها قالت بعياط و شحتفه : ......................................... 

أحمد بصدمه : ............................................... 


بعياط : أنت أخويا متلمسنيش ! حراااام ! 

أحمد بصدمه : أنا أخوكي ؟؟ 

 كان قـ.ـطع لبسها و كانت بتتشحتف، ف قال أحمد و هو بيضحك بصوته كله : أخوكي ؟؟ عاوزه تضحكي عليا ؟؟ أنتِ عارفه كويس إني مش أخوكي يا أيلول 

قرب عليها تاني ف بدأت تز*قه و هي بتصر*خ و هي بتقول : حراااام عليك .. إعمل حساب تربية بابا ليك يا أحمد ! 

فضلت تصر*خ و هي بتحاول تبعد عنه و هو بيحاول يسيطر عليها .. لحد ما لقت شخص بيشيله من عليها 

أيلول مكنتش شايفه ده مين الشخص ده .. بس كان طويل و عريض .. 

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


رمى أحمد و فضل يضر*ب فيه و هو بيقول بصوت قا*سي مليان خشونة : لما تتهـ*ـجم على بنت .. تبقى حيوان مش إنسان ! 

فضل يضرب فيه لحد ما وش أحمد نز*ف .. تف عليه و راح ناحية أيلول و شالها من على الأرض و هي بتترعش و بتبص في عيونه إلي كانت سوده زي سواد الليل .. 

هو : أنتِ كويسه يا آنسه ؟ 

أيلول هزت راسها بمعنى لأ و حركت عيونها على جسمها .. و هو كان من الضلمه مش شايف إن لبسها إتقـ*ـطع .. 

لحد ما فتح عربيته و قعدها في الكرسي .. شاف إن لبسها كله كان متقـ*ـطع فعلًا .. إنكمشت في نفسها و هو قال بصوتُه الرجولي العميق : أنا ليا شقه قريبه من هنا .. هروح أجيب لك لبس و أجي 

مسكت إيده قبل ما يمشي ف إلتفت ليها و قال : مالك ؟ 

أيلول بدموع : أحمد .. خدُه معاك .. 

رد بثقه : متخفيش مش هيقدر ييجي جمبك 

أيلول حركت راسها بمعنى ماشي و إنكمشت في نفسها ف راح الشخص ده و جاب لها لبس من بيته .. 

و رجع لها تاني و حط اللبس على رجلها وقفل العربيه إلي كان إزازها فاميه .. 

لبست أيلول هدومها بتعب رهيب و هي حاسه بتكـ*ـسير في جسمها .. 


لحد ما خلصت لبس إلي كان عباره عن چاكيت إسود ريحته رجالي .. مش برفان .. لا ريحة راجل .. و بنطلون چينس كان واسع عليها .. 

خبطت على الإزاز ف عرف إنها خلصت ف فتح العربيه و قعد مكان السواقه ... 

هو بإرهاق : بيتك فين ؟ 

أيلول : في كومبوند ///// في أكتوبر 

هو بنبره عميقه : تمام .. 

ساق بيها على أقصى سُرعه و هو بيسوق بغضب مش طبيعي !! أيلول كانت خايفه من سواقته و إيده إلي كان بيضغط بيها على الدريكسيون رغم إنها معملتلوش حاجه عشان يتعصب كده ! 

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


هو : أنا الظابط غريب الزُهيري .. أحمد ده هيترمي في التخشيبه و حد بكره ييجي يستلمه

بلعت ريقها و قالت : حاضر 

غريب كمل الطريق لحد ما وصل للمكان إلي قالت عليه و هي نزلت و كانت لسه هتقول شُكرًا لقيته إنطلق في لمح البصر !!! 


" في بيت صاحبة أيلول .. عُلا "  كومنتات كتير و ريأكت حبايبي عشان أنزل كمان واحد النهارده.. 


عُلا صاحبتها : يا بنتي روحي لباباكي 

أيلول بتصميم : لا .. هروح بكره .. هو السبب في إلي حصل ده .. قولتله إن أحمد ده كلـ*ـب .. مصدقنيش ! 

أخت عُلا " رودي " : يا أيلول هيقلق عليكي .. كلميه قوليله إلي حصل حتى

أيلول بتنهيده : هكلمه بس شويه .. عاوزه أهدى شويه 

عُلا بغـ*ـمزه : أومال مين السوبر هيرو إلي أنقذ*ك من إيد أحمد الفحل المُتو*حش ده ! 

أيلول بإبتسامه : مُتو*حش ؟ هو ييجي جمب الظابط إلي أنقذ*ني ده حاجه .. ده صوتُه بس خلى أحمد يترعب .. و نفس الصوت خلاني أدوب .. بس الغريب إني لقيته في مكان زي ده .. كان موجود في مكان شبه الغابه ليه ؟؟ بيعمل إيه ؟؟ 

عُلا بضحك : ده أنتِ واقعه خاالص 

أيلول ضحكت بكسوف و قالت : لا و الچاكيت بتاعه كمان .. ريحتُه رهيبه 

عُلا بضحك : شمميني كده 

أيلول بعدت و هي بتضُم الچاكيت ليها و قالت بهيام : تؤ .. ده مِلكيه خاصه ! 

