لعنه الصقر بقلمي ❤Amira wagih 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Red jory
![]() |
البارت السادس
اخذت تنظر للهاتف بذهو ل وهيا تسمع ضحكه مع ريتال ولا يجيبها
لم تدري بنفسها الا وهيا تتصل بمراد الذي اجاب علي الفور
مراد : روح قلبي وحشاني
ياقوت بعياط : مراد الحقني
مراد : ياقوت في اي
ياقوت : مازن ضررربوو جامد وبينزف
مراد : حببتي اهدي انتي فين
ياقوت : في البيت
مراد : طيب انا قريب منك اهو ثواني هكون قدامك متلقلقيش انا معاكي
وصل مراد الي منزل ياقوت وحمل مازن مع مساعده من ياقو ت وحمله الي السيارة وانطلق الي المشفي
Amira wagih
بعد شووووويه &&&&
الكل كان واقف قدااام العمليات مستني مازن
الدكتور خرج ليهم
مخبيش عليكو بس هو حالته حرجه جدااا الكسور في اماكن خطيرة جدااا ربنا معااااه
سلا انهااارت في الارض
مازن مش هيسبني انا مليش غيرررة يارب خليك معانا يارب
ياقوت الي كانت مش في وعيها وبتبص للقدام ومراد حاضنها
مازن خرج من العمليات ووضعوة في العنايه المركزة
جاءت السابعه صباح ولم يفق مازن حتا قامت ياقوت فجاة
مراد :اي ياحببتي مالك
ياقوت بلا وعي :مفيش انا هروح حته واجي خليك مع سلا والولاد
مراد مسكها من ايدها : انتي رايحه فين بحالتك دي
ياقوت بغضب شدت ايدها وسلا الي فاقت وهيا بتصرخ بصوت عالي
مااااااازن
مراد انتبه ليها وجاب الدكتور يديها مهدي لتاني مرة !!!!!
🌹🌹🌹🌹
ياقوت دخلت علي قصر صقر وهيا لاتري امامها كل الذي تسمعه صوت ضربات مازن وشكله المتدمر الذي رأته دخلت القصر فقابله ركان ببتسامه طفوليه : مامي اتأخرتي لي... ليصمت وهو يري دماء علي ملابسها بشكل مخيف تجاهلته وطلعت علي جناح الصقررر
فتحت الباب بكل عصبيه واتجهت الي صقر وريتال الذي كما توقعت وجدتهم في السرير نائمين امسكت كوب مياء بجانب السرير ورشته عليهم لينتفضا لتمسك بالكوب وترميه لينكسر
صقر وقف بغضب :انتي اتجننتي ازا....... ولكن قبل اكماله رأي الدماء وهيا تغرق ملابس
صقر وهو بيهزها : اي دااا مين عمل فيكي كدا
دم مين داااا
ياقوت بلا وعي :دم اخويا
الي كان بيموت .....قدام عنيا وحضرتك ...بالسرير مع الزباله
دي
صقر بصدمه :انتي بتقولي ايييه ماله مازن
ياقوت :مازن بيموت في المستشفي وكل دااا بسببك فضلت اتصل بيك رديت بعد ماخلصو عليه خااالص ويارتك لحقته بس انتا كنت مشغووول
صقر اتصدم بشكل كبير وقعد علي السرير من الصدمه وافتكر انو رد بس عشان مش في وعيه من السكر الفون وقع علي الارض ....
ياقوت بصراخ :اخويااا لو حصله حاجه محدش هيقتلك غيرررري ساااامع
🌹🌹🌹🌹🌹Red jory
لعنه الصقر بقلمي
Amira wagih
البارت السابع
ياقوت عادت الي المستشفي لتري مراد واولاد مازن وهم نائمون بجانبه ليقابله متصنعا الغضب منها
مراد بغضب :ممكن اعرف كنتي فين بحالتك دي
ياقوت بدموع :انامش قادرة اتكلم
مراد ضمها لحضنه وبيهديها لانها كانت منهارة وتعبت
مراد :انا هجيب اكل لينا
ياقوت :وانا هدخل لسلا عشان الولاد مناموش
وتعبو
مراد :مش هتأخر
😐🌹🌹🌹🌹🌹🌹
في نفس الوقت خرج صقر من عند مازن والذهول والصدمه كانت حالته فمنظر مازن لايبشر انه سينجو منها وتوعد بالقتل لمن فعل هذااا به
توجه للمسؤل عن حاله مازن
صقر :ممكن اعرف هيفوق امتااا
المدير : دا حالته حرجه لو عدي اليومين الجايين وهو عايش يبقا اتكتبله عمر جديد لان عنده كسور في اماكن خطيرة
صقر سابه ومش وراح لاوضه
ياقوت وسلا 🌹🌹
ياقوت :انتا ايه الي جابك
صقر : هنتكلم بعدين
ياقوت بغضب : اطلع بررررررة
مش قادرة اشوفك
ليدخل مراد عليهم بالاكل
مراد :ياقوت بتزعقي لمي......
