القائمة الرئيسية

الصفحات

اخر الاخبار

رواية نبض عاشق الفصل العاشر بقلم أم مروان حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية نبض عاشق الفصل العاشر بقلم أم مروان حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات


رواية نبض عاشق الفصل العاشر بقلم أم مروان حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات


حياة بدموع..طلقني يمروان .........


مروان بصدمه..نعم....في اي


حياة بدموع اكتر..طلقني عشان انت زبا.له ووا.طي....وهتفضل زي ما انت وعمرك ما هتتغير....طلقني بقا قبل ما اعرف البيت كله


مروان ..انا مش فاهم منك حاجه...حياة لو سمحتي قوليلي انا عملت اي بس عشان كل دا 


حياة بدموع وعصبيه..لا...دا انت مبتفهمش بقا يمروان...انت كنت فين امبارح 


مروان بتوتر..كنت....كنت مع القائد بتاعي.....


حياة..كداب يمروان.....


مروان..والله العظيم كنت مع القائد بتاعي امبارح.....


حياة فتحت الفون بتاعها ووريتو الصور ..هو دا القائد بتاعك...صح...بيلبس قمي*ص نوم احمر....صح


مروان حط ايده علي وشه بصدمه ومش عارف يقولها اي.....


حياة بلا مبالاه..طلقني بقا..يلا يحبيبي....يلا بدل ما افضحك في البيت كله


مروان ..حياة...انتي فاهمه غلط ......


حياة ضحت بوجع..طب فهمني صح يمروان..اتفضل انا سامعه.....


مروان ولقا فكره..الصور دي قديمه يحياة.....


حياة..طب شوف كدبه احلي يمروان.....دا حتى دا نفس لبسك بتاع امبارح 


مروان..وهو نا يعني لما البس لبس مش هلبسو تاني...اكيد هي شافتني باللبس امبارح ولقيتها فرصه عشان توقعنا في بعض 


حياة فضلت باصه ليه نفسها يكون فعلا صادق لكنها بردو مش مصدقه قعدت عالسرير وبصت في الأرض ودموعها نزلت اوي.....نزل مروان قعد علي ركبته ادامها ومسك ايديها بحنيه ورفع وشها بايده بحنيه 


مروان بهدوء..وآلله العظيم من يوم ما عرفت اني بحبك مقربتش من ولا واحده...انا اه تاريخي من كويس خالص وعرفت بنات بعدد خطوات رجلي...بس محبتش الا انتي وبس يحياة قلبي انتي .....وبصلها في عنيها..بحبك يحياة....


حياة كانت باصه ليه وعيونها الخضرا مليانه دموع ومش عارفه ترد تقول اي لكنها مش مصدقه اوي .....قرب ايده مسحلها دموعها بحنيه وحط ايده علي خدها وقرب منها اوي وباس.س شفايفها برقه وحنيه وهي استجابت ليه وفضلو يرجعو لورا عالسرير وحط ايده علي وسطها وهي مش عارفه هي ليه مستجابه ليه اوي كدا ..المفروض انها مش مصدقه اوي لكنها استجابتلو جدا و.........


عدي اليوم وجه اليوم اللي بعده .....


مروان..خلاص يحياة هنروح بكرا الجامعه 


حياة..اشطات....


مروان..اشطات...في ظابط في الدنيا يتقالو اشطات 


حطت ايديها علي كتفه كدا ووقفت عالكرسي عشان تبقا أطول منو..اه بقول لظابط اشطات عندك مانع


مروان..كل شويه تعالي فيها شبح وبتتروقي في الآخر......


حياة..تلاعبني ريست طيب...


نزلها مروان..انزلي يحبيبتي ربنا يهديكي.....وجهه رساله ع فون لمروان وراح فتحو لقا بسمه باعته ليه صور ليها بلبس بيتي مبين معظم جسمها وبتقوله تعالي بقا وحشتني اوي 


مروان...هففففف...يادي القرف عالصبح...


حياة..مالك يمارو.....


مروان..القائد بتاعي عاوزني دلوقتي...معلش يحبيبتي لازم اروح ليه دلوقتي 


حياة بزعل..هتسيبني...انت بتوحشني 


مروان فضل باصص ليها بحب شديد وقرب با.س خدها بعمق..هجيلك علي طول يحبيبتي 


حياة..ماشي يحبيبي متتاخرش....


مروان بابتسامه..حاضر..واول ما لف الناحيه التانيه قلب وشوشو جدا ومش عاوز يكمل في اللي هو بيعمله دا.....