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


رودي بضحك : يا بخت مراتُه بيه 

بصت لها أيلول بغيظ و حضنت الچاكيت أكتر و كشرت .. هي متعرفش هو متجوز و لا لا .. حتى إسمه هي مش فكراه أوي


" عند الظابط غريب الزُهيري " 


روح غريب بيته بعد يوم شغل طويل .. أول ما دخل الڤيلا بتاعته دخل أوضة بناتُه التؤام و با*س راسهُم بحنان .. 

و بعدين و هو خارج بص على صورة مراته معاه و مع عيالُه و قال في نفسُه بكسره : معقول ! معقول فعلًا تكون بتخو*ني مع صاحب عُمري أشرف ! بس .. بس يا غريب يا حضرة الظابط القانون علمك إن المُـ*ـتهم بريء حتى تُثبت إد*انتُه .. و أنت بس بتحلم بخيانـ*ـتهم ليك ! ليس إلا ! يعني بيبقى مُجرد كابوس .. بس الفكره إن الكابوس ده بيربط أحداث واقعيه .. بس أنت بيتهيألك .. ده كابوس و لازم تثق في مراتك حُب عُمرك و صاحب عُمرك أكتر من كده .. 

أخد نفس عميق و طلع من الأوضه براحه و من غير صوت .. مش بيحب يزعج مراته أو عياله أو الناس إلي بتساعدهم في البيت .. و كونُه ظابط .. ف خطوتُه أقل صوت من خطوة النمله !! 

فتح الأوكره بتاعت أوضة نومه لقى النور شغال، إستغرب إن مراته لسه صاحيه بس لما دخل إتصدم و بر*ق بذُ*عر من المنظر إلي شافه !!! 

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

الفصل الثاني 

2

: مراتي و صاحب عُمري على سريري !! 

 كان مصدوم من المنظر، مراته غطت نفسها بخوف و صاحبه كان في حالة ذُ*عر .. لحد ما ر*زع غريب الباب برجله و قال بز*عيق : يعني إيه ؟؟ يعني إيه ؟؟ 

بدأ يكـ*ـسر في كل حاجه على التسريحه و إيده بدأت تنز*ف، و مراته بتترعش و صاحبه مرعوب 

غريب بقهره : ليه ؟؟ ليه الخيا*نه تيجي منكم ؟؟ ليه !! 

كسر كل حاجه على التسريحه و فجأه بص لهم في المرايه و طلع مسد*سه و في لمح البصر قتـ*ـلهم و هما بيصر*خوا !!! 

و الد*م بقى في كل مكان في السرير و على الأرض و على هدومه و إيده من النز*يف بتاعه !! 


غريب بصُراخ : لاااااااا 

قام مفز*وع .. كان كابوس .. قامت مراته و قالت بخضه : مالك يا حبيبي ؟؟ 

غريب كان عرقان و مش قادر ياخد نفسُه .. و هي حضنت دراعه و با*سته و قالت بدلع : مالك بس يا حبيبي ؟ قولتلك خد أجازه من الشغل شويه .. ليل نهار وسط ضر*ب نا*ر و مُتهمين .. 

غريب و هو بياخد نفسه بإضطراب : لا أنا كويس .. بس البنت إلي أنقذتها النهارده من بين إيد الشاب ده بس صعبانه عليا .. 

مراته بغيره : مين البنت دي ؟ و محكتليش عنها ليه إن شاء الله ؟؟ 

غريب بعصبيه : هو أي نكد ! و بعدين عادي .. بنت و أنقذتها .. دوري ك ظابط بيحتم عليا ده .. إيه الغيره بقى دي يا هيدي ؟؟ 

هيدي بز*عيق : كل شويه تنقذ واحده و مش عاوزني أغير ؟؟ 

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


غريب بزعيق و صوت عالي : ما قولتلك إن ده ز*فت شُغلي، و لا هو أنا بخو*نك !!! 

أول ما قال كلمه " بخو*نك " سكتت هيدي و بلعت ريقها .. بص لها بشك و قال : في حاجه ؟ مال سيرة الخيا*نه كلبشت جدتك كده ؟؟ 

هيدي بتوتر : و لا كلبشت و لا حاجه .. ده خيالك مش أكتر .. أنا .. أنا هنام 

نامت و غطت نفسها و هو غمض عيونه بتعب من كوابيسه و تفكيره الدايم .. و نام بعد فتره .. 


" عند أيلول .. إلي أنقذها غريب من للإعتدا*ء عليها إمبارح .. " ب.


صحيت و أخدت شاور و هي بتحاول تنسى إلي حصل إمبارح .. بس ملامح غريب إلي مكنتش شيفاها كويس من الضلمه لسه في دماغها .. غمضت عيونها و هي تحت المايه و إبتسمت لما إفتكرته .. حاولت تعرف إسمه مقدرتش .. بس كان في حاجه جواها بتأكدلها إنها هتقابلُه .. 

