أعلان الهيدر

2023/09/06

الرئيسية روايه احببتها عنيده بقلم إسراء ابراهيم حصريه علي مدونه النجم المتوهج للرويات والمعلومات البارت السابع والثامن

روايه احببتها عنيده بقلم إسراء ابراهيم حصريه علي مدونه النجم المتوهج للرويات والمعلومات البارت السابع والثامن

روايه احببتها عنيده بقلم إسراء ابراهيم حصريه علي مدونه النجم المتوهج للرويات والمعلومات البارت السابع والثامن


رمضان: اصحي ي هاجر بسرعه 
هاجر بخضه ناعسه: ف اي ي بابا 
رمضان: سحر و مرفت ماسكين بعض تحت و مش عارف اعمل حاجه
هاجر ببسمه: رجعنا زي زمان 
رمضان: شكلنا كده 
هاجر: اتفضل حضرتك وانا هفوق و انزل 
رمضان: ماشي يبنتي 

سحر بعصبيه: لا بقي زودتيها انا اكلي وحش انا 
مرفت: اه انا بنتي  حبيبتي فيچيتريان ( بتاكل اكل نباتي)  بس 
سحر: و ده من امتي إن شاء الله
مرفت ببرود: من بدري 



هاجر بضيق: ببببسسسسسسس اييي انتوا كبرتوا ع الكلام ده و بعدين انا باكل لحمه و فراخ مش نباتيه انا وبعدين ماما سحر اكلك زي السكر و العسل و محدش يقدر يقول غير كده و حضرتك ي طنط مرفت انا كنت نباتيه بس اكل ماما سحر الي شجعني اني اكل لحمه و فراخ وانا الصراحه مش فاهمه حضرتك جايه لي 
سحر بحنيه: نور عيوني انتي 
مرفت بتوتر: هكون جايه لي يعني و حشتوني و وحشتني لمه زمان 
هاجر: لمه اه  .. طب ي ماما انا هطلع اخد شارو لغايه لما تخلصي الفطار
سحر: ماشي يعيوني 

مراد بضحك: شكلكوا داخلين ع ايام زي العسل 
هاجر بضحك: دي حقيقه 

رمضان: الحمدلله شبعت 
سحر: لي بس كمل اكلك
رمضان: لا خلاص شبعت تسلم ايدك 
هاجر: تسلم ايدك ي ماما
مرفت: ف عريس جايلك ي هاجر و انا موافقه عليه الصراحه حياتو الماديه كويسه جدا 
هاجر: قولي بقي انك جايه علشان كده 
مرفت بخبث: لا يروحي اكيد لا انا بس جايه اقعد معاكي وحشتيني مش اكتر 

-مراد فور سماعه خبر الجواز كاد ينفجر رأسه-

هاجر: اه فعلا اول ما دخلتي من الباب عددي كل ركن ف الشقه و كأنك جايه تشتري البيت و بعدين مع احترامي ليكي بس انا مش موافقه اتجوزيه انتي ما هو كل همك الفلوس و بس 
مرفت: و اي اهم حاجه ف الدنيا دي غير الفلوس 
هاجر: هقولك انا اي اهم حاجه 
مرفت بسخريه: قولي 
هاجر: ربنا اول حاجه تاني حاجه عيلتك الي مع قربك من ربك و دعم عيلتك هتوصلي للي عايزاه و حنان الام و الاب .. حنان الاب الي بابا قدر يفهمهولي و حنان الام الي اتعدم عندك كان همك الفلوس و بس عارفه يعني اي الفلوس تفضليها عن بنتك 

"تركتهم هاجر و ذهبت للخارج و الدموع تملئ اعينها" 

مراد: ف اي 
هاجر بحزن: يعني انت مش عارف اكيد كنت موجود 
مراد: احم عندك حق .. متزعليش نفسك  
هاجر بسخرية: ده بس الي باخدو من الناس
مراد: بس انا عفريت 
هاجر بضحك: اتصدق صح تختلف 
مراد تعالي 
"اقتربت منه و ف لحظه كانت بين احضانو التي تجد بها السلام و الدفء"
هاجر بخجل: اي ده ابعد شويه 
مراد: ششش كلنا محتاجين حضن دافي و داعم لينا
هاجر بحزن: عندك حق انت حنين اوي  

