دخلت الفيلا انسه خرجت حامل الحلقه الاخيره بقلم هويدا زغلول حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات - النجم المتوهج The glowing star

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Translate

المتابعون

2024/01/25

دخلت الفيلا انسه خرجت حامل الحلقه الاخيره بقلم هويدا زغلول حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

 دخلت الفيلا انسه خرجت حامل الحلقه الاخيره بقلم هويدا زغلول حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

دخلت الفيلا انسه خرجت حامل الحلقه الاخيره بقلم هويدا زغلول حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات


الشرقاوي 

بصي بقي يا شاطرة اي حاجه بتحصل هنا ممنوع انها تتنقل لاي حد حتي اهلك فاهمه ولا اعيد كمان 


ولاء 

فاهمة جنابك اللي حضرتك تؤمر بيه يحصل 

وبعدها بص ليا وقالي 


الشرقاوي 

روحي اعملي اتنين قهوة و هتيهم علي المكتب 


ولاء 

حاضر يا يا باشا وبعدها مشيت 

ودخلت المطبخ وفضلت وافقه ساكته  شويه وقالت 


ولاء بخوف

يا ربنا  انا خايفة قوي اية الناس دي ربنا يخرجني منها علي خير يارب و نجيب حق الغلبانة اللي حقها اتاخد منها و راحت هدر 


وفي بيت عمي كان قاعد محمد مع محروس 

وقال 


محمد 

محروس انا قلقان اوي البت ولاء كلمتها قالتي 

لا ده خرج ولا ده خرج هنركب الكاميرات ازاي دلوقتي يا محروس


محروس 

اهدي وان شاء الله هيبقي خير يا محمد ولا تبقى شاطرة وتعرف تحط الكاميرات من غير ما حد يشوفها 


محمد

يارب يا محروس يارب 


محروس 

قوم ريح شوية انت من امبارح يعتبر ما نممتش قوم ريحلك ساعتين تلاته 


محمد 

منين هتيجي الراحة و انا قلبي قلقان يا محروس 


محروس 

انت يا ابن الناس اللي واديتها و طمنتني جاي تقلقني دلوقتي 


محمد 

انا مقصدش حاجة يا محمد انا بس بعبر عن قلقي مهما كانت دي جحر الافاعي 


محروس 

ان شاء الله خير و هتجيب حق اسماء اللي راحت ظلم بسبب ابوها وبسبب الملعون احمد الشرقاوي 


محمد 

ربنا مش بيسيب ظالم يا محروس الظالم ليه يوم و يتحاسب علي كل افعاله 


محروس 

يارب يا محمد يارب ده اللي بتمني من ربنا 


وفي الفيلا كنت داخله المكتب وانا وماسكه 

القهوه وقولت 


ولاء 

القهوة يا بيه  وفي الوقت ده قرب مني احمد 

وقال 


احمد 

الا قوليلي يا ولاء مش اسمك ولاء برضه 

اسماء الله يرحمها راحت ازاي 


ولاء 

زي ما ابوي قالي عملت حادثة وهما جايين علي الطريق عربية سواقها اعمي ربنا يبتليه بنصيبه 


احمد بخبث. 

ده بس اللي نعمان قاله 


ولاء

ايوة هو انت عايزة يقول اية تاني هو في حاجه حضرتك تعرفها واني لا 

 

الشرقاوي 

وهو هيعرف اية يعني يا بت يلا روحي انجري علي المطبخ انتي هتقفي تتسيري معانا 


ولاء 

لا يا بيه المقامات محفوظه برده انا يلا خدامه بالاذن هدخل على المطبخ


الشرقاوي 

حاسس ان البنت دي مش سهله وانت بطل

تتكلم معاها انت فاهم ولا لا 


احمد 

دي حتى غلبانه وشكلها كده لا تعرف الالف من كوز الدوره وعلى العموم هيكون مصيرها ايه يعني زي اختها هتسلى بيها شويه وبعدين يحلها الف حلات يا ابوها ياخدها ويعمل زي ما عمل في اختها يا اما تعيش تحت رجلينا وتسكت


