expr:class='data:blog.languageDirection' expr:data-id='data:blog.blogId'>

رواية عمياء_وسط_الذئاب_2 بقلم محمد طه حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات


رواية عمياء_وسط_الذئاب_2  بقلم محمد طه حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 

رواية عمياء_وسط_الذئاب_2  بقلم محمد طه حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 

__(ألمانيا)__ 


_وبعد ما مشيت فيه كلب شاف ج،ثته

 وبدأ يقرب عليه لحد ما وصل لج،ثه سمير 

وبدأ يشمشم فيه ويلف حواليه لحد

 ما ظهرت واحده جميله جداً ولابسه لبس شيك جداً جداً 

وأمرت البودي جارد اللي شغالين عندها 

ياخدوا ج،ثه سمير وأخدته ومشيت

_________________________

__(عند جده نور)__ 


_علي ونهله_ 

صباح الخير يا جدتي


_الجده_ 

صباح النور..إيه رايحين فين عالصبح كده 


_نهله_ 

طالعين نسترزق 


_الجده_ 

طب ما تقولي رايحين نشحت يا هبله يا بنت الهبله 


_نهله_ 

رايحين نشحت يا جده الهبله 


_الجده_ 

واد يا علي بالعكاز اللي ف إيدك ده وعلى دماغها

بس تقل إيدك عشان يا تظبطلها عقلها

يا تريحنا منها


_علي بابتسامه_ 

مقدرش يا جدتي بس أنا هدي لحضرتك العكاز

وحضرتك إعملي فيها اللي إنتي عيزاه 


_نهله بهبل_

أيوه كده إظهر على حقيقتك وإحنا لسه على البر

عايز تخلص مني عشان تستفرد بجدتي

عشان تاخد فلوسها وأملاكها 


_الجده_ 

يا واد يا علي قوم هاتلي البت دي من شعرها


_نهله بهبل_

وربنا هصوت وألم عليكم أمه لا إله إلا الله 

عايزه تخلصي مني يا جدتي عشان تخطفي مني خطيبي

الواد عجبك وعايزه تخطفيه مني 

دا أنا ما صدقت لقيته 


_علي بصوت واطي للجده_

دي باين عليها هبله بجد يا جدتي


_الجده بصوت واطي_ 

حاجه من الاتنين يا إما ربنا يعينك عليها

يا تهرب وتنفد بجلدك وأنا رأيي تهرب


_نهله_ 

سمعاكم وأنتوا بتتفقو هتخلصو مني إزاي 

بس أنا اللي هخلص عليكم قبل ما تخلصو عليا 

_(ويقاطعها صوت خبط على الباب)_

اللي على الباب أنقذكم مني 

هشوف مين وهرجعلكم أخلص عليكم


_(تفتح الباب تلاقي الدكتوره وأم محمد)_ 


_نهله_ 

أهلا يا دكتوره إتفضلي أهلا يا خالتي أم محمد إتفضلي 


_الدكتوره_ 

صباح الخير يا جدتي..صباح الخير يا علي


_الجده_ 

صباح الخير يا دكتوره أخبار نور إيه طمنينا عليها


_الدكتوره بتردد_

نور..هيا ما كلمتكمش 


_علي بقلق_

لأ..ما كلمتناش من ساعه ما سافرت


_الدكتوره بارتباك_

هيا كويسه..ولما أكلمها هبقي أخليها تكلمكم 

أنا جيت عشان أطمن عليكم 

وأشوفكم لو محتاجين أي حاجه 

بقولك إيه يا علي خد التلفون دا خليه معاك 


_الجده_ 

هيا نور عملت العمليه يا دكتوره 


_الدكتوره بتوتر_

إدعيلها يا جدتي..إدعيلها..نور محتاجه إننا ندعيلها كلنا

أنا هستأذنكم لازم أمشي ولو إحتجتو أي حاجه 

يبقي كلمني يا علي وف أي وقت


_علي_

هقوم أوصل حضرتك 


_(من خارج بيت الجده)_ 


_علي بقلق_

نور مالها يا دكتوره إيه اللي حصل 


_الدكتوره بصوت واطي_ 

وطي صوتك يا علي


_بقلم...محمد طه عبد المجيد 


