expr:class='data:blog.languageDirection' expr:data-id='data:blog.blogId'>

رواية عمياء_وسط_الذئاب2 الفصل الرابع بقلم محمد طه حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات


رواية عمياء_وسط_الذئاب2 الفصل الرابع بقلم محمد طه حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 

رواية عمياء_وسط_الذئاب2 الفصل الرابع بقلم محمد طه حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 

__(المقر الرئيسي للباشا الكبير)__ 


_الباشا الكبير_ 

حمدلله على السلامه يا نور 


_نور فاقت من المخدر ومش قادره 

تحدد الصوت اللي بيكلمها 

لأن الباشا بيكلمها من خلال جهاز بيغير الصوت الحقيقي

وأتأكدت إنها ف مشكله كبيره


_نور بهدوء_ 

مين اللي بيتكلم وأنا فين وسمير فين


_الباشا_ 

قدامي يا نور مفيش حد بيسأل

قدامي يا نور مفيش غير حاجتين السمع والطاعة 

قدامي يا نور لو عايزه تعيشي واللي حواليلكي يعيشوا 

تنفذي اللي هأمرك بيه 


_(نور تبدأ تجاريه)_


_نور بهدوء_ 

هوه حضرتك شايف إني أقدر أمشي خطوتين لوحدي 

عشان أنفذ اللي هتأمرني بيه 


_الباشا_ 

هتقدري..بس بعد ما نعملك العمليه والنور يرجع لعنيكي 


_نور_ 

هوه أنته الدكتور اللي هيعملي العمليه 


_الباشا_ 

عالفكره يا نور تضييع الوقت مش ف صالحك 

ولا ف صالح الفريق اللي معاكي 

لأن ف اللحظه اللي بكلمك فيها دي 

أنا عاطي أمر بق،تل شخص من الفريق بتاعك 

ولو إتعاونتي معايا بسرعه يمكن تقدري تنقذيه من الم،وت 


_نور باستعجال_ 

أنا موافقه هنفذ كل اللي هتأمرني بيه 

بس إلغي المهمه..إلغي المهمه وأنا تحت أمرك 


_(الباشا يرسل رساله على التلفون لميري)_ 


_(محتواها)__( الهدف يتأذي بس ما يمو،تش)__ 


_نور_ 

حضرتك رحت فين..أنا هنفذ اللي هتأمرني بيه 

بس إلغي المهمه 


_الباشا_ 

خلاص يا نور المهمه إتلغت 


_نور بخوف ورعشه ف جسمها كله_ 

وأنا تحت أمرك 


_الباشا_ 

أول حاجه يا نور أنا مش عايزك تسألي كتير 

وتنفذي اللي هينطلب منك ف هدوء 


_نور بخوف_ 

حاضر


_الباشا_ 

وعشان تثبتيلي إنك هتنفذي كل اللي هينطلب منك 

لازم تضحي بحاجه عشان تثبتيلي ولائك 


_نور بخوف ودهشه_ 

أضحي..أضحي بأيه 


_الباشا_ 

وأنتي تحت تأثير المخدر كشفنا عليكي 

وأحب أبشرك إن رجوع النور لعنيكي

 مضمون بنسبه 100%

ودا هيكون الأختيار الأول 

وهوا إن هنعملك عمليه عشان نقضي على أي أمل 

ف إن النور يرجع لعنيكي من تاني 

والاختيار التاني هوا إنك هتسلميلنا جسمك 

نستعمله ف تجارتنا الجن،سيه 

والاختيار التالت هوا إنك تختاري واحد 

من الفريق بتاعك إنو يم،وت 

هسيبك تفكري وتشوفي هتختاري إيه 

____________________________

__(سجن النساء)__ 


_الشاويش نوره_ 

البلوه اللي ربنا إبتلانا بيها اللي إسمها هبه إصحي يا زفته 


_هبه وهيا بتتاوب_

عايزه إيه يا شاويش نوره ف نص الليل كده

أنا ما صدقت إني نمت 


_الشاويش نوره_ 

يكونش نايمه ف بيت أبوكي..قومي المدير عايزك 


_هبه بفرحه_

بتقولي إيه يا شاويش نوره يا عسل..

