أخر الاخبار

رواية لعنة الصقر البارت الرابع والخامس بقلم أميره وجيه حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

 لعنه الصقر بقلمي Red jory 🌹🌹🌹🌹

Amira wagih 🌹🌹🌹🌹🌹🌹

البارت الرابع 


في شركه الصقر يجلس هو ومازن يناقشان ورق يخص احدااا الصفقات التي تكون بغايه الاهميه 

مازن : صقر ارجوك انا مش مطمن للحكايه دي 

صقر بحزم : جري اي احنا من امتا بنخاف منهم 

مازن : يابني افهم سالم دا عامل زي التعبان والصفقه دي لو خسرناها الشركه هتخسر كتير قوووي 

صقر : مش حته صفقه هيا الي تهزنا 

مازن :  انا بقول ننسحب في صفقات تانيه كتير ماسك فيها ليها 


صقر بخبث : لازم يعرف مقامه كويس قوي مش صقر الاسيوطي الي يقف قدامه 

وهيبقا قرصه ودن لسالم الالفي باين عليه كبر وخرف 


مازن وهو يقوم : مراد مش هيسكت وكمان سالم معاها يعني موقفهم مش سهل دول من اكبر الناس بالسوق 


صقر بضحك : عاوزة اشوفه وهو بيجرب 

مازن : انا ماشي متتأخرش عشان امجد وابوة جايين عشان نتفق 

صقر : اوك 

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

يجلسان بجو ملي بالقلوب الصافيه وسط بهجه من الكل يجلس امجد وياقوت علي مسافه قريبه من صقر ومازن وعلوان رشدان الذي يتحدثو بامر الخطوبه 

امجد : حضرتك اسمك ياقوت مش كدا 

ياقوت بحزن : ايوة 

امجد : طب مش عاوزة تسأليني حاجه عني ولا اي 

ياقوت والدموع في عينيها : مازن قالي حجات كتير عنك 

استغرب امجد هدوءها وصمتها ليجد الدموع وهيا تنزل من عينيها بشدة 

امجد : انتي كويسه 

ياقوت : ............ 

امجد فهم حالها فهو يري بعينيها انها تجلس معه رغم عنها 

امجد بتفهم : انتي بتحبي صح 

ياقوت بخوف : انا كويسه اسفه اني عيطت 

امجد ببتسامه : يبقا بتحبي 

طب اي مخليكي تقبلي فيا مدام بتحبي حد تاني 

ياقوت :.........

امجد : طب هنتفق اتفاق طبعا انا مرضاش اجوز واحدة وقلبها ملك حد تاني انا برضو حبيت في يوم وتقريبا عارف شعورك دلوقتي 

احنا هنخرج ونقول اننا مش اتفقنا واكمل بضحك كدا هتتخلصي مني 


ياقوت ضحكت من وسط دموعها 

هيا فين 

امجد بحزن : سافرت 

يلا 

ياقوت وامجد ذهبو الي  حيث يجلس الجميع 

علوان : ها ياحبيبي نقول مبروك 

امجد بتوتر من نظرات صقر : احنا متفقناش 

علوان بحرج : ليه بس 

ياقوت بشجاعه وهيا تنظر بعيون صقر الذي فهم ماتفكر : تفكيرنا انا وامجد مختلف 

صقر : اوك حصل خير  ياعلوان بيه 

علوان بحزن : كل شي قسمه ونصيب احنا اتشرفنا بالتعرف عليكو 

مازن :: الشرف لينا احنا ان اتعرفنا علي عيله محترمه زي حضرتك وامجد 


امجد : نستأذن احنا 

صقر : اتفضلو 

خرج امجد ووالدة 

مازن بغضب : اكيد قولتليه حاجه داا كان مبسوط قوي من الارتباط ده 

ياقوت بكذب : لا مكنشي مبسوط دااا جواز تقليدي طلع بيحب واحدة تانيه 


صقر رفع حاجبه بعدم تصديق : لابجد 

ياقوت بتوتر : اهااا 


ليرحل مازن الي زوجته في غرفتها ويبقا صقر وياقوت 

صقر بخبث : ماتيجي نخرج وبالمرة تحكيلي 

ياقوت بخوف : هحكي اي بس من قولت كل حاجه 

صقر بضحك : هنشوف 

يلا اجهزي 

لترحل ياقوت لتجهز نفسها ولكن قبل ان تذهب تسمع صوت هاتف صقر وهو يرن 


صقر : بجد 

ريتال : احنا اتفقنا نخرج وانا في القصر 

صقر حك راسه يدل علي انه نسي موعده مع ريتال : اوك ياقلبي ثواني وهكون عندك 

ليلتفت وهو يفكر كيف سيقول لياقوت ليراها تقف وتنظر اليه بخبث 

صقر ضحك وقال :  ركان هيبات معاكي 

ليرحل تاركها وهيا تبدب الارض مثل الاطفال الغاضبين ولكن يختفي غضبها عندما انتها موضوع خطبتها من امجد لتدخل لتخبر مراد 


