expr:class='data:blog.languageDirection' expr:data-id='data:blog.blogId'>

عمياء_وسط_الذئاب_2 بقلم محمد طه حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

عمياء_وسط_الذئاب_2 بقلم محمد طه حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 

عمياء_وسط_الذئاب_2 بقلم محمد طه حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 

__(مطار ألمانيا)__ 

_نور وسمير بينزلو من الطياره ويخرجو من المطار

يلاقوا عربيتين فى إنتظارهم 


_ميري_

حضرتك الاستاذه نور ممدوح


_نور_

أيوه أنا 


_ميري_

أنا إسمي ميري باعتني الدكتور مايكل 

لإستقبال حضرتك إتفضلي معايا 

والمرافق اللي معاكي هيتفضل ف العربيه التانيه


_سمير بقلق_

وليه حضرتك ما نركبش إحنا الاتنين ف عربيه واحده 


_ميري_ 

لأن حضرتك العربيه اللي هتركب فيها نور 

مجهزه طبياً..وهنجهز فيها نور للعمليه 

لأن الدكتور وقته ضيق جداً

ولازم نور توصل للمستشفي تكون جاهزه للعمليه 


_نور_

خلاص يا سمير مفيش مشكله 

إركب العربيه التانيه وتعالا ورانا 

إتفضلي يا إستاذه ميري أنا تحت أمرك 


__ويبدأ العربيتين يتحركوا__ 


_ويبدأو يجهزوا نور للعمليه 

وسمير راكب ف العربيه التانيه 

وعنيه على العربيه اللي فيها نور 

وقلقان ومش مطمن 


__(من داخل العربيه اللي راكب فيها سمير)__ 


_سهيله_

ما تقلقش يا إستاذ سمير 

أنا شيفاك قلقان ذياده عن اللزوم 

أنا سهيله وعالفكره أنا مصريه


_(سمير من كتر تركيزه على العربيه اللي فيها نور 

ما سمعش ولا كلمه من سهيله 

وعنيه على العربيه وعلى الطريق)_ 


_سهيله_ 

ما تحكيلي شويه عن مصر يا إستاذ سمير 

أصلها وحشتني اوي هوا إنتوا منين من مصر 


_(وتلاحظ إن سمير مش مركز معاها خالص 

ف تشاور بإديها قدام وش سمير 

عشان تلفت إنتباهه ليها)_ 


_سهيله_ 

إيه يا إستاذ سمير إنته مالك قلقان ليه كده 

هوا إحنا خاطفينها تحب آجي أقعد جنبك 

أهديلك أعصابك شويه 


_سمير_ 

لأ حضرتك ما فيش داعي وبعدين أنا مش قلقان


_سهيله وهيا بتديله سيجاره_

طيب خد ولع عشان تقدر تركز أكتر 


_(بعد ما سمير خلص شرب السيجاره 

ياجي إتصال من ميري لسهيله)_


_ميري_ 

إيه يا سهيله إيه الوقت دا كله


_سهيله_ 

تمت السيطره تقدري تنفصلي وتاخدي طريقك


_ميري_ 

تخلصي وتحصلينا وبلاش برود ولا الواد عجبك 


_سهيله_ 

آه عجبني وهاخد معاه صوره سيلفي 


__(ميري تقفل السكه ف وشها وتوجه كلامها للسواق)__


_ميري_ 

إرجع ع المطار 

________________________________

_(في المستشفى)_ (من داخل غرفه المديره)_


_الدكتوره سناء فاتحه اللابتوب وبتحاول 

تتواصل مع الدكتور مع دخول أم محمد 

ومعاها ممرضه عندها مشكله 


_الدكتوره_ 

خير يا أم محمد فيه إيه 


_أم محمد_ 

فيه عندنا مشكله ومفيش غيرك يا دكتوره اللي هيحلها


_الدكتوره بعصبيه_ 

أم محمد أنا مش فايقه لأي مشاكل دلوقتي 

وسيبوني لوحدي السعادي 


_بقلم...محمد طه عبد المجيد 