مراد بضحك: بتحسسيني اني دبدوب لي
هاجر بضحك: بحبك ي دبدوبي
مراد بصدمه: بتقولي اي 
هاجر: اي ده متبقاش اوفر يلا روحني عايزه سحر تعلقني صح
مراد: حاضر ي اخر صبري 

رمضان: اي بنتي قلقتيني فينك 
سحر: انتي كويسه الجو برد بره 
هاجر: عايزه انام بعد اذنكو 
مرفت: هاجر ممكن اكلمك

~
البارت الثامن 

هاجر: ممكن اتفضلي
مرفت: حقك عليا متزعليش مني 
هاجر: متأخره اوي الكلمه دي بس تمام عن اذنك 

رمضان: هاجر انتي نايمه
هاجر: لا ي بابا اتفضل
رمضان: مكنش ينفع الي حصل تحت ده و اكيد عارفه بقولك اي مش صغيره علشان افهمك
هاجر: ايوه عارفه وانا اسفه 
رمضان بحنيه: انا هرجع الشغل كمان كام يوم عايز اشوف بنتي اقوي من كده 
هاجر: حاضر ي بابا 
رمضان: يلا اسيبك تنامي
هاجر: تصبح ع خير 

مراد: عامله اي دلوقتي 
هاجر: لا احسن بكتير 
مراد: هتنامي 
هاجر: اه
مراد: يلا ننام
هاجر بضحكه: يلا

"اقترب مراد منها و انفاسه و جسده مثل اللهب تحرق كل من يقترب منها" 

هاجر: الجو حر اوي 
مراد بضحك: هتتعودي
-مرت الايام و هاجر تحاول تلاشي مرفت ف اي حديث و زاد تعلق هاجر ب مراد اكثر ف اكثر و لكن كالعاده تعاند- 

سحر بدموع: لا اله إلا الله
رمضان: محمد رسول الله خلوا بالكوا من نفسكوا ... هاجر اعملي الي قولتلك عليه بنتي لازم تبقي قويه الكل يخاف قوتك 
هاجر بضحك: حاضر ي بابا متقلقش 

سحر: هروح احضر الغدا 
مرفت: مالوش لزوم انا هروح 
سحر: لي احنا زعلناكي 
مرفت: لا عادي والله بس كفايه كده 
سحر بصوت خافت: لسه فاكره دلوقتي 
مرفت: بتقولي اي 
سحر: لا يروحي بقول مينفعش كده اتغدي و امشي حتي
مرفت: لا لا شكراً يلا باي 
سحر: باي 

هاجر: انا هنزل الشغل بكره 
سحر: ماشي يحبيبتي اطلعي استريحي و انا هروح انام شويه 
هاجر: ماشي
مراد: هاجر اصحي 
هاجر بنعاس: عايز اي 
مراد: زهقان 
هاجر: بتصحيني علشان زهقان 
مراد: اه 
هاجر: اولع فيك ما تروح تقت*لك حد ولا العب ولا اعمل اي حاجه 
مراد بضحك: مانا عملت بصحيكي علشان زهقان 
هاجر بضجر: استغفر الله العظيم
مراد: حاسس انك مدايقه
هاجر بتمثيل: لا ازاي متحسش اوعا تحس 

ترن ترن

هاجر: الو 
****: حضرتك انسه هاجر 
هاجر: اه مين 
****: **********
هاجر بفزع: اي طب انا جايه حالا











أروع والذ الروايات من هنا 👇


روايات شيقه وجديده من هنا



🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺

الصفحه الرئيسيه للمدونه من هنا

🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹



اللي غاوي مشاريع من هنا


اللي عاوز باقي الروايه يعمل متابعه لصفحتي من هنا 👇👇


ملك الروايات



لعيونكم متابعيني ادخلوا بسرعه


👇👇👇👇👇


جميع الروايات الكامله من هنا




ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

يتم التشغيل بواسطة Blogger.
close