مراد : حببتي انا قولتلك انك ليا مهما حصل والحمدلله ان امجد اتفهم موقفك 


ياقوت بفرح : انا مبسوطه قووي 

الحمد لله خلصنا من الحكايه 


مراد : الحمدلله 

ياقوت : مراد لازم تتصرف انا خايفه يجبولي عريس جديد مش كل مرة هيطلع زي امجد 

مراد : متخافيش ياقلبي 

مش هيحصل 

ياقوت : انا هنام بقا عشان الجامعه 

مراد : سلام ياروحي 

لينهي مراد المكالمه وتكمل عيونه بالنظر الي عشقها الوحيد الذي منذو ان راها وهو يعشقها بجنون 

ليقرر النزول لرؤيتها 

مراد بحب : عشق 

لتلتفت له ذات العيون الرصاصيه التي اوقعت مراد من نظرة واحد عاشق متيم لها بل مهووووس بها 

عشق : مراد اي دا بتعمل اي هنا 

( عشق صلاح فتاه في العشرين من عمرها لم تكمل جامعتها بسبب ظروفها الماديه السيئه اضرت للعمل بمحل للملابس الرجاليه الفخمه  الذي اقنعها انه هنا لشراء ملابس لحضور حفله بمستوي راقي  والتقت  بمراد الذي احبته كما يعشقها 

لها اخ واحد يسمي اسلام وهو اكبر منها بتلات سنوات توفا والدهما وتركهما ليواجهو الحياة الصعبه اخاها يعمل وهيا ايضا لكي يستطيعا العيش ) 


مراد : مقدرتش امنع نفسي اني اشوفك 

عشق : طب يلا بقا عشان محدش ياخد باله 

مراد بضحك : اي دااا بتطرديني ولا اي 

هو انا مش وحشتك 

عشق : لا وحشتني بس عشان الناس 

مراد بتذكر : اوك بس هستناكي ونتعشا سواااا 

عشق وهيا تدفعا بدلال للخروج : ماشي بس يلا بقا 

مراد ضحك بشدة : طيب ماتزقيش همشي 


ليتجه الي سيارته التي يركنها في مكان لاتراة عشق فهيا لاتعلم انه ثري ويملك شركات واسمه مشهور بين رجال الاعمال 

مراد ايضا لم يخبرها بحقيقته خوف من ان تبتعد عنها لانه في سوق الاعمال قليل يعرف  انه يتاجر بالسلاح والصفقات المشبوهه  ولكن الي الان لم تمسك الشرطه اي دليل عليه  فقرر اخفاء هويته عنها ليحمي حبه 

ليتصل بكارم حارسه ومدير اعماله السيئه 

مراد : ها جبتوة 

كارم : حصل يباشا وفي القبو بتاع الفيلا 

مراد : انا جاي 

ليتجهه الي احدد الفيلات 

الخاصه 


اسلام كان واقف مع مراد ورجالته الي ماسكينه جامد بعد ماضربوة وكل ده يأمر مراد بسبب انو رفض يوافق علي جوازته بكونه الوحيد الذي يعلم حقيقه مراد واخته لا 

مراد بغضب : اسمع يلا اول ماجروحك دي تخف هاجي واطلب عشق تاني لو لعبت بديلك يازباله اخرتك علي ايدي 

لازم تعرف انو الي مانعني اقتلك هو اختك وحبي ليها 

لولاها كنت خلصت عليك عشان مراد عزام لما يعوز حاجه بياخدها حتا بس اذاكان عيل زيك هيقف في طريقنا انسفه  

اسلام بتعب : انا عندك اهو اقتلني بس عمري مااسلمك اختي 

مراد بضحك : انتا غبي ولا اي انتا لو مت هخادها برضو بس هيا الي منعاني عليك بس نتجوز واشوفلك صرفه  