و هي بتلبس البورنص و بعد ما قفلته لقت خرا*بيش على رقبتها من أحمد .. ف عيطت بآ*لم و صوت عالي .. 

عُلا بصوت عالي من بره : أيلول !! إفتحي يا بنتي .. إفتحي 

فتحت الباب لصحبتها و إترمت في حضنها .. 

رودي و هي بتزُق كرسي أبو أيلول : باباكي جيه مخصوص عشانك .. 

بصت له أيلول بآ*لم و سكتت و هو قال بدموع : حقك عليا .. 

أيلول بصوت مهزوز : هلبس بيچامتي و هاجي لحضرتك .. 

حرك راسه بمعنى ماشي و سابتها عُلا و رودي و طلعوا مع باباها .. 

عُلا بحُزن : يا عمو إلي حصل كان صعب عليها 

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


فاروق بحزن : أنا عارف إني غلطت .. و إن هي مش بتقبل أحمد .. بس كنت فاكر إني هحميها طول العُمر بجوازها منه .. 

طلعت أيلول و قالت : خلاص يا بابا .. المُهم دلوقتي عملت إيه مع الكلـ*ـب ده ؟؟ 

فاروق : كلمني عشان أطلعه من الحبس و البجح حكالي على إلي حصل 

أيلول : و حكالك على الظابط الشهم الرجوله إلي أنقذني منه ؟ و حكالك جابلي لبس إزاي و وصلني في أمان .. حكالك عديم الرجوله ده و لا لا ؟؟ 

فاروق بإستغراب : و مالك مُعجبه بالظابط كده ليه في كلامك ؟؟ 

ضحكت عُلا و رودي كانت ماسكه نفسها من الضحك لإن واضح إن أيلول متعلقه بالظابط ده بطريقه مش طبيعيه !! رغم إنها أول مره تشوفه كانت إمبارح .. ' اه لو عرفت إنه متجوز هيدي. 😂 '

أيلول بكسوف : لا مفيش .. بس كان شهم و محترم .. بس

فاروق بغمز*ه : بس ؟ 

أيلول بحمحمه : أيوه بس يا بابي .. 


" عند غريب في القسم " . تفااااعل. 💙


دخل عليه راجل كبير و شاب شبه بالضبط !! تؤامُه .. 

غريب فرحه : أهلًا يا بابا .. وحشتني يا حج 

دخل أخوه التؤام و باسه و سلم عليه و أبوه ك ذلك 

أبو غريب : وحشتني يا قلب أبوك .. عامل إيه في الشغل ؟ و مراتك ؟ و أحفادي الحلوين .. 

غريب بتنهيده عميقه : الحمد لله .. 

أخوه فهم إنه زعلان و مضايق من حاجه ف قال : أكيد يستاهل الحمد .. بس شكلك مضايق 

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


أبوه " الزُهيري " بإعتراض : مضايق ؟؟ ده زينة الرجاله و وشه زي البدر أهو .. و جسمه الله أكبر .. و صحته ما شاء الله 

أخوه التؤام " يزن " : إيه بابا ؟ قول الله أكبر 

ضحك غريب و قال : وحشتوني و الله يا توم و چيري أنتم .. بس إيه المناسبه ؟ جايين من إسكندريه و سايبين شغلكم و  ليه ؟ 

الزُهيري : عيد ميلادك التلاتين بُكره .. ناسي و لا إيه ؟؟

غريب إبتسم و قال : كنت ناسي الحقيقه .. معلش الشُغل لحس دماغي 

بص يزن على أخوه بقلق و هو حاسس إنه مش بخير الأيام دي 


" عند هيدي في الڤيلا " بقلم : #.


هيدي بعياط : إلحقيني يا غاليه .. أنا عاوزاكي حالًا 

غاليه أختها بقلق : مالك يا هيدي ؟؟ متخانقه أنتِ و غريب و لا إيه ؟؟ 

هيدي بعياط : أنا .. أنا .. أنا حامل 

غاليه بفرحه و هي بتشرب كوبايه شاي : ألف مبروك يا قلب أختك .. مالك بقى ؟؟ خايفه جسمك يبوظ ؟؟ 

هيدي بشحتفه : لا خايفه من غريب 

غاليه بإستغراب : ليه ؟ غريب على ما أعتقد عاوز أطفال تاني 

هيدي قفلت باب الأوضه و قالت بهمس و خوف 

_ غاليه أنا مش حامل من جوزي ! مش حامل من غريب جوزي يا غاليه !!!