عند كارما قاعده مع شلة بنات وولاد


كرما..بقولك البت الهبله حياة دي طلعت متجوزه الواد اللي كان جايبها بالموتوسيكل 


تالا..بتقولي اي....بقا البت دي تطلع بالنصاحه دي...


كرما..واحنا كنا بنقول عليها هبله..بس خدي بالك...انا مش هسيبها تتهنا


تالا..هتعملي اي.....


كرما..كدا كدا..في مشاكل بينها هي وجوزها..انا بقي هزود المشاكل دي......


وصل مروان للبيت بتاع بسمه وفتحتلو وهي لابسه نفس اللبس اللي بعتتو في الصور...


مروان..عامله اي 


بسمه..مش مهم انا دلوقتي...المهم انا عاوزه اقضي الليله دي معاك....وقل.عتو الجاكيت وحطت ايديها علي صدرو قام هو نزل ايديها بسرعه


مروان..بسمه..اهدي كدا،.انا مش في المود خالص دلوقتي 


بسمه..مروان..بقالك كتير مقربتش مني...


مروان..معلش..بجد مش قادر دلوقتي..ممكن بس تجيبيلي شاي أو أي حاجه....


بسمه..شاي.....شاي اي يمروان ولا بقيت تشرب ولا بقيت تقرب مني...مالك 


مروان في نفسه..والله ما بقيت عارف انا مالي..بس حاسس اني قرفان من حياتي قبل كدا........


راحت كارما لحياة البيت.....


كارما..يعني اتصالحتو....


حياة بابتسامه..اه صالحني امبارح وجابلي السلسلة دي


شافتها كارما زاد غيظها من حياة..ونتي بقا هترجعي الكليه بكره  


حياة..اه انشاءالله مروان هيجيبني


كارما..وهو فين مروان دلوقتي 


حياة..عندو شغل كدا.....


كارما بضحكه..ونتي صدقتيه.......


حياة..اه عادي...هيكدب ليه 


كارما..طب بصي بقا...انا سالت عالبت بسمه دي وعرفت مكان بيتها..اي رايك نروح نطب عليها كدا..مش بمكن عندها


حياة..لا لا طبعا انا واثق......وافتكرت الصور وانها مكانتش مصدقه مروان اوي..طب خلاص..هقوم البس واجي معاكي..نتأكد بردو


قامت لبست حياة وخرجت هي وكارما.......


بسمه..طب اانت لي قاعد كدا...قوم نر. قص طيب


مروان بزهق..هففف..بقولك اي انا زهقت هقوم امشي....وليه جاي يحط ايده عالباب الجرس رن...اتخض هو وبسمه ووووووو........


جاي مروان يفتح الباب لقاه بيخبط اتخض هو وبسمه


مروان بصوت واطي..في حد جايلك ولا اي....


بسمه..لا ابدا...استنا هشوف في الكاميرا.....الحق دي الزفته اللي انت متجوزها ومعاها واحده كمان....


اتصدم مروان وخاف جدا تكون عرفت حاجه..بسمه...انا هدخل جوه استخبي ماشي..عشان خاطري لو بتحبيني بلاش تقوليها اي حاجه 


بسمه بزهق.. هففففففف...حاضر يمروان...اوعي تشوفك بس.....وراح مروان وبسمه فتحت الباب 


بصتلها حياة بغلل شويه..مروان فين......


بسمه..نعم يحبيبتي..هو تايه منك ولا اي.....


حياة قربت منها واتكلمت بقوه..انا بسالك سؤال وجاوبني...مروان هنا


بسمه..والله يحبيبتي لو مش واثقه في جوزك فانا مليش ذنب إنما لو هتتكلمي عليا فانا اشرف من الشرف...


حياة ضحكت بسخريه..ههه....والصور ياروح امك اللي انتي باعتهالي من كام يوم...اي فوتوشوب.....سكتت بسمه وبصتلها بقرف


بسمه..عالعموم اتفضلي البيت عندك اهو....ادخلي دوري يستي......وابقي اربطيه كويس أدام مش واثقه فيه كدا 


حياة كانت من جواها بتغلي.....


كارما..يلا بينا ندخل ندور..........


حياة..لا ...انا مش هدخل بيت البت دي....مروان مش هنا انا واثقه فيه...يلا بينا....واخدتها ومشيت.......


دخلت بسمه وخرج مروان من الاوضه..هاا مشيت....


بسمه وحط ايديها علي بعض بغلل..اه مشيت.....