المدير عايزني..علبه المكياج بسرعه يا بت يا تيحا 


_بقلم...محمد طه عبد المجيد 


_الشاويش نوره_ 

علبه مكياج إيه يا مفضو،حه..هوا إنتي رايحه 

تقابلي خطيبك..قومي قدامي المدير عايزك بسرعه 


_هبه بفرحه_ 

طيب أغسل وشي طيب 


_الشاويش نوره_ 

لأ هوا عايزك كده 


_وتدخل هبه مكتب المدير والشاويش نوره تخرج 

وتقفل الباب وراها والمدير يقوم من على مكتبه 

ويقرب من هبه وقام حاضنها 

وأنقض على شفايفها وبدأ يقلعها هدومها 


_تيحا_

بت يا هبه إصحي..إصحي يا بت فيه مصيبه 

_(وتعلي صوتها)_ يا بت يا هبه إصحي فيه مصيبه 


_هبه تقوم من النوم مفزوعه_ 

مصيبه لما تاخدك يا بعيده..

يعني لا هيبقي ف الحقيقه ولا ف الحلم 


_(وتقوم تجيب تيحا ع الأرض وتقعد فوقيها)_ 


_هبه بغضب_ 

إيه يا تيحا..مصيبه حصلت..صحياني من النوم..

هيرجع المصيبه وهيخليها ما تحصلش..

سيبيني أحلم الحلم بتاعي براحتي دا أنا ما صدقت 

_(وفضلت تضرب فيها بالقلم)_ 


_تيحا_ 

وربنا ما اعرف إنك كنتي بتحلمي..

دا أنا لو كنت اعرف كنت نمت جمبك..

 ودخلت معاكي ف الحلم 


_هبه وهيا بتضربها_ 

تدخلي معايا فين يا موكو،سه..حتي الحلم هتشاركيني فيه..

إنطقي يا بت مصيبه إيه اللي حصلت 

_____________________________

__(في المستشفى)__ 


_الدكتوره تخرج هيا وشاكر من المستشفي 

على المطار عشان يسافروا على ألمانيا 

للبحث عن نور وسمير وبعد ما يخرجو 

ب نص ساعه سمر توصل المستشفي 

وأول ما تدخل من باب المستشفي 

تقع على الأرض وتفقد الوعي تماماً

لأنها نزفت د،م كتير وبسرعه 

يدخلوها على غرفه العمليات 


_وف الوقت دا أم محمد هيا اللي 

إستلمت الإدارة مكان الدكتوره لحد ما ترجع 


_الممرضه_

أم محمد فيه بنت مجهوله الهويه متصابه 

وحالتها خطيره وإحنا دخلناها على غرفه العمليات 


_أم محمد_ 

ما لقيتوش معاها أي حاجه 


_الممرضه_ 

ما كنش معاها غير التلفون ده 


_أم محمد_ 

طيب هاتيه..ولما العمليه تخلص..

عرفيني عشان آجي أشوفها..

وما تقصروش معاها ف حاجه..

أعملولها كل اللازم 

_________________________

__(المقر الرئيسي للباشا الكبير)__ 


_(نور بتفكر ف الإختيار اللي هتضحي بيه)_


_نور ف سرها_ 

هتختاري إيه يا نور..تفضلي طول عمرك عميا..

ولا تبيعيلهم جسمك..ولااااااا

لأ..لأ..الإختيار التالت دا مستحيل..

مستحيل أسمحلهم يق،تلوا حد من إصحابي 


_مع دخول الباشا الكبير_ 

ها يا نور إخترتي هتضحي بإيه 


_نور بخوف ودموع_ 

إ.إ.إ.إخ.إخ.إخترت..بس أنا عايزه أعرف الأول فين سمير 


_الباشا_ 

سمير أخد حقنه..وحاجه من الاتنين..

يا إما هيم،وت..يا إما هيعيش اللي باقي من عمره..

عبيط..مجنون يعني.........

_ويتبع..........

_تحياتي لكل المتفاعلين


الفصل الخامس من هنا


بداية الروايه من هنا


🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

ادخلوا بسرعه حملوه وخلوه علي موبيلاتكم من هنا 👇👇👇

من غير ماتدورو ولاتحتارو جبتلكم أحدث الروايات حملوا تطبيق النجم المتوهج للروايات الكامله والحصريه مجاناً من هنا


وكمان اروع الروايات هنا 👇

روايات كامله وحصريه من هنا


انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺



تعليقات



CLOSE ADS
CLOSE ADS
close