_نهله بخوف_ 

يوطي صوته..نور حصلها إيه يا دكتوره


_الدكتوره_ 

نور وسمير مش عارفه أوصل ليهم 

والدكتور اللي هيعمل العمليه لنور 

حسابه اتقفل ومش عارفه أوصل ليه 


_نهله وعلي بصدمه وف صوت واحد_ 

يعني إيه 


_أم محمد تهدئهم_

يا جماعه إن شاءالله نور هتبقي بخير 

وربنا هيحميها ما تقلقوش وتكبرو الموضوع 


_الدكتوره_ 

بقولكم إيه فيه حد فيكم يعرف طريق سمر

أو رقم تلفون ليها


_علي_

لأ..ما نعرفش عنها حاجه..بس حضرتك عيزاها ليه 


_الدكتوره_ 

يمكن تقدر توصلنا لسمير..أو يمكن سمير إتواصل 

معاها وتطمنا عليهم 

________________________________

__(ميري وسهيله)__


_ميري_ 

إتصورتي صوره سيلفي معاه ولا نسيتي 


_سهيله بجرأه_ 

عارفه لو كان بإيدي..كنت نمت معاه..

واتصورت فيديو مش صوره 

وبعدين إنتي شاغله بالك ليه 

أتصور أتعور بضاعتي وأنا حره فيها


_ميري بغضب_

لأ مش حره..طول ما أنا عايشه إنتي مش حره

ومش هسمحلك بإن دا يحصل 

لا ف الحرام ولا ف الحلال 


_سهيله بابتسامه_ 

ميريهان بتقول حرام وحلال 

عالفكره طباخ الس،م بيدوقه..يعني مش بإدينا 

وكده كده هييجي اليوم 

اللي هندوقه سواء بإدينا أو غصب عننا

ف نستمتع بيه برضانا أحسن


_ميري بتحذير_

سهيله فوقي عشان لو غلطتي الباشا هيعاقبك بإديا

فبلاش تخلي إيدين أختك هيا اللي تأذيكي


_سهيله بسخريه_ 

يعني هيا هتبقي أول مره إيدين أختي تأذيني 


_ميري بغضب_ 

عندك حق هيا فعلاً مش هتبقي أول مره 

بس الغلطه اللي جايه هتكون الأخيره هتكون بمو،تك


_سهيله بابتسامه_ 

بقولك إيه يا ميري مش يمكن الأيه تتعكس 

وأنتي اللي تغلطي وأنا اللي أنفذ فيكي حكم الإعد،ام 


_ميري بجديه_

عارفه لو خيروني بين إنك تمو،تي على إيديا

أو إني أمو،ت على إيديكي 

هختار إني أمو،ت على إيديكي 


_سهيله بجرأه_ 

يبقي هتمو،تي على إيديا لأن من الآخر كده 

أنا مش ناويه أمو،ت وأنا آنسه 

ف الحلال بقي ف الحرام مش مهم 

المهم إني أدخل الدنيا قبل ما أخرج منها 


__(ياجي رساله على تلفون ميري من الباشا الكبير)__ 


_ميري_ 

لازم نجهز بسرعه..ويا ريت تنضفي دماغك 

من الوساخه اللي فيه دي 

عشان ما تتسببيش ف مو،تنا إحنا الأتنين 


_سهيله وهيا بتولع سيجاره_ 

إيه.. الباشا سامعنا وبيتجسس علينا ولا إيه 


_ميري بجديه_ 

فيه مهمه ولازم تتنفذ بسرعه 


_سهيله_ 

خير..سوري آسفه هوا إحنا وش خير..مهمه إيه


_ميري_ 

الباشا حددلنا هدف من الفريق بتاع نور

ولازم نصفيه بسرعه وف هدوء.............

_ويتبع...............

_تحياتي لكل المتفاعلين


الفصل الثالث من هنا


بداية الروايه من هنا


🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

ادخلوا بسرعه حملوه وخلوه علي موبيلاتكم من هنا 👇👇👇

من غير ماتدورو ولاتحتارو جبتلكم أحدث الروايات حملوا تطبيق النجم المتوهج للروايات الكامله والحصريه مجاناً من هنا


وكمان اروع الروايات هنا 👇

روايات كامله وحصريه من هنا


انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺



تعليقات



CLOSE ADS
CLOSE ADS
close