expr:class='data:blog.languageDirection' expr:data-id='data:blog.blogId'>

نوفـيلا كـيـان فـارس البارت الثاني 𝐩𝐚𝐫𝐭 𝟐 بقلم رنا تامر النشار حصريه وجديده

 نوفـيلا  كـيـان فـارس  البارت الثاني 𝐩𝐚𝐫𝐭 𝟐 بقلم رنا تامر النشار حصريه وجديده 

نوفـيلا  كـيـان فـارس  البارت الثاني 𝐩𝐚𝐫𝐭 𝟐 بقلم رنا تامر النشار حصريه وجديده 

• في شركه المنشاوي •

وصل كلا من عمر و فارس الي الشركه. 


عمر دخل الشركه واتجه هو و فارس الي مكتب ريم. 


عمر دخل المكتب وجد ريم في قمه غضبها. 


عمر بتساؤل/ في ايه يا ريم. 


ريم بعصبيه/ في ايه!! في انه تصميمات المشروع الجديد إتبدلت بعد ما خلاص كنا اتهينا من المشروع و المفروض ننفذه. 


فارس بإستغراب/ ازاي يعني الكلام ده.. انا امبارح تممت علي الملف وكان زي ما هو. 


عمر بهدوء/ اهدوا يا جماعه احنا لازم نفكر مين اللي اخد الملف. 


ريم بعصبيه/ اهدي ازاي يا عمر ممكن تقولي اهدي ازاي.. انت اكتر واحد عارف انا قد ايه تعبت في المشروع ده. 


فارس/ لوسمحتي يا ريم اهدي شويه.. عمر عنده حق لازم نهدا ونعقد نفكر مين اللي عمل كده. 


ريم قعدت علي كنبه مكتبها/ طيب اديني قعدت و هديت ينفع بقي تقولولي هنستفاد ايه لما نعرف مين اللي بدل الملف. 


عمر بتفكير/ انا هقولكوا. 

⭒─ׅ─ׂ─ׂ─ׅ─ׂ─۰ ★ ۰─ׂ─ׅ─ׂ─ׅ─ׅ⭒

• عند كيان •


وصلت كيان شغلها ودخلت المستشفي وهي بتفكر في كلام عمها.. 


دخلت مكتبها وكلمت الممرضه. 


كيان/ بقولك يا سحر ابعتيلي نتيجه تحليل احمد. 


سحر/ حاضر يا دكتوره. 


بعد خمس دقايق.. دخلت سحر وهي معاها نتيجه التحليل. 


كيان نظرت الي للتحليل بفرحه.


كيان بفرحه/ الحمدلله العلاج جاب نتيجه. 


سحر بفرحه/ الحمدلله يا دكتوره. 


كيان/ بقولك يا سحر مامت احمد موجوده. 


سحر بهدوء/ ايوه يا دكتوره موجوده مع احمد في الاوضه. 


كيان بإبتسامة/ طيب انا هروح اطمنها لو في حاجه تعالي قوليلي. 


سحر بإبتسامة / حاضر يا دكتوره. 


وبالفعل ذهبت كيان الي غرفه احمد و وجدت والدته جالسه بجانبه وتبكي. 


كيان بتأثر/ اده الجميل بيعيط ليه وبعدين انا مش قولتلك انه احمد بطل وهيقوم بالسلامه. 


ندي بحزن/ انا بعتذر يا دكتوره بس صعب عليا وهو بالحاله دي وكمان لما قولتي انه محتاج عمليه. 


كيان بفرحه/ واديني بفرحك دلوقتي وبقولك انه مش محتاج عمليه و العلاج جاب نتيجه ايجابيه و ربنا هيتم شفاه علي خير بإذن الله. 


ندي بدموع الفرحه/ ربنا يخليكي يا دكتوره ويكتر من امثالك يارب. 


كيان بإبتسامة/ تسلمي انا كفايه عليا الدعوه الحلوه دي.


كيان راحت قعدت جمب احمد وابتسمت/ البطل عامل ايه دلوقتي. 


احمد 4 سنين/ الحمت لله تويث يا تكتوره.(الحمدلله كويس يا دكتوره). 


كيان بإبتسامة/ يارب دايما يا بطل.. يلا شد حيلك كده عشان تروح البيت مع مامي. 


احمد بإبتسامة/ حاتر يا تكتوره.(حاضر يا دكتوره). 


كيان بصت لي ندي/ اطمني هو هيتحسن لما ينتظم علي العلاج بإذن الله. 


ندي بطمأنينه/ بجد مش عارفه اشكرك ازاي يا دكتوره. 


كيان بإبتسامة/ الشكر لله وبعدين انا معملتش غير واجبي.


كيان بصت ل أحمد/ هرجعلك تاني يا بطل عشان اطمن عليك. 


احمد ابتسم لها بفرحه.. وكيان خرجت من غرفه احمد و اتجهت الي مكتبها. 

⭒─ׅ─ׂ─ׂ─ׅ─ׂ─۰ ★ ۰─ׂ─ׅ─ׂ─ׅ─ׅ⭒

• في شركه المنشاوي •


عمر اخذ كلا من فارس و ريم واتجهوا الي غرفه المراقبه. 


فارس للامن/ افتحلي الكاميرات بتاعت الشركه. 


الأمن/ حاضر يا فارس بيه. 


بالفعل الامن فتح الكاميرات..


وشافوا الكاميرات واتصدموا من الذي فعل هكذا.. 

⭒──ׂ─ׂ─ׅ─ׂ─۰ ★ ۰─ׂ─ׅ─ׂ─ׅ─ׅ⭒

•في المستشفي•


انتهت كيان من عمالها وكانت سترحل لكنها وجدت شخص من بعيد يمسك طفل صغير. 


الشخص قام بالاتصال بيها وهي ردت. 


الشخص/ لو مسمعتيش الكلام انتي هتشيلي ذنب الواد ده. 


كيان بدموع/ خلاص هسمع اي حاجه بس سيب الطفل ملوش ذنب. 


الشخص/..........


يـتـبـع🤫🤫🤫. 

♥♥دمتم بأمان الله ♥✨. 


بداية الرواية من هنا


🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

ادخلوا بسرعه حملوه وخلوه علي موبيلاتكم من هنا 👇👇👇

من غير ماتدورو ولاتحتارو جبتلكم أحدث الروايات حملوا تطبيق النجم المتوهج للروايات الكامله والحصريه مجاناً من هنا


وكمان اروع الروايات هنا 👇

روايات كامله وحصريه من هنا


انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

تعليقات



CLOSE ADS
CLOSE ADS
close