دخلت الفيلا انسه خرجت منها حامل معرفش من مين الحلقه الاولي بقلم هويدا زغلول حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات - النجم المتوهج The glowing star

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Translate

المتابعون

2024/01/18

دخلت الفيلا انسه خرجت منها حامل معرفش من مين الحلقه الاولي بقلم هويدا زغلول حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

 

دخلت الفيلا انسه خرجت منها حامل معرفش من مين الحلقه الاولي بقلم هويدا زغلول  حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات


وقبل ما نبدا الحكايه اعرفكم بنفسي 

انا ولاء عندي 24 سنه وانهارده رايحه بيت عمي 

في البلد وفتحت ليا مرات عمي 


سيده 

ايه ده ولاء خير يا حبيبتي اي اللي جابك في وقت 

متاخر زي ده 


ولاء 

انا اسفه والله يا مرات عمي بس خالتي 

قالتلي روحي بيت اهل ابوكي اولا بيكي 


سيده 

لا والله معلش يابنتي ظروف الناس مش مخليا حد بيقدر يستحمل حد الفتره دي ادخلي ادخلي 

وبعدها دخلت وخرج محمد ابن عمي 


محمد 

ازيك يا ولاء عامله اي والله انا كان في بالي 

اجيلك بكره اطمن عليكي 


سيده 

اهي يا اخويا هي اللي جت بقولك اي يا ولاء 

معلش يا حبيبتي معنديش مكان والله تنامي 

فيه انتي شايفه الدار صغيره أزاي بس فيه 

مكان في الزريبه تقدري تنامي فيه 


محمد 

اي الكلام ده يا ماما روحي نامي في اوضتي 

وانا هنام فوق السطوح 


ولاء 

لا لا مافيش مشكله انا هدخل انام 

وبعدها دخلت علشان انام وفتكرت اللي حصل 

في بيت خالتي ناهد 


                       #فلاش باك 

ولاء كانت نايمه ودخل يوسف جوز خالتها 


يوسف 

بت يا ولاء قومي يا بت كل ده نوم وبعدها 

صحيت من النوم 


ولاء 

خير يا عمي يوسف فيه حاجه ولا اي جاي 

في وقت متاخر زي ده ليه 


يوسف 

اسمعي يابت خالتك ناهد قالت إنها 

عايزه تمشيكي الصبح بصراحه انا مش هقدر 

اعيش من غيرك اي رايك تيجي اوديكي شقه

صاحبي تعيشي فيها 


ولاء 

ياخبر طيب ليه ربنا يعلم انا عايشه خدامه 

هنا علشان مش تقولي امشي 


يوسف 

نعملها اي ست واطيه قومي يا بت 

صاحبي ده مسافر وانتي هتعيشي الفتره دي


ولاء 

كتر خيرك والله انا مش عارفه اشكرك ازاي طيب خليني لبكره احسن همشي في وقت متاخر 

زي ده ازاي يعني 


يوسف 

يابت قومي مافيش احسن من دلوقتي 

وفعلا بعدها قومت وروحت معاه 


ولاء 

معقول مافيش حد بيجي الشقه دي 

خالص انا مش عايزه مشاكل 


يوسف 

عيب تقولي الكلمه دي وانا معاكي يابت 

وعلي العموم انا هنزل اجيب ليكي كالون 

علشان تكوني في الامان 


ولاء

والله انا بحبك زي ابويا بالظبط 


يوسف 

اي الكلام النكد ده علي العموم ادخلي 

غيري هدومك وانا هنزل اجيب الكالون 

وبعدها فتح الباب وشاف ناهد 


ناهد 

بتعمل اي هنا يا سيد الرجاله انا كنت حاسه 

انك بتعمل حاجه غلط 


يوسف

ياخبر انتي اي اللي جابك هنا يا وليه انتي 


ناهد 

اوعي كده من وشي انا عايزه اشوف 

الهانم اللي جوا وبعدها دخلت 

معقول انتي يا ولاء تعملي كده 


ولاء

والله ما عملت حاجه يا خالتو انا 


ناهد 

عارفه لو مش بعدي عن جوزي هعمل فيكي

اي امشي غوري من وشي يلا وانت 

حسابك معايا بعدين 


وبعدها مشيت وروحت بيت عمي 


                    #رجوع 


وبعدها نامت وصحيت تاني يوم علي 

صوت مرات عمي 


سيده 

ما تقومي يا حبيبتي هو انتي فاكره أننا 

هنا زي عندكم بنام للظهر ولا اي 


ولاء 

صباح الخير يا مرات عمي معلش والله تعبانه 

من امبارح 


سيده 

لا الف مليون سلامه عليكي ياختي قومي 

عمك صحي وعايز يفطر قومي 

اعملي الفطار 