مروان..كل دا بسبب الصور الزفت اللي نتي بعتيها لحياة خليتيها تشك فيا


بسمه بدلع..منا بحبك يروح قلبي...كنت عاوزاها تبعد عنك باي شكل


مروان..طيب..انا همشي بقا قبل ما جدي ياخد بالو اني مش فالبيت......وخرج من البيت وكانت روحت حياة وكرما وقاعدين في الاوضه ...


كارما..كان لازم ندخل....


حياة..بصراحه هي غاظتني لما قالتلي مش واثقه فيه وكدا......بس ع فكره مروان اتغير ومستحيل يعمل كدا......


وصل مروان البيت وطلع الاوضه ولقا بردو كارما قاعده مع حياة.....


مروان..مساء الخير.......


حياة..مساء النور....كنت فين دا كلو مع القائد....


مروان..لا اكيد يعني..خرجت مع واحد صاحبي شويه 


حياة..ماشي..هتاخد دش او كدا.....


مروان.. انا جعان اوي بصراحه....هاكل الاول وبعدين اخد دش.....


حياة..طب يحبيبي انا هروح اقول لدادا تعملك حاجه تاكلها وبالمرة جدي كان عاوزني هشوفه عاوز اي


مروان..طب متتاخريش..خدي معاكي صاحبتك وكدا


كرما،.نا رجلي بتوجعني اوي....هستناكي هنا يحياة....


حياة..ماشي...وسابتهم ونزلت....راح مروان فتح باب الاوضه عالاخر 


مروان..معلش اصل الجو حر.....


كارما..بس نا عاوزاك في موضوع....وقامت قفلت الباب........


مروان بقلق..نعم.....


كارما..حياة متستاهلكش....دي بتشك فيك وكمان راحت لبسمه انهارده....


مروان...يالهوي...لبسمه.....انتي مال امك انتي تشك ولا متشكش 


كارما..بصراحه....انا مستخسره القمر دا في حياة الهبله دي....اي مش شايف ادامك الفرق بيني وبينها


مروان..عندك حق ..الفرق بينك وبينها زي الفرق ما بين جورجينا وبدرية طلبه...بس انتي بدريه 


كارما حطت ايديها علي ازرار قميصه وفتحت اول واحد..لي قافل اوي كدا...الجو حر شويه....


مروان نزل ايديها جامد..لا مهو بيكون برد بالليل........وبعدين حياة بتضايق لما بفتحو 


كارما رفعت ايديها تاني..بس عضلاتك حلوه اوي...متق.لع القميص دا وريهملي كدا


مروان نزل ايديها..اي يبت دا ولا في كسوف ولا اي حياء...فقدتو حياءكم كلكم كدا.......


كارما مسكت ايدو..والله العظيم انت عاجبني وعاوزه اتكلم معا......مكملتش كلامها ودخلت حياة لقيتها ماسكه ايد مروان


حياة بحده..هو اي اللي قفل الباب دا ...مش كان مفتوح يمروان.....وبصت علي ايديهم...هو في اي


مروان رما ايد كارما في الهوا..حياة...ابقي اختاري اصحابك اللي هيدخلو بيتنا بعد كدا..متجيبيش اي بنات من الشارع...ودخلت الحمام


حياة بصت لكارما بحده..ودا اي بقا يكارما....اي اللي خلاكي تمسكي ايدو


كرما..انتي بتشكي فيا يحياة....دا هو اللي مسك ايدي يحياة......


حياة..مروان عمره ما يعمل كدا......


كارما..روحي شوفي تاريخ جوزك المنيل الاول وبعدها تعالي كلميني...انا لازم امشي انا بجد اتهانت....


مسكتها حياة من دراعها اوي..بصي بقا يبت انتي...انا اي واحده تقرب من مروان أكلها بسناني فاهمه.....اوعي تكوني فاكراني حياة بتاعت زمان اللي كنتو كلكم بتضحكو عليا واني ديما وحيده لا.....دلوقتي اعرف اخد حقي من اي حد....عينك ان جات علي مروان تاني..هخلعهملك 


كارما خافت منها شويه..حياة...والله انتي فاهمه غلط..... 


حياة..مش عاوزه افهم صح....يلا امشي دلوقتي علشان جوزي حبيبيي ياكل....يلا.......ومشيت كارما وهي هتو.لع ومش عارفه تدخل حياتهم تاني ازاي...........خرج مروان من الحمام وبينشف ايده....


مروان..غارت


حياة مكشره ومتضايقة..اه...مشيت


مروان..البت دي مش كويسه يحياة...انا مش هقولك قالتلي اي.......


حياة..ماشي....


