expr:class='data:blog.languageDirection' expr:data-id='data:blog.blogId'>

نوفيلا كيان فارس البارت الاول بقلم رنا تامر النشار حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

 نوفيلا كيان فارس البارت الاول بقلم رنا تامر النشار حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 

نوفيلا كيان فارس البارت الاول بقلم رنا تامر النشار حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 

فارس/لا يا بابا انا مش موافق. 


سليم بحده/ يعني ايه انت مش موافق. 


فارس/ ايوه انا مش هتجوز كيان بنت عمي. 


سليم بحده/ بس ده امر مني ايه هتعصي امر ابوك يا فارس. 


فارس بغضب/ بابا لوسمحت انا مش عايز اعصي امرك لكن انا مش هتجوز كيان. 


سليم بتحذير/ يعني ده اخر كلام. 


فارس ببرود/ ايوه ده اخر كلام. 


سليم/ طيب انت محروم من اي فلوس والشركه متعتبهاش تاني. 


فارس بغضب/ يعني ايه الكلام ده.. انا مبحبهاش هي عافيه. 


سليم بتحذير/ والله ده اخر كلام عندي..قرر انت بقي. 


خرج سليم من غرفه فارس وتركه في عصبيه شديده. 


استوووب«فارس سليم المنشاوي/ 30 سنه شاب ذات بشره بيضاء وعيون واسعه خضراء اللون وشعر دهبي ناعم وجسم رياضي، عصبي ومتكبر». 

 ⭒─ׅ─ׂ─ׂ─ׅ─ׂ۰ ★ ۰─ׂ─ׅ─ׂ─ׅ─⭒

•في مكان اخر في قصر المنشاوي•


في غرفه فتاه ذات عيون عسلي فاتح وشعر ناعم كستنائي اللون وبشره بيضاء.


استيقظت من نومها علي صوت منبها. 


اغلقت المنبه ودخلت التويلت اخذت شاور وبدلت ملابسها الي تيشرت ابيض وعليه جاكت اسود وبنطلون اسود ورفعت شعرها ديل حصان. 


دخلت اختها ريم/ صباح الورد ياقلبي. 


كيان بإبتسامه/ صباح النور يا ريري. 


ريم بأرتباك/ احم في موضوع كده لازم تعرفيه. 


كيان بإستغراب/ فيه ايه يا ريم اتكلمي علي طول. 


ريم بأرتباك/ احم احم في عريس متقدملك. 


الخبر وقع كالصدمه علي كيان. 


كيان بصدمه/ مين ده يا ريم. 


ريم/ ابن عمك فارس. 


كيان بفرحه بداخلها/ بتتكلمي بجد احم قصدي ازاي يعني. 


ريم ببراءه/ مش عارفه وانا معديه من اوضه فارس سمعت زعيق ولما وقفت سمعت انه انكل سليم بيقولوا انه هيتجوزك. 


كيان بخبث/ يعني كنتي بتلمعي اوكر يا ريري.


ريم بصدمه/ ده كل اللي فهمتيه من اللي قولتهولك. 


كيان بجديه/و سمعتي ايه تاني يا ريوتر. 


ريم قصت لها كل مسمعته و كيان كانت في صدمه وحزن. 


كيان بحزن/ يعني هو طلع مش موافق. 


ريم بحزن علي اختها/ اهدي يا كوكي ومش عايزاكي تضعفي. 


كيان وهي تحتضن ريم/ انتي بجد احلي اخت في العالم. 


ريم بإبتسامه/وانتي كمان يا روحي. 


ريم خرجت وتركت كيان في تفكير في فارس. 


استوووب« كيان سالم المنشاوي/ 27 سنه دكتوره في مستشفى ابن خالتها، مامتها وباباها ماتوا في حدثه عربيه وهي صغيره و عمها اخدها هي واختها وعاشوا في قصر المنشاوي»«ملحوظه ريم اصغر منها بسنتين». 

