expr:class='data:blog.languageDirection' expr:data-id='data:blog.blogId'>

رواية عمياء_وسط_الذئاب_2 الفصل الثالث بقلم محمد طه حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات


رواية عمياء_وسط_الذئاب_2  الفصل الثالث بقلم محمد طه حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 

رواية عمياء_وسط_الذئاب_2  الفصل الثالث بقلم محمد طه حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 

_ميري_ 

الباشا حددلنا هدف من الفريق بتاع نور..

 ولازم نصفيه بسرعه وف هدوء 


_سهيله_ 

مين فيهم


_ميري_ 

سمر والتنفيذ النهارده 


_سهيله بثقه_

أنا جاهزه..ولو عيزاني أروح أنفذ لوحدي..موافقه


_ميري بسخريه_ 

سهيله لوحدها..عايزه تروح تقف قدام سمر


_سهيله بثقه_ 

وأقف قدام عشره زيها..ولو قدراتك ضعفت يا ميري..

فأنا قدراتي لسه بخيرها..

_(وتاخد نفس من السيجاره بغل)_

____________________________

__(عند جده نور)__ 


_(علي ونهله من خارج البيت)_


_نهله_ 

ما تفهمني يا علي إنته رايح فين


_علي_

رايح أدور على سمر..ومش هرجع إلا لما أوصلها


_نهله_ 

هوا عنوان هتسأل عليه لحد ما توصل ليه..

أنا عارفه وأنته عارف ومتأكد إنك مش هتعرف توصلها


_علي بإصرار_

هحاول وإن شاء الله هوصلها..

خدي التلفون دا خليه معاكي..

وأنا كل وقت والتاني هكلمك


_نهله_ 

ولو جدتي سألتني عليك


_علي بعد تفكير_ 

قوليلها نزل يدور على شغل


_نهله بخوف_ 

علي..هيا نور ممكن يكون حصلها حاجه 


_علي_

إن شاءالله نور هتبقي كويسه..وهترجعلنا بالسلامه 

_____________________________________

__(في المستشفى)_ (غرفه المديره)__ 


_الدكتوره بعصبيه_ 

لازم أوصل لسمر..هيا الحل الوحيد اللي قدامي


_أم محمد_ 

سمر دي عشان نوصلها محتاجين معجزه..

وبعدين يا دكتوره إحتمال كبير..

إنها تكون ما تعرفش حاجه..

وبعدين إحنا ليه مقدمين الشر..

مش يمكن يكون الدكتور بيعملها العمليه دلوقتي..

وكل حاجه ماشيه تمام 


_الدكتوره_ 

يارب..يارب يا أم محمد..يارب ظننا يخيب..

ونور تبقي كويسه..

بس أنا هفضل قلقانه عليها..لحد ما أطمن عليها


__(وتتصل ب علي)_.._(ونهله ترد عليها)__ 


_نهله بلهفه_ 

أيوه يا دكتوره وصلتي لنور 


_الدكتوره_ 

إطمني يا نهله..إن شاءالله نور هتبقي بخير..

إديني علي عيزاه


_بقلم...محمد طه 


_نهله بصوت واطي_ 

علي..نزل يدور على سمر


_الدكتوره بعصبيه_ 

نزل يدور عليها فين بس..إحنا لو نعرف هيا فين..

كنت نزلت دورت عليها بنفسي..

إنما إحنا لا نعرف هيا من محافظه إيه أو بتشتغل إيه 


_نهله_ 

والله يا دكتوره قولتله إنو مش هيعرف يوصلها..

وهوا أصر وقال مش هيرجع غير لما يوصلها


_الدكتوره_ 

طيب هوا معاه تلفون 


_نهله_ 

لأ..بس هوا قال كل وقت والتاني هيتصل 


_الدكتوره_ 

لما يتصل تقوليلو الدكتوره بتقولك يا ترجع..

يا تروح للدكتوره المستشفى..وتأكدي عليه


_نهله_ 

حاضر يا دكتوره..وحضرتك لو عرفتي..