ولاء 

حاضر يا مرات عمي وبعدها قومت 

وحضرت الفطار وكانو قاعدين علي 

الطبليه بيفطرو


العم 

ازيك يا ولاء يا حبيبتي الف حمد لله علي 

سلامتك اقعدي فطري


سيده 

تقعد فين ادخلي يابت اغسلي تعرفي 

تغسلي علي الطشط ولا واخدا علي الغساله 


محمد 

اي الكلام ده يا ماما فيه اي 


سيده 

والله بيتي وانا حره فيه واللي مش عجبه وعايز يمشي الباب يفوت الف جمل


ولاء 

مافيش مشكله خلاص انا داخله 


وفي فيلا الشرقاوي كان قاعد ونزل 

ابنه احمد 


احمد 

ازيك يا بابا عامل اي امال فين اسماء عامل 

انادي عليها مش بترد 


الشرقاوي 

والله العظيم انت ما عندك دم مهو 

بسبب اللي انت عملته خليتها تمشي 

دي رابع شغاله تكون حامل منك انت ناوي 

تعمل فيا اي 


احمد 

خلاص بلاش تجيب شغلات حلوين 

هات واحده تكون وحشه طيب البت دي 

ابوها صعب اوي انت عملت معاها اي 


الشرقاوي 

وانا مالي ب ابوها والله با احمد انت 

لو ما اتغيرت من اللي انت بتعمله ده متعرفش 

انا هعمل معاك اي 


احمد 

بقولك اي أنا رايح المزرعه وانت حر بقي 

مش عايز تجيب واحده تخدمنا برحتك


الشرقاوي 

اسمي هيروح في البلد دي بسببك 

وبعدها مشي 


وفي بيت اسماء الشغاله كانت قاعده عامله 

تعيط 


الاب 

مالك با بت فيه اي من ساعه ما رجعتي وانتي 

عامله تعيطي ليه كده وبعدين من أمتي 

وانتي بتيجي البيت في وقت متاخر 


اسماء 

معرفش صاحب الفيلا مشاني ليه يا بابا 

وبعدين مش عايزه ارجع تاني 


الاب 

بالساهل كده امال انا هجهز اخواتك ازاي 

بقي انشاء الله قومي نروح هناك 


اسماء 

انا مش عايزه ارجع الفيلا دي يا بابا تاني ارجوك خليني هنا 


الاب 

قومي يا بت لما افهم فيه اي انتي مش عجباني 

كده وكانت اسماء خايفه ابوها يعرف بموضوع حملها وبعدها راحت 


الشرقاوي 

جايب بنتك ليا نعمان هنا هو انا مش قلت لك خلاص صفي حسابك واديتها بقيت حقها ومشيت


الاب 

انا جايه علشان اعرف هي عملت ايه بالظبط شكلها كده كسرت حاجه غاليه مش كده


الشرقاوي 

انا مكنتش عايزه اتكلم في اي حاجه بنت اتكسرت رقبتك امبارح تعبت وبعتنا جبنا الدكتور وكشف عليها وعرف ان هي حامل وانا مش ناوي اشغلها عندي ثاني بعد ما عرفت اللي حصل معاها ده


الاب 

الكلام اللي حضرتك بتقوله ده بنتي انا حامل طب ازاي امال مين دي ما بتخرجش خالص


الشرقاوي 

والله شكلها بتخرج بليل  واحنا نايمين وانا مش عايز فضايح هنا في الفيلا خذ بنتك وامشي وانا مش هتكلم في اي حاجه ويا ريت انت كمان تستر على عارك وما تتكلمش في حاجه


الاب 

انطقي يا بنت ايه الكلام اللي هو بيقوله ده معقوله انت حامل


اسماء 

ايوه يا بابا حامل بس حمل من ابنه هو اللي عمل فيا كده والله العظيم


الشرقاوي 

هو انتي عايزه تلبسها في ابني امشي 

يا بت من هنا وانت يا نعمان ربي بنتك  وعارف 

لو سمحت اي كلمه من اللي هي بتقولها دي 

هعمل فيك وفيها اي 


نعمان 

امشي منك لله فضحتيني وبعدها مشيت 


وهي كانت مرعوبه وعدا الليل ودخل محمد 

 انا كنت عامله اروق 


الام 

مالك يا محمد راجع من بره متضايق ليه كده فيك حاجه ولا ايه يا ابني


محمد 

مش عارف هي والله يا ماما قولي البنت اسماء بنت نعمان راحت ربنا يرحمها ويغفرلها


الام 

ياخبر ابيض دي عيله صغيره ازاي ده حصل 


محمد 

معرفش فيه ناس بيقولوا كانت ماشيه 

علي الطريق هي وابوها وبعدين عملت حادثه 

المهم بليل هنروح نعزي 


الام 

اكيد يابني البت كانت طيبه والله واهلها كمان 


محمد 

طيب يا ماما ما تخليكي انتي كمان طيبه وخفي على ولاء شويه دي من ساعه ما جت وهي عماله تروق البيت كله اللي بتعمليه في اسبوع مخلياها هي تعمله في يوم


