رواية صعيدي غير حياتي الفصل الثاني 2 بقلم ملك ابراهيم عبدالجيد
رواية صعيدي غير حياتي الفصل الثاني 2 بقلم ملك ابراهيم عبدالجيد
رواية صعيدي غير حياتي الجزء الثاني
رواية صعيدي غير حياتي البارت الثاني
صعيدي غير حياتي
![]() |
رواية صعيدي غير حياتي الحلقة الثانية بقلم الكاتبه ملك إبراهيم حصريه وجديده في مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات
مريم بصدمة: انت
فهد بصدمة: انتي بتعملي ايه اهنه يبت المركوب انتي
مريم بعصبيه: انا مسمحلكش تغلط معايا كده وبعدين انتي مين اصلا عشان تتكلم معايا كده
فهد بغرور وثقه: انا فهد المحمودي ظابط في المخابرات يا اموره
مريم خافت ورجعت لورا بخوف وقالت: انا انا اسفه مكنتش اقصد
فهد ببرود: انتي اي اللي جيبك اهنه
مريم بتوتر: بشتغل هنا يباشا
فهد ببرود: خدامه يعني
مريم بحزن علي حالها: ايوه يفهد بيه عايز مني حاجه
فهد ببرود: اعمليلي جهوه وهتيها علي مكتبي
مريم: حاضر
ومشيت
وفهد راح مكتبه وكلم هيا
هيا بدلع: وحشتني يا فهد
فهد بخبث: انتي كمان وحشتيني هاا اي اخبارك
هيا: انا تمام بس كنت عاوزه اشوفك
فهد بيمثل الحزن: مش هينفع انتي عارفه اني ببقي في شغل وببقي مشغول كتير هحاول افضه واشوفك
هيا بخبث: ماشي يفهدي باي
وقفلت
هيا بأبتسامه: اي رأيك
مجهول: لعيبه
هيا بخبث: ولسه متقلقش هوقعه وهخلي يتجوزتي وهخسره كل حاجه
مجهول بخبث: هو ده المطلوب
عند فهد
دخلت مريم القهوه وحطتها
مريم: تأمني بحاجه تانيه
فهد ببرود: اقعدي
مريم بأستغراب: لي حضرتك
فهد ببرود: قولت اقعدي
مريم قعدت وهي خايفه
فهد بهدوء: اي اللي جابك الصعيد
مريم بتوتر: عشان اشتغل عادي
فهد ببرود: لا والله اذا كان انا كنت شافك بتش*ربي امبارح ولا في اي حاجه
مريم: اظن دي حاجه تخصني مش تخص حد تاني
فهد ببرود: وانا عايز اعرف حكايتك اي ولي جيتي الصعيد يبت انتي
مريم ببرود: وانت مالك اصلا وبعدين انا ليا اسم
فهد ببرود: تمام ونده بصوت عالي يضحي
ضحي اتخضت وجريت بسرعه راحت عند فهد
ضحي بخوف: نعم يفهد بيه
فهد: ليكي اجازه شهر
ضحي: ايوه بس
فهد: مفيش بس
ضحي: اومرك يفهد بيه
فهد ببرود: وجولي لبجيت الخدام يخدوا اجازه شهر
ضحي: اومرك يفهد بيه
فهد: يلا روحي
وضحي مشيت
فهد ببرود: اما انتي بقا فا هتقومي بشغل البيت كلو
مريم بصدمه: شغل اي لا مستحيل انا هسيب الشغل ده
فهد بخبث: هو دخول الحمام مش زي خروجه يحلوه ولو سبتي الشغل هتعمل حاجه مش هتعجبك
مريم كانت هتعيطت بس حاولت تمسك نفسها وقالت بخوف ويأس: خلاص حاضر
فهد ببرود وقسوه: عايزكي تمسكي البيت تنظيفي كلوا كويس ولو لقيت تربه هخلي ليلتك سوده انتي فاهمه
مريم بحزن: فاهمه
فهد ببرود: غوري من وشي
مريم مشيت وبعدين بدأت تنظف البيت والبيت كان كبير اوي وخلصت تنظيف نص البيت بعد وقت وحست انها هيغم عليها عشان هي مخدتش جرعت مخدر وغير كده هي عندها السكر
مريم بتعب: خلاص مش قادره تعبت بقا هموت تعبانه انا لي بيحصلي كده يارب ارحمني من عندك يارب
وبعد 3ساعات
عند شاهنده صحبت مريم
الباب خبط عندها جامد
شاهنده: ايوه انا جايه اهو
وفتحت ولقت رامي في وشها
شاهنده بخوف: رامي اهلا نورت مصر انت جيت امتا
رامي ببرود: لسه جاي
شاهنده بتوتر: نورت
رامي ببرود: انا مش جايلك عشان ترحبي بيا انا جايلك عشان تقوليلي فين مريم
شاهنده بتوتر: معرفش
رامي ببرود: تمام انا هعرفك ونده للحرس يخدوا شاهنده
شاهنده بخوف: انتم هتعملوا اي سيبوني والله معرف هي فين
رامي ببرود: لا متخفيش هتخدك فسحه بعدين ترجع تاني بس علي ظهرك يحلوه
شاهنده خافت جدا وقالت بدموع: حرام عليك سيبني خالهم يسبوني حرام عليك وبعدين ده احنا بنات عمك يأخي احنا ذنبنا اي في اللي حصل
رامي بقسوه: ذنبكم انكم بناتو بنات اللي قتل ابويا واقسم بربي لو مقولتي مريم فين هشيلك الليله لوحدك وهخليكي تتمني الم*وت ومش هطلي
شاهنده بدموع وخوف: معرفش معرفش
رامي ببرود للحرس: تمام خدوها
والحرس خدوها وهي عماله تصوت و رامي مش مهتم
ملحوظه:
شاهنده ومريم بنات عم
عند مريم
خلصت تنظيف البيت وهي باين عليها انها تعبانه جدا وبعدين راحت اوضتها وبصت لقت ان جرعت الانسولين (دوه السكر) مش موجوده وهي المفروض كانت خدتتها من بدري
مريم بتعب شديد: راحت فين طب المخ*در راح فين هو كمان انا هم*وت كده
وبعدين اغم عليها
جاسر كان نازل من علي السلم سمع صوت حاجه بتقع راح عند مصدر الصوت لقه مريم واقعه علي الارض
تابعووووووني للتكمله
رواية زواج لدقائق معدودة كامله من هنا
رواية الطفله والوحش كامله من هنا
رواية جحيم الغيره كامله من هنا
رواية مابين الضلوع كامله من هنا
رواية سيطرة ناعمه كامله من هنا
رواية يتيمه في قبضة صعيدي كامله من هنا
الروايات الكامله والحصريه بدون لينكات من هنا
إللي خلص القراءه يدخل هيلاقي كل الروايات اللي بيدور عليها من هنا 👇 ❤️ 👇
❤️🌺🌹❤️🌺❤️🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹🛺🛺🛺🛺🛺
الصفحه الرئيسيه للروايات الجديده من هنا
جميع الروايات الحصريه والكامله من هنا
انضموا معنا علي قناتنا بها جميع الروايات على تليجرام من هنا
❤️🌺🌹❤️🌺❤️🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹🛺🛺🛺🛺🛺