_(أم محمد تصرف الممرضه اللي معاها وتقفل الباب)_ 


_أم محمد_ 

خير يا دكتوره مالك فيه إيه 

أنا أول مرة أشوفك متعصبه كده 


_الدكتوره بهدوء_ 

الدكتور اللي هيعمل العمليه لنور

مش عارفه أوصل ليه


_أم محمد بقلق_

يعني إيه مش عارفه توصلي ليه


_الدكتوره_ 

حسابه اتقفل ومش عارفه أوصل ليه

وحاولت أكلم نور وسمير هما كمان 

مش عارفه أوصل ليهم


_أم محمد بصدمه_ 

يعني إيه 


_الدكتوره بقلق_

أنا قلقانه ومش مطمنه..لو حصل لنور حاجه 

أنا عمري ما هسامح نفسي 


_أم محمد بخوف_

إن شاءالله مش هيحصلها حاجه وبعدين سمير معاها 

ومش هيسمح لأي حد أنه يأذيها 


_الدكتوره بقلق_

يارب يارب 

_____________________________

__(سجن النساء)__


_هبه بتكلم نفسها_

أووووف بقي إيه السجن اللي ما فيهوش ولا راجل ده

كلهم نسوان..ما يغلطوش مره كده ويسجنو معانا راجل

أنا خلاص جسمي مش قادر يصبر أكتر من كده

ومدير السجن هوا وأبو الهول أخوات 

جربت معاه كل طرق الدلع وهوا ولا سامع ولا شايف 

دا أنا ما خلتش حاجه إلا وعملتها 

مش ناقص غير إني أق،لع قدامه مل،ط

وربنا أنا مجنونه واعملها 


_الشاويش نوره_

إيه إتجننتي وبتكلمي نفسك


_هبه_

بقولك إيه يا بت يا نوره


_الشاويش نوره بعصبيه_

إيه بت دي..إنتي هتصاحبيني يا بت..

أنا الشاويش نوره يا جز،مه..

يا اللي معندكيش نظر يا سا،فله


_هبه_ 

خلاص..بقولك إيه يا شاويش نوره يا عسل إنته


_الشاويش نوره بقرف_

خير عايزه إيه يا سا،فله


_هبه_

هوه ينفع أقدم طلب نقل لسجن الرجاله


_الشاويش نوره_ 

يا بت إنتي إيه..معجونه ف ميه وسا،خه 

(وتعلي صوتها) إتلمي يا سا،فله


_هبه بجرأه_ 

وهوا أنا لو إتلميت هبقي سا،فله إزاي 


_الشاويش نوره_ 

أنا بصراحه أول مره ف حياتي أقابل التركيبه دي


_هبه بجرأه_ 

أنا هفهمك..إنتي بتشربي سجاير..ومدمنه سجاير..

ومتقدريش تعيشي من غير السجاير..صح


_الشاويش نوره_ 

صح


_هبه بجرأه_ 

أنا كمان مقدرش أعيش من غير الرجاله وقله الأدب 

________________________________

__(ألمانيا)__ 


_سمير بعد ما شرب السيجاره اللي عطتهالو سهيله 

فقد الوعي تماماً لأن السيجاره كان فيها مخدر

وسهيله أخدته ف طريق مقطوع وشبه صحرا

ومفيش حد بيعدي من الطريق دا نهائياً

ورمت ج،ثته وسابته ومشيت

وبعد ما مشيت فيه كلب شاف ج،ثته 

وبدأ يقرب عليه 

لحد ما وصل لج،ثه سمير وبدأ...............

_ويتبع..............

_تحياتي لكل المتفاعلين


الفصل الثاني من هنا


🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

ادخلوا بسرعه حملوه وخلوه علي موبيلاتكم من هنا 👇👇👇

من غير ماتدورو ولاتحتارو جبتلكم أحدث الروايات حملوا تطبيق النجم المتوهج للروايات الكامله والحصريه مجاناً من هنا


وكمان اروع الروايات هنا 👇

روايات كامله وحصريه من هنا


انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺



تعليقات



CLOSE ADS
CLOSE ADS
close