يتبع

 

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺



رواية نعم هُو أنت البارت الاول حتي البارت العاشر والاخير بقلم لي لي بالاسفل بعد لينكات الروايات

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

لعيونكم روايات كامله من هنا 👇👇👇👇👇👇


رواية نيران الحب كامله


رواية بنت الخدامه كامله


رواية أسيرة النمرود من هنا


رواية الجميله والوحش من هنا


رواية الصقر الجريح كامله


رواية اختبار القدر كامله من هنا


رواية شهد القاسم كامله من هنا


رواية عشق الحور كامله من هنا

















رواية أنتي لي كامله


رواية بنت الارياف


رواية بيت العيله كامله


رواية أجبرني على الإنجاب كامله من هنا


رواية صعيدي ولكن عاشق كامله من هنا


رواية زوجتي المصون كامله


رواية تار صعيدي كامله من هنا


رواية الرغبه كامله من هنا


رواية وإذا تملكك الهوى


رواية نور عيني كامله


 رواية نعم هُو أنت البارت الاول حتي البارت العاشر والاخير بقلم لي لي

 

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

رواية نعم هُو أنت الفصل الاول حتي البارت العاشر والاخير بقلم لي لي


رواية نعم هُو أنت البارت الاول حتي البارت العاشر والاخير بقلم لي لي


البارت الاول

في الساعه 8 الصبح داخل الشركه .

احمد .واقفه لي قدام الصوره كده

حور. يعني مستغربه شايفه شخصيه شكلها لسه شباب قدامي وما عمري شوفتها

احمد .ده علي مدير الشركه دي كلها واللي جمبك ده مكتبه بس محدش بيدخله غير اللي بتنضفه بس

حور. طب وهو فين

احمد .بيقولوا إنه واخد اجازه بس الاجازه دي بقالها اكتر من سنه

حور.  اه

احمد .يلا نكمل شغلنا .

ملامحه اللي في الصوره واضحه اوي ؛ طريقة نظرته نفسها مختلفه باين عليه شخصيه مايله للجَد شويه.

حور. كنت بمضي علي الورق ولاحظت إنه اسمه علي احمد حسين السيد .

روحت البيت وقعدت مع ماما شويه بس هيا فجأه تعبت اخدتها لأقرب مستشفي وهناك الدكتور كشف عليها

الدكتور. انتي مهمله في صحتك علي فكره

حور. هيا بخير يا دكتور طمني عليها

الدكتور. هيا بخير بس جالها هبوط شويه علشان مبتاخدش دواها .

حور. شكرا يا دكتور ؛ بقي كده يا ماما تخضيني عليكي من هِنا ورايح دواكي لازم تاخديه .

 

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

الدكتور قال إنها هتقعد في المستشفي لحد بكره ؛ نزلت اجيب الدوا اللي كتبه ليها بس وقفني صوت

علي. كان شكلك خايفه اوي وانتي داخله المستشفي

حور. اه دي حقيقه

كنت ماشيه ووقفني شخص ما بصوته .

جبت الدوا وطلعت اديته لماما ونزلت علشان اشم هوا نقي شويه

علي. تعرفي كان نفسي في حد يخاف عليا كده

حور. ليه هو مش انت دكتور هِنا

علي.  ما علينا اسمك اي

حور. اسمي حور

علي . وانا علي

كنت حاسه ملامحه مش غريبه عليا ؛ بس في تعب وارهاق باين جدا في وشه

علي. طيب الاحسن ليكي تطلعي عند مامتك لان دلوقتي بليل

حور. انا بس بتنفس شويه وهطلع

علي . حاسس انو اعرفك قبل كده

حور .وانا كمان انت

وقف كلامي واحده من الممرضين وهيا بتقولي علي حساب الاقامه في المستشفي .

اديتلها الفلوس .

حور. طيب عن إذنك انا هطلع

علي. طبعا اتفضلي

كنت مستغربه جدا انو هو قاعد متحركش حتي حركه واحده .

ماما خرجت من المستشفي ووديتها البيت واطمنت عليها ورحت الشركه علشان اشتغل الشغل اللي فاتني .

بدات اشتغل لحد ما جيه تليفون في المكتب اللي بشتغل فيه انا وصحابي

حور. يلا قومي يا منه انتي رُدِي علي التليفون

منه .رُدِي انتي يا حور انا مش قادره

رُحت علشان ارد وانا في طريقي للتليفون كنت بكلم منه

حور. هيا دي بس اللي هرد فيها واتصدمت من الصوت

 

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

2=رواية نعم هو أنت الفصل الثاني

رواية نعم هو أنت الفصل الثاني 2 بقلم شهد هاشم

رواية نعم هو أنت الفصل 2

علي بنبره جاديه .عاوز اعرف شركة ******* عملتوا معاها اي

كنت واقفه مصدومه من الصوت ؛ ده علي اللي انا اتكلمت معاه بتاع دقايق بس نفس الصوت

كنت بحاول أجمع كلامي علشان ارد عليه

حور.ه ه هو حضرتك عاوز اي

علي .انا المدير وبسرعه عاوز صفقة الشركة دي تتم في أسرع وقت ؛ ثانيه انتي حور صح

قفلت بسرعه مقدرتش حتي ارد يعني هو مش في اجازه رفاهيه هو اجازة تعب

حور. منه من فضلك خدي مني الشغل النهارده علشان ورايا حاجه

منه .ماشي يا حور والمره الجايه انتي اللي هتاخدي مني الشغل  .

