القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية لست نادمه الفصل الاول والثاني والثالث بقلم الكاتبه ياسمين سالم حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية لست نادمه الفصل الاول والثاني والثالث بقلم الكاتبه ياسمين سالم حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 


رواية لست نادمه الفصل الاول والثاني والثالث بقلم الكاتبه ياسمين سالم حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات


 ومين قالك اني بحبك انتي مين انتي اصلا 

قالها كلامه وهو بيبصلها بقرف 

 تالين ؛ طلال انت بتقولي ايه  ضحكت  انت بتهزر يا عم حرام عليك وقعت قلبي 


طلال بنفس النبره ؛ فوقي يا تالين لنفسك انا مش بهزر انا بتكلم بجد انتي الي وهاتي نفسك بالكلام دا  انتي مش اول واحده اقضي معاها ليله كمل كلامه وهو بيلمسها بجراءه  بس كانت اجمل ليله معاكي الصراحه تنقال برضوا 


كانت مصدومه ومش مصدقه كلامه دموعها بدأت تنزل بقهر  انا استلمته وصدقت كلامه رغم انه صديقتها حزرته منه 


تالين بدموع  ؛ طلال  طلال طلال مستحيل  مستحيل 


طلال بجمود ؛ تالين بلاش تخليني اجيبلك الامن هما الي يتصرفوا 


قالت بصدمه ؛ يتصرفوا يتصرفوا ازاي. يا طلال 


طلال مسكها من ايدها جامد ، طلال بيه يا بت انتي هتخيبي ولا ايه  اوعي تنسي نفسك 


تالين ؛ انسي نفسي مش انت الي قولتلي طلال بس  ودلوقتي بتقولي طلال بيه  هزت رأسها  ؛ امم اه كانت لعبه وانا كنت سمكه سهله تنك تصتادها بس قسما بالله ل هدفعك تمن كل دا غالي اووي وتالين الي ضحكت عليها دي هتوريك العذاب الوان 


طلال زقها بره  مكتبه بقرف؛ الي عندك اعمليه يا قطه طلال القاسمي ما بيتهددش 


 قامت وقفت والمواظفين  بتتفرج عليها بشماته 


 تالين وقت وخدت شنطتها وهي بتمسح دموعها بعنف 


 راحت عند ساره صاحبتها 


 تالين ؛ الحقيني يا ساره  طلال طلع بيخدعني  وكل دى كان تمثليه مش اكتر 


ساره بصدمه : قولتلك يا تالين بلاش طلال دا أشهر من النار قولتلك اكيد بيضحك عليكي بس انتي اكيد منولتتوش الي في باله عرفاني 


نزلت تالين رأسها في الأرض وهي بتعيط 


ساره بصدمه ؛ تالين متهزريش  انا عارفه انه لا يمكن  انا متاكده مستحيل  انك تعملي حاحه زي كدى 


تالين ؛ انا حامل يا ساره 


ساره : لطمت وصوتت يا لهووووي  بتقولي ايه انتي اتجننتي  .


تالين بنهيار وهي بتشد شعرها وبتصرخ 


ما كنتش اعرف يا ساره ما كنتش اعرف انه بيخدعني انا حبيته اوووي انا مقدرش اعيش من غيره يا ساره خليه يرجعلي  متخلهوش يبعد عني والنبي 


ضربتها ساره علي وشها ؛ انتي لسا عايزاه لأ  انتي مجنونه خالص  يا تالين 


تالين وقعت في الأرض وهي لسا بتعيط 


 اعمل ايه يا ساره انا انا عايزه حقي مش عارفه هاروح فين طيب ب الي في بطني دا 


ساره بجمود ؛ دا لازم ينزل يا تالين 


 تالين حاوطت  بطنها ؛ مستحيل يا ساره مستحيل  انا انا عايزاه 


ساره بعياط ؛ هيبقي موجود ازاي مين ابوه مين الي هيرضي بيه اهلك هيعملوا ايه 


تالين ؛ هاخده واهرب ماحدش هيعرف عني حاحه يا ساره 


ساره ؛ لأ الظاهر انك اتجننتي خالص  تعالي نامي دلوقتي  وبكره نشوف حل كويس انه ماما مش هنا 


تالين نامت. وساره حضنتها  ونامت هي كمان 


تاني  يوم  ساره فاقت و اتصدمت لما شافت ....... 