⭒─ׅ─ׂ─ׂ─ׅ─ׂ─۰ ★ ۰─ׂ─ׅ─ׂ─ׅ─ׅ⭒

• عند سليم •


خرج من غرفه فارس متجه الي غرفه كيان وفي طريقه قابل ريم. 


ريم بإبتسامه/ صباح الخير يا انكل. 


سليم بإبتسامة/ صباح النور يا روح عمك.. كوكي صحيت. 


ريم/ ايوه زمانها جهزت عشان تروح الشغل. 


سليم/ طيب انا داخلها. 


ريم/ اتفضل يا انكل. 


سليم دخل لكيان وجدها سرحانه. 


سليم جلس بجانبها/ الجميل سرحان في ايه. 


كيان انتبهت علي عمها/ احم ازايك يا انكل. 


سليم/ هو انا كويس لكن انتي مش كويسه.. مش دي كوكي بنتي.. مالك؟. 


كيان بإبتسامة/ مفيش يا انكل احم انا مضطريه استأذن عشان متأخرش علي شغلي. 


سليم بهدوء/ اقعدي يا كيان مش هاخد من وقتك غير خمس دقايق. 


كيان جلست وسليم بدأ يتحدث معاها.. 


/ بصي يا كوكي كتب كتابك انتي وفارس بكره باذن الله. 


كيان بجديه/ بس انا مش مواقفه يا انكل. 


سليم بصدمه/ ازاي يعني انا افتكرتك هتفرحي. 


كيان/ لوسمحت يا انكل ده رأي الخاص وانا حره فيه. 


سليم بانفعال/ لا يا كيان وعلي فكره هو كمان رفض بس انا مش هسمع لاي حد فيكم و كلامي هيتنفذ. 


سليم خرج وهو غاضب من غرفه كيان وتركها في حزن وتفكير. 

 ⭒──ׂ─ׂ─ׅ─ׂ─۰★۰─ׂ─ׅ─ׂ─ׅ─ׅ⭒

• عند فارس • 


عصبيته هدأت بعض الشيء ثم قام بالاتصال بصديقه المقرب «عمر» 28 سنه. 


عمر بمرح/ فارس بيه بنفسه بيكلمني عاش من سمع صوتك. 


فارس بسخريه/ و اديك عيشت يا اخويا. 


عمر بإستغراب/ مالك يا صاحبي صوتك مش تمام. 


فارس/احكيلك لما اشوفك. 


عمر/ تمام. 


فارس اغلق مع عمر وهو يفكر في كلام ابيه و هل فعلا هيقبل بالجواز من كيان عشان الفلوس ولا لا.

⭒─ׅ─ׂ─ׂ─ׅ─ׂ─۰ ★ ۰─ׂ─ׅ─ׂ─ׅ─ׅ⭒

• عند كيان •


استجمعت قواتها وخرجت من غرفتها و كانت سترحل لكنها اصدمت في أحد. 


فارس بحده/ هو انتي ماشيه عاميه. 


كيان حدثته بطريقه اول مره تحدثه بيها


/ والله العيب مش عليا العيب عليك انت اللي ماشي مش شايف قدامك. 


فارس بحده/ انتي اتجننتي انتي ازاي تكلميني بالطريقه دي. 


كيان ببرود/ لا يا فارس بيه انا عقلت وياريت توسع من طريقي عشان متأخرش علي شغلي. 


كيان ازاحته وأكملت طريقها الي خارج القصر.. وتركت فارس في غضب وتعجب من تغيرها المفاجئ.

⭒─ׅ─ׂ─ׂ─ׅ─ׂ─۰ ★ ۰─ׂ─ׅ─ׂ─ׅ─ׅ⭒

•في غرفه سليم و سوزان•


سوزان بحزن/ هو لسه برضو رافض. 


سليم بإستغراب/للاسف.. بس انا مستغرب من تغير كيان المفاجئ انا كنت فاكرها هتفرح لكنها رفضت. 


سوزان بتعجب/ وهتكون رفضت ليه؟! 


سليم بحيره/ والله مش عارف.. المهم انا قولتلها انه كتب كتباهم بكره. 