الشرقاوي 

هو حد جايبني ورا غيرك كفايه بقى يا اما اقسم بالله همشيها من هنا وما تنساش ان نهال جايه لي من السفر الشهر الجاي وناويين نتجوز وانا طبعا قايل لك على الحوار ده من زمان فمش عايز مشاكل اول ما تيجي عايز شكلنا وسمعتنا تبقى نظيفه قدامها فاهم ولا اقول ثاني وبعدين لو عايز تتجوز روح اتجوز بطل القرف اللي بتعمله ده


احمد 

اتجوز لا انا مش عايزه اتجوز بقى معقول افضل دفن نفسي مع واحده بس الانسان بطبيعته بيحب التغيير وانا بحب التغيير والتنوع بين النساء على العموم لما تبقى تيجي ست نهال هانم نبقى نشوف الموضوع هنعمل ايه وبعدين بدل جواز واكتب لكم ورقتين عرفي وخلاص تكبر في السن يعني او من غير ورقه خالص قضي ليكم يومين حلوين في الساحل وارجعوا 


الشرقاوي بعصبيه 

ليه انت مفكرني زيك ولا ايه وثاني مره ما تتكلمش عنها بالاسلوب ده فاهم ولا اقول ثاني انا مش جايبها من الشارع دي بنت ناس اكابر


احمد بغموض 

من ناحيه انت زيي فانت زيي مش هنختلف


الشرقاوي 

تقصد ايه بالكلام ده انت هتتكلم على المتغطي لو عندك حاجه قولها دلوقتي وبلاش الكلام ده


احمد 

انا ماشي بس جوازتك من نهال انا مش موافق عليها وطبعا من حقي الموافقه والرفض ما انا ابنك برده


الشرقاوي 

لا مش من حقك طبعا انا حر اتجوز ما اتجوزش دي حاجه ترجع لي وبعدين هو انا عيل صغير هتقول هاخد منك من موافقه اسمعني يا احمد كويس وحط الكلام ده حلقه في ودنك وافقت او ما وافقتش انا هتجوز نهال فكك من الحوارات اللي بتعملها دي لانها مش هتيجي معايا سكه والبنت اللي اسمها ولاء دي ما تجيش جنبها قال لو اقسم بالله انت حر لاني مش هدافع عنك المره الجايه 


احمد 

والله يا بابا  انت لو اي حاجه اتفضحت او اتكشفت من ناحيه اي بنت من اللي قربت منهم ما حدش هيلبس الموضوع ده غيرك انا ما فيش حاجه هتمسني واللي هيتحلق في رقبته حبل المشنقه برده هيبقى انت مش انا


الشرقاوي بعصبية 

انت تقصد ايه بالكلام ده يا متخلف انت وانا مالي هو انا اللي كنت عملت معاك كده ولا يكونش انا للبنات حملت مني


احمد بضحك 

مش بعيد والله يا يا بابا بس هقول لك على حاجه ما تفكرش كتير لانك مش هتوصل لنتيجه ما حدش يعرفها غيري انا ولو اتجوزت نهال انت برده حر ساعتها انا بنفسي اللي هنخش وراك لغايه ملف على رقبتك حبل المشنقه وساعتها هتندم اما بالنسبه لنهال لو قلت لك لو عايز تقضي يومين حلوين اوكي ما فيش مشكله عايزين تكتبوا ورقتين عرفي ما فيش مشكله وبعديها تسيبوا بعض عادي والورقتين يتقطع ده كل اللي انا عايزه منك يا اما صدقني واقسم لك انا بالله هلف حبل المشنقه على رقبتك وانا مستحيل اخليك تتجوز واحده وتخلف لي منها وتاخد ويقاسمني في الورث انت فاهمني مستحيل يحصل


الشرقاوي بصدمة 

انا مش فاهم هتلف حبل المشنقه عليا ازاي يعني انا ما فيش حاجه عملتها غلط


احمد 

مش هريحك ومش هقول لك فبلاش تتعب نفسك وتتعبني يلا انا رايح اشوف ست الحسن والجمال الجديده باي