الثاني 


روايه لست نادمه 

بقلم ياسمين سالم 

الجزء التاني 

 ساره قامت من النوم مالقتش تالين فا قامت وهي خايفه يكون الي في دماغها صح 

 ساره بقلق ؛ تالين. يا تااالين  لأ  والنبي يا تالين لأ  ليه بدري نفسك كدة. غبيه و هتفضلي طول عمرك غبيه دورت عليها في كل مكان لكن للأسف مالقتش ليها اي اثر 


 لبست لبسها بسرعه ونزلت تشوفها في شركه طلال 


في مكان تاني علي جبل مرتفع جدا 


تالين كانت واقفه بتعيط  ومش قادره تمنع نفسها انها توقف عياط 

و كانت تصرخ 


ليه عملت كدا يا طلال  ليه انا حبيتك جدااا ليه تعمل في كدا  حرام عليك اروح  انا فين ب الي في بطني دلوقتي 


قربت من الجبل وكانت ناويه ترمي نفسها 


قربت رجلها لاكن خايفه جدااا ومش عايزه تعمل كدا 

سمعت صوت من وراها 


يستاهل الي انتي هتعمليه في نفسك دا 


لفت نفسها ل مصدر الصوت. ولقت شاب واقف 


كانت لسا بتعيط وقالت ؛ انت مين وقصدك ايه 


 ؛ فكك من انا  مين  وبقولك الي انتي هتعملي كدا  بسببه يستاهل  ردي يستاهل انك تخسري حياتك عشان يستاهل انك تغضبي ربنا عنك  


وعند تلك اللحظه انهارت تالين وقالت بشهقات 


ما انااا خلاااص غضبت ربنا عني  خلاص ماعدش في فايده للندم  صحيح ما يتساهلش ولكن انا بعمل  كدا عشان اهلي يستاهلوا  اهلي  مايستهلوش  مني كدا   


قرب منها  لؤي و حط ايده الي كتفها 


 مهما كان ذنبك متستهليش  كدة  تعالي وهنلاقي  حل


راحت معاه تالين  وقعد علي حانب من الجبل 


 لؤي ؛ انا لؤي القاسمي  


اتصدمت لما سمعت اسمه 


واتكلمت بصدمه ؛ ايه دا بجد انت لؤي القاسمي  تبع شركه القاسمي صخ 


لؤي ؛ اخويا طلال  هو اي ماسكها لكن انة كنت في ألمانيا وماسك منها فرع بس. لكن فاتح ليا شركات خاصه 


لمعت عينها لما جالها فكره في دماغها 


تالين بنهيار ؛ انا في واحد خدعني مفروض كان خطيبي هو خاني بطريقه وقحه  وطلع كله خدعه في خدعه وكان مكلم اهلي فا جه يوم اهلي ماكانوش موجودين ودخل  كملت بنهيار  واغتص'بني  


لؤي اتصدم ؛ اهدي بس طيب انتي ليه متكلمتيش مع اهلك   


 تالين لسا بتعيط ؛ عمل عملته وهرب مبقاش موجود وكلم بابا وقالوا انه مش هيقدر يكمل في الخطوبه لانه عرف اني بكلم واحد تاني 


لؤي : ايه لانسان الحقير دا طيب ليه ما قولتيش اكيد هيصدقوكي 


هزت رأسها بعنف ؛ مستحيل يصدقوا وانا ما كنتش مستوعبه ايه الي حصل  وفضلت ساكته وانا خايفه  لو اهلي عرفوا ايه هيحصل  لكن دلوقتي بقت المصيبه اكبر 


