رواية صعيدى يمااه الفصل الخامس 5 حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات
![]() |
رواية صعيدى يمااه الفصل الخامس 5 حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات
صباح جديد على الجميع ...
استيقظت تلك التى يزعجها صوت رنين هاتفها
وضعته على اذنها وهى حتى لا تعرف من المتصل
إسلام : الوو
ناصر : لسه لحد دلوجت نايمه
اعتدلت إسلام بعدما تعرفت على صوته فكيف تنسي ذلك الصوت الذى تعشقه
إسلام : نمت متأخر امبارح
ناصر : تعالى يا إسلام عايز أتكلم معاكى
إسلام : دلوجت يا ناصر
ناصر : حاولى وتعالى بجولك عايز أتكلم معاكى
إسلام : حاسه اننا هنتفضح
نص ساعه هغير خلجاتى واجيك
أغلقت معه الهاتف ولا تعلم لما لديها شعور بأن شئ سئ سيحدث
ارتدت ملابس أخرى واتجهت لغرفة جميلة
إسلام : بت يا جميلة انتى يا بت
جميلة : يوووه يا إسلام سيبينى انام
إسلام : يا بت جومى
جميلة : اووف انا قعدت أهو عايزه أى
إسلام : انا رايحة لناصر لو حد سأل عنى جوليله اى حاجه
جميلة : طلعاتك بقت كتير يا إسلام انا خايفه عليكى
إسلام : متخوفنيش انشاء الله مهتأخرش
جميلة : ماشي يا ستى روحى
خرجت إسلام من المنزل وهى تكاد تموت من الخوف
ووصلت لمكانهم المعتاد الذى دائماً يتقابلون به
ولكن كان ناصر لم يصل بعد
إسلام : يعنى هو اتصل وكمان مجاش
ولكن لم تكمل عبارتها حتى وجدته يأتى من بعيد
إسلام : اى يا ناصر اتأخرت ليه
ناصر : ابوى وجفنى وعايز يعرف انا رايح فين المهم يا إسلام تعالى نهرب من البلد ونتجوز
إسلام : لا يا ناصر انت بتجول ايه
ناصر : يا بت الناس انا ابويا عايز يجوزنى بيجول لى افرح فيك وفى عيالك اسمعى كلامى يا إسلام
إسلام : لا يا ناصر اى الحديث الماسخ ده مش هحط راس ابويا واخويا فى الطين
ناصر : يعنى معيزانيش
إسلام : مش اكده بس انا مش ههرب
ناصر وهو يوجه نظره لها : بس انا عايزك
إسلام : مانى معاك
ناصر : بس مش فى بيت واحد مش فى حضنى يا بنت الناس
إسلام وهى تبعد نظرها عنه وقلبها خفق لكلمته
اقترب ناصر منها وادار وجهها له
وامال برأسه وضع شفتيه على خاصتها ولكنها ابتعدت بسرعه بل وغادرت المكان
ظل ناصر يمسح على وجهه ماذا كان سيفعل ولكنه حقا يريدها فهو يحبها
وصل لمسامعه أثر أقدام شخص يجرى
أسرع ناصر لمكان الصوت وهو يتلفت حوله ولكن لم يجد أحد فظن انه كان يتخيل
اما إسلام فكانت خطواتها أقرب للجرى شعرت كأنها فعلت مصيبة فكان وجهها يتصبب عرقا
دخلت المنزل ولكن اوقفها صوت أمير
أمير الذى كان سيذهب إلى عمله
: إسلام انتى جايه منين
إسلام وهى تبلع ريقها بصعوبة: كنت مخنوجه وجولت اتمشا
أمير : من امته بتطلعى تمشي بروحك وكمان دلوجت
إسلام وهى تبعد انظارها عن أنظار أخيها: مش هطلع تانى
أمير : طيب يلا روحى نامى لسه بدرى
اومأت له إسلام بالإيجاب وفرت من أمامه
فتحى : بنت حمدان اللى واكله عقله
كان يستشيط غضبا والذى أمامه يرتجف من الخوف
ولكن دقائق وصدحت صوت ضحكة مجلجله منه
: ده اللعب هيبجا حلو جوى
أن ماذليتك يا حمدان وخليتك تجتل نفسك مبجاش انا فتحى
دخل ناصر لمنزله ولكن عقد حاجبيه وهو يرى والده يجلس بكل غرور كأنه ينتظر أحد
ولكن ناصر كان سيصعد لغرفته حتى اوقفه صوت والده : انشالله بنت حمدان مريحاك
ضغط ناصر على يده بقوه فهذا ما كان يخشاه
ناصر : ملكش صالح فيها يا ابوى
فتحى : مليش صالح كيف بس عيب اللى انت عملته ده صح
عرف ناصر انه كان يوجد أحد حقا فى المكان
فتحى : بفكر اعرف أهل البلد ونشوف رد حمدان هيبجا كيف
ناصر : يبوى ابنك بيحبها
فتحى : هخليك تعوفها متخافش
بس لسه بفكر ابعت مين بيجولوا دى لهطة قشطه
ناصر ولم يفهم كلام والده
: جصدج ايه
فتحى : لما يكون حد استعملها جبلك وجتها متبجاش رجال لو اتجوزتها
ناصر وهو يقترب من والده : اللى هيلمسها هجتله وايمنات الله لو كان مين
فتحى : يبجا روح انت
ناصر : يبوى ارحمنى حرام عليك
فتحى : يا تروح انت يا هبعت واحد يخلص عليها ومش بس اكده هخلى فضيحتها البلد كلياتها تعرفها
لكم ناصر الحائط الذى بجوار والده : انت لو مكنتش ابوى كنت جتلتك
وتركه وابتعد
ظل ناصر بغرفته ماذا سيفعل يعلم أن والده جاد فى كل كلمه قالها ناصر وهو يشعر بالذنب فهو مستحيل أن يجعل شخص آخر يلمسها يقتلها ويقتل نفسه قبل أن يحدث شئ كهذا
سعاد : فكرت يا ولدى فى الموضوع
أمير: اه يما فكرت فيه
سعاد : اى جولتك موافق
أمير : عالبركه شوفوا هنروح ميته وجولولى
وتركها أمير وتوجه لمكان عمله
توجه أمير لمكتبه وكل من يراه يلقى له التحيه وهو لا يكترث بهم
وجد ورقه على مكتبه مكتوب بها كلمه واحده باللون الأحمر : إحذر
شد أمير على قبضته وهو يدمر كل ما يراه أصبح مكتبه تعمه الفوضى ولم يجرؤ أحد على الدخول له
أمير وهو ينادى على العسكري الذى أمامه : انت يا زفت يا اللى واجف برا
دخل العسكري وهو ينتفض من الرعب : أؤمر يا فندم
امسكه أمير ودفعه بقوه على الحائط: مين دخل المكتب
العسكرى : والله يا باشا محدش دخل
أمير : مش هعيد كلامى بجولك مين دخل المكتب.