الشرقاوي بعصبية 

الواد ده اكيد بيخوفني انا ما عملتش اي حاجه تخليه يمسك عليا حاجه ممكن يحبسني بيها

في اوضه ولاء كانت بتكلم محمد

ولاء

 الو يا محمد انا قدرت اركب الكاميرات قدام باب الاوضه بس خايفه حد ياخد باله منهم


محمد 

لا ما تخافيش الكاميرات دي حجمها صغير جدا يعني تقريبا ما بتتشافش بالعين المجرده


ولاء

 انا خايفه من اللي اسمه احمد ده نظراته غريبه كده وحركاته اغرب وكلامه النهارده قال لي على اسماء الله يرحمها وقال لي ان هي راحت ازاي يعني وكده وانا قلت له اللي انت قلتوهولي 


محمد 

طب كويس قوي يا ولا قريب قوي هنكشف الحقيقه وساعتها حق اسماء هيرجع 


ولاء

 اقفل بسرعه باين في حد جاي اقفل


محمد 

طيب يا ولاء ابقي كلميني طمنيني وفي الوقت ده دخل احمد وانا قولت 


 ولاء 

في حاجه يا استاذ احمد

 

احمد 

لا ابدا انا لقيت نفسي فاضي قلت اما اجي اقعد معك شويه ونتكلم سوا يعني


 ولاء بخوف

 هنتكلم في ايه يعني المقامات محفوظه يا بيه عدم المؤاخذه انا الشغاله اهنا


احمد 

ما تقوليش كده يا ولاء احنا كلنا ولاد تسعه وبعدين خليكي مرنة في التعامل شويه مالك واقفه بعيد كده ليه خليكي كيف اختك الله يرحمها


ولاء 

قصدي حضرتك ايه بان اخليني كيف خيتي


 احمد

يعني بحبحيها قربي مني شويه ونتكلم ونتساير شويه فيها ايه يعني وكله بتمنه


ولاء 

ما فهماش قصدك وهو ايه اللي بتعمله دي حرام عليك انا مش زي ما انت فاهم


احمد بتريقه 

يعني فهمت اللي انا عايزه طب خلينا بقى نتكلم دغري احسن من اللف والدوران ده تاخدي كام


ولاء بصدمه

 قلت لك انا مش من النوع ده انا جايه هنا اشتغل بعرق جبيني


احمد ببرود

 بص بقى يا قمر انا هاخد اللي انا عايزه برضاكي غصب عنك هاخده فخليه برضاك احسن وهتاخدي لك قرشين حلوين يعني خليك زي اختك 


ولاء بخوف 

قلتلك خيتي كانت محترمه مافيش اشرف منها حرام عليك تجيب في سيره اللي راح وتقول عنهم كلام عفش زي ده انت ما تخافش ربنا وانا همشي من هنا ما عايزاش اشتغل تاني


احمد بابتسامة 

طب اهدي شويه على نفسك انا كنت بختبرك وبتاكد من اخلاقك زي اخلاق اختك تمام بس انا يعني قلت اشوف نواكي هتيجي معايا سكه ولا لا لو كنت جيتي معايا سكه كنت مشيتك احنا هنا مابيخشلناش الا المحترم محترم وبس اهدي وما تخافيش نامي انت دلوقتي وابداي شغل من بكره سلام يا قمر


ولاء بخوف 

قلبي كان هيقف ايه الراجل المخبول ده معقول 


وفي البيت عند محمد قال 


محمد 

شفت اللي حصل يا محروس يبقى هو اللي بيعمل كده


محروس 

ايوه بيعمل كده بس كمان مش عارف حاسس ان في حاجه غريبه في الموضوع ده في غموض في حاجه مش مفهومه 


محمد 

طب وبعدين يا ابو عمو هنعمل ايه في الورطه دي البنت ولاء شوفتها واقفه كيف الكتكوت المبلول


محروس 

خلينا نراقب شويه كمان لغايه ما نتاكد ونطلع اذن من النيابه انا بكره الصبح هروح النيابه واخذ اذن وهحكي لهم على اللي حصل من الاول وجديد واخد اذن والموافقه من النيابه علشان التصوير يبقى باذن النيابه علشان وقت ما يبقى معانا الاثبات ما حدش يقول تلث التلاته كام


محمد 

خلاص اللي انت شايفه يا محروس انا معاك فيه


بعد ما عدة 10 ايام 

احمد جه الوقت اللي هناخد فيه اللي انا عايزه اديني فضلت صابر 10 ايام بحالهم خلينا اعمل خطتي بالليل بعد ما الكل ينام