لؤي بصدمه ؛ اوعي يكون الي في دماغي صح 


تالين : صح بقيت حامل يعني  مش كفايه عزر'يتي الي أخدها مني لأ  و كمان بقي في طفل 


 لؤي حزن عشانها. ومكانش عارف يعمل ايه 


تالين  بخبث ؛ مين هيقدر. يتسر عليا يا لؤي  قولي انت بقي في حد يوافق انه يتجوزني حتي لو علي الورق  اكيد مبقاش في انسان شهم لدرجه انه يحمي بنت مظلومه حتي لو هيتجوزتا و يطلقها 


كانت بتبصله وهو بيفكر في كلامها وبتشوف هي قدرت تأثر عليه ولا لأ 


 بصلها وهي كملت في تمثليتها 


وقالت ؛ يعني انت مثلا ترضي تتجوز  عشان تستر علي بنت  يعني اختك لو مكاني هتعمل ايه 


 لؤي حس  انه  لو ليه حد في مكانها  هل هيلاقي حد يساعده 


 لؤي اندفع وقال  ؛  ات موجود و اقدر اعمل كدا   واستر عليكي متقليقيش 


تالين مسحت عينها بفرحه؛  بجد يعني هتتجوزني


لؤي ؛ بإذن الله اسمك ايه 


تالين بفرحه ؛ اسمي تالين 


لؤي ؛ احلا تالين مافيش داعي للدموع دي هاتي رقم والدك عشان اكلمه عنك ونتجوز. 


تالين ؛ تمام اديته رقم والدها وكانت بتكلم نفسها 


 بس كدا  يا طلال عايزه اشوف وشك لما اكون مرات اخوك  ساعتها هقدر ارد الي انت عملته فيا 


لؤي ؛ تالين تالين روحتي فين 


تالين مسكت ايده وقالت ؛ بفكر ازاي حقيقي في انسان يكون موجود كدا 


لؤي  ابتسم  ؛  انتي زي اختي يا تالين. واكيد متنماش  كدة ل اختي 


تالين ؛  مهما اشكرك و مهما اعمل مش هقدر اووفي الدين دة 


لؤي ؛ اني اساعدك كفايه عندي 


ابتسمت  تالين  بنتصار وقالت كان كدا بابا عشان اشوف ايه رأيه 


لؤي ؛ اسمه ايه والدك عشان اقدر اتكلم  و انا عارف انا بقول ايه 


تالين ؛ اسمه خالد العطار  وقولك انك شوفتني. انا بشتغل في شركتكم لاني فعلا بشتغل هناك


لؤي  ؛ رن علي الرقم ورد والد تالين  


 الو سلام عليكم. استاذ خالد العطار 


 خالد؛ وعليكم السلام ايوه أنا خالد  مين معايا 


لؤي : انا لؤي القاسمي  صاحب الشركه الي  بتشتغل فيها تالين 


 خالد بقلق ؛ تالين فيها حاحه يا استاذ لؤي ايه حصل 


لؤي : كل خير والله انا عايز اطلب ايد بنتك علي سنه الله ورسوله 


خالد بصدمه ؛ ايه تطلب بنتي انا ازاي 


لؤي: ايه الي ازاي عايزه اطلبها للجواز 


خالد بفرحه ؛  يألف اهلا دا احنا يزيدنا الشرف انك تطلب بنتي اكيد اتفضل 


لؤي ببتسامه ؛ تسلم يا استاذ خالد بإذن الله بكره بعد المغرب موجود 


خالد : ان شاء الله هستناك 


قفل معاه وقالها  بغمزه ؛ ايه رأيك 

 