طلعت علي طول علي المستشفي ولقيته قاعد علي نفس الكرسي اللي في الجنينه وكان باين علي ملامحه انو متعصب

علي. ايه ده والدتك تعبت تاني

حور. لا

علي. انتي اللي تعبانه

حور. انت علي مدير شركة *******

علي وهو متردد .بتسالي لي

حور .انا في الشركه عندك

علي . اه انا علي

حور. هو انت عامل عمليه ومش عاوز تيجي الشركه

 

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

علي. حادثه في رجلي وبمشي بصعوبه اوي

حور.محاولتش تعمل عمليه

علي. اسالتك كترت اوي

حور. انا اسفه مقصدش ادخل بس

علي. بس بس اي يا بنتي ؛ عملت قبل كده اتنين وهما اللي خلوني امشي الي حد ما كده

حور. اه طيب انا ماشيه

علي وهو عاوز يستفز حور  . في خصم من مرتبك يا استاذه علشان تمشي وتسيبي الشغل

حور. يا عم انا ناقصه ده كده كده اصلا مخصوم مني بتاع المرتب كله علشان باجي متأخر

علي . طيب تعالي بدري وهزودلك المرتب كمان

حور. اشطا

مشيت علي الشغل واول ما دخلت الشركه رحت علي مكتب علي

حور. انتي بتعملي اي هِنا

هاجر.ها ولا حاجه انتي اللي بتعملي اي هنا

حور .انتي كنتي داخله لي ملكيش دعوه انتي انا كنت هدخل ولا لأ

هاجر .اوعي كده عن وشي .

استغربت جدا منها وبدأت أشوف المكتب ؛ شكله نضيف جدا زي ما يكون فعلا هو فيه

كراسي الاجتماع برده موجوده بس مفيهاش حد .

لقيت صوت شخص كبير بيتكلم من ورايا

والد علي . المكتب شكله حلو مش كده

حور .اه جدا

والد علي.  علي هو اللي عمل الشركه دي بنفسه بس للاسف

حور. اكيد كل حاجه خير ليه ؛ حضرتك تبقي هنا في الشركه

والد علي . انا باباه

حور. اه طيب عن إذنك

مشيت  ورحت مكتبي وخلصت شغل وفضلت اكتر من تلات شهور علي كده ؛ مشوفتش فيهم علي  خالص بس والد علي كان زي بابا الله يرحمه ؛ بدأ يدربني علي الشغل كتير اوي  لحد ما بقيت نائبة مدير الشركه علشان والد علي كان هو اللي ماسك المدير في  الشركه.

بعدها باسبوع روحت الشركه ولقيت

علي. اتفضلي ارجعي بقي مكانك في الشركه اللي قديم مجرد باشمهندسه مش اكتر انما نائب مدير دي لأ

 

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

3=رواية نعم هو أنت الفصل الثالث

رواية نعم هو أنت الفصل الثالث 3 بقلم شهد هاشم

رواية نعم هو أنت الفصل 3

حور بصدمه .ايه ده انت واقف انت خفيت

علي. طب وانتي مالك

حور. انت مستحيل تكون علي اللي اتكملت معاه

علي . لا هو

حور .عن إذنك

مشيت من المكتب بعد اللي حصل وانا مصدومه هو ازاي اتغير كده معايا هو اه احنا متكلمناش كتير بس دي مكانتش طريقته

كنت ماشيه ورايحه المكتب

والد علي.  رايحه فين يا حور

حور. يعني ابن حضرتك علي طردني

والد علي . انا اللي مخليكي هنا مش هو ملكيش دعوه بيه تعالي معايا

اخدني وقالي اقعدي هنا ولقيته دخل ليه مكتبه وطلع وبعد ما طلع والد علي بعدها بدقيقتين لقيت علي طالع

حور. لو فاكره انك كده هتفضلي علي طول هنا فده لا بابا بس هو اللي طلب مني انما غلطه منك اعتبري نفسك برا الشركه

حور. لا ولا علي اي انا اللي هكون برا الشركه دلوقتي .

مشيت وسبته لانو حقيقي بقي صعب اكمل وهو بالطبع ده .

اخدت كل حاجاتي من المكتب واخدت ورقة استقاله وكتبتها وقدمتها للسكرتيره.

تاني يوم بليل والد علي عرف واكيد علي عرف برده انو انا قدمت استقاله فرن عليا

والد علي . سيبك من ابني ده تعالي اشتغلي معايا في الشركه ومش هخليكي نائب مدير هخليكي المدير علشان انا مسافر

حور. ايوا بس دي مسئوليه صعبه عليا

والد علي . مكنتيش خليتك نائبة مدير في شركة ابني علي بعد تلات شهور بس

حور. حيث كده مرتبي هيزيد

والد علي. طبعا يا بنتي من بكره باذن الله تيجي علشان اوريكي اللي ناقصك بس في شغل المدير وانا اسافر .