في الليل 


ولاء بتعب 

اه يا دماغي دماغي هتتفرتك يا ناس في ايه اللي جرى لي ما انا كنت كويسه


احمد بخبث 

مالك يا ولاء فيكي حاجه 


ولاء 

حاسه ان دماغي هتتفرتك مش قادره


احمد بخبث 

طيب خد الحبايه مسكن دي هتخفف الصداع اللي عندك. بعدها اخدتها وقالي 

روحي انت ارتاحي في اوضتك


ولاء 

حاضر يا بيه وانا دخلت الاوضه وهو قال ل بابا 


احمد 

مالك يا بابا انت كويس 


الشرقاوي 

مش عارف مالي مصدع و دايخ ومش مظبوط 


احمد بخبث 

خد الحبايه دي هتهدي الصداع اللي عندك


الشرقاوي 

هات هات بسرعه محمد كان قاعد

علي الكاميرات ومعاهم الظابط وقال


محمد 


انا مش فاهم حاجه يا محروس ابوه تعب و هي تعبت  في نفس الوقت و ادلهم نفس الحباية يا 


محروس 

في حاجه مش فاهمة 

ولا انا اية رايك في اللي بيحصل ده يا حضرة الظابط احسن يعمل حاجه في ولاء


الظابط 

متقلقش احنا متابعين كل حاجه 

وفي الفيلا احمد دخل الاوضه. انا كنت نايمه  وقال 


احمد بخبث... 

لهطة جشطة يا اخواتي ايه القمر ده اهو هتحصلي اختك بعد اللي هيحصل لو ابوكي عرف لكن لو طلعتي شاطرة ودريتي كل حاجه انا هناغنك وهخليكي لبسه دهب من ساسك لراسك 


_____

محمد بعصبية 

احنا لازم نروح  دلوقتي 


الظابط

خليكم هنا انا عايز اعرف ادي الحباية دي لابوه ليه 


محمد 

يكون عمل اللي هو عايزه 


الظابط

طيب انا هدخل انا والقوة اللي معايا وانتم خليكم هنا 


محمد 

لا طبعاً انا هدخل دي بنت عمتي يا عالم 


الظابط 

اسمع الكلام لو سمحت انا هطلب القوه 

ولازم نقتحم وبعدها اقتحموا 


الظابط

فتشوا البيت حتة حتة دلوقتي وخرج احمد وقال 


احمد 

اي ده فيه اي انتو بتعملوا هنا 


عسكري 

لقينا شنطه الحبوب دي يا فندم وبنت مغمى عليها فوق وراجل كده موجود فوق بس شكله مش طبيعي


الظابط 

وريني العلاج ده كده وهات لي الراجل والبنت واحمد بيه معاكم علشان هيجوا معانا القسم يشرفونا شويه


 احمد بعصبيه

 انت مش عارف انت بتكلم مين ولا ايه الظابط هنعرف القسم كلنا يا فندم هاتوه


وفي القسم 


احمد بعصبيه

 ممكن افهم انا بعمل ايه هنا 


الظابط بهدوء

 هنعرفك يا فندم بصراحه من اخر بنت جت اشتغلت عندكم في الفيلا حصل قلق وراحت وهي حامل وبعدها قالوا عملت حادثه وراحت فيها وبعدين البنت دي ولاء اللي جينا في بيتك ولقيناها فايقه بس مش واعيه لاي حاجه بتحصل ولما عملنا لها تحليل لقيناها انها كانت انها كانت شاربه ماده مخدره عباره عن حبايه كده وكمان الصدفه ان والدك يبقى شارب نفس الماده المخدره وبرده مش في وعي وبعدين انا استغربت ان اسماء قبل ما تروح الطب الشرعي اثبت انها كان في جسمها النفس الماده غربيه  لدرجه ان انا استغربت واحنا شكينا في معاليك لانك الوحيد اللي كنت واعي فايق اللي بيحصل وعملنا تحليل دي ان ايه لاسماء للجنين اللي كان في بطنها وقتها واتضح ان الطفل ده يبقى ابن ابوك الشرقاوي الكبير وجبنه فرشه سنان واللي ساعدنا في ده ولاء اللي ادتنينا فرشه اسنان والدك وفرشتك علشان نقدر نعمل تحليل دي ان ايه ونعرف مين ابو الطفل ومين السبب واللي حصل ده حصل ازاي دلوقتي لو ما اعترفتش حالا انت هتلبس الجريمه دي مع ابوك لانك كان واضح في الكاميرات اللي احنا سامحنا بتاع بتركيبها في بيتك وانت بتحاول تعمل نفس اللي ابوك عمله في اسماء ناوي تتكلم لانك لازم تتكلم لانك كده كده بان كل حاجه في الكاميرات والتهديد اللي هددته لابوك عايزين نعرف مصدره ودلوقتي احكيلي يلا ده غير ان لقينا سيديهات وحاجات تانيه كتير ليك ولابوك