اسلام : طيب خلي البهايم دول يسبوني 


مراد بخبث : هيسبوك بعد مايدوك درس صغير عشان بس لو مجرد تفكير انك تقولها تفتكر الدرس دا 


وشاور لرجالته انو يكملو ضرب فيه 

ليأتيه اتصالا 

مراد : ايوة 

سالم بفرح : واخيرا يامراد كسبنا الصفقه 

مراد بتعجب : كسبناها يعني الصقر خسر 

سالم : ايوة واكيد باقي الصفقات هنكسبها لان دي اقوي صفقه فيهم والباقي سهل لينا 

مراد : صقر مش هيعديها بالساهل 

سالم : يعني اي 

مراد : مقدمناش غير نصبر 

لينهي المكالمه وسط تعجبه من فوزة بالصفقه 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

في الصباح 

في شركه الصقر 

انتفض مازن غاضبا من كلام صقر الذي صدمه بشدة 

مازن : انتا بتقووول اي 

صقر ببرود : الي سمعته مش هتسيبه غير لما تصدق كلامنا ومش هتصدقه غير لما تشوف بعينها 

مازن بغضب : طيب 

اتفضل نادي ليها 

اتصل صقر بياقوت لتأتي لهم 

ياقوت شعرت بالخوف والقلق من ان يكونا احضرا لها عريسا اخر 

مازن : احنا موافقين 

ياقوت بتعجب : موافقين علي اي 

صقر : علي مراد """ 

ساقوت بفرح : بجد 

مازن : قوليله احنا مستنينه في القصر الليله 

ياقوت : اوك 

لتسرع بإخبار مراد الذي تعجب من موافقه صقر علي ذالك الارتباط 

لترحل 

لياتي له اتصالا جعله يغضب كثيرااا والشرر يتطاير من عينيه 

مازن بصدمه : كسبها 

صقر بغضب مكتوم : تأكد علي ياقوت لازم يجي الليله 

مازن : قولتلك انو مش سهل 

صقر بخبث : ولا احنا ساهلين 


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

حضر مراد ومعه رجاله وكارم الذي لايفارقه 

صقر ايضا شدد الحراسه علي قصرة لانه لايثق بمراد فهو ماكر لحد كبير 

صقر بغرور : منور يامراد باشا 

مازن بسخريه : بس ليه كل الحرس دا احنا هناكلك 

مراد بتعالي : انتا عارف بقا كااارم بيخاف عليا ازاي 

لينظر صقر الي كارم الذي يقف خلف مراد وكارم ينظر له بكرة فهو كان يعمل بالمخابرات ولكن بطريقه سئيه بسبب صقر  دخل السجن وخرج بمساعده مراد الذي استغل كرة لصقر 

واشتغل معه 

ياقوت نزلت وهيا ترتدي فستان اوف وايت رقيق اظهر جمالا هادئ خلاب 

مراد تعمد استفزاز صقر ومازن وقام لياقوت وقبل يداها بطريقه رومانسيه وهو يراهما يكادان ينفجرااان من الغضب ولكن عليهما التحمل ليوقعا بمراد 

صقر : هنعمل خطوبه دلوقتي وهتكون بعد تلات ايام 

مراد : موافق 


ليتفقا ليقوم مراد بالرحيل 

ليأتي اتصالا لصقر 

ليبتسم اكثر 

صقر : استنا يامراد باشا في خبر هيضايقك شويه 

مراد : خبر اي 

ليفتح مازن شاشه التلفاز الكبيرة لينصدم مراد وكارم بخبر اندلاع النيران بمخازن الخاصه بشركات مرادعزام  والذي نقل اليها بضاعه الصفقه الجديدة 


لينظر مراد الي صقر الذي ينظر اليه بخبث ويبتسم هو ومازن 

ليعلم انه فخ له لكي يحضر رجاله ويبعدهم عن حراس المخازن 

صقر : شرفتنا ياباشا نشوفك في الخطوبه


لعنه الصقر بقلمي Amira wagih 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Red jory 

البارت الخامس 


في قاعه كبيرة اقيمت خطوبه مراد وياقوت حيث كان المكان يلمع من شده جماله وايضا الكثير من الحراس الذي يكونو تبع مراد وصقر 

ياقوت بسعاده غمرتها : انا فرحانه قوووي ياحبيبي 

مراد بسعادة مزيفه : النهاردة اجمل يوم في حياتي وهيبقا احلا لو كنتي مراتي كنا عملنا كتب كتاب مع الخطوبه 

ياقوت بضحك : كويس انهم وافقو علي الخطوبه 

ضحك مراد معها 

ليتقدم منهما ريتال وصقر وهما ممسكين بإيدي بعض ليبارك لهما  

ارتدت ياقوت فستان زيتوني مرصع بقطع ماسيه جميله 

اما سلا ارتدت فستان ازرق يليق بجمالها الهادي فكانت جميله بشكل كبير. 