رحت الشركه بتاعة والد علي وبدأت اتعلم كل حاجه وهو سافر وبقي معايا مستندات انو انا حاليا المديره .

بعدها باسبوع جاتلي صفقه مع شركة علي ومترددتش انو اوافق.

علي. حووور

 

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

4=رواية نعم هو أنت الفصل الرابع
رواية نعم هو أنت الفصل الرابع 4 بقلم شهد هاشم
رواية نعم هو أنت الفصل 4
علي.  حور
حور. اه حور ؛ حور اللي انت طردتها
علي . انا مضطردتكيش انتي اللي مشيتي لوحدك
حور . حضرتك احنا مش جايين هنا نتكلم عادي احنا جايين نتكلم في شغل
علي . حضرتك ؟
حور. لو سمحت يا بشمهندس احمد اتفضل شوف الصفقه دي مع الباشمهندس علي
مكنتش مركز في كلام اللي اسمه احمد ده عن الصفقه قد ما كنت مركز معاها وهيا بتشتغل نظرتها الجاديه في الشغل ؛ تركيزها .
احمد .باشمهندس علي حضرتك معايا
علي. نأجل الكلام بكره احسن
احمد. تمام اللي يريحك ؛ بصي يا حور ده الملف بتاع شركة امبارح اللي كلموكي
حور. اه شكرا ليك يا احمد
احمد مِشي وعلي لسه في المكتب
علي. هو بيقولك حور كده عادي
حور وهيا مركزه في شغلها . اه عادي
علي بزعيق  . هو اي اللي عادي
حور بزعيق . انت بتزعق لي
علي . بت انتي أنا ممكن حاليا ارفدك برا الشركه
حور بضحكه مستفزه .مش شركتك اصلا
علي بنبرة تحذير . حور انتي وصلتي لمرحله معايا بجد بلاش اقولك عليها عن إذنك يا بشمهندسه
قالي جمله قبل ما يمشي وهو علي الباب.
علي .ابقي خلي بالك بقي
تاني يوم علي وصل الشركه علشان يخلص الصفقه بتاعته
حور .كنت تقصد ايه بكلام امبارح ده
علي لسه هيتكلم لقي احمد بيكلم حور
احمد .تعالي معايا عاوزك في حاجه يا حور
اخدها ومشي من قدامه .
علي وهو بيكلم في نفسه .والله لهتشوفي يا حور .
بعدها باسبوع كنت قاعده علي المكتب وجالي اسوء خبر في حياتي

 

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


5=رواية نعم هو أنت الفصل الخامس
رواية نعم هو أنت الفصل الخامس 5 بقلم شهد هاشم
رواية نعم هو أنت الفصل 5
حور. انت ازاي تعمل كده يا علي
علي كان بيتكلم في التليفون . طيب هقفل معاك دلوقتي ؛ علي بنبرة تريقه .نعم
حور. هو اي اللي نعم ازاي تلغي صفقة الشركه دي
علي . انا حر والله
حور. انت كده بتاذي شركة والدك
علي . ملكيش فيه
حور. لو انت بتعمل كده علشان تزهقني من الشغل ده مستحيل
قطع كلامنا واحده اسمها هنا. اذيك يا حبيبي
علي. بخير وانتي ؛ اعرفك حور
هنا .اه اذيك اكيد هتيجي خطوبتنا
حور بكل ثقة عكس اللي جواها. اه طبعا
مشيت وانا مكنتش عارفه أنا اديقت ليه ؛ لا مستحيل اكون بحبه
مشيت وكملت في الشغل وبعد إقناع كبير من احمد ل علي انو يكمل الصفقه ميلغيهاش الحمد لله تمت وجيه ميعاد الخطوبه
كنت نازله من العربيه وقابلت احمد .
احمد .شكلك جميل اوي بالفستان
حور. شكرا يا احمد
احمد.يلا ندخل
دخلنا أنا وهو مع بعض وروحنا علشان نسلم عليهم
حور .الف مبروك ليكوا
علي بنبرة ضيق . انتوا كنتوا جايين مع بعض ولا اي
حور بتجاهل . يلا يا احمد عن إذنكوا
بعد ما سلمنا عليهم احمد كان بيسلم علي صحابه وانا بعدت شويه
علي. بعيدا عن أجواء الشركه وكده انتي فيكي حاجه
حور. لا مفيش عن إذنك
علي. لما اكلمك متمشيش وتسيبيني
حور. انا ماشيه
علي. انا بحبك
في نفس الوقت لما قالهالي دخلت هنا
حور. كان لسه بيقول انو بيحبك شوفتي
هنا .اكيد علي بيحبني
حور. اه عن اذنكم
علي.  حور

 