احمد بخوف  

انا هقول كل حاجه 

 فعلا اسماء كانت حامل من ابويا بس هي ما كانتش تعرف لان اول وش شافته كمان انا بجيب الحبوب المخدره دي الانسان بيبقى فايق مش واعي لاي حاجه بتحصل انا اللي كنت بعمل كده الاول وكنت بخلي ابويا كمان بحط له الحبوب دي واصوره على اساس ان هدده لو فكر يتجوز اني هحبسه او هفضحه انا اي بنت كانت بتعجبني بقرب منها ما بحبش اللي بترفض


 واسماء من البنات اللي كانت بترفض زي الثلاثه اللي كانوا قبلها الثلاثه كانوا حوامل من ابويا مش مني انا 


الاب 

اي الكلام الفارغ ده انا مش فاهم اي حاجه والله .انا معملتش كده خالث 


احمد 

انا اللي عملت كل ده كنت بدي اي بنت حبوب 

تنيمها وهو كان بياخد حبوب ميكنش مركز

ولا يعرف بيعمل اي وبعدها ادخله 

الاوضه مع اي بنت يعمل معاها كده 


الاب 

طيب وليه 


احمد 

كنت عايز امسك عليه أي حاجه علشان لو فكر 

يتجوز ابلغ عنه 

الظابط 

انت الشيطان يتعلم منك طب بتعمل كده في بنات غرب علشان واطي وما عندكش ذمه ولا ضمير ولا رجوله بتعمل كده في ابوك علشان احب اقول لك ان ابوك هيخرج براءه لانه كان غير واعي اي حاجه بتحصل اما انت هتشيل كل حاجه وابوها كمان اول ما يتثبت ان هو اللي خلص عليها هيتلف على رقبته حبل المشنقه لان البلد دي فيها قانون يحاكم اللي زيكم عسكري خده على على الحجز


الظابط 

احنا بنشكركم جدا لولاكم مكناش قدرنا نمسك وواحد زي دي 


محمد 

طيب ما الشرقاوي كمان غلط ليه مش هيتحاسب


الظابط

بس مكنش في واعية يا محمد وطول ما البني ادم مش في واعية منقدرش اننا نعاقبه علي حاجه ملوش ذنب فيها اسماء حقها جه وحق كل البنات اللي عمل فيهم كدة 


محمد 

ربنا اخد حقها خلاص ربنا دايما ينصر الحق 


محروس 

ربنا يخليك يا محمد انتي وولاء لولاكم مكنش حق اسماء جه 


محمد 

متقولش كدة يا راجل احنا اخوات و اسماء دي اختي 


ولاء 

الحمدلله ان ربنا ظهر برائتها 


محروس 

اشوفكم علي خير 


محمد 

مع السلامه 


ولاء 

انا مبسوطة اوي ان الحقيقة ظهرت و بانت 


محمد 

ولسه كمان هتكوني مبسوطه لما تعرفي 

ان هتجوزك ومش هسيب امي تعاملك وحش 

من هنا ورايح 


وفعلا بعدها اتجوزت محمد وعشت معاه 

اسعد ايام حياتي 


وبكده تكون خلصت قصتنا



بداية الروايه من هنا



الصفحه الرئيسيه للرويات من هنااا



روايات كامله وحصريه من هنا



 
close
 
CLOSE ADS
CLOSE ADS