وكل من مازن ومراد وصقر ارتدو  بدل اظهرت جمال كل منهما بشكل خارق ووسيم ولكن النصيب الاكبر للصقر 


اندمج الجميع مع الخطوبه والبس مراد ياقوت خاتم من الماس شديد الجمال كما انه غالي سعرة جد لتسمع الهممات من الحضور من اعجباهم به 

لياتي صقر ومازن 

لم يرتاح مراد لنظراتهم فأشار لكارم الذي استعد لاي مواجهه مع الصقر ورجاله 

اشار صقر لكبير حرسه وهو يدعي احمد بمراقبه كارم 


نظر مازن الي اخته التي تكاد ان تطير من السعادة بقليل من الشفقه والحزن ان علمت ان خطوبتها ماهيا الا فخ للوقوع بمراااد 

ولكن كيف ستتحمل الصدمه 

ليتقدما منها 

مازن وهو يحتضنها : لازم تفضلي مبسوطه كدا مهما حصل 

ياقوت بحب : انا مبسوطه لانكو وافقتو اكمل حياتي مع حد قلبي حبه 

لينظر لها صقر بحزن ولكن هو يفعل ذالك  لمصلحتها 

ليشير صقر لاحمد بفعل ماامرة به 

ليتقدم احمد من خلف كارم ويضع مسدسه في ظهرة امر اياه بالخروج معه 

كما فعل باقي رجال احمد مع رجال كارم مثل ذالك 

ليتحدث صقر لمراد : دلوقتي وقت هديتي ليك 

لتنقطع الانوار وسط اصوات المدعوين التي بدأت بالعلو 

لتتفتح الانوار مرة اخري لينصدم مراد من رجال البوليس وهم يقفون امامه بعدد ليس بقليل 

مراد بعد فهم وتعجب : اي داا فيه اي 

صقر بخبث : اعرفك الرائد اسامه 

مش لازم اكمل 

ياقوت بدموع وعدم تصديق : صقر فيه اي 

مراد : ايه الي بتعمله دا 

الرائد اسامه : مراد بيه حضرتك مطلوب القبض عليك بتهمه حيازه سلاح في مخازن الصحرواي التابعه ليك 


مراد بغضب : سلاح اي انتا اتجننت انتا مش عارف بتكلم مين 

ليشد مازن ياقوت بعيد عن مراد التي فقدت الاحساس بمن حولها 

وهيا تنظر باالم لصقر الذي تقطع قلبه لرؤيتها وهيا تنهار هكذااا 

الرائد اسامه بحزم : اتفضل يافندم معانا 

ليوجه مراد كلامه لياقوت : حببتي اوعي تصدقي ده فخ من صقر عشان يبوظ الخطوبه وانا هثبتلك داااا 

لم ترد ياقوت عليها لانها مازالت تحت تأثير الصدمه 


ليأخذ البوليس مراد وسط اعتراضه الشديد علي مايحدث 

لينهي مازن الخطوبه ويعتذر من الباقين 

اما سالم الذي بمجرد ان القو القبط علي مراد انسحب من الحفل 


ريتال : يعني كان فخ ومش قولتلي 

لم يرد صقر عليها لانه ينظر الي ياقوت التي هادئه وعينيها تنزل الدموع بسرعه 

صقر بهدوء : مازن يلا بينا 

لياخذ مازن اخته وزوجته واولادة ويرحلا 

ويرحل صقر وركان مع اصرارا ريتال بالقدوم معهم 


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

في قصر الصقر 

صقر : شويه النسوان دول تظبطوهم وبعدين ترموهم بررررة القصر 

لينظر كارم اليه بغضب شديد مع حب صقر لتلك النظرات الغاضبه منه  

لينهال رجال الصقر بالضرب علي كارم ورجاله ثم حملهم ورميهم خااااارجا 


ريتال بدلع : يلا بقا عشان نحتفل 

صقر وهو يضع يده علي خصرها ويشدها اليه : احلا احتفال ياقلبي 

ليصعد الي غرفتهم 

وسط حزن ركان الذي لم يلقي اي انتباه من والدة 


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بعد مرور ساعتين 

انتفض صقر بغضب عند سماعه بخروج مراد من السجن بعدما اعترف بعض من العاملين بالمخازن انهم وضعو الاسلحه دون ان يكون لمراد علاقه بها وكل هذا من تخطيط مراااد 


