القائمة الرئيسية

الصفحات

الأخبار[LastPost]

البارت السابع عشر روايه الصعيدي و العنيدة بقلم حبيبه احمد عطيه

 البارت السابع عشر

روايه الصعيدي و العنيدة

بقلم حبيبه احمد عطيه  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

لعيونكم أجمل متابعين

روايات كامله من هنا 👇👇👇


رواية عشق الزين كامله


رواية عشق الزين الجزء الثاني


رواية خادمة الصقر كامله


رواية جميله في قلب الاسد كامله


رواية عشق الحور كامله من هنا


رواية العاصي كامله


رواية صقر الصعيد كامله من هنا



رواية حياة جهاد كامله من هنا


رواية حياة الصقر كامله


رواية حور العاصي كامله



الفصل السابع عشر

روايه الصعيدي و العنيدة

بقلم حبيبه احمد عطيه  


ياسين: مالك يا مهند

مهند: ريم حامل

ياسين: طيب ربنا يوفقها و انت مالك

مهند بصله بنظرة هو فهمها

ياسين بصدمه: اييي اوعا تقولها

مهند: اللي فهمته صح

ياسين: ازاي حامل منكك يعني ازاي

مهند: منتا عارف اني كنت بحبها 

ياسين: كنت بتحبها مكنتش متجوزها

مهند: اللي حصل بس الكلام ده من شهرين و دلوقتي هي حامل في شهرين

ياسين: يا ادي المصيبه طب استنا و روح

مهند بكسرة: محدش واجع قلبي غيرها 

ياسين: هتتكسر يا مهند لو طلع كلام ريم صح

مهند: مش عارف اعمل اي

ياسين: لازم نتأكد ان كلام ريم صح

مهند: و لو طلع صح

ياسين: جايز يطلع غلط

مهند: يارب

ياسين: انا هكلم ريم و اخدها و نروح عند الدكتور ماشي

مهند: ماشي 

ياسين: ثواني و طلع فونه و رن

ريم ببتسامه: كنت عارفه انك هتتصل

ياسين: الو

ريم: الو يا ياسين

ياسين: اذيك يا ريم عامله اي

ريم: الحمدلله انت عامل اي

ياسين: كويس اكيد انتي عارفه انا بكلمك ليه

ريم بستفزاز: اكيد عشان ابن اخوك

ياسين بخبث: مش لما يكون ابن اخويا ولا اي

ريم بتوتر: ا انت قصدك اي

ياسين: لا مش قصدي حاجه عمتا هعدي عليكي بكره اخدك و نروح لدكتوره كويسه

ريم بتوتر: اوك تمام

ياسين: يلا باي

ريم: بااي يا خالو ههههههههه و قفلت 

ياسين: عايز اروح اضربها

مهند: تفتكر هتطلع كدابه

ياسين: مش عارف 

مهند: انا هروح اطمن علي روح

ياسين: ماشي انا هروح اشوف عمي و ست فرحه اللي مش سايبين قمر في حالها

مهند: صح نسيت ناوي تعمل اي

ياسين: مفيش حل غير اني اتجوز فرحه 

مهند: و هطلق قمر

ياسين: مستحيل انا بحب قمر و اعترفتلها

مهند بغضب: اعترفتلها امتا امتا

ياسين بخوف: م مش فاكر

مهند بغضب: انطققق

ياسين بخوف: في الحفله

مهند بغضب: في الحفله؟ 

ياسين بخوف: اه

مهند بغضب: يعني اعترفتلها و هتتجوز فرحه انت عبيط ياض انت ازااي عايز تكسرها كده

ياسين: افهم انا هتجوز فرحه علي الورق بس

مهند بشمئزاز: طيب منتا متجوز قمر علي الورق بس

ياسين: في فرق قمر بحبها انما فرحه محبتهاش

مهند: امشي يا ياسين

ياسين: طيب نتفاهم بس

مهند بغضب: امشييي يا ياسسسين  

ياسين لثواني مكنش موجود 

مشي مهند هو كمانن


عند روح

روح: يا بابي كلت والله بس مش قادره اكل تاني

محمد: يلا يا حبيبت بابي عشان تخفي

روح: بابي انا مبقتش صغيرة عشان تحيلني

محمد ضربها بخفه: مهما كبرتي هتفضلي روح بنتي الطفله

روح بزعل: خلاص والله كلت مش قادره فينك يل في بالي تنقذني

مهند: السلام عليكم 

روح و محمد: و عليكم السلام 

محمد: اتفضل يا مهند تعالا

مهند: تسلم يا محمد بيه

فون محمد رن

محمد: طيب عن اذنكم انا

مهند ببتسامه: اتفضل

و خرج

مهند: عامله اي دلوقتي 

روح بحب: الحمدلله احسن

مهند: احم كويسه يعني

روح: اه الحمدلله 

مهند: طمنيني عنك بقا

روح: مهند انت فيك حاجه 

مهند: و عرفتي منين قصدي لا طبعا ليه بتقولي كده

روح: اصل بتسأل نفس السؤال بطرق مختلفة

مهند: لا عايز اطمن عليكي مش اكترر يعني انتي بنت محمد بيه و ده واجبي

روح بزعل: بس*

مهند بجمود: بس اي؟ 

روح: بنت محمد بيه بس؟ 

مهند: انا جبتلك العلاج ياريت تاخديه بنتظام 

روح: مهن.... قاطعها دخول محمد

محمد: منور يا مهند

مهند ببتسامه عاديه: بنورك يا محمد بيه

و قعدوا يتكلموا في الشغل و المشاريع 


طبعا عاده اليوم بكل تفاصيله و جه يوم جديد علي ابطالنا يحمل احداث كتيره 


ياسين: فينك يا ريم كل ده

ريم: خلاص نازله اهو

ياسين: اخلصيي و قفل

نزلت ريم و خدها ياسين و مشيوا راحه المستشفى و دخلت ريم تعمل التحاليل و ياسين كان واقف براا و خلصت ريم و التحاليل هتطلع بعد ساعتين و انتظروا ساعتين و جاء التحاليل 

ريم: هاتها

ياسين: تؤ استني هشوفها و فتحها و.......... يتبع


روايه الصعيدي و العنيدة

بقلم حبيبه احمد عطيه


البارت الثامن عشر من هنا


تعليقات

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close