صقر :انتا بتعمل ايه هنااااا
ياقوت :صقرر بقولك امشي
مراد : حببتي اهدي بس انتي تعبانه
ياقوت بدموع وانهيار :عارف كلمتك كام مرة والمرة الي ترد فيها تكون مع الهانم ...... واكملت بمرارة وحزن ربنا يسامحك
صقر بصلها بكل ندم وقبل مايخرج :ممكن نتكلم برة يامراد
مراد :اكيد ياقوت الاكل اهو
ليخرجا ولكن بمجرد ان التفت مراد امسكه صقر ولصقه بالحائط خلفه ليمسكه من عنقه وو يقول له بغضب : انا عارف انك السبب بس ورحمه ابويا لادفعك تمن الي عملته
غاااالي قوووووي
مراد :انتا اتجننت
صقر :مش انتا عاوز تلعب هوريك اللعب مع صقر الاسيوطي ازاي
وتركه ودخل لياقوت
صقر : انا هنقل مازن المستشفي بتاعتنا
ياقوت :هو اي جزء من مش عاوزة اشوف خلقتك هنا مش فااااهمه
صقر بغضب : ياااقوت
ياقوت سكتت وكل الي عملته انها بكت اكثر
قاطعهم دخول الدكتور ليفحص سلا الذي حدث لها انيهار وهذا خطر علي جنينها : ياريت تفضل نايمه ومحدش يزعجها
صقر :لوسمحت تجهز كل حاجه لنقل مازن المستشفي الخاصه بينا
الدكتور :مينفعشي اي حركه ليه وهو بحالته دي
صقر :يعني ايه
الدكتور :احنا هنا بنعمل الي المستشفي تبعكو هتعملو والصح انو لازم يفضل وميتحركش
صقر بهدوء : طيب
مضي يومين الي ان تحسنت حاله مازن لكن لم يفق
الدكتور :احنا كنا فين وبقينا فين الحمد لله
ياقوت :طب هيفوق امتا
الدكتور : لما ربنا يأذن
ياقوت :ياااارب
سلا : انشاء الله هيرجع لينا تاني
صقر :ممكن تروحو بقالكو يومين هنا
سلا بدموع :مش هقدر اسيبه ياصقر مش قادرة
ياقوت :لو عاوز تروح اتفضل اكيد الهانم وحشتك
صقر بغضب : انا مش هرد عليكي لانك مش عارفه بتقولي ايه
ياقوت : انا عارفه بقول ايه كويس ياريت تتفضل مش محتاجينك مرااد معانا
في المسااااااء &&&&
في مكان تاني &&&&&&&
اخذ يكسر كل شئ يقابله والغضب يتملكه بشده
سالم :ممكن تهدي بقا
مراااد : لسه عايش والبهايم انا قايلهم يخلصو عليه
سالم :طب ماتبعت حد يقتله
مراد : مش هينفع صقر عامل حراسه كبيرة علي المستشفي كلهااا
بس انا مش هقتل مازن انا هقتل الحيوان الي اسمه صقر
وبعدين اتسلا بمازن وياقوت سواااا
سالم : والسوق يفضالنا ونرجع ملوك زي الاؤل
مراد بضحك :في صحتك يباشا
سالم :بصحتك
مراد بسخررريه :اخبار ريتال اي
سالم : وانتا مالك بيها
مراد : انتا مش بتراقبها ليه
سالم :انتا عاوزني اراقب بنتي وبعدين ريتال عاقله وكبير ة وبيزنسس وومن شاطرة
مراد : امال بتقابل صقر ليه
سالم بضحك : بيحبو بعض ياسيدي بس طبعا مش هخليه يطول ضفرها
مراد : ههههههه والله
سالم : انتا بتضحك كدا ليه
مراد بسخريه :ضفر ايه وصابع ايه دول متجوزين
سالم رما كاسه بالارض بغضب : انتا سكرت يامراااد وبتخرف ولا ايه
مراد بسخريه :ابقا اسألها مدام صقر الاسيوطي
سالم قام مشي بكل غضب
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
الصباح
في الشركه قاعد بكل جبررروت وهو بيفكر هيعمل اي مع مراد عزام
دخلت ليه ريتال بس المرادي كانت حزينه
ريتال :ممكن ادخل
صقر :تعالي
