القائمة الرئيسية

الصفحات

الأخبار[LastPost]

روايه تزوجت العمده البارت الثاني والعشرون بقلم ساره خالد حصريه علي مدونه النجم المتوهج للرويات والمعلومات

روايه تزوجت العمده البارت الثاني والعشرون بقلم ساره خالد حصريه علي مدونه النجم المتوهج للرويات والمعلومات

ف الصباح
استيقظت غزل وهي ممسكة برأسها
غزل….ااه صداع علي الصبح كده ثم نظرت بجانبها وجدت فارس نائم وعاري الصدر
غزل….انتتتت قووم
فارس بنوم….عاوزة اي
غزل….اي الي خالك تتخمد جمبي
قام فارس وسند ظهره علي السرير ومسك شعر غزل….ف حد يصحي جوزه كده
غزل….انا مش معتبراك جوزي للاسف اتفضل قوم وملكش كلام معايا تاني ومتنمش جمبي
شدها من شعرها وقربها له….طريقة كلامك مش عجباني ف احترمي نفسك علشان متتأذيش
ازاحته غزل….ابعد ثم قامت ودخلت الحمام
فارس…استغفر الله العظيم يارب
بعد وقت خرجت غزل من الحمام ثم دخل من بعدها فارس



غزل….بارد وبجح بجد ثم نزلت ل أسفل
مهران….عاملة اي ي بتي دلوقتي
غزل…تمام

 

 

مهران…احكيلي حصل ايه
غزل….يحكيلك ابنك
مهران…انا عاوز اسمع منك
غزل…مش قادرة اتكلم
مهران…لما تعوزي تحكي انا موجود
غزل…تمام ي عمي
مهران…سلام ثم خرج
عفاف….الا قوليلي انتي افتكرتي كل حاجة
غزل….ف مانع
عفاف….ما تتكلمي عدل يابت
غزل…دي طريقة كلامي
عفاف…اعدليها ياختي
غزل…كنت كويسة والله وبتكلم كويس ومحترماكم بس انتو مش بينفع معاكم كده فانتو هتحترموني هحترمكم مش هتحترموني هقل منكم مهما كنتو مين
فارس…مهما حصل تحترمينا غصب عنك

 

 

غزل…مفيش حد يقدر خليني اعمل حاجة غصب عني
فارس….غزل متخلنيش اتعصب عليكي اتكلمي مع امي بأحترام
غزل…للأسف رجعت افتكر يعني رجعت غزل القديمة الي مهما كان مين بيكلمني بطريقة مش كويسة هكلمه بنفس الطريقة واه صحيح الي كنتي عاوزاه حصل ابنك اتجوزها وقريب هيكون ف بيبي بقي
عفاف….الكلام ده صوح ي ولدي
فارس بغيظ….معرفش ثم خرج
بعد خروج فارس صعدت غزل غرفتها
ف الشركة (مكتب فارس)
عدي….ايه الي سمعتو ده
فارس….سمعت اي
عدي….ان غزل عملت حادثة
فارس….ايوة
عدي….طيب هي عاملة اي دلوقتي
فارس…كويسة
عدي….طب الحمد لله اي الي حصل
فارس…راقبتني وانا رايح ل جنات
عدي….تااني جنااات ي فارس

 

 

فارس….سمعت اننا متجوزين عرفي
عدي…لحظة هو الكلام ده بجد انت اتجوزتها
فارس….امممم
عدي….غبببي
فارس….الكلام ده من بدري
عدي….فارس فوق لنفسك انت بقيت متجوز وف المستقبل هتمسك البلد دي
فارس….عاوزة تسيبني
عدي….عندها حق والله امال لو افتكرت بقي
فارس….مهي رجعتلها الذاكرة
عدي….بجد
فارس….ايوة
عدي….طب والله هي كده هادية
فارس…انا عارف الي ف دماغها إنها عاوزة تسيبني بس ده مش هخليه يحصل
عدي….عندها حق طب ما طلقها
فارس….لا

 

 

عدي…ليه مانتو كده كده مش بتحبو بعض انت عيش حياتك مع الي اختارتها وهي تعيش حياتها مع الي هتختارو
فارس….قولت لا خلاص هي بقيت علي اسمي مش هتكون علي اسم حد غيري
عدي….ليه
فارس…هو كده
عدي….بتحبها
فارس….لا
عدي….خلاص طلقها و روح ل جنات كده كده متجوزها
فارس….لا
عدي….ابوك لو عرف هيطلقها منك
فارس….تؤ
عدي….اي برودك ده انت عاوز مين فيهم عاوز تكمل مع مين
فارس….معرفش
عدي….لا يروح ام*ك قرر واعرف
فارس….مالك ياض
عدي….ماليش ياعم انا رايح مكتبي
جاء الليل

 

 