سوزان بهدوء/ طب يا سليم لو كيان رافضه فعلا خلاص سيبها علي راحتها. 


سليم بحده/ انا عارف رحتها فين.. المهم عايزك تعقلي ابنك وتعرفيه انه بكره هيكون كتب كتابه علي بنت عمه. 


سوزان بإستسلام/ حاضر يا سليم. 

⭒─ׅ─ׂ─ׂ─ׅ─ׂ─۰ ★ ۰─ׂ─ׅ─ׂ─ׅ─ׅ⭒

•عند ريم في شركه المنشاوي•


ريم وصلت الشركه ودخلت مكتبها

وجلست وطلبت من السكرتيره ملف بخصوص المشروع الجديد.


ريم تطلعت علي الملف وانصدمت. 


•{ملحوظه ريم بتشغل في الشركه علي حسب نصيبها في الشركه... و كيان كمان ممكن تشتغل معاهم بس هي فضلت المستشفي}•

⭒─ׅ─ׂ─ׂ─ׅ─ׂ─۰ ★ ۰─ׂ─ׅ─ׂ─ׅ─ׅ⭒

• علي شاطئ البحر • 


المكان السري لكل من فارس و عمر الذي يسترخيان فيه. 


عمر بتساؤل/ سؤال نفسي اسألهولك من زمان ونفسي في اجابه صريحه. 


فارس بهدوء/ اتفضل اسأل. 


عمر بهدوء/ انت بتحبها بجد. 


فارس بحده/ انت متخلف يا بني بعد اللي حكتهولك ده كله وتقولي بحبها. 


عمر بإستغراب/ ما هو الصراحه حاجه مش مقنعه انكم متربين مع بعض ودايما في وش بعض ومحبتهاش و انا اللي مش عايش معاكوا حبيت اختها. 


فارس بغيظ/ شوف انا في ايه وهو في ايه.. وبعدين انت عايز توصل ل ايه. 


عمر بهدوء/ عايز اوضحلك انه زي ما هي بتحبك انت كمان بتحبها بس انت مش حاسس.. اقولك ليه عشان هي مبينالك علي طول حبها ف دي حاجه اديتك غرور و تكبر وخلت قلبك يناسيك حبك ليها. 


فارس شرد للحظه وفكر لو بالفعل حديث عمر صحيح. 


فارس بالنفي السريع/ لا استحاله انا احب كيان.


عمر بهدوء/ بص يا صاحبي انا اسهل حاجه بالنسبالي اقولك روح اتجوزها عشان متخسرش الفلوش والشركه.. بس انا عايزك تيدي لقلبك فرصه وتعمل زاي.. عندك انا بعد موت ابني ومراتي توقعت انه حياتي هتنتهي بس لولا انه ربنا كان واقف جنبي مكنتش وقفت علي رجلي تاني.. فحاول تيدي لنفسك فرصه. 


فارس شبه اقتنع بحديث عمر. 


فارس بتساؤل/ وانت بقي فعلا بتحب ريم. 


عمر كان سيجيب علي سؤال فارس ولكن وجد هاتفه يرن. 


عمر بضحك/ جات علي السيره. 


عمر اجاب علي ريم. 


عمر بهدوء/طيب اهدي طيب واحكي براحه ايه اللي حصل. 


ريم بحده/........،


عمر بصدمه/ انتي بتقولي ايه.. انا جاي حالا. 


عمر قفل مع ريم واسرع في خطواته الي السياره و فارس ذهب ورأه بعدم فهم. 


البارت الثاني من هنا


🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

ادخلوا بسرعه حملوه وخلوه علي موبيلاتكم من هنا 👇👇👇

من غير ماتدورو ولاتحتارو جبتلكم أحدث الروايات حملوا تطبيق النجم المتوهج للروايات الكامله والحصريه مجاناً من هنا


وكمان اروع الروايات هنا 👇

روايات كامله وحصريه من هنا


انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


تعليقات



CLOSE ADS
CLOSE ADS
close