رواية حرب العشاق الفصل الثلاثون والحادي والثلاثون بقلم كيان كاتبه حصريه وجديده
تاني يوم في دوار العزيزه صحي عيسي على صوت عالي جاي من تحت
بص علي صفا الي كانت نايمه بهدوء وبعدين بص في الساعه
في الاسفل الحاج عتمان : اعقل يا حمزه ايه الي جرالك
عيسي ببرود هو نازل وكأنه عارف انوا في حاجه هتحصل : في ايه صوتكوا عالي على الصبح ليه
حميده سخريه : حمزه عايز يسيب الدوار و يمشي و جدك مانعه
عيسي بستغراب هو بيبص لحمزه : في ايه يا حمزه عايز تمشي و تسبنا ليه حد زعلك في حاجه
حمزه بعصبية : مفيش يا عيسي بس عايز اخد مراتي وامشي من هنا عايز اربي ابني بعيد عن المشاكل
الحاج عتمان : هو حد جه جنبك يا ابني وبعيد بص لشمس هو حد دايقك يا بنتي
شمس بسرعه : لا والله يا حاج
عيسي بهدوء ؛ تعالي معايا يا حمزه انا عايزك في كلمتين
![]() |
حمزه بقضاب : بس انا..........
عيسي هو بيشده : مفيش بس كان ماشي وقف فجاه لما شاف صفا نازله من على السيلم
صفا بستغراب : في ايه....!!!!
حميده بضحكه سخريه : صحي النوم يا مرات ابني ما لسه بدري
صفا وهي بتغظها : معليش يا حماتي بس انتي عارفه انوا انا حامل
عيسي هو ماشي : خدي شمس وطلعيها على فوق يا صفا
في دوار الجبالي وبالتحديد في اوضه حمدان
سلوي وهي تقف اقدام المرايا : والنبي حلوه يا بت يا سلوي جاه صوت من خلفها واحلي من القمر كمان
بصت ورها بصدمه لما لقت حمدان واقف ورها وبيبص عليها بحب
سلوي : انت شارب حاجه يا حمدان
حمدان هو بيقرب منها : لا ليه في حاجه
سلوي : اول مره تتغزل فيا
حمدان بابتسامه ومش اخر مره اكمل كلامه هو بيحط ايده على كتفها : عايزين نبدء صفحه جديده يا سلوي انا وأنتي
سلوي بعيون حمراء : إذا وانتي عمرك ما حبتني ولا هتحبني انت بتحب خديجه
حمدان هو بيقطعها : خديجه ماضي ومرات اخوي إنما انتي مراتي ام عيالي يمكن غلط زمان لما كنت بقسي عليك وعارف انوا اي حاجه وحشه انتي عملتيها كانت بسببي عايزك تسمحيني ونبتدي من جديد ايه رايك
حضنته سلوي بدون تردد : مسمحاك يا حمدان مسمحاك
في دوار العزيزه بالتحديد في اوضه حمزه كانت صفا أعقد جنب شمس الي حطه أيدها علي بطنها
صفا : هو ايه الي حصل على الصبح
شمس : والله يا صفا معرف صحيت الصبح لقيت حمزه محضر الشنط بيقول يلا علشان نمشي من هنا
صفا : اكيد في حاجه حصلت
عند حميده وهي وقفه مع حسان بغضب : كنت فين
حسان : كنت في الأرض في حاجه حصلت ولا ايه
حميده بعصبية : ابنك عايز يسيب البيت ويمشي
حسان بستغراب : ليه كده ومالك مدايقه وكانك زعلانه
حميده : علشان شكله عرف حاجه
حسان بقلقل : انتي بتقولي ايه
حميده : لزم اتاكد و بعدين هشوف هعمل ايه معاه
حسان بحده : ابقي اقربي منه بس يا حميده وهتشوفي وش عمرك ما شفتيه
عند عيسي كان أعقد بهدوء اما حمزه كان واقف بغضب : عايز ايه يا عيسي
عيسي : أعقد الاول و بعدين نبقي نتكلم
حمزه بعصبية : مفيش كلام الكلام خلص
وقف عيسي بعصبية : في ايه طايح في الكل كده ليه
حمزه بعيون حمراء : انت متعرفش حاجه
عيسي هو يحاول انوا يهدي : مالك يا حمزه فيك ايه متشيلنيش همك انا في الي مكفيني
حمزه و هو بحضنه بدموع : امك هي السبب هي الي قت*لت ابوك وامي...............