ريتال بخوف من هيئه صقر : اهدااا  ياحبيبي بس 

صقر بغضب : ورحمه ابويا مهسيبك 

يامراد ياعزام 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹

امام قسم الشرطه خرج مراد والشرر يتطاير من عينيه وهو يتوعد لصقر ومازن والعائله بإكملها بالموت 

ليعلم بعد قليل بما حدث مع كارم ليأمر احد حراسه الباقيين بإحضار كارم ورجالته واحضار طبيب لهم 

ليتجه الي قصرة 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

في منزل مازن 

لم تغلق عينا ياقوت ولم تستسلم للنوم فقط تذرف الدموع 

مازن بحزن : ممكن افهم بتعيطي ليه اديكي عرفتي حقيقته 

لتنظر له سلا بتحذير فياقوت قلبها مجروووح ومرهقه 

ليأتي اتصالا من صقر لمازن ليخرج مازن لكي لايزعج ياقوت 

مازن بغضب : ابن الكلب دا 

صقر : ياقوت عامله اي 

مازن : لسه بتعيط 

صقر : الي حصل دااا هيخليها تتمسك بيه اكتر يعني دااا كان في صالح مراد 

مازن : حظه حلو 

صقر : هشوفك في الشركه 

مازن : تمام 


ليدخل لياقوت التي مازالت تدمع في حضن سلا لتسمع هاتفها يرن والمتصل مراد ! 

لتنتفض بسعاده : مراااد 

مراد : حببتي انا خرجت من القسم البلاغ طلع كاذب انا برئ ياياقوت طلعو ناس من المخازن حاطين سلاح واتهموني فيها بس الحقيقه اتكشفت


ياقوت بدموع : كنت عارفه انك برئ ياقلبي 

مراد : كلمتك اول ماخرجت كنت عارف انك مش هتنامي وهتفضلي تعيطي 

ياقوت : لا خلاص هنام المهم انك خرجت 

مراد : الحمد لله نامي بقا وارتاحي والصبح نتكلم 

ياقوت : سلام 

مراد : سلام ياروح مراد 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

في الصباح استيقظت ياقوت والفرحه تملا قلبها وكلن عادت لحزنها عندما تذكرت مافعله مازن وصقر  كيف خرب يوما انتظرته كثير 

مازن : صباح الخير 

ياقوت لم ترد عليه 

ووجهت كلامها لسلا التي تعد الفطور لزوجها : انا رايحه لركان باي 

انزعج مازن بشدة لانها لم تعيرة اي انتباة ولكن سلا اخبرته انها مازالت حزينه مما فعلوة 

معلش يامازن بس الي حصلها مش سهل 

مازن بغضب  : كل حاجه كانت مترتبه بس طلع منها الحيوان 

ليلتقط جاكته ويرحل : هروح المستشفي الاول عشان اهملتها اليومين الي فاتو 

سلا بحب : ربنا معاك 


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

دخلت ياقوت القصر لتجد ان ركان مازال نائما 

لتسمع خطوات نزول ريتال من الاعلي لتزفر في غضب لتكمل طريقه 

دون الالتفات لها مع نظرات الشفقه  من ريتال عليها 

لتوقظ ركان وتجهزة لمدرسته وتخرج لتوصله لباص مدرسته لتلتفت لتري صقر خلفها 

صقر : عامله اي 

ياقوت : انتا شايف اي 

صقر : عارف انو طلع امبارح والي عملناه راح علي الفاضي بس احنا اختارنا اليوم 

ده عشان تبقي شايفه بنفسك بيحصل اي وتعرفي انو تاجر زفت سلاح 

ياقوت بدموع : كفايه كدب بقا لو تاجر سلاح مكنشي خرج بعديها بساعتين 

صقر بغضب : وياتري خرج ليه زي ماقولتلك كل مالبضاعه بتاعته بتتمسك بيلبسها لاي موظف او عامل عنده ودا  الي حصل امبارح 

ياقوت مشيت من قدامه 

صقر اتنهد بغضب لانه يأس من محاوله افهامها 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