تالين حضنته من الفرح 


؛ شكرااااا   بجد مش عارفه اقولك ايه انت افضل انسان عرفته في حياتي 


في شركه القاسمي  


ساره دخلت الشركه وهي  في قمه غضبها 


السكرتيره ؛  انتي يا استاذه رايحه فين 


سابتها  ساره ودخلت المكتب وفاتحه 


وقالت بغضب ؛ انت طلال 


 اتفاجأ  من طريقتها 


والسكرتيه كانت وراها 


شدتها سارت من ايدها  ورامتها برا المكتب 


وقفلت الباب 


 طلال كان بيتفرج عليها وهو مصدوم 


ساره مسكت اول مج لقيته في وشها ورمته في الحيطه 


 رددددد عليا انت طلااال  


طلال بغضب ؛ انتي بتعملي ايه  هنااا ومين انتي 


ساره بغضب ؛ يبقي انت طلال اكيد صح انت فين تالين 


طلال ؛ ايوه انا طلال و مين تلين الي بتتكلمي عنها دي 


 قربت و ضربته بالكف وقالتله  ؛ تالين الي انت ضحكت عليها تالين البنت البريئه الي انت خدعتها نسيتها ااااه من كتر البنات الي  انت كل يوم  تلعب بيهم مباقتش فاكر مين تالين من هند من اسراء 


 طلال كان في قمه غضبه قرب منها ووووو 


مسكها من شعرها وقالها بغضب 

انتي ازاي يا زباااله تمدب ايدك عليا. اتجننتي يا بت


ساره ضربت بالبوكس  في بطنه فا اتألم وبعد عنها من الوجع 


 ساره : أما أنا زباله تبقي انت ايه ، أتت أحقر. ةزبل انسان عرفت ف حياتي واوعدك  اني هندمك علي كل بنت كسترت قلبها  


طلال ضحك ؛ ما تيجي تكون انتي من ضمنهم وكمل بغمزه والصراحه انتي حامده يعي  وهدفعلك كتير برضوا متقليقيش 


ساره ؛ أخرس يا سافل يا حقير لما تشوف حلمه و دننك يبقي فكر تلمسني  

كانت سايباه و ماشيه.  

قالها بكره تجيلي انتي راكعه  و تتذللي  هنا عشان خاطر بس المسك و احفظي الكلام دا كويس عشان مش طلال القاسمي الي مايوفيش بوعده 


ساره بصتله بتحدي ومشيت وهي هتجنن من طريقته الاكتر من مستفزه 


ساره كانت بتدور على تالين في كل مكان ومش لاقياها  و كانت خايفه عليها جداااا 


تاني يوم في بيت تالين 


جه لؤي وكان بيكلم خالد في موضوع انهم يكتبوا كتب كتاب على طول علشان خاطر الصحافه وهم مش بيحبوا الصحافه تكتب عنهم اخبار وطبعا خالد مقابل المهر اللي كان هيدفعه فرحه جدا وموافق وتالين ما كانتش مهتمه بالموضوع كان اهم حاجه انها بس تدخل بيت طلال 


و تم كتب الكتاب  في نفس اليوم  اصبحت تالين زوجه لؤي رسميا وكانت طيران من الفرحه انها خلاص كده تكون في بيت طلال وكانت بتحلف انها ترجعوا لي ثاني


ساره بعد ما تعبت وهي بتدور على تلين دي في بالها ان هي ممكن تكون روحت  خبطت على الباب وفتحت ليها والدته 

تالين 


ساره؛ ازيك يا  طنط  تالين موجوده هنا 

ولدته تالين :  ايوه يا ساره انتي متعرفيش انه تالين  اتجوزت خلاص 

ساره بصدمه 

انت بتقولي ايه يا طنط لا يمكن ازاي تالين  اتجوزت  و اتجوزت  امتى بالسرعه دي انت بتهزري يا طنط مستحيل