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


6 -7=رواية نعم هو أنت الفصل السادس
رواية نعم هو أنت الفصل السادس 6 بقلم شهد هاشم
رواية نعم هو أنت الفصل 6
هنا بمقاطعه .ايه يا علي
علي . لا ولا حاجه يلا
مشيت وسبت الخطوبه كلها وروحت البيت ونمت علشان الشركه
رحت علي الشركه ولقيت علي مستنيني
في المكتب
حور. علي
علي قرب من حور. اشوف وشك بخير يا حور
حور. يعني اي
علي . يعني هسافر
حور. وده ليه بقي إن شاء الله
علي . بابا تِعب من الشغل هناك فهييجي هِنا وانا هروح بداله
حور. انت بتهزر صح
علي . كان نِفسي يا حور بجد
حور. طب وانا قصدي هنا
علي.فسخنا الخطوبه
حور بفرحه .بجد
علي. ايه الفرحه دي
حور. لا ولا حاجه بس يعني لي
علي .محصلش توافق بينا مش اكتر ؛ اشوف وشك بالسلامه
حور. ده قرارك
علي. للأسف.
كانت اخر حاجه بيني وبين علي بقالي تلات سنين كامله مشوفتهوش ولما بسال والده يقولي انو بخير .
.7=رواية نعم هو أنت الفصل السابع
رواية نعم هو أنت الفصل السابع 7 بقلم شهد هاشم
رواية نعم هو أنت الفصل 7
ما شافت باباها طلعت تجري كنت متابعاها اوي لأنها كانت بتفكرني بيا وانا صغيره
لينا .باباااا  بصيت علي والدها لقيته علي

 

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


7
حور. علي انت رجعت امتي
الشخص اللي كان واقف لف بضهره بش مش هو ؛ هو كان نفس لبسه انما مش هو
رجعت البيت وانا معنديش اي امل في اني اشوفه تاني ؛ استنيته كتير بس هو مش هيرجع اكيد هو حابب هناك .
كنت برفض كل اللي بيتقدمولي علشانع لكن واخيرا من تلات سنين وافقت على واحد
كنت بديهم ورق عزومة الخطوبه وفجأه لقيت صوت من ورايا
علي . مش هتعزميني ولا اي
حور بصدمه .انت رجعت
علي.  انا افتكرتك هتفرحي
حور. ها حمد الله علي السلامه
علي. مكنتش عاوز ابدا تبقي دي مقابلتنا
حور بكل ثقه .اتفضل الدعوه دي ليك  وسكتت شويه وكملت كلامي خطوبتي
علي بزعيق .انتي بتقولي اي
حور. علي احنا في شركه ووسط ناس مش هينفع كده عن إذنك
روحت  البيت وانا عندي كمية حزن مش طبيعيه ارجع لعلي بس بعد تلات سنين مفكرش حتي  يرن فيهم أو حتي يبعت رساله ولا اكمل خطوبتي علشان اللي انا اتخطبتله ده
جيه وقت الخطوبه والكل جيه ومعاهم علي
وقفت برا في البلكونه وانا محتاره
علي . مكنتش اتوقع انو ممكن في يوم من الايام ييجي اليوم ده
حور. انت اللي عملت كده
علي. مبروك يا حور
المره دي بجد احنا اتفرقنا ومكانش في حتي امل نبقي مع بعض ؛ مقدرتش اكمل في الخطوبه .

 

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

8=رحت  الفرح وانا بستجمع قوتي ؛ شوفته وهو لابس البدله السوده بتاعته وفرحان  وانا كنت مش عارفه انا بعمل اي او حتي لو حد كلمني هقول اي انا ودموعي
جات بنوته اللي عرفت من كلامها إنها اخت علي
مها .تعالي نقعد برا انا وانتي ونشرب عصير مع بعض
حور. يا ريت
رحت انا وهيا برا وقعدنا في عربيتي كنت بشرب عصير وانا بعيط بس
حور. ا .اه الحقيني انا دايخه اوي
بعدها محسيتش حاجه حواليا .
صحيت تاني معرفش بعد قد اي لقيت نفسي في اوضه انا مش عارفاها ؛ بدأت امشي في الشقه علشان اعرف انا فين ولقيت علي
علي. بقي ده كله نوم
حور. انا اي اللي جابني هِنا
علي. بيتك
حور .بيتي اي
علي. بصي كده علي الكرسي اللي جمبك
بصيت علي الكرسي لقيت قسيمة جواز بتاعتي انا وعلي
حور. ازاي ده حصل
علي وهو بيقرب من حور . يعني اتجوزنا
حور .ابعد عني كده
مشيت علشان اشوف اي موبايل ارن عليه ملقيتش قررت انزل من البيت
علي. براحتك الباب مقفول بالمفتاح
حور. اكيد انا في حلم
علي. هيكون احسن حلم ليكي والله ولو عاوزه موبايل خدي موبايلي اهو علشان شنطتك مع مها
رنيت علي بابا علشان اتاكد انو الخبر ده بجد
قفلت مع بابا
لقيت مها جات
مها .هتبقي وحشه معايا ولا اي يا بت
حور. انا لسه هبقي انا بقيت خلاص بقي تديني العصير علشان ادوخ وانام
مها .والله هو اللي جمبك ده اللي قالي اعملي كده
علي. مش هتسيبينا بقي
مها .طيب عن إذنك يا حور
حور. رايحه فين خدي هِنا
علي .مش هكلك يعني
حور.كلمه واحده بس ازاي ده حصل .
علي. يعني لو كنت اتقدمتلك كنتي رفضتي ولو قولت انو كتب كتابي النهارده كنتي هترفضي برده فقولنا نخليها ليكي مفاجاه
حور. وانا بقي هفضل محبوسه هِنا
علي.ممكن ايوا .
عدي  كذا شهر بيني وبين علي واخيرا بقينا مرتاحين مفيش اي استفزاز بنعمله بقينا  احسن بكتير ؛ اكتشفت بعدها انو حامل وقولنا هنسميه فريد ؛ كنا رايحين انا  وهو نتابع عند الدكتوره وخبطنا في العربيه
فوقت من النوم بصريخ .لاااااا
لقيت نفسي في شقتي بيت بابا مش بيت علي
بطني مش كبيره زي ما كنت حامل