العسكري: انا واقف من الصبح محدش دخل
وجه أمير لكمة قوية له أدت إلى نزيف شفتيه
وأخذ يضربه بقوه
فهو سيجن لا يدرى من معه ومن ضده
العسكرى : ابوس ايدك والله معرف حاجه
تركه أمير أخيرا وتحامل العسكرى على نفسه حتى هرب من أمام أمير
وجد الباب يطرق
أمير : ادخل
دخل عبد الله لمكتبه
عبد الله : بص يا أمير انا عايز اتجوز اختك
وجه أمير نظره لصديقه بنظره لو كانت تقتل لوقع قتيلا الآن
........
فتحى : هااا جولت اى يا ولدى
ناصر : ماشي يبوى
وخرج ناصر من المنزل
رن على إسلام ولكنها لم ترد مره واثنين ولكن أيضا لم ترد
كانت إسلام تمسك بالهاتف وترى اسمه يظهر على شاشة الهاتف
ارسل لها رساله : مستنيكى فى مكاننا ولو مجتيش هجى اجيبك
اضطربت إسلام من رسالته فهى تعلم أن ناصر سيفعل ما يقول حقا
توجهت لغرفة جميلة : جميلة انا رايحة لناصر مهتأخرش
جميلة : مش كل شوية يا إسلام الكل بدأ ياخد باله من طلعاتك
إسلام : جايه طوالى ساعة زمن
جميلة : ابوكى وأمير زمانهم جايين يا إسلام متتأخريش
خرجت إسلام ككل مره من المنزل وتوجهت لمكانهم المعتاد فكان منزل لا يسكنه أحد
إسلام : انا زعلانه منك عاللى حوصل امبارح يا ناصر
ناصر بنظره غريبة : تعالى يا إسلام
إسلام : مالك يا ناصر انت تعبان
توجه ناصر إلى باب هذا المكان وقام بإغلاقه
إسلام : بتجفله ليه يا ناصر محدش بيجى هنا
ولكن ناصر لم يرد عليها بل ظل يقترب منها
شعرت هى بالخوف من نظراته وهيأته ظلت تتراجع للخلف
إسلام : ناصر متهزرش
جذبها ناصر من يدها حتى اصطدمت بصدره وأخرج ورقه من عباءته: أمضي هنا يا إسلام
إسلام والدموع قد غطت عيناها: أى ده
ناصر بصوت حاد : بجولك أمضي
سقطت دموعها وهى لا تعلم ماذا يحدث ولماذا يفعل هذا
أمسكت القلم بيد مرتعشه ومضت فى المكان الذى أشار لها أن تمضي فيه
بعدما وقعت أخذ الورقه والقلم
إسلام ببكاء: انا واثقه فيك يا ناصر
اغمض ناصر عينيه فهو ماذا يفعل لقد اراه والده صور تجمعه بها وهدده انه سيفضحها فى البلد
ناصر : سامحيني يا إسلام
دفعها ناصر فوقعت على كومة من القش
إسلام بهستيريه لا يا ناصر لا أحب على يدك
ولكن كان هو يحجزها بجسده وبدأ فى تمزيق ملابسها
انتهى من ما يفعل أما هى تكورت على نفسها فى وضع الجنين : هو ده حبك يا ناصر
واغمى عليها
تابعووووووني
رواية زواج لدقائق معدودة كامله من هنا
رواية خيانة الوعد كامله من هنا
رواية الطفله والوحش كامله من هنا
رواية جحيم الغيره كامله من هنا
رواية مابين الضلوع كامله من هنا
رواية سيطرة ناعمه كامله من هنا
رواية يتيمه في قبضة صعيدي كامله من هنا
الروايات الكامله والحصريه بدون لينكات من هنا
إللي خلص القراءه يدخل هيلاقي كل الروايات اللي بيدور عليها من هنا 👇 ❤️ 👇
❤️🌺🌹❤️🌺❤️🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹🛺🛺🛺🛺🛺
الصفحه الرئيسيه للروايات الجديده من هنا
جميع الروايات الحصريه والكامله من هنا
انضموا معنا علي قناتنا بها جميع الروايات على تليجرام من هنا
❤️🌺🌹❤️🌺❤️🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹🛺🛺🛺🛺🛺
تعليقات
إرسال تعليق