ريتال : انا اسفه ياريتني ماطلبت منك نخرج مكنشي ده حصل
صفر :الي حصل ده كان هيحصل سؤاء خرجنا او مخرجناش
ريتال : مين الي عملها
صقر :ملكيش دعوة بالحكايه دي
ريتال :طب ينفع اروح ازورهم
صقر :لا
متروحيش
ريتال : انا مسافرة انهاردة لمده اسبوع
صقر : ليه
ريتال : هجيب ماركات جديدة
صقر : كويس والجو يكون هدي اكتر
ريتال قربت منه وحضنته وبدموع :انا اسفه انا عارفه ان مازن زي اخوك
صقر بعدها عنه : قولتلك مش بسبب اي حد
ريتال باسته وخدت حاجتها ومشيت
ليرن هاتفه باسم حارسه الخاص وقائد حرسه احمد
صقر : طلع هو
عمر : ايوة يباشا وموجود مع كارم في الفيلا الخاصه بيه
صقر : جهز الحرس انا جاي
ليقفل هاتفه
ليتجه ومعه الحرس الي فيلا كارم
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
في فيلا كارم
كان يجلس هو وحامد
كارم : الباشا زعلان مازن مامتش حامد:متقلقش ليه مرة تانيه المرادي نخلص منه قدام عنينا
ليأتي حارس كارم والخوف علي وجهه
الحقنا ياكارم بيه
كارم : في ايه
الحارس : ص صقر الاسيوطي جايب رجالته وجاي
لينتفض كارم من الخوف فهو يعلم صقر الاسيوطي جيداااا
كارم : جمع الرجاله وعلي العربيات بسرررعه
وقبل مايطلعو يشوفو رجاله صقر وهما بيرمو كبير الحرس تحت رجلين كارم وحامد
كارم : عاوز اي ياصقر
صقر : وقت الحساب جه وقتك عندي انتها
كارم : واحنا عملنالك اي
صقر : ولا حاجه
ليخرج صقر مسدسه ويصوبه في راس حامد لتخرج طلقه تلقيه مقتولا
كارم شاف جثت حامد اتجمد مقدرش يتحرك من الصدمه خوفا من ان يقتله صقر هو الاخر
كارم طلع مسدسه ولسه هيضرب لقا طلقه ايجه بدراعه وطلقه في رجله ووقع علي الارض وهو بيتلوي من الالم
صقر لحرسه : هاتووة
واحرقو الفيلا دي
عمر : حصل يباشا
صقر بحزم : اوك
ليرحل الي المستشفي
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
لعنه الصقر بقلمي 🌹❤Amira wagih
Red jory
❤🌹🌹🌹🌹❤
البارت الثامن
في مكان مظلم مخيف يجلس وحيد فقد الاحساس بكل شئ شارد في لاشئ امامه
لايسمع غير صراخ ابنه
انتبه لتللك الاصوات الشديده وضرب النيران الذي تاتي من الخارج لينفتح الباب بشده وينظر الي من دخل فيهمس له : اااسر
اسر نظر الي صديقه الذي وجسده المتهالك من الضرب ومنظر الدماء علي وجهه المتورم وعينيه التي تنظر بشروووود وتوهااان كالفاقده للحياة
فهو لايري صقر القوي بل يري انسان متدمر امامه
صقر بتعب : ركاااان يااسر فين ركاان
ثم اغمي عليه ليحمله رجال اسر ويضعوة بالسيارة
اسرررر بغضب : اقتلو الزباله الي بررررة والفيلا تجيبوها الارض فاااهمين
ليفعلا كما امرهما اسر ويتجها الي المطار لركوب طيارة اسر الخاصه والتوجه الي البرزيل التي يمكث فيها اسررر
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
بفيلاااااا مراد عزام &&&&&&&
سالم : وااخيرا
مراد بضحك : واخيرااا
سالم : انا مش مصدق احنا خلاص الكابوس دااا خلص
مراد : محدش هيوقف تاني لينا في صفقات السلاح خلاص هم وانزاح وعيله الاسيوطي انتهت