الام 

شيل عينك من عليها لاني مش هجوزها لك يا محمد فاهم ولا لا مش على اخر الزمن تتجوز واحده زي دي


محمد 

ايه الكلام اللي انتي بتقوليه ده انا عمري ما فكرت في كده بس هي صعبانه عليا هي برده بنت عمي


الام 

الكلام خلص يا محمد انت سامع ولا لا خليك 

حالك بقي يابني ماشي وبعدها دخل الاوضه 


وفي بيت نعمان كان قاعد ودخلت الام 


الام 

حرام عليك انت ازاي تعمل في بنتك كده انت سبب في كل اللي حصل ده كنت عارف ومتاكد كويس قوي ان احمد مش كويس رغم كده بعتها تشتغل هناك


الاب 

اخرسي يا وليه البلد كلها فاهمه ان هي عملت حادثه ولازم الناس كلها تبقى فاكره كده امال عايزاني اقول ايه بنتي كانت حامل


الأم

بس انت لازم تعمل كده في العمل في بنتك خلاها حامل ازاي تسيبه علشان جبان مش هتقدر تقف قدامه مش كده


الاب 

عارفه لو مش سكتي انا هعمل معاكي اي 

مش عايز اسمع صوتك خالص 

جايبه الخلفه كلها بنات يعني جايبه العار 

لينا كلنا وفي الوقت ده دخل محروس

ابن اخو نعمان 


محروس 

يا عمي عارف مين اللي جاي يعزي  نفسه الحاج الشرقاوي وابنه وعايزينك بره


الام 

روح يا محروس قول لهم ان احنا مش هنقبل عزا منهم ومش عايزينهم يكونوا موجودين هنا


الاب 

اخرسي يا وليه مش عايز اسمع 

صوتك خالص هو انتي عايزني اقول ياللي 

معرفتش اعرف 


محروس 

هو في ايه يا عمي انا مش فاهم اي حاجه خالص ما تتكلمي يا مرات عمي


الاب 

مافيش اي حاجه روح خليهم يجوا يا ولدي انا مش قادر اخرج اصلا وبعدها دخلوا 


الشرقاوي

البقاء لله نعمان ربنا يرحمها ويغفر لها بنتك كانت اطيب بنت في الدنيا وكانت اشرف بنت

خد الفلوس دي علشان تقدر تكمل باقي 

جاهز إخوتها 


احمد 

ومش بس كده لو احتاجت اي حاجه احنا تحت امرك ولو عايز تشغل بنت عندنا ما عنديش مشكله


الشرقاوي 

لا بنات تاني لا 


محروس 

هو فيه اي بالظبط يا عمي انا مش فاهم اي حاجه 


نعمان 

ادخل انت جوا يا محروس وسبني اتكلم مع 

الشرقاوي بيه وبعدها دخل 


انا مش عايز منك اي فلوس خالص ولو انت فاكر ان انا عملت كده علشان خاطرك تبقي غلطان انا 

عملت كده علشان اغسل عاري


احمد 

برافو عليك بنتك اصلا مكنتش كويسه 


الشرقاوي 

كلمنا خلص خلاص يلا بينا يا حمد 


نعمان 

الكلام لسه ما خلصش انا لازم اشوف مين اللي عمل كده في بنتي وهعرف اخد منه حق ثالث ومثلث


احمد 

اتكلم علي قدك لانك عارف و ومتاكد كويس قوي انك انت مش هتقدر تعمل اي حاجه معانا


الشرقاوي 

انا هعزرك بس علي اللي انت فيه ومش هاخد ليك علي كلام خالص الفتره دي وبعدها 

مشي وفي اوضه محروس 


محروس 

هو فيه اي يا مرات عمي انا حاسس ان فيه 

حاجه غلط وعمي مش عايز يتكلم 


الام 

انا هقولك يا محروس محدش هيجيب حق 

بنت عمك غيرك انت


تابعووووني



الفصل الثاني من هنا



الصفحه الرئيسيه للرويات من هنااا



روايات كامله وحصريه من هنا



اكتبوا في بحث جوحل( مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات) تظهر القصص كامله


القراء والمتابعين الغاليييييييين عليا إللي يدخل عندنا ميخرجش كل إللي محتاجينه هتلاقوه من غير تعب ومن غير لف في الجروبات والصفحات موجود في اللينكات بالاسفل 👇👇👇



أروع الروايات الكامله من هنا



اللي يخلص قراءه ميسبناش ويمشي أنا بحبكم أدخلوا انضموا معايا علي تليجرام واستمتعوا بقراءه الروايات من اللينكات بالاسفل 👇💙👇❤️👇



انضموا معنا على تليجرام عشان كل متنزل روايه يصلكم اشعار فور نزولها من هناااااا




اعملوا متابعه لصفحتي عليها جميع الروايات إللي عوزينها من هناااااااا




الروايات الحديثه من هنا




جميع الروايات الكامله من هنا




وكمان روايات كامله من هنا




🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺







 
close
 
CLOSE ADS
CLOSE ADS