القائمة الرئيسية

الصفحات

الأخبار[LastPost]

رواية طفلتي الصغيره بقلم سلمي حمدي البارت الاول والتاني والتالت

 

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا    


رواية طفلتي الصغيره بقلم سلمي حمدي

البارت الاول والتاني والتالت 



رواية طفلتي الصغيره بقلم سلمي حمدي

الفصل الاول والتاني والتالت 


رواية طفلتي الصغيره بقلم سلمي حمدي

البارت الاول والتاني والتالت 

عمو عمو 

دياب بابتسامة: تعالي ياقلب عمو في اي 

قمر بدموع..عمو تعال شوف ماما 

دياب..مالها ماما

قمر..اقمه عليه مش عم توفق معي

دياب بخوف..طيب يلا

دياب نزل ومشي معه قمر

____

دخلت قمر بدموع..ماما فوقي

دياب نزل لمستوه وشاف نبضة كان ضعيف

دياب..طلب الاساف...دياب اتحملى شوية الاساف شوية وهتوص

إم قمر بصوت متقطع..خلي بالك من قمر كان دا آخر كلمها قبل ماتموت 

قمر بدموع.. ماما عمو هي مش راضيه تفوق لاني زعلتها  

دياب غمض عيونه بحزن وهو شايف حلتها 

قمر وهي تهز فيها ماما حبيبتي فوق وانا والله مش هزعلك تاني وعد  بس  متسيبنيش 😭😭

دياب دموعه نزلت لاول مره دياب المعروف بالقاسي دموعه نزلت 

اخدها فحضنو وفضل يطبطب عليها..الماما  في مكان احسن من هنا 

قمر انا زعلتها اوي 

دياب..فضل يطبط عليها لحد نامت فيحضنه 

دياب... اي دا هعمل اي دلوقتي بس اللي عارفو اني مش هسيبها 

دياب شالها و طلع علي شقته 

____

في مكان تاني 

خلصت عليه 

اه ياباشا 

الباشا..والبنت 

مجهول2..بكدب..خلصت عليها

الباشا..حلو امسك عايزك تختفي لفتره ومتظهرش

المجهول..امرك باشا

____

قمر فتحت عيونها وكانت في غرفة كبيره والغرفة عباره عن اسود كل حاجة فيهاا اسود 

دخل دياب وهو ماسك صينية اكل 

قمر بدموع..انت جايبني هنا لي ي عمو انا عاوزة ماما


دياب..بصي ياحبيبتي ماما دلوقتي في مكان احسن من هنا انتي بس ادعيلها وقولي ربنا يرحمه  

قمر بدموع..ربنا يرحمها 

دياب.اي رأيك تعيشي معايا هنا 

قمر بصت عليه بدموع..انت مش هتضربني 

دياب..عمري مهفكر امد ايدي عليكي

قمر...ممممم موفقه

دياب بضحك.. طيب قوليلي انتي اسمك اي ياقمر 

قمر بضحك..هههه 

دياب.. في اي انا قلت حاجه تضحك

قمر..ههه انت قلت قمر 

دياب..مانتي قمر بس قوليلي اسمك اي

قمر بضحك..ههه انا اسمي قمر ياعمو 

دياب فهم هي كانت تضحك على إي وضحك هو كمان

دياب شدها وشالها على رجله وبدأ ياكلها 

قمر..وانت مش عايز تكل

دياب..انا كلت 

دياب فضل يااكلها لحد ماشبعت

قمر..خلاص مش قادره 

دياب بصرمه... انا قلت اخر وحده يلا 

قمر بصت عليه بغيظ واكلت 

بببببس اصتوب 


تعريف 

دياب رجل اعمال مشهور عايش لوحده عندو 30 سنة معروف بالشيطان مفيش حد يوقف قدمه 


قمر طفلة عندها 15 سنة كانت عايشه مع مامتها قبل ماتموت

البارت 2

دياب فضل يااكلها لحد ماشبعت


قمر..خلاص مش قادره 


دياب بصرمه... انا قلت اخر وحده يلا 


قمر بصت عليه بغيظ واكلت 


دياب ..يلا دخلي خدي شور و غيري لحتي تنامي 


قمر بخجل..اصلا انا معنديش حاجه البسها 


دياب..انا عملت حسابي وجوبتلك ملابس هتلقيها في الخزانة بتاعتك


قمر بفرح طفولي..بجد 


دياب..اه 


قمر فتحت الخزانه وكانت مليانه ملابس بكل الانوع


قمر بفرح طفولي..دول كلهم  ليا 


دياب..اه كلهم ليكي 


قمر ضمته ..عاااااا شكرا اوييي


دياب بفرح لي فرحتها.. يلا دخلي خدي شور 


قمر..طلعت تجري و دخلت الحمام


دياب بابتسامة..وربنا مجنونة 

____

في مكان تاني 


يااهل ادر  وينكم


الام هناء.. واخيرا شرفتي أخيرا اتزكرتي انو ليكي اهل تسئلي عليهم


ندي..معليش ياماما حقك على راسي والله 


اخدتني 

المزكرة بس وحشتوني 


الاب عادل باابتسامة.. ربنا يوفقك ياقلبي


ندي وهي تضم امها وابوها..وحشتوني اوي 


عادل وهناء. .وانتي اكتر 

____


دياب..احكيلي يا قمري وين بابا 


قمر بصت عليه بدموع وسكتت 


دياب مسح دموعها..وشدها لحضنه خلاص بطلي 


عياط ونامي يا قمري  


قمر..ممم


دياب..تصبحي علي خير 


قمر اتنهدت وبدئت تحكيلو  ..بابا كان يضرب ماما


 على طول ويخليها تشتغل لحتي تصرف علينا


 ولو رفض يضربها وكان يضربني معها بابا كان بتع


 كبايرا كان كل يوم يجيب وحده ع البيت ماما لما


 كانت تسئلو مين ديه كان يضربها ويحرمنا من


 الاكل وفي يوم جه وكان جايب معه وحده بس


 هي مكانتش اي وحده كانت مرته اه بابا تجوز


 على ماما من دون علمها ....مرته كانت وحده


 شريرا قالت لبابا ياانا ياهما هيعيش في البيت دا...