ليأتي لهم حارس : صقر الاسيوطي هرررب
لينتفض مراد وسالم
مراد بغضب وهو يمسك الحارس من ملابسه : بتقول ايه ياحيوااان
الحارس بخوف : والله يباشا في رجاله كتير ايجو اقتحمو الفيلااااا وخدوة ومشيو ودمرووو الفيلا
وقتلو كل الحراااس
ليخرج مراااد تاركا سالم في ذهووول وصدمه
اشار مراد لحرسه بالتحرك
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
في البرازيل &
في احدا القصور وسط الغابه بعيد عن اجواء الناس
خرج الدكتور من عند صقر
(الحوار مترجم )
اسر : خير يادكتور
دكتور : حالته صعبه جداااا الكسور والعلامات هتخف بس لازم دكتور نفسي قبل مايسوء اكتر
اسر بخوف : دكتور نفسي
دكتور : ايوة دااا مش في وعيه اصلا لازم يخرج من حالته دي بسرعه والا هيفوت الاوان
دكتور : دا اسم دكتور ماكس هو من امهر الاطباء هنا وهيفيدة كتير
اسر : متشكر يادكتور من بكرة هيكون عنده
دكتور : مع السلامه
اسر دخل عند صاحبه الي نايم وعيونه مفتوحه للسقف وجمسه متكسر وفي جروح فيه
اسر بغضب : هترجع زي الاؤل واحسن
اوعدك
وسابه ومشي
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
بعد مرور اربع شهور
كانت بتصرخ زي المجنونه في الي واقف قدامها بكل برود
ريتال بصراخ : يعني انتا كمان مع الحيوان ده حرام عليك ليه تعملو كدا كل ده عشان الفلوس تغور الفلوس لو هتخليك تقتل بالشكل ده انتو مش بني ادمين
سالم ببرود : لا
ريتال : من النهاردة انتا مش ابويا والبيت دا هسيبه ومش عاوز ة تجمعني علاقه بواحد زيك من النهاردة ابويا مات
انا هرجع لمامي لندن
سالم بعصبيه قام ضربها ومسكها من شعرها : هتوقفي قدام ابوكي عشان كلب زي ده
ريتال بألم : ايوة وحقه مش هسيبه مهما حصل
سالم : ابقي وريني هتخرجي برة البيت ده ازاي
ريتال : انتا ملكش حكم عليا ولا ليك تحبسني انا كبيرة زمان كنت بكدب صقر بس واضح انو كلامو صح وانتو شويه شياطين معندهاش رحمه وانا لايمكن تربطني بيك صله تانيه بواحد قاتل زيك
وشدت شنتطها وعدلت نفسها : وريني هتمنعني ازاي ولا عاوز تقتلني
مشيت
سالم بغضب : حتا بعد مادمرناك لسه بتبوظ حياتي بس علي جثتي ان سيبتك عايش
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
في البرازيل
اسر : هتعمل ايه
صقر بتعب وشرود : انا عاوز ابدأ شغل
اسر بتعجب : انتا لسه تعبان وبعدين هو الشغل هيطير
صقر ببهدوء : عاوز لاب توب وتفتحلي حساب جديد دلوقتي
اسر : حساب ليه منتا ليك واحد مصري وكمان الشركات هنا ليك نصها
لو عاوز انقلك ........ليقاطعه صقر بقهر
انا مليش حاجه بمصر خدو كل حاجه حتا قصري خدوة
اسر : حاضر بليل هيكون انعمل وكمان اتأمن عشان الاختراق
صقر وهو ينظر امامه : تمام
ايجه الليل واسر دخل علي صقر الاوضه لقاه قاعد بيبص للسما بشرررود تام
اسر بحزن علي حاله صديقه : صقر كفايه فكر في الي جاي
صقر : جهزت الي قولتلك عليه
اسر وهو بيديه الاب توب
ايوة
صقر اخد الاب وفتحه وفتح شويه مواقع لغايت مااتواصل مع بنك روسي