أي حاجه عن نور إبقي طمنيني 


_الدكتوره_ 

حاضر يا نهله..وحاولي ما تخليش جدتك تحس بحاجه 


__(وتقفل السكه مع نهله)__ 


_بقلم...محمد طه عبد المجيد 


_الدكتوره_ 

بقولك إيه يا أم محمد..روحي ابعتيلي شاكر بسرعه 


_أم محمد بتردد_

شاكر..وحضرتك عايزه شاكر ليه


_الدكتوره بهدوء_ 

أم محمد أنا عارفه إنك عايزه تبعدي شاكر..

عن أي مشاكل..بس هوه الوحيد اللي هيقدر يساعدني 


_أم محمد بقلق_ 

هوه حضرتك ناويه على إيه 


_الدكتوره_ 

هسافر أنا وشاكر على ألمانيا 


_أم محمد بعدم استيعاب_ 

وهتدورو عليهم إزاي ف ألمانيا 


_الدكتوره_ 

هنا هيكون دور شاكر..

هنراجع الكاميرات اللي ف المطار اللي نزلوا فيه..

وهنمشي ف كل طريق مشيو فيه..

لحد ما نوصلهم وإن شاءالله هنوصلهم 

________________________________

__(عند النادي اللي بتدرب فيه سمر)__


_سمر خلصت التدريب وخرجت من النادي..

وبحكم إنها ساكنه قريب من النادي..

ف بتمشي من النادي لحد البيت..وف نص الطريق..

وف شارع جانبي سمر بتعدي منو..

تتفاجئ سمر بميري قدامها..تبص وراها تلاقي سهيله..

تركن سمر الشنطه اللي شيلاها على جنب..

وتستعد للاتنين..


_ميري تطلع سيجاره وتو،لعها..

 وتشاور لسهيله بالتعامل مع سمر

ويبدأو الاتنين سمر وسهيله يضر،بوا بعض..

فضلوا يضر،بوا بعض حوالي نص ساعه..

لحد ما سمر إتمكنت من سهيله..

وضر،بتها ضر،به قويه وقعتها على الأرض..

وبدأت سمر تقرب منها عشان تخلص عليها..


ميري تخلص السيجاره وتطلع مطو،ه بسرعه..

وترميها بقوه على سمر..تاجي المطو،ه ف ضهر سمر..

بين كتفها والعمود الفقري..

وبسرعه سمر تبص لميري..

وف نفس الوقت سهيله تقوم من ورا سمر..

وتدوس على المطو،ه تدخلها كلها ف سمر..

وسمر تصرخ وتلف بسرعه لسهيله..

وتضر،بها بقوه ف وشها..

وتقرر سمر إنها تجري وتهرب منهم..

وفضلو يطاردوها حوالي ساعه..

وهما بيطاردوها سمر طلعت التلفون بسرعه وصورتهم..

وبعدين قدرت تهرب منهم..

وقوتها بدأت تضعف من كتر الد،م اللي نزفته..

وبدأت تطلع التلفون وتتصل ب سمير..

لكن تلفون سمير غير متاح..


_وبدأت تكلم نفسها_ 

يعني يا سمير وقت ما أحتاجك مش هلاقيك..

إنته كل ما بتحتاجني بتلاقيني..

وعمري ما اتأخرت عنك..

إيه يا سمر هوا سمير ف الشارع اللي وراكي..

دا ف ألمانيا هيساعدك إزاي بس..

وبعدين هما مين دول..وعايزين مني إيه..

وبعدين أنا هروح فين دلوقتي..

أكيد هيبقوا عارفين النادي..وعارفين البيت..

آه آه آه والمطو،ه اللي ف ضهري دي هطلعها إزاي 

________________________________

__(المقر الرئيسي للباشا الكبير)__ 


_الباشا الكبير_ 

حمدلله على السلامه يا نور...........

_ويتبع.........

_تحياتي لكل المتفاعلين


الفصل الرابع من هنا


بداية الروايه من هنا


🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

ادخلوا بسرعه حملوه وخلوه علي موبيلاتكم من هنا 👇👇👇

من غير ماتدورو ولاتحتارو جبتلكم أحدث الروايات حملوا تطبيق النجم المتوهج للروايات الكامله والحصريه مجاناً من هنا


وكمان اروع الروايات هنا 👇

روايات كامله وحصريه من هنا


انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺



تعليقات



CLOSE ADS
CLOSE ADS
close