الحادي والثلاثون
حمزه بيبكي هو بيحضنه : امك هي السبب هي الي قت*لت ابوك وامي...............
عيسي بصدمه هو يبعده عنه بعصبية : انت بتقول ايه
حمزه بدموع : انا سمعتهم والله يا عيسي بودني ابويا وامك هما السبب في م*وت ابوك
عيسي بعصبية شديده : لا انت شكلك اتجننت على الاخر انا غلطان اني جبتك تقعد معايا انا ماشي
كان عيسي ماشي وقف لما سمع صوت حمزه : طب لو قولتلك انوا انا سمعتهم كمان وهما بيقولوا انك ابن حسان
وقف عيسي بصدمه وعيون حمراء اكمل حمزه كلامه : لو مش مصدق في تحليل بيتعمل علشان الحاجات دي
راح حمزه وقف قصاده بدموع : صدقني يا عيسي......
عيسي عيونه بقت نار شاف الصدق في عين حمزه حث كأنه الأرض مش شايله وفجاه وقع على الأرض فاقد الوعي
حمزه بخوف بصوت عالي لدرجه انوا البلد اتلمت على صوته : عيسيييييي.........
في دوار العزيزه كان الحاج عتمان أعقد بيتكلم مع حسان في موضوع حمزه بس حسان مكنش معاه خالص لحظ الحاج عتمان شروده قال بستغراب : مالك يا حسان
حسان هو بياخد نفس : مفيش يا حج
الحاج عتمان : موضوع حمزه شاغل دماغك صح
حسان بهدوء : اه انت عارف معنديش اغلي من حمزه
كانت حميده واقفه بتبصله بغضب قاطع حديثه صوت الغفير العالي : يا حج عتمان يا حج عتمان
عتمان هو بيقف بخوف بسرعه : في ايه اقول على طول انا متاكد انوا خبر مش كويس
الغفير : عيسي باشا وقع من طوله نقلوه على المستشفى بتاعت البلد
صفا بخوف وهي علي السلم : ايه.......
في المستشفى كان حمزه واقف قدام الاوضه بخوف ودموع كانوا العيله كلها و صلت المستشفى جريت حميده علي حمزه الي كان أعقد في الأرض بيعيط : عملت ايه في ابني يا ابن المحر*وقه
حمزه بصلها بعيون حمراء وزقها بعيد عنه قالت صفا بخوف : في ايه يا حمزه ايه الي حصل لعيسي
حمزه بصوت عالي : عرف الحقيقه.......
الحاج عتمان : حقيقه ايه
بصت حميده على حسان بخوف قال حمزه هو بيبص علي أبوه وحميده بسخرية : حقيقه أمه و عمه..............
الحاج عتمان : متتكلم يا حمزه دغري عمال تلف وتدور ليه
حمزه بصوت متحشر : حميده هي السبب في موت عمي صالح وامي و عيسي يبقي اخويا...........
تابعووووووني
لاتلهكم القراءه عن الصلاه وذكر الله والصلاة والسلام على رسول الله صلى الله عليه وسلم
رواية زواج لدقائق معدودة كامله من هنا
رواية خيانة الوعد كامله من هنا
رواية الطفله والوحش كامله من هنا
رواية جحيم الغيره كامله من هنا
رواية مابين الضلوع كامله من هنا
رواية سيطرة ناعمه كامله من هنا
رواية يتيمه في قبضة صعيدي كامله من هنا
الروايات الكامله والحصريه بدون لينكات من هنا
إللي خلص القراءه يدخل هيلاقي كل الروايات اللي بيدور عليها من هنا 👇 ❤️ 👇
❤️🌺🌹❤️🌺❤️🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹🛺🛺🛺🛺🛺
الصفحه الرئيسيه للروايات الجديده من هنا
جميع الروايات الحصريه والكامله من هنا
انضموا معنا علي قناتنا بها جميع الروايات على تليجرام من هنا
❤️🌺🌹❤️🌺❤️🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹🛺🛺🛺🛺🛺
تعليقات
إرسال تعليق