اسر بتعجب : اي ده انتا ليك حساب بروسيا
صقر : اممممم كنت بحول فلوس هناك عشان مستقبل .....ركان وكمان تبقا ضامن لينا لو الشركات اتزنقت او حصل مشاكل
ابويا كان بيعمل كدا فقولت اكبرهم اكتر واكمل الي بيعملوووو
اسر : انتا هتحولهم لهنا
صقر : ايوة
صقر حول كل فلوسه لحسابه البرازيلي
اسر بصدمه : اييييه
ده دا كتير قوي انتا بتحول من امتا
صقر : من سبع سنين
كل شهر احول مبلغ
اسر : بس بكل الفلوس دي تعبر انتا الاغني بالبرزيل
صقر : افتحلي شركات كتير في مجالنا وفي غيرة
عاوز اعرف كل حاجه وكل مجال في البلد دي يكون شركات الصقر فرع فيها
اسر : عاوزهم بإسمك
صقر بتوعد : لا الاساس يكون بإسمي بس الشركات خليها بإسم ( انجين )
( اسم مستعار )
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
في شركه ريتال
قاعده ودموعها علي خدة اول مرة تبكي من سنين ودا بسبب كبريائها وغرورها ماسكه فونها لصورة بتجمعها مع صقر ( للعلم ريتال وصقر اتجوزو بس مش حب هيا اعجبت بيه حبت انو مختلف من برررة قاسي انما جووواة طيبه الاتنين اعجبو ببعض واتجوزو ) وهيا : سامحني ان مكنتش موجوده بس وحياتك عندي لانتقملك منهم كلم
علي الي عملو ة فيك واولهم بابي
لتدخل عليها السكرتيرة
المحامي وصل يافندم
ريتال مسحت دموعها : دخليه
المحامي : اومريني ياهانم
ريتال بغضب : عاوزة ارفع قضيه حجر !!!!!!!!
المحامي بصدمه : افندم
ريتال بغضب : ايه مسمعتش بقولك عاوزة ارفع قضيه حجر
المحامي : علي مين يافندم
ريتال نفخت بضيق : هيكون علي مين يعني ابويا متركز ياعلاء
علاء : لا ياهانم بس ابو حضرتك مش سهل دا سالم الالفي يعني حاجه زي دي فيها رقبتنا
ريتال قامت وعلاء بلع ريقه منها
قوووم
علاء : ياهانم افهمي بس
ريتال : تروح دلوقتي ترفعلي قضيه حجر علي سالم الالفي ومترجعش غير مالقضيه تترفع والمحضر يوصل لابويا
يلا غوووور
علاء بخوف : حاضر ياهانم
ليخرج ويحمد ربه انه خرج سليم
ريتال : ودي اول خطووووة
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
بعد مرور خمس سنوات
في محل للعطور *********.
الزبون : دا حلو ولا انتي رأيك اييييه
.........لو عاجبك يافندم يبقا كويس وكمان من اجمل البرفام عندنا ذوفك راقي فعلا
الزبون : والنبي انتي الي عجباني
........... حضرتك هتشتريه
الزبون : هاخدة عشان عيونك
..........ياريت الخدمه تكون عجبتك وتنورنا كتير يافندم
لتقول لها صديقتها : هههههه كان فاضل شويه وتنفجري
.........زباين معندهمش دم
لا ولازم نستحمل قرفهم وقله ادبهم
صديقتها : نعمل اي بقا اكل العيش ياختي وبعدين انا الحمدلله خلاص هرتاح من الناس دي
.........ايوة بقا حد قدك
صديقتها : هننزل نجيب باقي الحجات عشان فرحي قرب ولسه باقيلي شويه هدوم واكسسورات ومكياج بقا
......... ههههههه ماشي ياختي
.صديقتها : عقبالك ياااجمل ياقوت !!!
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
تفاعلكم يجعلني استمر
لمزيد من القصص الكاااامله اعمل متابعة لصفحتي