 وكملت بدموع وبابا بكل بروده اختارها هي فضلها هي علينا 


دياب مسح دموعها ضمها ليه بتملك 


خلاص يا قمري متعيطيش 


قمر كان نفسي يكون ليا اب يحبني ويخاف عليا


 كنته بغار من اصحابي لما يتكلمه عن ابائهم كان


 نفسي يكون ليا اب زيهم


دياب مسح دموعا بحنان.. مممم فيكي تعتبريني بابكي 


قمر بفرح..بجد يابابا


دياب..اه بجد ياقلب بابا 


قمر ضمته بتملك دياب ضمها اكتر و فضل يمسح على شعرها 


دياب..وعد مني ياقمري هعوضك 


بصه عليها لقاها نامت باسها من رأسها وغمض


 عيونه ونام 


البارت 3

تاني يوم 

صحت قمر قبل دياب ...حولت تقوم مقدرتش تتحرك بصت على  دياب اللي  ماسكها باحكام كانه هتهرب منه 

دياب فاق على حركاتها

دياب..صباح الخير 

قمر بتزمر..هو انت مسكني كاني هرب منك 

دياب..هههه اه هتهربي

قمر..  وسع كدا انا جعانه 

دياب بابتسامة: خلاص يلا ادخلي خدي شاور لحتي نعمل احلى  فطار انا انتي 

قمر بفرحة طفولية : ماشي 

_____

بعد مده طلع دياب وهو لبس لبس بيتتي

دياب.. يلا 

قمر..يلا   

_____

قمر..بابا 

ديااب ..عيون بابا 

قمر...انت لي طلبت من الخدم يمشو 

دياب.. شال قمر وحطها على رخام المطبخ وبدأ بطبخ... لاني مش عايز حد يشوف دياب الحديدي وهو يطبخ 

قمر.. بابا انا عايزة اسعدك 

دياب..مممم طيب قومي حضري السفره

قمر..حالآ 

دياب..☺

_____

عادل..وليد  طاالب ايدك وانا مش هوفق بدون مااخد رايك

ندي..بابا انا عايزة اكمل تعليمي وانت عارف 

عادل..وليد موفق  انك تكملي تعليمك 

ندي..

_____

دياب جهز الاكل وحط ع السفره 

قمر..يمي الاكل يشهي 

دياب..بالهنا 

قمر..مممم واو طعمه حلوو تسلم ايدك 

دياب..😊😊

قمر.بابا ممكن سؤال 

دياب...سئلي ياقلب بابا 

قمر..هو انت عايش لوحدك 

دياب..لا عايش مع بابا وهو دلوقتي مسافر 

قمر..طيب وين مامتك 

دياب كان مره وحده رمه السفره ع الارض 

دياب بغضب ..وانتي عاوزة تعرفي لي ااااا

قمر بدموع..انا مكنش

 دياب بمقطعه ...بصي انتي ملكيش دعوة بيها وكمل بصوت عاليه  فهمة 

قمر بدموع..فهمة وطلعت تجري لفوق

دياب بغضب فضل  يكسر في المطبخ

_____

ندي..انا معنديش مانع بس مش هنعمل االفرح دلوقتي 

عادل..هو كتب كتاب فقط 

ندي وهي تقبل ايد ابوها..موفقة 

عادل بفرح..طيب انا هتصل على اخوية وابلغة 

ندي اكتفت باابتسامة

_____

قمر كانت ضامة نفسهاا وتعيط بهسترية واصوت مزعجه تتردد في ازنها...قمر صرخت بصوت عالي..ااااااااااااااااااااا 

دياب اتنفض اول ماسمع صوت سرخها و قام طلع  جري على غرفتها..

دياب فضل يخبط ع الباب..قمر فتحي انا اسف 

قمر..ممممم 

دياب...قمر 

دياب خاف وكسر الباب 

بس اتصد'م لما شافها مر*م*ية ع الارض 

جري عليها بسرعه . ورفع راسها وحطها على  رجله 

دياب وهو يلطم على وجهها ..قمر قمر فوقي ياقلبي قمر  

يتبع 

لتكملة الروايه اضغطوا هنا


الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا    



جبنالكم الروايات من بدايتها هنا

👇👇👇❤️💙👇👇👇❤️👇❤️👇❤️👇💙

الروايات الاكثر قراءه هنا 👇👇

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

لعيونكم أجمل متابعين

روايات كامله من هنا 👇👇👇


رواية عشق الزين كامله


رواية عشق الزين الجزء الثاني


رواية خادمة الصقر كامله


رواية جميله في قلب الاسد كامله


رواية عشق الحور كامله من هنا



رواية العاصي كامله




تعليقات

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close