القائمة الرئيسية

الصفحات

الأخبار[LastPost]

روايه اسير قلبها بقلم ايه هاني حصريه علي مدونه النجم المتوهج للرويات والمعلومات

روايه اسير قلبها بقلم ايه هاني حصريه علي مدونه النجم المتوهج للرويات والمعلومات
البارت الثاني عشر والثالث عشر. قبل الأخير " 🦋♥.. 
_ حاسب يا فاارس.. 
= نزلي راسك يا ملك بسررعه.. 
_ حاضر حاضر ونزلت راسها وهو سرع عربيته وضرب النار شغال من وراا.. 
ملك قامت بصت م الشباك بسرعه لقته سامر.. 
_ انتي متخلفة يا ملك انزلييي تحتت بسرعه. 
= دا سامر يا فارس..انا هرن علي الشرطة.. 
_ مترنيش علي حد هتصرف دلوقتي.. ودخل يمين بعربيته وهما دخلوا شمال. 
= هما كدااا هيلفوا ويجوا بردوا.. 
_ هنكون مشينا شوية ومشي بسرعه بعربيته لحد ما رجع البيت بسلام.. 
. 

ملك وفارس دخلوا البيت ولقوا عبدالرحمن موجود.. 
_ وحشتيني يا بنت أخويا والله.. 
ملك راحت له وحضنته " وانت كمان يا عمي والله ".. 
= هاا جهزتي حاجتك.. 
ملك بتوتر" اصل ياعمي... انا. ".. 
فارس اتكلم" ملك مش هتمشي م البيت يا عمي ".. 
_ ازاي دا دي بنت أخويا يعني بنتي وهتعيش معايا إنما انت لا تقرب لها ولا اي حاجه. 
= بس انا قولت ملك مش هتمشي م البيت.. 
_ وانا هااخدها معاايا البيت.. 
= بسسس انا مش هعيش معاك يا فارس ولا هعيش معاك يا عمي انا هقعد لوحدي.. 
عبدالرحمن" انتي اتجننتي مفيش حاجه اسمها تقعدي لوحدك دي ".. 
_ يا عمي حضرتك عندك ابن ومينفعش إني اعيش ف نفس البيت معاه.. وانت يا فارس لإنك متقربليش مش هينفع إني اعيش معاك بردوا.. 
فيروز" انتي من يوم ما دخلتي البيت دا يا ملك وانا بعتبرك بنتي والله ".. 
_ عارفة يا ماما والله بس انا كبرت ومبقاش ينفع أعيش ف البيت معاكوا.. 
رغد ببكاء" يعني هتمشي وتسبيني يا ملك".. 
ملك بحب وراحت حضنتها" اي رأيك نعيش سوا بلا ماما فيروز بلا بابا مراد وضحكت ".. 
رغد بإبتسامة" موافقه ".. 
دار بين العيلة نقاش وخناق طويل لحد ما لقوا حل.. 
فارس بهدوء" خلاص ملك و رغد هيعيشوا ف شقة تانيه ".. 
مراد بتدخل" بس من الموجودين ف العمارة جمب الفيلا بتاعتنا.. 
_ اكيد يا بابا.. 
فيروز " طيب يلا علشان نتعشاا يا جماعه ".. 
= عن اذنكوا انا بقاا ويا ملك يا بنتي لو احتاجتي اي حاجه تقوليلي.. 
_حاضر ربنا يخليك.. 
ومشي عبدالرحمن بعد ما فضلوا يعزموه ع العشاا بس مرضيش.. 
_ علي ما ان بعدك عني صعب بس هستحمل الإسبوع دا وبعدها الكل هيعرف بجوازنا يا حبيبتي..
= مش عارفه انت اي اللي ف دماغك بس واثقة إنك بتعمل حاجه مهمه وكويسة يا فارس..
_ ممكن اعمل حاجه ومتضايقيش..
= مش عارفه هتضايق ولا لا..
_ طيب نشوف هتضايقي ولا لا بعدين وقرب منها وباسها بسرعه..
ملك بكسوف" فارس..انت..انت عملت اي "..
فارس حط ايده علي شعرها ورجع خصلات منه ورا ودانها بحب" معملتش حاجه عادي يا حبيبتي"..
ملك طبعآ متوترة ومكسوفه من قربه "طيب..هو..هو ممكن يعني تبعد شوية"..
_ اكتر من كداا..
= هو انت كدا بعيد..
_ اه اوي..
= طب ابعد بقاا علشان ممكن حد يدخل علينا دلوقتي..
_ عادي انتي مراتي..
ملك فرحت بالكلمه دي اوي" بس محدش يعرف يا فارس"..
_ بكرا يعرفوا المهم عندي دلوقتي إن انتي بين ايديا ومعايا يا ملوكتي..
= طب انت ليه خطبت شاهيناز يا فارس..
_ يا حبيبتي اصبري وهتعرفي كل حاجه..
= حاضر سيبني بقاا اذاكر شوية..
_ ماشي يا حبيبتي ربنا معاكي فيه اي حاجه واقفة قدامك..