مروان قرب منها..مالك يحبيبتي.....


حياة..مروان.....عشان خاطري...مش عاوزه اكتشف انك بتخوني...بلاش تعمل فيا كدا يمروان ...انا بجد خايفه اوي تعمل حاجه زي كدا....


مروان قلق جداا بس حاول يتماسك ادامها وشدها من ايدها قربها منو اوي وحط ايده علي وسطها..متخافيش يحبيبتي..عمري ما اعمل فيكي كدا


حياة..طيب..عشان نكون صريحين مع بعض...انا روحت لبسمه انهارده عشان اشوفك عندها ولا لا.....


مروان..لي كدا يحياة......صدقيني خلاص قطعت علاقتي بيها....


حياة..هتحبني انا وبس يمروان.....


مروان..مش هحب في حياتي..غيرك.......ودخل هو في حضنها اوي ودفن وشو في حضنها اوي .............


عدي اليوم دا وجهه اليوم اللي بعده صحي مروان من النوم هو وحياة وجهزو عشان يروحو الكليه........


مروان..دخلي شعرك جوة الطرحه يماما.....دا حجاب دا ولا اي


حياة..غصب عني خرجو والله معلش....


مروان..توء....خلاص مفيش مرواح كليه.......


حياة..بطل رخامه بقا........يلا اتاخرنا


مروان..طب هاتي بو.سه ونا اروح معاكي الصين عادي 


حياة..بطل دلع بقا يمروان..يلا بينا


مروان..خلاص براحتك......قربت حياة منو تبو.سو من خده لف هو وشو وبا.سها بعمق من شفايفها دقيقه تقريبا....حست هي بالدوخان


مروان بابتسامه..كدا نقدر نمشي.....


حياة بتوهان..الله يخربيتك......انا دوخت....


مروان بضحكه..اعيش وادوخك يروحي...يلا بقا ....ونزلو هما الاتنين وركبت وراه عالموتيسكل وحضنتو من ضهره اوي لحد مة وصلو الكليه 


مروان دخل معاها لحد ما وصلها للمحاضرة وكانت متأخره شويه


مروان..اذيك يدكتور.....


الدكتور..اهلا وسهلا..مين حضرتكم.....


مروان..دي حياة...طالبه هنا مع حضرتك ومراتي..ونا جوزها ظابط شرطه


الدكتور..اهلا وسهلا...تشرفنا يا افندم......


مروان..الله يخليك...معلش بس هي اتاخرت شويه 


الدكتور..لا لا.. انا لسه بادئ اصلا........


مروان..طيب....ادخلي اقعدي جنب البنت اللي هناك دي...ماشي


حياة..حاضر.....ودخلت حياة وجاي يخرج مروان لقا ولد داخل المحاضره ورايح يقعد جنب حياة 


مروان..معلش بس يدكتور ..ممكن بس اقولها حاجه


الدكتور..ممكن...اتفضل.....دخل مروان راح عندها


مروان..معلش بس يباشا.....قوم من هنا المدام مراتي ومحبش حد يقعد جنبها كدا........


الولد..انا اسف جدا...حاضر ياافندم.......وقام مشي من جنبها بصتلو حياة وابتسمت وهو ابتسملها وقرب عليها اوي..هتوحشيني 


حياة بصوت واطي اوي..ونت كمان هتوحشني..... 


وسابها ومشي ....كانت قاعده حياة بدأت تركز في المحاضرة سمعت صوت بنتين وراها 


البنت..لا بس قمر اوي بجد 


البنت التانيه..يبت دا كمان ظبوطه...بالهوي يانا ياريتو يطلق بجد


البنت..لا....دا مش هيفلت من تحت ايدي دا 


عفوا لقد نفذ رصيد حياة من الصبر....قامت بدون وعي منها نطت عالبنات دي ومسكتهم موتت.هم من الضر.ب 


حياة وهي بتض.ربهم..بتعاكسو وربنا لاقت.لكم.........وفي الاخر اتحولت للتحقيق 


في الكافيه


مروان..لا يا افندم..انا بجد زهقت منها.. بتتلزق فيا اوي ونا مبقتش احب اي بنت تقرب كدا


هشام..خلاص يمروان الموضوع هيخلص......


مروان..ازاي يعني


هشام..عشان تثق فيك وتقولك علي التجار اللي شغالين مع ابوها لازم تتجوزها


مروان بصدمه..اتجوزها...


تابعووووني للروايات الكامله والحصريه



الفصل الحادي عشر من هنا



بداية الروايه من هنا




تعليقات

close