عند غزل وشمس
شمس….طيب انتي عاوزة ايه
غزل….امشي
شمس…طيب ما تحكي ل عمي مهران واكيد هيقف معاكي
غزل….مش عاوزة حد يقف انا عاوزة ابعد عنه
شمس….طيب اهدي
عند محمود
محمود….الو خليكم زي مانتو اول ما يجي تنزلو فيه ضرب
الشخص…تمام
بعد وقت وصل فارس وجد البوابة مغلقة نزل من السيارة
فارس….ابرااهيم ي ابراهيم
ثم جاء شخص من خلفه
الشخص….محتاج حاجة ي باشا
فارس….لا
الشخص….قول واحنا نساعدك
فارس…ملكش دعوة

 

 

الشخص….ازاي بس ي باشا تعالو ي رجالة ثم جاء من خلفه ثلاث رجال
فارس….ايوة وبعدين يعني
ثم جاء محمود
فارس….افتح البوابة
محمود….ليه
فارس….انت عبيط افتح ياض
محمود….تؤ لازم تتأدب واردلك الي عملته فيها ثم غمز للشخص
الشخص…ابدأو ي رجالة ثم كاد ان يضربه لكن فارس تفادي الضربه امسك شخص عصاه وضرب ف رجله
فارس….ااااه
غزل….ف صوت
شمس….ايوة
خرجت غزل البلكونة وجدت رجال تضرب فارس
غزل بصريخ….فاااارس ثم نزلت بسرعة

 

 

غزل…..انت وااااقف بتعمل اييييه افتح البوابة
محمود….لا هردله الي عملو فيها
اقتربت غزل منه وضربته بالقلم…..افتتتح البوابة بقولك
محمود بغيظ….قولت لا
غزل…..روحي نادي عم ابراهيم
شمس….حاضر
امسكت غزل عصاه وضربت الرجل الممسك ب فارس
ثم التفتت ل محمود…..افتحه احسلك
محمود….لا
غزل رفعت العصاه وضربت محمود علي رأسه
ثم جاء ابراهيم….اي الي حصل
غزل بدموع….افتح البوابة بسرعة
ابراهيم….حاضر اهو
خرجت غزل وجدت فارس ملقي علي الارض
غزل…فااااارس

غزل وهي تضع الشاش ل فارس….كام يوم وهتكون كويس
فارس…والله ما هسيبه
مهران…اي الي حصل
فارس…الزفت الي اسمه محمود دا يغور من هنا وإلا والله هطلعه ميت
مهران…ماله محمود بيك
فارس…جايب ناس تضربني وكان قافل البوابة
مهران…انا هتصرف معاه ونزل
غزل….مش لازم تطرده انا ضربته
فارس….وانتي مالك
غزل….انا
فارس….متدخليش ف حاجة متخصكيش
غزل بغيظ…تمام
مهران….اهدي ومتزعقش ل مرتك
مهران….انا رايح اشوف الكاميرات ولو حصل الي قولت عليه همشيه
فارس….تمام
ذهب مهران وتفقد الكاميرات
مهران….ايه الي عملته ف ولدي ده
محمود….هو الي بدأ

 

 

مهران…..اطلع بره ومشفش وشك هنا تاني
محمود….ي باشا
مهران…..قووولت بره
محمود بغيظ…..تمام ثم رحل
عند فارس
فارس….تاني مرة متدخليش ف مواضيع متخصكيش
غزل…انا غلطانة اني بعدهم عنك كنت سبتهم يموتك ويعلموك الأدب
فارس بعصبية….غزززل
غزل….ايييه مالهااا زفت مقولتش حاجة غلط ف داهية انت وهو متخصونيش ثم كادت ان تخرج
فارس….رايحة فين
غزل….هنام مع شمس
فارس…ما تنامي هنا
غزل….لا هنا في خنقة ثم رحلت
فارس….ماشي ي غزل
ف غرفة شمس
شمس…هتسبيه وهو كده
غزل….اه

 

 

شمس…متأكدة ي غزل
غزل….ايوة ي شمس وانا فاقدة الذاكرة كان حنين معايا وكويس وكنت مفكرة اننا بنحب بعض قولت ده جوزي ولازم احبه ثم اكملت بدموع وحبيته بس هو رجع واطي واناني وهو كان بيتعامل معايا بحنيه علشان صعبانة عليه
شمس….طب هتروحي فين
غزل…معرفش مش معايا فلوس كتير لو كان معايا كنت سافرت بره
شمس….طب تروحي تستلفي من بابا او من ماما
غزل….معرفش هشوف
شمس….تمام
غزل….تصبحي علي خير
شمس….وانتي من اهل الخير ثم نامت
في الصباح
فاقت غزل وذهبت لغرفتها وجهزت شنطة ملابسها وايقظت شمس
غزل….شمس شمس
شمس….اي يغزل
غزل…قومي ساعديني

 

 