هند ؛ يا بنتي والله اتجوزت حتي مشت مع جوزها من شويه بس يا بت يا ساره ايه عريش مافيش زيه كدة ملو هدومه اه صح دا ةحب الشركه الي بتشتغل فيها تالين وقال نكتب كتاب علي طول و تالين كانت موافقه و كتبو كتاب واخدها و مشي 


سارت كانة مصدومه وف نفس الوقت فرحانه معقول يكون  طلال بعد كلامها حش بغلطه وجه صلحه كانت فرحانه جدا 


رنت علي تالين وهي ماشيه في الطريق 


بس تالين مكانتش بترد عليها 


 روحت البيت بس كانت مصدومه وهي شايفه عربيات الشرطه واقفه قدام بيتهم 


 طلعت تجري عشان تشوف في ايه بس كانت مصدومه و هما بياخدوا ابوها و امها  


 تالين طلعت تجري عليهم وقالت للشرطه 


 هو في ايه   انتم واخدينهم فين   فك البتاع دي ارحوكم فهموني في ايه  


الضابط ؛   يا آنسه بلاش تعطلينا ابعدي خلينا نخلص شغلنا وتعالي القسم وانتي هتفهمي في ايه 


 ساره كانة منهااره ومش عارفه في ايه  تخدت تاكسي وراحت وراهم  ولما وصلت  


حاولو توكلي معاهم وبرضوا مكانش فيه فايده استنت شويه قدام الباب وهي مازالت بتعيط وكانت بترن علي تالين 


بس تالين كانت بتكلسن عليها 


دخلت القسم مره تانيه وقابلت نفس الضابط وقال لها انه ابوها متهم في سرقه بتاع اموال من الشركه اللي بيشتغل فيها ومامتك كانت بتساعده في انها تخبيها في مكان ودي مش اول مره


ساره كانت مصدومه  ؛ انت بتقول ايه مستحيل بابا يسرق اي حاجه انت مجنون  بابا طول عمره عينه مليانه وبقاله

٢٠ سنه شغال في الشركه عمره ما مد ايده علي حاحه وماما عمرها ما تعمل كدة 


 الضابط 


حالتك بس ورا شقه صاحب الشركه ابلغ عليه وشفنا الفلوس وكانت فعلا اللي هو قال لنا عليها بنفس العلامات اللي كانت فيها لان هو عمل كده عشان يوقع الحارمي الي كل مره يسرق  ووالدك الي الفلوس طلعت عنده 


جه من وراها صوت  واحد ؛ ايوه بالضبط و ياترا هيتحبسوة كام سنه  ممكن حوالي ٢٠ و لا ٢٥ سنه.  يادوب علي ما اظن 

 

يعني ٣ مليون  مش مبلغ قليل دى غير ال ١٠ مليون الي احنا كن محتارين مين اخدهم  طلع الحاج مخون وسارق كل الفلوس دي 


 كانت مصدومه وهي شيفاه قدامها  ب ابتسامته الخبيثه وهو بيتكلم. 


 فجأه هي .... يتتتبع 



اللي مش متابعني فايته كتير متابعه لصفحتي 



❤️🛺💙🌹❤️🌺💙🌹🛺


اللي بيحب الروايات الكامله والحصريه من هنا 👇 ❤️ 👇 

روايات كامله وحصريه



لاتلهكم القراءه عن الصلاه وذكر الله والصلاة والسلام على رسول الله صلى الله عليه وسلم 



❤️🌹💙🌺❤️🌹💙🌺❤️🌹💙🌺❤️🌹💙🌺❤️🌹



❤️🌺🌹❤️🌺❤️🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹🛺🛺🛺🛺🛺


الصفحه الرئيسيه للروايات الجديده من هنا


جميع الروايات الحصريه والكامله من هنا


انضموا معنا علي قناتنا بها جميع الروايات على تليجرام من هنا


❤️🌺🌹❤️🌺❤️🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹🛺🛺🛺🛺🛺



تعليقات

التنقل السريع
    close