في منزل بسيط جد اااا في احدااا الاحياة المتوسطه يجلس امامه مع نظرات كاره وغاضبه منهما لبعضهما لتقطع ذالك االصمت عشق وهيا تدخل لتجلس مع خطيبها واخاها بعدما وافق تحت ضغط من مراد 

مراد بحزم : بتهيلي ان الخطوبه ملهاش لازمه احنا نعمل فرح علطول ولا اي رايك ياعشق 

عشق بخجل : الي يشوفه اسلام 

ليوجه مراد نظرة لاسلام كنظرة تحذير منه 

اسلام بغضب مكتوم : موافق 

مراد : خلاص يبقا الفرح الاسبوع الجاي 

ليرقص قلب عشق فرحاااا 

ليرحل مراد وقلبه غارما في عشقها ذات العيون الرصاصيه التي اخترقت قلبه بحبها

ليمسك هاتفه ويتصل بكارم 

ليتحول من عاشق الي مراد عزام 

مراد بغضب : عاوزك تخليه يشوف الموت بعنيه مش عاوز حته سليمه في جسمه عاوزة يموت من الضررررب فاااهم يموووت 

تبعت الرجاله متروحش انتا والراجل بتاعتنا الي حاطينه جاسوس ضمن حرس صقر تبعته معاهم 

كارم : اوامرك تنفذ ياباشا 

مراد بتوعد : نهايتك قربت ياصقر 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

في منزل مازن 

يجلسان علي العشاء والهدوء يغلف المكان 

مازن : وبعدين هتفضلي ساكته كدا 

ياقوت : عاوزني اقولك اي 

مازن : انا عارف انك زعلانه بس كل هدفنا اننا نكشفلك مراد علي حقيقته ملقناش غير الخطوبه 

ياقوت بدموع : ومفكرتش فيا ليه مفكرتش في الي هيجرالي بسببك انتا وصقر اليوم الي كنت بستناه خربتوة في لحظه وياريت كلامكو طلع صح بس لازم تعرف اني من بعد الي حصل هتمسك في مراد اكتر 


مازن قام بعصبيه : يوم ماهتكوني ليه هيكون انا مت لاني مش هسمحلك تكوني ليه مهما حصل حتا لو هتفضلي قاعده جمبي من غير جواااز استحاله تكوني ليه 

وقبل ان يكمل كلامه يري من يفتح باب البيت لدرجه انه انكسر نصفين ودلوف عدد كبير من الحراس وعلي رأسهم حامد  حارس من حراس الصقر الذي جعله مراد عين له هناك 


مازن بصدمه : حامد انتا اتجننت 

حامد بسخريه : مفاجأه مش كداااا واشار لحرسه بالامساك به ولكن مازن قاما بضرب اثنين منهم وفي النهايه امسكوة لكثرة عددهم 

ياقوت وسلا كانو يصرخون ولكن لديهم الاوامر بعدم التعرض لهم 

اقتر ب حامد من مازن الذي يحاول الافلات من ايدي الرجال ولكنت باتت محاولاته بالفشل 

ليمسك بذقن مازن بشده : دي هديه من الباشااااا 

ليأمر الحراس بضرب مازن الذي استجابو لامرة وضربوه ضربا مبرحا وشديد وسط صراخ ياقوت وسلا الذي يمسكهما احد الحراس 

انتها الحراس من ضرب مازن الذي  تلون جسده بعلامات الضرب وجسده الذي ينزف من كل جهه ووقع ساكنا لا يتحرك 


حامد بحزم : يلاااااا 

ليتركوهم لتجري ياقوت بصراخ وسلا التي لم تقدر علي التحرك من منظر مازن 

ياقوت بدموع وصراخ : ماززززن رد  عليا 

سلا فاقت من صدمتها لتمسك براس مازن وتحاول ان تجعله يفيق وهيا تصرخ عليه 

اتصلي بصقر 

لتمسك ياقوت هاتفها وترن علي صقر ولكن لارد 

ياقوت : مبيردش 

سلا : كلميه تاني 

اتصلت ياقوت بصقر وهذه المرة اتاها الرد مع صدمتها فالهاتف ممفتوح وصوت صقر وريتال سويااااا مع ضحكها بصوت عالي ولا يردااا عليها 

لتظل تصرخ لعله يجيبها ولكن لا رد 

ياقوت بصراخ عالي : صقرررررر 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹


تكملة القصه بعد تفاعلكم سلام عليكم ☺



تكملة الرواية من هنا



بداية الروايه من هنا



تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
CLOSE ADS
CLOSE ADS
close