ملك بضحك " انت واقف قدامي ف لو سمحت اتكل علي الله وسيبني اذاكر".
_ استظراف أكتر من كداا انا مش ناقص🌚😂😂..
= طيب غور بقاا..
_ ماشي يا ملك هغور دلوقتي وراجعلك بالليل..
.
.
محادثة تليفون بين مجهولين هنعرفهم بعدين..
_ هكون عندك بكرا قدام ***..
= تمام هقفل دلوقتي اظبط كل حاجه..
_ تمام..
_ فاارس للاااااا متموتش بالله عليك... 
= خلي بالك من نفسك وعيلتي يا ملك.. 
_ لا انت هتعيش يا فارس قوم..
= ملك انا..انا بحبك ومات فارس..
ملك بصريخ " فاارس لااااااا"..
الكل جه علي صوتهاا وهي عماله تصرخ وتعيط وتنادي علي فارس..( كان كابوس)🌚😂😂
الكل جه ما عدا فارس..
_ مالك يا حبيبتي فيه اي..
ملك " فارس فين يا رغد فارس فين "..
= هو خرج من بدري فيه اي..
_ فين تليفوني وفضلت تدور حواليها ولقته رنت عليه بس مردش عليها..
= هو مش بيرد ليه..
_ يا حبيبتي هتلاقيه مشغول ولا حاجه..
= لا انا خايفه انا قلبي مش متطمن..
_ قومي اغسليي وشك وصلي يا حبيبتي وانتي هتبقي كويسه وفارس كان مكلمني من شوية ومفيش فيه حاجه..
ملك اتطمنت شوية وقامت غسلت وشها وصلت..
.
.
.
_ كدا كله تمام و الميعاد اللي هتيقابلوا فيه الساعه 2 فاضل نص ساعة و مهمتناا تنتهي يا بالنجاح يا بالفشل..
= احنا قدها يا فارس وهتنتهي بالنجاح إن شاء الله..
بعد نص ساعه اتقابلوا الشخصين وتم تصويرهم بدون ما ياخدوا بالهم..
نروح لهم بقاا...
_ سامر انا خايفة اوي..
= متخافيش يا شاهيناز فارس مش هيعرف حاجه شوية الناس ع الطريق وجايبين المخدرات والأسلحه وهنستلمهم ونرجع البيت تاني..
_ طيب ( اتصدمتوا صح شاهيناز وسامر بيهربوا مخدرات وطلعت شاهيناز وحشة🌚😂😂)..
.
.
_ رغد هو فارس مش بيرد ليه انا قلقانه اوي عليه..
= مش عارفه يا ملك انا كمان قلقانه عليه بقاله كتير براا البيت..
_ طب وبعدين انا مش عارفه حتي هو فين علشان اروح له..
..
.
_ البضاعه وصلت ل سامر وشاهيناز..وفجأة لقوا المكان كله محاصر بالبوليس..
_ ازيك يا شاهيناز عارفة انا خطبتك ليه..
شاهيناز بصدمه وعدم استيعاب" فارس!!انا..انا والله مكنتش وحشة سامر هو اللي قالي..
= عارف كل حاجه من غير ما تقولي..م النهارده انتي مش خطيبتي ..انا خطبتك مش حباا فيكي يعني دا ل شغلي اللي لولا إني خطبتك مكنتش هعرف اتجسس علي تليفونك ومكالماتك مع سامر..
واتقبض عليهم و الكل شكر فارس لإنه قدر يكشف حقيقة سامر و شاهيناز.
.
.
.
_ يا اهل البييت..يا قوووم..
ملك سمعت صوته وفتحت اوضتها و طارت علي تحت وهي بتعيط وفرحانه انه رجع..
_ فاارس وراحت له وحضنته اوي..
الكل اتجمع وشافها وهي حضناه..
_ عارف يا حبيبتي إنك قلقتي علياا..
= اوي كنت قلقانه اوي والله..
_ ودلوقتي بقيت قدامك متخافيش ولا تقلقي..
طبعاً الكل اعترض علي انها حضناه..
_ بس مينفعش يا ملك إنك تحضنيه يا حبيبتي علشان هو غريب عنك..
فارس حط إيده علي وسطها " يجماعه ملك تبقا مراتي"..














🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺

الصفحه الرئيسيه للمدونه من هنا

🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹



اللي عاوز باقي الروايه يعمل متابعه لصفحتي من هنا 👇👇


ملك الروايات



لعيونكم متابعيني ادخلوا بسرعه


👇👇👇👇👇


جميع الروايات الكامله من هنا






تعليقات

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close