شمس….غزل فكري طيب فارس مش هيسكت
غزل….يعمل الي يعمله
شمس….طيب قايمة اهو
غزل…البسي لبس خروج وهاتي هدومك علشان هترجعي عند بابا
شمس…ماشي ثم ابدلت ملابسها و نزلو
غزل…هنقول ل عم ابراهيم إنها هدومك ماشي
شمس….تمام
غزل…عم ابراهيم
ابراهيم….نعم ي ست هانم
غزل….ممكن تفتحلي البوابة
ابراهيم….دلوقت محتاجة حاجة ي هانم
غزل….لا بس اختي هتروح ل بيت بابا وكده
ابراهيم…ماشي ي هانم اخذ المفاتيح وذهبو للبوابة
غزل….شكرا

 

 

ابراهيم….ايه الشنط دي
غزل….شنط شمس
ابراهيم….تحبو اوصلكم
غزل….لا مش عاوزين نتعبك معانا
ابراهيم….البيه الصغير عارف
غزل….اه انا هروح معاها اجبله الدوا
ابراهيم….تمام ي هانم ثم دخل
في محطة القطر
غزل….سلام
شمس…خلي بالك من نفسك
غزل….حاضر هشتري خط جديد واكلمك منه
شمس….ماشي
غزل…باي
شمس…. باي ثم ذهبت لبيت والدها
ف الفيلا
عفاف….عنيات طلعي الفطار ل فارس
عنيات….حاضر اخذت الفطار وصعدت لفارس دقت الباب سمح لها بالدخول
عنيات…جبت لحضرتك الفطار

 

 

فارس…شكرا غزل صحيت
عنيات….لا لسه منزلتش
فارس….هي نامت مع شمس علشان اخد راحتي ف السرير وكده لما تصحي خليها تيجي هنا
عنيات…حاضر ي بيه ثم خرجت
فارس…ماشي ي غزل بقي تسبيني وتروحي تنامي مع اختك ماشي انا هعلمك الأدب
ف الأسفل
عفاف….خد الفطار
عنيات….ايوة ي هانم
عفاف….غزل صاحية ولا نايمة
عنيات….غزل هانم نايمة عند أختها
عفاف….طيب روحي صحيها احنا بقينا الضهر
عنيات….حاضر ثم صعدت وذهبت لغرفة شمس دقت الباب عدة مرات لكن لم تلقي رد فتحت الباب وانارت النور لم تجد أحد بالغرفة ذهبت البلكونة والحمام لم تجد احد
عنيات….مفيش حد فوق ي ست هانم
عفاف….كيف ده ثم صعدت وذهبت لغرفة شمس
عفاف….هيكونو راحو فين انزلي دوري ف الجنينة اكده
عنيات….حاضر بعد وقت رجعت عنيات
عفاف….هاا

 

 

عنيات….ابراهيم كان إنه شافهم وهما طالعين الست شمس راحت بيت ابوها وغزل هانم راحت معاها تشتري دوا ل فارس بيه
عفاف….كل ده ولسه مرجعتش ثم خرجت ل ابراهيم
عفاف….طلعو امتي
ابراهيم….من الساعة 5
عفاف….طب واخدة شنط معاها
ابراهيم….ايوة سألتها شنط مين قالت بتاعة أختها
عفاف..شنط كبيرة طيب ولا عادية
ابراهيم….شنطة صغيرة وشنطة ضهر كده
عفاف….طيب ثم دخلت بس شمس مفيش ليها هدوم كتير كده
مهران….صباح الخير
عفاف….هيجي منين الخير
مهران….مالك
عفاف….غزل طلعت من الصبح ومرجعتش
مهران….راحت فين
عفاف حكت له

 

 

مهران…هتصل ب أبوها واشوف مسك الهاتف وقام بالإتصال بوالدها
محمد….الو
مهران…السلام عليكم
محمد…وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
مهران….شمس عندك
محمد…ايوة جات النهاردة
مهران….طب وغزل
محمد….غزل مجتش معاها
مهران….ماشي
محمد…هي فين
مهران….مفروض انها طلعت مش شمس تجيب دوا ل فارس
محمد….هسأل شمس وارد عليك
مهران….تمام ثم اغلق

 

 

عفاف….ايه
محمد….مرحتش مع اختها عند أبوها
عفاف….هتكون راحت فين دي من الساعة 5 وبره
مهران….خير ان شاء الله ثم قاطعه رنين هاتفه
مهران….ايوة ي محمد
محمد….قالت إنها نزلت عند الصيدلية وبعدين شمس جات عندي متعرفش هي فين
مهران….ماشي
محمد…انا رنيت عليها بس تلفونها مغلق
مهران….خير اطمن دلوقتي ترجع
محمد….ان شاء الله لو رجعت طمني
مهران….حاضر ثم اغلق
عند غزل ركبت القطار
غزل….منك لله ي فارس ياريتني معرفتك
يتبع

تعليقات

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close