 

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

9= قبل الاخير/////
رواية نعم هو انت الفصل التاسع بقلم شهد هاشم
رواية نعم هو انت الفصل التاسع 9  بقلم شهد هاشم
رواية نعم هو انت الفصل 9
حور.ماما هو انا اتجوزت 
والدة حور. انتي بتقولي اي يا بت انتي
حور بعياط كنت بحلم بيه يا ماما وهو لسه مرجعش ؛ انا استنيته كتير اوي يا ماما؛ انا بجد بقيت بكرهه
انا جيت يا حور
حور .اكيد بحلم
علي. حور انا جيت
حور. هصحي من النوم علي حلم وحش لا
علي. يا بنتي انا قدامك اهو بجد
حور. يعني انت حاليا حقيقي
علي .ايه يا مالك يا بنتي
ميان.بابا
حور. زي ما حلمت انت اتجوزت صح
علي. ممكن بس نمشي من الشركه
حور. اوكي
روحت البيت وميان قعدت مع ماما وهو بدأ يتكلم
علي. هيا مش بنتي
حور. يلاهوي
علي  بضحك . لا لا متفهميش غلط ؛هيا تبقي بنت واحد صاحبي وهو مات هو ومراته فكانت في وصيته انو انا اللي اربيها
بس طبعا لازم اعرف اهلهم اللي حصل
حور. اه معاك حق
علي. وجيت علشانك انتي كمان
حور. انت لسه فاكر
علي. امسكي المفتاح ده
حور. بتاع اي
علي. مفتاح باب الشركه بتاعك
حور. نعم
علي.الشركه دي بإسمك
حور. انت بتهزر
علي .ابدا بس زي ما انتي كنتي ماسكه الشغل عن بابا قررنا نكافئك
حور. لا يا عم انا عاوزه شركتي تكون بمجهودي
علي . براحتك
حور.لا يا عم انت ما صدقت انا بهزر .

 

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


10=رواية نعم هو انت الفصل العاشر بقلم  شهد هاشم- والاخيرررررررر
رواية نعم هو انت الفصل العاشر 10 بقلم  شهد هاشم
رواية نعم هو انت الفصل 10
بعدها علي راح بميان لعيلة صاحبه اللي مات علشان يعرفهم
والد صاحبه . احنا هناخد البت
ميان .لا انا عاوزه حور يا بابا
والد صاحبه .خدها كده كده اصلا مش عاوزها
علي. اهو احسن برده وصيته انو انا اللي اربيها مش انتوا عن إذنك
ميان .اوووور
حور.وحشتيني يا منونه
دخلتها جوا ونامت
حور. انا فرحانه اوي أنها هتقعد معايا
علي. معانا
حور. ده اللي هو ازاي .
علي. اتقدمتلك
حور. مش هوافق
علي . حتي علشان خاطر ميان
حور. علشان ميان بس
علي.يعني مش علشاني
حور. تؤتؤ إطلاااقااا علشان ميان بس
علي. تعرفي انو انا حلمت إنك كنتي شريره
حور. ايه ده يا عم في اي
علي .بتكلم جد والله كنتي عاوزه تاخدي الشركات كلها
حور.انا بحب شغلي اه بس مش لدرجة انو اخد كل ده
علي . لا مهو مش هيبقي في شغل بعد كده
حور .هقعد في البيت ولا اي
علي. اه هقعدك مش هخليكي تشتغلي
حور. لا وشغلي وكياني
علي. هديكي مرتبك هو هو
حور.حيث كده ماشي
بعدها اكتشفت انو هو اتقدملي من بابا وماما
ووافقت وانا اخيرا مرتاحه بعد كم اللي شوفته وكتبنا كتب الكتاب  وعدي سبع سنين وحاليا معانا ميان ومنه وسليم
حور. العمر عدي بسرعه اوي
علي .اوي بس احلي حاجه كانت فيه إنو كنا مع بعض .
رواية نعم ه‍و أنت إكتملت ♥️
البارت العاشر والاخير
بقلم لِي لِي






🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺





تعليقات

التنقل السريع
    close